Jdi na obsah Jdi na menu
 

Anacapri-The Dream-2.část

18. 7. 2015

TOPlist

Anacapri The Dream
3.srpna 2008 Autor návodu-Standa Madukas
Anacapri je nádhernou fotorealistickou adventurou plnou záhad,mytologie,ale hlavně a především je zde výborně zmapována historie ostrova. Setkáte se s osobnostmi této oblasti, jako jsou doktor a spisovatel Axel Munthe nebo filozof Gunnar Adler-Karlsson.Stejně tak se poznáte s několika mýtickými bytostmi jako je Nerea, Poseidon nebo Sirény.Prozkoumáte jeskyni Blue Grotto, podíváte se do vily císaře Tiberia - Damecuta ,mrknete do mýtické poustevny Cetrella, do Muntheho nádherné rezidence San Michele.Anacapri je jednou větou skvostná adventura,která zachycuje na 8000 snímků ostrova, jsou zde zajímavé logické puzzle a pokud se vám zdá,že dnešní adventury jsou krátké ,tak věřte ,že zde je zhruba 70 hodin herního času minimem!!
dokončení návodu
Otevřete si mapu a klikněte na Via Migliera.Jděte kupředu a zahněte doleva a jděte 6x vpřed, směrem k hodinám.Zahněte doleva do houštiny mezi stromy a jděte 7x vpřed.Přijdete ke kamenné laboratoři.
Laboratoř
Vstupte a rozhlédněte se kolem.Vidíte tu různé přístroje.Podívejte se do inventáře na recept jak vytvořit limoncello.
1. Přísady: citróny, alkohol, cukr.
2. Vařit vodu a cukr,získáte sirup.
Podívejte se vlevo na stůl a vezměte si  propan-butanovou láhev.
Vyjděte z laboratoře,vraťte se na silnici a jděte zpět na  Via Migliera.
Jeďte doleva,klikněte 30x vpřed,pak jděte ne rovně,ale doleva,3x vpřed a otočte se k velké palivové nádrži.Použijte propan-butanovou láhev na kohout palivové nádrže a otočte jím.Vezměte si plnou  láhev propan-butanové láhve.Vraťte se k laboratoři přes mapu na Via Migliera a jděte nazpět k laboratoři.
Výroba limoncella
Podívejte se nalevo,na vařič na kterém je měděná konvice.Umístěte propan-butanovou láhev k měděné konvici.Otočte kohoutem k tomu, abyste plyn dostali do hořáku.Pak klikněte dole postupně na vodní knoflík/water/,knoflík cukru/sugar/ a potom na plynový knoflík/gas/ Tím zapálíte hořák.Klikněte vlevo na pour.Tím automaticky umístíte lahvičku před konvici a získáte tak lahvičku se sirupem.Vezměte si jí a v inventáři prohlédněte.Odstupte od vařiče a klikněte na stroj nalevo od vařiče.V inventáři klikněte na citron a použijte ho.Umístíte citron do stroje,citron vyjede nahoře.Klikněte na oválné tlačítko napravo,objeví se sklenička do které nateče alkohol.Stiskněte oválné tlačítko,citron se vymačká do alkoholu,získáte tak skleničku alkoholu s citrónovou kůrou.Klikněte v inventáři na medailon a otočte ho.Je tu psáno,že limoncello dozraje za 15 dní.Vyjděte z laboratoře,jděte na silnici a jděte doleva k velkým hodinám.Jděte k hodinám,použijte z inventáře dálkové ovládání na hodiny,tím je otevřete.Vstupte, otočte se a podívejte se zblízka na mikrovlnku napravo. Stiskněte levý knoflík a nastavte mikrovlny  na 15.Otevřete mikrovlnku podlouhlým tlačítkem dole a vložte dovnitř skleničku alkoholu s citrónovými kůrami.Zavřete mikrovlnu kliknutím na spodní podlouhlé tlačítko  a pak stiskněte spodní knoflík.Otevřete mikrovlnku a vezměte si uzrálou skleničku alkoholu s citrónovou kůrou.Zavřete mikrovlnku a vraťte se k laboratoři.Klikněte na oranžový stroj na konci levého pultu.Použijte skleničku se sirupem a skleničku z uzrálého alkoholu s citrónovými kůrami na stroj.Stiskněte tlačítko mix,získáte skleničku limoncella.Odstupte od stolu a klikněte na kurzorovou klávesu vpravo.Otevřete ledničku.Vezměte si rybu. Umístěte limoncello do lednice  a zavřete dveře. Otevřete opět ledničku a vezměte si lahvičku limoncella. Zavřete dveře lednice,odstupte a klikněte na velký stroj uprostřed místnosti.Vložte do něj lahvičku limoncella a zatáhněte za páku.Objeví se vám uprostřed nápis Greats,tím máme konečně pravé limoncello.Klikněte opět na páku a vezměte si lahvičku limoncella.Vyjděte z laboratoře na silnici a na mapě klikněte na Caprile.
Giulia  
Jděte 30x kupředu do té doby, než  přijdete přímo před Giuliu.Dejte jí z inventáře limoncello.Giulia je přímo nadšená.Trochu se rozpovídá,řekne vám ,že občas rozmlouvá s mnichem v Mount Solaro.Nakonec vám dá dvě Římské mince.Nyní půjdeme do domu dr.Orlandiho.Jděte kolem Giulie vpřed 15x,držte se levé strany.Přijdete až před dveře dr.Orlandiho.Použijte klepadlo,odstupte a promluvte s asistentem dr.Orlandiho.Klikněte na schránku nalevo a vezměte si z ní dopis,který si v inventáři přečtěte.Poté jděte uličkou vpřed až na rozcestí,kde můžete jít jak vlevo tak vpravo ulicí.Dejte se vpravo,jděte kus dopředu a až uvidíte ve výloze kousek televizoru ,tak se k němu otočte a klikněte na televizor.Sledujte odpolední zprávy,které říká hlasatel.Otočte se a jděte ulicí na druhou stranu.Po levé straně vidíte poblikávat nápis Flowers,je to květinářství do kterého vstupte.Promluvte si s květinářkou.Otevřete si mapu a klikněte na Caprile.Jděte 13x vpřed až před Hadrawovu kancelář,číslo popisné 160. Vstupte do jeho kanceláře,vyjděte po schodech nahoru a poslechněte si co říká.Poté mu dejte dvě Římské mince,dostanete od něj 10 caprini. Vyjděte z kanceláře na ulici,otevřete si mapu a klikněte na Piazza Vittoria.Jděte 7x vpřed,přijdete k zelenému prodejnímu automatu.Podívejte se dole na mapu,budeme potřebovat lístek na Monte Solaro.Klikněte na automat nahoře,stiskněte knoflík a použijte 10 caprini z inventáře na automat.Vezměte si modrý sezonní lístek na sedačkovou lanovku na Monte Solaro.Jděte na Piazza Vittoria,jděte po schodech nahoru,vpravo a vejděte do domu s nápisem Seggiovia Monte Solaro.Klikněte na kabinu vpravo,sedí tu prodavač lístků.Z inventáře použijte sezonní lístek na sedačkovou lanovku.Řekne vám,že sedačková lanovka je mimo provoz.O zprovoznění se musíte postarat sami.Potřebujete 4 pojistky.Odstupte od kabiny,vyjděte po schodech nahoru a podívejte se červenou tabuli na zdi před vámi.Je tu jméno De Angelis,adresa Church Santa Sofia.Tam tedy budou směřovat naše kroky.
De Angelis  
Jděte ven,na náměstí a pak jděte ulicí Via Orlandi ,jděte 21x vpřed,stále kupředu až přijdete před krámek,kde bliká název De Angelis.Vejděte dovnitř,De Angelis si mobilem s někým popovídá.Vyjděte z krámku ven,otevřete si mapu a klikněte na Via Migliera.Otočte se a jděte 7x vpřed.Hned jak budete za červeným skútrem nalevo ,tak se otočte a klikněte na zámek pod sedadlem,sedadlo se zvedne a vy se zblízka podívejte co je pod sedadlem.Jsou tu pojistky,které hledáme.Vezměte si 4 barevné pojistky. Nyní jděte přes mapu na Piazza Vittoria a pak jděte do budovy ,kde je lanovka.Vyjděte po schodech,podívejte se zblízka na sluneční kolektor,který je nad červenou tabulí na zdi.Umístěte pojistky na místo/když kliknete na pojistku a dáte použít tak jí automaticky umístíte/.
Nalevo vidíte tři kolonky s názvy GROUP,FUSE,COLOR.
Nastavte kolonky takto
GROUP 1  FUSE 12 COLOR zelená,klikněte napravo na tlačítko FIX.Uslyšíte zvuk pípnutí/vysoký tón/
Dále nastavte toto-GROUP 3 FUSE 28 COLOR modrá,a klikněte na tlačítko FIX,opět uslyšíte pípnutí.
Dále nastavte-GROUP 7 FUSE 33 COLOR červená,klikněte na tlačítko FIX,slyšíte pípnutí.
Nastavte GROUP 11 FUSE 7 COLOR žlutá,klikněte na tlačítko FIX,slyšíte pípnutí.Slyšíte jak se spustí motory a lanovka je opět v provozu.Odstupte od kolektoru,otočte se a jděte k sedačce lanovky.Klikněte na ní a pak jen klikejte stále vpřed,kochejte se pohledem do krajiny a vyjeďte až na vrchol Mount Solaro.
Mount Solaro
Vyjděte po schodech nahoru a pokochejte se nádherným pohledem na moře.Pak jděte doleva, je tu dům porostlý zeleným břečtanem.Jděte na terasu,kde sedí vzadu u stolku osamocená Giulia.
Giulia a klobouk  
Řekne vám,že k Cetrelle potřebujete najít průchod.Jako na potvoru jí vítr sebral klobouk.Otočte se od Giuliy a jděte kupředu k břečťanem obrostlému oblouku.Jděte doleva,opět doleva a po schodech dolů a vpravo.Jděte hned vlevo ,po kamenité cestě ,kolem dřevěného plotu až nalevo k světle modrým dveřím/trochu jsou vidět za křovím/.Napravo na zdi vidíte vypínač v zeleném rámu.Otočte vypínačem,tím zapnete generátor.Otočte se,jděte vpřed a vlevo.Jděte k velkému červenému větrníku,který vidíte po levé straně.U větrníku se otočte k bazénu,vidíte Giuliin klobouk na dně suchého bazénu.Otočte se,jděte  vpřed a otočte se znovu.Jděte vpřed,podívejte se zblízka na panel pod cestou. Vidíte ,že je tu laser on, voda/water/out.Jděte dopředu k větrníku,vyjděte po schodech vpravo k balkonové terase a pak jděte vpravo.Jděte vpřed k laserovému ovládaní červeného větrníku u bazénu před vámi.Jsou tu dvě tlačítka,červené a modré.Obě spouštějí větrník.Vyzkoušejte si to.Vítr od větrníku však s kloboukem na dně vyschlého bazénu nehnul.Vracejte se tou samou cestou co jste sem vyšli k bazénu.Nalevo vidíte v půlce schodů zelený panel. Ten kontroluje teplotu bazénu. Jděte k bazénu,pod cestu k panelu.Klikněte na modré tlačítko,uslyšíte jak se napouští voda do bazénu.Na panelu máte laser off a water in.Vraťte se na schody k panelu/vidíte,že bazén je napuštěný vodou a klobouk je uprostřed bazénu/a stiskněte červené tlačítko,vidíte ,že v bazénu zmrzla voda.Klobouk je stále uprostřed bazénu.Vraťte se k panelu pod cestou.Vidíte,že je tu laser off a water frozen.Vraťte se až k balkonové terase a jděte k ovládacímu panelu,který ovládá červený větrník u bazénu.Modrý knoflík fouká vítr a červený knoflík má obrácený chod,jako vysavač. Stiskněte červený knoflík.Spustíte velký větrník u bazénu,dívejte se jak se klobouk posunuje směrem k větrníku,k okraji bazénu.Jděte dolů k bazénu a vezměte si klobouk. V inventáři se na klobouk podívejte,otočte ho ,najdete průchodku do poustevny v Cetrelle.Podívejte se na ní v inventáři.
Poustevna Cetrella
U bazénu se otočte, jděte vpřed, vlevo za dům,vpřed, vpravo a pak dolů/je tu cedule na které je napsáno Anacapri e,Cetrella.Jděte kupředu prudkou kamenitou cestou až k místu,kde vidíte panel nalevo a na něm je napsáno STOP.Použijte z inventáře průchodku do poustevny.Na panelu se objeví GO a vy můžete projít.Jděte stále vpřed až k místu,kdy uslyšíte zavití.Jděte vpřed a pak vlevo,podívejte se na letorost na pařezu stromu a pak jděte vlevo ke dvěma stromům na kterých se objeví dvě tváře.Vraťte se k hlavní cestě a pokračujte dolů z kopce.Jděte stále vpřed,přijdete k malému pomníčku u cesty,nad kterým je velký železný kříž.U pomníčku se dejte doprava a jděte stále kupředu upravenou cestičkou,kolem malého kamenného valu.Projdete kolem domu napravo,jděte stále vpřed až přijdete na malou paseku.Před sebou vidíte schody nahoru a napravo dřevěný dlouhý stůl se stříškou.Vezměte si ze stolu zmuchlaný papír 2. Přečtěte si zmuchlaný papír v inventáři.Pokračujte na nahoru po schodech ke klášteru.Poslouchejte strážce kláštera.Mimo jiné vám řekne,že také stromy mají hlad.Jděte kupředu a zkontrolujte dveře kláštera.Potřebuje získat kód. Otočte se a jděte dolů po schodech.Jděte doleva uprostřed cesty dolů po schodech. Na konci cesty je hrnec,klikněte na něj a vezměte si sušenou citronovou kůru.Otevřete si mapu a klikněte na náměstíčko Piazza Vittoria. Jděte kupředu ulicí Via Orlandi až ke květinářce/flowers/.Poslouchejte co říká a potom si od ní vezměte umělé hnojivo v hezké váze.Otevřete si mapu,klikněte na Cetrella,otočte se a jděte kupředu 21x.Přijdete k pomníčku,dejte se vlevo a pak 21x vpřed,uslyšíte zavití,jděte vpravo až ke dvěma stromům s tvářemi.Otevřete inventář a dejte umělé hnojivo ke stromům.Poslouchejte stromy.Dozvíte se,že  kód ke dveřím do kláštera by mohl být datem narození hlídače.Otevřete si mapu,klikněte na Cetrella a vyjděte po schodech a poslouchejte hlídače, říká,že stromy byli vysazeny v roce jeho narození.Jeden ze stromů byl vykácen v 1619.Vraťte se ke stromům a podívejte se na dva pařezy stromů: jeden je na hlavní cestě a další napravo od mluvících stromů.Spočítejte na kmenech prstence letokruhů.Je na nich 19 letokruhů.To znamená,že stromy byly vykáceny v roce 1619.Narození hlídače je rok 1600.Otevřete si mapu,klikněte na Cetrella a jděte až ke klášteru,ke dveřím a zadejte kód 1600. Vstupte do kláštera a rozhlédněte se kolem.Jděte kupředu,vyjděte po schodech nahoru až ven na balkon.Otočte se,jděte vlevo a podívejte se na díru na stěně,vidíte dvě žhoucí oči.Sejděte po schodech dolů,pod schody zahněte vlevo do jídelny a projděte do kuchyně.Vezměte si express kávovar ze stolu nalevo.Jděte kupředu a potom se otočte. Podívejte se zblízka na umyvadlo nalevo.Odstupte,klikněte na kohoutek nad umyvadlem.Umyvadlo naplníte vodou.Zavřete kohoutek a klikněte na umyvadlo naplněné vodou.Použijte na něj kávovar z inventáře.Odstupte a klikněte na páku pod umyvadlem.Pohybujte pákou vlevo,uslyšíte jak voda z umyvadla odteče a dejte páku doprava.Odstupte a klikněte na umyvadlo .Přečtěte si mnišskou zprávu: Burn lemon verbena i will appear.Jděte do jídelny,otočte se a podívejte se na hořící svíčku.Otevřete si inventář a použijte sušenou citronovou kůru na hořící svíčku.Objeví se duch mnicha se žhnoucíma očima.Poslouchejte co říká,disk by mohl být v Barbarossově hradu.Nejprve však musíte jít do jeskyně.Otočte se,vyjděte po schodech/ne až nahoru/ a jděte vlevo,kolem lavice ven.Jděte vlevo,opět vlevo a po schodech dolů do sklepení.Zahněte hned vlevo,klikněte na skřínku na zemi a vezměte si montážní klíč.Jděte k další místnosti nalevo,projděte až ven,pokochejte se pohledem na moře a pak se otočte.Napravo vidíte nějaký papír.Klikněte na něj,získáte mapu výtahu. Prostudujte si papír v inventáři.Jsou tu čísla 320 a 97.Vyjděte z kláštera ven a poslechněte si hlídače.Jděte dolů po kamenných schodech a jděte k pasece,kde je dlouhý stůl se stříškou.Dejte se po kamenném chodníčku vlevo,přijdete k místu kde máte na vybranou dvě možnosti kudy jít,vyberte tu víc vpravo.Podívejte se na kovovou rouru pověšenou přes útes.Vezměte kouli nalevo,otevřete si inventář a použijte kouli.Strčíte jí do kovové roury.Slyšíte jak koule spadne do moře.Otočte se,jděte vpřed,vpravo a vejděte do kopule. Rozhlédněte se kolem a potom se otočte čelem ke vchodu. Nalevo vidíte výtah a na zdi ovládání výtahu.Stiskněte knoflík,odstupte a až se otevřou dveře výtahu tak nastupte.Nejdříve klikněte na tlačítko RESET.Pak klikněte na tlačítko pod číslem 0 na panelu. Pak klikněte na tlačítko GO..Až sjedete výtahem dolů tak se otočte,vyjděte ven a podívejte se vpravo.Je tu truhla,ale je zamčená.Vlezte zpátky do výtahu na tlačítkách dole navolte číslo  97 a stiskněte tlačítko GO.Otočte se,vyjděte ven a podívejte se přes zábradlí dolů.Vidíte tu trubku,která vede do moře.Odstupte,otočte se vpravo a podívejte se na ozubené kolo,které mění pozici roury.Použijte montážní klíč z inventáře na ozubené kolo,tím změníte pozici roury.Nastupte do výtahu,na tlačítkách navolte číslo 320 a stiskněte Go knoflík.Otočte se,vyjděte z výtahu,otočte se a jděte dvakrát vpřed a vlevo až k rouře.Vezměte kouli a dejte jí do roury. Poslouchejte - - - - třesk.Vraťte se k výtahu a sjeďte dolů/navolte číslo 0/.Otočte se ,vyjděte z výtahu ven a otočte se vpravo.Vidíte,že koule rozbila truhlu.Vezměte si pergamen.Vraťte se do výtahu,navolte 320 a vyjděte ven z kopule výtahu.Jděte na paseku a odtud pokračujte stále vpřed ve směru na Monte Solaro.Až přijdete k pomníčku se železným velkým křížem, tak pokračujte stále rovně ve směru Vila San Michele.Jděte kamenitou cestičkou stále vpřed až přijdete k místu,kde vidíte u stromu na zemi nalevo zmuchlaný papír 3. Vezměte si ho a jděte stále kupředu.Až přijdete na Viale Axel Munthe,tak se dejte doprava a jděte až k vile San Michele.
Vila San Michele
Vejděte dovnitř a promluvte s mužem.On chce abyste mu řekl alespoň  3 domácí zvířata Dr.Muntheho.Vezměte si zvířecí kartu a pak i 3 obrázkové dlaždice záchytných bodů.Nyní musíme jít do kostela,otevřete si mapu,klikněte na Piazza Vittoria a jděte ulicí Via Orlandi,zahněte na Chiesa di San Michele. Vejděte do kostela,vyjděte po točitých schodech až nahoru a jděte na balkon.Podívejte se dolů a obrazce zvířat,porovnejte je s dlaždicemi,které máte v inventáři.Opět se vraťte k vile San Michele/na mapě klikněte na Scala Fenicia,otočte se a jděte vpřed až k vile/Vstupte dovnitř,v inventáři klikněte na zvířecí kartu a vyberte a označte tato tři zvířata-psa,sovu a opici. Dejte zvířecí kartu muži.Je spokojen,takže můžete vstoupit.
Procházka po vile  
Nyní si prohlédněte vilu,projděte všechny místnosti ,překrásnou zahradu.Podívejte se na mapku celé vily a jděte doleva/viz obrázek/,kde najdete vchod do jeskyně.Dole najeďte doprava,kde si s vámi promluví stín dr.Muntheho.Mimo jiné vám řekne,že sfinga vám může pomoci.Vyjděte z jeskyně jděte dvakrát vpravo a pak dvakrát kupředu a klikněte nad sfingu.Stiskněte červený knoflík. Poslouchejte sfingu. Dříve než  vám dá klíč k Barbarossovu hradu,chce abyste vyřešili hádanku.Vezměte si papír a prostudujte v inventáři.Jsou to jakési naváděcí básničky,které jsem si netroufal přeložit do češtiny,takže ,zde jsou anglické texty./možná až si tuhle hru zahraje Midnight Knight a bude ho to bavit ,tak vám básničky přeloží smysluplně do češtiny,Midnight je básník,já ne/
Just in front of the young boy,
round and round they always look,
on a big flat marble table,
under two green metal eyes.
You can put the bread on them,
eat, but soup you cannot sip.
Count them up, how many are they?
Keep in mind and then proceed.
A. Vraťte se do chodby se sochami z mramoru a spočítejte počet kulatých mozaikových štítků na mramorovém stole - 9 štítků.
They are blue, they are mute,
headed for the Faraglioni.
On the rocks they like to stay,
don’t be afraid,  they won’t fall down.
They don’t swim, they don’t know laugh,
they don’t smile, they don’t cry.
They are few, just make your guess,
add it to the former number.
B. Jděte do Olivetum ,přírodního domu na druhém konci vily. Vstupte do domu a podívejte se na displej za poštou uprostřed - 2 modré ještěrky. 2 + 9 = 11
They are blue, they are mute,
headed for the Faraglioni.
On the rocks they like to stay,
don’t be afraid,  they won’t fall down.
They don’t swim, they don’t know laugh,
they don’t smile, they don’t cry.
They are few, just make your guess,
add it to the former number.
C. Jděte do kanceláře dr.Muntheho v domě - 6 židlí. 6 + 11 = 17.
Go now where the sweet delights
of the palate are prepared,
where aroma blends with wine
celebrating cooking art.
You can find them on a shelf
Count them carefully and then
multiply their number by
that last figure in your mind. 
D. Jděte do kuchyně - 7 odložených ksichtů. 7 x 17 = 119
They are involved in lunch or dinner.
If they fall dawn they don’t break
as their fragile brothers do.
Count them up, but only those
standing upright on the shelves
on the hutch and dresser too.
Times the number found before
a new figure now you get.
E. Jděte do cínové místnosti – je zde 35 svislých cínových štítků. 35 x 119 = 4165
In the air, no more they wander,
nor the birds may fly with them.
since they are fastened with pins
in a show case. What bad luck!
What a shame! They rest in peace.
Count the ones behind the glass,
get a number, subtract it
from the old result you’ve got
F. Vraťte se k přírodnímu domu Olivetum a zkontrolujte 2 řady motýlů, jedna řada na každé straně místnosti - 55 motýlů. 4165 - 55 = 4110
They are light or they are dark,
They are all around a well,
Looking up toward the sky
they can’t  see, they have no eyes.
None of them have seven sides
but they share the ones they have.
Final code is former count
minus sides you figured out.
G. Jděte ke studni ve vnitřním dvoru hned vedle kuchyně a před ložnicí Dr. Muntheho- šestiúhelník (6 stran). 4110 - 6 = 4104.
If the calculation is right,
that’s the code, so push the buttons.
So that little door will open
with a nice surprise for you.
Vraťte se ke sfinze, stiskněte červený knoflík a navolte kombinaci 4104.Hlava sfingy se otevře a vy si vezměte Barbarossův klíč od brány.
Barbarossův hrad
Otočte se a jděte kupředu,po schodech nahoru a jděte k bráně vedle Olivetumu.Použijte klíč z inventáře na zámek.Až se železná branka otevře tak jděte kupředu, otevřete další bránu a pokračujte vpřed a na první odbočce se dejte doleva.Jděte po úzké,upravené kamenité cestičce pořád kupředu, až přijdete k zeleným dveřím s mapou, ve které je vyříznutý díl.Použijte na tento díl pergamen vzatý z truhly.Perfektně zapadne na místo.Projděte dál a jděte stále nahoru,až na vrchol k hradu. Projděte až ke stolu na kterém je zobrazení světových stran,podívejte se na bílou skálu v dálce,otočte se,vidíte dveře.Nás zajímá stůl.Otevřete si inventář ,použijte Obsidian stone 4 ,kámen umístíte na stůl.Po chvilce přiletí racek a vy si poslechněte co říká Barbarossa. Racek odletí.Dveře jsou otevřené.Vstupte a vezměte si Tureckou minci z pultu. Otočte se a napravo od dveří si vezměte červený klín. Poslouchejte hlas. Podívejte se na červený klín v inventáři a spojte ho s ostatními. Vyjděte z hradu a jděte dolů po kamenných schodech opět dolů.Jděte k brance,kterou jste si otevřeli a šli po schodech nahoru.Podívejte se na menší poutač /Oasi Monte Barbarossa di Capri/ a pak jděte blíž k dřevěnému stolu nalevo.Vezměte si zmuchlaný papír 4. Přečtěte si ho v inventáři. Pokud se podíváte na mapu tak tam máte nové body k přemístění- Barbarossa a Vila San Michele.
Apartmán
Klikněte na zvoneček dole,přenesete se do apartmánu.Projděte z ložnice nalevo do chodby a na konci do salonu.Jděte vlevo a pak rovně do jídelny,jděte vlevo do malé kuchyňky a podívejte se vzadu na zamčené kuchyňské dveře.Nastavte ikony zvířat na dveřním kódu odshora dolů v tomto pořadí-racek, gekon, had, delfín, racek.Dveře se otevřou,projděte do místnosti.Jděte ke stolu a přečtěte si dopisy od Mirty, Adriana a dalších.Podívejte se na dva zarámované obrázky na stěně,jsou to záchytné body. Poslechněte si dvě nové zprávy na telefonním záznamníku.Podívejte se na zvláštní obraz s prázdnými kolečky u skříně na zdi.Otočte se a podívejte se na hodinové kolečko vedle velkých hodin na stolku a pak i na samotné hodiny,respektive na papírek na hodinách. Vyjděte z pokoje do kuchyně a otočte se vpravo.Jsou tu zamčené dveře do koupelny,klika je zelená.Je čas se vrátit do ulic.Jděte do ložnice,klikněte na láhev sirupu na stolečku.Hned jak se přenesete zpět tak si otevřete mapu a klikněte na Caprile.
Caprile
Jděte 12x vpřed,vejděte do domu čp.160,po schodech vyjděte nahoru do kanceláře ,kde sedí p.Hadrawa.Poslechněte si co říká a pak mu dejte tureckou minci z inventáře.Vezměte si od něj obálku,zazvoní telefon,Hadrawa odejde,vy postupte ke stolu a v inventáři si prohlédněte bílou obálku.Najdete v ní stvrzenku a 10 caprini.Porovnejte písmo na stvrzence s písmem na zmuchlaných papírech,vidíte ,že písmo je stejné.Vyjděte ven na ulici,klikněte na mapu,na Piazza Vittoria a jděte 7x kupředu ,až k zelenému prodejnímu automatu.Stiskněte knoflík a použijte 10 caprini na automat. Vezměte si zelenou sezonní autobusovou jízdenku do Fara. Klikněte na mapu,na Caprile ,jděte vpřed a klikněte nalevo na zelený obdélník na zdi.Stiskněte knoflík dole a z nabídky vyberte …and push her efor Faro.Vložte z inventáře jízdenku na Faro.Otočte se,jděte vpřed a najeďte úplně doleva.Na silnici stojí autobus,klikněte na něj.Poslouchejte řidiče co vám říká a pak klikněte 36x dopředu.Přijedete k majáku,vystupte,před vámi je stejný obdélník jako v Caprile.Sejděte dolů po schodech,otočte se a jděte vpravo.Na rozcestí jděte vpřed a pak nahoru,směrem k majáku.U branky na zemi napravo je červený kámen,vezměte si ho. Otočte se,jděte zase zpátky dolů a zahněte hned při první odbočce vlevo.Na dalším rozcestí se držte vlevo a na konci se otočte doleva,v kamenné zdi je šedý kámen,opět si ho vezměte.Vraťte se na cestu a jděte doleva a kupředu,až k menšímu betonovému bunkru.Obejděte ho,je tu automat na mince.Pohrajte si s ním. Později se k němu vrátíme. Vraťte se zpět na cestu, jděte kupředu a na rozcestí jděte vlevo.Sejděte až dolů k vodě a na kamenech vlevo si vezměte modrý kámen.Otočte se ,jděte zpátky a zahněte doleva směrem k loďkám. Klikněte na červený kruh,skrze něj klikněte na místo,kde najdete žlutý kámen,vezměte si ho.Jděte nahoru po silnici z červených cihel. Jděte vlevo po schodech nahoru,na rozcestí jděte doleva a stále jděte přes les a kamennou cestu vpřed až do Tombosiella/dívejte se na mapu,ať víte jestli jdete správně/Cestou narazíte na poručíka Nelsona.Jděte kupředu až dojdete k silnici,nejprve se dejte vpravo,dojděte až na konec a vlevo u plotu si vezměte zmuchlaný papír.Pak se otočte a jděte zpátky,na rozcestí se dejte vpravo dolů a jděte stále kolem plotu vpřed ,až přijdete na další rozcestí.Je tu na kameni napsáno Tombosiello.Jděte tedy vlevo.
Tombosiello
Jděte kupředu až přijdete opět k poručíkovi Nelsonovi. Dozvíte se od něj ,že je kapitán a ,že v chrámu našel disk. Nakreslí vám obrazec na zem,jsou tu čtverec,X,O,X.Jsou to stejné znaky jaké jste viděli u automatu na mince u bunkru .Pak jděte kupředu až k místu,kde opět narazíte na Nelsona.Řekne vám něco o francouzské strategii.Až domluví tak si vezměte klíč k Fortino di Pino. Až Nelson domluví tak otevřete mapu,klikněte na Faro.
Faro
Jděte kupředu až k betonovému bunkru,obejděte ho a klikněte na automat na mince.Stiskněte červený knoflík a potom zatáhněte dvakrát za páku. Vidíte ,že Nelsonůova kresba v písku(po druhém tahu páky) je stejná jako na automatu na mince. Automat vydal podivný zvuk.Podívejte se na mapu,vidíte tu lokaci od které máte klíč,který vám dal Nelson-Fortino di Pino.Klikněte na mapě na Tombosiello.Pokračujte po cestě vpřed až k pevnosti, použijte klíč který vám dal Nelson na zelené dveře.Vejděte dovnitř,najeďte si úplně doleva,klikněte na stolek a vezměte si Loweův červený deník .Prolistujte si ho v inventáři. Zjistíte jak je to s 5 klíny. Otočte se projděte do místnosti naproti,podívejte se na stůl a vezměte si červené razidlo na stole. Klikněte na krabici,otevřete jí a podívejte se na kulaté obrázky.Je zde 14 rostlin a zvířat.Nyní se vracejte cestou kterou jste sem přišli,dívejte se na obrázky rostlin a zvířat vedle cesty a jděte směrem k Fornace. Až dojdete na rozcestí u skal ,tak se dejte vlevo a po prudkých točitých schodech sejděte dolů k moři.Nalevo si vezměte bronzovou sochu.Vraťte se po schodech nahoru na rozcestí u skal a jděte kupředu.Vidíte tu trubku,která je v kamenné zdi.Použijte červené razidlo z inventáře,umístíte ho na plochu pod trubkou.Odstupte,jděte vpřed a hned vlevo.Vidíte tu velký kotel.Umístěte do něj bronzovou sochu z inventáře.Nyní musíme najít nějaké dřevo.Jděte tedy po schodech zpátky cestou,kterou jste sem přišli.Při cestě najdete ležet dřevo /viz obrázek/Vezměte si je a vraťte se zpět ke kotli,kam jste dali bronzovou sochu.Umístěte dřevo pod kotel,to začne hořet a rozpálí kotel.Jděte dopředu k razidlu a vezměte si odlitek ozubeného kolečka.Pokračujte kolem kotle po cestě do Fortino di Mesola.
Fortino di Mesola
Sejděte po točitých schodech až dolů k nekompletnímu mostu.Stiskněte tlačítko napravo,bohužel nefunguje jak má.Otočte se,vidíte tu modrou skříň,vložte do mechanizmu ozubené kolečko,otočte se a opět stiskněte tlačítko.Prkna se automaticky dosadí na místo a vy projděte na druhou stranu mostu.Vyjděte po schodech nahoru,jděte stále vpřed a až přijdete na rozcestí, tak se podívejte na dlaždici a herbář a pak jděte doprava.Projdete lesem a na dalším rozcestí se dejte vlevo/jsou tu ukazatele,vy jděte směr Fortino di Mesola.Jděte až úplně na konec,ke kamenné stavbě,podívejte se na moře a pak se podívejte na mapu.Fortino di Mesolo by už mělo být na mapě ve formě aktivního bodu zaneseno.Klikněte na mapě na Fortino di Pino a jděte k zeleným dveřím.Vstupte dovnitř,jděte doprava ke stolu,otevřete krabici na stole a podívejte se na obrázky zvířat a rostlin.Nyní je musíme správně uspořádat .Správné umístění každého obrázku se vám potvrdí zvukovým doprovodem.Obrázky posunujete tak,že nejprve kliknete na obrázek,který chcete posunovat a pak klikáte na směrové šipky vlevo dole.Zde máte správné nastavení/viz obrázek/Uslyšíte jásot a tleskání.Vyjděte ven,na mapě klikněte na Fortino di Mesolo.Jděte vpřed ke kamenné stavbě a sejděte v ní dolů do tmavé místnosti,kde otevřete zásuvku u komody.Vezměte si stránky Loweova deníku.Přečtěte si je v inventáři,je tu seznam šlechty.Vložíte stránky do deníku.Odstupte od komody a podívejte se na mapku na zdi vlevo.My nyní potřebujeme aktivovat Fortimo di Orrico.Odstupte od mapky,otočte se a projděte do vedlejší místnosti.Je tu stolek a na něm barevně a číselně umístěné kulaté body. Umístěte na ně barevné kameny sebrané u majáku,v  oblasti Fara v pořadí kamenů- červený, modrý, žlutý a šedý. Až laser přepálí tyčku tak stiskněte  tlačítko vedle blikající zelené kontrolky.Otevře se vám zásuvka,klikněte na obsah zásuvky.
Hádanka
Předmětem hádanky je pohybovat britskou vlajkou tak,aby projela postupně všechny body od 1 až po 9.To však není vše,je potřeba obrázek Orrico dostat dolů,do výchozí pozice 1,tam co jste začínali s vlajkou.Vlevo máte šipky na které klikáte a tím posunujete jednotlivé obrázky kam potřebujete.Musíme si nejprve popsat body po kterých se budeme pohybovat .Ty vidíte na obrázku .Poté se podívejte na jednotlivé obrázky.Shora tu vidíte vojáky,oblast Orrico,brambořík,muže s kladivem,listy agave,stromy,borůvky,kozu a dole vpravo je pták.
Řešení-pohybujte s jednotlivými obrázky takto
1. vlajka - doprava  (v pozici 1)
2. muž s kladivem-dolů
3. agáve antilská - vlevo
4. koza - dolů
5. stromy - vlevo
6. pták - nahoru
7. koza - vpravo
8. stromy - dolů
9. agáve antilská –dvakrát vpravo
10. borůvky - nahoru a vlevo
11. vlajka - nahoru dvakrát (je v pozici 2)
12. stromy – vlevo
13. pták – vlevo a dolů
14. agáve antilská - dolů
15. vlajka - dvakrát vpravo(v pozici 3)
16. borůvky – dvakrát vpravo
17. muž s kladivem- nahoru
18. stromy - nahoru
19. pták – dvakrát vlevo
20. koza – dvakrát vlevo
21. agáve antilská - dolů
22. borůvky - dolů a vpravo
23. stromy - vpravo
24. muž s kladivem - vpravo
25. vojáci - dolů dvakrát
26. Orrico-vlevo
27. brambořík - vlevo
28. vlajka - nahoru dvakrát (v pozici 4)
29. borůvky - nahoru dvakrát
30. stromy - vpravo
31. brambořík - dolů dvakrát
32. Orrico-vpravo
33. vojáci - nahoru dvakrát
34. muž s kladivem - vlevo
35. koza - nahoru dvakrát
36. pták – vpravo a nahoru
37. agáve antilská – dvakrát vlevo
38. brambořík - dolů
39. stromy - dolů
40. koza – dvakrát vpravo
41. Orrico-dolů
42. vlajka - dvakrát vlevo(v pozici 5)
43. borůvky - nahoru a vlevo
44. koza - nahoru dvakrát
45. stromy - nahoru dvakrát
46.brambořík - vpravo
47. pták – vpravo a dolů
48. Orrico-dolů
49. vlajka-dolů a vpravo(v pozici 6)
50. vojáci - vpravo
51. muž s kladivem - nahoru dvakrát
52. Orrico-vlevo
53. vlajka- dvakrát dolů(v pozici 7)
54. borůvky - dolů  jednou
55. koza - vlevo
56. stromy - nahoru
57. brambořík - nahoru
58. pták - vpravo
59. vlajka-dolů (v pozici 8)
60. Orrico-vpravo
61. muž s kladivem- dvakrát dolů
62. vojáci-vlevo
63. koza - vlevo
64. borůvky-vlevo
65. stromy-vlevo
66. brambořík - nahoru dvakrát
67. Orrico-vpravo
68. borůvky - dolů dvakrát
69. koza - dolů dvakrát
70. vojáci -vpravo
71. muž s kladivem - nahoru dvakrát
72. borůvky-vlevo a nahoru
73. agáve antilská - nahoru
74. vlajka - dvakrát vlevo(v pozici 9)
75. pták – dvakrát vlevo
76. Orrico-dolů
77. koza – dvakrát vpravo
78. borůvky- dvakrát vpravo
79. agáve antilská - nahoru
80. pták - nahoru a vlevo
81. Orrico-vlevo
Tím je hádanka vyřešena.Jděte do vedlejší místnosti a podívejte se na mapu. Vidíte,že Fortino Orrico je na mapě už aktivní.Jděte od kamenné stavby zpátky na cestu a až projdete po cestě do lesa, tak se na rozcestí dáte doleva.Jděte vpřed a až přijdete do lesa ,kde máte na vybranou jestli jít víc vlevo nebo víc vpravo, tak jděte vpravo.Držte se pravé strany,slyšíte zvonit telefon.Pořád se držte pravé strany až dojdete k červené telefonní budce.Vejděte dovnitř,zvedněte sluchátko a poslechněte si co vám řekne Nelson.Bude vás před někým varovat.Vyjděte z budky a vracejte se zpět.Až přijdete zase na rozcestí tak se dejte vpravo,podél kamenného valu.U vyšší kamenné zdi se dejte zase vpravo a jděte strašně dlouho pořád kupředu,směr Fortino Orrico.Raději si směr kontrolujte na mapě.Až přijdete ke kamenným schodům u moře, tak máte možnost jít vlevo a vpravo.Jděte nejprve vlevo,u velkého kamene najdete Richardův církevní deník.Přečtěte si ho v inventáři. Otočte se a pokračujte kupředu ve směru na Fortino Orrico.Opět se setkáte s Nelsonem a opět vás varuje.
Fort Orrico
Vstupte do pevnosti a rozhlédněte se kolem.Jděte ke stromu ve středu pevnosti.Jděte doprava a podívejte se na mřížku na zemi na pravé straně.Vraťte se,stojíte čelně proti schodům. Stiskněte tlačítko vpravo ,tím otevřete dveře dole.Jděte dolů a vstupte do uhelny. Někdo vás zamkne v místnosti.Z postele si vezměte
další stránky Loweova deníku.Přečtěte si je v inventáři.Vezměte si zelený klín v rohu.Podívejte se na něj v inventáři.Vložte ho mezi ostatní barevné klíny,konečně máte disk kompletní.Otočte se ke dveřím,jsou zavřené a zatím nevíme jak odsud odejít.Vraťte se do rohu,kde jste si vzali zelený klín,otočte se a podívejte se nahoru na strop.Vidíte ,že je tu otvor a nahoře mřížka,kterou jsme si již prohlédli venku.Jděte zpátky ke dveřím a pak se vraťte zpět do rohu a otočte se.Dolů sjede lano s hákem a na něm list papíru.Vezměte si ho a v inventáři se na něj podívejte.To písmo již znáte,je to Hadrawův rukopis.Použijte na hák s lanem kompletní disk z klínů.Odstupte,disk vyjede nahoru a vy slyšíte zlovolný smích.Jděte opět ke dveřím a pak se vraťte zpátky do rohu,slyšíte hrát skotské dudy.Podívejte se opět nahoru dírou ve stropě.Nahoře je Nelson a kárá vás.Ustupte dozadu a jděte ke dveřím,které Nelson otevřel. Vyjděte ven,zahněte doleva a jděte k Nelsonovi,kterého vidíte nad schody.Nelson zmizí a vy jděte kousek dopředu,klikněte na mapě na Caprile a jděte stále vpřed až do Hadrawovi kanceláře,č.p.160.
Klínový disk
Vstupte a jděte nahoru.Jděte kupředu ke knihovně a otočte se. Podívejte se zblízka na stolní zásuvku.Vezměte si disk z klínů ze zásuvky.Vyjděte z kanceláře na ulici.Klikněte dole na zvoneček,tím se přenesete do apartmánu.Projděte přes chodbu a salon do jídelny,klikněte na telefon a záznamník a poslechněte si dvě nové zprávy na záznamníku.Projděte přes jídelnu do kuchyňky,jděte zhruba doprostřed a otočte se vlevo.Vidíte tu dveře se zelenou klikou a kováním.Nastavte ikonky zvířat odshora dolů v tomto pořadí- had, racek, delfín, delfín, had.Otevřete dveře.Jste v krásné místnosti. Podívejte se na sochu nalevo,hned u vstupu.Postupte do místnosti,podívejte se vlevo na mozaiku na zdi,suvenýry pod obrazem a na bustu a obraz v rohu.Postupte vlevo do chodbičky,podívejte se na dopis na mramorovém stole a na konci chodby se mrkněte na sochu,respektive jen hlavu a napravo na zdi na obdélníkový výstupek.Otočte se a vracejte se ke dveřím.Před vámi je velká nábytková stěna.Mrkněte na časopis s dívkou v plavkách na titulní straně.Odstupte,otočte se vlevo,podívejte se na sochu v rohu a pak klikněte na časopis na stole,je to Science Outlook.Podívejte se do něj.Zde v apartmánu je to prozatím vše,klikněte dole na lahvičku sirupu/pokud ji tam nemáte ,tak jděte do ložnice,na nočním stolku je sirup/ a přeneste se zpět před Hadrawův dům.Klikněte na mapě na Marina Piccola.
Marina Piccola
Otočte se vpravo a sejděte po schodech dolů ke stánku a poslouchejte co vám říká prodavač Massimo. Vezměte si od něj hodinové dálkové ovládání 2. Massimo chce abyste se sešli ještě dnes večer.Otočte se a opět jděte po schodech co jste sem přišli nahoru.Jsou tu zelené dveře s vyobrazením hodin.Je stejné jako máte vy na hodinovém dálkovém ovládání.Použijte ho na dveře.Mechanismus se otevře a vy klikněte na bílé tlačítko dole.Nastavíte hodiny na půlnoc.Zavřete hodinové dveře a vraťte se k Massimovi ke stánku.Anacapri v noci je opravdu překrásné.Poslouchejte co vám říká Massimo.Až domluví tak zahněte vpravo ,rovně a potom opět vpravo. Klikněte na oblohu,podívejte se na souhvězdí štíra.Jděte vpřed směrem k schodům a u nich zahněte doprava na pláž.Jděte kupředu ,vyjděte po schodech. Jděte kupředu,na rozcestí jděte vpravo až na konec.Zahněte vlevo,vidíte měsíc v úplňku a kulatou dutinu na stěně.Použijte na ní klínový disk z inventáře a stiskněte knoflík nalevo. Podívejte se na zvířecí ikonky na klínovém disku.Disk nelze vzít,klikněte dole na zvoneček a vraťte se do apartmánu.Jděte do krásně zařízené místnosti,kterou jste otevřeli v půlce kuchyně,otočte se k velké obývací stěně a klikněte na obrázek vpravo nahoře/viz obrázek/Sedí na něm Mirta na skalisku.Klikněte nalevo na rám obrazu/je špatně vidět/.Obrázek se vám otevře a vy musíte na otevření sejfu správně navolit ikonky zvířat.Tak jak jste to viděli na klínovém disku.Takže vlevo nahoře bude had,vpravo nahoře gekon,uprostřed gekon,dole vlevo delfín a dole vpravo racek.Otevřete sejf,přečtěte si dopis od dr.Greenturtleho. Tento dopis je poslední informace, kterou jste potřebovali k tomu,aby se plně obnovila vaše paměť a vy porozuměl, proč jste zamčený v apartmánu.Adriano si chce přivlastnit váš objev molekuly NH160.On financoval váš výzkum a hrozí, že zastaví financování jestliže mu nepředáte CD (váš výzkum syntézy). Na druhé straně, jste si vědom , že molekula je velmi nebezpečná.Mirta nechce abyste váš objev dali Hadrawovi,mohl by toho zneužít.Řekne vám,že jestliže předáte CD Hadrawovi,tak vás nechá v apartmánu navěky zavřeného.Trápený tímto dilematem, jste se rozhodl vzít Syrup, s účelem najít řešení tohoto dilematu skrze sen. Vedlejším efektem je právě dočasná ztráta paměti, která způsobila to,že jsme museli postupovat kousek po kousku.
Vezměte si ze sejfu CD s vaším výzkumem syntézy NH160.CD bylo transponováno do obsidián/klínového/ disku ve snu. Uložte si hru a nyní máte možnost volby!
Vezměte CD s výzkumem ,odstupte od stěny a otočte se.Do místnosti vstoupí Hadrawa,poslouchejte co říká a až se vám objeví dvě možnosti/cd předáte v pořádku nebo ho zničíte/tak si uložte hru a pak si vyberte co chcete udělat.
Ukončení 1:
Rozhodli jste se dát CD s výzkumem Hadrawovi, navzdory tomu,co vám radila Mirta. Po tom všem, vy potřebujete být financovan pro vaši další výzkumnou aktivitu, a Adriano Hadrawa bude dál platit váš výzkum. Ale Adriano Hadrawa také chce ,abyste mu předali plnou moc na využití NH160.Vy odmítáte, on hrozí zbraní.Falchetti(poručík Nelson ) a Mirta vstoupí do místnosti a zatknou Hadrawu.Mirta je zklamaná vaším rozhodnutím.
Ukončení 2:
Vy rozlomíte CD. Adriano Hadrawa se naštve a hrozí zbraní.Chce okamžitě kopii tohoto CD.Falchetti a Giulia vstoupí do místnosti a zatknou Adriana Hadrawu.Mirta se rozhodne napsat román inspirovaný Nicovým snem, pojmenuje ho " Legenda Obsidian Disku". V románu Nico nalézá obsidián disk v dutině v Marina Piccola .Nico disk zničí a duše zvířat ( gekon, delfín, had a racek)jsou propuštěni.
Konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 
 

Náhledy fotografií ze složky Anacapri-The Dream

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář