Louisiana Adventure
12.2.2013 Autor návodu-Standa Madukas
Děj se odehrává v roce 1902, kdy se ocitnete v New Orleans. Vyšetřujete sérii brutálních vražd,které jsou zvláštní, bez zjevného motivu.
Úřad zvláštního vyšetřování
Agentka Katie pracuje pro Úřad zvláštního vyšetřování. Hra začíná v kanceláři ředitele úřadu zvláštního vyšetřování. Otočte se a jděte ke stolu. Promluvte si s Theodorem. Otočte se znovu a jděte ke stolku na kterém je šachovnice. Vezměte si prázdný notes. Ten slouží k shrnutí vyšetřování v chronologickém pořadí. Otočte se a vraťte se k Theodorovi. Promluvte si s Theodorem.Vyberte: "To be honest, sir ... I only believe what I see with my own eyes! Or what I can verify on my own " Theodor vám řekne,že máte jet do New Orleans, prozkoumat tři brutální vraždy. Jste automaticky přesměrováni do vládní čtvrti v New Orleans, v blízkosti hotelu Albert. Kočí vás přivítá a odveze do hotelového pokoje v hotelu Albert. O tři hodiny později….. kočí vás vzbudí s informací o další vraždě. Jste automaticky přesměrováni do hotelu Beaumont , 15 km od New Orleans.
Beaumont Hotel
Promluvte si s kočím. Vyberte: "Thank you. You did the right thing " Jděte doprava a zkuste promluvit s úředním orgánem. Není žádná odezva. Klikněte na tělo na vozíku. Úředník vám nedovolí prozkoumat tělo. Přejděte k hlavnímu vchodu do hotelu na pravé straně. Vstupte do hotelové haly a jděte k recepci na pravé straně. Použijte zvonek na stole/ozubené kolečko/. Promluvte si s panem Wilburem. Vyberte: "Sure. Could you give me some more information about that incident? "Poté se otočte a jděte po schodech nahoru.Otočte se vpravo a jděte do první místnosti na pravé straně. Vstupte do místnosti 102. Promluvte si s poslíčkem. Vyberte: "And where’s their boat, right now?" Dozvíte se, že loď nebyla nalezena.Jděte dále do místnosti ,ke komodě pod oknem uprostřed. Vezměte si pinzetu.Přejděte k posteli a vezměte si ručník. Vraťte se před hotel. Otočte se doleva a jděte doleva k muži,který tu barví l loď. Nechce s vámi mluvit. Zahněte vlevo a jděte k velkému stromu. Všimněte si čehosi na trávníku. Vezměte si fragment gnome 4. Vraťte se ke vchodu do hotelu. Na cestě si všimnete zahradního podstavce vlevo před bránou vchodu. Všimněte si otisků nohou na podstavci. Pokračujte ke vchodu do hotelu. Promluvte si s poslíčkem. Vyberte: "You look a little glum. Are you all right? "Dozvíte se, že chce něco na čtení. Vejděte do hotelové haly a jděte ke stolku s křesílky na každé straně. Vezměte si včerejší noviny ze stolu. Vraťte se k poslíčkovi a dejte mu noviny/ikona ozubených koleček/. Promluvte si s ním a vyberte: "I gather you know everyone at the hotel?" Pak vyberte všechny dialogové volby.Dozvíte se, že hrobník má rád silnější nápoj. Vejděte do hotelové haly, jděte doleva a vstupte do restaurace . Všimněte si láhve whisky na baru.Zkuste si ji vzít,barman Wilbur vám to nedovolí. Je třeba odvést jeho pozornost. Vyjděte z restaurace,vyjděte po schodech nahoru Jděte doprava a pak k dalšímu uzavřenému schodišti. Všimněte si montážní krabice na úpatí schodů. Prozkoumejte ji/ikona lupy/. Vezměte si kladivo. Jděte do svého pokoje (102). Hned vlevo vstupte dveřmi do koupelny. Přejděte k umyvadlu na levé straně. Vezměte si kostku mýdla. Přejděte k vaně. Použijte kladivo z inventáře na kohoutek. Voda začne stříkat z kohoutku. Vraťte se do baru. Řekněte panu Wilburovi, že vodovodní kohoutek v koupelně je rozbitý. Automaticky s ním půjdete až do koupelny. Když Wilbur nakloní ke kohoutku,tak běžte k němu a vytáhněte mu klíče od studovny z kapsy. Vraťte se do restaurace . Vezměte si láhev whisky z baru. Podívejte se na pravou stranu pultu. Vezměte si účet ve výši dvou dolarů z barového pultu.Vraťte se po schodech nahoru. Jděte doleva až na konec a vstupte do místnosti 104 (pokoj slečny Kennardové). Jděte kupředu a promluvte se slečnou Kennardovou. Chce, abyste odešli. Ona obviňuje vás z toho, že jste novinářka a veškeré informace budou stát peníze. Vyberte: "All right, but I have no money with me right now. I’ll try and scrape it together. "Jděte ke stolu za ní. Vezměte si prášky na spaní. Otočte se a opusťte místnost. Všimněte si dalšího fragment gnome na podlaze na levé straně. Vezměte si fragment gnome 1. Vyjděte z místnosti a vraťte se do restaurace . Všimněte si muže v béžovém kabátě,který sedí u stolu. Promluvte si s panem Jacobsem. Dozvíte se, že chce zaplatit svůj účet, ale nemůže. Použijte účet ve výši dvou dolarů z inventáře na pana Jacobse. Vezměte si dvě jednodolarové bankovky výměnou. Vyjděte z restaurace,jděte ven a doprava k bělovlasému muži,který stojí u káry s mrtvolou.Zkombinujte láhev whisky s prášky na spaní, v inventáři máte whisky s prášky. Použijte whisky s prášky na bělovlasého muže. On se zhroutí do hlubokého spánku. Klikněte na tělo na káře a prozkoumejte ho/ikona lupy/. Získané poznatky jsou automaticky zaznamenány ve vašem notebooku. Vraťte se k poslíčkovi a promluvte si s ním. Vyberte: "I thought you may be able to tell me something about Miss Kennard. What does she like? "Dozvíte se, že zbožňuje čerstvé květiny. Otočte se,jděte doleva k muži,který natírá loď a kolem něj jděte doleva k zamčené bráně. Podívejte se na zem napravo u brány, všimnete si květiny. Vezměte si kytici květin. Vraťte se zpět k mrtvému tělu na káře a od něj jděte doleva ke žlabu u stodoly.Na zemi si vezměte fragment gnome 2.Vraťte se zpět k poslíčkovi a promluvte si s ním. Vyberte: Did anyone see anything unusual this morning? Dozvíte se, že pan Wilbur našel něco na molu po vraždách a zamkl to kanceláři.Jděte zpět do hotelové haly k zamčeným dveřím u recepce napravo. V inventáři použijte na dveře klíč,který jste sebrali z kapsy Wilburovi. Jděte přes místnost ke stolu. Vezměte si kus papíru s potiskem bot a minci. Vrátný přijde a překvapení vás. Promluvte si s ním,uděláte dohodu. Musíte opravit kašnu na terase výměnou za to, že vrátný neřekne panu Wilburovi,že vás tu viděl slídit. Vrátný vám dá pokyn,abyste šli do strojovny. Projděte do restaurace. Napravo jsou dveře vedoucí k zahradnímu posezení. Jděte ke dveřím a vyjděte ven. Jděte doprava k plotu, všimnete si dalšího fragment gnome . Vezměte si fragment gnome 3. V inventáři spojte všechny čtyři gnome fragmenty,získáte neporušeného zahradního trpaslíka. Po pravé straně vzadu je vstup do strojovny. Jděte po schodech dolů, vstoupíte do strojovny. Jděte vpřed na konec chodníku, odbočte doleva a všimněte si, dřevěné bedny.Jsou na ní pokyny pro provoz fontány. Otočte se,vidíte potrubí ve tvaru Z přímo před vámi. Otočte ventilem. Otočte se a vraťte se do blízkosti bedny s pokyny. Všimněte si, dalšího ventilu na potrubí, na levé straně. Otočte ventilem. Třetí a poslední ventil je přímo na chodníku vedoucím ke schodům. Podívejte se na levou stranu, na potrubí tu vidíte další ventil,otočte ventilem.Spustí se animace,z fontány opět stříká voda.Vraťte se zpět do restaurace . V animaci si s vámi Wilbur promluví, a pak odejde zpět opravit váš kohoutek v koupelně. Vyjděte z restaurace ven ,jděte k podstavci s otisky bot.Umístěte na něj trpaslíka z inventáře.Zahrada je nyní plně obnovena. Vraťte se do hotelu a jděte do pokoje 104. Použijte kytici z inventáře na slečny Kennardovou. Přejděte k posteli a vezměte si župan. Vraťte se ke slečně Kennardové. Použijte dvě jednodolarové bankovky na slečnu Kennardovou a poslouchejte její monolog o osudech pana Borowitze a Miss Mirrabel. Vyberte: "Have you ever seen a spectral phantom or anything like that before?" V animaci vidíte jak je zatčen školník a odváděn policistou. Automaticky se ocitnete v New Orleans, v podchodu, v blízkosti hotelu Albert, kde jste ubytováni.
Podjezd
Kočí vás přivítá v podchodu a řekne vám,že máte jít do hotelu Albert a trochu se vyspat. Vyberte: Investigate Miss Kennard (witness) "Kočí říká, že se máte setkat s dívkou jménem Allison, která maluje kandelábry na náměstí.Jděte nahoru ulicí ,kolem Kamelota doleva.Jděte rovně k hotelu Albert a zahněte doleva. Všimněte si ženy,která natírá kandelábr v parku na náměstí. Také si všimněte, pana Jacobse, muže,kterého jste viděli v hotelu Beaumont. Promluvte si s Allison. Vymyslí plán. Vyberte: "Yes." Vraťte se do hotelu Albert ,automaticky ulehnete do postele, pak se automaticky probudíte ráno . Allison na vás čeká, má některé dokumenty týkající se pana Jacobse ,dává vám mapu a vládní certifikát. Automaticky se ocitnete zpět u podjezdu. Promluvte si s kočím a ukažte mu mapu. Pomůže vám dostat se do bažin. Automaticky se přesuneme k bažinám.
Bažiny
Kočí vás opustí a vyzvedne vás ve večerních hodinách. Jděte doprava a rovně,ke čtyřem sloupkům na kterých jsou páky. Zleva doprava, zatáhněte za páky v tomto pořadí: 1-3-4. Páku 2 nechte jak je. Podívejte se na pravou stranu,vidíte přechod přes bažinu,projděte tedy na druhou stranu. Držte se na levé straně ,přijdete ke staré chatrči. V animaci uvidíte jak vás zezadu sejme nějaký muž.Proberete se z bezvědomí uvězněni uvnitř chaty. Vezměte si dřevěnou fošnu u dveří. Jděte vpravo k regálům. Vezměte si staré fotografie a montážní klíč. Přejděte k otevřené skříni na druhé straně a vezměte si plesnivý sýr. Jděte ke stolu a vezměte si prázdnou láhev. Prozkoumejte bednu u stolu.Použijte na ní dřevěnou fošnu z inventáře,tím bednu posunete. Otevřete poklop v podlaze.Krysy jsou ve sklepě. Použijte plesnivý sýr z inventáře na otevření poklop.Krysa se pustí do sýra. Slezte po žebříku dolů do sklepa ,objevíte nelegální palírnu. Jděte ke stolu a vezměte si korkovou zátku. Přejděte k polici a z lavičky si vezměte hrneček stolní soli. Jděte ke stolu s destilačním přístrojem a vezměte si kovový háček. Prohlédněte si velkou hnědou destilační věž nalevo. Použijte montážní klíč z inventáře na destilační věž, vezměte si kovovou trubku. Prohlédněte si nádobku (dřevěné vědro) na stole napravo. Použijte stolní sůl z inventáře na sběrnou nádobu, získáte trochu kyseliny chlorovodíkové. Použijte prázdnou láhev z inventáře na kyselinu chlorovodíkovou,získáte otevřenou skleněnou láhev obsahující kyselinu. V inventáři zkombinujte korkovou zátku s otevřenou skleněnou láhví obsahující kyselinu. Nyní máte korkovou skleněnou láhev s kyselinou. Vylezte po žebříku ze sklepa a použijte korkovou skleněnou láhev s kyselinou na dveře. V inventáři zkombinujte kovový hák s kovovou trubkou, získáte kovový hák s trubkou. Pomocí kovového háku s trubkou otevřete dveře. Otevřete dveře a jděte ven. Jděte doprava a vpřed, dokud nedojdete ke starému vraku železné lodi.Spustí se animace ,kočí na vás čeká s loďkou. Jste automaticky transportovány k podchodu v New Orleans.
Podjezd
Dozvíte se od kočího, že slečna Kennardová je zasnoubená s Michaelem Sunderlandem, a že byste si měli promluvit s ní. Podívejte se na pravou stranu. Vidíte slečnu Kennardovou v čajové zahradě. Projděte k ní a promluvte si s ní. Vyberte: "I don’t know him. My snitch told me about him. In fact I really don’t care about you or your fiancé. All I need is information. Po rozhovoru se automaticky vrátíte zpět ke kočímu. On potřebuje láhev vína a dvě sklenice.Jděte zpět do čajové zahrady. Vezměte si sklenici ze stolu. Jděte na ulici a jděte doleva do parku na náměstí. Všimněte si sklenky na sudu, na začátku červené budovy. Vezměte si sklenici. Pokračujte na konec červené cihlové budovy. Vezměte si láhev vína z horní části bedny. Vraťte se ke kočímu a dejte mu víno a dvě sklenky. Vrátíte se do hotelu Albert odpočinout si. Druhý den ráno vás kočí informuje ,že dopis neobsahuje žádné zajímavé informace. Promluvte si s kočím. Vyberte: I have this shoe imprint (evidence). Could you ask local shoemakers for more details?"Získáte další informace o Maxovi, místním lékárníkovi a falešném doktorovi. Automaticky se ocitnete u vchodu hotelu Albert. Přejděte vpřed do parku napravo.Všimněte si muže sedícího na lavičce v parku. Promluvte si s mužem. Dozvíte se, že je to Max lékárník. Musíte vyřešit hádanku,umístit barevné figurky na správná místa do políček.Řešení je takové
Horní řada: Světle modrá, prázdný, žlutý,prázdný, prázdný.
Střední řada: prázdný, červená, fialová, prázdný,prázdný
Spodní řada: prázdný, prázdný, Tmavě modrá, prázdný, zelená
Klikněte dole na finished,Max řekne excelent.Promluvte si s Maxem. Jste zváni k návštěvě jeho lékárny na předměstí, v blízkosti přístavu na východě. Automaticky jste zpět u podjezdu.Promluvte si s kočím .On vám řekne o zákazníkovi,který bydlí přes ulici ,kousek od krejčovství. Jděte nahoru po ulici a kousek za malého kamelota. Přejděte k domu na pravé straně je to dům hned vedle červené cihlového domu. Zaklepejte na dveře,žádná odpověď. Jděte zpátky a promluvte si s Timmym, kamelotem. Dozvíte se, že v domě žije Splitsy Jones. Vyberte: "Do you know him?" Automaticky, o něco později večer, stojí Timmy u dveří, aby Splitsymu dal jeho večeři. Splitsy není doma. Automaticky se vrátíte k podchodu. Kočí se ptá, zda máte nějaké nové úkoly pro něj. Jděte zpět do parku,stojí tu bělovlasý funebrák opřený o lucernu.Promluvte si s ním,zjistíte,že vraždy spáchala stejná osoba, stejným ostrým nástrojem a byly to záměrné vraždy. Vraťte se zpět do hotelu Albert se vyspat. Automaticky se ráno probudíte a ocitnete se před hotelem Albert. Promluvte si s kočím, zjistíte, že školník má alibi, a že je držen na policejní stanici v parku na náměstí. Vyjděte od Hotelu Albert, jděte vpravo do parku a promluvte si s policistou před policejní stanicí. Dozvíte se, že žádní návštěvníci nejsou vpuštěni dovnitř. Jděte kolem policisty ke kanálu na levé straně.Promluvte si se školníkem skrze kanálový rošt. Vyberte: "Listen to me now... I know you are innocent... "On vám řekne vše, co když ho dostanete ven. Vyberte: "You’re quite right"Vraťte se zpět k podjezdu. Jděte vpravo a vstupte do obchodu-kloboučnictví. Promluvte si s panem Hansonem. Vyberte: "I’m looking for a pin." Vezměte si pin bobby/vlásenku/. Vraťte se ke kanálovému roštu a dejte pin bobby z inventáře školníkovi. Automaticky si promluvíte se školníkem.Dozvíte se, že se s vámi setká ve staré prachárně (velká červená budova na náměstí v parku) po setmění. Jste automaticky přesměrováni zpět k podchodu, kde můžete požádat kočího, aby šel s vámi. Vraťte se k červené budově v parku. Projděte do staré prachárny předními dveřmi. Kočí říká, že školník tu není . Podívejte se na krvavé stopy na zemi. Prozkoumejte je,zjistíte,že školník byl odtažen do kanalizačního poklopu u zdi. Přejděte k policím v blízkosti poklopu. Vezměte si kleště. Jděte doleva a z police si vezměte rozbitou páku 1. Slezte poklopem dolů do podzemí.
Podzemí
Jděte vpřed a projděte otvorem ve zdi napravo. Jděte doprava a vezměte si ze sudu rozbitou páku 3. Otočte se a jděte vpřed .V určité části se zastavíte,vidíte ,že tu vyčuhuje hřebík na dřevěném sloupu. Použijte na něj kleště z inventáře, získáte hřebík. Pokračujte chodbou, až přijedete ke kovovým dveřím. Otevřete dveře a vstupte do velké haly. Jděte doprava a na konec kolejí. Všimněte si školníka zamčeného uvnitř ocelové klece. Promluvte si s ním.Poté se otočte a jděte podél nosníků,ke čtvrtému nosníku.Za ním na zemi si vezměte rozbitou páku 4. Pokračujte na konec haly.Na schodech nalevo si vezměte kámen.Otočte se a jděte ke schodům ,které vedou dolů.Před nimi na zemi si vezměte hrubé lano. Jděte dolů po schodech až k vojákovi Konfederace na konci.Promluvte si s ním. Vyberte: "I know him, really well too. You can bet he’s no spy."Otočte se a vraťte se ke schodům. Všimněte si velkého balvanu pod schody. Prozkoumejte balvan. Použijte hřebík z inventáře na balvan,vezměte si ohnutý háček. Vraťte se zpět nahoru a jděte doleva ke školníkovi v kleci.Prozkoumejte plaňkový plot opřený o zadní stěnu nalevo od klece. Použijte kámen na plot. Vezměte si dřevěnou desku. Použijte kámen znovu na plot a vezměte si další dřevěnou desku. Vraťte se tam co stojí voják Konfederace. Pokuste se vstoupit do kovových dveří vlevo. Voják vás varuje před vstupem dovnitř. Otevřete kovové dveře a vstupte do chodby.Jděte chodbou vpřed,zhruba tak do půlky.Napravo před zatáčkou si všimněte dole na zemi další rozbité páky. V inventáři zkombinujte hrubé lano s ohnutým háčkem, máte lano s hákem. Použijte lano a hák na rozbitou páku a vezměte si rozbitou páku 2. Jděte kousek vpřed,je tu nastražená past-natažený drát.Použijte kleště z inventáře na drát. Jděte vpřed,všimněte si čtyř mechanismů na levé straně zdi a železných mříží na konci. Nyní musíme umístit rozbité páky z inventáře ve správném pořadí na čtyři mechanismy na zdi. Tím otevřeme železné mříže na konci.Páka 1 je nejdál od železných mříží a páka 4 je nejblíže. Použijte rozbitou páku 1 z inventáře na první pákový mechanismus. Použijte rozbitou páku 2 z inventáře na další pákový mechanismus. Použijte rozbitou páku 3 z inventáře na další pákový mechanismus. Použijte rozbitou páku 4 z inventáře na pákový mechanismus nejblíže k železným mřížím. Přejděte k páce 3 a vytáhněte ji. Přejděte k páce 2 a vytáhněte ji. Přejděte k páce 4 a vytáhněte ji.Přejděte k páce 1 a vytáhněte ji. Železné mříže vyjedou nahoru a vy můžete projít kupředu.Jděte kupředu,propadnete podlahou. Jděte chodbou kupředu k žebříku,ještě než vylezete nahoru tak si napravo vezměte opřenou železnou tyč. Vylezte na dřevěný žebřík a pokračujte kupředu k sudům.Vezměte si ze sudu červenou olejničku. Jděte kupředu ,vidíte vojáka Unie. Promluvte si s vojákem. Vyberte: "You mean that Confederate soldier?". Vyberte: ".I will give you two dollars." voják vám automaticky dá dopis. Jděte ven ze dveří vpravo od vojáka. Projděte chodbou až k červeným dveřím. Prozkoumejte dveře,jsou zrezivělé a zaklíněné. Použijte olejničku z inventáře na dveře. Použijte železnou tyč z inventáře na dveře. Dveřmi projděte do velké haly ,kde je školník v kleci. Jděte ke konfederačnímu vojákovi,který vám stojí v cestě. Použijte dopis z inventáře na vojáka. Promluvte si s ním. Vyberte: "Could you please let your prisoner go? He isn’t a spy or an enemy. "Vezměte si od něj klíč od klece .Použijte klíč na klec ve které je školník. Automaticky jste přesměrováni zpět k hotelu Beaumont . Je pozdě v noci.
Beaumont Hotel
Promluvte si se školníkem. Dozvíte se, že viděl dva lidi opouštějící loď nesoucí těžký předmět. Dozvíte se, že našel dřevěnou hůl a ukryl ji ve srubu na molu. Jděte doprava a podél plotu projděte až k otevřené bráně/tam co jste utrhli květinu/. Projděte otevřenou branou a pak doleva na nádvoří s fontánou. Přejděte k Wilburovi. Promluvte si s ním. Dozvíte se o zlaté rybce ve fontáně.Nedovolí vám jít na molo. Podívejte se na fontánu. Přejděte k Allison, která čistí mrtvé ryby. Promluvte si s ní a zeptejte se jí jestli vám dá rybu. Ona vám dá mrtvou rybu. Přejděte k fontáně.Za mrtvou rybu vyměníte zlatou rybku. Zvolte: "Yes" automaticky získáte zlatou rybku z fontány. Vraťte se zpět k panu Wilburovi a povědět mu o zlaté rybce. Jakmile jde k fontáně, jděte po rampě k molu. Přejděte k chatě a vstupte dovnitř.Jděte doprava ,najdete tu dřevěnou bednu na pravé straně. Prozkoumejte bednu,Klikněte na ozubené kolo,je tu další hádanka ,podobnou už jsme řešili.Je třeba umístit 6 barevných figurek na správná místa do políček.Řešení je takové
Horní řada:. Žlutá, prázdný, světle modrá, prázdný, prázdný
Střední řada: prázdný, prázdný, červená, tmavě modrá, prázdný
Spodní řada: Fialová, prázdný, prázdný, zelená, prázdný
Klikněte dole na finished,bedna se otevře a vy si vezměte vycházkovou hůl. Vraťte se zpět k panu Wilburovi a automaticky si s ním promluvíte. Přejděte k fontáně a klikněte na ní myší. Zobrazí se dialogové okno. Vyberte: "Yes" Vraťte se k Allison a dejte jí mrtvou rybu z inventáře. Vraťte se zpět k panu Wilburovi a řekněte mu, že jeho zlatá rybka je v pohodě. Vraťte se zpátky před hotel ke školníkovi. Promluvte si s ním. Řekněte mu, že jste našli vycházkovou hůl. Automaticky budete transportováni zpět k podchodu v New Orleans.
Podjezd
Promluvte si s kočím. Vstupte nalevo do obchodu-kloboučnictví. Promluvte si s panem Hansonem. Poté se automaticky ocitnete v hotelu ,v ložnici,jdete spát.
Předměstí v blízkosti East Harbor
Automaticky se ocitnete na nádvoří . Promluvte si s mužem,dozvíte se, že je pašerák, je to ten chlap co vás praštil v bažinách.Otočte se a nalevo si vezměte jablko a láhev vína. Vyjděte z nádvoří do ulice. Přejděte doleva na konec ulice.Je tu muž s velocipedem,konají se zde cyklistické závody a ulice za ním je uzavřena.Otočte se a jděte k vozíkům s květinami.Vezměte si tesařskou pilu ze zadní části vozíku. Jděte kupředu, ke dvěma spadlým žebříkům přes silnici. Podívejte se vlevo na bednu,je tu štětec. Vezměte si štětec. Jděte na konec ulice,projděte otevřenými dveřmi napravo do hospody.Jděte k nejbližšímu stolu ,vidíte klíč na stole. Vezměte si hostinský klíč. Jděte za výčepní pult .Přejděte ke dveřím do sklepa, použijte hostinský klíč z inventáře na dveře. Velmi opilý konstábl se vypotácí ven, byl zamčený uvnitř. Promluvte si s konstáblem,dozvíte se více o Maxovi, lékárníkovi. Vezměte si páčidlo opřené o futra dveří. Projděte do sklepa a otočte se vlevo ke zdi. Vidíte sadu čísel napsaných na stěně. Jsou to: 7-1-3-7-10-4. Vyjděte z hospody zpět na ulici. Jděte doprava a promluvte si s Timmym- Kamelotem. Dozvíte se, že má hlad .Použijte jablko z inventáře na něj. Promluvte si s Timmym. Vyberte: "Perhaps you could help me. Is there something going on in this neighborhood? ",poté vyberte:" Any word from Mr. Splitsy?"a nakonec vyberte: "Leave" Jděte za Timmyho dozadu do ulice,držte se pravé strany .Asi v polovině cesty uvidíte kola opřené o zeď. Vezměte si velocipedové kolo. Jděte kousek dopředu, ve výklenku si vezměte velocipedovou brzdu. Přejděte ulici na druhou stranu,v rohu kde jsou bedny a sudy si vezměte strašáka. Vraťte se k hospodě a zahněte doleva. Jděte na konec ulice,tam co je muž s velocipedem.Napravo je bedna.Použijte na ní páčidlo z inventáře . Otevřete bednu a vezměte si ženské bombarďáky. Jděte ulicí zpět k hospodě a dejte se doleva. Jděte ulicí, dokud nebudete konfrontováni se psem. Musíte přesměrovat psí pozornost. Otočte se a jděte zpět k vozíku na silnici. Použijte strašáka z inventáře na vozík. Použijte bombarďáky z inventáře na strašáka. Zatlačte vozík směrem k psovi. Nyní můžete kolem psa projít k lékárně,která je hned nalevo,na úrovni psa.Vstupte dovnitř,zkuste promluvit s Maxem a poté jděte ulicí zpět k Timmymu, který stále ještě prodává noviny. Vyberte: "I presume you know my coachman. Could you sneak out through the bicycle race and bring him to Max’s pharmacy? Tell him it’s urgent."Zjistíte, že Timmy vám pomůže, pokud mu pomůžete prodat všechny jeho noviny (5). Vyberte: "Okay, I’ll sell them" Jděte za Timmyho ,ulicí až na konec.Promluvte si opakovaně se školníkem,koupí od vás první noviny. Jděte k muži co opravuje velociped.Promluvte si s ním (dvakrát). Dozvíte se, že noviny koupí, pokud dostane velocipédové brzdy. Použijte velocipedovou brzdu z inventáře na něj. On si koupí druhé noviny. Otočte se, jděte zpátky ulicí a vpravo projděte na nádvoří, kde je pašerák. Promluvte si s pašerákem. Vyberte: "I am truly indebted to you, but I have just one more favor to ask. Would you buy this newspaper? "Vyběhněte na ulici a jděte k červenému požárnímu kočáru vedle školníka.Všimněte si kbelíku červené barvy vedle požárního hydrantu. Použijte štětec z inventáře na kbelík, získáte štětec s barvou. Otočte se a jděte ulicí vpřed, kolem psa, až narazíte na konstábla. Promluvte s ním.Vyberte: "Are you interested in buying the latest newspaper? I’m helping a little boy sell them"Konstábl si vezme třetí noviny. Použijte štětec s barvou na konstábla. Konstábl je nyní označen červenou barvou. Vraťte se k pašerákovi a promluvte si s ním. Vyberte: "Well, a smile is all you’ll get. Here’s your newspaper. "Pašerák koupí čtvrté noviny.Vraťte se do Maxovi lékárny,která je na úrovni psa. Promluvte si s ním dvakrát o novinách. Chce je koupit, ale ztratil svůj kufřík. Vraťte se k místu, kde pan Hanson opravuje svůj velocipéd. Všimněte si ,že kousek před ním je odsunutý kanalizační poklop.Klikněte na průchod do kanalizace,uvidíte tam Maxův kufřík . Vraťte se ke konstáblovi. Všimněte si nalevo desky opřené o zeď vedle zelených dveří. Vezměte si prkno. Vraťte se k průchodu do kanalizace. Použijte tesařskou pilu z inventáře na prkno, získáte seříznuté prkno. Použijte ho na kanalizační otvor, získáte Maxův kufřík. Jděte za Maxem do lékárny a dejte mu aktovku.Automaticky od vás koupí poslední páté noviny.Před lékárnou na vás čeká kočí.Řekne vám,že máte jít do hospody,tajná schránka je uvnitř klavíru. Jděte do hospody a jděte u klavíru.Když se objeví ikona ozubeného kola, tak klikněte levým tlačítkem myši. Vidíte 12 kláves na klavíru, dvě koncové jsou zbytečné (nejsou aktivní) Klávesy očíslujeme zleva doprava od 1-10. Čísla která jste našli na zdi ve sklepě jsou čísla ,která musíte zadat na klávesách na klavíru v tomto pořadí. Klikněte postupně na tyto klávesy: 7-1-3-7-10-4 Nezapomeňte stisknout tlačítko Esc na vaší klávesnici ihned po kliknutí na klávesu 4. Zde hra zamrzne,takže použijte Ctrl,Alt,Delete a hru opět spusťte.Ve vašem inventáři máte dopis v kódu. Vraťte se zpět ke kočímu u lékarny. Použijte dopis v kódu z inventáře na kočího. Promluvte si s ním ,rozhodnete se promluvit s Maxem uvnitř lékárny. Promluvte si s Maxem. Vyberte: "Tell me. Max, why did you get rid of Splitsy? " Max je zatčen. Jste automaticky přesměrováni zpět na ředitele Úřadu zvláštního vyšetřování. Promluvte si s Theodorem. V animaci vidíte jak jde Theodor k Maxově cele,otevře jí a Maxovi sundá pouta.Promluví si s ním. Konec hry.
Čeština
Demo
Recenze
Obal na cd(dvd)
Náhledy fotografií ze složky Louisiana Adventure