Jdi na obsah Jdi na menu
 

Famous Five 2 Silver Tower

5. 8. 2010
TOPlist

Famous Five 2: Silver Tower

Julian , Dick ,George , Ann & Timmy )

5.8.2010 Autor návodu-Standa Madukas

Kliknutím na klávesu F1 se dostanete do menu,kde si můžete uložit či načíst hru.Je tu 10 ukládacích slotů.     

Julian vychází s kufrem z domu, Dick a Ann právě přijeli .Po rozhovoru Ann a Julian odejdou do domu.Dick zůstal s kufrem před domem.

Dick :

Klikněte na poznámku na dveřích,přečtete si jí. Projděte do domu,do chodby  a jděte do kuchyně.V kuchyni si pokecáte s Ann a Julianem,pak si vezměte tužku ,která visí na dveřích . Podívejte se na poznámkový blok na stole . Vezměte tužku z inventáře a klikněte s ní na poznámkový blok na stole .Opět pokecáte s Ann a Julianem.Vezměte si psí kost u misky napravo . Vezměte si konvici a naplňte ji vodou z kohoutku ve dřezu,získáte konvici s vodou. Vyjděte z kuchyně. Otevřete truhlu-kufr v chodbě a vezměte si z ní  zašlý stříbrný tácek a leštidlo na stříbro ,obojí se vám uloží do inventáře-batohu . Použijte leštidlo na stříbrný tácek ,získáte vyleštěný stříbrný tácek. Na patře jděte do chlapeckého pokoje/boys room/nalevo ,vezměte si zrcadlo ,které visí na dveřích do koupelny . Vyjděte ven z domu,jděte do kůlny nalevo a vezměte si šroubovák z podlahy ,z pracovního pultu si vezměte klacek namočený v barvě, velkou & malou cihlu, rozbitou pojistku a tři plechovky z poličky nad stolem. Vezměte si také prázdnou plechovku ze střední police napravo. Jděte ven a vezměte si lopatu u dveří . Jděte na pláž/beach/vlevo a pak do jeskyně na pravé straně obrazovky . Vezměte si dalekohled a zlomené veslo ze země . Vyjděte z jeskyně,v inventáři klikněte na dalekohled a dalekohledem klikněte na Dicka.V dálce vidíte na skalnatém ostrově stříbrnou věž. Podívejte se na stopy v písku.Jděte do rybářské boudy . Promluvte si s Alfem o skalnatém ostrově s věží. Vezměte si zápalky ze stolu a klikněte na dveře s tím ,že odejdete.Objeví se tu teta Fanny,George a Timmy.Promluvíte si s nimi a pak společně odejdete k domu.

George :

Timmy před domem najde stopy . Klikněte na stopu.Z otázek vyberte první a pak druhou.Opět klikněte na stopu a sesbírejte kameny kolem stopy.Přejděte ke kůlně a vejděte dovnitř . Na polici na které je GIPS dejte nejprve velkou cihlu z inventáře a pak si z police vezměte GIPS. V inventáři klikněte na prázdnou plechovku konvicí s vodou a pak použijte na plechovku GIPS.Zamíchejte obsah plechovky klackem od barvy,získáte omítku smíchanou se sádrou . Vraťte se do domu,jděte do patra do chlapeckého pokoje/boys room/ nalevo a vezměte si igelitovou tašku z postele. Jděte ven a na stopu použijte nejprve omítku smíchanou se sádrou ,pak použijte na stopu igelitovou tašku a nakonec na stopu použijte kameny z inventáře,tím stopu zatížíte.Stopy si zatím nebudeme všímat,necháme zatvrdnout sádru.Jděte do kuchyně,kde si nejprve se všemi pokecáte a pak si vezměte ze stolu dopis pro pana Pottershama.Vyjděte do chodby,Timmy skočí na Georga,tomu vypadne dopis a otevře se.Obsah si přečtete a vydáte se k majáku.Vyjděte ven před dům a jděte doprava k majáku,kde si promluvte s panem Loomerem,vyberte otázky 1 a 2.Pak dejte Loomerovi nůž z inventáře a vstupte dveřmi vedle do pokoje pro hosty.Klikněte na počítač,je však potřebné heslo.Klikněte na lísteček na nástěnce nad počítačem.Otevřete skříň nalevo . Klikněte na boty ,v pokoji se objeví pan Pottersham . Dáte mu automaticky dopis,který jste vzali v kuchyni ze stolu a až s ním domluvíte, tak vyjdete ven,kde opět pohovoříte s panem Loomerem.

Dick :

Vraťte se zpět k domu,teta Funny vás už vyhlíží u dveří.Automaticky se ocitnete v pokoji/boys room/.Promluvíte si s členy týmu,Timmy přinese botu,kterou si po rozhovorech vezměte.Vyjděte ven z pokoje ,na schodech vás zastaví teta Funny a zakáže vám jít ven.Vraťte se do pokoje /boys room/,pokácejte s členy týmu ,uslyšíte ránu.Dick opět vyjde ven a pokecá s tetou Funny. Vraťte se zpět do pokoje ,pokácejte s týmem a jděte pak vpravo do koupelny,zavřete za sebou dveře.Ann  a Julian projdou do dívčího pokoje nalevo.Klikněte na Juliana,přijde teta Funny a projde do dívčího pokoje vlevo.Klikněte na dveře koupelny vpravo,Dick vyjde z koupelny.Projděte až ven před dům.Použijte lopatu na odlitek stopy před domem.Odlitek sádry/stopy/ se vám automaticky uloží do inventáře. Jděte zpátky do domu,ocitnete se v patře v chlapeckém pokoji .V inventáři použijte sádrový odlitek na botu a klikněte na George.

George:

George promluví s Dickem a pak si půjdou všichni lehnout.Druhý den ráno jsou všichni v kuchyni.Někdo zvoní,George jde otevřít.V chodbě dejte kost z inventáře Timmymu a pak otevřete dveře.Promluvte si s panem Pottershamem . Dá vám dopis,vraťte se zpět do kuchyně ,kde si promluvte s Anne ,tetou Funny, Dickem a Julianem . Klikněte na dveře,automaticky odejdete na pláž . Vezměte dopis z inventáře a klikněte s ním na Georgeho.

Dick :  

Po rozhovoru přejděte do jeskyně vpravo . Klikněte dopisem z inventáře na  lucernu se svíčkou . Z nabídky odpovědí vyberte vždy tu první,vraťte se před dům,jděte do kuchyně a promluvte si s tetou Fanny ,aby vám půjčila žehličku.Jděte na chodbu a klikněte na obrázek na levé zdi ,vidíte,že je tu pojistková skřínka. Klikněte na spálenou pojistku v inventáři a s ní klikněte na pojistky.Teta Funny vyjde z kuchyně a zjistí,že pojistka se spálila.Musí tedy jít sehnat jinou.Až teta odejde ,tak opět z inventáře vezměte dobrou pojistku a vyměňte ji za tu spálenou a klikněte na obraz . Jděte do kuchyně,na žehličku použijte dopis z inventáře a dopis si přečtěte .

George:

Automaticky se ocitnete na majáku,promluvte si s panem Loomerem . Klikněte na okno napravo,žaluzie se zatáhnou. Přejděte ke kůlně u domu . V inventáři klikněte na šroubovák a s ním pak klikněte na dešťový okap/rain pipe/ u levého barelu blíže k pláži . Vraťte se k zpět k majáku a klikněte na zatažené žaluzie okna zlomeným pádlem z inventáře,tím žaluzie nadzvednete.Poté v inventáři spojte dešťový okap se stříbrným táckem a poté se zrcadlem , máte periskop. Použijte periskop na okno.Uvidíte Pottershama jak sedí u počítače,zjistíte i heslo k počítači.Automaticky se ocitnete v jeskyni ,kde si promluvíte a pak se ocitnete v domě v pokoji pro hosty nad schody.Stojíte u okna,použijte na okno dalekohled z inventáře.Podíváte se na skaliska s věží na druhé straně .Poté se ocitnete na pláži,po rozhovorech klikněte na loď, Dick ji zatlačí z břehu do vody. Nyní musíte prokličkovat mezi skalisky a kameny na druhou stranu .Klikněte vždy kousek před loď,nejprve plujte nahoru a pak prokličkujte až k pláži se zříceninou hradu na skále vpravo.Tým se rozdělí.Přijdete k místu ,kde vidíte strýce Quentina,ale ten se před vámi zamkne v podivné stavbě.Použijte šroubovák na dveře ,nedaří se je otevřít. Zvedněte větve ze země . V inventáři klikněte zápalkami na větve. Kouř zaujme strýce Quentina a vyjde ven,přijdou i ostatní členové týmu . Po rozhovoru/můžete vybrat otázky jaké chcete/ vám strýc Quentin dá klíč do své pracovny/studovny/ .Poté se automaticky ocitnete na pláži a pak v domě.Ocitnete se ve studovně strýce,z okna si vezměte fragment textilie. Přejděte na ke krbu,podívejte se na maketu lodi a pak vyjděte do chodby ,kde si promluvte s Ann a Julianem.Klikněte na sbírku motýlů nad schody a opět se vraťte do studovny.Klikněte na koberec na zemi,odhalí se vám tajný poklop .Použijte na něj šroubovák .Po otevření poklopu si vezměte obálku,zavřete poklop ,koberec dejte na své místo a jděte na pláž.Vstupte do rybářského domku a klikejte na čtyři ryby na zdi do té doby ,než se Alf zmíní o Moby Dickovi .Vraťte se zpátky do domu,jděte do studovny ,klikněte na Juliana  a klikejte na něj tak dlouho, dokud nenajde knihu o Moby Dickovi.Až jí najde, tak v knize najdete první část konstrukčního plánu,který se vám uloží do inventáře.Vyjděte ze studovny ven a na schodišti se opět podívejte na sbírku motýlů nad schody.Najdete tu druhou část konstrukčního plánu ,který se vám uloží do inventáře.Jděte zpět do studovny a klikněte na maketu lodi nad krbem.V dolní části lodi je otvor ve kterém je třetí část konstrukčního plánu ,který se vám uloží do inventáře.Objeví se tu Ann,pohovoříte mezi sebou.Vyjděte ze studovny ,automaticky se přenesete na maják,kde si promluvíte s panem Loomerem.

Dick :

Klikněte na Dicka,v inventáři klikněte na dopis a dopisem klikněte na Loomera.Ten po rozhovoru odejde.Vstupte do Pottershamova pokoje. Otevřete skříň a podívejte se na botu. Klikněte na poznámku na monitoru počítače. Jsou tu tři slova,vyberte Maggy jako heslo,klikněte na něj.Vyjděte ven z pokoje,podiskutujte s ostatními členy týmu a z nabídky vyberte poslední odpověď. Automaticky se přenesete na pláž se zříceninou hradu v pozadí.Jděte nahoru ke zřícenině,jděte doleva ke vchodu do labyrintu,sestupte po schodech do labyrintu .Jděte doleva a pak dvakrát k sobě.Vstupte do Quentinovi místnosti nalevo.Otevřete krabičku na stole a vezměte si speciální objektiv. Vyjděte ven z místnosti,jděte k sobě ,doprava a vyjděte po schodech z labyrintu ven.Vraťte se zpět na pláž a jděte doprava k laboratoři/silver tower/Objeví se tu Pottersham .Uvězní vás s celou partou.Dick visí na provaze ,připoután za ruce.Až Pottersham odejde ,tak dvakrát klikněte vlevo na přepínač/switch/Dick se uvolní z provazu.Klikněte na červené tlačítko uprostřed, ve středu stroje. Promluvte si se strýcem Quentinem .Umístěte speciální objektiv na střed stroje ,těsně pod klikaté paprsky/viz obrázek/. Klikněte na periskop v inventáři a umístěte ho na spodní část stroje/viz obrázek/Světelný paprsek osvobodí z klece členy týmu i Quentina.Poté na pláži pod zříceninou hradu policista zatkne Pottershama a tím končí tato hra.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Náhledy fotografií ze složky Famous Five 2 Silver Tower

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář