Fox Hunt
Fox Hunt
V hlavním menu hry, do kterého se dostaneš po stisku klávesy X, je velmi důležitá volba herního módu. Pokud si chceš hru trochu ulehčit (hlavně v akčních pasážích), zvol Strategy mód, jinak můžeš nechat přednastavený Action mód. Toto počáteční nastavení však nelze během průběhu hry měnit. Dále je v menu důležitá položka Options. Zde se dá nastavit (nebo ponechat předanstavené) ovládání hry pomocí klávesnice a to jak pro pasáže při prozkoumávání lokací, tak pro akční pasáže. Hra se ovládá převážně klávesnící (některé úkony lze provést i myší), míření a střílení v akčních pasážích však lze ovládat pouze myší. Velice dobrým pomocníkem je ve hře mezerník, pomocí kterého lze hru kdykoliv pozastavit a poté opětovně spustit.
Děj hry se může oproti návodu trochu lišit, jelikož některé věci se generují po každém spuštění jinak. Také to závisí na zvoleném herním módu, množství sebraných věcí a úspěšnosti v soubojích či jiných akčních scénách. Některé lokace nebo souboje tedy mohou být přehozeny nebo vynechány, aniž by to mělo na další postup ve hře podstatný vliv. V návodu je pro zajímavost popsáno i spoustu činností, které nejsou pro dohrání hry bezpodmínečně nutné. V každém případě doporučuji (minimálně pro pobavení) prošmejdit každý kout v každé lokaci a sebrat i na první pohled nedůležitou věc, která se může velice často hodit později.
Poté co se Jack probudí a vyleze z postele, prozkoumej důkladně jeho byt. Otoč se tedy od počítače směrem doprava, popojdi k lednici a zkus jí otevřít. Otoč se doleva a seber z kuchyňské linky nůž. Otoč se doleva a olízni památeční talíř. Otoč se doleva a popovídej si s rybičkou v akváriu. Otoč se doleva a prohlédni si plakát hudební skupiny. Otoč se doleva a vrať se zpět ke stolku s počítačem. Otoč se doleva a poslechni si 3 nové zprávy na záznamníku. Otoč se 2x doleva a seber z postele videoknihu. Otoč se doleva, popojdi ke stolku s televizí a pusť si jí. Po shlédnutí filmu se otoč se doprava, prohledej 3x křeslo a najdeš v něm mimo jiné i klíče od bytu. Otoč se 2x doleva a prohlédni si fotorámeček. Otoč se doleva a pusť si rádio. Otoč se doleva a popojdi ke dveřím. Podívej se do kukátka na dveřích, ale zatím ještě neodcházej pryč z bytu. Otoč se doleva, popojdi k jídelnímu stolu a 3x prozkoumej doručenou poštu. Otoč se doleva a podívej se z okna. Nyní už jsi prohledal celý byt, všechny důležité věci jsi našel, takže se otoč 2x doleva, popojdi ke dveřím a zkus byt opustit. Do Jackova bytu však v tu chvíli vleze oknem tlustý Freddie a chce si na Jackovi vyzkoušet své bojové umění. Ukaž Freddiemu, že se umíš prát též a bojuj s ním tak dlouho, dokud nepadne na zem. (Porazit Freddieho není bezpodmínečně nutné. V případě že Freddie uteče oknem, zapamatuj si, jestli to bylo okno vpravo od okna se žaluzií nebo vlevo od okna se žaluzií. Využiješ totiž stejnou únikovou cestu později.) Jack nyní konečně opustí svůj byt a dojde na autobusovou zastávku, kde se setká s místním bezdomovcem. Poté Jack odjede autobusem a zamíří do svého osvědčeného baru. Zde si zahraje několik kol jeho oblíbené vědomostní soutěže, aby všem přítomným ukázal, jaké má vědomosti o starých filmech. Po krátké chvilce je však Jack chycen dvěma agenty CIA, kteří ho uspí a unesou na neznámé místo.
Jack se po pár hodinách probere v zadní místnosti obchodu s květinami, kde byl uvězněn agenty CIA. Podívej se 2x do okénka ve dveřích, za kterými hlídají agenti dvojčata Alan a Allen. Otoč se doprava a prozkoumej 2x sešit položený na krabici. Najdeš v něm kartu žolíka (nebo papírek vonící po česneku, nebo vzkaz, že vše jde podle plánu). Otoč se doprava, popojdi vpřed a prohledej 5x věci položené na stole před sebou. Najdeš zde mimo jiné identifikační kartu CIA a starý ztvrdlý keks. Nyní se otoč doprava a popojdi vpřed ke stolku s počítačem. Ještě předtím než počítač použiješ se otoč doleva a prohledej 2x polici před sebou. Najdeš zde schovanou vrhací hvězdici. Otoč se zpět doprava a zkus použít počítač. Jack na počítač použije nalezenou ID kartu, ale v inkriminovanou chvíli do místnosti vejde několik tajných agentů. Poté co agenti Jacka seznámí s jeho špionážní akcí, vejde do místnosti šéf Jackovy mise Chauncey. Ten předá Jackovi kapesní CD přehrávač a pověří ho úkolem najít špióna Wolfa. Poté co Chauncey odejde, je Jack dvojčaty uspán a obvyklým způsobem dopraven zpět do svého bytu.
Poté co se Jack probere z bezvědomí se otoč doprava, popojdi k lednici, otoč se ještě jednou doprava a popojdi k jídelnímu stolu. Prozkoumej věci na stole a Jack zde najde nábojnici se svým jménem. Otoč se doleva a podívej se ven z okna. Spatříš agenta, hlídajícího dole před domem. Otoč se doleva, vrať se k lednici, otoč se 2x doprava a vrať se k počítači. Zapni počítač a Jack použije pro přístup k tajným souborům CIA nalezenou ID kartu. Prolistuj si pomocí mezerníku všechny stránky tajných spisů. Jsou zde informace o ruském špiónovi Foxovi a take o dalších špiónech. Dále jsou zde údaje o několika agentech CIA. Poté co si spisy pročteš, opusť obrazovku počítače pomocí Esc. Otoč se doleva a poslechni si jeden nový vzkaz na záznamníku. Otoč se 2x doprava, popojdi k lednici a zkus jí otevřít. Sice to stale moc dobře nejde, ale po chvilce z lednice vypadne nenažraný Freddie. (Freddie bude v lednici pouze v tom případě, že při vašem prvním setkání neutekl po vyhraném souboji oknem). Opět se s ním zkus poprat, tentokrát je však účinná pouze rychlá taktická obrana. Po skončení souboje s Freddiem si zapamatuj, které okno použije ke svému úniku, jelikož se ti to za okamžik bude hodit. Freddie tedy uteče buď oknem vpravo (od okna s žaluzií) nebo oknem vlevo (od okna se žaluzií). Ihned poté někdo zaklepe na dveře. Po jejich otevření však Jacka čeká nemilé překvapení v podobě nájemného vraha Franka. Poté co se Frank s Jackem trochu seznámí, vtrhne Frank do bytu ještě jednou (tentokrát bez klepání) a začne na Jacka mířit pistolí. Na nic nečekej, otoč se doleva a pokud předtím Freddie utekl oknem vpravo, vyskoč ven oknem před sebou. Pokud však Freddie utekl oknem vlevo, neskákej ven tímto oknem, otoč se ještě jednou doleva a vyskoč ven oknem před sebou. Poté co vybereš to správné okno k úniku z bytu, zbrzdí Jack úspěšně svůj pád na zem a proletí střechou do obchodu s květinami. Zde najde v jednom z pugetů vzkaz od Chaunceye.
Jack pokračuje po menším nedorozumění v květinářství v útěku před zabijákem Frankem a cestou narazí před výlohou cestovní kanceláře na Chaunceye v indiánském převleku. Ten mu půjčí speciální helmu, pomocí které může snadno identifikovat špióna Foxe. Poté co Jack jen díky menší lsti Chaunceye jen tak tak unikne před dotírajícím Frankem, nasadí si speciální helmu a rozběhne se hledat špióna Foxe. Během honičky s nasazenou helmou tedy neustále sleduj terč, který ukazuje na prchajícího Foxe v davu před tebou. Pokud Fox zahne doprava nebo doleva, zahni ihned odpovídajícím směrem, abys ho neztratil z dohledu. Jack Foxe na tržišti téměř dostihne, naneštěstí jej však Frank postřelí pistolí. Jack ještě stačí Franka na chvilku zpacifikovat, když na něj schodí plachtu přístřešku odříznutou nožem, ale špión Fox je naneštěstí smrtelně zraněn. (Pokud jsi nesebral nůž z kuchyňské linky v Jackově bytě, Frank postřelí i Jacka, kterého však zachrání CD v náprsní kapse.) Ještě než Fox zemře, předá Jackovi během rozhovoru velmi důležité CD. Poté co se Jack napakuje penězi z Foxova kufříku, přijde na místo činu sympatická dívka Lisa, která se chce s Jackem očividně seznámit. Během nenápadného odchodu Jacka a Lisy v přestrojení za mnichy však Jack během rozhovoru omdlí a probere se až na chodbě nemocnice.
Agent Chauncey, který je v převleku za doktora, předá Jackovi poté co se trochu vzpamatuje speciální tryskové lyže, které bude při své akci zcela určitě potřebovat. Ihned poté se na chodbě nemocnice objeví špión Wolf se svými kumpány v převlečení za sestřičky a požaduje po Jackovi CD od Foxe. Jack se ale jen tak nevzdá a tak i s pomocí Lisyny účinné sebeobrany začne rychle prchat pryč. Lisa je ale naneštěstí chycena zabijákem Frankem. Padouši jsou I přesto Jackovi neustále v patách a tak mu nezbývá nic jiného než si vypůjčit invalidní vozík od jednoho z pacientů. Po nasazení tryskových lyží vyrazí Jack na projížďku po chodbách nemocnice a jeho úkolem je dojet z třetího podlaží nemocnice až k východu na prvním podlaží. Měnit směr jízdy vozíku se dá buď na křižovatce na dlouhé chodbě (ihned za otevřenými dveřmi), nebo na T křižovatce na konci chodby, případně na rohu na konci chodby, kde se však dá vždy zahnout pouze jedním směrem. Postup ve 3.podlaží (pouze v action módu) je následující: doprava, rovně, 3x doprava, rovně, 2x doleva a na konci chodby vjet do výtahu s doktory, který sjede na 2.podlaží. Postup ve 2.podlaží (v action módu) je následující: 2x doprava, rovně, 2x doleva, 2x doprava, 2x doleva, 2x doprava,, doleva a na konci chodby vjet do výtahu se sestřičkami, který sjede na 1. podlaží. (Pokud náhodou na tomto podlaží na chodbách nemocnice zabloudíš, v žádném případě nevjížděj do otevřené výtahové šachty. Pokud při cestě dál narazíš podruhé na T křižovatku na konci chodby, nikam neodbočuj a nech Jacka prorazit zeď. Jack slétne i s vozíkem na parkoviště před nemocnicí (naštěstí se mu nic nestane) a zde zpacifikuje Franka, který čeká u svého auta se zajatou Lisou.) Postup ve 2.podlaží (ve strategy módu) je následující: doprava, rovně, 3x doprava, rovně, 2x doleva a na konci chodby vjet do výtahu se sestřičkami, který sjede na 1. podlaží. Postup na 1.podlaží (v action i strategy módu) je následující: rovně, 2x doprava a doleva. Jack vyjede na vozíku ven z nemocnice, dojede až na parkoviště, kde sejme čekajícího Franka. Poté nastoupí do jeho auta, kde sedí unesená Lisa a přehraje si další část CD od Foxe. Po krátkém telefonátu odjede Jack s Lisou na domluvenou schůzku s agenty dvojčaty k obchodu s květinami.
Jack se snaží agenty oklamat a tak jim pošle falešné CD po starém známém bezdomovcovi. Lest se však nezdaří a bezdomovec za svou ochotu zaplatí životem. Je tedy zapotřebí vymyslet plán B. Otoč se doleva a spatříš Lisu, která přijela s novým autem. Zatím však do auta nenastupuj. Otoč se ještě jednou doleva a všimni si plakátu s karibským pobřeží, v jehož pravé části jsou nalepeny vystřižené fotografie několika chatek. Zapamatuj si počet chatek (od jedné do čtyř), bude se ti to hodit později. Otoč se ještě jednou doleva a vejdi do stánku Six Hours Express. Jack obdrží důležité informace od tajného agenta převlečeného za prodavače a poté stánek opustí. Nastup tedy konečně do auta k čekající Lise. Jack s Lisou odjedou na letiště a poté odletí buď do Las Vegas nebo rovnou do lyžařského střediska Aspen v Coloradu (viz. další část návodu).
Po příchodu do Casina v Las Vegas Jack potká u výherního automatu Chaunceye převlečeného za Elvise. Chauncey Jackovi předá identifikační kartu pro vstup do šaten hostesek a požádá jej, aby to tam trochu omrknul. V šatnách na Jacka čekají tři svůdné dívky, které se však umí i skvěle prát. Tvým úkolem je tedy pomocí svých natrénovaných hmatů a chvatů postupně zdolat všechny tři dívky, dokud nepadnou na zem po závěrečném polibku. Po zdolání všech třech dívek Jack na stolku najde vzkaz, že si může dojít na drink. Jack se tedy nenechá dvakrát pobízet a vydá se do nejbližšího baru. Zde neodolá nabídky barmana a zahraje si svojí oblíbenou vědomostní soutěž Destiny. Moderátor soutěže Jackovi položí celkem šest otázek a tvým úkolem je pomocí šipky vpravo nebo vlevo zvolit správnou odpověď ze dvou nabízených možností, které se krátce objeví na obrazovce. Správné odpovědi (v náhodném pořadí) jsou tyto: Know it All, A Feather, Visually Impaired, His Stethoscope, The Water and Cattle a Mephistopheles Woods. Poté co Jack vyhraje a chystá se na shlédnutí prémie, přijde do baru Lisa a odvede ho raději pryč. Při cestě z Casina narazí Jack na schodech na směrovku do nejbližšího Six Hours Expressu. Odboč tedy doleva a Jack obdrží další informace od tajného agenta převlečeného za prodavače. Ihned poté Jack odletí do Colorada.
Jack si nasadí už jednou vyzkoušené tryskové lyže a vyveze se vlekem nahoru na lyžařskou sjezdovku. Zde prozkoumá mapu a sjede k rozcestníku vedoucímu ke čtyřem různým lyžařským chatkám. Nyní je potřeba zvolit cestu pouze k jedné z nich. Vydej se tedy směrem k té chatce, jejíž číslo odpovídá počtu chatek z plakátu, který jsi viděl u Six Hours Expressu poblíž obchodu s květinami. Poté co Jack sjede k dalšímu rozcestníku, pokračuj směrem ke stejné chatě jako předtím. Poté co Jack dorazí do lyžařské chatky, objeví se na sjezdovce ozbrojení snowboardisté, kteří mu jdou bezpychyby po krku. Jack se tedy okamžitě rozjede dolů po slezdovce, aby se snowboardistů zbavil. Cestou si ještě přehraje CD od Foxe a poté spěchá dál. Nejprve ho čeká závod ve slalomu. Poté co projedeš startovacím zařízením, soustřeď se na jednotlivé slalomové branky a v pravý okamžik zahni střídavě vpravo nebo vlevo (první branka je vždy vpravo takže začínáš zahnutím vlevo). Nesmíš však zahnout moc brzy (branka Jacka švihne do hlavy) ani moc pozdě (Jack branku mine). Můžeš udělat maximálně dvě chyby. Po úspěšném projetí slalomu si Jack nasadí speciální helmu, vytáhne samopal ukrytý v lyžařské hůlce a vydá se dál po sjezdovce vstříc dotírajícím snowboardistům. Během jízdy s nasazenou helmou tedy neustále sleduj terče, které ukazují na snowboardisty před tebou a okamžitě je zneškodni pomocí samopalu. Můžeš minout maximálně dva snowboardisty. Po úspěšném zneškodnění všech snowbardistů Jack zamíří dolů na konec sjezdovky. Pokud se ti předtím podařilo projet i celý slalom rychle a naprosto čistě, obdržíš v cíli zlatou medaili. Jack poté narazí na další odbočku k nejbližšímu Six Hours Expressu. Odboč tedy doleva a Jack dostane další informace od tajného agenta. Poté konečně sjede až na úplný konec sjezdovky, kde už ho čeká Lisa ve svém autě. Lisa hned Jacka odveze na nejbližší letiště, aby mohl pokračovat ve své misi.
Po vzlétnutí malého soukromého letadla Jack s úžasem zjistí, že se na palubě nachází i známá osobnost z televizní obrazovky Edison Pettibone. V průběhu rozhovoru však Jacka čeká nemilé překvapení, jelikož zjistí, že všichni další cestující na palubě jsou Pettibonovi naklonovaní dvojníci. Poté co všichni včetně pilota letadlo opustí a Jack spatří skrz čelní okénko i zabijáka Franka, nezbyde mu nic jiného než vyskočit z letadla též. Poté co Jack letící vzduchem najde v kapse pistoli, je tvým úkolem trefit dotírajícího Franka a Pettibonovy dvojníky poletující okolo. Nábojnic však v pistoli není neomezené množství. Snaž se tedy vždy přesně trefit jednoho nejblíže letícího padoucha. Pokud moc zaváháš, začnou po tobě dvojníci házet kovadliny. V tomto případě tedy tref vždy jednu z letících kovadlin, aby tě ani jedna z nich nezasáhla. Po úspěšném trefení Franka, několika dvojníků a případně i kovadlin Jackovi sice dojdou náboje, ale naštěstí krátce poté bezpečně dopadne na pevnou zem. Zde potká auto s Lisou, která náhodně projíždí kolem a tak se společně vydají (podruhé) do Las Vegas.
Poté co se Jack s Lisou ubytují v Casinu, rozhodnou se strávit večer každý sám. Když Jack odchází od recepce, potká u výherních automatů Chaunceye převlečeného za Elvise. (Pokud jsi již v Las Vegas jednou byl, je Chauncey převlečený za liftboye.) Chauncey Jackovi předá identifikační kartu pro vstup do šaten hostesek a požádá jej, aby to tam trochu omrknul. Pokud jsi v Las Vegas poprvé, Jack se chce nejprve trochu odreagovat a tak se vydá na drink do nejbližšího baru. Zde neodolá nabídky barmana a zahraje si svojí oblíbenou vědomostní soutěž. (Postup v soutěži je popsán v předcházející části návodu.) Poté co Jack vyhraje, přijde k baru Lisa a Jack se tedy raději vydá do šaten hostesek. Poté co Jack vstoupí do šaten (které jsou už nyní naštěstí prázdné) projdi postupně všechny čtyři šatny, oddělené mezi sebou závěsy a prohledej důkladně stolky s líčidly a garderóbou napravo a nalevo. Najdeš zde tyto věci: modrý brk, kulku a skládací nůž. Po přistoupení k jednomu ze stolků si též můžeš prohlédnout fotografii agenta CIA se dvěma hosteskami. Po projití všemi šatnami vylez nahoru po žebříku za posledním závěsem a Jack se tak dostane poklopem v podlaze přímo k hracímu stolu v Casinu. Zvedni zásobník s hracími žetony a odstraň s pomocí brku bílý prášek, který je na dně schránky. Je zde napsána nápověda, která se to bude hodit později, až budeš začínat hrát karetní hru BlackJack. Zapamatuj si tedy, jestli máš hru začít s levým nebo s pravým balíčkem karet. Pokud chceš, můžeš se trochu projít okolo hracího stolu a to tak, že se otočíš doleva a popojdeš k výherním automatům. Na druhé straně hracího stolu pak seber černý žeton (pokud to půjde) a poté ještě prozkoumej červený žeton. Je na něm nápis INTERNYET. Není moc rozumné zdržovat se zde delší dobu, jelikož se poblíž nachází Wolf, který by se Jacka rád navždy zbavil. Otoč se tedy doprava, popojdi zpět k výherním automatům, u hracího stolu se otoč dozadu a prolez poklopem zpět do šaten. Nyní projdi všemi šatnami až ke vstupním dveřím a vyjdi ven. Jack se sice cestou po schodech zbaví identifikační karty, brzy nato je však chycen agenty dvojčaty a skončí zasypán drobnými v zásobníku ve sklepě Casina. I v této situaci si však Jack jako vždy poradí a tak se z pasti mincí vysvobodí pomocí ztvrdlého keksu. Poté co Jack zapije své nejnovější zážitky v baru, převlékne se cestou po Casinu do vypůjčeného smokingu a po setkání s agentem, který mu dá další instrukce se vydá na splnění dalšího úkolu. Před příchodem k hracímu stolu si Jack ještě přehraje CD od Foxe, na kterém je menší nápověda pro závěrečné kolo hry BlackJack. Poté co Jack přistoupí ke hracímu stolu, kde právě Wolf hraje BlackJack, přidá se k němu (bez obav o život) do hry. Na začátku hry hosteska Jackovi nabídne dva balíčky karet, takže dle nápovědy ze dna hracího stolku vyber pravý nebo levý balíček. V prvním a druhém kole hry poslouchej nápovědu agenta a pokud řekne hit, vezmi si další kartu (klávesa enter). Pokud však řekne stay, další kartu si neber. Ve třetím kole Wolf vsadí všechny své peníze, ale Jack už se nemůže na nápovědu agenta spolehnout, jelikož karty nyní rozdává Wolf. Využij tedy nápovědy z přehraného CD a pokud si dá Wolf pěst před pusu, vezmi si další kartu. Pokud si však Wolf přejede prstem po nose, další kartu si neber. Poté co Jack vyhraje i třetí kolo hry BlackJack a obere Wolfa o všechny jeho úspory, rozhodne se, že svou výhru raději v Casinu nerozfofruje. Na cestě z Casina však Jack potká svojí bývalou přítelkyni Sunny s jejím novým přítelem a jelikož očividně přišli o všechny peníze, nechá jim Jack ze soucitu pár drobných. U výtahu je však Jack opět odchycen starým známým zabijákem Frankem.
Poté co se Jack probere svázán ve sklepě Casina, s překvapením zjistí, že Wolf, Frank, Lisa a agenti CIA jsou nějací moc dobří kamarádi. Poté co všichni odejdou se Jackovi naštěstí podaří uvolnit se z pout, ale jeho cesta na svobodu netrvá moc dlouho. Narazí totiž na rozzlobené agenty dvojčata, kteří se ho snaží zlikvidovat. Jack si to ale nenechá v žádném případě líbit. Snaž se tedy oba dva agenty zpacifikovat, a to střídavě pomocí ran pěstí a kopů. Nejlepší postup je hned na začátku se otočit, vyřídit druhého agenta, pak se otočit zpět a vyřídit prvního agenta a tak dále. Souboj ti však nesmí trvat moc dlouho, protože jinak se předešlý vyřízený agent opět probere a napadne tě zezadu. Poté co se vypořádáš s oběma agenty, vezme si Jack zpět CD od Foxe a opustí Casino. Venku je však zadržen policií a skončí v policejní cele vyslýchán svůdnou policistkou. Poté co je Jack vysvobozen díky Chaunceyově tajnému vchodu do cely, odebere se domů, kde si společně s Freddiem pustí další část CD od Foxe. Ihned poté se Jack vypraví za Wolfem do jeho doupěte. Poté co Wolf Jackovi ozřejmí své plány na ovládnutí světa, strhne se v místnosti zuřivá přestřelka. Naštěstí je zde opět Chauncey, který Jackovi půjčí samopal s laserovým zaměřovačem na jeho obranu. Snaž se tedy co nejrychleji zasáhnout všechny své protivníky, dříve než zasáhnou oni tebe. Poté co Jack postřílí všechny protivníky, pozve si Wolf na pomoc tři silné zápasníky a Jack skončí v ringu mezi nimi. Zde platí podobná taktika jako u dvojčat s tím rozdílem, že si v pohodě vystačíš pouze s kopy nohou. Poté co Jack vyřídí všechny tři zápasníky, dostane pochvalu od Chaunceye a odebere se do sálu s herními automaty. U automatu nazvaném Fox Hunt Jack najde další CD a po jeho spuštění začne hrát hru s liškou a kachnami. Tref tedy dle rady Chaunceye kachnu (nikoliv lišku) a získáš tak dobré skóre ve hře. V místnosti se však nenadále objeví Frank, který spoutal Lisu a má chuť se s Jackem ještě jednou poprat. Vyřiď tedy Franka pár dobře mířenými údery a Jack Lisu ihned osvobodí z pout. Poté co se Jack zbaví Franka jednou provždy, je Lisa naneštěstí postřelena proradným agentem CIA. Na scéně se nenadále objeví i Wolf, který však Chanceyovi s Jackem opět jen o vlásek unikne. Wolf poté bleskurychle nasedne do své přepravní rakety a vydá se s ní do labyrintu tunelů, aby svým pronásledovatelům unikl. Jackovi tedy nezbývá jiná možnost než nasednout do rakety též a vydat se Wolfa stíhat. Během letu raketou tedy sleduj prchajícího Wolfa před sebou a až doletíš ke křižovatce, zahni do žluté chodby osvětlené plameny Wolfovy rakety. Až budeš těsně za Wolfem (spatříš před sebou plameny jeho rakety), vypal na něj dávku z kulometu. Během letu labyrintem tě však pronásledují i Wolfovi kumpáni v raketách za tebou. Čas od času se tedy ohlédni za sebe, a pokud tě bude nějaký padouch pronásledovat a střílet po tobě, proveď otočku vzhůru nohama, aby tě netrefil. Aby ses padoucha za tebou zbavil, zahni na další křižovatce do bílé neosvětlené chodby a na další křižovatce zahni do žluté osvětlené chodby. Takto se dostaneš za padoucha a můžeš na něj vypálit dávku z kulometu abys zničil jeho raketu. Poté co Jack Wolfa na konci labyrintu dostihne, je Wolf konečně zatčen a Jack je pochválen za dobře odvedenou práci šéfem mise Chaunceyem. A jak se během krátké chvilky ukáže, ani Lisa nebyla během akce zraněna. Jack tedy splnil svou roli agenta na výbornou a tak mu nezbývá nic jiného než nasednout s Lisou do rudého Ferrari a odjet si společně užít zaslouženou chvilku slávy.Konec hry.
Uložené pozice-akční mod,strategický mod
Čeština
Demo
Recenze