Peťka 007 - Stranické zlato
25. 9. 1999
Peťka 007 – Stranické zlato
5.1.2010 Autor návodu: Karel Frey
Část první – křižník Očakov
Během úvodní animace se Peťka s Vasilem ocitnou na válečném křižníku Očakov. Peťka je jako vždy všetečný a tak díky své neopatrnosti způsobí srážku s luxusní jachtou plnou modelek. Modelky a kapitán jachty jsou naštěstí zachráněni, ale zato politruk Furmanov skončí v bezvědomí na ošetřovně. Po skončení rozhovoru s ošetřujícím lékařem Kuzmičem si Peťka s Vasilem promluví se zachráněnými modelkami ve společenské místnosti. Poté co se modelky rozprchnou po lodi, je potřeba za nimi dojít, promluvit si se všemi dívkami a cestou posbírat užitečné věci. Vyjdi ven dveřmi za sebou a vezmi si dalekohled pověšený u schodiště. Sejdi po schodech dolů do kasina a promluv si s Miss Srpen. Poté projdi dveřmi nalevo do salónu krásy a promluv si s Miss Červen. Vrať se do kasina a nyní projdi dveřmi napravo do restaurace. Seber ze stolu vlevo vepředu otvírák na konzervy a poté vejdi dveřmi nalevo do kuchyně. Z kuchyňské linky napravo si vezmi fólii, zahuštěné mléko a rozbitý mixér. Vrať se do restaurace a vyjdi po schodech uprostřed na chodbu. Projdi dveřmi vzadu do knihovny a promluv si s Miss Říjen. Poté si vezmi ze sochy knihu „Kamasutra“, na skříni vlevo najdeš lepidlo a z podlahy vpravo od stolu seber špulku nitě. Opusť knihovnu a na chodbě jdi dál ke kajutám (směrem k sobě). Pokračuj okolo kajut doleva a vejdi do otevřené úklidové komory. Poté co si Vasil vezme nalezené vědro, otevři plánek lodi v levé části inventáře a přesuň se na kapitánský můstek (pravá strana půdorysu lodi). Otevři skříňku v levé části ovládacího pultu a vezmi si z ní perforované karty. Vydej se po palubě doleva a vezmi si smotané lano položené na žebříku. Pokračuj po palubě doleva a vejdi dveřmi uprostřed do garáže. Stiskni červené tlačítko vpravo od vchodu a opravované auto na zvedáku sjede dolů. Prozkoumej akumulátor pod kapotou vepředu a poté otevři kufr vzadu. Vyndej z kufru startovací kabely a pojistky, poté odklop víko tajné schránky a seber z ní ještě HDD plotnu a zvedák. Zavři kufr auta a jdi do dílny nalevo. Vezmi si vysavač postavený napravo a poté 3x prozkoumej bednu s nářadím položenou na podlaze vzadu. Najdeš v ní autogen, zářivku a vrtačku. Přesuň se pomocí plánku lodi na prostřední část paluby (prostřední část půdorysu) a sundej ze stěny nalevo zamčenou skříňku. Otevři skříňku pomocí otvíráku na konzervy a najdeš v ní štětec s barvou. Jdi po palubě doleva a seber ze země za sebou (vedle opalovacích křesel) balík starého papíru. Pokračuj doleva k bazénu promluv si s Miss Duben. Poté seber ze země nalevo záchranné bidlo s kruhem. Vejdi do baru napravo a promluv si s Miss Prosinec. Přesuň se na kapitánský můstek a vejdi do otevřených dveří nalevo. Použij autogen na vypálení zámku dveří luxusní kajuty napravo a poté vejdi dovnitř. Ze stolku vzadu seber sirky, na posteli najdeš mapu a z komody napravo si vezmi ventilátor. Rozeber ventilátor v inventáři (přetáhni jej na ikonu nůžek) a zbude ti z něj vrtule. Otevři velkou skříň nalevo a prozkoumej jí. Použij na skříň autogen, Peťka vypálí otvor v mezistěně a společně s Vasilem se tak dostanou do kajuty kapitána. Seber ze stolku nalevo řezačku na sklo, poté otevři ledničku a najdeš v ní rybu. Prozkoumej obraz nalevo a najdeš za