Jdi na obsah Jdi na menu
 

Undercover-Operation Wintersonne

10. 5. 1995

TOPlist

Undercover -Operation Wintersonne
4.2.2007 Autor návodu- Midnight Knight
OPERATION WINTERSONNE je klasickou adventurou,kdy vše ovládáte jen myší.To je dobrá zpráva pro ty kteří nemilují zápolení s klávesnicí-viz hry Fahrenheit,Da Vinci Code nebo Chronicles of Narnia. OPERATION WINTERSONNE je poctivá stará dobrá point & click adventura v které je všechno přehledné,menu a inventářem počínaje a snadným ovládáním myší konče.Levým myšítkem prozkoumáváte inventář a okolí.Pravým pak,je li možno,předměty používáte nebo kombinujete,dvojitý klik na další lokaci vás do ní přenese,bez zdlouhavého čekání,než ten prostor postavička sama pomalu přejde.Spacebar umožňuje usekávání dialogů,pokud se vám je nechce poslouchat.Po spuštěni hry se objeví úvodní animace ve které půvabná dáma sedí v restauraci,přistoupí číšník,nabídne jí jídelní lístek.Krásná dáma lístek otevře a uvnitř je dokument o OPERATION WINTERSONNE.Je leden roku 1943,válka v plném proudu,síly na obou stranách zatím vyrovnané.Profesor John Russell sedí doma,zatím netuší,že se jeho život za necelou minutu od základu změní.Zvoní telefon,profesor je pozván na vojenské velitelství,kde ho vysoký důstojník Travis seznámí s faktem,že mají informace o německé aktivitě ohledně výzkumu atomu.A na profesorovi je,aby se vydal do Berlína,zjistit,jak se věci doopravdy mají.Nemusí mít žádné obavy,o vše se postará ostřílený agent Jejího Veličenstva Peter Graham,a později i krásná agentka Anne Taylor,naše tajemná dáma z úvodní animace.Profesor Russell je normální člověk,který se ne vlastní vinou ocitl ve špatný čas na špatném místě.Jak celá OPERATION WINTERSONNE dopadne,je teď už jen na vás.
Krátká hrací pasáž,něco jako rozcvička,abyste se mohli seznámit s ovládáním,možné brát i jako test schopností.Pokud se zaseknete hned v úvodu,budete mít zřejmě během zbytku hry hodně velké problémy.Nejdříve se v intru dozvíte se,že Němci vyvíjejí atomovou bombu a na vás je,abyste se vypravili do Německa,pokusili se získat plány a zjistili,jak jsou Němci s výrobou daleko.Doprovázet vás bude agent Jejího Veličenstva Peter Graham.Pak jste vyhozeni z místnosti,protože se budou projednávat věci,o kterých nemusíte nic vědět.Takže vážený profesor John Russell(to jste vy,aby bylo jasno) se ocitne na dvorku,dost naštvaný,u sebe jen čistý kapesník,ale jako správný vědec se chce dozvědět,o čem tam bez něj debatují.Vidí,že okno do místnosti,z které ho vyrazili, je otevřené-ale příliš vysoko,nevidí do místnosti.Z popelnice vytáhněte kartofel a z mříže u země jakýsi předmět(zřejmě zrcátko)Na zemi leží ještě staré noviny,vzít je můžete,ale nemusíte,stejně vám pak během cesty do Německa zmizí z inventáře.Ani pomocí zrcátka nic nevidíte,okno je pořád příliš vysoko.Vlevo stojí strom,z něj trčí dlouhá uschlá větev,přesně to,co potřebujete.Na větvi ale sedí vrána a když se větev pokusíte zlomit,začne být dost agresivní.Uprostřed dvorku je tmavé aktivní místo,položte na něj kartofel,vrána sleze na zem a začne na kartofelu hodovat.Ulomte větev,zkombinujte ji se zrcátkem a výsledek,cosi jako periskop,použijte na otevřené okno.*Podle reakcí čtenářů jsem zjistil,že se nejedná o zrcátko,ale tyč.Takže zkombinujte s větví tyč-a nesřílejte mě za tu mystifikaci,já se o to postarám sám* Zjistíte jen to,že debata už skončila,a navíc jste málem při šmírování přistiženi přicházejícím agentem Grahamem.Odlétáte do Německa,do Berlína k Wilhelmovu institutu.
Berlín,Wilhelmův institut
Po příjezdu na vás čeká vaše německá spojka Schmidt.Proberte s ním všechna témata,dostanete kapesní nůž.Promluvte si i s Grahamem,zjistíte,že celý ústav je přísně střežen,a tak se bude čekat,zřejmě buď na zázrak,nebo na to,že se německá hlídka samovolně rozpustí.Takže jste získali neocenitelnou informaci,a to,že agent Graham je naprostý tupec,a pokud se chcete někam dostat,musíte si to nějak zařídit sami.Po levé straně je otevřený Schmidtův nákladní vůz,uprostřed kanál ,vpravo stojí Schmidt a Graham-vše u spodního kraje obrazovky,před vámi je institut a vojáci.Ze země vlevo od kanálu seberte kamení a napravo od kanálu,téměř v rohu seberte staré německé noviny(Pokud jste sebrali noviny v Anglii,během letu do Němec vám zmizely z inventáře).Prohlédněte si vnitřek Schmidtova náklaďáku,vzadu je vysílačka-prozatím k ničemu,na levé stěně náklaďáku je gumová hadice,tak si ji vezměte.Potom prohrabejte bednu s chemikáliemi,je toho poměrně dost,co(automaticky) všechno seberete,tak to nebudu vypisovat.Na zemi u otevřených dveří náklaďáku je malý lístek,seberte ho,prozkoumejte,jsou na něm poznámky o míchání chemikálií.Na pravé straně náklaďáku je držadlo,připevněte k němu gumovou hadici-poslouží jako prak,a zkuste do praku dát kameny.Profesor je sice vynalézavý,ale nepraktický,takže si prakem málem vyrazíte mozek z hlavy.Nevadí,Graham vidí,že cosi děláte,přijde blíž a vystřelováním kamenů z praku odežene hlídku před institutem(asi jediná situace,kdy byl užitečný)Automaticky se oba přesunete o jednu obrazovku dopředu,stojíte před vchodem do institutu.Překvapení-dveře jsou zamčené,agent Graham odchází pryč,takže je to opět na vás.Prozkoumejte.zámek,klíč je v něm zevnitř,takže přichází na řadu notně fousatý trik s novinami.Použijte noviny na dveře a pak tužku(byla mezi chemikáliemi) na zámek.Povedlo se,ale jen částečně,nepochopil jsem,jestli za to mohl zámek,nebo voják,který sedí uvnitř institutu.Nevadí,máme v inventáři plno věcí,tak se nějaká cesta najde.Přečtěte si lístek s chemickými poznámkami,když smícháte vodu s očním vitriolem a čímsi,co se jmenuje steinsalz ,dostanete cosi jako chloroform.Vraťte se o obrazovku zpět k autu,z držadla seberte gumovou hadici a strčte ji do prázdné lahve-pasuje perfektně.Kousek od držadla stojí hydrant,použijte na něj láhev s hadicí,máte vodu.V inventáři dejte do lahve ještě vitriol a steinsalz ,vytvořili jste jakousi smrdutou,leč užitečnou substanci na bázi chloru.(Pokud při chemickém experimentu neuspějete,vylejte obsah lahve do kanálu a zkuste to znovu)Vraťte se ke dveřím od institutu,obsah lahve použijte na zámek.Heuréka,cesta je volná...téměř.Dveře totiž při otvírání skřípou v pantech,a to by mohlo vzbudit vojáka uvnitř budovy.Takže se vraťte zpět k náklaďáku,strčte hadici do lahve a naberte do ní znova vodu.V inventáři máte mýdlo(možná taky něco úplně jiného,je to nějaká žlutá kostka s nevyslovitelným názvem),nožíkem ho nastrouhejte na malé kousky a ty dejte do lahve s vodou.Vraťte se ke dveřím,mýdlovou vodou polijte dveře,panty přestanou skřípat,od agenta Grahama se vám dostane pochvaly(začínám toho chlapa bytelně nesnášet a přeju mu dlouhé bolestné umíraní strašlivou smrtí) a ocitnete se uvnitř institutu.Graham opět zmizí,hlídka spí,takže s vyjímkou laboratoře,ve které je Graham,máte celou budovu k disposici.Vejděte do dveří vpravo,je to sklad,seberte vlevo ze židle drát,ze země ležící zvon a vpravo na bedně šroubovák.Ještě tam je nějaký kotouč,snad lepicí páska,seberte ji taky.Vyjděte na hlavní chodbu a jděte do dveří vlevo.Ocitnete se na chodbičce se třemi dveřmi.První(počítano odzadu)se nedají nijak otevřít,do druhých se dá volně vstoupit a třetí budou potřebovat trochu násilí,aby se otevřely.Jdete tedy zatím do prostředních dveří,prozkoumejte odpadkový koš(vpravo pod oknem) a vezměte si z něj roztrhaný kus papíru.Zaregistrujte,že pod oknem je i ústřední topení,později se vám to bude hodit.Prozkoumejte stůl,jsou v něm šuplata,nalevo 3,napravo 3,dají se otvírat,kromě horní zásuvky vpravo.Uložte tuto vědomost do paměti,vrátíme se k tomu časem.Na stole je ještě baterka-rozbitá a na tabuli leží křída.Raději obojí vezměte,při pozdějším cestování vám stejně nepotřebné věci zmizí z inventáře.Vyjděte ven a prozkoumejte poslední třetí dveře.Jsou sice zavřené zevnitř,ale ve dveřích je skleněné okénko.Polijte okno špiritusem,tím se rozpustí tmel okolo skla.Nožem mělký tmel vyškrabejte a na uvolněné sklo použijte zvon.Chvíle napětí,udrží zvon sklo,nebo ne?Udržel a vy můžete zkusit vzniklým otvorem ve dveřích prostrčit ruku.Ruka je ale příliš krátká,nemůžete odstranit zevnitř zástrčku.Vezměte tedy z inventáře drát a prostrčte ho dírou po skleněném okénku.Zástrčka je uvolněná,můžete vstoupit do dveří.Na první pohled tady není moc věcí k použití.Odpadkový koš žádný(u zdi je opět ústřední topení,vzít na vědomí),zásuvka u stolu je zamknutá,když si prohlédnete velké hodiny vlevo u regálu,zjistíte,že jim chybí jedna ručička.Aha,první indicie.Prozkoumejte vpravo stolek s malými hodinami a fotografiemi.Na první pohled nic extra,rodinné foto a hodiny.Fotky si můžete prohlédnout,nic.Zbývají tedy hodiny.Pečlivě je myší prozkoumejte,v pravé spodní části hodin narazíte na malý klíček-je sice trochu blbě vidět,ale nemělo by vám ho najít činit velký potíže.Klíčkem odemkněte zásuvku u stolu,uvnitř je pár věcí,roztrhaný kus papíru,chybějící ručička od hodin a poznámkový blok,vezměte všechno.Když John bere poznámkový blok,zběžně ho pročte,dozvíte se,že majitel bloku pracuje od 5 do 8 hodin(+další možné stopy,kterým já bohužel nerozuměl ani slovo)Máte teď 2 kusy roztrhaného papíru,v inventáři je spojte,a je tady puzzle,složit útržky dohromady.Levým myšítkem kousky přesouváte,pravým je otáčíte.Jde o to,nejen papír poskládat,ale umístit jednotlivé kousky přesně tam ,kam patří./viz obrázek/ObrazekTo poznáte snadno,když je útržek na správném místě a správně natočený(na tom dost záleží),změní barvu.Nejlepší je najít útržek,na kterém je hlavička institutu,ten umístíte vlevo nahoru,a k němu pak přilepovat zbylé kousky.Po úspěšném dokončení skládačky ji John automaticky slepí lepicí páskou a strčí do inventáře.Někdo na poskládaném papíru možná najde cenné informace,já si přečetl jen "danke"(a v duchu pronesl "za málo").Můžete si přečíst i poznámkový blok- u mě opět nula získaných informací.Ale víme,že vědec pracuje od 5 do 8,máme ručičku,takže strčte chybějící ručičku do velkých pendlovek.Minutovou ručičku nastavte na 11:55 a hodinovou kousek před osmou hodinu.Otevřou se tajné dveře,současně se objeví agent Graham a vejdete spolu do tajné místnosti.Napravo je trezor.Možná že někde je napsaná kombinace,já ji nenašel,naštěstí u správné číslice trezor udělá click.Kombinace je 3,1,4,1,5.Začínáte otáčením doprava na trojku,pustit myší číselník,mělo by se ozvat click.(Pokud se během otáčení ozve tupé klakn,netrefili jste se do správného čísla).Nyní doleva na jedničku,click,doprava na čtyřku,doleva na jedničku a konečně doprava na pětku.Trezor se otevře,uvnitř jsou dokumenty,následuje pro mě zmatený rozhovor,z kterého snad vyplyne,že budete muset jet kamsi,prostudovat nějaké další dokumenty.Před odchodem z místnosti si prohlédněte papíry na stole,je na nich podivný nápis L-O,Z,O a R-O,O,Z.Zapamatujte si ho.Odejděte z místnosti,vyjděte až na chodbu se třemi dveřmi.Zjistíte,že strážnému na chodbě byla zima,probudil se a agent Graham je opět v koncích s nápady,co dělat.Jděte do prostředních dveří,kde je stůl s otevíracími šuplaty.Vzpomeňte na divný nápis u trezoru a otvírejte šuplata následujícím způsobem.V levé sadě otevřete vrchní a spodní šuple,prostřední nechte zavřené.Vpravo otevřete prostřední šuple a pak vrchní,které předtím otevřít nešlo.Uvnitř najdete kohout na regulování topení.Použijte kohout na topení v místnosti,nestačí to.Jděte do třetí místnosti(s hodinami) a opět použijte kohout na topení.Teď už je strážnému teplo,usne a vy můžete ven z institutu.Vyjděte z budovy,jdete až ke Schmidtovu autu.Dozvíte se,že máte o celé situaci informovat šéfa Travise v Anglii..jo,a jen tak mimochodem se vám dostane od Grahama další pochvaly.Použijte vysílačku,dozvíte se,že máte cestovat dále(do jakéhosi zbrojního archivu),profesor Russell se z toho sice chce vykroutit,že na to není stavěný,dostane se mu odpovědi,že agent Graham se o všechno postará,a šmytec.Takže cestujete dál.
Archiv
Vaše berlínská spojka Schmidt vás dopraví k budově archivu a zmizí.Agent Graham zjistí,že přední dveře do budovy jsou zamknuté a zmizí kdesi za roh budovy.Nic zajímavého kolem sebe nevidíte,tak jděte doprava do nové lokace za roh budovy,kam zmizel agent Graham.Najdete ho,jak se(marně) snaží otevřít zadní dveře do budovy.Zatímco Graham zápasí se zámkem,na scénu přichází agentka Anne Taylor.Mezi oběma agenty dojde ke krátké výměně názorů,nakonec Anne odemkne zámek u zadních dveří.Můžete oba agenty prokecnout,moc užitečných věci se nedozvíte.Mají se navzájem rádi jako kočka s myší,Graham tvrdí o Anne,že je nedisciplinovaná,dělá si,co chce,Anne zas o Grahamovi,že je to nudný patron,který si bez rozkazu ani neutře zadek.Pak vejděte do zadních dveří,Anne jde s vámi,Graham zůstává venku na stráži(ha ha).Uvnitř budovy vás málem chytne strážný,Anne vás ale rychle vtáhne do prvních nezamknutých dveří.Tak,a co teď?Jste v prázdné kanceláři s hezkou ženskou(která navíc dokáže odemykat občas zámky),ale pánové,nechte si zajít chuť.Zaprvé tohle není X-rated hra,a pak,za dveřmi pořád pochoduje strážný,soukromí tedy moc nemáte.Prohlédněte si místnost,u země u dveří ven na chodbu je elektrická zásuvka.Hmm,ta by se dala k něčemu využít.Na stole stojí telefon,utrhněte drát,který k němu vede,nožem odizolujte jeho konce,jeden pak zasuňte do zásuvky a druhý připevněte ke klice u dveří./objeví se vám ikonka zásuvky v inventáři a tou klikněte na kliku u dveří/Past je hotová.Promluvte si s Anne,požádejte jí,aby nějak přilákala hlídku.Anne zavolá o pomoc,voják přiběhne ke dveřím,chytne za kliku,následuje trochu drsná scénka(kdo někdy strčil prsty do 220V zásuvky,ví,o čem mluvím-ostatní varuji,aby to doma nezkoušeli na rodičích) a pád těla.Nejdřív odstraňte drát,abyste nedopadli jako voják a pak vyjděte ze dveří na chodbu.Profesor sice tvrdí,že je voják jen v bezvědomí,ale já bych mu to moc nevěřil.Vstupte do protilehlých dveří,je to kumbál s všemožným haraburdím.Mezi prázdnými lahvemi a kartony najdete leštidlo a lahvičku s prostředkem na čištění skvrn,obojí vezměte.Vyjděte ven,pokračujte chodbou až k dalším a jediným dveřím.Projděte dveřmi,před vámi je archiv,který jste hledali,ovšem,jak to bývá,je střežený dvěma vojáky.Slyšíte,jak si vojáci stěžují na neustálé zhasínání světel.Následuje poměrně snadný puzzle/viz obrázek/Obrazek,v kterém se Anne snaží najít dveře do místnosti s trezorem.Vaším úkolem je na panelu zhasínat a rozsvěcet světla v chodbičkách mezi regály(vždy může být zhasnuto maximálně jedno,jinak vojáci zjistí,že se něco děje a Anne chytnou).Anne se vždy vydá tam,kde zhasnete.Musí jít tak,aby se vyhnula vojákům,i když je ve tmě,voják ve stejné chodbičce jako ona ji uvidí.(Škoda,že s profesorem není Uma Thurman se svojí katanou,problém by byl ihned vyřešen).Situace na začátku vypadá následovně
A1 B1 C1
A2 B2 C2 Panel s ovládáním světel
A3 B3 C3
A4 B4 C4 ANNE
A,B.C jsou svislé chodbičky ,Anne stojí kousek od nich,takže si nejdříve můžete udělat přehled o tom,jak vojáci chodí mezi chodbičkami,a naplánovat,jak světla zhasínat.
Zhasnout C4
Rozsvítit C4,zhasnout C3
Rozsvítit C3,zhasnout C2 Tady je kritický bod,musíte vystihnout,kdy voják vpravo-není vidět,nevidí do uličky
Rozsvítit C2,zhasnout B2
Rozsvítit B2,zhasnout B1.....Anne najde dveře k trezoru,nyní se potřebuje dostat zase zpátky.Postup je prakticky stejný jako při cestě tam,ale obráceně,pokud vás Němci chytí,zkuste vždy před zhasnutím chvíli počkat,až hlídka poodejde a pak teprve zhasněte další světlo .To znamená,že jako první:
Zhasnout B2
Rozsvítit B2,zhasnout B3 Opět dobře načasovat,kdy voják z uličky B přejde do uličky A,a přitom netrefit na vojáka,který přijde do uličky C...trochu nápor na nervy.
Rozsvítit B3,zhasnout C3
Rozsvítit C3,zhasnout C4
Anne je zpátky a na vás teď je,abyste nějak zneškodnili hlídky a mohli k trezoru(Zajímalo by mne,k čemu vlastně Anne vyškolili,zlatá Uma Thurman a její katana)Sejděte dolů k regálům,na stole vlevo/ve středu spodní části obrazovky/je německá vlajka,seberte jí a naneste na ni leštidlo.V prostřední chodbičce je na zemi aktivní místo,vyleštěte ho pomocí německé vlajky s leštidlem.První část pasti je hotova.Pokud jste si nevzali drát ze zásuvky,vraťte se do místnosti s telefonem a drát seberte.Vraťte se k regálům,kousek vpravo od místa,kde byla vlajka je nějaký kruh,připevněte k němu drát.Profesor pak automaticky natáhne drát mezi regály,schová se a zavolá na vojáky.Následuje scéna jak z němé grotesky,první voják uklouzne na naleštěné podlaze,druhý zakopne o natažený drát-a cesta k trezoru je volná.Prohledejte ležícího vojáka(toho vpravo),má u sebe papír s čísly 4,9,3.Jděte do další místnosti na vrchním konci obrazovky,jsou zde dveře.Zavřené.Vedle dveří je malý panel,otevřete ho a uvnitř vidíte 3 kolečka.Od vrchu dolů s nimi otáčejte tak,abyste nastavili čísla z papíru-4 na prvním,9 na prostředním a 3 na spodním kolečku.Dveře se otevřou a můžete vstoupit dovnitř.Na první pohled se zdá,že jste se namáhali zbytečně,jsou zde sice bezpečnostní schránky,ale klíče k nim nikde.Nevadí,profesor se jen tak nevzdává.Na stěně visí tři obrazy,zkuste pohnout s tím velkým uprostřed.Voilá,za obrazem byla tajná skrýš,hrábněte do ní a seberte svazek klíčů ke schránkám.Klikněte klíči z inventáře na schránky vlevo na zdi.Všechny neoznačené,zdá se,že buď strávíte příštích cca 20 minut otvíráním všech schránek,nebo použijete svoje šedé mozkové buňky.Můžete zkusit otevřít schránku A jako Atom..nic.Takže druhá –a správná možnost je U jako Uran.
Schránky a klíče
AB CD EF
GH IJ KL
MN OP QR
ST UV WXYZ
Klíče máte nalevo od schránek,odemykají schránky podle sloupců s dvěmi písmeny,od vrchu dolů a pak další dvojsloupec s písmeny..V praxi to znamená,že první klíč otevře schránku A,druhý schránku B,třetí schránku G,devátý schránku C,a patnáctý schránku U.Klíče nejsou nijak značené,takže při posouvání na další klíče neztraťte přehled,u kterého klíče právě jste.Po otevření správné schránky následuje překvapení,a to v podobě Gestapáků,kteří sebou přivedou i mistra neumětela agenta Grahama a po scéně,z které se německy mluvící lidé určitě něco dozví si vás všechny odvezou.Už si začínáte chystat veškeré tmavé barvy,abyste si mohli namalovat svou budoucnost,ale moment,přichází další překvapení-kdosi v místnosti zhasnul světlo.Využijete zmatku kolem a vyskočíte z okna,sebevražda je lepší než spolupráce s Němci.Máte štěstí v neštěstí,dopadnete na plachtu nákladního vozu,slezete na zem a s trochu naraženými zády začnete uvažovat.co dál.
Berlín,ulice u nádraží
Po animaci se ocitnete na hlavní ulici.Zpět doleva je lokace,kde jste přistáli na náklaďáku,před vámi je lampa,která podpírá opilce a vpravo na konci ulice je přechod do nové lokace.Po ulici občas chodí vojáci,na ulici je pár koutů,kde se před nimi můžete schovat-ale nemusíte,i když vás chytnou,pokračujete pak tam,kde jste právě byli.Vraťte se doleva,náklaďák je už pryč,zůstala po něm olejová skvrna.Namočte do ní svůj krásný čistý kapesník,pak jděte až dozadu ke dveřím,na bednách leží deka,vezměte si ji.Zpět na hlavní ulici,opilce-prozatím- ignorujte a jděte vpravo do další lokace.Ajvaj,dál po ulici nemůžete,v boční uličce hlídkují Němci.Na rohu u domu stojí jakýsi podivný přístroj.Jděte k němu,zjistíte,je je to siréna,a pod ní jsou dva kbelíky,jeden s vodou,druhý s pískem.Prohlédněte sirénu,je na ní zámek,zkuste ho otevřít.Nejde to.Tak si aspoň do lahve naberte vodu a jděte k opilcovi.Promluvte si s ním,zjistíte,že že pije pouze určitou,pro mne nevyslovitelnou,značku šnapsu,a u sebe má klíč od sirény.Dalším hovorem z něj klíč vymámíte.Potřebujete ale ještě peníze na vlak,tady je neoblomný,je ochotný vám je sice dát,ale pouze,pokud mu přinesete flašku jeho oblíbené značky.No,dostane,co si zaslouží.Vlevo,skoro na konci ulice je na zdi plakát,kus z něj uřízněte nožíkem a tužkou pak na papír napíšete tu jeho oblíbenou značku.Jděte do lokace vpravo,přístupe až k siréně a klíčem odemkněte zámek.Zkuste zatočit klikou,nejde to,tak kliku promazejte svým zaolejovaným kapesníkem a zatočte znova.Siréna začne houkat,Němci koukají na nebe,odkud jim asi na hlavu spadne bomba,a vy máte volnou cestu do další lokace vpravo.Nejdřív si ale ještě vyřídíme účty s opilcem.Namočte popsaný papír-etiketu-do vody,přilepte ji na láhev a dejte do lahve nejprve vodu a pak špiritus.Nic jiného nevypije.Jděte tedy zpátky k opilcovi,dejte mu flašku,vezměte od něj peníze a rychle zmizte doprava,než to s ním sekne.Od sirény pokračujte dál doprava,je tady ulička přímo k nádraží,ale je zahrazená a na plotě je ostnatý drát.Přehoďte přes drát deku,přelezte plot k nádraží a pak už vám nic nebrání v cestě dál.
Haigerloch
Přijedete vlakem do malebné alpské vesničky.Nejdřív trocha orientace,ať víte,kde co je.Vlevo od nádraží je náměstí se stánkařem.Od něj směrem nahoru se dostanete ke kašně,u které sedí kněz.Od kněze po schodech nahoru je cesta k hospodě-a následně pak i do hospody.Doprava od kašny s knězem se dostanete k chlápkovi,který pořád zametá,a nekomunikuje s okolím.Nahoru od něj vede malá ulička,v které z okna na pravé straně kouká stará ženská a z myší díry na straně levé na nás čumí myš.Na nádraží,vlevo kousek vedle přechodu do další lokace seberte ze země cosi,čemu budu říkat plechová miska.Jděte doleva,promluvte si se stánkařem,prodává různé věci,ale to je vám právě teď k ničemu,protože jste bez peněz.Nevadí,profesor už nějaké sežene.U zdi na pravé straně obrazovky seberte kus dřeva a sekeru(já vím,motorová pila by byla lepší,ale i tak je to dobrý začátek).Jděte ke kašně,promluvte si s knězem,je nějaký smutný,tak obejděte všechny osoby,s kterými se dá mluvit(stánkař a posléze v hospodě číšnice) a zjistíte,že kněz ztratil někde svůj křížek a nálezci by byl patřičně vděčný.Jděte od kněze po schodech k hospodě.Úplně vzadu-vrch obrazovky,je nějaký pytel,rozřízněte ho nožem a zrní(nebo co se to z něj vysype),naberte do plechové misky.Ještě si můžete všimnout,že jedno okno do hospody je zavřené-zatím.Vejděte do hospody,rozhlédněte se,hospůdka hezká,přímo láká dát si jedno dobře vychlazené,jen ten hostinský je nějaký divný.Na pultu leží několik cigaret,ale když si je chcete vzít,hostinský vám to nedovolí.(Tím mě,kuřáka,děsně naštval,asi čtvrt hodiny jsem běhal kolem dokola,zkoušel jsem mu nějak hospodu polít špiritusem a podpálit,bohužel,nešlo to,tak jsem nechal vykonání pomsty na profesorovi).Nechce dát cigarety?nevadí,časem dojde i na hostinského.Teď si ale promluvte s poměrně kyprou číšnicí,mimo jiné se dozvíte,že stánkař kšeftuje i s nedostatkovým zbožím a taky to,že číšnice touží po nylonových punčochách.Budeme gentlemani a po nějakých se poptáme,ať od ní máme klid.Mezi stoly na zemi-je dost malý,tak hledat pozorně-leží ztracený knězův křížek,tak ho seberte.(Zajímavé by bylo zjistit,co služebník Páně pohledával v tomhle Satanově sídle neřesti,ale nechám to na jeho svědomí)Vraťte se ke knězovi,dejte mu křížek,budete obdarováni požehnáním,a,co je podstatné,také penězi,takže teď jděte ke stánkaři a kupte všechno,co má na skladě..i ty nylonky.Zjistíte,že stánkař je ochotný pustit i nějakou tu informaci o Německých vojácích,ale ne zadarmo,jenže právě teď nemáte,co mu nabídnout,tak to necháme na později.Vraťte se do hospody,číšnici dejte nylonové punčošky,vděčností se vám vrhne kolem krku-nebohý profesor,co vše je nucen protrpět pro záchranu světa-nakonec vám nechá na stole láhev šnapsu,protože profesorovi se zdá jedno políbení poněkud malou odměnou za námahu,a přestane uražená s profesorem mluvit.Tak tu flašku šnapsu seberte a rychle z hospody pryč,než si to ta fúrie rozmyslí a začne vás nahánět,abyste si ji vzali.Je už konečně načase něco s tou hospodou udělat.Do plechové misky se zrním nalijte tak draze získaný šnaps a jděte do malé uličky s babou a myší.Napravo od myší díry na aktivní místo,položte na něj misku s alkoholickým zrním a čekejte.Myš vyleze,zrní sežere,ožere se jako,no,jako myš a usne.Seberte ze země myš a můžete se vydat spáchat diverzní akci na protivnýho hostinskýho.Dojděte k hospodě,-myš se zatím probere k životu,což je dobře-nožem otevřete okno hospody a vhoďte oknem dovnitř myš.Okno vedlo do kuchyně,takže nastane velký zmatek a když vlezete do hospody,hostinský i ostatní personál je pryč.Všimněte si,že vlevo za pultem je teď aktivní přechod do nové lokace,do sklepa.Z pultu seberte cigarety,jděte ke stánkaři,nabídněte mu cigarety,dozvíte se za to cosi o Němcích(přehrával jsem si tu pasáž x-krát,ale pochytil jen cosi o vlcích a ,snad,dracích nebo lesních vílách,kdo ví)Jděte zpět do hospody,slezte do sklepa,vidíte barel nalevo,barel napravo,uprostřed něco jako zasypanou cestu,a hned vedle vpravo na zdi je panel.Prozkoumejte panel,jsou na něm 4 kolečka,na každém jsou 4 symboly.Úkolem je uspořádat symboly podle toho,co vám řekl stánkař.Postupujte následovně,vlevo od koleček se symboly zvířat jsou čárky/zářezy/.To je pozice do které musíte umístit příslušný symbol.Odshora dolů musíte nastavit symboly mědvěda,králíka,králíka a vlka.Je to ztížené tím,že každé kolečko se netočí samostatně,ale s jedním nebo dvěma dalšími.Až nastavíte kolečka do správné polohy,otevře se vám přístup do nové lokace mezi sudy.Vlezte dovnitř,jste v nějaké podzemní chodbě s trubkami,syčící parou-znamení,že jste na správné stopě.Pokračujte chodbou dál,až narazíte na velké zavřené dveře,rozbijte dveře sekerou a vejděte dovnitř.
O kolečko více či méně
(Poznámka-začátek této kapitoly je pouze pro jedince s pevnými nervy,protože většinu času strávíte hledáním malých,středních i velkých ozubených koleček,která jsou různě poházená po několika místnostech.Protože podobným způsobem mám v compu uloženou většinu souborů,neměl jsem s hledáním velké potíže)Dveřmi jste prošli do místnosti plné podivných mechanismů a než se stačíte rozkoukat,kde se vzala,tu se vzala,objeví se za profesorem agentka Anne Taylor,profesor je lekne..a já se leknul,jak sebou prófa najednou škubnul.Anne profesorovi vysvětlí,jak se sem dostala,a co tady dělá-jestli mluví pravdu nebo si vymýšlí,mohu těžko posoudit,když nevím,co říká,takže jí věřím-prozatím.Vlevo na stole leží velké ozubené kolo,tak ho seberte.Odejděte z místnosti v pravém okraji obrazovky,dostanete se do další místnosti s nádržemi na vodu a plynovými bombami ,Anne vás do místnosti následuje a prozatím v ní zůstane.Kousek dolů od místa,kde Anne stojí,je bedna.Prozkoumejte ji,najdete 2 ozubená kolečka.Prohlédněte si pozorně můstek ve spodním okraji obrazovky,leží na něm na schodech další kolečko,seberte ho.Odejděte z místnosti dveřmi ve spodním levém okraji,dostanete se do malé chodby s drátěnými dveřmi-zavřenými,za kterými je telefon.V chodbě najdete opřené o zeď další kolečko,opět sebrat.Pokračujte chodbou,dostanete se do další místnosti,teď pro změnu plné mikroskopů a zkumavek.Prohledejte stoly,na tom více vepředu opět,co jiného než kolečko,berte,dokud jsou ještě na skladě.Na druhém,vzdálenějším stole,najdete drát,tak ho seberte taky.Za stolem nahoře jsou skříňky,prohlédněte si je,na každé je jméno majitele skříňky.V levé části obrazovky najdete regál a na něm plynový hořák.Hezká hračka,takové je nejlepší hned na něčem vyzkoušet.Vraťte se zpět do místnosti s Anne,hmm,co tak podniknout s hořákem?Ve vrchní části obrazovky je pár plynových bomb,drží je nějaká tyč.Použijte na ní hořák,jedna bomba se uvolní a spadne na zem ventilem směrem v vám - a špicí přímo proti zavřeným dveřím.Vezměte sekeru a uražte s ní ventil(v takových situacím přemýšlím,co bylo dřív,jestli adventury nebo Mc Gyver),bomba odstartuje přímo do dveří,proletí jimi ,a vy máte volnou cestu dál.Vejděte do otvoru,který zůstal po bombě,Anne vás následuje,ocitnete se v dost tmavé místnosti.Po pravé ruce je skříň s pojistkami,prozkoumejte ji,jedna pojistka je spálená-zůstane vám v inventáři.V pravém dolním rohu místnosti je bedna,dost špatně vidět,a na ní kolečko,tak si ho vezměte.Pokud jste posbírali všechna kolečka,měli byste jich mít v inventáři celkem 7.Jděte přez tmavou místnost,až se dostanete k zavřeným dveřím.Hned vedle nich vlevo je panel s mechanismem,prozkoumejte ho,vypadá to jako otvírač dveří-první velké kolo má na sobě kliku,ale podstatná část mechanismu chybí,takže když zatočíte klikou.nic se nestane.ObrazekV horní části mechanismu jsou kolečka,která jste našli,můžete je myší přesouvat tam,kde myslíte,že by se mohly hodit.Pokud pod kolečkem svítí zelená,můžete ho na to místo položit,pokud červená,kolečko na to místo neumístíte.Pokud v horní části bude místo 7 seřazených koleček v některém místě jen tmavý obrys,znamená to,že jste nějaké kolečko nesebrali..a budete se muset vrátit a najít ho.Spodní část mechanismu tvoří kolečka,která se nedají přesouvat,musíte mezi ně umístit nalezená kolečka tak,aby do sebe zapadaly-a po zatočení klikou se celý mechanismus rozpohyboval.Mezi třemi menšími kolečky je řemen,který poklikáním na kolečka můžete nastavit tak,aby spojoval vždy dvě různá kolečka.Až budou kolečka nastavená tak,aby byl mechanismus funkční,zatočte klikou,odměnou vám budou otevřené dveře./viz obrázek jak kolečka nastavit/ObrazekVstupte do pracně otevřených dveří.No potěš svatý Murphy,tady to teda vypadá,na zemi se povalují mrtvoly,tohle má být ten proslulý německý pořádek?No,naštěstí je zima,takže když nic jiného,nezapáchají.Anne se pustí do otevírání dveří v zadní části místnosti,vy se zatím vydejte na obhlídku místnosti.V popření na stole leží nějaké plány a fotka bomby,seberte to.Na pravé straně místnosti jedna mrtvola,na straně levé mrtvoly dvě.Prozkoumejte pozorně zem mezi dvěmi mrtvolami nalevo,uprostřed mezi nimi leží malý klíček.Seberte ho a podívejte se na něj,má iniciály G.H.Vzpomínáte?na skříňkách o pár místností dříve byly jména,vraťte se tedy do místnosti,kde byl na stole drát,a za ním si přečtěte na skříňkách jména Jméno na té,která je nakonci vpravo,odpovídá iniciálám z klíče.Odemkněte skříňku,najdete v ní kus plastu a pojistku.Vraťte se do tmavé místnosti s pojistkami.Vložte dobrou pojistku,v místnosti se rozsvítí světla,tak ji můžem trochu prozkoumat.V levém rohu jsou šatně viditelné tajné dveře.Vstupte do nich,jste v nějaké štole,která,jak se zdá,vede ven na povrch.Ale,ale,to je překvapení,koho to vidím-můj oblíbenec tajný agent Peter Graham.Stejně jako Anne vám povykládá svou historku,ale já mu stejně nevěřím,není můj typ.Agent Graham opět odkráčí a vy můžete štolou vylézt ven do lesa,trochu se provětrat.Nic moc,kolem sníh,je tady sice cesta,ale profesor přece neodejde od rozdělané práce,tak se vraťte zpět do podzemí.Jděte do místnosti,kde Anne otevírala dveře,sláva,už se jí to podařilo,tak jděte do odemknutých dveří .Projděte chodbou až do místnosti s vysílačkou,profesor sdělí Anne,že potkal Grahama,Anne řekne profesorovi,aby informoval Travise o celé situaci a odkráčí.Vysílačka nefunguje,takže je to zas na vás.Vpravo u vchodu do místnosti je generátor,připevněte k němu drát z inventáře,tím zprovozníte vysílačku a můžete podat Travisovi hlášení,aby si nemyslel,že jste na něj úplně zapomněli.Poznámka-použijte opravdu vysílačku a ne mikrofon,který je v popředí před ní.Mikrofonem se fakt nedovoláte-jak jsem po delší době zjistil.Situace se komplikuje,vypadá to,že bomba je hotová a Němci,tedy spíše jeden,s poněkud dlouhým jménem,takže mu budu říkat von Platfus,je připraven ji použít.Takže to abychom si trochu pospíšili,osobně nemám zájem dostat se do alternativní budoucnosti,v které Němci ovládli svět.Jděte do místnosti s pojistkami,na zemi leží taška.Zdá se,že Graham poněkud spěchal a zapomněl ji tady.Prohlédněte pozorně prostor kolem tašky,na zemi leží z tašky vypadlá zlatá cihla.Seberte cihlu,zlato přijde vždycky vhod-možná by se dala cihlou konečně Grahamovi rozmlátit hlava.Pokračujte do štoly a ven do lesa,další překvapení,zdá se,že jste oba agenty přistihli v milostných radovánkách na sněhu.Ale ne,moment,tady něco není v pořádku,Graham Anne škrtí a Anne z posledních sil chrčí.Graham na vás volá,ať mu pomůžete,na zemi leží pistole s jedním nábojem,automaticky ji seberete.Začne vám běžet čas a vy máte dilema-zastřelit Anne nebo Grahama?Pokud budete uvažovat moc dlouho,nebo zastřelíte Anne,Graham vás zastřelí.Takže neváhejte,z inventáře seberte pistoli a jako správní gentlemani střelte Grahama.Anne vás sice,až nabere do plic dostatek vzduchu, zprdne,proč jste jí nepřišli na pomoc dřív,ale aspoň po vás nestřílí..a vy jste bohatší o jednu zkušenost,co asi obnáší svazek manželský.Vyslechnete si dojemné přiznání umírajícího Grahama,které naštěstí brzo skončí společně s Grahamem,nechte mrtvolu jejímu osudu a spěchejte na letiště.Němci už naložili bombu do letadla,je nutné zabránit,aby letadlo odletělo.Vejděte do hangáru-vstup je u levé zdi hangáru,dost špatně vidět,a můžete začít další diverzní akci.Šroubovákem odstraňte z cisterny hadici.do ústí hadice strčte plast,tím ji ucpete,a opět pomocí šroubováku nasaďte hadici zpět.A je to,Němci nebudou moci natankovat letadlo a vy budete mít dost času postarat se o bombu.Jenže,jak už to bývá,plán byl sice dobrý,ale nepočítal s jednou drobností-že letadlo už bude natankované a připravené vzlétnout.Whoops.Němci nastupují do letadla,takže vám nezbývá nic jiného,než je následovat,automaticky vlezete do nákladního prostoru.Letadlo odstartuje a aby potvrdilo teorii,že vždy může být ještě hůř,zamíří si to přímo do Ruska.
Konec v troskách Stalingradu
Nad Stalingradem dostane letadlo zásah,podaří se mu sice dostat na zem,ale to je tak asi všechno,co se dá zařadit do složky "pozitivní".Anne je uvězněná v troskách letadla,letadlo hoří,každou chvíli může vybuchnout,a navrch jako třešničku na dortu vás chytne německý oficír a přikáže jednomu z vojáků,aby vás zastřelil.Voják vystřelí do vzduchu a odejde,kdybych měl čas,snad se tomu budu i divit,ale čas je teď právě to,co mi chybí.V následující pasáži musíte uhasit letadlo,a do toho vám tiká vymezený čas-velice povzbuzující.Pokud nechcete jako já asi 20x explodovat(průkopníci to mají občas těžký),nerozhlížejte se po okolí,jakmile přeberete ovládání,vystartujte(běh pomocí dvojitého kliknutí myší) do spodní části obrazovky a seberte helmu,která tam leží na sněhu.Vlevo od místa,kde hoří letadlo,leží pytel s pískem,běže k němu,nožem pytel rozřízněte,písek naberte do helmy a helmou z pískem posypejte oheň.Profesor pak automaticky nabírá písek a hasí,dokud oheň nezlikviduje.Anne se zdravá dostane z letadla,takže můžeme pokračovat.U trupu letadla leží prázdný hasicí přístroj,můžete,ale nemusíte,si ho vzít.Odejděte v horní části obrazovky,je tady zbytek děla,jinak nic moc,tak pokračujte do další obrazovky.Překvapí vás voják,ale než stačí vystřelit nebo něco říct,prásk,padá na zem,mrtvý.Hmm,to vypadá,že tady někde v okolí sedí ostřelovač,tak než se vydáme dál hledat bombu,musíme se ho nějak zbavit.Vraťte se k rozbitému dělu,nalevo od něj je ve sněhu kus železa,asi hlaveň,ale zamrzlá ve sněhu.Naberte do přilby sníh-buď tady nebo až u vraku letadla,jděte k vraku a na horkém místě,které zůstalo po ohni,roztopte sníh a ohřejte vzniklou vodu v helmě.S horkou vodou se vraťte k tyči v zemi,místo polijte horkou vodou,tyč je uvolněna.Seberte ji a v inventáři spojte s helmou.Vraťte se k Anne,na místo,kde je ostřelovač,helmu na tyčí vystrčte na ulici,ostřelovač helmu zasáhne,přestane vás otravovat a můžete se vydat do nové lokace.Stojíte schováni před budovou,vchod do ní hlídá voják.Když po něm chcete něčím hodit,třeba sekerou,profesor si není jistý,že by trefil.Takže na to musíme oklikou.Nad vojákem jsou uvolněné cihly,na první pohled hrozící ublížením na zdraví.Tak jim trochu pomůžeme,hoďte na rozpadající se zeď zlatou cihlu,cihly se zřítí na vojáka a omráčí ho.(vida,jak platí,že bohatství nepřináší nic dobrého)Automaticky seberete vojákovi ruční granát a můžete vejít dovnitř.Rozdělíte se,Anne jde pátrat jedním směrem..a zmizí.Před sebou vidíte nějakou kancelář,jen jak se do ní dostat,vstupní dveře vypadají,že na vás spadnou,když se jen trochu nedechnete.V pravé části obrazovky najdete 2 prkna,vezměte obě a jedním podepřete dveře.Vejděte dovnitř,vidíte zřícené schody,a v pravo další prkno.Seberte ho a obě prkna položte na rozbité schody,teď už můžete vyjít nahoru.Vylezte nahoru..a máte,co jste chtěli,bomba přímo před váma,odjištěná a tikající,do výbuchu chybí asi tolik času,kolik potřebujete na objednání hamburgra s dvojitou porcí kečupu.Musím říct,že pyrotechnik ze mne asi nikdy nebude,spotřeboval jsem při deaktivaci bomby víc životů,než má houf koček dohromady.Bomba vypadá asi takto/viz obrázek/ObrazekCelkem 14 drátů,na některých jsou senzory,které je zapotřebí vyřadit.nahoře vidíte 4 kleště,když kliknete na některý drát,buď bomba exploduje,nebo vám vždy jedny kleště nahoře zmizí.V bombě je dost drátů,které jsou neaktivní,takže přeštípnutím se nic nestane,ale na konci vám budou chybět kleště,tak s nimi šetřete.Dráty se štípou v levé části bomby-zbytek je pod ochraným sklem,takže tam byste klikali zbytečně.Když přeštípnete správný drát,můžete si všimnout,že některý ze senzorů ztmavnul.Štípání-počítáno od vrchu dolů.Přeštípněte 14-tý drát(ten úplně dole),pak osmý,šestý a nakonec první(úplně nahoře).Bomba je zneškodněna,na scénu přichází bomba nová-Anne s ruskými vojáky,Anne mluví rusky(já už se fakt čemukoli přestávám divit) a chce po vás bombu.Tak to teda ne,děvenko,profesor kopne do zbytků rakety,v následném zmatku vyběhne před budovu a dovnitř hodí granát..sbohem,krásná Anne.Akce splněna,profesor se vrací domů-a s klidným svědomím se nyní může všem v okolí představovat..."My name is Russell,John Russell"
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Undercover-Operation Wintersonne

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

pendlovky

(suli, 19. 1. 2011 10:25)

ahojte..prosim vas,ako mam v tej pracovni nastavit na tych pendlovkach tie rucicky? vobec mi to nejde.. aj ked dam na 11:55 malu a velku kusok pred osmu hodinu..dakujem. :)

Mira

(Midnight Knight, 11. 4. 2009 6:53)

Hmm,hral jsem pozdejc i ceskou verzi,ale ani v ty jsem nemel potrebu tocit ciselnikem pres nulu,vzdycky mi to fungovalo tak,jak pisu v navodu..Ale jestli to nekomu pomze,tak pro me za me..:-)))

Rada

(mira, 1. 4. 2009 15:54)

Všem co nemohou otevřít sejf:Směrem do leva na 3,
do prava na 1,
do leva na 4,
do prava na 1
do leva na 5
sejf se otevře......

steinsalz

(Midnight Knight, 5. 2. 2009 10:08)

Pokud bys kouknul na recenzi,zistíš,že německy neumim ani slovo..:-)))Ale dík,že jsi mi o jedno slovo navíc obohatil slovní zásobu..:-)
(Pár slov na úvod.Němčinu ovládám stejně perfektně jako japonštínu-prvním jazykem dokážu říct šajse,tím druhým kamikadze-tím znalost obou jazyků končí.Je tudíž docela možné,že hra,o které teď píšu,má naprosto jiný děj,zápletku..inu co,aspoň jsem se snažil.)

steinsalz

(steinsalz, 23. 1. 2009 19:51)

Nechápu jak ses ucil NJ, ale STEINSALZ je STEIN (kámen), SALZ (sůl) tj. KAMENNÁ SŮL 8D

Jsem pi..:-)))

(Midnight Knight, 20. 1. 2009 20:22)

Dík,Danny,tohle mi úplně uniklo,a přitom sem si celou dobu řikal,že ty čísla jsou mi nějak povědomý,akorát bez tý čárky jsem to pořád neviděl..:-))

Trezor

(danny, 17. 1. 2009 21:18)

Ten trezor je číslo "pí" 3,1415

savy

(Michal, 9. 12. 2008 23:41)

Stane, díky. Michal

savy

(Stan, 9. 12. 2008 22:16)

klikni na uložené pozice pod návodem a stáhni si je.pak je rozbalené nakopíruješ dohry.pozor-nejdřív si ale zazálouj ty své puvodní at se máš k čemu vrátit

jak se stahují savy

(michal, 9. 12. 2008 19:34)

taky mi nejde otevřít trezor. jsem úplný začátečník, jak mám stáhnout savy. díky

Trezor

(Midnight Knight, 6. 12. 2008 4:04)

To je nejaky divny,ze vydava zvuky mezi cislicema-kdyz koleckem tocis,a teprv az ho mysi pustis,ozve se nejaky ten zvuk.Jo,jeste me napada,v navodu jsem to nepsal,ale pokud se netrefis do spravnyho cisla,musis zacnout s tocenim kombinaci od zacatku.
Hele,kdyz nic nepomuze,stahni si savy,save 10 je pred nastavenim kodu,save 11 hned po otevreni trezoru..:-)Vic ti asi neporadim

trezor nejde otevřít

(Macciiki, 28. 11. 2008 21:28)

Jinak to vydává klank mezi 3-4 a pak 4-5 jinak nic zkouším to pořád do kola a nemužu to za boha otevřít

trezor nejde otevřít

(Macciiki, 28. 11. 2008 21:26)

Hraju na Xp

Nejde to

(Midnight Knight, 26. 11. 2008 23:29)

A u jinych cislic-vydava to nejaky zvuk(klank)..?Jestli jsou korome trojky ciselniky 'hluchy',tak je to divny..na cem hrajes,XP,Vista..?

Nejde to

(Šárka, 24. 11. 2008 15:29)

Za nic na světě mi nejde otevřít trezor nemužu se hnout dál pomoc

trezor nejde otevřít

(Macciiki, 24. 11. 2008 15:09)

Ahoj nevím proč ale prostě mi nejde otevřít ten trezor cvakne to vždy jen u trojky jinak nic.Zkoušela jsem to tisíckrát a prostě se nehne

vypina se to

(Midnight Knight, 21. 11. 2008 16:45)

Oblibena chyba woken..;-)Bohuzel ti neporadim,tohle muze mit xy pricin,od nejakyho divnyho cracku pres grafickou kartu az nekam ke korenum systemu.Jestli mas legalni verzi,zkus se obratit na vyrobce.

vypina se mi to......

(Honza, 15. 11. 2008 14:40)

V aplikaci Operation Wintersonne došlo k problému a je třeba ji zavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže.
Tohle mi to pise je tam i ze muzu kliknout na to ze mi to ukaze podrobnosti, ale tem nerozumim.

to i tohle

(Midnight Knight, 11. 11. 2008 11:23)

AHoj,lidi.Omlouvám se za mystifikaci se zrcátkem,ale hrál sem to v němcině,ergo většině slov nerozuměl a tak jsem si předměty domýšlel,některý blbě=jako to zrcátko.Dík za pochopení.:-)
Pálenka špatně namíchaná-na ulici najdeš kanál,nevím už,jestli je jich víc,ale jeden tam je určitě,do něj můžeš špatnou směs vylít.
Honya=chtělo by to upřesnit,jakej problém tam je.:-)

pro toho HNED PO VYHOZENí Z KANCELÁŘE

(Lucka, 9. 11. 2008 16:38)

pomůžu ti s tím zrcátkem zrcátko tam není ale dej do hromady tu větev s tou tyčí od toho sklepa a dej to na okno nad popelnicí