Jdi na obsah Jdi na menu
 

21. 4. 1999
TOPlist

Pondělí začíná v sobotu/Pondělnik načinaetsja v subotu

21.4.2011 Autor návodu-Standa Madukas

Hra vyšla jen v ruštině.

Příjezd

Promluvte si s muži nalevo a pak klikněte na auto pravým myšítkem a vyberte ikonu ozubených kol.Poté odjedete k chatě ,kde si promluvte s mužem venku.Vstupte do chaty a promluvte s mužem uvnitř a poté i s babičkou. Ta vás pošle na procházku,takže hned jak se objevíte před chatou ,tak se okamžitě do chaty vraťte. Ulehnete ke spánku,v noci vás probudí něčí hlas, pokuste se opustit místnost - nejde to.Podívejte se z okna.Vidíte kočku,která se prochází kolem stromu a vypráví příběh.Až si příběh vyslechnete,tak odstupte od okna.Až se ráno probudíte,tak projděte doleva do předsíně,kde klikněte na telefon/ozubená kola/a promluvte si s ženou.Pak si vezměte lopatku vedle velkého dřevěného vědra a vyjděte ven.Promluvte si s kočkou. Ptá se vás na boty. Vezměte si vědro ze zahrady napravo a jděte přes zahradu doprava ke studni.Klikněte na studnu/ozubené kolo/.Chopíte se rumpálu a vytáhnete nahoru vědro se štikou.Promluvte si se štikou,dáte jí lopatku z inventáře.Poté jděte doprava od studny zpět k chatě a pak jděte směrem k sobě do města.

Staroměstské náměstí

Nejdříve si zajdete do bistra/jídelny/ na snídani.Pak se obraťte na policistu nalevo a zeptejte se ho kde najdete poštu.Ta se  nachází v ulici mezi jídelnou a policií. Projděte tedy nahoře do ulice,nakonec vyjdete na druhé straně náměstí vpravo.Jděte k automatu na sodovku,který je v dolním rohu vlevo.Klikněte na automat/ozubené kolo/,získáte minci,která se objeví ve vašem inventáři.Použijte minci na automat,automaticky se tu objeví policejní nadporučík.Promluvíte s ním a pak se automaticky přenesete do chaty,ovšem bez mince a sodovky.

Chata

Jděte do předsíně a promluvte si s babičkou. Pak jděte ven a doprava ke studni. Zavolejte štiku, požádejte ji o boty pro kočku, pak použijte vědro na studnu,získáte vodu ve vědru. Dejte kočce boty/promluvte s ní,boty jí automaticky dáte/, vraťte se zpět ke studni a použijte vědro s vodou na auto.Poté se automaticky opět ocitnete v chatě.Jděte do předsíně a zvedněte zvonící telefon.Pak se vraťte do místnosti. Uvidíte, že postel je pryč, a věci máte úhledně naskládané na podlaze. Pokuste se je vzít.Pak jděte do předsíně,objeví se tu muž s knírkem a hůlkou.Promluvte s ním,muž po chvilce zmizí.Vraťte se zpět do místnosti,je tu malý ,starý muž.Promluvte s ním a až opět zmizí,tak jděte zpátky do předsíně,kde si vezměte lopatku u velkého dřevěného vědra.Vraťte se zpět do místnosti a použijte lopatku na kovový válec ležící na podlaze.Objeví se tu další muž s kterým si promluvte.Až muž odejde,tak si lehnete na zem,přijde další muž se kterým si promluvíte.Pak zkuste z místnosti odejít,najednou se v místnosti objeví spousta lidí,včetně těch tajemných mužů.Promluvíte si s nimi a pak se ocitnete v muzeu. Prozkoumejte exponáty a pak jděte do druhé místnosti, kde uvidíte policistu a Modesta - ředitele ústavu. Pokuste se odejít z místnosti,Modest vás osloví.Poté se přeneseme do ústavu.

Ústav

Otevřete si magickou knihu v pravém horním rohu, poté klikněte na hrušku/ozubené kolo/na stole - vykouzlíte druhý kus hrušky. Vyzkoušejte, jak chutná vámi zhmotnělá hruška vpravo,a pak zkuste vzít hrušku, kterou zhmotnil Roman/nejde to/. Přejděte vlevo na další obrazovku. Odtud se dostanete do kanceláře Modesta Matveyeviche.Po obdržení pokynů od ředitele, se podívejte z okna, a pak odstupte od okna a projděte místností do chodby/směrem vlevo/. Jsou tu dva velcí hlídači ,nalevo si z výklenku na podlaze vezměte drát.Pak jděte doprava - před vámi je obrazovka s mnoha dveřmi, z nichž některé jsou otevřené. Začneme prvními dveřmi vlevo ,v horní řadě.Přečtěte si nápis na dveřích,je to Ústav proroctví a předpovědi. Pak se vraťte zpět /vlevo dole/na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do horní místnosti ,druhé zleva,je to Laboratoř Vítka.Promluvte si s Vítkem Kornějevem.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do laboratoře Romana.Na stole si vezměte baňky a opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do místnosti, kde je počítač "Aldan".Je to místnost úplně nalevo v prostředním patře.Odpojte "Aldan" pomocí vypínače na stěně,dáte páku dolů.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do místnosti věčného mládí/je to místnost hned vedle počítače Aldan/Zde si ze stolu vezměte láhev vodky a vypněte světla ve třetí místnosti napravo vypínačem, který se nachází na pravé straně dveří.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do místnosti absolutní znalosti/čtvrté dveře zleva ,ve středním patře/Zde si ze stolu napravo vezměte kleště a zkombinujte je v inventáři s drátem.Získáte drát s oholenými konci.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do oddělení štěstí,což jsou dveře ve spodní řadě,druhé zleva.Jděte nahoru chodbou,přijdete ke stroji dětského smíchu.Zkuste ho vypnout,nejde to.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte na ministerstvo obrany magie,což jsou ve spodní řadě čtvrté dveře zleva. Promluvte si se sedícím trpaslíkem a pak jděte napravo k bustě a pod ní si vezměte ze země reproduktor.Otevřete si inventář,zkombinujte oholený drát s reproduktorem a nalijte do baňky vodku - získáte tak neúplné růžové analgetikum . Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do místnosti, kde se nachází kolo štěstí.Jsou to ve spodní řadě třetí dveře zleva.Vezměte si mikrofon ležící na ovládacím pultu nalevo.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do bestiáře.Jsou to druhé dveře zprava ve spodní řadě.Promluvte s dozorcem, a pak jděte ke kleci léčit Hecatonchirese, který má vykloubené prsty a hrozně řve.Musíme zmírnit jeho bolest . Promluvte s dozorcem znovu,pošle vás za Kascheiem.Jděte tedy zpátky ke klecím a pak dozadu. Kashchei odmítá pomoc. Otevřete si magickou knihu nahoře vpravo,v inventáři klikněte na reproduktor a ten pak použijte v pravém horním rohu místnosti/viz obrázek/Jděte ke klecím a připojte mikrofon k drátu, který leží na podlaze. Nyní se můžete vrátit zpět ke Kascheiovi a promluvit s ním o receptu na léčebný lektvar.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do knihovny.Jsou to první dveře zleva ve spodní řadě.Jděte do další části knihovny dopředu.Vidíte,že knihovna je dlouhá,budete potřebovat sedmimílové boty.Ty najdete v laboratoři Vítka. Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do druhých dveří zleva v horní řadě.Boty vidíte v regálu napravo.Použijte na Viktora kleště z inventáře.Nyní musíme ukrást boty,takže otevřete magickou knihu/kliknete na ní v pravém horním rohu/ a použijete kouzlo na Victora/ozubené kola/,tím se v místnosti objeví váš dvojník. Zatímco váš protějšek bude přicházet k Victorovi,vy rychle klikněte na boty v regálu/ozubená kola/ vezměte si boty a jděte zpátky do knihovny.Jděte kupředu,přijdete k trhlině ,která se táhne přes celou silnici.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do kanceláře ředitele,což jsou čtvrté dveře zleva v horním patře.Projděte dveřmi nalevo,které hlídají dva strážci do ředitelny a nejprve klikněte na papír nalevo na stole/ozubené kolo/,do inventáře se vám uloží pečetidlo.Pak klikněte na telefon/ozubená kola/Zavoláte opraváře,ten se sice dostaví do práce,ale potřebuje papír s podpisem,aby se mohl pustit do opravy silnice.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do místnosti (absolutní znalosti),na stole napravo vzadu si vezměte papír s příkazem . Pak ten příkaz orazítkujte razítkem co máte v inventáři.Opět se vraťte do ředitelny a zavolejte telefonem opraváře.Ten vám řekne,že na příkazu chybí podpis, takže jděte do místnosti na obranu magie,kde si promluvte s trpaslíkem,ten vám řekne,že příkaz by měl být podepsán vedoucím laboratoře.Takže jděte do horní místnosti ,druhé zleva,je to Laboratoř Vítka.Promluvte si s Vítkem Kornějevem. Ten vám dá podpis na příkaz a vy jděte s příkazem opět do ředitelny,kde klikněte na telefon.Opravář je konečně spokojen a jde opravit silnici do knihovny.Jděte tedy do knihovny,na 77km.Klikněte na čtvrtý regál zprava,získáte stránku s receptem na lektvar.Pro přípravu lektvarů budete potřebovat čtyři ingredience: vodku, otruby, lektvar štěstí a dlouhověkostní lektvar.Lektvar dlouhověkosti si můžete vyzvednout ze stolu v oddělení věčného mládí (baňka s jasně zelenou tekutinou).Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do oddělení štěstí,což jsou dveře ve spodní řadě,druhé zleva.Nalevo v chodbě klikněte na kouřící baňku nalevo,získáte tak lektvar štěstí.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do laboratoře Vybegallo,což je místnost v horním patře úplně napravo.Z dřevěné vaničky si vezměte otruby.Protože v inventáři už baňku s vodkou máte,tak smíchejte s vodkou ostatní tři ingredience. Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do bestiáře.Jděte ke kleci ve které je řvoucí Hecatonchires a dejte mu lektvar. Monstrum se uklidní,takže jděte do laboratoře Romana.Zde se setkáte s přáteli, kteří přišli oslavovat silvestra. Uslyšíte křik ženy, a celá společnost se přesune do laboratoře Vybegallo,což je místnost v horním patře úplně napravo.Vidíte zde vylíhnutého klona,je to Kadavr . Vaším úkolem je opravit dopravník napravo, na němž se podává jídlo.Použijte kleště na Kadavra, získáte vlas.Pak jděte do laboratoře Vítka. Promluvte si s Vítkem Kornějevem.Poté jděte do knihovny,jděte na 12km a podívejte se na třetí regál zprava.Získáte technický popis dopravníku. Opět se vraťte do ředitelny a klikněte na knihu magie vpravo nahoře/otevřete jí/ a pak vezměte vlas Kadavra z inventáře a použijte ho na složky nalevo v policích,kde jsou uschovány osobní složky zaměstnanců. Poté, co získáte složku s dokumenty na Vybegallo, jděte do místnosti, kde je počítač "Aldan".Je to místnost úplně nalevo v prostředním patře.Dejte páku nahoru,tím počítač zapnete .Poté do počítače dejte postupně z inventáře technický popis dopravníku, list s informacemi o zastavení pásu a list o soukromém podnikání - získáte děrný štítek. Otevřete knihu kouzel vpravo nahoře a použijte děrný štítek na počítač. Ten odmítne pracovat.Jděte k páce,vypněte počítač a znova ho zapněte.Opět otevřete knihu o magii, použijte děrný štítek na počítač,do inventáře se vám uloží list. S tímto dokumentem jděte do laboratoře Vybegallo,je to místnost napravo v horním patře.Použijte dokument z počítače na dopravník.Po úspěšném vyřešení situace nastal v ústavu opět klid.Jděte do ředitelny,kde si vyslechněte, co říkají pracovníci ústavu v kanceláři . Když vědecká debata duchů skončí ,tak jděte do laboratoře Vítka Kornějeva.Ukáže vám své schopnosti a pak vás teleportuje na polygon.

Polygon

Po rozhovoru s Vybegallo, jděte doprava na polygon. Nejprve si promluvte s Fedorem Simeonovichem a pak s Romanem. Pošle vás zpět do výzkumného ústavu.

Ústav

Poté, co jste v laboratoři Vítka Kornějeva,tak si s ním promluvte.Poté jděte doprava k přikrytému zařízení ,které slouží na náhradní díly pro zařízení.Vezměte si ho/je přikryté zelenou látkou/.Přejděte do oddělení štěstí a jděte nahoru k detektoru smíchu.Odpojte stroj pomocí vypínače, aby se přestal točit a vložte zařízení z inventáře do detektoru smíchu.Automaticky získáte pulsní modulátor.Stroj pomocí vypínače opět zapněte. Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do laboratoře Romana.Jděte doprava,z křesla si vezměte páječku.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do laboratoře Vítka Kornějeva a požádejte jej, aby vás poslal na matičku zemi.

Polygon

Vezměte si zařízení na levé straně Vybegalla.Otevřete inventář a zkombinujte pulsní modulátor s tímto zařízením.Poté na toto spojení použijte páječku.Nyní jste připraveni provést experiment.Klikněte tedy tímto novým spojením v inventáři na zařízení na levé straně Vybegalla.

Ústav

Ocitnete se zpátky v místnosti ,kde je počítač "Aldan".Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do přednáškového sálu,což je místnost druhá zprava v prostředním patře.Vyslechnete si seminář o stroji času - poté se ocitnete v jiném světě.

První fiktivní čas

Jsou tu dvě cesty,ta vlevo vede za zdi a ta dopředu vede do města.Za zdí není nic zajímavého,jen rozkvetlá louka a cestička .Ve městě funguje pouze kašna.Na kosmodromu také nic není.Vraťte se zpět ke kolu,klikněte na řídítka/ozubená kola/a z nabídky dole klikněte na druhou fiktivní dobu.

Druhý imaginární čas

Místo je stejné, ale s určitými úpravami. Ve městě je vše strnulé,kromě parabolické antény a satelitní antény,která se otáčí.Kašna nefunguje,na kosmodromu je raketa a na louce za zdí je kráter a z něj stoupá dým. Vraťte se ke kolu,klikněte na řídítka a z nabídky dole klikněte na třetí fiktivní dobu.

Třetí imaginární čas

Jděte do města a vezměte si baňku na pravé stěně u kašny,podívejte se na kosmodrom.Za zdí je velká díra v zemi.Vraťte se ke kolu,klikněte na řídítka a z nabídky dole klikněte na první fiktivní dobu.

První fiktivní čas

Jděte do města a do baňky naberte vodu z kašny.Vraťte se ke kolu,klikněte na řídítka a z nabídky dole klikněte na druhou fiktivní dobu.

Druhý imaginární čas

Jděte za zeď a do baňky naberte kouř z kráteru.Jděte do města, a odtud na kosmodrom. Vraťte se ke kolu,klikněte na řídítka a z nabídky dole klikněte na návrat v reálném čase.Objeví se hlava profesora,řekne vám,že se porouchalo auto a že je potřeba najít relé a natankovat vodu s plynem.Opět klikněte na řídítka a z nabídky dole klikněte na druhou fiktivní dobu.

Druhý imaginární čas

Projděte až na kosmodrom a muže u rakety se zeptejte ,kde najdete relé ,doporučí vám najít starého robota.Vraťte se do města a klikněte na robota nalevo,získáte relé. Vraťte se ke kolu,klikněte na kolo relém.Objeví se profesor. Klikněte na kolo a z nabídky dole klikněte na třetí fiktivní dobu.

Třetí imaginární čas

Klikněte na kolo relém.Objeví se profesor. Klikněte na kolo a z nabídky dole klikněte na druhou fiktivní dobu.

Druhý imaginární čas

Jděte na kosmodrom a dejte relé muži u rakety,ten si relé vezme.Vraťte se ke kolu,klikněte na řídítka a z nabídky dole klikněte na třetí fiktivní dobu.

Třetí imaginární čas

Přejděte na kosmodrom,promluvte s mužem u rakety a vezměte si od něj opravené relé.Jděte ke kolu a použijte na něj relé i baňku s vodou a plynem.Přenesete se zpět do přednáškového sálu.

Ústav

Opět se vrátíte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi , jděte do laboratoře Romana,kde si s ním promluvte.Podiskutujete si s mnoha lidmi.Poté jděte doprava,kde si promluvte opět s Romanem.Opět se vraťte zpět na obrazovku s mnoha dveřmi a jděte do laboratoře Vítka,kde si s ním promluvte o Merlinovi. Pak jděte do oddělení štěstí ,kde si promluvte s Modestem Matveyevichem a Fedorem Simeonovichem, a pak jděte do bestiáře ,kde si promluvte s Alfredem,hlídačem u klecí - článek o Merlinovi je připraven. Jděte do laboratoře Romana,jděte doprava.Dejte Romanovi dokument o Merlinovi z inventáře,promluvíte si a pak se ocitnete v místnosti,kde je počítač "Aldan".Jděte zpátky do laboratoře Romana,kde probíhá  fascinující a zdlouhavá konverzace o kontramotsii. Poté se opět ocitnete v místnosti s počítačem "Aldan".Odejděte z místnosti ,automaticky se ocitnete v laboratoři Romana,kde si pohovoříte s Janusem Poluektovichem. Konec hry.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář