Jdi na obsah Jdi na menu
 

Limbo of the Lost

14. 8. 2003

TOPlist

Limbo of the Lost
14.února 2009 Autor návodu-Midnight Knight
Ovládání-po najetí myší na předmět a stisknutí pravého tlačítka se objeví Ouija tabulka,z které si můžete vybrat následující-Sense,Eye,Action,Take,plus,pokud chcete,stisknutím písmene S vyvoláte menu,pomocí kterého můžete hru uložit,nahrát nebo ukončit(toho samého docílíte stisknutím ESC)Akce je prostě akce,pokud chcete spláchnout WC,po najetí na splachovadlo použijete akci,když chcete splachovadlo sebrat,vyberete si Take.Pro prohlédnutí či očichání splachovadla pak slouží Eye a Sense.Hodně informací se dozvíte z popisu předmětů,proto si každou věc,kterou  dostanete do inventáře,pořádně prostudujte Okem.Pro pohyb používám v návodu údaje z kompasu ve zkrácené formě-N=North,S=South,E=East,W=West.Takže,pokud nějakou náhodou budete mít českou verzi,údaj S,E,E,N,W bude znamenat,že máte jít podle kompasu na jih,pak dvakrát na východ,na sever a pak na západ.Některé předměty jsou skutečně děsně  malé a tudíž i děsně blbě vidět.Přesto tam jsou-proto,pokud napíšu,že v určité místnosti je na stole blecha,nejdřív se ji 3 dny pokoušejte najít,teprv potom pište,že tak opravdu,ale fakt není,co máte dělat.Dík
Ještě malý průvodce po menu,kdybyste se v něm cítili poněkud ztraceni,“Back to Hell“´-Návrat do hry,“Resurrection“-load,“Save your soul“-Save,a „End is Night“ je ukončení hry.Tak,tím jsem snad vyčerpal vše z příručky“Pár věcí o hře,které byste před prvním hraním měli vědět,ale rodiče se vám je styděli říct“,a můžeme to rozjet.
Prolog-Dungeons
Až se Briggs seznámí s Arachem,seznamte se s ním také,budete se občas vídat,tak si na něj zvykněte a koukněte do inventáře,jaký vzácný dar jste od něj dostali.Slizkého červa,tak tohle bude opravdu přítel k nezaplacení.Kromě červíka máte u sebe ještě pečeť,která patří mocné Knize Utrpení(ať už to znamená,co chce),a máte na ní dávat velký pozor.Aye,aye,capt‘n.Vyjděte z cely-E,popojděte kus dopředu,prohlédněte si oznámení na dveřích cely,pokračujte S,prohlédněte si druhé oznámení-s Grungerem se určitě vyplatí být zadobře,S,E,v pravém rohu si prohlédněte houpající se kostru,pokračujte nahoru po schodech E a vstupte do kovových dveří N.Pokračujte dál po schodech N,chodbou N,po schodech E,narazíte na ducha,který po chvilce zmizí,naštěstí.Zde se cesta dělí,můžete prozkoumat kamennou rakev za vámi a použít Sense,abyste zjistili,že je v ní ticho jako v hrobě,pak jděte S,dorazíte ke dvěma zavěšeným klecím.Obyvatel té první jak začne mluvit,neví,kdy skončit,takže Briggs na chvíli usne.Až se vzbudí,mrtvola právě končí svůj monolog,dozvíte se něco málo o Grungerovi,který tady tomu šéfuje a Briggs slíbí viselci,že se pokusí klec uvolnit,pokud zjistí,odkud lano visí.Seberte se země louč,po prozkoumání v inventáři zjistíte,že jí budete muset trochu upravit,aby kdy vůbec hořela.Odejděte zpět N,pokračujte N,N,W,na zdi vidíte nápis Shhhh!Grunger,jděte W a podebatujete si s hlavou Edd the Head,které sídlí pod velkým spícím Grungerem.Grunger má na krku klíč,pomocí kterého se můžete z kobek dostat,ale bacha,nesmíte ho vzbudit.Hodilo by s nějaké uspávadlo,které by se Grungerovi přimíchalo do jídla.Prohlédněte si okem Grungera,máte záběr na jeho obličej a smrkanec,který mu visí z nosu.Super,ale radši zas z přiblížení vyjeďte ven.Seberte se země prázdnou láhev,vraťte se E k nápisu na zdi a pokračujte N,N,ocitnete se v kuchyni matky Cranny Fagot-do ní jsem se ihned po příchodu zamiloval,snad pro tu jiskru šílenosti,kterou má neustále v oku.Faggot je poněkud zklamaná,že je Briggs živý,takže ho nemůže uvařit v kotli,Briggs je na tom s pocity asi stejně jako já,protože Faggot slíbí,že jí za sebe najde náhradu,nějaké dobře odleželé smrduté maso.Gurmán.Pokračujte od Faggot N,dorazíte do pokoje s knihovnou.U levého regálu s knihami seberte se země nádobu,i inventáři ji prohlédněte,je fialová a slouží k uchovávání smrkance z nosu,momentálně je ale prázdná.Aspoň že tak.Podívejte se na pravý regál knihovny,zhruba v její polovině najdete mezi regály knihu,seberte ji a prozkoumejte.Najdete v ní recept na Grungerovu specialitu-kromě základních ingrediencí je zapotřebí maso,čím shnilejší,tím lepší,a taky kapka likéru.Prohlédněte si stůl mezi oběma knihovnami a seberte z něj kus papíru a nádobu.Na papíru je poznámka,že se matka Faggot ráda napije,v nádobě je vyškvařené lidské sádlo.V inventáři namočte louč do nádoby se sádlem,jděte S zpět do kuchyně a louč zapalte na ohni,na kterém se vaří.Zpátky N,ještě jednou N,pak W a na rozcestí se dejte S,projděte dveřmi a dorazíte do místnosti s lany a pákou.Pokuste se pákou pohnout,nejde to(nemusíte litovat,že jste sádlo spotřebovali,páka s ním namazat kupodivu nejde),seberte tedy louč z inventáře a zapalte s ní obě lana.Whoops,zdá se,že to nebyl zrovna nejlepší nápad,někomu se to tvrdé přistání na zem ani trochu nelíbilo,No co,neměl tam viset,když mu naše metody nejsou dobrý.Odejděte z místnosti N,pokračujte N a u sympatického nápisu Pozor,voda,se dejte E.Po vstupu do místnosti se Briggs vyděsí poněkud přerostlé stonožky,ta ale rychle prchne do fontány.Vezměte z inventáře prázdnou skleněnou modrou láhev,naplňte jí vodou z fontány(při bližším prokoumání byste zjistili,že voda pochází z odpadní stoky),v inventáři přidejte do láhve s vodou červa a voila,máme teď v nádobě červenou tekutinu,která Briggsovi připomíná Tequilu,jakou kdysi měl v Mexiku.Jděte N,dorazíte k zamknutým dveřím(No way out),vsadil bych se,že do nich bude pasovat Grungerův klíč,který zatím ještě nemáme.Nyní se budeme muset podívat,v jakém stavu skončili ti dva viselci v klecích,takže se trochu projdeme-S,W,S,E,S,S(kuchyně),S,S,E,S,S,S.Pokud jste nezabloudili,měli byste teď být u klecí,leží na zemi a pád to byl zřetelně dost prudký,na zemi leží utržená ruka.Nenecháme ji jen tak povalovat,seberte ruku,pak jděte dozadu a vezměte lebku,která tam leží na rakvi(Také ruka má zajímavý popis-jejím vlastníkem byl Bill Nilmates,a ruka děsně smrdí,čímž se vysvětluje,proč měl starý Bill tak málo přátel-a   dost,zbytek si už čtěte sami,nejsem veřejná knihovna.)A můžeme si hrát na Hamleta,i když,možná radši ne,je docela možné,že tahle lebka by na naše otázky začala odpovídat.Opět se projdeme,jde se zpět do kuchyně-N,N,N,W,N,N.Dejte,buď do kotle,nebo Faggot,to je jedno,ruku,potom láhev s Tequilou a nakonec lebku-Faggot vám do ní naleje bryndu pro Grungera.Jděte ke Grungerovi S,S,W.pomocí oka si přibližte Grungerův obličej a na nudli u nosu použijte fialovou nádobku z inventáře.Potom dejte obsah fialové nádoby do lebky a vzniklé uspávadlo předejte Edd the Head.(Tady jsem poněkud na rozpacích,jak to vlastně je s tím „sleeping snot“,jestli jde o specifikum angličtiny,s kterým jsem se zatím nikde nesetkal,nebo specifikum Limba,kde je možný všechno.No,ale podstatný,že máme,co jsme potřebovali)Briggs se decentně vytratí na chodbu,takže se vraťte W a seberte klíč,který Grungerovi visí na krku,po provedení Briggs odejde ven na chodbu.Nám teď zbývá už jen dojít k zamčeným dveřím „No way out“,takže jdeme N,N,N,N,W,N,E,N a klíčem z inventáře dveře odemkněte.
Kapitola první-The lower reaches
Seberte víko od rakve a jděte N.Briggse přivítá Keeper of Lost Souls,má pro něj dobrou právu,že není mrtvý,jen je tak trochu mezi dvěma světy,a špatnou,tedy aspoň podle mě,že je Vyvolený,“Tool of Destiny against Fate“(Nevím jak kdo,ale já bych se do tohohle konkursu nikdy nepřihlásil.Možná budu kritizován,ale nevidím sebemenší rozdíl mezi Destiny a Fate,furt je to jen Osud-což v praxi znamená,že cokoli Briggs provede,bude vždy buď dobře nebo špatně,záležet bude pouze na tom,jak se druhá strana vyspala)Nakonec má pro vás Keeper dárek,můžete si z jeho krámku něco vybrat,ale pouze jednu věc.Je jedno,co si vezmete,pokud budete potřebovat jinou věc,můžete se kdykoli vrátit a jednu věc vyměnit za druhou.Vezměte si chloroform,je to praktická věc,když nebudete vědět,co dál,můžete inhalovat.Až opustíte krámek,skončíte na chodbě,před sebou máte bránu,po stranách brány jsou dvě rakve,vlevo od brány otvor ve zdi.Koukněte do rakve vpravo,prohlédněte si zblízka lebku a strčte ruku do prázdného očního důlku.Je to sice hnus,ale našli jste skleněný oko,to se může hodit.Vyjeďte z přiblížení hlavy a utrhněte si kus mrtvoly,pak se podívejte do rakve vlevo a seberte všechno,co najdete-píšťalku,klobouk,kormidelní kolo a pásku na oko.Pásku na oko spojte v inventáři se skleněným okem,dostanete něco,co silně připomíná prak.Jděte N,podlaha před vámi je zničená,položte na ní víko rakve a můžete bezpečně pokračovat W,S,přečtěte si na zdi,že nemáte krmit psy a jděte S.V místnosti jsou dvě urny,v levé je olej, v pravé piliny,trochu pilin si naberte,vraťte se N a na rozcestí se nyní dejte E.Vystartují po vás tři roztomilí pejskové,naštěstí jsou na řetěze.Uprostřed místnosti si prohlédněte kovovou mříž v zemi,jedna tyč je uvolněná,tak jí vytrhněte.Zaregistrujte troje dveře,které jsou v místnosti,prozatím všechny zavřené.Před každým psem je na zemi miska na žrádlo,do jedné hoďte maso a sledujte,co se bude dít-pes zatáhne za řetěz,aby se dostal ke žrádlu a jedny dveře se otevřou,které,záleží na tom,do které misky jste žrádlo hodili.Zatím odložíme průzkum,co je za dveřmi,vraťte se ke dvěma rakvím W,N,E,S,v inventáři spojte tyč s kormidlem a pak jí zasuňte do otvoru vlevo od mříže.Mříž se otevře,na rakev,která byla předtím kvůli mříži nedostupná,použijte Akci,po odsunutí víka na vás vykoukne starý známý Nilmates a věnuje vám za vysvobození zdobenou lahvičku(ornate vial).Když si vial prohlédnete v inventáři,zjistíte,že patří někomu,nebo možná něčemu jménem Onegus.Z rakve vpravo seberte další kus masa(bohužel ssebou můžete vždy mít jen jeden kus),vraťte se ke psům N,W,S,E,hoďte maso do druhé misky,otevřou se další dveře,vraťte se ještě jednou pro kus masa,hoďte ho do poslední misky a všechny troje dveře jsou teď přístupné.Vezmem to z jedné strany na druhou,takže nejdřív vlezte do levých dveří,jděte E,E na rozcestí se dejte levou chodbou-E.Pokračujte E,E,S,po tom,co už jsme si zvykli na světlo,jste na tmavém schodišti.Sejděte po něm dolů,kam až to jde,aniž byste přešli do další místnosti a se zdi vlevo seberte starý závěs(torn curtain).Jděte S,E,E a jste v místnosti,v které sedí Bugsy.Až si nasadí oči a poklábosí s Briggsem-dozvíte se o příšeře Woodgator,rozhlédněte se kolem sebe.Za Bugsy jsou ve zdi dva výklenky ve zdi,v rohu toho pravého seberte lahvičku,přejděte ke kamennému umyvadlu,nad umyvadlem najdete tlačítko.Stiskněte tlačítko,v umyvadle začne téct voda,rychle seberte z inventáře lahvičku,kterou jste před chvílí našli a strčte ji do proudu tekoucí vody.Voda teče poměrně krátkou dobu,pokud nebudete mít po skončení v inventáři lahvičku naplněnou vodou,opakujte celou akci znova.V levém rohu se pokuste sebrat skleněnou housenku(glass grub),Briggs se toho odmítá dotknout,takže prozatím Bugsyho opustíme a půjdem se podívat jinam.Jděte W,W,N,N,W,W,W a na rozcestí se dejte pro změnu pravým tunelem-S.Pokračujte S,S a dorazíte k otvoru,v kterém sídlí Woodgator.Pokuste se zatáhnout za řetěz na zdi,nic se nestane,všimněte si,že vedle vchodu do jeskyně je vpravo malý otvor,a vrátíme se ke psům N,N,N,W,W,W.Teď se dáme prostředními dveřmi,pokračujte E,E a na rozcestí narazíme na Aracha,hledá něco křupavého k zakousnutí.Až odejde,prohlédněte si dveře vpravo,zamknuté,takže pokračujeme dál levou chodbou E,E,dorazíte k okénku,za kterým sídlí Onegus.Pořád něco hledá a nechce se s váma bavit,tak vytáhněte z inventáře zdobenou lahvičku,dar přítele Nilmatese,Onegus vás pustí dovnitř.(Po seznámení s Cranny Faggot se neodvažuju hádat,jestli je Onegus on,nebo ona)Dozvíte se od něj,že v lahvičce byla jeho/její duše(vědět to dřív,mohli jsme ho hezky vydírat),Onegus pak sám na svých toulkách sbírá ztracené duše,má jich už celou kolekci.Po rozhovoru se podívejte na kabinet za vámi,jsou v něm vystavené duše,jen jedna z nich je aktivní,warrior soul,hmm.Vlevo od kabinetu,na stole v zadní části,najděte a seberte nádobu.Tím se pro nás dočasně stalo doupě Oneguse nezajímavým a půjdeme zase někam jinam.Napřed si ale nádobu prohlédněte,je v ní kousek bavlny,jinak prázdná.Nalejte do nádoby chloroform a vydáme se navštívit opět Bugse.Pořád W,u psů se dejte levými dveřmi a známou cestou k Bugsovi.Na housenku použijte nádobku naplněnou chloroformem a se spícím hmyzem v nádobce se vraťte ke psům.Ještě jsme neprozkoumali,co je za pravými dveřmi,ale to počká,teď se vydejte do Keeperova krámku a nepotřebný chloroform vyměňte za sáček šafránu(bag of saffron)Až krámek opustíte,smíchejte šafrán s lahvičkou,ve které máte vodu,obsah lahvičky sezelená a vypadá úplně jako nádoba s Warrior soul,kterou má ve vitríně Onegus.(Šafrán teď můžete v krámku vyměnit za dalekohled,ale nenašel jsem pro něj žádné upotřebení)Takže další kroky jsou jasné,jděte ke psům a od nich prostředními dveřmi až k Onegus domů.(Jak jste si asi všimli,u míst,kde už jsme jednou byli,nepíšu navigaci,spoléhám na vaše šedé mozkové buňky)U Onegus si to nasměrujte přímo k vitríně,po přiblížení vyměňte zelenou lahvičku z inventáře za zelenou lahvičku ve vitríně s warrior soul-a radši se urychleně vraťte ke psům,než se na tu záměnu přijde.Vstupte do pravých dveří a pokračujte E,E,na křižovatce to tradičně vezmem nejdřív levým tunelem-E.Narazíte na podivné stvoření,které na vás začne mluvit ještě podivnější řečí.Nemusíte dělat to,co v takových situacích dělám já,to znamená házet po tvorovi vším,co máte po ruce,stačí,když po něm hodíte jen pečetí,kterou u sebe nosíte od začátku hry.Stvoření začne mluvit vaší řečí (nebo vy začnete rozumět jeho řeči,těžko říct)-a já vidím,že jsem nezvolil nejideálnější řešení.Pokud totiž ke stvoření/hlídači přijdete před tím,než získáte duši bojovníka,řekne vám,že bez jeho duše vás dál nepustí.Pokud ale,jako teď,k němu přijdete až potom,co už duši máte,tak vede jen nicneříkající společenský kecy.Takže,když už jsme,kde jsme,akceptujte fakt,že mu máte ukázat duši bojovníka,až mu jí z inventáře ukážete,projdete do zadní místnosti.Prohlédněte si zblízka Ornamental statue,a protože kopí nejde vytáhnout,použijte na skleněnou kouli housenku,kterou nosíte uspanou v lahvičce v inventáři.Housenka kouli prožere,seberte kopí,které se uvolnilo,vyjeďte z přiblížení a prohlédněte si zblízka tlustou skleněnou housenku.Budete svědky zrození mouchy,na poletující mouchu použijte lahvičku s chloroformem,v které jste předtím nosili housenku,tak,a pro změnu u sebe máte mouchu v chloroformu.Vraťte se na křižovatku-W,W a dejte se pravým tunelem S.Pokračujte S,jste v místnosti,v které stojí socha.Když si sochu prohlédnete,vidíte,že drží v ruce nějaký kalich.Použijte na sochu Akci,socha se začne kývat,seberte se země spadlý zlatý pohár.Pokračujte S,S,dorazíte do místnosti,ve které se dvouhlavý havran snaží sežrat indiánského náčelníka Blackhawk.Briggs slíbí náčelníkovi,že mu pomůže se havrana zbavit,použijte na otravného ptáka prak vyrobený z pásky na oko a oka,na památku dostanete od náčelníka klec.Vraťte se ke psům,od nich jděte do místnosti s urnami-W,S a do zlatého poháru z inventáře naberte olej z levé urny.Vraťte se zase ke psům a půjdeme se podívat do doupěte Woodgator.to znamená levými dveřmi až na rozcestí,kde se dáte pravým tunelem.Až dorazíte k doupěti,nalejte olej z poháru do malého otvoru vpravo od jeskyně,pak zatáhněte za řetěz a vchod se otevře.V inventáři dejte do klece-dar přítele Blachawk-piliny a klec potom použijte na ústí jeskyně.Woodgator vleze do klece,přehoďte přez klec potrhaný závěs a klec potom seberte.Zpátky ke psům a prostředními dveřmi jděte až na rozcestí,v levém tunelu vidíte sedícího Aracha Nabídněte mu mouchu naloženou v chloroformu,Arach si vytrhne nehet a věnuje vám ho.Nemusíte ani děkovat,Arach je už zase pryč,vytáhněte nehet z inventáře a použijte ho na pravé,zamknuté dveře.Dveře se kupodivu nehtem odemknou,vstupte do nich,před sebou teď pro změnu máte dveře čtvery,z toho jedny dřevěné,žádné nejdou otevřít.Nevadí,coby správní skauti jsme na tuhle možnost připraveni,vytáhněte z inventáře klec s Woodgator a použijte jí na dřevěné,to je druhé zleva,dveře.Půlka dveří je sežrána,to ale stačí,abychom otvorem viděli tlačítko.Stiskněte ho,pootevřou se dveře úplně vpravo.Použijte akci na dveře vpravo,zavřou se a místo nich se otevřou dveře druhé zprava.Zavřete je a otevřou se opět první dveře vpravo.Tak moment,takhle se nikam nedostanem,čtvrtý dveře se zatím ani nehnuly.Zavřete ještě  jednou první dveře vpravo a pak je zablokujte oštěpem.Teď zavřete druhé dveře zprava a konečně se otevřou čtvrté dveře vlevo.Vlezte do nich,Briggse chytne nějaký opičák,vytřese z něj nepotřebné věci z inventáře a odhodí jej kamsi v dál.
Kapitola druhá-The sewers
Jděte E,v další místnosti se posuňte trochu doprava,uvidíte bratra Keeper,klikněte na něj myší,dá se s váma do řeči.Dostanete od něj pro štěstí kostky,na kterých pokaždé padne stejné číslo,skutečně zajímavý dárek.Když si prohlédnete inventář,máte v něm pečeť,uvítací dopis,který vám dal Keeper v minulé kapitole,dále lahvičku s duší,Arachův nehet a pár kostek.No,Romulus a Rébus měli na začátku jen vlčici a jak daleko to dotáhli,tak co.Vydejte se S,S, a nastupte si,S,do výtahu,i když jeho označení 666 neslibuje nic příjemného.Tak to vypadá,že výtah je jen jednosměrný,takže zpátky se už nedostanem,budem muset stále kupředu.Vydejte se E,najdete jen tři kanálové otvory,všechny zavřené,tak se vraťte W,ale místo s kanálovými otvory si zapamatujte,budeme se k němu často vracet.Takže se vydáme pro změnu S,pokračujte stále S,dokud nedorazíte ke spoutané postavě.Moc vám toho nepoví,protože má přes hubu nějaký důmyslný zámek(a podle toho,jak je zakrvácený bych řeknul,že to dotyčného docela bolí)Protože jsme útlocitní,a taky nemáme nic jiného na práci,slíbíme postavě pomoc.Hrábněte do inventáře,seberte Arachův nehet a odemkněte s ním zámek,který má postava na sobě.Dozvíte se od něj,že se  jmenuje Quagmire a řekne vám,jak se odtud dostat první cestou.No,že by to byla rada k nezaplacení,posuďte sami-„Opposite of six with three“Osobně jsem tuho radu zmuchlal a zahodil,ale někdo v ní možná najde skrytý význam.Seberte se země čelist,kterou jste uvolnili,v inventáři na ni použijte akci,čelist se rozevře a vypadne z ní zbytek Arachova nehtu.Vydejte se od Quagmire(už za to jméno si zaslouží věčný zatracení,jo,a mimochodem,je to ten,kterého v prologu odsoudil Grunger na věčnost za to,že ho vzbudil),jděte E,N,N, kdopak se to tady plácá v bahně,no jasně,náš známý Nilmates.Poté,co mu Briggs omylem utrhne nohu,dá vám Nilmates rezavou dýku a zas se někam vypaří.Vraťte se ke Quagmire,od něj stále N až k výtahu a pak E ke kanálům.Levá mříž je nyní aktivní,když na ní použijete oko,ukáže se vám v přiblížení.(obrázek Mříž)

Obrazek

Vidíte,že kolem mříže jsou nějaké úchytky,či co to je,pokud budeme počítat od klapky,na které je napsáno RESET,tak všechny sudé klapky jsou větší než jejich liché kolegyně.Sudé klapky taky vydávají jiný zvuk než liché.Začnul jsem tím,že jsem mačkal liché klapky ve směru hodinových ručiček,start vlevo od Reset,když se namačkalo asi tak ¾ kruhu,mříž se otevřela.Protože se mi to zdálo moc,nakonec jsem to zredukoval.Nahoře,naproti klapce Reset,je velká klapka,na které je napsaná „0“.Od této klapky ve směru hodinových ručiček(vpravo) stiskněte první a třetí klapku,a cesta do kanálu je volná.Vlezte do něj a jděte W,S,S,na zdi vidíte ceduli Office of Woe se šipkou,než se ale podíváme,co se v téhle prapodivné kanceláři dělá,ještě se trochu projdem.E,S,S,jste v pokoji,napravo od dveří je na stěně obrázek.A teď pozor,napravo od obrázku je stůl,v jeho levém rohu je malililinkaté aktivní místo,na kterém najdete kus dřeva-píšťalu(obrázek Tantalova muka)

Obrazek

(Poprvé,když jsem se zaseknul,ztratil jsem hledáním píšťaly asi tak celý den,podruhé až popáté,kdy už jsem věděl,kde hledat,trvalo mi vždycky tak pět minut,než jsem se trefil,tak hodně štěstí)Až píšťalu najdete,seberte jí,nedá se na ni hrát,protože nemá otvory,rezavou dýkou do ní tedy pár otvorů navrtejte,možná se v kanále uživíme jako krysaři.Jděte S,ocitnete se v nějaké síni slávy,popojděte doprava a seberte ve spodním rohu obrazovky Thorovo kladivo.Vraťte se k nápisu na zdi-N,N,N,W,a vydejte se S,W.Briggs zaklepe,seznámí se s Worrymeistrem,ten ho nakonec pustí dovnitř.Až se Worrymeister dá znova do své vyčerpávající práce,seberte z inventáře mučicí nástroj-pásku na oči a nasaďte ho Worrymeister na hlavu.Až uteče,otevřete ve stole šuple a seberte z něj pero a inkoust.V inventáři naplňte pero inkoustem a jděte zpět k začátku kanálu-E,N,N,N,E a pokračujte E,E,S,Je tam velký červ,který ale po krátké chvilce zmizí,vraťte se zpět jednu obrazovku a jděte znova k červovi,rychle vytáhněte z inventáře pero a klikněte s ním na červa.V inventáři vám zůstal jen hrot pera,ještě chvíli hledejte po okraji fontánky,najdete na něm klíč,seberte ho.Jděte N,E,na zamknuté dveře použijte klíč,sejděte po schodech,přečtěte si instrukce na sloupu,pak jděte doprava a Thorovým kladivem z inventáře práskněte do ventilu.Vylezte ven z kanálu-W,W,W,W,S a jděte za Quagmire,použijte na něj hrot pera,tím odstraníte část pout a dozvíte se od něj další moudro ohledně cesty ven.Tentokrát,alespoň pro mne,víceméně srozumitelné,vraťte se je kanálům,prostřední mříž je aktivní,přibližte si ji okem a stiskněte klapku úplně nahoře,je na ní opět napsaná nula,a prostřední mříž se otevře.Vlezte dovnitř,vidíte křižovatku,ale trochu ji zpacifikujeme,na cesty do stran-E,W zapomeňte,když vlezete do jedné,vylezete ven tou druhou a naopak,takže jako by tam nebyly,a jdeme dolů S.Zabočte E,setkáte se s okouzlující Norou a jejími domácími mazlíčky,pomůže vám,pokud jí donesete chlast,Briggs se automaticky z jejího tunelu vrátí.Takže kterou cestou teď?Dejte se dvakrát S,najdete loďku,ta by se mohla hodit,kdyby nebyla na suchu.Vraťte se jednou N a jděte W,v místnosti najdete totálně zpitého chlapa.Seberte se země před stolem prázdnou láhev a rybářský vlasec,pak zatáhněte za řetěz v pravé straně místnosti,chlapa tím sice tak trochu oběsíte,ale uvolní se stůl,na kterém spal.Na stole vidíte control box,když ho použijete,sice cvakne přepínač,ale nic se nestane.Nevadí,jděte S,se stolu před sebou seberte nůžky na plech,jděte dál dozadu W a na sud s kapajícím kohoutkem použijte prázdnou láhev.Vraťte se k Noře-E,N,E,N,E,Briggs jí automaticky předá pití a vyslechne si přednášku,jak zavolat pískáním na pomoc Nořiny mazlíčky.Vylezte ven z kanálu N,N a jděte opět za Quagmire.Použijte na něj nůžky na železo,Quagmire je volný,předá vám kruhový přístroj,se kterým otevřete třetí mříž,odejde a přitom nonšalantně kopne do koule,ta odletí kamsi pryč.Vraťte se ke kanálům,přístrojem odstraňte mříž vpravo,ale když se otevře,otvor není aktivní.Ve spodní části obrazovky vidíte kouli,které sem doletěla,no co,za zkoušku to stojí,v inventáři na píšťalu použijte akci.Z pravého otvoru se vynoří obluda,sebere kouli a opět zmizí,i s koulí.A teď si budeme chvíli hrát na Raiders of the lost ball.Vlezte do levého otvoru,jděte pořád E,až dorazíte k velkému ventilu,vidíte,že ze stěny kouká kus koule.Thorovým kladivem uhoďte do ventilu,pára kouli vystřelí a koule je zase pryč.Vylezte z kanálu,vlezte do prostředního a jděte S,po levé straně uvidíte u stěny kouli.Zapískejte v inventáři opět na píšťalu,přiběhne známá obluda a kouli opět někam odnese.Jděte S,W a použijte na stole control box,kdesi v hlubinách kanalizace se vynoří kladivo,praští do koule a ta ucpe odtokový otvor tam,kde jsme viděli loďku.Takže si ještě vzpomenout,jak se k loďce dostat,moment,podívám se nahoru do návodu,a jo,E,S.Naskočte do loďky,odveze vás do městečka Darkmere.
Kapitola třetí-Darkmere              
Po příjezdu na vás čeká Worrymeister,předá vám tři mince,nato se vynoří podivná létající obluda-golem,z nešťastníka vysaje život,tedy vlastně duši a zase zmizí.Místo ní se objeví malá holka,začne křičet,že jste Soul Taker a taky zmizí.Se mi zdá,že tahle kapitola pro nás nezačíná moc příznivě.Seberte ze země vpravo od tuhého Worrymeister řetěz,Worrymeister si můžete prohlédnout zblízka,ale nic zajímavého na něm není,takže pokračujte N do městečka.Narazíte na žebráka,dejte mu postupně všechny tři mince,dá vám za ně pár informací.Prohlédněte si sochu,je na ní sice aktivní ruka,ale nic se s ní nedá provádět,tak se nasměrujte podle čichu rovnou za nosem do hospody Inn of Sin.(N)-odbočka doprava od žebráka sice taky ukazuje N,ale vede do jiných dveří,prozatím ji ignorujte.V hospodě,až si promluvíte s hostinským,jděte až na druhý konec hospody-N,W,S,až si tam Briggs promluví s chlapem u stolu,objeví se znova malá holka,tentokrát s doprovodem,který vás odtransportuje do vězení.V cele seberte z postele cínovou nádobu a proveďte ten krásný mezinárodní úkon,který znají vězňové od Mírova po Alcatraz-začněte s ní mlátit do mříží.Přijde strážný a přinese vám poslední jídlo před popravou.Až si maso v inventáři prohlédnete,proveďte s ním jediné,co se s takovým jídlem dá dělat,vyhoďte ho z okna.Objeví se Arach a protože mu maso zachutnalo,jde se za vás přimluvit.Po nějaké době jste předvedeni před starostu,obvinění je zrušeno,místo toho jste jmenováni Detektivem Darkmere,dostanete placku,mapu,poznámkový blok a s tím i první-úkol vypátrat skutečného Soul Taker.A protože Soul Taker opět udeřil,automaticky se přenesete na místo činu,tam se vám otevře notes s poznámkami.V notesu vám,jak budete pokračovat,začnou přibývat poznámky,tak se do něj čas od času nezapomeňte podívat.Prozatím ho zavřete,prohlédněte si mrtvolu-nic zajímavého,stopy ve sněhu-podrážky mají na sobě divný kříž,a nakonec si prohlédněte znak na dveřích.Jo,a nacházíte se v Stables,abyste pak dlouze nehledali,kde ten symbol vlastně byl.Odejděte na mapu a začneme pátrat.Pár slov k mapě-lucerna vám ukáže vždycky jen malou část,takže budete muset lucernou jezdit sem a tam,abyste našli místo,kam chcete jít-plus posunovat celou mapu do stran a nahoru dolů.Ze začátku máte přístupných jen pár míst,jak budete pokračovat,budou se na mapě objevovat nová aktivní místa.I v místech,kde už jste jednou byli,se budou věci měnit,tak choďte pokud možno pořád na všechna místa,ať vám nic neunikne.Místa se dají navštěvovat v různém pořadí,podle toho se vám pak zpřístupní jiné lokace etc.Tak jo,jdem na věc.Navštivte Darkmere Prison,jděte dovnitř,sice tam nic není,ale po návštěvě máte vězení v notesu zaškrtnuté.Odejděte na mapu a jděte do Registra,vlezte do dveří,promluvte si s úředníkem a odejděte na mapu.Vydejte se do Bric a Brac Shoppe,vlezte do dveří,po nádherné debatě se slepou a hluchou stařenkou seberte v pravém horním rohu místnosti papír s kusem uhlí,vyjděte ven,na mapu a jděte opět do Stables.Přibližte si znak na dveřích a použijte na něj papír s uhlím.Vraťte se na mapu a jděte do Cobbler.Až si promluvíte s obuvníkem,ukažte mu papír s obkresleným znakem,dělal takových čtyři páry,každý  v jiné velikosti,kdo si je objednal,bohužel neví.Až skončíte,přijdou vám oznámit,že je další oběť,přesunete se k Blacksmiths,automaticky posbíráte,co bylo kolem oběti a vrátíte se na mapu.Jděte do Stables,někdo tady byl,na zemi seberte kus sena a kožený váček.Přesuňte se k Blacksmiths,jděte dovnitř,promluvte si s kovářem,odejděte a vydejte se do Pie Shoppe.Vlezte do dveří,po debatě s kuchařkou se přes mapu vydejte do Pawn Shoppe.Majitel-Onegus není přítomen,místo něj tam je jeden z bratrů Skurge,kterým patří Stable a Abattoir.Až se prokašle do konce svýho projevu a odejdete,venku vás praští do hlavy sněhová koule.Seberte se země zprávu,která byla v kouli a jděte přes mapu do Town Hall.Vstupte do velké haly,jděte po schodech nahoru a pravým horním okrajem přejděte do další místnosti.Až starostovi sdělíte svou teorii,že do celé věci je zapleteno víc lidí,odejděte zase na mapu a jděte do Society Hall of Hospice.Narazíte tam na další mrtvolu a odejdete zas na mapu.Vraťte se do Society Hall,posbírejte se země koženou zástěru a čočky,pak jděte po mapě do Blacksmiths.Potkáte známou malou holku,zavede vás dovnitř za fotrem,až odejdete,jděte do Mystic Cottage.Vstupte dovnitř,wow,tolik sexu najednou mezi všema těma obludama,to snad nerozdejchám,ani nevím,co vědma říkala,asi to bylo důležitý,ale já se soustředil na její krásný francouzský přízvuk a ještě krásnější,ehm,ostatní přednosti.(Obrázek Midnajt se nám zamiloval)

Obrazek

Heleďte,mám nápad,vy si to dohrajte a já se půjdu procházet po ulicích,jestli nepotkám nějakou,která by se jí podobala,co vy na to?Hmm,nic,to sem si mohl myslet,no nevadí,zapomeňte na to,za pokus to stálo.Až vylezete ven,čeká na vás zase jedno Frankensteinovo monstrum se zprávou,že je další mrtvola-my vlastně nemusíme nic řešit,stačí chvíli počkat a nezůstane nikdo,komu bysme museli skládat účty.Briggs sesbírá věci kolem mrtvoly a odejde na mapu.Vraťte se na Town Square,prohlédněte si všechny věci,je mezi nimi klíč,na kterém je „I“,to by mohla být hospoda.Jděte dozadu k Inn od Sin,na dveře,jedno které,oboje vedou dovnitř,použijte klíč.odemknuto.Tak,a teď přichází další místečko,za který bych někoho nejradši zabil.Zůstaňte stát a nehýbejte se,myší najeďte malý kousek nad kompasem vpravo a jeďte s ní směrem k Briggsovi,cestou s ní pro jistotu trochu hýbejte i nahoru dolů,zhruba ve třetině vzdálenosti mezi kompasem a Briggsem časem narazíte na aktivní místo,které ukazuje směr,ale bez popisky světové strany.(obrázek Za tohle bude někdo viset)

Obrazek

Klikněte na něj,Briggs půjde za pult a sleze do sklepa.Ve sklepě před sebou na zdi seberte dva rezavé klíče,pokračujte dál E,E,S,tady vlezte do dveří S.Najdete žebřík vedoucí k poklopu,ten je ale bohužel zamknutý.Vraťte se N a pokračujte W,E(jak se teď na to dívám,v téhle části jim totálně zkolabovala navigace,ale když půjdete podle toho,co píšu,měl byste i tak dojít,kam máte),vlevo seberte pytel na oblečení a ze dveří vzadu vezměte pláště,Briggs je spolu s botama nastrká do pytle.Vlevo na zdi se podívejte na kabinet,dva klíče uvnitř vyměňte za dva rezavé klíče z inventáře,máte teď další dva klíče s písmeny “S“ a „O“.Pokračujte dozadu dveřmi S,na zemi vidíte něco bílého,až se trefíte,seberte zápalku,před ohništěm seberte vpravo svíčku a vlevo svitek.Tím jsme ve sklepě skončili,vylezte z něj S,N,N,W,W,W,S,S.Na mapu se dostanete tak,že jděte od hospody na náměstí se sochou,jděte do dveří v odbočce doprava(Registra) a tam je vzadu Exit.Odejděte přes mapu do Stables,odemkněte dveře klíčem „S“,uvnitř najdete podivného tvora staženého z kůže.Až si smysluplně popovídáte a Briggs vyjde ven(už mě tenhle jeho zlozvyk začíná pomalu ale jistě tento),vraťte se zase dovnitř,vzadu vedle obrysu dveří najděte knoflík a použijte na něj akci-vidíte,jak se někde vysunuly ze zdi znaky.Odejděte ze Stables,jděte do Dead End,dojděte chodbou až na konec,na zdech vidíte znaky.Stiskněte postupně znak vlevo,znak vpravo a znak uprostřed.Projděte tajnou chodbou,dojděte k domku a,a kruci,nemáme klíč,omlouvám se,vraťte se zpět chodbou na mapu a jděte do Pawn Shoppe.Na dveře použijte „O“ klíč-obchod patří Onegus,uvnitř seberte vpravo před sebou skleněnou krabici a vlevo brýle.Jděte do Bric a Brac Shoppe,až,opět,po debatě se starou dámou Briggs vyjde ven,vlezte zase dovnitř a seberte se země klíč s písmenem „A“.(Tady je zajímavá chyba v programu,když vlezete dovnitř,stará dáma tam není.Prohlédněte si v inventáři nějaký předmět a až z inventáře vyjedete,stará dáma zase stojí před vámi)Odejděte do lokace Abattoir,dveře otevřete „A“ klíčem,uvnitř seberte klíč „C“,jděte do Dead End,tajnou chodbou k domku a odemkněte si „C“ klíčem.V následující pasáži Briggs objasní vše,co se vlastně v Darkmere dělo,nakonec se znova objeví přerostlá opice a odhodí ho do dáli.
(Pokud se tak nestane,někde jste něco vynechali,nesebrali,až to najdete,vraťte se na mapu)
Kapitola čtvrtá-The Machine
Nejdříve se podívejte do inventáře,zdá se,že je komplet prázdný. Není,posunujte ho pořád šipkou vlevo,až odklikáte všechny věci,které jste v minulé kapitole nasbírali(a že jich bylo),tak se konečně zobrazí vaše základní vybavení-pečeť,lahvička a dva svitky.Z místa,kde stojíte,seberte Briggsovi za ramenem mapu ze zdi,pak si prohlédněte skříň na pojistky-vpravo od zeleného světla najdete aktivní místo cut circuit,ale nemáme zatím nic,čím bysme to spravili.Vlevo jsou dveře,které vedou k plošině,ale nic se s ní nedá dělat,tak se nemusíte ani namáhat tam chodit.Jděte S,vpravo pod schody seberte kus drátu,vraťte se nahoru,koukněte do pojistkové skříně a použijte drát na cut circuit,všechna světla teď svítí,což je určitě neklamné znamení,že něco funguje,ještě tak vědět co.Jděte opět po schodech dolů,pokračujte S,S a nastupte do vlaku,zobrazí se vám mapa,kam všude můžete jet.(Pokud jste nesebrali mapu,nebo nespravili pojistky,do vlaku se nedostanete.Jo,a kdybyste se chtěli vrátit,kapitolu jsme začínali na stanici TKEY,ne teda,že by na tom záleželo,jen tak informativně)Vlakem můžete jezdit podle libosti,kam chcete,popíšu jen návštěvu klíčových stanic,když je zapotřebí něco udělat.Takže,rozjeďte se do DESIGN,od vlaku jděte dál do budovy,až narazíte na rozpojený most,promluvíte si s chlápkem Jethro na druhé straně,chce po vás,abyste spravili kolejový okruh.Vraťte se do vlaku a jeďte do TOWER III,zůstaňte na obrazovce,kde vystoupíte z vlaku,najděte a seberte za lavičkou položenou ocelovou tyč a vraťte se na mapu.Pokračujem do stanice FUEL,od vlaku jděte až do velké kruhové místnosti,seberte v ní lebku a vraťte se na mapu.Jedeme do TOWER V,až do místnosti s elektrickým výbojem,v místech,kde má Briggs svoje pravé koleno,seberte z hrany podlahy kovové kleště(můžete Briggse o kus posunout,ať je líp vidíte),vraťte se na mapu a jeďte do místa označeného X mezi Tower V a Tkey,vidíte,že kus kolejí opravdu chybí.Pomocí kleští vytáhněte z lebky kovové zuby,spojte je v inventáři s kovovou tyčí a takto upravenou tyč použijte na místo,kde chybí kolejnice.Odejděte směrem doprava na mapu a jeďte zpět do DESIGN,v místnosti s rozpojenou podlahou si promluvte s Jethro,tentokrát chce,abyste projeli skrz všechny Tower a aktivovali tím elektrický okruh.(To máte za to,že se lidem snažíte pomoct,ponaučení do života)Takže se vraťte k vlaku,nastupte si a automaticky učiníte,kterak Jethro kázal-projedete celý okruh,tím se v něm aktivuje pentagram.Huh.Skončili jste opět v DESIGN,jděte znova za Jethro,podlaha se spojí,takže Jethro může k vám,sdělí vám,že potřebuje nějaké věci na opravu a počká na vás v HEART,načež odkráčí.Tenhle člověk fakt ví,jak ocenit pomoc.Až Jethro odejde,skončíte opět v předchozí místnosti,takže seberte po pravé straně několik drátů-poněkud frustrující,že dokud je nepotřebujete,nejsou aktivní,stejně jako víc předmětů v téhle fázi hry-a přez mapu jeďte do TOWER IV.Jděte do místnosti se schody,po pravé straně je drátěné pletivo,pod ním seberte se země kovový čep a vraťte se k vlaku.(Protože Jethro se nenamáhal sdělit ani co potřebuje,nebo aspoň kolik věcí by chtěl,můžete s každým předmětem odcestovat do Heart a předat mu ho,pokud má blbý řeči,nemá ještě všechno)Následující zastávka je v PARTS,v poslední místnosti seberte vlevo kovovou desku,jeďte do HEART a předejte Jethro všechny tři předměty-desku,čep a dráty.Až Jethro skončí opravu,ocitnete se automaticky v TKEY v místnosti s plošinou.Vlezte na plošinu,odtransportuje vás do Citadely.
Kapitola pátá – The Citadel
Stojíte před vchodem do budovy,po pravé straně v rohu zdi,vedle beden a sudů,seberte klepadlo od dveří a pak vstupte do budovy.Uvnitř si prohlédněte podstavec sochy uprostřed místnosti,je na něm povzbudivý nápis DEATH a taky čtyři prázdné otvory.Prohlédněte si zblízka štít vlevo od sochy,jsou na něm nějaké symboly,a něco mi říká,že bysme si je měli zapamatovat.Nyní bych prosil o chvíli pozornosti,i když to tak nevypadá,v místnosti je celkem pět míst,kam se dá jít(nepočítám vchod,kterým jsme do místnosti vstoupili)Po pravé i levé straně sochy jsou vchody do místností s hlavami,stejně tak v popředí vpravo i vlevo-k hlavám se ještě vrátím.Pátý odchod z místnosti je po pravé straně,v místech,kde je roh zdi(Obrázek Pátý vchod)

Obrazek

Když se tím směrem vydáte,dorazíte do chodby,kde jsou na stěně čtyři kulaté symboly.Seberte je a pokračujte chodbou dál S.V podlaze vidíte rozbitou dlaždici,najděte v ní a seberte druhé klepadlo ke dveřím,potom pokračujte chodbou S.Po pravé straně seberte svíčku,v inventáři ji použijte na všechny čtyři kulaté symboly a dostanete voskové otisky WAR,DEATH,FAMINE,PESTILENCE. Pokračujte S a na rozcestí se dejte W,v místností jsou vzadu u zdi čtvery dveře,toho času zavřené,takže jen v pravém rohu místnosti seberte další,třetí,klepadlo ke dveřím a vraťte se na rozcestí.Dejte se teď pro změnu E,na zdi si přečtěte plakát s instrukcemi.a vraťte se chodbou až na začátek do místnosti se sochou a štítem.Přibližte si podstavec sochy a podle instrukcí vložte červené otisky-slot I(vpravo dole) FAMINE,slot II(vlevo nahoře) WAR,slot III(vlevo dole) PESTILENCE,slot IV(vpravo nahoře) DEATH.Pokud jste vložili správně,uslyšíte cvaknutí,jak se někde něco otevřelo-pokud vložíte pečeti nesprávně,neuslyšíte nic(no,i když to je sporné,někdo může v ten moment třeba slyšet ďáblův potměšilý smích a někdo jiný zas vítr ve větvích stoleté vrby),v takovém případě všechny pečeti vytáhněte ven a vložte znova,tentokrát správně.Jděte pátým vchodem do chodby,pokračujte až do místnosti se čtyřmi dveřmi vzadu u zdi,dveře jsou teď otevřené.Vlezte postupně do všech čtyř dveří a v místnosti za nimi najděte a seberte klepadlo,v každé místnosti jedno,tedy čtyři celkem,a v inventáři se konečný počet klepadel ustálil na sedmi.Pokud jich máte míň,někde jste něco přehlédli,takže s tím něco udělejte,a kdyby se náhodou našel jedinec,který jich bude mít víc,tak jen krátký vzkaz(on už se v tom pozná)-Hele,ten trik s vínem byl sice prima,ale myslím,že předvádět se pořád za každou cenu je pod tvou úroveň.Vraťte se zpět do místnosti se sochou a budeme se chvíli věnovat již umiňovaným hlavám,znalost jejich rozmístění bude za chvíli klíčová.Takže to vezmem po směru hodinových ručiček,začneme vchodem vlevo v popředí.V místnosti najdete dvě hlavy,GREED a GLUTTONY.Vraťte se do hlavní místnosti a jděte vchodem vlevo za sochou,v místnosti najdete opět dvě hlavy,SLOTH a ENVY.V místnosti vpravo za sochou zase dvě hlavy,LUST a PRIDE,v poslední místnosti,v popředí vpravo,najdete už hlavu jen jednu,WRATH.Dohromady to dělá takzvaných sedm smrtelných hříchů(nádherný film s Morgan Freeman a Brad Pitt),a jestli chcete znát můj názor,starý Jehova,nebo křesťanská obec,těžko říct,v tom mají hezký guláš-myslete si,co chcete,ale na straně jedný zakazovat smilnění a současně na straně druhý chtít po člověku,aby nebyl líný je blbost a nejde to spolu dohromady..:-)Takže,máme sedm hlav,sedm klepadel(když si je prohlédnete v inventáři,najdete popis,ke které hlavě patří),a na štítu je sedm znaků,tohle bude něco znamenat,ještě tak přijít na to,co.Začneme tím,že na každou hlavu připevníme,v přiblížení,odpovídající klepadlo,to znamená na hlavu LUST přijde klepadlo,na kterém je v inventáři popis LUST,a tak dále,každé hlavě se po připevnění klepadla rozsvítí oči-ale pozor,před umístěním posledního sedmého klepadla si hru uložte.Jakmile totiž umístíte sedmé klepadlo,místo hlav se,po krátké animaci,ukáže sedm dveří,a za nimi musíte v krátkém časově omezeném limitu stisknout znaky,v tom pořadí,v jakém jsou zobrazeny na štítu.A tady je kámen úrazu celého puzzle-který znak náleží ke kterému hříchu zjistíte,až vlezete do jednotlivých dveří,kdy už vám běží čas.Takže pokud nehrajete s prstem na návodu,zapomeňte na to,že puzzle vyřešíte na první pokus.Ani na druhý nebo třetí,od čtvrtého pokusu,pokud budete mít šťastnou ruku,možná.Nejdřív musíte oběhnout všech sedm vchodů,zjistit,jaký znak patří ke každému hříchu,srovnat si v hlavě,co se po vás vlastně chce-v jakém pořadí budete do dveří chodit,jinými slovy,závěr Limba je děsný opruz.Takže,abych vás uchránil toho,co jsem musel dobrovolně absolvovat,do dveří se vstupuje v tomto pořadí-PRIDE,SLOTH,LUST,ENVY,GREED,GLUTTONY,WRATH.
Takže si už sami zjistěte a zapamatujte,kde každé dotyčné dveře(v prvopočátku hlavy) jsou,já vám akorát sdělím,co za nimi budete dělat-v době,kdy tohle píšu,mám chřipku,takže moje obvyklá dobrosrdečnost je nepřímo úměrná stoupající teplotě.Za každými dveřmi najdete místnost,v které je nad dveřmi napsaný konkrétní hřích a vedle nápisu je zobrazen symbol,znázorňující tento hřích(obrázek Hřích).

Obrazek

Uprostřed místnosti pak je podstavec s rukou,na které v přiblížení odpovídající symbol stisknete.Pokud jste vstoupili do dveří ve výše popsaném pořadí,znak se po stisknutí rozsvítí,pokud ne,vlezli jste buď do špatných dveří,nebo marně mačkáte jiný znak,než byste měli,a utíká vám čas.Takže,po stisknutí znaku za prvními dveřmi na seznamu vylezete ven,vlezete do druhých dveří,stisknete opět na ruce znak,který odpovídá místnosti s hříchem,a tak dál,až rozsvítíte všech sedm znaků na ruce.Jakmile to budete mít hotové(obrázek znaky),

Obrazek

na obrazovce se vám na ruce ukáží rozházená písmena,která by,ve správném pořadí,udělala slovo DESTINY.Vyjeďte z přiblížení ruky,jděte do místnosti se sochou,po krátkém zahřmění klikněte na střed víru,ukáže se vám Ouija tabulka.Namačkejte na ní myší písmena DESTINY-pokud se překlepnete,písmena už namačkaná se vynulují,musíte začnout znova,a čas vám pořád běží-jo a nezapomeňte,že Y je vlevo od kruhu s ostatními písmeny,kdybyste ho náhodou hledali.Briggs se ocitne na párty,na které je vyhlášen za King of Limbo,no,a to je poněkud rozpačitý konec,s dosti neurčitým příslibem pokračování v Limbo II.Tak si to přeberte,jak chcete,jestli někomu v půlce projektu pochyběly finance,nebo se dočkáme pokračování,v kterém se věci kolem Briggse trochu objasní.
M_K
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Limbo of the Lost

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář