Forever Worlds
25. 5. 2010
Forever Worlds
Autor návodu-Stan Madukas
Hrajete za mladého archeologa a detektiva Jacka Lansera. Budete pátrat po svém zmizelém učiteli, proslulém paleontologovi Docu Maintlandovi. Ten měl najít v džungli tajemství věčného mládí. Na své cestě nejste sami. Budete mít doprovod v podobě Maintlandovy dcery Nancy,kterou si chcete vzít a i to je důvod proč najít jejího otce. Poputujete bizarními světy, setkáte se s různými stvořeními, s nimiž prohodíte i pár slov. Hra je plná hádanek a hlavolamů. ČÁST 1: Prales
Klikněte na loď, která kotví v přístavu na úpatí džungle. Přečtěte si ukazatele směru. Jděte jedinou možnou cestou do džungle do té doby, než přijdete do vesnice. Přivítáte se se třemi barevně oblečenými domorodci. Promluvte si s nimi. Nalevo od nich vidíte cestu. Dozvíte se,že potřebujete najít knihu a strom.Nejdříve vstupte do jediné přístupné chaty. Na pravé straně kufru si přečtěte nový ukazatel směru a prohledejte místnost.Na stole je fotografie vaší milované Nancy. Seberte fotografii,vyjděte ven a jděte zmíněnou cestou do džungle. Po několika kliknutích se otočte a na pravé straně leží pod stromem červená kniha. Klikněte na knihu a čtěte ukazatel směru. Pak klikněte na kouzelný strom a budete přeneseni do jeho podzemní části.. Jděte vpřed a velekněz se zmocní Jackovy osoby. Jack je nyní uvězněn a jeho problémy jsou nyní dvojité.Nejprve musí pátrat po doktorovi a musí vyřešit, jak vehnat do úzkých velekněze. Jděte ke zvláštnímu přístroji se zelenými a modrými světly. Klikněte na černou obrazovku na hádankový trojúhelník.Objeví se ohnivá mluvící maska. Maska ovládá přístup k portálům, které vedou k dalším světům. Přístup může být aktivovaný kliknutím na klíče na spodu stroje ve stejném tvaru jako symboly na vrcholu stroje.Kdykoliv najdete hádankový trojúhelník, znamená to, že budete řešit hádanku.Musíte vždy nejdřív kliknout na trojúhelník.Počítejte klíče na stroji zleva doprava 1 - 2 - 3 - 4 - 5 – 6. Stiskněte je v tomto pořadí.: 3 - 2 - 3 - 2 - 1 – 2 - 2
ČÁST 2: Země Mu
Ocitly jste se na zvláštním magickém místě. Jsou zde přístupové portály k dalším světům. Prozatím je zde jediný přístupný, ale když se pokusíte o aktivovování dveří, maska vlevo od vstupu začne drmolit. Klikněte na masku a objeví se ještěrka, která vás doprovodí ve zbytku cesty. Teď klikněte na dveře a vejdete do země Mu.Byli jste přepraveni zpět o 70,000 let .Jděte cestou vpravo, kde je zvláštní kamenný sloupec. Zapamatujte si melodie.Vraťte se na mýtinu a jděte cestou vlevo.klikněte, vpravo seberte modré banány – jsou k ničemu, ale jsou tam.Znovu klikněte a uvidíte vpravo řeku s kánoí na protější straně. Klikněte na řeku.Krokodýli !. Pokračujte po cestě.. Jděte vpřed do té doby, než narazíte na kamenné schody, které vedou nahoru k dřevěné plošině ozdobené ptačími návrhy. Jděte po schodech nahoru. Čtyři velké dřevěné sloupce ozdobené čerstvými věnci se tyčí k obloze. Z každého sloupce visí roura, která hraje určitou melodii – viz kamenný sloup.Klikněte na hádankový trojúhelník. Pak klikněte na každou rouru a poslouchejte jednotlivé melodie. Počítejte roury zleva doprava: 1 - 2 - 3 - 4 Klikněte na roury: 3 - 2 - 1 - 2 - 3 -1 Správná melodie přivolá kondora ,který vás vezme do dalšího světa.. Jděte kupředu na první setkání s duchy.Vstupte do domu za duchy. Rozhlédněte se kolem a seberte čokolády ze stolu. Vyjděte ven. Cestou vlevo od duchů dojdete k visutému mostu. Jděte přes most a jděte na kopec do té doby, než dojdete do další vesnice. Jděte do domu vlevo a seberte švýcarský armádní nůž. V protějším domě se dvěma talíři po obou stranách dveří seberte lampu ze stolu. Jsou tam velká křídla v dubové skříňce. Klikněte na hádankový trojúhelník. Umístěte vaše čokolády pod křídla.Nyní jste u kánoe na druhé straně řeky.Prohledejte okolí a vedle vašich křídel najdete další čokolády. Tyto kusy jsou ozdobené ikonou ještěrky. Jděte směrem ke kánoi a otočte se. Jsou tu dveře. Klikněte na ně a přečtěte si ukazatel směru.Skočte do kánoe a budete přepraveni na další místo. Tato pláž je vám důvěrně známá, najdete zde kladivo na plácku vlevo od dveří. Přidejte kladivo k vašemu inventáři a klikněte na dveře. Nyní jste ve strojovně, která drží všechny herní světy schopné provozu.Později prozkoumáte celou oblast, ale nyní klikněte na přístroj před vámi. Je to ovladač toku řeky Mu. Klikněte na páčky, ale kolo se pohybuje dost divně. Vezmi kladivo z inventáře a použijte ho na vršek stroje Teď klikněte na kolo. Pořád se ani nehne, ale dělník slyší rachot a přijde stroj opravit.Skočte zpět do kánoe , která vás přepraví na protější pláž. Jakmile byl přístroj opraven, falešné dveře zmizely a cesta je nyní volná. Vpravo vezměte další čokoládu s ikonou boty. Pokračujte po cestě vlevo,od čokolády do houští. Seberte šedivý kotouč a vlevo u velkého balvanu seberte malé kameny.Vrátíte se na pláž. Sesbírejte kameny pod stromem, vpravo ,zády ke kanoi je cesta k domku na kůlech, ale zatím se do něj nedostanete. Vraťte se na pláž a potom jděte širší cestou vlevo.Vidíte animaci.To je další vesnice. Seberte banány pověšené u chaty vpravo a jděte cestou vlevo od banánů hlouběji do lesa. Jste u chrámu. Vpravo za stromem seberte látkový sáček. klikněte vpřed a vlevo seberte šedý kotouč.Teď vstupte do chrámu.Vpravo je vodní oltář vyzdobený exotickým hadem. Přímo před vámi jsou výtahové dveře,které vedou na vrchol chrámu. Vpravo od oltáře jsou čokolády vyzdobené opičími ikonami. Naproti od oltáře seberte ze země kompas.Jděte k vodnímu oltáři a klikněte na hádankový trojúhelník.Vezměte sáček z vašeho inventáře a umístěte ho před hada. Dejte šedé kameny na sáček. Plný sáček seberte. Otočte se k podstavci proti oltáři. Klikněte na hádankový trojúhelník a potom na něj umístěte sáček.V místnosti je skleník s párem kouzelných sandálů. Klikněte na hádankový trojúhelník a potom klikněte na zásuvku vespod vitríny.. Dejte čokoládu s botovou ikonou do zásuvky a seberte sandály.Jděte ven z chrámu a vraťte se na pláž. Cestou doprava, čelem k řece se vrátíte k obrovskému balvanu.. Klikněte na hádankový trojúhelník a potom na balvan položte sandály z inventáře. To odvalí balvan z cesty a vy uvidíte rozbitý žebřík .Seberte ho.Vrátíte se na pláž a znovu navštívíte chatu na kůlech, cestou vlevo čelem k řece.. Klikněte na hádankový trojúhelník. Pak umístěte rozbitý žebřík na plácek před chatu. Teď použijte šedý kotouč na žebřík a ten bude hned opraven. Dejte si žebřík do vašeho inventáře. Žebřík postavte k chatě a vejděte dovnitř.Na druhé straně chaty je visutý most hlídaný opičákem jménem Ábel. Jděte dvakrát kupředu . Klikněte na hádankový trojúhelník. Umístěte banány před Ábelem vlevo. On vás ještě projít nenechá. Klikněte na čokoládu s opičí ikonou a umístěte ji vedle banánů. Setkáte se s doktorem.Ocitnete se zpět ve vnitřku stromu.Klikněte na přístroj. Maska se objeví znovu. Klikněte na jediný dostupný portál .
ČÁST 3: Motýlí hotel
Nyní jste v hale hotelu.Jak sami vidíte ve výzdobě převládají převážně motýli. Jděte vpřed k šedým dveřím. Klikněte na ducha za recepcí Klikněte na zlatou krabici připevněnou na zdi vpravo a pak stiskněte knoflík vpravo na stole.Vypadá to že potřebujete čímsi převážit knoflík na protilehlé straně stolu.Klikněte napravo od recepce.Je tam ptačí socha vedle zelené kytky.Je tam také svícen na skříňce vpravo. Klikněte znovu na schránku a umístěte sochu na levou stranu stolu a potom klikněte na knoflík vpravo.Nyní už můžete projít šedými dveřmi.Jste v šestiúhelníkové místnosti obklopené šestero dveřmi, každé s hlídačem ,který zkontroluje jestli máte povolení ke vstupu. Očíslujeme si dveře ve směru hodinových ručiček.
Dveře 1 – hotelová recepce (za vámi)
Dveře 2 – výroba
Dveře 3 – administrativa
Dveře 4 – otazník na dveřích (od těchto dveří je nejlépe se orientovat)
Dveře 5 – skladiště
Dveře 6 – nákladový přístav
Projděte dveřmi #6 do nákladového přístavu (druhé dveře od otazníku vpravo). Vlevo vzadu je dokový předák (duch), klikněte na něj, tím převezmete jeho identitu dovolující Vám vstup do další místnosti.V místnosti jsou tři prázdné nektarové nádoby barvy fialové, zelené a žluté. Přidejte je do vašeho inventáře.Vrátíte se do šestiúhelníkové místnosti a projděte dveřmi #2 – výroba /druhé dveře od otazníku vlevo).Je to tu plné komplikovaných strojů a dopravních pásů. Prozkoumejte přístroj vlevo.Je to nouzový vypínač. Jděte vlevo od tohoto stroje a najdete červenou nektarovou sklenici na potrubí. Teď jděte nahoru na kovové schodiště a promluvte si s vedoucím duchem na vrcholu schodů. Pak seberte jantar vlevo na stole. Cestou k východu si všimněte dveří se žlutými pruhy, zatím nepřístupnými.Jděte zpět do šestiúhelníkové místnosti; projděte dveřmi #5 do skladiště (první vpravo od otazníku) Jděte přímo ke stolu a seberte počitadlo. Klikněte na hádankový aktivní bod na stole. Objeví se sada motýlů. Pamatujte si:Modrý, červený, červený, modrý, purpurový, žlutý.Vlevo od stolu jsou čtyři velké kádě výživného nektaru. Tento nektar živí motýly. Klikněte na měřidlo nad kohoutkem každé kádě. Přiložte ke každému kohoutku nádobu příslušné barvy. Až se naplní seberte je. Pokračujte místností vlevo do té doby, než jste čelem proti stroji v rohu místnosti. Klikněte na hádankový trojúhelník . Potom stiskněte knoflík vlevo. Tři vzory se objeví v kontrolním okénku. Točte prvním vzorem pokud dva žluté kruhy směřují zleva doprava .Točte druhým vzorem dokud zelený není žlutý ,kruh svisle dolů.Točte třetím vzorem dokud dva červené kruhy nejdou doprava.Vytiskne se povolení a vy se vrátíte do šestiúhelníkové místnosti.Použijte povolení na dveře místnost i#3 – administrativa. Přímo před vámi jsou dveře k hlavním kancelářím, ale dveře jsou uzavřeny do té doby, než najdete způsob jak přesvědčit zaměstnance,aby odešli z místnosti.Popovídejte si s nimi o jejich těžké práci.Podívejte se i na diagram na zdi a zjistíte,že potřebujete červený nektar. Napravo od nektarového diagramu jsou dveře které jsou částečně otevřené, ale jen na chvilku. Tyto dveře vedou do výroby, pamatujete si dveře se žlutými pruhy? Použijte počitadlo z vašeho inventáře na zaklínění dveří. Teď se vrátíte do výroby. Jděte k nouzovému vypínači a otočte jím.Alarm dokonale vylidní kanceláře. Vstupte znovu do kanceláře skrz počítadlem zaklíněné dveře a potom rychle vejděte do hlavních kanceláří předtím než vás zpozorují.Vidíte,že tisíce motýlů jsou uvěznění ve zvláštním zařízení. Vezměte si zapalovač na stole a potom zahněte vlevo.Před sebou máte kontrolní panelový stůl ,má čtyři barevné knoflíky které je nutné zmáčknout ve správném pořadí,aby motýli mohli ven ze zařízení.Pamatujte si kombinaci? Blue, Red, Red, Blue, Purple, Yellow.Pokud jste knoflíky stiskli ve správném pořadí tak se otevře střecha.Vlevo od dveří je jakýsi vtisk pro sklenici červeného nektaru.Aktivujte hádankový trojuhelník v prvním sloupci vpravo a pak umístěte sklenici červeného nektaru do vtisku.Jste před obchodem,vstupte dovnitř a za mřížemi vidíte fantazírovat doktora o obřím,velkém běláskovi.Dotkněte se ho.Kouzlo zmizí a jste opět ve věčném stromě. Klikněte na jediný dostupný portál.
ČÁST 4: Sopka
Jděte přes neúrodnou krajinu do té doby, než uvidíte ducha, pouštějícího draka. 3x klikněte mírně vpravo směrem k vulkánu .Najdete červeného draka ve vrásčitém stromu v kráteru vulkánu. 3x klikněte vpřed, otočte se a jděte kupředu do kopce. Otočte se vpravo a seberte čokolády ozdobené včelími ikonami. Vraťte se k duchovi s drakem. Od něj jděte mírně doprava do malé vesnice.Tam jsou dva duchové. Klikněte na ně. V jediné přístupné chatě seberte nádobu s kávou. V kleci je barevný papoušek. Klikněte na něj. Vystoupíte z chaty zadem.Jděte přímo vpřed k zamlženým kaňonům. Tam jsou tři cesty. Správná cesta je vlevo. Vstupte do kaňonu a potom jděte doprava. Pak zase doprava a potom se otočte vlevo. Točte se mírně vlevo první cestou a vepředu uvidíte volně stojící dveře v dálce. Bludiště není tak složité. Popis možná není přesný, ale jen přibližný. Dveře jsou vstupem k udržovací místnosti. V udržovací místnosti jděte jednou vpřed ,otočte se vpravo, jděte dvakrát vpřed a pak se otočte vlevo a jděte jednou vpřed.. Jděte do prvních dveří nalevo. Toto je reanimační místnost. Klikněte na hádankový trojúhelník, pak klikněte na hlavní vypínač naspodu prostředního stroje a komora se otevře. Dejte tam jantar z vašeho inventáře. Klikněte na žluté vyhýbky ve správném pořadí na středním stroji.
První nahoře nechte jak je
Druhou přesuňte doprava
Třetí přesuňte doprava
Čtvrtou nechte jak je
Klikněte na hlavní vypínač a dejte ještěrku do vašeho inventáře. Jděte ven do místnosti vpravo od reanimační místnosti. Toto je zvětšovací místnost. Jděte ke stroji s robotickou rukou. Aktivujte hádanku. Umístěte ještěrku do kotouče vpravo a klikněte na černou páku 2x.Uvidíte animaci.Na vrcholu vulkánu, klikněte na hádankový trojúhelník na obloze. Pak tam dejte draka. Teď připojte vaši konvici na kávu k drakovi. Hrnec a drak pomalu sestoupí do centra vulkánu. Po jeho návratu ho seberte. Nyní se jedinou možnou cestou vrátíte, kolem ducha s drakem zadním vchodem z chaty, přes bludiště ke dveřím do udržovací místnosti. Jděte kupředu a zahněte vpravo. Jsou zde uzamčené dveře vpravo. Klikněte na hádankový trojúhelník na dveřích. Umístěte váš svícen na spodek dveří. Teď použijte zapalovač na svícen. Nakonec umístěte konvici na kávu na svícen. Výbuch.V místnosti klikněte na páku vlevo. Objeví se kouzelná maska. Vraťte se do chodby a zeptejte se údržbáře, který již uklízí po explozi, jak otevřít zámek na skříňkách v místnosti. Pak se tam vraťte,a klikněte na hádankový kurzor na zámku skříněk vpravo.Je tam doktor. Potom co domluví se vrátíte do stromu.
ČÁST 5 – Závěrečný pokus
Známým způsobem se dostanete k jediným dostupným dveřím. Jste ve velíně . Jděte vlevo ,čelem k přístrojům U koše seberte čokolády. Zády k přístrojům, jděte levými dveřmi na dlouhé straně a pak dalšími dveřmi.Klikněte na plakát na zdi vpravo. Na stroji jsou 3 obrazovky. Klikejte na ně tak, abyste dostali obraz z kombinace včel a líhní. (2x líheň a včela uprostřed ). Prozkoumejte syntetizátor naproti, otevře se přihrádka.Jděte ven, 3x klikněte. Jste ve velíně. Jděte dveřmi vpravo čelem k velínu.Otočte se vlevo a vstupte do zvětšovací místnosti. Vpravo jděte k prosklenému oknu. Včela vás odnese.Jděte vlevo směrem ke spodku velké kytky. Vyšplhejte na vrchol kytky. Sledujte révu, namotanou na sloupci květiny, musíte pohybovat svým kurzorem do té doby, než najdete místo, kde můžete jít nahoru. Nahoře najdete červené semeno, skryté v listech. Seberte ho.Stejnou cestou sejděte dolů.Najděte včelu na dřevěném rámu vedle bílé květiny. Klikněte na hádankový trojúhelník. Vezměte včelí čokoládu z vašeho inventáře a umístěte jí před včelu.Budete letecky dopraveni zpět do zvětšovací místnosti. Odejděte z místnosti. Vrátíte se do velína a levými dveřmi zády k velínu jděte do místnosti s obrazovkami. Dejte semeno z kytky do zásuvky. Semeno se zvětší. Klikněte na hádankový trojúhelník. Maska se objeví a znovu promluví.Je tu závěrečná animace a s ní i konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
Hrajete za mladého archeologa a detektiva Jacka Lansera. Budete pátrat po svém zmizelém učiteli, proslulém paleontologovi Docu Maintlandovi. Ten měl najít v džungli tajemství věčného mládí. Na své cestě nejste sami. Budete mít doprovod v podobě Maintlandovy dcery Nancy,kterou si chcete vzít a i to je důvod proč najít jejího otce. Poputujete bizarními světy, setkáte se s různými stvořeními, s nimiž prohodíte i pár slov. Hra je plná hádanek a hlavolamů. ČÁST 1: Prales
Klikněte na loď, která kotví v přístavu na úpatí džungle. Přečtěte si ukazatele směru. Jděte jedinou možnou cestou do džungle do té doby, než přijdete do vesnice. Přivítáte se se třemi barevně oblečenými domorodci. Promluvte si s nimi. Nalevo od nich vidíte cestu. Dozvíte se,že potřebujete najít knihu a strom.Nejdříve vstupte do jediné přístupné chaty. Na pravé straně kufru si přečtěte nový ukazatel směru a prohledejte místnost.Na stole je fotografie vaší milované Nancy. Seberte fotografii,vyjděte ven a jděte zmíněnou cestou do džungle. Po několika kliknutích se otočte a na pravé straně leží pod stromem červená kniha. Klikněte na knihu a čtěte ukazatel směru. Pak klikněte na kouzelný strom a budete přeneseni do jeho podzemní části.. Jděte vpřed a velekněz se zmocní Jackovy osoby. Jack je nyní uvězněn a jeho problémy jsou nyní dvojité.Nejprve musí pátrat po doktorovi a musí vyřešit, jak vehnat do úzkých velekněze. Jděte ke zvláštnímu přístroji se zelenými a modrými světly. Klikněte na černou obrazovku na hádankový trojúhelník.Objeví se ohnivá mluvící maska. Maska ovládá přístup k portálům, které vedou k dalším světům. Přístup může být aktivovaný kliknutím na klíče na spodu stroje ve stejném tvaru jako symboly na vrcholu stroje.Kdykoliv najdete hádankový trojúhelník, znamená to, že budete řešit hádanku.Musíte vždy nejdřív kliknout na trojúhelník.Počítejte klíče na stroji zleva doprava 1 - 2 - 3 - 4 - 5 – 6. Stiskněte je v tomto pořadí.: 3 - 2 - 3 - 2 - 1 – 2 - 2
ČÁST 2: Země Mu
Ocitly jste se na zvláštním magickém místě. Jsou zde přístupové portály k dalším světům. Prozatím je zde jediný přístupný, ale když se pokusíte o aktivovování dveří, maska vlevo od vstupu začne drmolit. Klikněte na masku a objeví se ještěrka, která vás doprovodí ve zbytku cesty. Teď klikněte na dveře a vejdete do země Mu.Byli jste přepraveni zpět o 70,000 let .Jděte cestou vpravo, kde je zvláštní kamenný sloupec. Zapamatujte si melodie.Vraťte se na mýtinu a jděte cestou vlevo.klikněte, vpravo seberte modré banány – jsou k ničemu, ale jsou tam.Znovu klikněte a uvidíte vpravo řeku s kánoí na protější straně. Klikněte na řeku.Krokodýli !. Pokračujte po cestě.. Jděte vpřed do té doby, než narazíte na kamenné schody, které vedou nahoru k dřevěné plošině ozdobené ptačími návrhy. Jděte po schodech nahoru. Čtyři velké dřevěné sloupce ozdobené čerstvými věnci se tyčí k obloze. Z každého sloupce visí roura, která hraje určitou melodii – viz kamenný sloup.Klikněte na hádankový trojúhelník. Pak klikněte na každou rouru a poslouchejte jednotlivé melodie. Počítejte roury zleva doprava: 1 - 2 - 3 - 4 Klikněte na roury: 3 - 2 - 1 - 2 - 3 -1 Správná melodie přivolá kondora ,který vás vezme do dalšího světa.. Jděte kupředu na první setkání s duchy.Vstupte do domu za duchy. Rozhlédněte se kolem a seberte čokolády ze stolu. Vyjděte ven. Cestou vlevo od duchů dojdete k visutému mostu. Jděte přes most a jděte na kopec do té doby, než dojdete do další vesnice. Jděte do domu vlevo a seberte švýcarský armádní nůž. V protějším domě se dvěma talíři po obou stranách dveří seberte lampu ze stolu. Jsou tam velká křídla v dubové skříňce. Klikněte na hádankový trojúhelník. Umístěte vaše čokolády pod křídla.Nyní jste u kánoe na druhé straně řeky.Prohledejte okolí a vedle vašich křídel najdete další čokolády. Tyto kusy jsou ozdobené ikonou ještěrky. Jděte směrem ke kánoi a otočte se. Jsou tu dveře. Klikněte na ně a přečtěte si ukazatel směru.Skočte do kánoe a budete přepraveni na další místo. Tato pláž je vám důvěrně známá, najdete zde kladivo na plácku vlevo od dveří. Přidejte kladivo k vašemu inventáři a klikněte na dveře. Nyní jste ve strojovně, která drží všechny herní světy schopné provozu.Později prozkoumáte celou oblast, ale nyní klikněte na přístroj před vámi. Je to ovladač toku řeky Mu. Klikněte na páčky, ale kolo se pohybuje dost divně. Vezmi kladivo z inventáře a použijte ho na vršek stroje Teď klikněte na kolo. Pořád se ani nehne, ale dělník slyší rachot a přijde stroj opravit.Skočte zpět do kánoe , která vás přepraví na protější pláž. Jakmile byl přístroj opraven, falešné dveře zmizely a cesta je nyní volná. Vpravo vezměte další čokoládu s ikonou boty. Pokračujte po cestě vlevo,od čokolády do houští. Seberte šedivý kotouč a vlevo u velkého balvanu seberte malé kameny.Vrátíte se na pláž. Sesbírejte kameny pod stromem, vpravo ,zády ke kanoi je cesta k domku na kůlech, ale zatím se do něj nedostanete. Vraťte se na pláž a potom jděte širší cestou vlevo.Vidíte animaci.To je další vesnice. Seberte banány pověšené u chaty vpravo a jděte cestou vlevo od banánů hlouběji do lesa. Jste u chrámu. Vpravo za stromem seberte látkový sáček. klikněte vpřed a vlevo seberte šedý kotouč.Teď vstupte do chrámu.Vpravo je vodní oltář vyzdobený exotickým hadem. Přímo před vámi jsou výtahové dveře,které vedou na vrchol chrámu. Vpravo od oltáře jsou čokolády vyzdobené opičími ikonami. Naproti od oltáře seberte ze země kompas.Jděte k vodnímu oltáři a klikněte na hádankový trojúhelník.Vezměte sáček z vašeho inventáře a umístěte ho před hada. Dejte šedé kameny na sáček. Plný sáček seberte. Otočte se k podstavci proti oltáři. Klikněte na hádankový trojúhelník a potom na něj umístěte sáček.V místnosti je skleník s párem kouzelných sandálů. Klikněte na hádankový trojúhelník a potom klikněte na zásuvku vespod vitríny.. Dejte čokoládu s botovou ikonou do zásuvky a seberte sandály.Jděte ven z chrámu a vraťte se na pláž. Cestou doprava, čelem k řece se vrátíte k obrovskému balvanu.. Klikněte na hádankový trojúhelník a potom na balvan položte sandály z inventáře. To odvalí balvan z cesty a vy uvidíte rozbitý žebřík .Seberte ho.Vrátíte se na pláž a znovu navštívíte chatu na kůlech, cestou vlevo čelem k řece.. Klikněte na hádankový trojúhelník. Pak umístěte rozbitý žebřík na plácek před chatu. Teď použijte šedý kotouč na žebřík a ten bude hned opraven. Dejte si žebřík do vašeho inventáře. Žebřík postavte k chatě a vejděte dovnitř.Na druhé straně chaty je visutý most hlídaný opičákem jménem Ábel. Jděte dvakrát kupředu . Klikněte na hádankový trojúhelník. Umístěte banány před Ábelem vlevo. On vás ještě projít nenechá. Klikněte na čokoládu s opičí ikonou a umístěte ji vedle banánů. Setkáte se s doktorem.Ocitnete se zpět ve vnitřku stromu.Klikněte na přístroj. Maska se objeví znovu. Klikněte na jediný dostupný portál .
ČÁST 3: Motýlí hotel
Nyní jste v hale hotelu.Jak sami vidíte ve výzdobě převládají převážně motýli. Jděte vpřed k šedým dveřím. Klikněte na ducha za recepcí Klikněte na zlatou krabici připevněnou na zdi vpravo a pak stiskněte knoflík vpravo na stole.Vypadá to že potřebujete čímsi převážit knoflík na protilehlé straně stolu.Klikněte napravo od recepce.Je tam ptačí socha vedle zelené kytky.Je tam také svícen na skříňce vpravo. Klikněte znovu na schránku a umístěte sochu na levou stranu stolu a potom klikněte na knoflík vpravo.Nyní už můžete projít šedými dveřmi.Jste v šestiúhelníkové místnosti obklopené šestero dveřmi, každé s hlídačem ,který zkontroluje jestli máte povolení ke vstupu. Očíslujeme si dveře ve směru hodinových ručiček.
Dveře 1 – hotelová recepce (za vámi)
Dveře 2 – výroba
Dveře 3 – administrativa
Dveře 4 – otazník na dveřích (od těchto dveří je nejlépe se orientovat)
Dveře 5 – skladiště
Dveře 6 – nákladový přístav
Projděte dveřmi #6 do nákladového přístavu (druhé dveře od otazníku vpravo). Vlevo vzadu je dokový předák (duch), klikněte na něj, tím převezmete jeho identitu dovolující Vám vstup do další místnosti.V místnosti jsou tři prázdné nektarové nádoby barvy fialové, zelené a žluté. Přidejte je do vašeho inventáře.Vrátíte se do šestiúhelníkové místnosti a projděte dveřmi #2 – výroba /druhé dveře od otazníku vlevo).Je to tu plné komplikovaných strojů a dopravních pásů. Prozkoumejte přístroj vlevo.Je to nouzový vypínač. Jděte vlevo od tohoto stroje a najdete červenou nektarovou sklenici na potrubí. Teď jděte nahoru na kovové schodiště a promluvte si s vedoucím duchem na vrcholu schodů. Pak seberte jantar vlevo na stole. Cestou k východu si všimněte dveří se žlutými pruhy, zatím nepřístupnými.Jděte zpět do šestiúhelníkové místnosti; projděte dveřmi #5 do skladiště (první vpravo od otazníku) Jděte přímo ke stolu a seberte počitadlo. Klikněte na hádankový aktivní bod na stole. Objeví se sada motýlů. Pamatujte si:Modrý, červený, červený, modrý, purpurový, žlutý.Vlevo od stolu jsou čtyři velké kádě výživného nektaru. Tento nektar živí motýly. Klikněte na měřidlo nad kohoutkem každé kádě. Přiložte ke každému kohoutku nádobu příslušné barvy. Až se naplní seberte je. Pokračujte místností vlevo do té doby, než jste čelem proti stroji v rohu místnosti. Klikněte na hádankový trojúhelník . Potom stiskněte knoflík vlevo. Tři vzory se objeví v kontrolním okénku. Točte prvním vzorem pokud dva žluté kruhy směřují zleva doprava .Točte druhým vzorem dokud zelený není žlutý ,kruh svisle dolů.Točte třetím vzorem dokud dva červené kruhy nejdou doprava.Vytiskne se povolení a vy se vrátíte do šestiúhelníkové místnosti.Použijte povolení na dveře místnost i#3 – administrativa. Přímo před vámi jsou dveře k hlavním kancelářím, ale dveře jsou uzavřeny do té doby, než najdete způsob jak přesvědčit zaměstnance,aby odešli z místnosti.Popovídejte si s nimi o jejich těžké práci.Podívejte se i na diagram na zdi a zjistíte,že potřebujete červený nektar. Napravo od nektarového diagramu jsou dveře které jsou částečně otevřené, ale jen na chvilku. Tyto dveře vedou do výroby, pamatujete si dveře se žlutými pruhy? Použijte počitadlo z vašeho inventáře na zaklínění dveří. Teď se vrátíte do výroby. Jděte k nouzovému vypínači a otočte jím.Alarm dokonale vylidní kanceláře. Vstupte znovu do kanceláře skrz počítadlem zaklíněné dveře a potom rychle vejděte do hlavních kanceláří předtím než vás zpozorují.Vidíte,že tisíce motýlů jsou uvěznění ve zvláštním zařízení. Vezměte si zapalovač na stole a potom zahněte vlevo.Před sebou máte kontrolní panelový stůl ,má čtyři barevné knoflíky které je nutné zmáčknout ve správném pořadí,aby motýli mohli ven ze zařízení.Pamatujte si kombinaci? Blue, Red, Red, Blue, Purple, Yellow.Pokud jste knoflíky stiskli ve správném pořadí tak se otevře střecha.Vlevo od dveří je jakýsi vtisk pro sklenici červeného nektaru.Aktivujte hádankový trojuhelník v prvním sloupci vpravo a pak umístěte sklenici červeného nektaru do vtisku.Jste před obchodem,vstupte dovnitř a za mřížemi vidíte fantazírovat doktora o obřím,velkém běláskovi.Dotkněte se ho.Kouzlo zmizí a jste opět ve věčném stromě. Klikněte na jediný dostupný portál.
ČÁST 4: Sopka
Jděte přes neúrodnou krajinu do té doby, než uvidíte ducha, pouštějícího draka. 3x klikněte mírně vpravo směrem k vulkánu .Najdete červeného draka ve vrásčitém stromu v kráteru vulkánu. 3x klikněte vpřed, otočte se a jděte kupředu do kopce. Otočte se vpravo a seberte čokolády ozdobené včelími ikonami. Vraťte se k duchovi s drakem. Od něj jděte mírně doprava do malé vesnice.Tam jsou dva duchové. Klikněte na ně. V jediné přístupné chatě seberte nádobu s kávou. V kleci je barevný papoušek. Klikněte na něj. Vystoupíte z chaty zadem.Jděte přímo vpřed k zamlženým kaňonům. Tam jsou tři cesty. Správná cesta je vlevo. Vstupte do kaňonu a potom jděte doprava. Pak zase doprava a potom se otočte vlevo. Točte se mírně vlevo první cestou a vepředu uvidíte volně stojící dveře v dálce. Bludiště není tak složité. Popis možná není přesný, ale jen přibližný. Dveře jsou vstupem k udržovací místnosti. V udržovací místnosti jděte jednou vpřed ,otočte se vpravo, jděte dvakrát vpřed a pak se otočte vlevo a jděte jednou vpřed.. Jděte do prvních dveří nalevo. Toto je reanimační místnost. Klikněte na hádankový trojúhelník, pak klikněte na hlavní vypínač naspodu prostředního stroje a komora se otevře. Dejte tam jantar z vašeho inventáře. Klikněte na žluté vyhýbky ve správném pořadí na středním stroji.
První nahoře nechte jak je
Druhou přesuňte doprava
Třetí přesuňte doprava
Čtvrtou nechte jak je
Klikněte na hlavní vypínač a dejte ještěrku do vašeho inventáře. Jděte ven do místnosti vpravo od reanimační místnosti. Toto je zvětšovací místnost. Jděte ke stroji s robotickou rukou. Aktivujte hádanku. Umístěte ještěrku do kotouče vpravo a klikněte na černou páku 2x.Uvidíte animaci.Na vrcholu vulkánu, klikněte na hádankový trojúhelník na obloze. Pak tam dejte draka. Teď připojte vaši konvici na kávu k drakovi. Hrnec a drak pomalu sestoupí do centra vulkánu. Po jeho návratu ho seberte. Nyní se jedinou možnou cestou vrátíte, kolem ducha s drakem zadním vchodem z chaty, přes bludiště ke dveřím do udržovací místnosti. Jděte kupředu a zahněte vpravo. Jsou zde uzamčené dveře vpravo. Klikněte na hádankový trojúhelník na dveřích. Umístěte váš svícen na spodek dveří. Teď použijte zapalovač na svícen. Nakonec umístěte konvici na kávu na svícen. Výbuch.V místnosti klikněte na páku vlevo. Objeví se kouzelná maska. Vraťte se do chodby a zeptejte se údržbáře, který již uklízí po explozi, jak otevřít zámek na skříňkách v místnosti. Pak se tam vraťte,a klikněte na hádankový kurzor na zámku skříněk vpravo.Je tam doktor. Potom co domluví se vrátíte do stromu.
ČÁST 5 – Závěrečný pokus
Známým způsobem se dostanete k jediným dostupným dveřím. Jste ve velíně . Jděte vlevo ,čelem k přístrojům U koše seberte čokolády. Zády k přístrojům, jděte levými dveřmi na dlouhé straně a pak dalšími dveřmi.Klikněte na plakát na zdi vpravo. Na stroji jsou 3 obrazovky. Klikejte na ně tak, abyste dostali obraz z kombinace včel a líhní. (2x líheň a včela uprostřed ). Prozkoumejte syntetizátor naproti, otevře se přihrádka.Jděte ven, 3x klikněte. Jste ve velíně. Jděte dveřmi vpravo čelem k velínu.Otočte se vlevo a vstupte do zvětšovací místnosti. Vpravo jděte k prosklenému oknu. Včela vás odnese.Jděte vlevo směrem ke spodku velké kytky. Vyšplhejte na vrchol kytky. Sledujte révu, namotanou na sloupci květiny, musíte pohybovat svým kurzorem do té doby, než najdete místo, kde můžete jít nahoru. Nahoře najdete červené semeno, skryté v listech. Seberte ho.Stejnou cestou sejděte dolů.Najděte včelu na dřevěném rámu vedle bílé květiny. Klikněte na hádankový trojúhelník. Vezměte včelí čokoládu z vašeho inventáře a umístěte jí před včelu.Budete letecky dopraveni zpět do zvětšovací místnosti. Odejděte z místnosti. Vrátíte se do velína a levými dveřmi zády k velínu jděte do místnosti s obrazovkami. Dejte semeno z kytky do zásuvky. Semeno se zvětší. Klikněte na hádankový trojúhelník. Maska se objeví a znovu promluví.Je tu závěrečná animace a s ní i konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
Náhledy fotografií ze složky Forever Worlds
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář