Jdi na obsah Jdi na menu
 

Runaway 3 – A Twist Of Fate

14. 12. 1998

TOPlist

Runaway 3 – A Twist Of Fate
14.12.2009 Autor návodu-Midnight Knight
 Před rozjetím hry samotné si zvolte ikonku a napište jméno pro profil,pod kterým budete hrát(můžete si taky zvolit heslo,sice nevím,na co je dobré kromě toho,aby ho člověk zapomenul,ale to už je na vás)
Orientace,co kde máte-po najetí myší na horní stranu obrazovky se vám zobrazí ikony pro Help,Hotspots,Inventory,Progress a Options-klávesové zkratky F1,F2,TAB,F3,F4.Pokud chcete věc z inventáře použít na své okolí,v horní části inventáře je šipka,na kterou musíte danou věcí kliknout(nebo použít TAB).Pod ikonou progress se vám zobrazí,co jste už udělali a co ještě vyřešeno nemáte.Ikonu Help,pokud si chcete pravdu zahrát,raději nepoužívejte,najdete pod ní tip na každý krok,který máte udělat,a to pak poněkud zkazí potěšení z hraní.
Chapter One – Brian Basco Is Dead
Po intru, z kterého se dozvíte dost šokující věci,zůstane Gina před hrobem Briana a vy se ujímáte ovládání.Z věnce na hrobě seberte stuhu a prohlédněte si hrob-být Brian a slyšet,jak Gina říká“Budeš mi toho muset hodně vysvětlit“,tak asi dám navždy přednost té rakvi.Můžete si pohrát s havranem na náhrobku na honěnou,a abyste se seznámili s inventářem,seberte z něj mobil,přiložte ho na hrob a pokuste se Brianovi zavolat.Číslo je momentálně mimo provoz,tak mobil zase schovejte a jděte buď do krypty,nebo za kryptu,vyjde to na stejno,Gina skončí za kryptou,kde se Agatha Safran von Rubinstein,parapsycholožka,poflakuje na vrcholu krypty.(Agatha je poněkud výstřední,například má pořád pocit,že Gina je duch,ale jinak je neškodná)Až odejde do krypty,zaregistrujte popruh na velké kouli,kterou drží socha Atlase,pokuste se popruh sebrat,nejde to,pak si prohlédněte parabiotermální přístroj a drát,který od něj vede pryč,a následujte Agátu do krypty.Vyzpovídejte jí ze všeho(historku o bratrech si buď poslechněte,nebo Agatu utněte,podle toho,kolik máte času),jediná rozumná věc,kterou se od ní dozvíte,že pokud drát přístroje rapidně ochladne,znamená to,že duchové mají z přítomnosti Agaty radost a budou s ní komunikovat.Prohrabejte věci vlevo od Agáty,dostanete od ní baterku,a to kupodivu funkční,s novou baterií.Divné.Podívejte se skrz zábradlí dolů do přízemí,uvidíte těžkou sochu anděla zavěšenou na dvou ocelových lanech.Pokračujte dolů do krypty,Gina dojde automaticky až na konec tunelu,kde se za zdí s největší pravděpodobností nachází pohřbený Brian.Sundejte se zdi obraz,Gina metodou ententýky dojde k závěru,že nejlepší bude odstranit prostřední kvádr s kruhem,seberte urnu,který byla postavená pod obrazem a vylezte ven.Jděte až na hlavní hřbitovní cestu,dejte se doleva,pod velkým červeným stromem je vchod do hřbitovních úředních prostor,kde se sestavují rakve a páchají jiné nemravnosti.Prozatím vchod ignorujte a pokračujte doleva až k východu ze hřbitova.Prohlédněte si bránu ven na vzdáleném konci obrazovky,uvidíte zabijáky,kteří na vás čekají,takže hřbitov neopustíte,ani kdybyste chtěli.Nevadí.Z lešení napravo od východu seberte zvedák a potom se vydejte do srdce hřbitova „Service Cul-De-Sac“.Prohrabejte kufr černé dodávky,najdete a seberete jeden popruh.Zaregistrujte fontánu s vodou vlevo od dodávky,můžete taky vlézt až do garáže,Gina protočí motor černého auta,potom si prohlédněte zavřené dveře vlevo.Je na nich vzkaz,že po zazvonění na zvon přijde někdo jménem Luanne smontovat rakve.Vlezte do kaple vpravo,vytáhněte baterku,podívejte se s ní na „Knihu mrtvých“ nalevo od dveří,potom věnujte pozornost prostoru napravo od dveří,Je zde,od podlahy nahoru-červená rohožka,rezavá zamknutá mříž a nad ní „věc,která by mohla být krabičkou,ale je na ní špatně vidět“(jedna z nejkrásnějších popisek,co jsem kdy viděl).Odhrňte rohožku,otevřete dvířka,která pod ní byla a z otvoru seberte gumovou rukavici.Nyní se pokuste sebrat krabičku na horní polici,Gina se ke krabičce díky zvednutému poklopu dostane-pokud jste dvířka na podlaze opět zavřeli,tak na krabičku nedosáhne.V inventáři krabičku prozkoumejte,najdete v ní klíč,a když už jste v inventáři,do nyní prázdné krabičky přesypejte popel z urny.Klíčem odemkněte rezavou mříž,seberte z výklenku kasičku na dlouhé rukojeti na milodary,potom použijte provaz v pravém rohu.Po zazvonění na zvon přijede motorka,Luanne vleze do dílny a motorka s osobou,která vypadá jak Elvis po dvaceti,a jeho pozorovatel třiceti pivech,odjede kamsi pryč.Vylezte z kaple,dveře vlevo jsou nyní otevřené,ale než do nich půjdeme,vylezte na hlavní cestu,dejte se doleva k východu a tam si promluvte s „Elvisem“ Ernie,kterého Gina zná z blázince-zaprvé,následující debata nemá chybu a zadruhé dostanete od Ernieho fotku s pacienty,kterou jinak během hry neseženete.(ani fakt,že jak debata,tak fotka nemá na vývoj hry žádný vliv,by vás neměla od tohohle kulturního zážitku odradit..:-)Až s Ernie všechno proberete,vraťte se do Service vchodu,ve fontáně naberte do rukavice vodu,vlezte do dílny a promluvte si s Luanne.Je to holka,která pro ránu nejde daleko,a pokud byste náhodou chtěli otevřít skříň po levé straně,kde má svoje nářadí,udělá z vás sekanou zmačkanou do krychle.Takže prozatím zapomenem na úžasnou motorovou pilu,kterou ve skříni má a místo toho začnem uvažovat,co udělat s manuálem na sestavování rakví,který je ve švédštině a který jste dostali od Luanne během hovoru.Porozhlédněte se po dílně,do ledničky vlevo na zemi strčte rukavici naplněnou vodou a jakmile voda zmrzne,pomocí prázdné urny rukavici seberte.Ještě prohrabejte nářadí vpravo u rakví,seberete pilník a vyjděte z dílny.Jděte do kaple a protože na hřbitově dost těžko najdete živého Švéda,porovnejte manuál z inventáře s Knihou mrtvých,najdete hrob mrtvého Švéda-že nám to ale pomohlo při překladu,co?Nepropadejte panice,jděte do krypty a promluvte si s Agátou.Protože švédština není mrtvý jazyk,tak vám to hned nepřeloží,ani to,že známe mrtvého švéda nepomůže,potřebuje ještě znamení,že ji duchové mají rádi.Co bysme pro tebe,Agáto,neudělali..Slezte dál po schodech do krypty a uvnitř na biopseudotermo drát použijte urnu s ledem,přístroj venku začne vyvádět a Agáta vyběhne ven k přístroji.Pokračujte dál tunelem,prostřední blok opilujte pilníkem a potom na něj zavěste popruh,až skončíte,jděte ven za kryptu a promluvte si s Agátou.S přeloženým manuálem se pak vydejte za Luanne,až odjede,seberte ze skříně vlevo motorovou pilu a zkombinujte jí s tyčí na vybírání darů,dostanete improvizovanou pilu s dlouhým držadlem.Vraťte se za kryptu,sochu Atlase podepřete zvedákem,seberte z balvanu popruh,jděte do krypty,podívejte se skrz zábradlí dolů a na sochu anděla popruh připevněte,Gina automaticky oba popruhy spojí.(Druhý popruh můžete sebrat a připevnit kdykoli od chvíle,kdy seberete zvedák,já se jen k tomu během psaní dřív nedostal)Nyní jděte do vrchní části krypty,podívejte se dolů na sochu anděla a pomocí motorové pily odstraňte levé ocelové lano.Anděl se pohne,vytrhne v tunelu kvádr ze zdi,Gina se na tu spoušť v dolním patře jde automaticky podívat.Jděte do tunelu,zjistíte,že vzniklý otvor je zatarasený cihlami,vyjděte tedy po schodech do horní části krypty,Gina tam najde a sebere kužel,který odkudsi díky způsobeným otřesům spadnul.Vraťte se dolů do tunelu,pomocí kuželu vymlaťte cihly,a po zjištění,že Brian není Brian,ale jeho kolega z léčebny Gabbo,se přesuneme za skutečným Brianem o několik dní.dříve do léčebny.Banana!
Chapter Two -The Art Of Running Away
Poté,co Gabbo vysvětlí Brianovi,kudy utéct a psychopat Kurgan podle jeho plánu  uteče,proberte s Gabbo všechny věci a skončíte na chodbě blázince.Kasino zamknul Kurgan zevnitř,takže se budeme muset spolehnout na starou dobrou improvizaci.Prohlédněte si vitrínu s fotkami,ať získáte jakous představu o lidech kolem sebe,ignorujte prozatím dveře do ostatních pokojů a jděte levou chodbou do druhé místnosti „Rec Room“(tady mne moje znalosti jazyka zradily,zřejmě budu muset trávit víc času v zahraničních léčebnách,takže dle obsahu místnosti jsem se rozhodl jí říkat Společenská),Brian od sestry Palmer automaticky vyfasuje léky,odejde z místnosti a léky vyplivne do inventáře. Jděte na druhý konec chodby,promluvte si s Ernie,můžete se pak pokusit vlézt do dveří 301 a 302,Brian to ale odmítá,takže se posuňte trochu doleva a jděte do svého pokoje 304,který sdílíte s mimem Marcelo.Po vstupu dostanete od mima do inventáře imaginární květinu,nadzvedněte polštář na posteli vpravo(ta je vaše),seberete bonbony a nůž,který se tam nějak záhadně dostal.Jděte ke dveřím,až se změní perspektiva,prozkoumejte větrací mříž nad skříní a pokuste se do ní dostat,nevlezete se tam.Promluvte si s Marcelo,dozvíte se o imaginární krabici,do které se Marcelo dovede poskládat(imaginární krabice se vám ocitne v inventáři) a taky o tom,že mu sestra Palmer zničila jeho kšandy,bez kterých nemůže provozovat vystoupení.Pokud chcete,promluvte si s ním ještě jednou,dozvíte se velice zajímavou historku o defektní imaginární krabici,díky které se ocitnul v blázinci.Až toho budete mít dost,rychle vypadněte na chodbu,co kdyby to bylo nakažlivý,prozkoumejte dveře 305,potom si skrz dveře promluvte s Quickle,povšimněte si,že na konci nadávání začne vždy do něčeho mlátit.Roztomilej člověk.Jděte do Společenské místnosti,z jednoho vrchního regálu vpravo od sesterny seberte prázdnou ceduli,z poličky napravo od regálů seberte fixku a krabici se svorkami,pak si promluvte se setrou Palmer.Jestli máte zájem,jdete na „Ministerstvo zahraničních věcí“,tam si můžete pohrát s ovladačem televize,nebo si jít odskočit do „Oválné pracovny“.Až se vyblbnete,z koše před sesternou seberte svíčky z narozeninového dortu,jděte do spodní části monitoru,až se změní perspektiva a uvidíte zbytek místnosti.Vpravo sedí a chrchlá u pingpongového stolu stařík Hollister,vlevo stojí pan Nice,v ruce ceduli,u nohy kufr,vždy,když se k němu přiblížíte,popadne svůj cenný kufr a ceduli odloží na zem.Nabídněte panu Hollisterovi bonbón,(mluvit s ním nemá cenu,kromě jiného je už dvanáct let němý),stařík přestane chrchlat,odkudsi vytáhne volant a ve svém zeleném pingpongovém stole vyrazí na cesty.(tedy,abychom dědkovi nekřivdili,ve skutečnosti se jedná o červený Cadillac,rok výroby ’59).Prohlédněte si Hollistera,Brian usoudí,že stařík jede do Rancho Cucamonga,Kalifornia-pokud byste začali nabývat dojmu,že je Brian taky šílený,vytáhněte z inventáře nůž a pokuste se s ním někoho zabít,Brian to odmítne udělat,protože prý šílený není,to bude zřejmě ta relativita,co o ní psal Einstein.Přistupte k panu Nice,až odloží ceduli,vjeďte do inventáře,pomocí fixu napište na svou prázdnou ceduli „Rancho Cucamonga  a potom jí vyměňte za ceduli pana Nice.Po stopovací scéně na Route 66 sedí pan Nice s Hollisterem u prvního pingpongového stolu a kufr má odložený na zadním sedadle,tedy,co to říkám,na druhém stole-asi je to fakt nakažlivý.Vytáhněte nyní svůj nůž/mačetu,jděte k autu a ….odřízněte z kufru elastické popruhy,dokonáno jest.V inventáři spojte popruhy se svorkami,vyrobili jste kšandy,jděte na chodbu,do dveří 304 a zkuste dát Marcelovi imaginární krabici,potom mu nabídněte kšandy.Marcelo se zalomí do krychle,Brian ho strčí do větrací šachty,po krátkém akrobatickém výstupu máte otevřené dveře do Kasina.Vlezte do kasina,prohlédněte si nejdříve kopírku vlevo,pacienti si na ní s oblibou dělají obrázky svých zadků-velice užitečná informace,věřte nevěřte.Potom si vpravo prohlédněte váhu,po jejím prozkoumání se v její horní části objeví závaží,seberte ho.(Dost špatně se hledá-Scale Weight a všude kolem něj  Weigh Scale)Nakonec vlezte do větrací šachty,Brian hledá mapu,která by v ní měla být schovaná,není,Kurgan jí zřejmě při svém útěku sebral.Opusťte tedy kasino a jděte tento vzniklý problém oznámit Gabbo,podle něj by mapu měli mít u sebe opraváři.Super,ale kde nějakého sehnat..?Na chodbě zkuste závažím praštit do topení u vašich dveří,Ernie to slyší a vůbec se mu to nelíbí,budeme to muset trochu domyslet.Promluvte si skrz dveře s Quickle,až začne nadávat,vytáhněte závaží a použijte ho na topení,Brian si už sám počká na chvíli,kdy Quickle začne kolem sebe mlátit.Topení je rozbité,Brian,schovaný v kasinu slyší,jak se opravář Chuck hádá s Ernie,jestli je opravdovým Králem Elvis Presley nebo Chuck Berry.Až toho nechají,vylezte na chodbu,opravář se pustil do opravy topení,brašnu,v které je mapa,má vedle sebe,ale když se do ní pokusíte hrábnout,Brian to odmítne udělat,je to podle něj moc riskantní.Protože není bohužel možnost,jak mlátit Briana po hlavě tak dlouho,až si to rozmyslí,musíme najít jiný způsob.Podívejte se na vitrínu s fotkami,v přiblížení vytáhněte z inventáře fix a použijte ho na Ernieho fotku.Až začne Ernie Chucka škrtit,v klidu si dojděte k brašně,hrábněte do ní,najdete mapu a baterku.Brian automaticky vleze v kasinu do šachty,dojde až k větráku,tam najde mrtvolu Kurgana s useknutou hlavou(marný,hlavou větrák nezastavíte,ať se snažíte sebevíc),hlavu pak omylem spálí v peci-no,blázinec,co se tak jiného od něj dalo čekat.Brian si jde pro radu ke Gabbo a my se podíváme,co provádí Gina.
Chapter Three – Timely Suicide
Gina přijede k domu Colonela Jerome D.Chapman,pravé ruce Colonela Kordsmeier,kterého měl Brian údajně zabít,a najde tam doktora Bennetta z blázince.Podle Bennetta spáchal Chapman sebevraždu za dost podivných okolností,nedivil by se,kdyby to sebevražda nebyla a společně s Ginou jde pátrat,jestli neobjeví nějaké nové stopy.Kousek napravo od místa,kde Gina stojí,seberte boxerské rukavice,prohlédněte si fotku a potom klikněte rukou na kabinet pod fotkou,Gina prohledá celou místnost.Kde nic,tu nic,v kuchyňské části pokoje tedy prohledejte v pravém horním rohu nádobí-seberete stěrku,ještě se mrkněte na noviny na stole a potom se vydejte směrem do horního poschodí,Gina si promluví s Bennettem,který tam hledá.Proberte s ním všechna dostupná témata a potom chatku opusťte zadními dveřmi.Pokuste se otevřít poklop na studni,zamknutý,obejděte boudu do její přední části,vpravo se pokuste otevřít garáž,taky zamknuto,jděte doleva k mostu,koukněte pod něj,Gina po akrobatickém výstupu najde kleště.Vraťte se ke studni za domkem,v levém rohu domku najdete rybí kosti,kleštěmi z nich odstřihněte vlasec i s hákem.Vraťte se do domku,posaďte se do křesla,Gina si promluví s Bennettem.(Abych předešel dotazům-křeslo je v přední části místnosti a jsou zde vlastně dvě.Jedno houpací,v kterém se můžete houpat,druhé,blíže ke schodům,se sice nehoupe,ale zato se z něj dá mluvit s Bennettem,podle toho je rozeznáte.Takže,pokud usednete do křesla a to se začne kymácet,s největší pravděpodobností buď sedíte v tom špatném,nebo byste neměli během hraní tolik chlastat)Zeptejte se ho na klíče,hodí je po vás tak,že skončí v kuchyni pod linkou.Když se pod linku podíváte,uvidíte na zemi obálku a v podlaze díru,do které zřejmě klíče zapadly.Stěrku použijte na obálku,potom nahoďte háček do díry a najdete i klíče.Vyjděte ven,do garáže vpravo se teď už dostanete,vlezte do ní a prohledejte.Ze stěny vpravo seberte potápěčské brýle,prohlédněte si obrázek na zdi,v přední části podlahy si všimněte jedné boty,druhá chybí,potom ještě z podlahy vedle košíku seberte provaz.(Gina vysloví zajímavou hypotézu-když měl Chapman provaz,proč se radši neoběsil,místo krvavého střílení se do hlavy)Brýle si v inventáři prohlédněte,mají dvoje skla,ta druhá jsou zvětšovací,takže použijte brýle místo lupy na obálku,objevíte na ní pavoučí chlupy.(sice nevím,jak se poznávají pavoučí chlupy od jiných,ale nutno poznamenat,že jsem taky(jako někdo) nikdy netančil u tyče,takže budiž)Ještě si pod brýlemi prohlédněte boxerské rukavice,najdete na nich jméno „Hurricane“,vylezte ven,jděte za chatku ke studni,až otevřete poklop,zjistíte,že uvnitř je tma.Objev hodný ceny pana Nobela.Vraťte se tedy dovnitř do chatky,usedněte opět do křesla,abyste si promluvili s Bennettem a řekněte mu o obálce s pavoučími chlupy.Bennett odcestuje k šerifovi a my můžeme vylézt po schodech do horního patra,jakmile jste nahoře,v pravém rohu se vám objeví ikona,kterou se můžete přepnout na Bennetta.Přepněte se do šerifovy kanceláře,šerif moc sdílný není,když mu Bennett začne tvrdit,že i on byl Chapmanův přítel,šerif se ho zeptá na přezdívku,kterou měl od své ženy,což Bennte samozřejmě neví,takže ukončete debatu a přepnete se zas na Ginu.Napravo od okna si prohlédněte trofej a seberte z ní medajlonek,v inventáři si ho prohlédněte,zjistíte,že Chapmanova přezdívka byla „Lovey Bear“.Než to Bennettovi sdělíme,ještě se trochu podíváme po okolí,na stole vidíte trafo pro připojení laptopu,kousek vedle je telefon,obojí se nám bude hodit.Jděte do zadní části,u levého okna seberte luk,u pravého okna šíp,šíp spojte v inventáři s provazem a vraťte se do přední části patra.Použijte telefon,zavolejte na poslední přijaté číslo a popovídejte si s úchylem Barry.Můžete zavolat i na poslední volané číslo,dovoláte se šerifovi,nebo si popovídat s Gabbo,nakonec zavolejte Bennettovi a řekněte mu Chapmanovu přezdívku Lovey Bear.Přepněte se na Bennetta,řekněte šerifovi správnou přezdívku a věci se trochu pohnou kupředu.Gina se dozví,že v koupelně měl Chapman tajný úkryt,než stačí sejít dolů,Gabbo vymlátí celé obložení koupelny,jedné,co najde,je bedna s vojenským materiálem,sebere granáty a jde si s nimi hrát.Banana!Prohrabejte bednu,Gina si z ní sebere osvětlovací tyčinky,jděte za dům ke studni a tyčinky do ní hoďte.Když se teď do studny podíváte,vidíte chybějící botu,je ale příliš hluboko,tak seberte z inventáře šíp na provaze a střelte ho do studny,botu vytáhnete.V inventáři botu prohlédněte,najdete v ní schovaný laptop.Jděte do chaty,do poschodí a laptop připojte na trafo,až po vás bude chtít heslo,zvolte „Hurricane“(v nabídce ho budete mít pouze za předpokladu,že jste si předtím prohlédli brýlemi boxerskou rukavici).Následuje rekonstrukce Chapmanovy smrti,během ní uvidíte starou známou Tarantuli z Runaway 2,Bennett jest zastřelen,Gina s Gabbo prchá před vrahy a my se půjdeme  podívat,jak pokračoval Brianův útěk z blázince.
Chapter Four - An Unexpected Ally
Až Brian probere s Gabbo vzniklou situaci,zjistí,že bude muset:
Zaměnit u Bennetta lékařské záznamy
Zbavit mrtvolu Kurgana chlupů na zádech
Opilovat Kurganovy dlouhé nehty
Nakreslit Kurganovi na zadek tetování
Celou mrtvolu pak naaranžovat tak,aby nikoho nezajímalo,kam se poděla hlava.Čeká nás poměrně dlouhý večer,jak to tak vidím.Promluvte si s Gabbo o tetování,nakonec od něj dostanete speciální pero,kterým můžete tetování nakreslit.(Gabbo,ač umělec,se odmítne této choulostivé záležitosti zúčastnit,protože není zvědavý na Brianův zadek,což naprosto chápu.I umělci mají své hranice,za které nejdou) Pokud máte dojem,že nejste ještě dostatečně zdeptáni na duchu,zajděte si promluvit se sestrou Palmer,popíše vám,jak dlouho může člověk trpět,pokud se mu špatně píchne smrtící injekce,kterou si podle ní zcela zasloužíte.Až dospějete k závěru,že hůř už na tom být nemůžete,jděte do kasina a na kopírce si vyfoťte svůj zadek-„Gina Forever“-vidíte,vždycky to může být ještě horší.Ze stojanu napravo seberte plastickou trubici a vlezte do klimatizační šachty.Podle mapy se vydejte do pracovny doktora Bennetta,Brian cestou zabloudí a skončí v márnici.Kdy už jsme na tomhle pohostinném místě,trochu se rozhlédneme,co bysme tak mohli sebrat pro svou potřebu.Z lékařského vozíku napravo od elektrických postelí seberte odsávač a v inventáři ho spojte s plastikovou trubicí.Pozorně si prohlédněte pravou elektrickou postel,zhruba v její polovině leží pouta,seberte je a vydejte se doprava k bazénu.Slezte do prázdného bazénu,přitom se s vámi  utrhne žebřík,takže budeme muset najít náhradní cestu ven.V levém rohu seberte hadici a lékařské kleště,prohlédněte si otvory ve zdi,v druhém otvoru zleva je železná trubka.Pomocí kleští z inventáře trubku vytáhněte a pak trubku použijte na velkou zásuvku vpravo.Potom zásuvku omotejte hadicí a Brian pomocí této improvizované trampolíny vyskočí z bazénu.Vraťte se do přední části márnice,prohlédněte si zvedací zařízení uprostřed místnosti,v jeho spodní části najdete misku,seberte jí a v inventáři do misky dejte narozeninové svíčky.Vraťte se do tunelu,jděte do Bennettovy pracovny a na hrnek s kafem,který má na stole,použijte odsávací zařízení.Bennett odejde pro nové kafe a Brian zatím vymění lékařskou dokumentaci.Jděte podle mapy k ventilátorům,do zelené pece strčte misku se svíčkami,Brian pak automaticky provede voskem depilaci chlupaté mrtvoly.Použijte na mrtvolu nůž,Brian s ním ostříhá nehty,potom na mrtvolu použijte obrázek s tetováním a Brian tetování nakreslí na Kurganův zadek.Pokuste se otevřít poklop uprostřed komory,nejde to,použijte tedy na poklop železnou tyč,po otevření zjistíte,ze dole jsou motory,takže problém s chybějící hlavou máme také vyřešen.Vylezte nahoru po žebříku mezi ventilátory,cestu dál vám blokuje zamknutá mříž.Přehoďte přez mříž pouta,potom do pout zasuňte želenou tyč a Brian si v mříži udělá otvor,kterým vyleze ven.Jděte na vzdálený konec střechy,na kabel použijte lékařské kleště a celá příprava na útěk je hotová.Brian sleze dolů,aby počkal na půlnoc,jak vyleze z kasina,odchytí ho sestra Palmer a nadroguje ho.Když se Brian probere,musí zjistit,jakou drogu dostal,a jak jí neutralizovat,těžký je život blázna na útěku.Promluvte si s Ernie,který teď sedí na sesterně a pak jděte vlevo za zástěnu,u televize sedí dr Reset,tak si s ním promluvte.Konverzace je dosti zajímavá,protože Resetovi občas vypadne nějaké slovo,takže mu musíte správně napovědět,abyste ho nakopli k pokračování debaty.Pokud mu napovíte špatně,zasekne se a musíte začnout debatu na dané téma znovu.Můžete si s ním tímhle stylem popovídat i o jeho oblíbeném seriálu,ale je to debata skutečně brutální,pouze pro fajnšmekry,jinak nemá s dějem nic společného.Povídejte si s ním tedy o čem chcete,ale až se vám v nabídce ukáže otázka,jestli je připraven ke zkoušce(Exam),použijte jí,zeptejte se ho na drogu Neuroshockine XR,potom doplňte slova Dead a Direct Electrical shock.Zjistíte tak od něj,že droga,kterou v sobě máte,dělá člověka extrémně agresivního a neutralizovat se dá pořádnou elektrickou peckou do zátylku.No,potěš pámbu,Briane.(Kromě nezávazné konverzace s Resetem o seriálu můžete také navštívit Marcela a hádat názvy filmů,které mimicky předvádí,taktéž sice s dějem nesouvisí,ale je to dobrá zábava na dlouhé zimní večery).Promluvte si s Ernie,jestli by vám nepůjčil tazer sestry Palmer,moc se mu nechce,ale kdyby dostal zaplaceno…Vytáhněte z inventáře žetony a dejte je Erniemu,dostanete tazer a Gabbo vás zneutralizuje,poté Brian prchne z blázince.
Chapter Five – Deconstructing Brian
Brian se vydá k domu doktora Bennetta konečně zjistit,co se vlastně na Mala Island stalo-nezačne zrovna úspěšně,budova nemá požární žebřík,po kterém se chtěl do bytu dostat.Prohledejte kontejner,seberete z něj stříbrný spray,pokuste se jít uličkou směrem doleva,Brian tím směrem odmítá jít,vyzkoušejte dveře a kanál po pravé straně,ani jedno nejde otevřít,takže pokračujte uličkou směrem doprava.Nic zajímavého kolem,tak se vydejte po žebříku nahoru,na konci schodů dostanete od někoho ránu,Brian sletí v bezvědomí dolů a my se přepneme na Ginu,která zrovna kolem prochází se soudkyní do Bennetona domu hlavní ulicí.Začnete si prohlížet záznamy Brianových sezení u doktora,otázky pokládejte Brianovi podle děje Runaway 2,pokud jste nehráli,alespoň zjistíte,o co jste přišli.Během sezení budou zodpovězeny i některé otázky ohledně záchrany Giny na Mala Island,nakonec se ocitnete v kůži Colonela Kordsmeier,kterého Brian ovládá Trantoriánským zařízením.Brian má na sobě kapsuli s trantonitem,otevřete kapsuli a trantonit seberte.Seberte z inventáře granát a pokuste se ho vložit do kapsule,aby tato mohla být později zničena,whoops,po odjištění z granátu vyleze USB přípojka.Trochu neobvyklé,ale jak praví jedna reklama-“Nich ist unmöglich“,takže nejdříve půjdeme někam ukrýt trantonit a pak se podíváme,co se z granátu ještě dozvíme.Vylezte směrem doleva ze stanu a promluvte si s nejblbějším vojákem historie lidstva,mariňákem Zachariah O’Connor.Poté,co od něj dostanete lepidlo,prohledejte dvě bedny,které jsou naložené na Humrovi,najdete cigáro a kokosový ořech.Cigáro můžete*ale nemusíte* dát O’Connorovi,Kordsmeier ho následně zprdne,jak si dovoluje zapalovat před nadřízeným,kokos v inventáři rozsekněte nožem nebo mačetou,dovnitř vložte trantonit a kokos slepte dohromady lepidlem.Dejte kokos O’Connorovi,Kordsmeier mu k tomu udělá kázání,že ořech má ukrýt a nesmí ho dát nikomu,kdo neřekne správné heslo.Odejděte zpět do stanu,můžete se pokusit zastřelit Tarantuli,Briana nebo Ginu,bohužel,nejde to,takže pokračujte stanem doprava,až dojdete ke svému stolu s telefonem.Můžete si pohrát s telefonem,zavolat do Bílého domu nebo Chapmanovi-ten vás ujistí,že pokud byste zradil zemi,tak vás nechá zavřít,pak zkuste něco vyhrabat z laptopu na stole a protože nenajdete nic,připojte k laptopu granát.Najdete materiál na několik doživotí,tak zvedněte telefon a zavolejte Chapmanovi,aby vás přišel,společně s Tarantulí,zatknout.Bezchybný plán,pokud by nezasáhnul Murphy.Tarantule se během telefonátu probere,sebere Brianovi Trantoriánský přístroj,a Brian,ovládaný Tarantulí,Kordsmeiera zastřelí.V následující scéně Bennett přepisuje Brianův příběh do „normální“ formy bez UFO,ale s Tarantulí jako vrahem,než záznam skončí,do místnosti vrazí sestra Palmer-tedy vlastně Tarantule a nutí soudkyni,aby vše sepsala tak,že vrahem je Brian.(Mám návrh,dohodněte se společně,že vrahem byl zahradník a spokojený budou všichni)Gina,ta skončí na chodbě s pouty na rukou,ale díky kdysi vykloubenému palci se z nich rychle dostane.Koukněte ven z okna,dole vidí Gina ožralu (chudáku bezvědomý Briane,a to jsi teprve na počátku „Gina Forever“),ten by mohl přivolat pomoc,kdyby se ho podařilo nějak probudit.Prohledejte koš napravo,najdete šálu,pak se přesuňte k policím vlevo a hledejte,dokud neseberete následující-plechovku juice,žehličku a kbelík.Juice nalijte do kbelíku,na šálu použijte žehličku,Gina do ní vypálí nápis o pomoc.Vyhoďte kbelík z okna,než stihne Gina rozbalit nápis,přijde Wasabi,pomocník Tarantule a Ginu opět přiváže.
Chapter six – The End Is Here
Briana probere padající kbelík,oklepejte se,klikněte na žebřík,vyříkat si to s tím pobudou,který vás shodil.Tom Finnegan se ukáže jako pohodový chlápek,scénárista,kterému momentálně došly nápady,tak mu nabídněte scénář děje Runaway 1-snadné,buď ho vámi zvolené možnosti zaujmou,nebo ne,nakonec vás pozve k sobě nahoru.Až domluvíte,prohlédněte si kontejner vpravo,když ho zkusíte otevřít,zjistíte,že uvnitř je chloroform,to by se mohlo časem hodit.Použijte výtah vlevo,vyjedete na střechu,na které je obrovská Gold Chicken*až při korekci jsem zjistil,že se mi celou dobu zmíněná socha spletla dohromady s Golden Bridge v San Francisco,tak jsem se rozhodl pro kompromis-na začátku a konci jsem název opravil,ostatní nechal,jak byly,takže pokud budete zmateni výskytem neexistující Golden Chicken,jde pořád o jednu a tu samou Gold Chicken.BTW To je takzvaná efektivita,místo odmazání několika písmen napsat několikařádkové zdůvodnění,proč tam ta písmena jsou..:-D *,na protější straně pak můžete vidět Bennettovu rezidenci,bohužel je to na jeden skok smrtelníka příliš daleko.Slezte ze střechy dolů,jděte uličkou dolů a pokračujte dál doleva-Brian už tentokráte neprotestuje.Prohlédněte si železné rolovací dveře,seberte z nich hák,potom zazvoňte u dveří vpravo.Proběhne kolem vás číšník,protože slyšel někoho zvonit a pak zase zaleze do restaurace.Nenechte se odradit,zazvoňte znova,promluvte si s číšníkem,je to příležitostný herec.Po skončení debaty jděte do rozpadlé budovy nalevo,po pravé straně seberte kus betonu(Brian z něj má takovou radost,až jsem nabyl dojmu,že buď mu tazer poškodil mozek,nebo měl opravdu v sanatoriu zůstat navždy),uprostřed mezi jeřábem a zátarasem seberte kladivo,pokuste se otevřít kabinu jeřábu,zamknuto.Otevřete kabinu pomocí háku,potom vlezte do jámy,kterou jeřáb odkryl,najdete kufřík.Prozkoumejte kufřík,je v něm hořák,prázdný kufřík potom nastříkejte stříbrným spejem.Vylezte ze zříceniny,jděte uličkou zpět doprava ke kontejneru,u kterého jste začínali pátou kapitolu,vlevo si všimněte otevřeného okna(Brian do něj zatím nechce vlézt),jděte ke kanálu vpravo a otevřete ho pomocí háku,najdete plynovou masku(plynaře nejspíš sežral zmutovaný krokodýl,tak si dáme předsevzetí,že víckrát do toho kanálu nepolezem).Pokračujte cestou doprava,můžete se přeptat Finnegana,co nového,pak se vyvezte na střechu a hořákem upalte kus Golden Chicken.Brian přeskočí do Bennetona bytu,přepálí Gině pouta(za což pak dostane facku)a nakonec proletí potrubní poštou do prádelny,protože Tarantulin pomocník Wasabi se vydal na obchůzku,takže opět budeme chvíli ovládat Ginu.V pravém zadním rohu seberte trychtýř,který zřejmě Brianovi vypadnul,vlevo u regálů seberte provaz,a z vrchního regálu seberte dvě plechovky.Plechovky v inventáři propíchněte špendlíkem,spojte potom provázkem,vzniklý Walkie-talkie použijte na prádelní potrubí.Brianovi,kterého budeme teď ovládat,se konečně po všech těch ranách do hlavy vrátila paměť,sděluje Gina,že Tarantule očekává mafiána,který za deset milionů odkoupí trantonium.Takže máme jasno v tom,co podniknout dál:
Sehnat někoho,kdo zahraje roli mafiána
Najít mu vhodné mafiánské oblečení
Vydolovat odněkud deset milionů dolarů
..a nachystat past,která při předávání peněz Tarantuli zneškodní.Po tom,co jsme už absolvovali,naprostá brnkačka,co myslíte?Jděte kousek do spodní části monitoru,dostanete se tak do druhé části prádelny.Prohledejte kabinet v pravém horním rohu,najdete hromadu kuponů do podniku Pink Iguana,pak proberte obsah vozíků na prádlo vpravo od kabinetu,najdete kompletní oblečení,bohužel beznadějně zmačkané.Vylezte k oknu nalevo od kabinetu,seberte látku,ze které se vyklube šála,na kterou Gina napsala žehličkou žádost o pomoc.Vraťte se do přední části,klikněte na potrubí a promluvte si s Ginou,požádejte jí o žehličku,ta vám vzápětí téměř přistane na hlavě,Gina asi nemá zrovna nejlepší náladu.(Můžete se Giny taky zeptat,jestli tam nahoře náhodou nenarazila na deset milionů,ale to jen v případě,že se potřebujete ujistit o tom,že jste idiot.:-)Brian v prádelně oblek vyžehlí,až skončí,vyjeďte výtahem k zeleným dveřím a pokuste se odejít.Dveře se dají otevírat jen zevnitř,tak je budeme muset nějak zajistit,použijte na ně nalezenou šálu.Vylezete ven do uličky a díky šále dveřmi můžete kdykoli projít dovnitř.Jděte uličkou doleva,zazvoňte na dveře restaurace,číšníka se zeptejte,jestli je opravdu dobrý herec,číšník začne imitovat Briana.Hovor ukončete,zazvoňte znova a zeptejte se číšníka,jestli by nevzal roli mafiána.Souhlasí,ale potřebuje scénář,bez něj nedokáže hrát-škoda,že už nemáme tu skvělou mačetu,dvě pistole a granát,to by určitě byl dobrý argument,proč hrát bez scénáře.No,co naděláme,jděte doprava až k Finneganovi,oznamte mu,že máte zájemce o jeho scénář,akorát je v něm zapotřebí udělat pár doplňků.Finnegan souhlasí,ovšem jen za předpokladu,že před ním nebude stát jedna Golden Chicken,ale dvě.(aspoň ten nůž kdyby nám tak zůstal)Dalším hovorem zjistíte,že ho nějaký darebák o druhou Golden Chicken připravil,protože mu ukradl scénář filmu,který tu cenu získal.Neví,jak se jmenuje,ale s oblibou po jídle usne..a v herecké restauraci je nějaký spáč..jdeme.Vraťte se o jednu obrazovku,nalevo vlezte do okna restaurace a před sebou máte spáče,na břiše mu leží Golden Chicken.Vytáhněte z inventáře kus betonu,pokuste se ho vyměnit za Golden Chicken,smůla,beton je o něco těžší.Použijte v inventáři kladivo na beton,Brian provede ve stylu Indiana Jonese dokonalou výměnu,Golden Chicken je vaše.Vraťte se oknem ještě jednou ke spáči,ze zadní kapsy mu seberte svazek bankovek,v inventáři je smíchejte s kupony a vzniklou hromadu,která na první velice rychlý pohled vypadá jako deset milionů,strčte do stříbrného kufříku.Dokonce nám ještě zůstalo několik kuponů do Leguána a dost peněz na to,abysme si v něm,no,třeba objednali dobrou večeři.Vraťte se k Finneganovi,Brian mu předá Gold Chicken a za nějakou chvíli odejde se scénářem v kapse.Na chloroform vpravo od vchodu k Finneganovi použijte kufřík s penězi a číšník v převleku vyrazí do ulic..aby se rychle zas vrátil,před vchodem do budovy je obrovský chlap,kterého se bojí.Po obhlídce terénu zjistíte,že chlap je opravdu velký a nevypadá na to,že by chtěl být členem vašeho fan klubu.Zkuste na něj promluvit,zobrazí se vám možnosti,kam ho nalákat,zvolte zchátralý dům s jeřábem-Land under construction.(funguje ovšem pouze za předpokladu,že jste si s jeřábem nehráli a nepoložili železnou desku opět na díru jako já.-v tom případě musíte napřed desku zase zvednout a teprve  pak Brian na hromotluka zavolá.) Nyní zbývá už pouze jediné,založit si ruce za hlavu,dát si dietní Colu,případně se chopit hrnku studeného kafe,které jste si uvařili kdysi před pěti hodinami(můj případ),a vychutnat si závěr celé hry.M_K
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Runaway A Twist of Fate

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

dotaz :)

(Lida, 29. 11. 2010 14:13)

Ahoj, nejde mi podepřít socha a sebrat popruh (to jediný mi chybí).
Dík za odpověď :)
kontakt. matuchova.lida@seznam.cz