The Pink Panthers-Abracadabra/Hokus Pokus Pink/
11. 5. 1996
The Pink Panthers-Abracadabra/Hokus Pokus Pink/
16.dubna 2008 Autor návodu-Standa Madukas
Růžový Panter znovu zasahuje,tentokrát se podíváte do Ruska/Sibiř/,Izraele/Mrtvé moře/Indonésie a Keni.
Zámek
Podívejte se na úvodní ,strašidelnou animaci a pak už se ocitnete v chodbě.Klikněte vpravo vepředu do uličky,sejdete po schodech dolů.Klikněte na modrý závěs vlevo a v místnosti pak na obraz vpravo.Objeví se společnost mužů a žen,žena v červeném dá Panterovi nějaké peníze.Vraťte se zpět do chodby a jděte doprava za modrý závěs.Je tu společnost několika mužů.Promluvte s mužem u krbu,v modrém obleku.Ukáže vám svůj nezničitelný chrup ,vypadne mu i sponka,kterou si pak vezměte.Promluvte si ještě s mužem u okna a pak i s tím co sedí.Vyjděte na chodbu a vyjděte po schodech nahoru a jděte dozadu ke dveřím.Použijte na ně sponku z inventáře.Ocitnete se v tmavé strašidelné místnosti,kterou jsme viděli v animaci.Až mužík ve fialovém domluví tak klikněte na okno a pak až opět domluví ,tak klikněte opět na okno.Panter se po laně sveze dolů,narazí do stromu.Klikněte na velký pařez stromu vlevo.Objeví se tajemná silueta muže,který vyjde ven.Opět klikněte na velký pařez,Panter vejde dovnitř.Tady si promluví s černým duchem,který tu poletuje.Klikněte na knihu.Panter si jí vezme,ale u vchodu se objeví tajemný mág a Panter při couvání zpět propadne černou dírou na podlaze.Panter se propadne do zvláštního prostoru a dostane na vybranou ze tří možností kam se chce přemístit.Začneme Sibiří,takže klikněte na šavlozubého tygra.
Sibiř
Objevíte se u zamrzlé řeky.Přiběhne sob a odhodí čutoru,kterou si vezměte.Klikněte na díru v ledu.Vidíte tu zamrzlého mamuta,kterého je třeba dostat ven z vody.Klikněte na smutného klauna vpravo,po chvilce se objeví vlevo sob.Klikněte vlevo za něj,přijdete do vesničky,kde si stařena na sáňkách stříhá nechty.Chce aby se vrátil její sob a na vás je ,abyste jí pomohli.Klikněte na ní a pak vejděte do stanu vlevo.Je tu dost agresivní mladík.Promluvte s ním a pak si z kamen vezměte hrnec s vodou.Vyjděte ven a u stanu si vezměte satelitní parabolu.Mladík ve stanu je naštvaný.Klikněte na hromádku sněhu mezi stany.Panter do sněhu skočí.Pak použijte z inventáře na hromadu sněhu hrnec s teplou vodou.Získáte anténu.Jděte kupředu k posedu,nahoře je medvěd.Vraťte se do stanu s agresivním mladíkem a na rozpálená kamna použijte čutoru z inventáře.Získáte teplé mléko.Jděte k posedu a čutorou klikněte na boudu nahoře.Medvěd se mléka napije a bude spát jako nemluvně.V inventáři klikněte na anténu a pak s ní na boudu s medvědem.Tím anténu upevníte na střechu boudy.Pak v inventáři klikněte na satelitní parabolu a s ní pak klikněte na anténu.Panter připevní parabolu na anténu.Vraťte se do stanu s agresivním mladíkem.Ten je blahem bez sebe,čumí na televizi.Vezměte si vzadu videokazetu a pak použijte v inventáři černou díru a umístěte jí na aktivní místo.Ocitnete se zpátky ve zvláštním prostoru s objekty.Nyní klikněte na možnost dole.Ocitneme se v Izraeli.
Izrael -Mrtvé moře
Klikněte na homoli soli,Panter si jí uloží do inventáře.Klikněte na hnědý kus hmoty vpravo,Panter si promluví s malým živočichem.Klikněte na pinzetu na dece a pak pinzetou klikněte na hnědý kus hmoty vpravo.Po rozhovoru s mužem ve vodě mu Panter hodí pinzetu a ten jí hodí zpátky na deku.Promluvte také se pštrosem na druhé straně.Pak klikněte vlevo na jeskyni,respektive na otvor do jeskyně.Je tu velká tma.Vyjděte tedy ven a protože toho tady mnoho nepořídíme tak vyndejte z inventáře černou díru,použijte jí na aktivní místo a ve zvláštním prostoru klikněte na šavlozubého tygra.
Sibiř
Promluvte si opakovaně se stařenou která si stříhá nechty.Poté si jeden nehet vezměte.Jděte k jezeru a na rampouchy vpravo použijte nehet z inventáře.Vytvoří se schodiště.Klikněte na něj,Panter po něm vystoupá.Pak klikněte v inventáři na homoli soli a klikněte na soba.Ten začne s rozkoší homoli lízat.Poté si homoli zase vezměte a jděte ke stařeně.Dejte jí homoli soli,stařena na ní zabubnuje a po chvilce přiběhne její milovaný sob.Poté spolu odběhnou pryč.Seberte ze země zelený blikající meteorit ,Panterovi bude cosi vykládat.Ucítíte silné zemětřesení.Stařena se opět vrátí na své místo a vy pak jděte k jezeru.Vidíte,že mamut už není pod hladinou.Zkuste s ním pohnout ,ale nejde to.Klikněte vpravo za rampouchové schodiště.Projdete tmou ke krysí noře,ale je potřeba zodpovědět tři otázky.Kdo roznáší černý mor?/Blechy/Která krysa může nepracovat?/Ta co zestárne/Který rok byl "rokem krysy?" /všechny letopočty jsou správné/Poté jste vpuštěni do krysí nory.Klikněte na velkého krysího draka vlevo,říká, že byl ozářen nukleárním podzemním výbuchem.Když drak odejde tak klikněte na barmana vpravo ,dá vám hádanku(odpověď je krysa).Vyslechnete si písničku a po ní dostanete od barmana sendvič.Klikněte na žlutý vstup vlevo nahoře.Krysa vám řekne,že tam žije krysí král.Klikněte na dlouhou tyč.Je to vlastně houpačka.Nyní je potřeba kliknout na modrou krysu tak,aby vám skočila na druhou stranu tyče a vykopla vás nahoru.Jenže je to stále málo k tomu,abyste se ocitli na horní římse.Klikněte na krysu,kterou sem přinesl krysí drak,respektive klikněte na připínáček ,který má na sobě zabodnutý.Poté krysa zmizí.Jděte na pravou stranu tyče a umístěna na ní nejprve sendvič a pak na něj použijte připínáček.Poté klikněte na druhou stranu tyče.Panter se na tyč postaví,sendvičová vůně se bude linout prostorem a tak přiběhne dračí krysa a katapultuje Pantera nahoru.Tady si promluvíte s králem krys.Poté mu dejte videokazetu se cvičením.Král je šťastný,vy projděte tunelem vepředu zpět k jezeru.Vidíte,že mamut trochu roztál a že jeho chobot je bez ledu. V tuto chvíli je to zde všechno,takže použijte černou díru z inventáře a vraťte se zpět do Izraele k Mrtvému moři.
Izrael-Mrtvé moře
Vejděte vlevo do jeskyně,klikněte na Pantera a z inventáře použijte svítící meteorit na hnědou aktivní část vpravo.Tím v jeskyni rozsvítíte a uvidíte chlapce se svářečkou.Klikněte na pohybující se věc na zemi,nalevo od chlapce.Ta se Panterovi uloží do knihy a pak si s Panterem chlapec promluví.Pak klikněte pinzetou na chlapce,ten se s ní začne šťourat ve zdi.Vezměte si jeho svářečské brýle,které odhodil na podlahu.Vyjděte z jeskyně a dejte brýle muži,který si čte ve vodě.Vraťte se do jeskyně,chlapec zmizí a vy si vezměte ze země pinzetu.Vyjděte z jeskyně a použijte pinzetu na hnědou hmotu vpravo.Panter sebere živočicha,objeví se mág a vysuší jezero. Klikněte na pštrosa na druhé straně,ten okamžitě přiběhne a vyprdne pštrosí vejce,které si Panter vezme.Spustí se animace a po ní pštros zase zmizí.Použijte černou díru z inventáře a vraťte se zpátky na Sibiř.
Sibiř
Klikněte na mamuta pštrosím vejcem z inventáře.Panter mu vejce nacpe do chobotu a tím se mamut osvobodí.Přeskákejte k němu po velkých krách na druhou stranu a klikněte na něj.Panter si chce mamuta nacpat do kapes ,ale mamut je příliš velký.Zde je to vše,takže se vraťte zpátky na zámek skrze zvláštní prostor./kliknete na budovu nahoře vpravo/.
Zámek
Klikněte nahoře na lano/objeví se šipka/,dostanete se zpět do domu.V inventáři vyberte malého živočicha a klikněte jím na velký hrnec.Panter živočicha hodí do hrnce.Klikněte na obludu vlevo a pak na chlapce vpravo.Poté vyjděte vpravo do chodby a kolem sluhy se dejte opět vpravo a pak napravo za modrý závěs.Banket je v plném proudu,pokecejte se všemi hosty a pak si vezměte vepředu černý opasek,který leží vedle županu s hvězdičkami.Vraťte se nahoru a do hrnce vhoďte opasek.Vyjděte z místnosti na chodbu a klikněte na sluhu,který stojí u dveří do koupelny.Z inventáře na něj použijte peníze a on vás za tuto úplatu pustí do koupelny.Otevřete zrcadlovou skřínku nalevo a vezměte si dvě špulky,které vytvoří zářivý úsměv.V inventáři klikněte na černou díru a její pomocí se přeneste zpět na Sibiř.
Sibiř
Klikněte špulkami na smutného klauna,rázem je z něj veselý klaun.Poté s ním promluvte a pak přeskákejte k mamutovi a klikněte na něj.Panter si ho strčí do kapsy,ale mamut je hodně velký,takže klaun ho Panterovi natlačí do kapsy.Poté se pomocí černé díry z inventáře přeneste zpět na zámek.
Zámek
Klikněte mamutem z inventáře na hrnec,Panter vyndá mamuta z kapsy.Po chvilce se mamut rozchechtá a naprská do hrnce poslední ingredienci ,která promění obludu nalevo v krásnou mořskou pannu Violetu.Jenže ta se vzápětí otráví a je třeba najít lék.Sejděte dolů,tam co byl banket,ale teď jděte nalevo.Hosté se přesunuli ke stolu,kde se pustili do jídla.Promluvte si s každým a pak klikněte na zelené deserty na stole,hned vedle kulatého poklopu.Panter si vezme deserty do inventáře.Zde je to pro tuto chvíli vše,takže si v inventáři navolte černou díru a přeneste se do zvláštního prostoru.Vidíte ,že Sibiř i Izrael zmizeli a místo nich tu je tanečnice(Indonésie) a žirafa(Keňa)Klikněte na tanečnici.
Indonésie
Ocitli jste se na lodi s třemi mladíky.Promluvte si s nimi.Dozvíte se něco o pirátství a také o tom ,že jsou potomky Divokého muže.Ze stožáru si vezměte pytel z pytloviny a prohlédněte si žraločí ploutve.Mladíci říkají,že je prodají za hodně peněz ,za které si nakoupí jídlo,protože mají hlad.Mrkněte se i na hrnec,který je prázdný.Poté skočte do vody a klikněte na žraloka u dna.Promluvíte si s ním a pak klikněte na jedovatého mořského hada.Použijte na něj pytel z inventáře,tím ho odchytíte. Klikněte na korál vpravo,probudíte murénu která vypadá velmi hladově.Poté klikněte na loď ,Panter ze dna lodi odloupne několik svijonožců. Když opět promluvíte se žralokem řekne vám,že je můžete chutně upravit jako dušené maso pro mladíky na lodi.Klikněte tedy svijonožci na hrnec,mladíci se pustí do jídla a vy si vezměte žraločí ploutve na stožáru.Skočte do vody a dejte ploutve žralokovi.Objeví se tu i mág.Vděčný žralok říká, že pomůže Panterovi cestovat.Vraťte se zpátky na loď.Vidíte,že se vám objeví šipky doleva i doprava.Žralok vás dopraví oběma směry kam si budete přát.Pokud se rozhodnete jet vpravo tak se vydáte do džungle Bornea.Takže klikněte vpravo a žralok tam Pantera dopraví.Promluvte si s orangutanem a pak i s malým nártounem vpravo.Klikněte na světlý hnědý bod na stromě nalevo.Z otvoru na Pantera cosi vystříkne.Klikněte na dvě malé "květinky" vepředu(visící malé srpy na prutu)Objeví se čtyři domorodci a řeknou, že ptáci kteří jsou ve stromu/ta plivající díra/se obávají vyjít.Domorodci je sice krmí,ale to je vše co pro ně mohou udělat,protože ptáci nevyjdou dřív než uvidí svého otce-zoborožce uvnitř hnízda.Promluvte si se všemi domorodci a pak se vraťte ke žralokovi,ten vás odveze na loď.Klikněte vlevo/šipka/a žralok vás opět odveze kam Panter potřebuje.Jděte doprava,vidíte tu divoké prase,které je nervózní.Promluvte s ním, zjistíte že se obává komodských draků kteří sem přicházejí a mají hlad.Klikněte na ceduli s varanem,v tu chvíli sem varan komodský přijde a hrozí,že divoké prase sežere.Panter pro jistotu vylezl na strom.Spustí se píseň o Lindě,varanu komodském.Po ní klikněte na ceduli,objeví se další varan ,Linda vyprdne vejce.Poté klikněte na ceduli,další varan sem přijde zahrabat kost.Pak klikněte na Lindu i divoké prase.Použijte z inventáře pytel s hadem a klikněte na Lindu.Varan uteče a stejně tak i had.Klikněte na divoké prase,to dá z vděčnosti Panterovi sendvič a poté taky zmizí.Nyní se vraťte skrze žraloka na loď a pak se s jeho pomocí vydejte doprava ke čtyřem domorodcům.Klikněte sendvičem z inventáře na malého domorodce u stromu a pak si se všemi promluvte.V tuto chvíli je to zde vše,takže použijte černou díru z inventáře a ve zvláštním prostoru klikněte na žirafu.
Keňa
Panter se ocitne vedle skupiny turistů,kteří absolvují s rančerem ve žlutém let balonem.Při spuštění však rančer utrhne táhlo a požádá Pantera, aby se pokusil najít něco ,co táhlo nahradí.Jděte doleva,na zemi leží ptačí zobák ,který si vezměte.Promluvte se všemi zvířaty co tu jsou a pak zatřeste větví nad vámi ,na které jsou oranžové plody.Jeden spadne na zem,vezměte si ho.Klikněte doleva za slona,přijdete do Masajské vesnice.Klikněte na stařešinu vpravo,řekne vám cosi o Masajích a jejich údělu a pak si poslechnete píseň o prvním Masaiovi (Masinta)Poté si promluvte nalevo s malým a velkým Masajem a pak klikněte vpravo na vstup do chatrče.Přivítá vás ve vesnici Masajova žena i s dětmi.V tuto chvíli je to zde vše,takže použijte černou díru z inventáře a v prostoru klikněte na tanečnici.
Indonésie
Jste zpět v džungli před stromem.Použijte zobák zoborožce z inventáře na hnízdo.Ptáci vyletí ze stromu a jeden se usadí na větvi,kousek od Pantera.Klikněte na něj ovocem z inventáře,Panter ptáka chytí .Nyní se pomocí černé díry přesuňte na zámek .
Zámek
Jděte do místnosti,kde jsou hosté a jedí.Vzadu si vezměte z hromady jídla sušenku,která se uloží do inventáře.Pomocí černé díry se přesuňte do Indonésie.
Indonésie
Tady se přesuňte k lodi se třemi mladíky a potopte se pod loď k muréně.Dejte jí z inventáře sušenku.Muréna si kousne,ale vylomí si zub,který se vám uloží do inventáře.Vraťte se nahoru na loď a dejte se doprava, do džungle Borneo.Dejte zub válečníkovi vepředu vpravo.Pomocí zubu si udělá tetování a z vděčnosti dá Panterovi zlatý náramek.Pomocí černé díry se přesuňte do Keni.
Keňa
Jděte k balonu a z inventáře dejte rančerovi zlatý náramek.Ten ho použije jako táhlo,dá Panterovi jako odměnu láhev alkoholu a pak i s turisty balon odletí.Vraťte se pomocí černé díry do zámku.
Zámek
Vraťte se do jídelny plné hostů .Úplně nalevo sedí obchodník v černém obleku ,s černými vlasy.Klikněte na něj flaškou alkoholu,na oplátku vám dá játra,která mu nechutnají.Přesuňte se pomocí černé díry do Keni.
Keňa
Jděte do vesničky Masajů a dejte játra Masaiovi s oštěpem.Poté se rozpovídá malý Masajec vlevo a dá Panterovi něco jaké zmenšené mraky s počasím.Opět se přes černou díru vraťte do zámku.
Zámek
Dejte mraky do hrnce a pak i ptáka.Ten vyletí na regál vlevo,ale upadne mu pírko a Panter ho dá do kotle.Poté na hrnec klikněte poklopem s jídlem,který má Panter v inventáři.Mužíček zakouzlí a z Violety se stane odporná zrůdička,která vyjede z místnosti ven.Seberte si poklop ze země a pak yyjděte do chodby a do koupelny vpravo.Vidíte tu mamuta,který si odskočil na záchod.Sejděte dolů do jídelny.Spustí se dlouhá animace,vidíte odhalení sbírky šperků.Poté se tu objeví zrůdička Violeta.Je potřeba zničit kouzlo a získat pomoc " nejmocnějšího muže na světě" kterým není nikdo jiný než Zeus.Klikněte dvakrát na růžovou kabelku na stole,získáte parfém a malé zrcátko.Vezměte si fotoaparát ,který visí přes opěradlo na židli vlevo u obchodníka v černém.Použijte černou díru,vidíte že v prostoru je nová lokace-sídlo bohů Olymp. Klikněte na něj.
Olymp
Klikněte na bohyni Afroditu,pak na Dionýze a nakonec na Pegase.Spustí se písnička.Po ní klikněte na boha války pod stromem.Objeví se tu Poseidon,ptá se jestli někdo neviděl Echidnu,že jí hledá.Ostatní bohové si z něj dělají legraci,Poseidon je naštvaný a při odchodu tu zapomene trojzubec,který si vezměte.Dejte Afroditě parfém z inventáře,zavolá Zeuse.Použijte trojzubec na Zeusovu hlavu.Zachráníte tak Athénu ze Zeusovy hlavy ,ze které má Zeus hrozné bolení hlavy. Athéna deklaruje ,že je nevinná ohledně únosu Echidny.Poté se tu objeví i Poseidon a Panter bude vyzván k souboji.Objeví se tu černý boxer,který Pantera potrénuje a pak už klikněte na Pegase. Objevíte se v lese,v blízkosti dvou šeredných Medúz.Z inventáře vezměte salát s poklopem a klikněte na Medusu.Ta vpravo si salát vezme,ale při odklopení se podívá na poklop a zkamení.Druhá šťastně uzobává salát do té doby, než jí Panter nabídne zrcátko. Až zkamení tak použijte fotoaparát ,klikněte na Medusy a tím si je vyfotíte.Foto máte v inventáři.Vraťte se zpět na Olymp.Klikněte fotkou na Zeuse ,Poseidon je nedůvěřivý a tak vyzývá Pantera k souboji.Je potřeba vyřešit mytologický kvíz .
Otázky jsou:
1) Co má Medusa místo vlasů? Odpověď-hady/klikněte na ně/
2) Který dar dala Athéna městu Athény? Odpověď-strom
3) Kdo zplodil mnoho dalších bohů? Odpověď-Zeus
4) V kterém z převleků Zeus nikdy neusiloval o ženu? Odpověď-sendvič
Poté se Panter vrátí mezi bohy,použijte černou díru a vraťte se na zámek.
Zámek
Do jídelny s vámi dorazí i Poseidon.Uvidíte jak si sebou odnese Echidnu a pak se vysvětlí i další věci v závěrečné dlouhé animaci.No a to je konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze Videoukázka
Obal na cd(dvd)
Podívejte se na úvodní ,strašidelnou animaci a pak už se ocitnete v chodbě.Klikněte vpravo vepředu do uličky,sejdete po schodech dolů.Klikněte na modrý závěs vlevo a v místnosti pak na obraz vpravo.Objeví se společnost mužů a žen,žena v červeném dá Panterovi nějaké peníze.Vraťte se zpět do chodby a jděte doprava za modrý závěs.Je tu společnost několika mužů.Promluvte s mužem u krbu,v modrém obleku.Ukáže vám svůj nezničitelný chrup ,vypadne mu i sponka,kterou si pak vezměte.Promluvte si ještě s mužem u okna a pak i s tím co sedí.Vyjděte na chodbu a vyjděte po schodech nahoru a jděte dozadu ke dveřím.Použijte na ně sponku z inventáře.Ocitnete se v tmavé strašidelné místnosti,kterou jsme viděli v animaci.Až mužík ve fialovém domluví tak klikněte na okno a pak až opět domluví ,tak klikněte opět na okno.Panter se po laně sveze dolů,narazí do stromu.Klikněte na velký pařez stromu vlevo.Objeví se tajemná silueta muže,který vyjde ven.Opět klikněte na velký pařez,Panter vejde dovnitř.Tady si promluví s černým duchem,který tu poletuje.Klikněte na knihu.Panter si jí vezme,ale u vchodu se objeví tajemný mág a Panter při couvání zpět propadne černou dírou na podlaze.Panter se propadne do zvláštního prostoru a dostane na vybranou ze tří možností kam se chce přemístit.Začneme Sibiří,takže klikněte na šavlozubého tygra.
Sibiř
Objevíte se u zamrzlé řeky.Přiběhne sob a odhodí čutoru,kterou si vezměte.Klikněte na díru v ledu.Vidíte tu zamrzlého mamuta,kterého je třeba dostat ven z vody.Klikněte na smutného klauna vpravo,po chvilce se objeví vlevo sob.Klikněte vlevo za něj,přijdete do vesničky,kde si stařena na sáňkách stříhá nechty.Chce aby se vrátil její sob a na vás je ,abyste jí pomohli.Klikněte na ní a pak vejděte do stanu vlevo.Je tu dost agresivní mladík.Promluvte s ním a pak si z kamen vezměte hrnec s vodou.Vyjděte ven a u stanu si vezměte satelitní parabolu.Mladík ve stanu je naštvaný.Klikněte na hromádku sněhu mezi stany.Panter do sněhu skočí.Pak použijte z inventáře na hromadu sněhu hrnec s teplou vodou.Získáte anténu.Jděte kupředu k posedu,nahoře je medvěd.Vraťte se do stanu s agresivním mladíkem a na rozpálená kamna použijte čutoru z inventáře.Získáte teplé mléko.Jděte k posedu a čutorou klikněte na boudu nahoře.Medvěd se mléka napije a bude spát jako nemluvně.V inventáři klikněte na anténu a pak s ní na boudu s medvědem.Tím anténu upevníte na střechu boudy.Pak v inventáři klikněte na satelitní parabolu a s ní pak klikněte na anténu.Panter připevní parabolu na anténu.Vraťte se do stanu s agresivním mladíkem.Ten je blahem bez sebe,čumí na televizi.Vezměte si vzadu videokazetu a pak použijte v inventáři černou díru a umístěte jí na aktivní místo.Ocitnete se zpátky ve zvláštním prostoru s objekty.Nyní klikněte na možnost dole.Ocitneme se v Izraeli.
Izrael -Mrtvé moře
Klikněte na homoli soli,Panter si jí uloží do inventáře.Klikněte na hnědý kus hmoty vpravo,Panter si promluví s malým živočichem.Klikněte na pinzetu na dece a pak pinzetou klikněte na hnědý kus hmoty vpravo.Po rozhovoru s mužem ve vodě mu Panter hodí pinzetu a ten jí hodí zpátky na deku.Promluvte také se pštrosem na druhé straně.Pak klikněte vlevo na jeskyni,respektive na otvor do jeskyně.Je tu velká tma.Vyjděte tedy ven a protože toho tady mnoho nepořídíme tak vyndejte z inventáře černou díru,použijte jí na aktivní místo a ve zvláštním prostoru klikněte na šavlozubého tygra.
Sibiř
Promluvte si opakovaně se stařenou která si stříhá nechty.Poté si jeden nehet vezměte.Jděte k jezeru a na rampouchy vpravo použijte nehet z inventáře.Vytvoří se schodiště.Klikněte na něj,Panter po něm vystoupá.Pak klikněte v inventáři na homoli soli a klikněte na soba.Ten začne s rozkoší homoli lízat.Poté si homoli zase vezměte a jděte ke stařeně.Dejte jí homoli soli,stařena na ní zabubnuje a po chvilce přiběhne její milovaný sob.Poté spolu odběhnou pryč.Seberte ze země zelený blikající meteorit ,Panterovi bude cosi vykládat.Ucítíte silné zemětřesení.Stařena se opět vrátí na své místo a vy pak jděte k jezeru.Vidíte,že mamut už není pod hladinou.Zkuste s ním pohnout ,ale nejde to.Klikněte vpravo za rampouchové schodiště.Projdete tmou ke krysí noře,ale je potřeba zodpovědět tři otázky.Kdo roznáší černý mor?/Blechy/Která krysa může nepracovat?/Ta co zestárne/Který rok byl "rokem krysy?" /všechny letopočty jsou správné/Poté jste vpuštěni do krysí nory.Klikněte na velkého krysího draka vlevo,říká, že byl ozářen nukleárním podzemním výbuchem.Když drak odejde tak klikněte na barmana vpravo ,dá vám hádanku(odpověď je krysa).Vyslechnete si písničku a po ní dostanete od barmana sendvič.Klikněte na žlutý vstup vlevo nahoře.Krysa vám řekne,že tam žije krysí král.Klikněte na dlouhou tyč.Je to vlastně houpačka.Nyní je potřeba kliknout na modrou krysu tak,aby vám skočila na druhou stranu tyče a vykopla vás nahoru.Jenže je to stále málo k tomu,abyste se ocitli na horní římse.Klikněte na krysu,kterou sem přinesl krysí drak,respektive klikněte na připínáček ,který má na sobě zabodnutý.Poté krysa zmizí.Jděte na pravou stranu tyče a umístěna na ní nejprve sendvič a pak na něj použijte připínáček.Poté klikněte na druhou stranu tyče.Panter se na tyč postaví,sendvičová vůně se bude linout prostorem a tak přiběhne dračí krysa a katapultuje Pantera nahoru.Tady si promluvíte s králem krys.Poté mu dejte videokazetu se cvičením.Král je šťastný,vy projděte tunelem vepředu zpět k jezeru.Vidíte,že mamut trochu roztál a že jeho chobot je bez ledu. V tuto chvíli je to zde všechno,takže použijte černou díru z inventáře a vraťte se zpět do Izraele k Mrtvému moři.
Izrael-Mrtvé moře
Vejděte vlevo do jeskyně,klikněte na Pantera a z inventáře použijte svítící meteorit na hnědou aktivní část vpravo.Tím v jeskyni rozsvítíte a uvidíte chlapce se svářečkou.Klikněte na pohybující se věc na zemi,nalevo od chlapce.Ta se Panterovi uloží do knihy a pak si s Panterem chlapec promluví.Pak klikněte pinzetou na chlapce,ten se s ní začne šťourat ve zdi.Vezměte si jeho svářečské brýle,které odhodil na podlahu.Vyjděte z jeskyně a dejte brýle muži,který si čte ve vodě.Vraťte se do jeskyně,chlapec zmizí a vy si vezměte ze země pinzetu.Vyjděte z jeskyně a použijte pinzetu na hnědou hmotu vpravo.Panter sebere živočicha,objeví se mág a vysuší jezero.
Sibiř
Klikněte na mamuta pštrosím vejcem z inventáře.Panter mu vejce nacpe do chobotu a tím se mamut osvobodí.Přeskákejte k němu po velkých krách na druhou stranu a klikněte na něj.Panter si chce mamuta nacpat do kapes ,ale mamut je příliš velký.Zde je to vše,takže se vraťte zpátky na zámek skrze zvláštní prostor./kliknete na budovu nahoře vpravo/.
Zámek
Klikněte nahoře na lano/objeví se šipka/,dostanete se zpět do domu.V inventáři vyberte malého živočicha a klikněte jím na velký hrnec.Panter živočicha hodí do hrnce.Klikněte na obludu vlevo a pak na chlapce vpravo.Poté vyjděte vpravo do chodby a kolem sluhy se dejte opět vpravo a pak napravo za modrý závěs.Banket je v plném proudu,pokecejte se všemi hosty a pak si vezměte vepředu černý opasek,který leží vedle županu s hvězdičkami.Vraťte se nahoru a do hrnce vhoďte opasek.Vyjděte z místnosti na chodbu a klikněte na sluhu,který stojí u dveří do koupelny.Z inventáře na něj použijte peníze a on vás za tuto úplatu pustí do koupelny.Otevřete zrcadlovou skřínku nalevo a vezměte si dvě špulky,které vytvoří zářivý úsměv.V inventáři klikněte na černou díru a její pomocí se přeneste zpět na Sibiř.
Sibiř
Klikněte špulkami na smutného klauna,rázem je z něj veselý klaun.Poté s ním promluvte a pak přeskákejte k mamutovi a klikněte na něj.Panter si ho strčí do kapsy,ale mamut je hodně velký,takže klaun ho Panterovi natlačí do kapsy.Poté se pomocí černé díry z inventáře přeneste zpět na zámek.
Zámek
Klikněte mamutem z inventáře na hrnec,Panter vyndá mamuta z kapsy.Po chvilce se mamut rozchechtá a naprská do hrnce poslední ingredienci ,která promění obludu nalevo v krásnou mořskou pannu Violetu.Jenže ta se vzápětí otráví a je třeba najít lék.Sejděte dolů,tam co byl banket,ale teď jděte nalevo.Hosté se přesunuli ke stolu,kde se pustili do jídla.Promluvte si s každým a pak klikněte na zelené deserty na stole,hned vedle kulatého poklopu.Panter si vezme deserty do inventáře.Zde je to pro tuto chvíli vše,takže si v inventáři navolte černou díru a přeneste se do zvláštního prostoru.Vidíte ,že Sibiř i Izrael zmizeli a místo nich tu je tanečnice(Indonésie) a žirafa(Keňa)Klikněte na tanečnici.
Indonésie
Ocitli jste se na lodi s třemi mladíky.Promluvte si s nimi.Dozvíte se něco o pirátství a také o tom ,že jsou potomky Divokého muže.Ze stožáru si vezměte pytel z pytloviny a prohlédněte si žraločí ploutve.Mladíci říkají,že je prodají za hodně peněz ,za které si nakoupí jídlo,protože mají hlad.Mrkněte se i na hrnec,který je prázdný.Poté skočte do vody a klikněte na žraloka u dna.Promluvíte si s ním a pak klikněte na jedovatého mořského hada.Použijte na něj pytel z inventáře,tím ho odchytíte. Klikněte na korál vpravo,probudíte murénu která vypadá velmi hladově.Poté klikněte na loď ,Panter ze dna lodi odloupne několik svijonožců. Když opět promluvíte se žralokem řekne vám,že je můžete chutně upravit jako dušené maso pro mladíky na lodi.Klikněte tedy svijonožci na hrnec,mladíci se pustí do jídla a vy si vezměte žraločí ploutve na stožáru.Skočte do vody a dejte ploutve žralokovi.Objeví se tu i mág.Vděčný žralok říká, že pomůže Panterovi cestovat.Vraťte se zpátky na loď.Vidíte,že se vám objeví šipky doleva i doprava.Žralok vás dopraví oběma směry kam si budete přát.Pokud se rozhodnete jet vpravo tak se vydáte do džungle Bornea.Takže klikněte vpravo a žralok tam Pantera dopraví.Promluvte si s orangutanem a pak i s malým nártounem vpravo.Klikněte na světlý hnědý bod na stromě nalevo.Z otvoru na Pantera cosi vystříkne.Klikněte na dvě malé "květinky" vepředu(visící malé srpy na prutu)Objeví se čtyři domorodci a řeknou, že ptáci kteří jsou ve stromu/ta plivající díra/se obávají vyjít.Domorodci je sice krmí,ale to je vše co pro ně mohou udělat,protože ptáci nevyjdou dřív než uvidí svého otce-zoborožce uvnitř hnízda.Promluvte si se všemi domorodci a pak se vraťte ke žralokovi,ten vás odveze na loď.Klikněte vlevo/šipka/a žralok vás opět odveze kam Panter potřebuje.Jděte doprava,vidíte tu divoké prase,které je nervózní.Promluvte s ním, zjistíte že se obává komodských draků kteří sem přicházejí a mají hlad.Klikněte na ceduli s varanem,v tu chvíli sem varan komodský přijde a hrozí,že divoké prase sežere.Panter pro jistotu vylezl na strom.Spustí se píseň o Lindě,varanu komodském.Po ní klikněte na ceduli,objeví se další varan ,Linda vyprdne vejce.Poté klikněte na ceduli,další varan sem přijde zahrabat kost.Pak klikněte na Lindu i divoké prase.Použijte z inventáře pytel s hadem a klikněte na Lindu.Varan uteče a stejně tak i had.Klikněte na divoké prase,to dá z vděčnosti Panterovi sendvič a poté taky zmizí.Nyní se vraťte skrze žraloka na loď a pak se s jeho pomocí vydejte doprava ke čtyřem domorodcům.Klikněte sendvičem z inventáře na malého domorodce u stromu a pak si se všemi promluvte.V tuto chvíli je to zde vše,takže použijte černou díru z inventáře a ve zvláštním prostoru klikněte na žirafu.
Keňa
Panter se ocitne vedle skupiny turistů,kteří absolvují s rančerem ve žlutém let balonem.Při spuštění však rančer utrhne táhlo a požádá Pantera, aby se pokusil najít něco ,co táhlo nahradí.Jděte doleva,na zemi leží ptačí zobák ,který si vezměte.Promluvte se všemi zvířaty co tu jsou a pak zatřeste větví nad vámi ,na které jsou oranžové plody.Jeden spadne na zem,vezměte si ho.Klikněte doleva za slona,přijdete do Masajské vesnice.Klikněte na stařešinu vpravo,řekne vám cosi o Masajích a jejich údělu a pak si poslechnete píseň o prvním Masaiovi (Masinta)Poté si promluvte nalevo s malým a velkým Masajem a pak klikněte vpravo na vstup do chatrče.Přivítá vás ve vesnici Masajova žena i s dětmi.V tuto chvíli je to zde vše,takže použijte černou díru z inventáře a v prostoru klikněte na tanečnici.
Indonésie
Jste zpět v džungli před stromem.Použijte zobák zoborožce z inventáře na hnízdo.Ptáci vyletí ze stromu a jeden se usadí na větvi,kousek od Pantera.Klikněte na něj ovocem z inventáře,Panter ptáka chytí .Nyní se pomocí černé díry přesuňte na zámek .
Zámek
Jděte do místnosti,kde jsou hosté a jedí.Vzadu si vezměte z hromady jídla sušenku,která se uloží do inventáře.Pomocí černé díry se přesuňte do Indonésie.
Indonésie
Tady se přesuňte k lodi se třemi mladíky a potopte se pod loď k muréně.Dejte jí z inventáře sušenku.Muréna si kousne,ale vylomí si zub,který se vám uloží do inventáře.Vraťte se nahoru na loď a dejte se doprava, do džungle Borneo.Dejte zub válečníkovi vepředu vpravo.Pomocí zubu si udělá tetování a z vděčnosti dá Panterovi zlatý náramek.Pomocí černé díry se přesuňte do Keni.
Keňa
Jděte k balonu a z inventáře dejte rančerovi zlatý náramek.Ten ho použije jako táhlo,dá Panterovi jako odměnu láhev alkoholu a pak i s turisty balon odletí.Vraťte se pomocí černé díry do zámku.
Zámek
Vraťte se do jídelny plné hostů .Úplně nalevo sedí obchodník v černém obleku ,s černými vlasy.Klikněte na něj flaškou alkoholu,na oplátku vám dá játra,která mu nechutnají.Přesuňte se pomocí černé díry do Keni.
Keňa
Jděte do vesničky Masajů a dejte játra Masaiovi s oštěpem.Poté se rozpovídá malý Masajec vlevo a dá Panterovi něco jaké zmenšené mraky s počasím.Opět se přes černou díru vraťte do zámku.
Zámek
Dejte mraky do hrnce a pak i ptáka.Ten vyletí na regál vlevo,ale upadne mu pírko a Panter ho dá do kotle.Poté na hrnec klikněte poklopem s jídlem,který má Panter v inventáři.Mužíček zakouzlí a z Violety se stane odporná zrůdička,která vyjede z místnosti ven.Seberte si poklop ze země a pak yyjděte do chodby a do koupelny vpravo.Vidíte tu mamuta,který si odskočil na záchod.Sejděte dolů do jídelny.Spustí se dlouhá animace,vidíte odhalení sbírky šperků.Poté se tu objeví zrůdička Violeta.Je potřeba zničit kouzlo a získat pomoc " nejmocnějšího muže na světě" kterým není nikdo jiný než Zeus.Klikněte dvakrát na růžovou kabelku na stole,získáte parfém a malé zrcátko.Vezměte si fotoaparát ,který visí přes opěradlo na židli vlevo u obchodníka v černém.Použijte černou díru,vidíte že v prostoru je nová lokace-sídlo bohů Olymp. Klikněte na něj.
Olymp
Klikněte na bohyni Afroditu,pak na Dionýze a nakonec na Pegase.Spustí se písnička.Po ní klikněte na boha války pod stromem.Objeví se tu Poseidon,ptá se jestli někdo neviděl Echidnu,že jí hledá.Ostatní bohové si z něj dělají legraci,Poseidon je naštvaný a při odchodu tu zapomene trojzubec,který si vezměte.Dejte Afroditě parfém z inventáře,zavolá Zeuse.Použijte trojzubec na Zeusovu hlavu.Zachráníte tak Athénu ze Zeusovy hlavy ,ze které má Zeus hrozné bolení hlavy. Athéna deklaruje ,že je nevinná ohledně únosu Echidny.Poté se tu objeví i Poseidon a Panter bude vyzván k souboji.Objeví se tu černý boxer,který Pantera potrénuje a pak už klikněte na Pegase. Objevíte se v lese,v blízkosti dvou šeredných Medúz.Z inventáře vezměte salát s poklopem a klikněte na Medusu.Ta vpravo si salát vezme,ale při odklopení se podívá na poklop a zkamení.Druhá šťastně uzobává salát do té doby, než jí Panter nabídne zrcátko. Až zkamení tak použijte fotoaparát ,klikněte na Medusy a tím si je vyfotíte.Foto máte v inventáři.Vraťte se zpět na Olymp.Klikněte fotkou na Zeuse ,Poseidon je nedůvěřivý a tak vyzývá Pantera k souboji.Je potřeba vyřešit mytologický kvíz .
1) Co má Medusa místo vlasů? Odpověď-hady/klikněte na ně/
2) Který dar dala Athéna městu Athény? Odpověď-strom
3) Kdo zplodil mnoho dalších bohů? Odpověď-Zeus
4) V kterém z převleků Zeus nikdy neusiloval o ženu? Odpověď-sendvič
Zámek
Do jídelny s vámi dorazí i Poseidon.Uvidíte jak si sebou odnese Echidnu a pak se vysvětlí i další věci v závěrečné dlouhé animaci.No a to je konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze Videoukázka
Obal na cd(dvd)
Náhledy fotografií ze složky The Pink Panthers-Abracadabra/Hokus Pokus Pink/
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář