Jdi na obsah Jdi na menu
 

The Pink Panthers Passport to Peril

10. 5. 1996

TOPlist

The Pink Panthers Passport to Peril

3.dubna 2008 Autor návodu-Standa Madukas

Růžový panter potřebuje vaši pomoc!Stalo se něco příšerného v Camp Chilly Wa- Wa,zachování světového míru je nejisté.Wa - Wa není žádný obyčejný tábor a děti tam nejsou žádní obyčejní táborníci.Vše je tedy na vás,jak vyřešíte tuto záhadu.Budete cestovat kolem světa s Růžovým panterem, navštívíte mnoho různorodých měst jako Londýn, Bombaj,Káhira a Peking,podíváte se do himalájských hor i na anglické pastviny.Nebezpečí se skrývá na každém rohu.

Hra se ukládá kliknutím nahoře vlevo na Salvar Jogo Como,load je zase pod Abrir Jogo.Inventář otevřete tak ,že myšítkem kliknete na pantera a pak si pomocí směrových ikon rukou vyberete předmět,který potřebujete.

Podívejte se na úvodní animaci,kdy spolu hovoří inspektor Clouseau a Růžový panter. Clouseau vám představí na velké obrazovce tábor Wa Wa a děti,které v něm jsou.Poté vás vystřelí teleportickou pistolí přímo před tábor Wa Wa.Jste tu i s husou,která odběhne.
Tábor Chilly Wa Wa ,den první
Jděte kupředu,přes můstek.Klikněte na von Schmartyho,který drží vysavač.Poté se vrátíte na místo,von Schmarty přijde k vám,pustí vysavač a ten ho nasaje.Klikněte na vysavač,promluvíte se Schmartym a pak ho zkuste vyklepat z vysavače.Klikněte vepředu na červený tunel ve kterém je letadlo.Jděte kupředu ke žluté montážní bedýnce a vezměte si z ní montážní klíč.Vraťte se zpět ke Schmartymu.Klikněte levým myšítkem na Pantera,tím se vám zobrazí montážní klíč.Klikněte montážním klíčem na vysavač,Panter vyklepe vše co je ve vysavači a nakonec z něj vypadne i Schmarty.Až Scharty domluví tak klikněte na všechny domečky,které vypadli z vysavače,Panter je všechny nahází na místa kam patří.Pak klikněte znovu na vysavač,Schmarty ho tryskem pošle pryč a pak se přemístíte ke stromu vpravo,kde otočí knoflíkem a rázem je tu zima i s pořádnou nadílkou sněhu.Otočte knoflíkem ať je zase léto.Von Schmarty vám dá kód od zámku nalevo,kterým se dostanete do skladištní haly.Kód budete mít na papírku v inventáři.Pak klikněte na botky s pérama ,které jsou v trávě nalevo od Schmartyho,také se vám uloží do inventáře.Poté botkama klikněte na jednoho ze tří otravných psů,kteří sem přišli.Je to Dog Father a jeho stoupenci .Botky Schmarty vychválí a jeden ze psů si je vyzkouší a odrazí se pryč z obrazovky.Zbylí dva mají nějaké kecy,otočte se a vedle schodů seberte předmět,který tu leží/viz obrázek /

Obrazek

Tímto předmětem pak klikněte na toho většího psa.Po chvilce oba odejdou a vy konečně použijte kód z inventáře a klikněte jím na zámek vlevo.Vidíte,že vás dalekohledem pozoruje Dog Father.Sejděte po schodech dolů do sklepení.Seberte ze zdi rybářský prut a pak opusťte sklepení a vyjděte opět nahoru.Podívejte se na chlapce ,který si na pravé straně můstku čte ve vodě knihu.Je to Nigel z Anglie.Klikněte rybářským prutem na vodu vedle Nigela.Nigel s Panterem pokecá a pak mu vezme rybářský prut a odpluje z obrazovky.Poté klikněte na velký zelený domeček nalevo.Ocitnete se uvnitř.Nad vámi je anglická vlajka.Prohledejte domeček,ale Nigel tu nenajdete.Vraťte se zpět,klikněte na každé děcko,které je na obrazovce.Vždy když s ním promluvíte tak děcko z obrazovky odejde.Nejprve takhle promluvte s těmi u vody,poté s oběma co stojí na zvláštních raketových prkýnkách a pak i s těmi co přijdou do obrazovky.Poté uvidíte Dog Fathera jak pod knoflík u stromu namaluje měsíc a knoflíkem otočí.Rázem je tu hustá tma.Až se opět rozední tak vidíte,že Panter chrápe jako dřevo a že Dog Father otevřel dveře do sklepení a nyní z něj odchází.Vejděte do sklepení a klikněte na mechanickou ruku,která leží na zemi.Ta se dá do pohybu a schová se za sudy.Vyjděte zpátky ven a jděte opět do Nigelovu domečku/zelený nalevo s anglickou vlajkou/.Klikněte na von Schmartyho,pak klikněte na nasraného Nigela.Pak opět klikněte na von Schmartyho a klikejte na něj do té doby,až se Panter rozhodne odjet do Anglie a získat některou z Nigelových oblíbených věcí.Vyjděte ven z domečku,von Schmarty vám dá PDA a vysvětlí vám jak funguje.Až vám to vysvětlí tak jděte k dívce v lodičce,promluvte s ní.Zkropí vás s vodní pistolkou a pak odfrčí pryč.Klikněte na červený tunel ve kterém je letadlo a pak klikněte na malé letadlo s britskou vlajkou/viz obrázek /

Obrazek

Klikněte na sedadlo s bezpečnostním pásem. Pak klikněte na bezpečnostní pás,tím se připoutáte.Klikněte na TV obrazovku,přijde letuška a dálkovým ovládáním vám jí zapne,klikněte na bezpečnostní pás,tím se uvolníte a podíváte se na televizi.Až obraz zmizí tak opět klikněte na TV obrazovku.Přijde letuška,řekne vám že se máte připoutat a pak už nás čeká přistání v Anglii.
Anglie

Náměstí Parlamentu

Nejprve klikněte na dva ragbisty,kteří přijdou k Panterovi.Hledají ztracený míč,který vidíte v koruně stromu nad Panterem.Klikněte na malého chlapce nalevo,narazíte do tří politiků,kteří zde hovoří.Nejprve klikněte na toho plešatého a pak na brýlatého.Jděte k odpadkovému koši u stánku a vytáhněte z něj krabici.Klikněte v inventáři na krabici a s ní na míč v koruně stromu,tím ho seberete.Dejte míč ragbistům,jeden z nich dá Panterovi svůj dres.Dejte dres prodavači v novinovém stánku.Dá vám noviny a knihu komiksů. Klikněte doprava obrazovky ,vydáte se do hospody.
Hospoda Mucky Duck

Klikněte na malého chlapce u barového pultu.Barmanka vám dá sklenici piva,kterou odneste policistovi v helmě vepředu/kliknete na něj/.Vrátíte se k pultu,barmanka vám dá koktejl,který zaneste pošťákovi co sedí u policajta.Opět se vrátíte k baru,barmanka vám dá další jídlo pro právníka,který sedí napravo od policisty.Až mu jídlo dáte tak se vrátíte k baru,kde promluvte s malým chlapcem.On chce něco výměnou za svou klobásu.Dejte mu z inventáře knihu komiksů,on vám na oplátku dá klobásu.Klikněte na muže napravo u barového pultu dívajícího se TV.Pak klikněte na muže co čte noviny za právníkem.Nyní jděte dopředu ke třem starším dámám a klikněte na jejich šálky čaje.Poté klikněte na některou z dam,chtějí slyšet nějaké aktuální klevety, takže jim dejte z inventáře noviny.Jedna z nich vyndá z kabelky psaníčko a dá ho na stůl.Klikněte na něj,tím si psaníčko vezmete.Otočte se a jděte k tlustému muži u baru co drží v ruce šipky,promluvte s ním.Pak v inventáři klikněte na klobásu a s ní pak klikněte na muže.Panter mu hodí klobásu za kalhoty,kam si pro ní skočí hladový psík a muž vystřelí z baru ven.Klikněte na muže ,který hází šipky.Poté klikněte vlevo a vrátíte se zpět na parlamentní náměstí.
Náměstí Parlamentu podruhé

Musíte se dostat přes trojici stojících lidí nalevo k malému chlapci.Klikněte dvakrát na Pantera,vyberte z inventáře dopis a klikněte jím na tlustého muže otočeného zády.Je to Sir Baldley,který si psaní přečte a okamžitě i s ostatními odejde.Klikněte na chlapce,promluvíte s ním,dozvíte se jméno Nigelova sluhy,který hraje šipky v hospodě Mucky Duck.Jděte zpátky do hospody.
Hospoda Mucky Duck

Klikněte na muže který hraje šipky.Oslovíte ho jeho správným jménem/Jackson/,on vás nechá hrát šipky a řekne vám,že vás zavede k Nigelovi.Ještě předtím si však nasadí čepici a zazpívá jazzovou písničku.Poté opět s Jacksonem pohovoříte a odeberete se spolu do venkovského sídla.
Venkovské sídlo

Jackson vás u brány opustí,objeví se tu malý chlapec s košem oblečení.Klikněte na něj,opičí se po Panterovi.Klikejte na něj do té doby až ho to přestane bavit a konečně promluví.Řekne vám,že musíte vyřešit nějaké hádanky a teprve potom vám oblečení dá.Vždy když domluví tak se nad ním objeví bublina a v ní nabídka možností.Takže v první bublině klikněte na oblek,ve druhé na kompletní hlavu pantera,ve třetí na chodidla a v poslední na nekompletní tvář.Pantera to přestane bavit,chytne chlapce za kšandy a odkopne ho hezky daleko.Klikněte na koš s oblečením.Takhle to udělejte 4x.Teprve potom je panter vpuštěn do přijímacího pokoje.
Přijímací pokoj ve venkovském sídle

Po chvilce přijde robusní sir Manley v červeném.Klikněte na něj,přijede sluha Jackson s vozíkem a dá vám čaj.Poté odjede a hodí na stolek poštu/dopisy/Promluvíte se sirem Manleyem,Panterovi spadnou kalhoty a sir odejde.Klikněte na poštu na stole,přečtete si Nigelovu pohlednici,kterou si vezmete.Klikněte na zásuvku stolu,najdete plánek přijímacího pokoje.Klikněte na erb nad dveřmi,přijde sluha Jackson a řekne vám něco o Nigelovi.Poté klikněte na tři obrazy nad krbem.Jackson vám k nim něco řekne a pak odejde.Nalevo od krbu si vezměte pohrabáč,který se vám uloží do inventáře.Klikněte znovu na prostřední obraz,objeví se vám štít za obrazem na který klikněte pohrabáčem z inventáře.Krb poodjede a vy si vezměte hadrového paňácu.Vezměte si zrcadlo ,které spadlo na pohovku vpravo pod obrazem.Pak se venku objeví Dog Fater se společníkem .Dělají si srandu z růžového oblečku Pantera,který ukradli.Klikněte na psa,který s oblečkem laškuje.V animaci uvidíte jak bude Panter honit oba hafany až k Stonehenge.
Stonehenge

Klikněte na psa co drží Panterův obleček,namaluje na kámen srdce.Klikněte na kamenný monolit vlevo,tím hafany vystrašíte.Rychle klikněte v inventáři na zrcadlo a pak s ním klikněte na vycházející slunce tak,aby zrcadlo bylo aktivní.Odrazem světla na zrcadlo posvítíte na skálu a tím oba hafany tak vystrašíte,že utečou a zapomenou tu i Panterův obleček.Klikněte na obleček,promluvíte si se Schmartym skrze PDA a pak se ocitnete v letadle.Klikněte na bezpečnostní pás,připoutejte se jím a pak na něj opět klikněte a pás si sundejte.Klikněte na růžový padák.Panter otevře dveře a vyskočí ven.

EGYPT

Poušť

Narazíte na obchodníka,který by vám prodal cokoliv,i to co nemá.Klikněte na něj,začne mluvit a po chvilce se v písku objeví ruka mumie.Spustí se animace,obchodník nám zazpívá píseň doplněnou hezkým klipem.Pak opět klikněte na obchodníka,řekne vám,že za kus jídla vás vezme k Nilu.Klikněte vpravo za Pantera/musí se objevit šipka/a jděte pěšky do Káhiry.
Káhira

Promluvte si nejprve s prodavačem nalevo.Zatím vám kebab neprodá.Promluvte se dvěma muži sedícími u stolu a pak promluvte s mužem který kouří vodní dýmku u stolu vedle.Objedná vám šálek kávy,který si Panter vezme.Promluvte si hned vedle pod obloukem s mužem a ženou a pak i s prodavačem lamp za nimi.Otočte se k prodavači koberců,promluvte s ním a pak mu z inventáře dejte šálek kávy.Na oplátku vám dá růžový obleček pro Pantera.S oblečkem jděte k prodavači nalevo,obleček mu dejte a on vám na oplátku dá kebab.Vraťte se zpět do pouště.
Poušť podruhé

Dejte muži kebab.Je mu to pořád málo a chce růžový panteří obleček.Vraťte se tedy zpět do Káhiry.
Káhira podruhé

Promluvte si s prodavačem,kterému jste dali panteří obleček.Dá vám ho zpět za šálek kávy.Jděte k prodavači koberců,dá vám šálek kávy,který dejte prodavači nalevo.Ten vám za to dá panteří obleček.Jděte zpět do pouště.
Poušť potřetí

Dejte obleček obchodníkovi.Obchodník je nenažranej a je mu to pořád málo.Vraťte se zpět do Káhiry.
Káhira potřetí

Promluvte si s prodavačem kebabu,dá vám šálek kávy se kterým se vraťte do pouště.
Poušť počtvrté

Dejte kávu šílenému obchodníkovi a on vás konečně vezme ke břehu řeky Nil.
Nil- břeh řeky

Klikněte dvakrát na muže vlevo,který tu staví loďku.Poté klikněte na dva muže na loďce v dálce,objeví se krokodýl.Klikněte dvakrát na obchodníka,chce potravu pro svého koně jménem Lucy.Klikněte vlevo na velblouda,tím se vrátíte zpět do Káhiry.
Káhira počtvrté

Promluvte si s nově sedícím mužem vepředu.Dá vám oko Choruse pro obchodníka.Poté klikněte na osla vpravo a promluvte s ním o Lucy.Osel se do ní platonicky zamiluje.Nakonec klikněte na velblouda,tím se vrátíte zpět ke břehu Nilu.
Nil-břeh řeky podruhé

Dejte oko Choruse obchodníkovi,ten vám na oplátku dá skarabea.Lucy však stále něco chybí,takže se na velbloudovi vraťte zpět do Káhiry.
Káhira popáté

Klikněte na zamilovaného osla,dostanete nějaké květiny pro Lucy.Klikněte na velblouda a vraťte se zpět ke břehu Nilu.
Nil-břeh řeky potřetí

Dejte květiny Lucy.Pak klikněte na obchodníka a potom na rybářskou loďku v dálce.Lucy Růžového pantera nakopne a ten přistane přímo v loďce.Klikněte na jednoho z mužů a loďka se rozjede směrem k vesnici.V patách je vám Dog Father a jeho stoupenci.

Zemědělská vesnice
Vezměte si motyku která je opřená u pece.Promluvte si s holčičkou,která sem přijde.Za chvilku dorazí i její maminka a říká,že hledá někoho kdo dokáže nakrmit její ptáky (ptáci přiletí na střechu).Klikněte na palmu,získáte nějaké plody.Klikněte plody na každého ptáka.Pak klikněte na maminku,získáte další informace.Přijede Dog Father se společníky.Klikněte na okno,seberete misku salátu.Použijte motyku na střed dvorku,vykopete díru do které Panter hodí misku salátu.Dog Father a společníci se do díry vrhnou,Panter díru rychle zahází a maminka ji pokropí.Vyroste zvláštní květina,kterou sova odnese pryč.Na střechu nově přiletí holub.Klikněte na holuba.Dejte holubovi skarabea,získáte od něj papírek s hieroglyfy.Ukažte papírek holčičce,ta ho dekóduje.Ozve se von Schmarty,přiletí letadlo a vy se vrátíte do tábora Chilly Wa Wa.
Tábor Chilly Wa Wa,den druhý

Klikněte na von Schmartyho vpravo.Pak mu ukažte Nigelovu pohlednici z inventáře a papírek s hieroglyfy.Klikněte na Nigela,který sem přijde.Dejte mu hadrového paňácu z inventáře,Nigel ho zapálí a odejde.Objeví se tu rozjívený čínský chlapeček.Otočte se ke vchodu do sklepení a sejděte dolů.Prohlédněte si sklep a pak klikněte opět na východ ze sklepa.Nějaký chlapec vás ve sklepě zavře.Automaticky budete volat von Schmartymu z na PDA.Von Schmarty vám přijde otevřít a vy vyjděte ven ze sklepení.Nyní je třeba najít čínského chlapečka.Klikněte na růžovou kabinku,druhou zleva.Při vstupu vidíte nad dveřmi čínskou vlajku.Klikněte na koberec,pak na všechny věci okolo a nakonec klikněte pod postel,kde najdete smradlavou ponožku.Vyjděte z domečku ven a klikněte na modrý domeček napravo.Klikněte pod postel,najdete čínského chlapečka.Přijde se podívat i von Schmarty.Vyjděte z domečku ven a klikněte na červený tunel s letadlem.Von Schmarty Panterovi sebere vše co má v inventáři,to znamená jak pohlednici tak i papírek s hieroglyfy.Pak opět klikněte na červený tunel a vstupte do velkého letadla s hvězdami nalevo.Přivítá vás letuška,klikněte na bezpečnostní pásy,tím se posadíte a pak opět klikněte na pásy,tím se připoutáte a letadlo vzlétne.Pak uvolněte bezpečnostní pás,klikněte na TV,přijde letuška,pustí vám TV.Pak opět přijde letuška,klikněte na ní a konečně přistaneme v Číně.
ČÍNA
Opera
Vidíte jeviště opery,Panter stojí venku za dveřmi,ale je zatažen na jeviště.Klikněte na růžovou labutěnku na stole.Chlapík v modrém Panterovi udělá make up.Klikněte na skříň,získáte kostým.Klikněte směrem do hlediště,Panter vyjde před diváky.Klikněte na ležící kočku vepředu,Panter jí šlápne na ocas,kočka zaječí a pak začne ječet /zpívat/Panter.Objeví se tu Dog Father se společníkem.Klikněte na tlusťocha na skříni a pak na zkřížené meče na zdi ,kousek od tlusťocha.Panter získá meč do inventáře.Meč z inventáře použijte na lana opony.Tím uklidíte jednoho psa do skříně.Klikněte na růžovou labutěnku na stole a pak jí z inventáře použijte na druhého psa.I ten se po chvilce ocitne ve skříni.
Domov
Klikněte na matku která vaří.Pak klikněte na ptáka v kleci,Panter ho vypustí ven a kluk ,který seděl u stolu vyběhne ven hledat ptáka.Klikněte na uvolněnou židli,Panter se posadí.Klikněte na jídlo.Až všichni dojedí a nádobí se sklidí, tak klikněte na brožurku v ptačí kleci.Klikněte na klavír,posadí se k němu holčička.Klikněte na ní a poslechnete si v animaci její písničku.Až dozpívá tak klikněte nad kočku.Pak klikněte na zásuvku pod kočkou (je zamčená).Klikněte na malou misku na stole,Panter si z ní vezme kousek jídla.Tímto kouskem klikněte na klec.Kočka automaticky vyskočí ze svého místa a zůstane uvězněná v kleci.Klikněte na obrázek před kterým seděla kočka.Od otce rodiny se dozvíte,že jejich chlapec je v táboře Chilly Wa Wa.Klikněte na bicykl,tím opustíte domácnost a odjedete do vesnice.
Vesnice
Klikněte na ženu ve žlutém co pere prádlo.To jí uplave k pařezu ve vodě.Dvakrát klikněte na vodu,Panter skočí do vody,jenže je tu spousta pijavic a tak zase rychle vyleze na břeh.Klikněte vzadu na muže ve žlutém klobouku,shání nějaké kadidlo,respektive vonnou tyčinku.Klikněte na hromadu slupek,které žena vepředu loupe.Získáte slupky,kterými klikněte na ptáka na pařezu.Pták přiletí a Panter ho uklidí do kapsy.Sedněte,klikněte na kolo,vrátíte se zpět do domova rodiny.
Domov,podruhé
V inventáři klikněte na ptáka a pak na chlapečka u stolu.Tím ptáka vrátíte,chlapeček ho dá do klece a na oplátku dá Panterovi vonnou tyčinku.Klikněte na kolo a vraťte se zpět do vesnice.
Vesnice,podruhé
Dejte kadidlo/vonnou tyčinku/ muži ve žlutém klobouku.On dá Panterovi svůj žlutý klobouk.Použijte klobouk na zachycené kalhoty u pařezu.Panter si pro ně v klobouku dojede.Dejte kalhoty pradleně ve žlutém.Z pole po chvilce přijde muž v oranžovém klobouku (Yungův otec).Panter s ním promluví,zazpívá mu a nakonec se přes PDA spojí s von Schmartym.Přiletí letadlo,klikněte na bezpečnostní pás.Po chvilce se objeví Dog Father se společníkem.Až vypadnou tak klikněte na bezpečnostní pás,tím ho uvolníte. Pak klikněte na růžový padák,Panter vyskočí z letadla.

Bhutan
Thimpu
Klikněte na dívku u žluté sochy,promluvíte s ní.Pak klikněte na muže co čte noviny.Muž odejde,ale nechá tu noviny.Klikněte na ně,Panter si je vezme.Klikněte na jednoho z družstva lukostřelců v hnědém oblečení.Pak klikněte na jednoho z družstva v modrém,s rohy na čepici.Panter předvede pantomimu a pak dostane od lukostřelce v hnědém oblečení šátek.Panter řekne,že pomůže týmu v hnědém vyhrát.Vezměte si vystřelený šíp a pak klikněte na růžové stavení za žlutou sochou.Tím Panter odejde do vesnice.
Vesnice
Promluvte si s ženou,která vaří.Pak jí dejte z inventáře noviny/jsou to spíš křížovky/.Na oplátku dostanete slepici.Jděte nahoru k usmívající se prodavačce a promluvte s ní.Dejte jí šíp z inventáře,na oplátku dostanete luk.Vraťte se zpět do Thimpu.
Thimpu,podruhé
Vidíte,že se na lukostřelecké závody přišel podívat sám král s doprovodem.Klikněte na lukostřelce v hnědém.Použijte z inventáře slepici a klikněte s ní na terč napravo od krále.Panter slepici vystřelí a ta skončí uprostřed terče.Klikněte na krále,jako odměnu vám dá obleček.Po chvilce se objeví králův pilot a říká,že vrtule letadla je poškozena.Jděte zpět do vesnice.
Vesnice,podruhé
Promluvte si s usmívající prodavačkou,dejte jí obleček od krále.Na oplátku dostanete hrudku másla.Promluvte si s holčičkou a pak i s hrbatou stařenou vzadu.Pak se vraťte do Thimpu.
Thimpu,potřetí
Klikněte na žlutou sochu.Z inventáře na ní použijte hrudku másla,socha obživne.Klikněte na mnicha,který na balkonu krmí ptáky.Klikněte na něj ještě jednou a pak z inventáře použijte šátek a klikněte jím na mnicha.Panter vyjde nahoru na balkon a dá mnichovi pastu.Panter na oplátku dostane také nějakou pastu.Vraťte se do vesnice.
Vesnice,potřetí
Klikněte na starou,hrbatou dámu vedle plotu.Pak na ni použijte pastu z inventáře.Panter jí na hrb hodí pastu a pták odhalí její pravdivou identitu.Tím získáte vrtuli.Automaticky se vrátíte před krále.Dejte vrtuli pilotovi.Poslechněte si píseň.Panter přes PDAčko dostane zprávu,přiletí letadlo a nabere kurs Indie.
Indie
Bombaj
Klikněte na koš,kde je had.Fakír zahraje tklivou melodii,had se začne vlnit.Klikněte na koš ještě jednou,Panter si od fakíra vezme píšťalu a zahraje divočinu.Had se lekne a uteče.Fakír pláče. Jděte vpravo do indické vesnice.Sedíte na střeše vlaku a uháníte do vesnice.
Indická vesnice
Klikněte na studnu.Had utíká do stavení.Klikněte na děti,promluvíte s hadem.Panter vezme hada k sobě a automaticky se vrátíte vlakem do Bombaje.
Bombaj,podruhé
Dejte hada zpět majiteli,respektive klikněte na koš.Klikněte na zaříkávače hadů, říká,že jeho manželka vám dá nějaké květiny.Klikněte na ženu v červeném oblečení za Panterem,dá vám květiny.Pak klikněte na muže v butiku za zaříkávačem hadů.Dejte květiny starci s bílým plnovousem a trojzubcem nalevo.Trochu nám zazpívá.Klikněte na muže vpravo,který prodává koření.Panter s ním promluví a dostane od něj vzorek koření.Klikněte na žluté koření.Přiletí ptáček a když zase odletí tak mu upadne jedno pírko na koření.Pírko si vezměte a klikněte jím na prodavače ovoce (v pruhovaném rouše),dostanete od něj nějaké ovoce.Klikněte dvakrát na holčičku před pultem butiku.Odjedete opět do vesnice.
Indická vesnice,podruhé
Zkuste mluvit s hrnčířem.Je vám cítit z pusy a tak s Panterem nechce mluvit.Klikněte dvakrát na strom vlevo,strom vyčistí vaše zuby.Teď už můžete promluvit s hrnčířem,dozvíte se,že má hlad a příšerně mu kručí v břiše.Klikněte na dvě holčičky v okně napravo a pak klikněte na vchod do domu vlevo.Vyjde ven holčička s kterou si promluvte.Klikněte na krávu,řekne vám že má hroznou žízeň.Klikněte na studnu,Panter sice nabere vodu,ale vědro je přivázané ke studni.Dejte šťavnaté ovoce hrnčíři.Teď klikněte na jeho hrnec a on vám ho dá.Použijte hrnec na studnu a pak dejte vodu krávě.Klikněte prázdným hrncem na vemena krávy,získáte mléko,které dá Panter hospodáři.Klikněte na jeho manželku,dozvíte se,že potřebujete vodu, rýži a koření pro vytvoření kari koření.Klikněte na hrnec vpravo u domu,získáte rýži.Dejte rýži ženě a stejně tak jí dejte koření z inventáře.Klikněte na hrnčíře,dostanete další hrnec,který použijte na studnu.Plný hrnec vody dejte ženě,večeře je připravená.Vyslechnete si píseň a automaticky se přesunete do Varanasi.
Varanasi
Klikněte na malého chlapce v modré košili,dozvíte se proč hází tyče do řeky.Pak klikněte na muže v řece,objeví se ve vodě lebka na kterou klikněte.Opět klikněte na starce a klikejte do té doby ,až si vyslechnete další píseň.Seberte tyč v řece,která se tu objeví po písni.Použijte tyč na řeku.Klikněte na holuba,který sedí v řece na tyčce.Pak si promluvte s malým chlapcem v bílém.Klikněte na schody vzadu,až úplně nahoře.Po schodech sejde dolů kněz,který dá Panterovi věnec.Použijte věnec na řeku.Věnec odplave a vy klikněte vlevo za starce,který se myje v řece.Tím se vrátíte do Bombaje.
Bombaj,potřetí
Klikněte na manželku fakíra v červeném.Nechce vám dát květiny.Klikněte na žluté koření u prodavače vpravo a pak pokecejte s ptákem.Klikněte znovu na prodavačku květin,tentokrát vám je už dá.Klikněte na holčičku v růžovém,znovu jdete na nádraží.
Varanasi,podruhé
Použijte květiny z inventáře na řeku Gangu.Promluvíte si s von Schmartym,přiletí letadlo a vrátíte se do tábora Chilly Wa Wa.

Tábor Chilly Wa Wa,den třetí
Klikněte na von Schmartyho.Pak klikněte na Dog Fathera,podíváte se na jeho plán zla.Opět na něj klikněte,Dog Father odejde.Vstupte do sklepení vlevo a vezměte si velké páčidlo u levé zdi.Opusťte sklepení a použijte páčidlo na kámen vpravo u stromu.Tím přetočíte počasí z deštivého na pěkný slunečný den.Klikněte na von Schmartyho,ten pak odejde do domku za mostíkem.Podívejte se na stopy vlevo vedle hlavní budovy.Klikněte na okno hlavní budovy vlevo.Pak klikněte na táborového ředitele.Opět klikněte na okno hlavní budovy, abyste zjistili, že ředitel je pryč.Klikněte na domek von Schmartyho a promluvte s ním.Poté se vám u stop objeví směrová šipka,takže klikněte a sledujte stopy.Dostanete se až do hangáru letadel.Jděte k letadlu letícímu do Austrálie (malé modré letadlo).Klikněte na něj.Připevněte si bezpečnostní pás. Všimněte si krokodýlích stop na podlaze.Klikněte na knihu vedle vás.Pak odpojte bezpečnostní pás a klikněte na růžový padák.Přistanete v Austrálii.
Austrálie
Australské vnitrozemí
Klikněte na domorodého muže a pak na strom vlevo.Pak klikněte na dva stromy na druhé straně jezírka.Domorodec vám o nich něco řekne.Opět klikněte na domorodého muže,řekne že chce nějaké housenky.Klikněte na pahýl stromu obsypaný termity.Pak klikněte na Koalu na stromě.Řekne vám,že chce nějaké listy eukalyptu.Přejděte zpátky na druhou stranu a ze stromu nalevo od bílého termitiště utrhněte požadované listy,které dejte koale.Koala shodí dolů větev,vezměte si jí.Klikněte na klokana,opice i nosála ve vodě.Nakonec bouchněte do zelené želvy.Ze stromu sjede dolů tlustá madam v objetí hada.Pak klikněte na křovisko napravo a pak na něj použijte větev z inventáře,Vydlabete ze země nějaké housenky.Pak jděte doprava do Aboriginal Village.
Domorodá vesnice
Klikněte na postel v pozadí za ženou.Klikněte na ženu a potom na dítě.To hodí bumerangem.Dejte housenky z inventáře muži/Aboriginal/.On je sní. Klikněte na něj znovu a on zahraje na svůj hudební nástroj/Digeridoo/.Říká Panterovi jak nástroj vyrobit,potřebuje dutý kusu dřeva.Vraťte se zpět do australského vnitrozemí vlevo.
Australské vnitrozemí, znovu
Zazvoňte na zvonek na zelené želvě a od tlusté dámy co se snese z koruny stromu se dozvíte něco o hudebním nástroji/Digeridoo/.Promluvte si s nosálem ve vodě 3x.Promluvte si s klokanem vpravo.Na druhé straně jezírka klikněte na termitiště.Promluvte si se zvířátkem s dlouhým nosem u termitiště.Přejděte na druhou stranu,použijte nafouklé zvířátko z inventáře na větev na zemi/tu se kterou jste vyhrabali housenky/ a získáte hudební nástroj Digeridoo.Vraťte se vpravo do domorodé vesnice.
Domorodá vesnice,podruhé
Klikněte v inventáři na hudební nástroj Digeridoo.Panter na něj zahraje a vy si vyslechnete další píseň.Poté si promluvíte s domorodým mužem.Objeví se i tlustá madam,padne na ní strom a na něm se objeví krokodýl.Klikněte na domorodého muže,dozvíte se něco o krokodýlovi a potom se automaticky vrátíte do tábora Chilly Wa Wa.
Tábor Chilli Wa Wa,den čtvrtý
Klikněte postupně na všechny děti které tu jsou.Zjistíte,že nejsou skutečné,že jsou to roboti.Sejděte dolů do sklepení.Vidíte tu na zdi čerstvě pobitá prkna,které je třeba nějak odstranit.Opusťte sklepení, klikněte na vlajku na stožáru,tím si ji vezmete a pak klikněte na plány které jsou uchyceny na sloupu u hlavní budovy.Nyní máte usvědčující zpravodajský důkaz.Jděte do hangáru s letadly a ze žluté montážní skřínky si vezměte kladivo.Vraťte se do sklepení a použijte kladivo na přibitá prkna na zdi.Klikněte na lebku a pak ještě jednou na ní klikněte.Panter najde další lebku,tím je získán další důkaz.Pak nadzvedněte prkno na podlaze/viz obrázek/.

Obrazek

Najdete pohlednici a papírek s hieroglyfy,jsou to další usvědčující důkazy.Vyjděte ven ze sklepení a dvakrát klikněte na stín v okně hlavní budovy nalevo.Uvnitř promluvíte Dog Fatherem a ukážete mu všechny usvědčující důkazy.Objeví se tu ve dveřích jeho nohsledi.Klikněte směrem ven,Panter vyběhne a Dog Father se společníky začnou Pantera honit.Rychle seběhněte do sklepení a použijte hlavu z inventáře na objímku u schodů napravo.Tím ve sklepení rozsvítíte.Vezměte si Super nasávací stroj.Pak klikněte na objímku u schodů,pod robotí svítící hlavu.Tím zapnete stroj do zásuvky,ale šňůra je krátká.Klikněte na žlutý prodlužovací kabel vedle schodů.Ocitnete se venku,Dog Father i se společníky zmizí.Klikněte na komín von Schmartyho chaty vpravo.Nasajete prvního psa.Klikněte na bublající bláto vedle modré hadice před von Schmartyho chatou,nasajete druhého psa.Poté klikněte na mrkající oči,které můžete vidět pod schody před hlavní táborovou budovou vlevo./viz

Obrazek

třetího psa.Klikněte na stožár,kde vidíte ocas samotného Dog Fathera.Až ho nasajete tak klikněte na jezero,tím osvobodíte děti a v písničce se dozvíte co se přesně stalo.Poté Panter a Clouseau spolu hovoří a to už je konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)

 

 

Náhledy fotografií ze složky The Pink Panthers Passport to Peril

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář