Mental Repairs Inc
Mental Repairs , INC
25.7.2010 Autor návodu-Standa Madukas
Stiskněte klávesu ESC nebo M v levé dolní části obrazovky.Tím se dostanete na stránku hlavního menu .Pomocí PDA získáte drobné rady během hry.Položky do inventáře vrátíte kliknutím na pravé myšítko,tímto tlačítkem také urychlíte rozhovory..Položky v inventáři mohou být kombinovány.Pokud stisknete tlačítko lupy v levé dolní části obrazovky, tak uvidíte aktivní body na obrazovce .Hrajete za Henrika.
Vstupní hala
Když vstoupíte do haly , dveře se zavřou a vy zůstanete uvězněn v budově .V inventáři máte hasák , šroubovák a PDA .Podívejte se na všechny tři položky kliknutím na ně.Musíte stále držet levé myšítko a když se vám objeví čtveřice ikon,tak klikněte na ikonu oka .Pokud jde o PDA , tak také klikněte na ikonu oka .PDA se vám zobrazí nahoře a je na něm ikona reproduktoru,klikněte na PDA a jeho prostřednictvím si promluvte s recepcí, ,vyčerpejte všechny dialogy.Pak na PDA klikněte ještě jednou a klikněte na ikonu ozubených koleček-zjistíte cosi o hlavním počítači a příslušných subsystémech .Zvedněte zrcátko na stole před vámi /ikona ruky/. Podívejte se na něj v inventáři/ikona lupy a oka/.Vstupte do dveří vpravo.
Místnost s kopírkou
Je to místnost s kopírkou.Vezměte si termosku na stole/ikona ruky/ .V inventáři se podívejte,že termoska je prázdná.Podívejte se na nástěnku a přečtěte si poznámky . Nic zajímavého .Klikněte na kopírku, získáte popis.Klikněte na dotykovou obrazovku/ikona oka/,zjistíte,že kopírka nemůže tisknout v barvě .Klikněte opět na dotykovou obrazovku/ikona ozubených koleček/Pokuste se vysunout kartu/eject card/ : nejde to.Podívejte se na papír v koši/ikona lupy/ a vezměte si zmačkaný papír. Klikněte na něj v inventáři/ikona ruky/,tím papír rozbalíte a pak se na něj podívejte/ikona oka/Zjistíte ,že je to barevný test kopírky.Otevřete horní část kopírky/ikona otevřené kopírky/ a vložte barevný test z inventáře. Zavřete horní část kopírky a klikněte na dotykovou obrazovku : START . Získáte kopii barevného testu.Bohužel je to celé šedé .Otevřete horní část kopírky a vezměte si barevný test. Použijte hasák na kopírku :ale co to ?Najednou se ocitnete v jiné dimenzi .
Psychika
Jste v psychice .Podívejte se a promluvte s kopírkou/ikona úst/ .Řekněte jí,že není možné tisknout v barvě .Nabízíte vaši pomoc k nápravě situace . Je třeba najít odpovídající barvy z pěti listů papíru na zdi . Podívejte se na " kopii šedého testu ",který se objevuje na obrazovce. Musíte nyní najít na zdi ,na listech papírů odpovídající barvy.Na kopii šedého testu mate barvy ,které následují po sobě takto-Sulfur yellow,Mint,Brilliant blue,Light red a Dark blue.Na zdi na papírech jsou tyto barvy umístěny takto-
List papíru vlevo na zdi : světle červená/Light red
Druhý list zleva : máta/Mint
Prostřední list : brilantní modř/Brilliant blue
Druhý list zprava : tmavě modrá/Dark blue
List vpravo : síran žlutý/Sulfur yellow
Udělejte následující -postupně z nabídky barev klikněte na Light red,Mint,Brilliant blue,Dark blue a Sulfur yellow. Podívejte se na animaci, všech pět listů na zdi získá správné barvy .Kopírka říká, že si můžete vyzvednout zaměstnaneckou kartu.Vrátíte se zpět z psychiky do reálu.
Místnost s kopírkou
Stiskněte dotykovou obrazovku na kopírce,klikněte na ikonu ozubených koleček a klikněte na" eject card " Vyjede karta,kterou si vezměte.Podívejte se na air condicioner napravo na zdi/ikona oka/Objeví se vám pictogram.Panel condicioneru nejde otevřít .Použijte hasák z inventáře na panel kondicionéru .Opět se přenesete do psychiky.
Psychika
Seznamte se s piktogramem člověka a promluvte s ním o všem . On hledá uhlí pro zatopení v kamnech . Takže se pojďme podívat, co pro něj můžeme udělat.Opusťte psychiku kliknutím na hasák v červeném kruhu v levém horním rohu obrazovky .Jděte do vstupní haly a vlevo do Recepce .
Recepce
Podívejte se na logo společnosti . Můžete si přečíst info o logu v PDA.Podívejte se na automat na kávu . Klikněte na automat kartou z inventáře.Nepomůže to.Klikněte hasákem na automat,opět se přenesete do psychiky.
Psychika
Vidíte nervózní automat a tři podupávající boty.Promluvte s automate o všem,vyčerpejte všechny dialogy.Zjistíte ,že automat potřebuje do kávy prášek .Opusťte psychiku/kliknete nahoře na hasák/ .
Výtah
Jděte k výtahu kolem automatu.Podívejte se na displej a stiskněte tlačítko přivolání výtahu . Žádná reakce. Klikněte hasákem na výtah.Opět se přeneseme do psychiky.
Psychika
Podívejte se na intercom a pak na alarm tlačítko . Klikněte na alarm tlačítko a zkuste mluvit . Žádná spolupráce .Podívejte se na bílé šmouhy na zdi výtahu . Použijte šroubovák na šmouhy,najdete skrytý panel.Opět použijte šroubovák na panel,tím ho trochu pootevřete. Použijte na panel nejprve zrcátko z inventáře a pak opět šroubovák,výtah konečně zastaví.Klikněte na tlačítko/šipka nahoru/,výtah se opět rozjede směrem nahoru.Klikněte na alarm tlačítko a promluvte si s osobou na drátě o všem,vyčerpejte všechny dialogy.Seberte ze země seškrábanou zelenou barvu.V inventáři se na ní podívejte.Klikněte v inventáři na PDA a klikněte na ikonu úst.Promluvte si o všem.Pak opět klikněte v inventáři na PDA,klikněte na ikonu ozubených koleček a pak na ikonu telefonu.Promluvte si o všem,vyčerpejte všechny dialogy.,dozvíte se ,že Káhira je cíl.Klepněte opět na tlačítko alarm a odpovězte –Cairo/Káhira/? Jelikož alarm v budově je již aktivován , nemůžete jít do prvního patra .Klikněte na tlačítko/šipka dolů/,výtah pojede směrem dolů.Klikněte na alarm tlačítko,vyčerpejte všechny dialogy.Opusťte psychiku/kliknete na hasák nahoře vlevo/.
Výtah
Promluvte si skrze PDA.Jděte k automatu na kávu.Klikněte na něj hasákem,opět se přeneseme do psychiky.
Psychika
Promluvte si automatem o dobrém prášku do kávy.Pak dejte do dávkovače automatu na levé straně seškrábanou zelenou barvu z výtahu.Automat kýchne a vyprskne všechnu barvu na boty,které hned odejdou. Automat se rozhovoří o Káhiře.Poté se automaticky přenesete před automat.
Automat na kávu
Vložte do něj kartu a klikněte na ikonu ozubených koleček.V otvoru se vám objeví v kalíšku káva.Vezměte si jí/ikona ruky/V inventáři vezměte kalíšek s kávou,najeďte si na termosku,držte levé myšítko a pak klikněte na ikonu,tím přelijete kávu z kalíšku do termosky. Vraťte se do místnosti s kopírkou.
Místnost s kopírkou
Horní kryt kopírky je otevřený. Vložte kartu , klepněte na dotykovou obrazovku/ikona ozubených koleček/ a stiskněte "Start" ,získáte černý list papíru. Vezměte si kartu zpět/klikněte na dotykovou obrazovku,vyberete ikonu ozubených koleček a pak kliknete na eject card/, klikněte na černý list papíru v inventáři a zmuchlejte ho/ikona ruky/( máte uhlí)Klikněte na zdi na air conditioner hasákem,opět se ocitnete v psychice.
Psychika
Dejte termosku a zmuchlaný černý list papíru piktogramu muže . Ten dá uhlí do kamen a přestane tak sněžit .Piktogram vám vrátí zpět uhlí a termosku .Ocitnete se z psychiky zpátky v místnosti s kopírkou.Jděte k výtahu.
Výtah
Klikněte na PDA/ikona úst/a promluvte si o Káhiře.Klikněte na výtah hasákem.
Psychika
Stiskněte tlačítko alarmu a z odpovědi vyberte,že chcete jít do prvního patra .
1.patro
Ocitnete se v reálu v přízemí.Klikněte na tlačítko výtahu,ten přijede,nastoupíte si a vyjedete do 1.patra.Klikněte na PDA a promluvte si.Můžete se podívat na sochy . Jděte směrem k sobě do obrazovky a projděte dopředu do velké kanceláře.Podívejte se na počítač na stole ,vidíte obrázky ptáků,počítač však nefunguje.Klikněte na počítač/computer/hasákem,přenesete se opět do psychiky.
Psychika
Henrik je v počítači . Podívejte se na pedestal, z něhož paprsek světla vychází. Odklánějící část podstavce vpravo je poškozena .Klikněte šroubovákem na zrcátko v inventáři ,získáte tak lupu.Otočte podstavec nalevo ke středu .V inventáři klikněte na mirror a použijte ho na pedestal, z něhož paprsek světla vychází.Tím propojíte všechny body,objeví se velká zelená kostka,klikněte na ní a promluvte s ní/ikona úst/.Klikněte na " leave psyche " v horní části obrazovky. Hasák se rozpadne .Promluvte si s kostkou znovu.Henrik usne hlubokým spánkem.
Henrikův pokoj a dům
Ocitnete se v pokoji Henrika .Prostřednictvím PDA si promluvte o Káhiře .Klikněte na všechno v místnosti : lampy , postele , atd ... .V šatní skříni si vezměte plechovku Frozzi.Přejděte k ptačí kleci, otevřete ji .Pták vyletí,narazí do okna a umírá .Henrik se vrátí v čase. Vyjděte vpravo ven před dům a podívejte se na parabolu na střeše sousedova domu . V inventáři otevřete plechovku Frozzi a pak ji přelijte do termosky, získáte směs kávy a Frozzi . Klikněte na termosku a napijte se.Stane se z vás obr,pohněte parabolou a na parabola použijte magnifyice mirror . Vidíte,že světlo svítí na okno Henrikova pokoje a žaluzie sjedou dolů .Vraťte se do pokoje ,otevřete ptačí klec.Vidíte ptáka poletovat po pokoji. Prostřednictvím PDA si opět promluvte a pak použijte černý list papíru/musíte ho v inventáři narovnat/ na lampu. Pták zmizí . Žárovka je projektor .Prostřednictvím PDA si promluvte,dozvíte se více o ptákovi.Ocitnete se zpátky v kanceláři , opět si prostřednictvím PDA promluvte o všem ,dozvíte se co se stalo v budově .Přední dveře se otevřou,Henrik odchází a hra končí .
Čeština
Demo
Obal na cd(dvd)
Náhledy fotografií ze složky Mental Repairs Inc