ním trezor. Použij na skříň v rohu kajuty zvedák a Peťka si vezme knihu „Kapitál“, kterou byla podložena. Pusť vodovodní baterii ve sprchovém koutu napravo a po jejím použití se na zrcadle objeví kód k trezoru. Otevři tedy trezor za obrazem a najdeš v něm speciální montážní klíč. Vrať se do luxusní kajuty a vyjdi z ní na chodbu (směrem k sobě). Projdi vchodem vlevo vzadu (za okénkem ambulance) do oranžérie a promluv si s Miss Březen. Utrhni si z palmy za sebou banán a poté projdi vchodem nalevo do zookoutku. Vezmi si harpunu opřenou o klec uprostřed a poté seber ze země nalevo pytláckou past. Vrať se do oranžérie (směrem k sobě) a vrať se na chodbu vchodem napravo. Vejdi do ambulance dveřmi nalevo a seber z pojízdného stolku uprostřed gázu, skalpel a sklenici rosolu. Promluv si s Kuzmičem a zeptej se ho, jaká by se mu zamlouvala dívka (1.volba). Kuzmič odpoví, že by se rád seznámil se zamilovanou dívkou. Přesuň se pomocí plánku na hlavní chodbu (horní přední část bokorysu lodi). Vejdi vchodem nalevo do oranžérie a promluv si s Miss Březen. Zeptej se jí jestli dokáže být zamilovaná (1.volba). Miss odpoví že za milión dolarů ano. Přesuň se do kasina (levá zadní část podpalubí) a promluv si s krupiérem. Prozkoumej striptýzovou tyč vpravo vzadu a promluvíš si o ní s Miss Srpen. Jdi dveřmi 2x vpravo až do kuchyně a promluv si s kuchařem. Přesuň se ke kajutám zleva (horní část podpalubí druhá zleva). Vlož do vědra v inventáři staré noviny, podpal je sirkami a získané vědro s fakulí polož na zem do otevřených dveří úklidové komory. Seber z police uvnitř hasák a vezmi si též koště opřené vedle. Přesuň se na hlavní chodbu, vejdi do luxusní kajuty napravo a projdi velkou skříní vlevo do kapitánovy kajuty. Použij hasák na odšroubování sprchovací hadice od vodovodní baterie ve sprchovém koutu a po jejím rozebrání získáš samotnou hadici. Přesuň se do restaurace (pravá dolní část lodi) a projdi doprava do kuchyně. Použij hadici na myčku nádobí vpravo vzadu. Peťka hadici zapojí a nefunkční myčku tak zprovozní. Promluv si s kuchařem a dostaneš od něj za odměnu žetony z Kasina.. Přesuň se na kapitánský můstek a promluv si s kapitánem Cheffnerem. Poté mu dej mapu a dostaneš od něj jeden dolar. Přesuň se do kasina a vhoď žetony do hudebního automatu vpravo od zadních dveří. Miss Srpen začne tancovat u tyče a to zaujme nejen Peťku, ale i kameru sledující pohyb lidí v kasinu. Dej krupiérovi dolar a Vasil za něj vyhraje v ruletě milión dolarů. Poté dostane od krupiéra tučný šek. Přesuň se na hlavní chodbu a projdi vchodem do oranžérie. Dej šek Miss Březen a ona poté ochotně odejde na rande s Kuzmičem. Poté co se vrátíš zpět na ošetřovnu, promluv si s Kuzmičem znovu (1.volba). Tentokrát by se chtěl seznámit s krásnou dívkou. Přesuň se do kasina a projdi dveřmi nalevo do salónu krásy. Promluv si s Miss Červen a zeptej se jí, jestli by chtěla být krásnější (2.volba). Poté se přesuň k bazénu (levá strana půdorysu) a vejdi do baru napravo. Promluv si 2x s barmanem a poté seber stoličku u barového pultu. Přesuň se před knihovnu (pravá část podpalubí) a požádej nahluchlou recepční o klíč od holičovy kajuty(1.volba). Poté co klíč dostaneš, přesune se Peťka s Vasilem ke kajutám. Použij klíč na odemčení kajuty č. 69 a opilému holičovi uvnitř dej sklenici rosolu. Přesuň se do restaurace, zajdi vpravo do kuchyně a promluv si s kuchařem. Přesuň se před společenskou místnost (levá část podpalubí) a vejdi dovnitř. Zkus sebrat sošku položenou na skříni s tágy, ale je příliš vysoko. Použij tedy na sošku barovou stoličku a Peťka ze shora obratně sundá sádrovou velrybu. Přesuň se na hlavní chodbu a vejdi dveřmi nalevo na ošetřovnu. Promluv si s Kuzmičem a zeptej se ho, čím krmí svoje rybičky (2.volba). Poté použij na akvárium vzadu sádrovou velrybu, do které se ihned zakousnou všechny piraně. Přesuň se do restaurace, zajdi vpravo do kuchyně a dej piraně na sošce kuchařovi. Dostaneš od něj holičovu ztracenou břitvu. Přesuň se ke kajutám zprava, vejdi do kajuty č. 69 a dej břitvu holičovi. Poté co se Peťka s Vasilem vrátí do salónu krásy, zhlédnou holičovo umění v podobě plešaté Miss Červen. Rozeber koště v inventáři a získáš násadu se smetákem. Použij na smeták tubu lepidla a dej smeták s lepidlem Miss Červen. Poté dej do solária vzadu zářivku a Miss Červen dej pro změnu fólii. Poté co se Miss Červen „opálí“ do stříbrna, odejde raději na ošetřovnu za Kuzmičem. Promluv si znovu s Kuzmičem, který je stále nespokojený (1.volba). Tentokrát mu máš sehnat smělou dívku. Přesuň se k bazénu a zkus si promluvit s Miss Duben. Bruce Willis na vedlejší matraci ti to však nedovolí. Spoj v inventáři harpunu s dalekohledem a získáš snajperskou harpunu. Použij lano na páčku, která trčí z boku lodního děla a po vysunutí skokanského můstku vylez nahoru. Použij snajperskou harpunu na Willisovu matraci a poté co Bruce i s propíchnutou matrací odletí, promluv si konečně s Miss Duben. Zeptej se jí jestli je smělá (3.volba) a Miss odpoví, že by se chtěla proletět letadlem. Zajdi do baru napravo a promluv si o tom s barmanem. Poté vylez po vysunutém žebříku nahoru na vzletovou palubu. Použij ovládací panel napravo a poté odblokuj zadní kolo letadla pomocí speciálního klíče. Přesuň se k bazénu, ale Miss Duben už tu není. Přesuň se tedy zpět na vzletovou palubu a znovu použij ovládací panel. Poté co Miss duben s letadlem vzlétne, utrhne Peťka v přemíře snahy o její návrat mikrofon z ovládacího panelu. Přesuň se ke kajutám zprava, vstup do kajuty č. 69 a dej mikrofon opilému pilotovy spícímu na palandě. Poté co pilot úspěšně navede Miss Duben na přistání, vrátí se Peťka s Vasilem na ošetřovnu. Promluv si s Kuzmičem znovu (1.volba) a tentokrát by se rád seznámil s romantickou dívkou. Přesuň se do kasina a promluv si s Miss Srpen u výherního automatu. Zeptej se jí jestli umí být romantická (4.volba) a ona odpoví, že pokud jí seženeš květinu, šampaňské a kožich tak ano. Přesuň se do garáže (prostřední část půdorysu) a použij hasák na přední kapotu auta. Získáš tak akumulátor. Přesuň se na hlavní chodbu a projdi vchodem vlevo do oranžérie. Použij skalpel na kytku v bílém květináči napravo a Peťka s jeho pomocí růži uřízne. Vejdi do zookoutku nalevo, připoj v inventáři kabely na akumulátor a akumulátor s kabely poté připoj ke mříži gorilí klece. Nyní v inventáři přivaž niť k banánu, poté banán s nití přivaž k násadě a nakonec použij násadu s banánem na gorilu v kleci. Odpoj od mříží kabely akumulátoru a vezmi si kožich, který gorila díky elektrošoku ztratila. Nyní se přesuň se na kapitánský můstek. Zkombinuj v inventáři záchrannou tyč s gázou, poté k podběráku připevni pytláckou past a výsledný podběrák s pastí použij na získání láhve šampaňského pověšené na lodní kotvě. Přesuň se do kasina a dej Miss Srpen postupně růži, šampaňské a kožich. Poté co Kuzmič na ošetřovně zhodnotí další vyzkoušenou adeptku, zeptej se ho jakou dívku by chtěl dále (1.volba). Kuzmič by nyní rád zkusil inteligentní dívku. Přesuň se k pravému schodišti, vejdi do knihovny a promluv si s Miss Říjen. Zeptej se jí, jestli by nechtěla změřit IQ (5.volba). Miss by však raději poznala virtuální Kamasutru. Přesuň se do garáže a projdi vchodem napravo do řídícího centra lodi. Promluv si s operátorem v prosklené místnosti a poté dej nové pojistky z inventáře do skříňky vedle stěny ze skla. Přesuň se do kasina, jdi doleva do salónu krásy a s pomocí autogenu sundej ze stěny nalevo sušičku na vlasy. Přesuň se do garáže, dojdi do řídícího centra a ukaž sušičku operátorovi. Peťka sušičku nasadí na přístroj napravo. Přesuň se do restaurace, dojdi do kuchyně a promluv si s kuchařem. Přesuň se na hlavní chodbu, zajdi na ošetřovnu a promluv si s Kuzmičem. Zeptej se ho jestli nemá vrták (2.volba). Dej mu rybu z inventáře a vrták od něj dostaneš. Přesuň se do garáže a jdi doleva do dílny. Použij autogen na podběrák s pastí v inventáři a zbude ti z něj tyč. Upni tyč do soustruhu vzadu, Peťka soustruh zapne a vyrobí osoustruženou tyč. Přesuň se k bazénu, upni vrták do vrtačky a použij vrtačku s vrtákem na zapadlou páčku vysouvání skokanského můstku (na boku lodního děla). Poté co Peťka vyvrtá do páčky otvor, upevni do něj osoustruženou tyč a Peťka můstek zasune zpět do děla. Přesuň se do garáže, stiskni červené tlačítko vpravo od vchodu a tak osvobodíš kuchaře, který ležel pod autem. Poté co se Peťka s Vasilem vrátí do kuchyně tak zjistí, že už zde kuchař není. Přesuň se do garáže, zajdi vpravo do řídící centrály a promluv si s kuchařem sedícím v přístroji napravo. Ukaž operátorovi perforované karty a Peťka je zasune do otvoru v ovládacím pultu. Promluv si s kuchařem znovu a poté mu dej knihu Kamasutra. Po skončení experimentu vytáhne Peťka z ovládacího pultu perforované karty se superkamasutrou. Poté co dojde Peťka s Vasilem do knihovny, dej superkamasutru Miss Říjen. Poté co Kuzmič v ošetřovně zhodnotí lekce Kamasutry s poslední dívkou, promluv si s ním znovu (1.volba). Tentokrát by chtěl poznat opilou dívku. Přesuň se k bazénu, zajdi do baru a promluv si s Miss Prosinec. Zeptej se jí jestli nechce nalít další skleničku drinku (6.volba). Miss po tobě chce, abys jí namíchal 9 koktejlů. Přesuň se na kapitánský můstek a promluv si s Cheffnerem. Kapitán ti recepty na koktejly dá, pokud mu najdeš všechny albumy s erotickými známkami, které se ztratily z knihovny. Přesuň se na hlavní chodbu, vejdi na ošetřovnu promluv si s Kuzmičem. Zeptej se ho, jestli náhodou nějaký album nemá (2.volba). Přesuň se do restaurace a promluv si s dvojníkem Lenina sedícím v poháněcím kole vzadu. Ukaž mu knihu Kapitál a dvojník začne znovu pracovat. Poté co se ocitneš v kuchyni, uřízni autogenem vodorovnou část potrubí vlevo vepředu. Připoj k volnému svislému konci potrubí vysavač a Peťka s jeho pomocí vytáhne z potrubí uvízlého sumce. Přesuň se na hlavní chodbu, zajdi na ošetřovnu a dej sumce Kuzmičovi. Peťka ho dá do akvária a dostane za to od Kuzmiče první album známek. Přesuň se do kasina a seber z proskleného stolku napravo druhé album známek. Přesuň se k bazénu a vezmi si ze stolku u lehátka třetí album známek. Přesuň se k pravému schodišti a vezmi si ze stolku napravo čtvrté album známek. Vejdi do knihovny a seber ze stolu páté album známek. Přesuň se ke kajutám vpravo, vstup do kajuty č.69 a seber ze stolu cedulku. Vyjdi ven z kajuty a pověš cedulku na její dveře. Vrať se chodbou doprava, vstup do kajuty č.69 a seber z postele šestý album známek. Poté si vezmi ještě paruku, která je odložená na bustě Lenina. Přesuň se do garáže, jdi doprava a promluv si s operátorem. Dej operátorovi HDD plotnu a dostaneš od něj sedmý album známek. Vrať se do garáže, pokračuj vlevo do dílny a promluv si s dělníkem u vrtačky. Přesuň se k pravému schodišti a promluv si s recepční o pile (1.volba). Rozeber v inventáři násadu s přivázaným banánem a získáš zpět násadu a banán. Natři paruku lepidlem, připevni jí na násadu a vyrobíš násadu s parukou. Dej „koště“ recepční a dostaneš od ní cirkulárku. Přesuň se do garáže, zajdi do dílny a dej cirkulárku dělníkovi. Dostaneš od něj osmý album známek. Dej dělníkovi ještě rozbitý mixér a poté vrtuli. Vrať se do dílny a vezmi si z vrtačky opravený mixér. Přesuň se na levou palubu (v půdorysu lodi) a na sudu za sebou najdeš poslední devátý album známek. Přesuň se na kapitánský můstek a dej Cheffnerovi postupně všech devět albumů s erotickými fotkami a dostaneš za ně 9 receptů na koktejly. Přesuň se k bazénu, zajdi do baru a dej barmanovi postupně všechny recepty. Barman vždy koktejl namíchá a Peťka ho donese Miss Prosinec. Po devátém koktejlu už má Miss očividně dost a tak skončí u Kuzmiče na ošetřovně. Peťka si u sebe nechá prázdnou skleničku. Promluv si s Kuzmičem, který otestoval další dívku. Kuzmič se zamyslí nad všemi šesti dívkami a dojde k závěru, že nejlepší by byla dívka, která by měla trochu od každé požadované vlastnosti. Přesuň se do restaurace a promluv si s malířem sedícím u stolu. Po přesunu do společenské místnosti a rozhovoru s Miss Leden se přesuň k pravému schodišti a vejdi do knihovny. Použij řezačku skla na stůl napravo a Peťka z něj vyřízne tabuli skla. Přesuň se do restaurace a opět si promluv s malířem. Poté se přesuň do garáže, zajdi vpravo do řídící centrály a promluv si s operátorem. Přesuň se do restaurace, zajdi do kuchyně napravo a polož opravený mixér zpět na podstavec na kuchyňské lince. Otevři lednici nalevo a poté se přepni na Vasila. Nadzvedni jako Vasil lednici a jako Peťka okamžitě vytáhni její šňůru ze zásuvky. Vrať se do kuchyně a Peťka z lednice vyndá kus ledu. Použij na konzervu zahuštěného mléka otvírák a otevřenou plechovku mléka vylij do mixéru. Přidej do mixéru ještě led s banánem a po rozmixování natoč banánový koktejl z mixéru do skleničky. Přesuň se do garáže, projdi vpravo a dej banánový koktejl operátorovi. Dostaneš od něj foťák. Přesuň se do restaurace a dej foťák malířovi. Dostaneš od něj malířský stojan. Přesuň se k levému schodišti, vejdi do společenské místnosti a použij stojan na Miss Prosinec. Dej na stojan tabuli skla a poté na sklo použij štětec s barvou. Peťka namaluje obrázek Miss Leden a odnese jej ukázat Kuzmičovi na ošetřovnu. Ten je s výsledkem velmi spokojen a dá proto Peťkovi za odměnu lékařskou encyklopedii. Použij encyklopedii na zraněného Furmanova a Peťka ho okamžitě probere z komatu. Poté všichni společně doplují k pobřeží Francie.
Část druhá – Jacques Cousteau
Vejdi do hospody vchodem nalevo a poté co si Peťka nedobrovolně zatancuje, ocitne se na chodbě před opilým námořníkem. Poté co námořník usne, prohledej ho a najdeš u něj klíč. Seber ze stolu misku s čipsy „francouzské brambory“ a poté otevři skříň vzadu. Najdeš v ní sůl a pivo značky „křivo“. Nasyp sůl do čipsů a získáš tak solené čipsy. Otevři klíčem dveře nalevo a uvnitř místnosti najdeš uvězněného Jacquese Cousteaua. Po skončení rozhovoru použij autogen na zámek mříže vlevo a dostaneš se tak ven z vězení. Nasyp psovi dole do první misky solené čipsy a pak nalij do druhé misky pivo. Poté co pes usne, použij batyskaf pověšený na autojeřábu. Peťka do batyskafu nastoupí a díky chlápkovi s létajícím cylindrem se ihned odporoučí pod hladinu moře. Na lodi se zatím operátorovi podaří navázat na chvilku kontakt s Ankou. Po vylovení batyskafu z moře se Furmanov rozhodne, že společně s Peťkou a Vasilem podniknou průzkum trosek bájné Atlantidy, které jsou pod mořem. Po dosednutí batyskafu před pyramidu na mořském dně se naši tři hrdinové dohodnou, že každý z nich pyramidu nezávisle prozkoumá. Následuje série tří miniher ve stylu hry „Pac-man“. Nejprve hraješ za Peťku, v dalším kole za Furmanova a nakonec za Vasila. Tvým úkolem je „vyčistit“ všechny chodby labyrintu uvnitř pyramidy tak, aby tě přitom nechytily hlídkující barevné rybky. Pohyb postavičky se ovládá směrovými šipkami na klávesnici. Pokud chceš odbočit do kolmé chodby, musíš stisknout odpovídající šipku s dostatečným předstihem. Pohyb postavičky se tedy dá „naprogramovat“ dopředu. Pokud tě tyto minihry nebaví, nebo se přes ně nemůžeš dostat dál, napiš na klávesnici slovo „iwin“ a rybky tě přestanou ohrožovat. Po projití všech tří miniher se Peťka, Furmanov a Vasil ocitnou v sále uprostřed pyramidy. Po chvilce se zde opět objeví Anka, která je jak záhy zjistíš vězněna na ostrově v zámku šíleného doktora Da. Po skončení zdvořilostní konverzace s doktorem se naši hrdinové propadnou podlahou a dorazí „potrubní poštou“ na ostrov šíleného doktora.
Část třetí – ostrov doktora Da
Sundej ze střechy boudy postavené u vraku lodi vzadu reflektor. Poté ještě boudu prohledej a najdeš v ní hadici a kabely. Připoj kabely k reflektoru a reflektor s kabely postav na trojnožku vlevo od dieselagregátu. Použij na dieselagregát hadici a poté ho zapni. Poté co reflektor rozehřeje kus ledovce, vypadne z něj mechanický králík kterého si vezmi. Zkus projít do džungle směrem k sobě, ale masožravé rostliny ti to nedovolí. Použij na rostliny mechanického králíka a rostliny si na něm vylámou zuby. Projdi tedy do džungle a Peťka s Vasilem je po chvilce chycen do nastražené liánové pasti. Přepni se na Vasila a promluv si s lidožroutkou. Během rozhovoru se zeptej Vasila, jestli nemá nějaký nápad (4.volba). Poté co důvěřivá lidožroutka odřízne Peťku s Vasilem od liány, skončí sama zahrabaná po ramena v zemi. Seber mačetu zabodnutou v kořeni stromu napravo a poté si vezmi pytlík ptačího krmení položený vpravo od lidožroutky. Uřízni si mačetou z pasti kus liány a poté mačetu použij na houby, které rostou vpravo na kmeni stromu. Nasyp houby do vroucího vývaru v kotli a poté se vydej vpravo dozadu na naučnou stezku. Utrhni puget květin v popředí a poté si promluv s papouškem sedícím na stromě. Po skončení rozhovoru nasyp ptačí krmení na pařez před kabinou lanovky. Návnadu v mžiku spořádá papouškův soused z dutiny stromu. Jdi zpět cestou doleva a svaž zahrabanou lidožroutku pomocí kusu liány. Peťka s Vasilem se vrátí na naučnou stezku a přivážou lidožroutku k pařezu. Nasyp znovu ptačí krmení na pařez před lidožroutku a tentokrát to papouškův soused nepřežije. Papoušek za odměnu spustí lanovku a Peťka s Vasilem se díky ní dostanou až před zámek doktora Da. Promluv si se strážci, kteří hrají skořápky. Vezmi si luk a šíp z terče nalevo a automaticky získáš i zrezivělý kruh. Vlož šíp do luku a použij luk se šípem na sestřelení prázdné sklenice ze sochy před vchodem do zámku. Poté projdi podloubím napravo a dojdeš do zámecké kavárny. Promluv si s prodavačkou a poté se pomocí mapy ostrova (v levé část inventáře) přesuň zpět k doupěti lidožroutky (úplně dole). Naber z kotle do sklenice vývar s houbami a poté se přesuň před zámek. Dej vývar ochutnat strážcům a poté co odpadnou, vejdi otevřenou bránou na nádvoří zámku. Seber kliku opřenou o traktor a vezmi si též vidle postavené u zdi zámku. Prohledej kupku sena za stájí a najdeš v ní jehlu. Použij na kupku sena vidle a po jejím přemístění seber ze země lebku, která upadla z kostry koně. Použij kliku na katapult, ale jeho napínací mechanismus je zatuhlý. Přesuň se do zámecké kavárny a dej prodavačce puget květin. Dostaneš od ní láhev rostlinného oleje. Přesuň se na nádvoří zámku a namaž katapult olejem. Poté katapult natáhni a nech Peťku vlézt do jeho vrhací lžíce. Přesekni lano katapultu mačetou a Peťka se dostane k zamřížovanému oknu zámku. Uvnitř se nachází uvězněná Anka, kterou právě doktor Da a záhadný chlápek s cylindrem natahují na skřipec. Slez z okna dolů, přesuň se do kavárny a promluv si s prodavačkou. Dostaneš od ní panenku voodoo. Přesuň se na nádvoří zámku, nech Peťku vlézt na katapult a přesekni mačetou jeho lano. Poté co se Peťka dostane k oknu, použij na voodoo panenku v inventáři jehlu. Využij toho že je doktor Da ochromen magií a hoď zrezivělý kruh na červenou páku v pravé části krbu. Po spěšném zásahu páky a následném pádu na zem si Peťka raději oblékne brnění, které našel na nádvoří. Nastup do výtahu s hodinami, který vyjel v zadní části nádvoří a Peťka s Vasilem sjedou do sklepa zámku. Vrátný u tajného vchodu do zámku je však dovnitř nevpustí. Poté co se vrátíš nahoru, nasaď Peťkovi na hlavu koňskou lebku. Vasila nech obléknout sud v popředí a poté ho nech zamaskovat bahnem z louže. Nastup do výtahu s hodinami a nyní už je Peťka s Vasilem vpuštěn do zámku. Poté co se dostaneš do zámecké knihovny, promluv si s knihovnicí sedící u stolu dole. Peťka s Vasilem od ní dostanou za úkol přetřídit knihy v knihovně podle určitého pravidla posloupnosti barev. Vezmi si tedy z jednotlivých barevných polic postupně žlutou, oranžovou, červenou, fialovou, tmavě modrou a světle modrou knihu. V zelené polici žádná volná kniha není. Nyní musíš zatřídit jednotlivé barevné knihy do určitých barevných polic tak, aby posloupnost barev knih byla opačná oproti posloupnosti barev polic. Dej tedy do žluté police světle modrou knihu, do oranžové police tmavě modrou knihu, do červené police fialovou knihu, do fialové police červenou knihu, do tmavě modré police oranžovou knihu a do světle modré police žlutou knihu. Nakonec prozkoumej zelenou polici a poté si o chybějící zelené knize promluv s knihovnicí. Dojdi se podívat zblízka na obraz Mona Lizy vystavený na zdi vzadu a po skončení akční animace, během které se Anka dostane ze zajetí dostaneš od knihovnice zelenou knihu. Vlož zelenou knihu do zelené police a zadu nahoře se otevřou tajné dveře. Vejdi do nich a ocitneš se v tajné laboratoři. Zkus sebrat klíče z věšáku nalevo, ale vynálezce tě upozorní, že jsou elektronicky hlídány. Promluv si 2x s vynálezcem a dostaneš od něj žvýkačku „Čpok“. Dej žvýkačku Peťkovi, ten jí rozžvýká a zbude mu z ní rozžvýkaná žvýkačka a hliníková fólie. Použij žvýkačku na elektronický věšák na klíče a poté si klíče bez obav vezmi. Použij výtah vzadu a sjedeš v něm do zámecké obrazárny. Prozkoumej sochu vpravo od schodiště a poté zkus pomocí klíčů odemknout mříže tajného výtahu vzadu napravo. Připevni na klíče fólii a poté použij klíče s fólií 2x na mříže tajného výtahu. Použij výtah vlevo od schodů a promluv si v laboratoři s vynálezcem. Zkus sebrat z jeho stolu rámeček s fotkou doktora Da a během rozhovoru vynálezci odpověz, že fotku potřebuješ kvůli namalování doktorova portrétu (3.volba). Poté co fotku doktora získáš, použij výtah vzadu a dole v obrazárně přilož fotku na bezpečnostní zámek na mříži tajného výtahu. Mříž se vysune nahoru a Peťka s Vasilem nastoupí do výtahu. Do hradní mučírny pak dojedou právě v okamžik, kdy se doktor Da snaží Furmanova přetransformovat v mimozemšťana. Doktor Da je však naštěstí po chvilce paralyzován. Po skončení rozhovoru s osvobozenou Ankou si Peťka trochu pohraje s obřím laserový dělem a díky své nešikovnosti způsobí další katastrofu. Aby se však zabránilo předčasnému konci hry, přesune se Anka pomocí stroje času o několik let zpět. Promluv si s mimozemšťanem a dostaneš od něj kladívko. Přistup ke stolku s plánky a v přiblíženém pohledu použij kladívko na cihlu. Seber ze stolu cihelný prach a vhoď ho do jedné z plechovek s bílou barvou. Vezmi si ještě kalamář s inkoustem a vylij ho do druhé plechovky s bílou barvou. Nyní si vezmi plechovku červené barvy, poté plechovku modré barvy a můžeš od stolu odstoupit (směr nahoru). Podívej se na barevné kabely u přístroje nalevo a poté je přetři na opačné barvy. Přední kabel tedy natři na červeno a zadní na modro. Anka se vrátí do současnosti a v té je díky Vasilově motorové pile budoucí katastrofa zažehnána. Peťka s Vasilem se poté ocitnou před halou ve skále, po které stéká vodopád. Vejdi vraty do haly, ve které je zaparkován raketoplán a Vasil vytáhne ze zauzlovaného tankovacího potrubí páčidlo. Usekni mačetou velkou bambusovou tyč napravo a poté prozkoumej elektrickou ještěrku nalevo. Peťka v ní najde kotouč izolepy a baterie. Rozeber bambusovou tyč v inventáři a získáš z ní svazek bambusu. Použij na něj izolepu a vyrobíš tak bambusový žebřík. Opři žebřík o horní část vysoké bedny nalevo a Peťka z ní sundá bedýnku roznětek a nefunkční tlampač. Otevři bedýnku pomocí páčidla a najdeš v ní roznětku. Zkombinuj v inventáři izolepu, roznětku a páčidlo a výslednou střelu s roznětkou vlož do luku. Vznikne z toho luk „RAMBO 007“. Vyjdi ven z hangáru a použij luk na obří balvan, o který se tříští voda z vodopádu. Balvan sice spadne dolů, ale naneštěstí pod ním zůstane Peťka. Rozeber žebřík v inventáři a výslednou bambusovou tyč použij na balvan. Poté Peťku polochtej na noze a díky tomu ho osvobodíš. Vejdi znovu do hangáru, ve kterém je nyní zakotvena kosmická loď v nádrži s vodou z vodopádu. Vylov plavající lavor pomocí bambusové tyče a poté lavor připevni na kosmickou loď. Vlož do nefunkčního tlampače baterie a poté spravený tlampač použij na kosmickou loď. Nyní si můžeš v klidu vychutnat závěrečnou animaci.Konec
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd) Screenshot
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd) Screenshot
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář