Druuna Morbus Gravis
Druuna Morbus Gravis
9.6.2010 Autor návodu-Midnight Knight ,Standa Madukas
Ovládání fakt příšerný.Po startu hry sekvence můžeš přeskakovat pomocí TAB (platí po celou hru,kromě vyjímek,který popíšu),nakonec máš před sebou 5 terminálů.Na prvním,odleva,si můžeš navolit cheat pro oblečení Druuny a další vychytávky.Pokud chceš změnit obleček,pomocí šipek na klávesnici skáčeš tak dlouho,až budeš mít na terminálu aktivní šipku doprava nebo doleva,pak pomocí ENTER odklikáš písmena,až narazíš na to,které chceš zadat-budeš ho mít ve čtverci uprostřed.Pomocí šipek na klávesnici najedeš na CONFIRM a stiskem Enter se ti písmeno ukáže dole na monitoru.Tímhle stylem zadáš všechna písmena,nakonec navolíš na terminálu OK a potvrdíš Entrem.Pokud je cheat platný,pípne to.Ještě než hru rozehraješ tak zadej do cheat menu slovo CHEATON.Poté klikni na klávesu F2,objeví se ti Cheat menu do kterého můžeš vkládat cheaty.Funkční cheaty jsou
DRUUNA0 - Normal oblečení
DRUUNA1 – nahá Druuna
DRUUNA2 – korzet,punčochy,boty
DRUUNA3 - Lara Croft kostým
DRUUNA4 - Wonderwoman kostým
DRUUNA5 - Spiderman kostým
ZEROK -nulové statistiky,nesmrtelnost
MEMOK -přístup ke všem pamětím
OGGOK -všechny položky v inventáři
LUCEOK -světlo v tmavých levelech
ABRHAM21 –všechny mapy
Pomocí BACK z terminálu vyjedeš.Na druhém terminálu volíš hlasitost a stínování,titulky jsou default vypnuté,nenašel jsem,kam se pak setup ukládá,takže jsem ho nedokázal prozkoumat,jestli titulky jde nějak zapnout nebo ne.Takže hraješ bez titulků.Na třetím terminálu máš při startu jen volbu Connection a Back.Connect tě napojí na Druunu,Back pošle zpět mezi terminály(zbylý dva jsou Credits a video šílenýho vědce)Po nakonektování máš několik voleb,Status ti ukazuje zdraví Druuny,pokud některý ukazatel dosáhne 100 procent,Druuna se odpojí .Potom je Cerebral Cortex,tam se ti ukazují memory,do kterých se můžeš s Druunou dostat.Pro zvolení jiné memory klikneš na šipku doprava na klávesnici,pro potvrzení memory,která je právě na monitoru,stiskneš šipku dolů,opět na klávesnici.Ze začátku nemáš přístup do všech memory.Potom je Save a Load,Disconnection tě od Druuny odpojí-tím ztratíš všechno,co jsi udělal.
Memory 1/The Beginning/
Začni tím,že šipkou dolů potvrdíš první memory,ocitneš se v pokoji.Můžeš ho prohledat,ale kromě pár věcí,při kterejch se Druuně zhorší zdraví,nic zajímavého.Jdi ke dveřím,Druuna v animaci sleze dolů(Location B01).Nechoď směrem doleva,je tam místo,kde Druuna exne,jdi směrem k sobě a potom chodbou,na jejím konci animačka,máš před sebou velkou místnost se zombíky.(Location 012)Jak už sis teď asi všimnul,kamera se neustále mění,takže bude dost obtížný psát ,kam chodit,napíšu podstatný,zbytek musíš najít sám,jak tam přijít.Jo,po stisknutí B se ti zobrazí menu,v kterým máš Save ,Load Disconnection,Status.Inventář ti najede po stisknutí I-z inventáře se dostaneš stisknutím mezerníku.Stisknutím M se dostaneš do menu voleb memory,ale pokud to zrovna nebude zapotřebí,nedoporučuju,i po zvolení memory,v který zrovna jsi,začneš na jejím začátku.No,takže co ve velký místnosti..nechoď moc blízko k zombie,Druuna tím ztrácí zdraví,a když na ně přímo narazíš,tak umře.V místnosti můžeš najít celkem 5 věci,použitou stříkačku a podobný krámy,(Obrázky Syringe,Helmet,Flask,Metal,Remote)bližší podrobnosti,kde jsou,ti neřeknu,vzhledem k točení kamery,akorát to,že věci se kurevsky blbě hledaj,většinou dole zaregistruješ popisku něčeho,ale Druuna mezitím stihne z místa odejít,takže se budeš muset točit a vracet.Věci sbíráš tak,že u věci(popisku máš v té chvíli na monitoru) stiskneš Enter a k němu šipku nahoru.Pokud chceš věc upustit,stiskneš Enter a šipku dolů.Najdi v místnosti větší otvor ve zdi(obrázek 1) ,jdi k němu,Druuna automaticky vleze dovnitř-ven se už z otvoru nedostaneš,aspoň mě se to nepovedlo.Sory,že píšu tak napřeskáčku,ale píšu,co mě zrovna napadne,takže některý věci přidávám až dodatečně-dohrát celou Druunu,a pak napsat normální návod zabere móc a móc času,brzo zjistíš,proč.Ještě k popiskám ve spodku obrazovky-malými písmeny se zobrazuje nepotřebné,třeba potrubí,kolem kterého jdeš,věci,který se dají sebrat,jsou velkými písmeny.Při vstupech někam se ti ukáže,v které části konkrétní memory jsi.Pohyb Druuny,většinou stačí jen směrové šipky,ale na Numpad můžeš pomocí 7 a 9 otáčet Druunu rychle kolem její osy,8 a 2 je pak pro pohyb vpřed,vzad,a 4,6 slouží k pomalému otáčení do stran.Pro sehnutí/dřep stiskneš C,když chceš,aby Druuna skočila,stiskneš Z,pro hodně velký skok stiskneš Mezerník a k němu Z-pro velký skok musíš mít dost místa,Druuna se potřebuje rozběhnout.A propos,běhat Druunu donutíš stisknutím mezerníku plus směrové šipky.Vzhledem k neovladatelnosti je běh dost riskantní záležitost,často skončíš jinde,než jsi chtěl-když Druuna narazí na místo,kde nemůže pokračovat,změní směr a pokračuje v něm dál.Doporučuju často hru ukládat,asi se ti hodněkrát stane,že se Druuna zasekne někde ve zdi a jediný způsob,jak jí uvolnit je Load předchozí pozice.Zjištěním,jak se Druuna ovládá sem strávil asi tak celej den,takže v tomhle máš výhodu.Ještě ke zdraví Druuny-čas od času se ti po monitoru přežene takové hnědé statické rušení,vždycky,když k tomu dojde,zdraví se o něco zhorší-kdy a proč k tomu dochází,jestli po určitým časovým úseku,nebo čím,nevím,ale většinou k tomu došlo,když jsem se někde dlouho motal,než jsem našel cestu dál.Když v menu během hry(B) rozklikneš status,máš nahoře volbu Normalization,pokud na ní klikneš,sníží se ti Cognitive Effort a Cardiac Activity,ale na úkor Nervous Tension,ten se zvýší.K čemu slouží druhá volba s šíleně dlouhým názvem,nevím,snad progres,kolik procent máš hotovo.To už snad bude k ovládání všechno a vrátíme se do hry,skončili jsme tuším tím,že jsme vlezli do otvoru ve zdi.Pokračuj chodbou pořád dál,až dorazíš k velké prasklině v podlaze(obrázek 2)-to zjistíš naprosto snadno,pokud včas nezastavíš,Druuna zařve a odpojí se.(to mi taky trvalo hezky dlouho,než sem jistil,jak dál,protože sem v tý době ještě neuměl skákat).Radši si hru ulož,postav se tak,abys byl asi tak dva kroky daleko od díry v podlaze,stiskni Mezerník a Z,Druuna přeskočí na druhou stranu.Ještě ke skákání-pokud někde nevíš,kterým směrem nějaká chodba pokračuje,je dobrá metoda nechat Druunu v poloze,kdy má před sebou místo na skok,otáčet s ní a zkoušet skočit do různých směrů,většinou pak po natáčení proskočí do další části chodby.Pokračuj chodbou dál,až uvidíš v dálce něco šedého(obrázek 3) ,jdi k tomu(Obrázek 4) a projdi kouřovým průchodem na druhou stranu.(Location K09) Opět jednosměrný,cesta zpět není.A teď pozor,jsou tady celkem dvě chodby,ale tou první zřejmě cesta nevede,vždycky sem v ní chcípnul,K téhle chodbě se dostaneš prakticky hned cestou od kouřového vstupu(Obrázek Tak tudy ne),jdi trochu k ní,až se změní kamera(obrázek Tudy ne jiný úhel)dej se od téhle chodby směrem doleva,nakonec dojdeš k druhé chodbě(obrázek To je ona)Jdi chodbou pořád dál,nakonec dojdeš k jiskřícím drátům ve zdi.(Obrázek Poblíž je mrtvola) Vzadu po levé straně vidíš cestu tak trochu do kopce,vede k tunelu,ale nechoď tam,z místa,kudy jsi na obrazovku přišel jdi trochu doleva a pak k sobě,narazíš na mrtvolu-já na ní narazil díky Drunině mánii měnit směr čirou náhodou.(Obrázek mrtvola zblízka) Na zemi vidíš něco ležet,jdi blíž a seber Certifikát o biologické čistotě(A Certificate Of Biological Purity)-Enter plus šipka nahoru.Pokud místo přejdeš,Druuna,až dojde k mrtvole,certifikát sebere sama,tak je to na tobě,jak to uděláš.Dodatek ovládání.V inventáři po stisknutí Enter vidíš předmět detailně rotovat,i s popiskou,jak se jmenuje,pokud máš věcí víc,posouváš si je směrovými šipkami)Z inventáře se dostaneš stiskem mezerníku,ale to jsem už asi říkal,tak jen pro jistotu.Jo,a jedna velice podstatná věc-ESC funguje ve hře trochu jinak než obyčejně.Po prvním stisknutí ESC ti to napíše,že pro pokračování máš stisknout Enter,pro ukončení ESC.Takže když stiskneš ESC podruhý,hra se bez uložení ukončí.A ještě-přerušení hry je stisknutím P,pro pokračování stiskneš Enter.Nyní vstup do chodby napravo od mrtvoly,ale jen kousek,a udělej si SAVE !!! To,co přijde,je na nervy.Až vlezeš dost daleko do chodby,ukáže se animace,v který Druuna leze šachtou.(Lokace K9B) Dorazí k ventilaci,z které uniká pára.Jakmile pára zmizí,ve spodní části obrazovky se ukáže na chvilku hnědá čára a Druuna umře.Úkolem je v okamžiku,kdy čára naskočí,stisknout šipku směrem dolů,ale pokud začneš šipku tisknout ve chvíli,kdy už čáru vidíš,je pozdě.Takže si to musíš vyzkoušet a načasovat,jakmile pára zmizí,stisknout šipku dolů a doufat,že ses trefil.(Obrázky Pára 1,2,3)Pokud šipku stiskneš dříve,Druuna zemře,pokud ji stiskneš později,zemře taky.Až se ti podaří stisknout šipku dolů ve správný okamžik,nemáš vyhráno.Druuna pokračuje šachtou dál,opět pára u mřížky,jakmile pára zmizí,objeví se čára pro změnu v horní části obrazovky,takže opět musíš vystihnout správný moment,kdy pára zmizí a stisknout šipku směrem nahoru.Pokud jsi byl úspěšný,Druuna pokračuje šachtou,opět pára,až zmizí,stiskneš šipku směrem dolů.Pokud jsi byl potřikrát úspěšný,Druuna proleze a ocitne se v nové chodbě..(Pokud hned na začátku animace stiskneš šipku směrem dolů a držíš ji,několikrát uvidíš ve spodní části onu hnědou čáru,teprv asi po třetím zobrazení Druuna umře,právě díky tomu,že sem zkoušel mačkat kde co jsem přišel na princip..a i tak jsem si nakonec musel pustit CPUKiller,který mi zpomalil video,bez něj se mi ani jednou nepodařilo šipky stisknout ve správný čas.Pokud se ukáže,že je tahle pasáž nad tvoje síly,máš k dispozici moje savy,pokud ti teda nebude vadit,že Druuna z mýho savu bude chodit v korzetu s obnaženejma bradavkama-v některejch věcech si prostě nemůžu upřít potěšení..Jo,a ještě jedna důležitá věc(sem zvědav,kolikrát to ještě budu přerušovat ),když budeš dělat Save,stiskni Enter jen jemně,jinak se ten stisk přenese až do Status/Normalization a zhorší to zbytečně Druuně zdraví.HA,jak to píšu,našel jsem bezproblémovej způsob,jak šachtou projít.Jakmile začne video,kdy Druuna leze šachtou,stiskni šipku dolů,a drž jí do doby,dokud dole neproběhne hnědá čára.Potom šipku pusť,opět začne pára,pak zmizí,ale jak se objeví hnědá čára,je tam časová prodleva,takže se ti v klidu podaří šipku dolů stisknout.Jakmile tím úsekem projdeš,stiskni a drž šipku nahoru,opět ji pusť,až proběhne čára nahoře a po druhém objevení hnědé čáry stiskni šipku nahoru.A hned zas stiskni šipku dolů…atd.Tady aspoň názorně vidíš,proč nikdy nepíšu návod současně s prvním hraním-prase by se v něm nevyznalo.Takže jsi prolezl šachtou a stojíš na chodbě.Jdi chodbou,zahni za roh,prolez dveřmi,který se za tebou zavřou a pokračuj pořád dál,až dojdeš k mříži,u který se spustí video.Druuna si poklábosí s trpajzlíkem,kterej žere šváby,fuj,a řekne Druuně,že musí jít do sektoru K91.Po skončení videa ti naběhne menu s memory,šipkou doprava memory posuň na Memory 2 a potvrď šipkou dolů.
Memory 2/Labyrinth Of Pipes/
Aby se Druuna probrala,musíš zase stisknout šipku nahoru,až uvidíš čáru,pokud se netrefíš napoprvé,nic hrozného se nestane.no,možná se jí zhorší zdraví,nevím.K91 Jdi o jednu obrazovku od sebe dozadu,najdi a seber Ball Bearing(obrazek Ball) a pokračuj chodbou,jdi kolem velkého K91 na stěně,pokračuj dál,nakonec projdeš průchodem do Old Pipes Branching-spleti trubek,po kterejch se musíš dostat k výtahu kdesi na druhý straně.Z některejch trubek spadne Druuna automaticky,z jinejch,pokud blbě skočíš.Na první obrazovce jdi směrem doprava,zaparkuj v bezpečný vzdálenosti a pomocí Mezerník Z přeskoč na druhou stranu trubky-Druuna se dost blbě nastavuje do polohy,aby skočila,ale jde to.Na druhé obrazovce se dej na rozcestí doleva,na třetí jdi pořád „po hlavní“(nevšímej si toho,že srdeční aktivitu máš už teď na sto procentech,nevím proč,ale nikomu ze zúčastněných to nevadí.),pokračuj pořád,ve vracecí zatáčce dej pozor,na zadní straně potrubí není zábradlí,drž se s při otáčení v přední části,je to dost blbe vidět,až dojdeš na obrazovku se žlutými poklopy.Přeskákej je dlouhými skoky (mezerník Z),po skoku na třetí jdi po trubkách dozadu,U obloukem přijdeš k další skupině žlutých poklopů,opět je přeskákej,směrem k sobě.Pokračuj na další obrazovce U obloukem,pořád dál,na rozcestí pokračuj rovně,vlevo vidíš výtah,zaboč a vlez do něj.Tak to bylo jedno bludiště,další dvě jsou před náma.Druhé bludiště.Jdi furt dál po jednom můstku,jiný výběr není,po vracečce jdi napřed rovně,až se změní pohled kamery na rozcestí v přiblížení,jdi z hlavní lávky směrem k sobě ,doprava a k sobě.Pokračuj furt k sobě,na další obrazovce jdi od sebe dozadu,dlouhým skokem přeskoč díru a pokračuj dál.Za prasklinou jdi rovně,po změně kamery doprava,pak od sebe,pokračuj porád dozadu,uvidíš dveře výtahu a vlez dovnitř.Třetí bludiště.Tak tady už je to náročnější,teda aspoň pro toho,kdo tím prolejzá jako první.Jdi trochu doleva a pak po cestě k sobě.Až přeběhneš na druhou obrazovku,dej se hned první odbočkou doprava,směrem k velkýmu sloupu.Po změně kamery jdi cestou doleva a pak od sebe.Na rozcestí udělej pár kroků vlevo a pokračuj dál dozadu od sebe.Na konci doprava,na další odbočce,po změně kamery,doleva,přijdeš k díře,přeskoč ji velkým skokem.Po přeskočení se dej cestou nahoru,na jejím konci doleva,po změně kamery uvidíš vzadu výtah,jdi do něj-dávej pozor,chybí tady cestou zábradlí,tak ať nesletíš.Po cestě výtahem musíš opět stisknout ve správný čas šipku nahoru,aby se Druuna probrala k životu,dej pozor na pijavice a jdi směrem k sobě.Pokračuj cestou,nakonec Druuna vleze do kanálu,v animačce jí napadne zmutovaná pijavice,přijde starej známej trpaslík a mutovanou žížalu zabije.Následuje přechod do Memory menu,šipkou doprava změn memory na Memory 3,přistaneš v lokaci K5A.
Memory 3/Spinning Death/
Jdi směrem k sobě,v druhé místnosti udělej Save a pokračuj dál dozadu,dostaneš se do kruhové místnosti,v který se točej dvě kola s výběžky zrovna tam,kde máš hlavu.Jako první věc stiskni C,Druuna si dřepne,tím se sice výběžkům vyhne,ale to je tak všechno.Na opačné straně vidíš druhý vchod,do něj se musíš dostat,asi tak,že ve správném moment popojdeš,dřepneš,popojdeš,dřepneš,všecko bez oho,aby tě některý z výběžků praštil.Jo,každý z nich se navíc otáčí jinou rychlostí.Až to zvládneš ,tak projdeš do podobné kruhové místnosti,kde se opět točej dvě kola,akorát ,že trochu jinak.Opět se musíš dostat do vchodu,až to zvládneš tak projdi vpřed,ke kruhové místnosti,jdi směrem doleva k sobě a projdi kruhovou místnost po obvodě až na konec,kde projdi uličkou směrem k sobě.Jdi nahoru a projdi do chodby před tebou/viz obrázek/Musíš vidět,že Druuna do chodby vstoupí/pokud ne,tak jdeš slepou uličkou ke kůlům/,jdi směrem k sobě a pak až na konec,kde uličkou/viz obrázek/vstoupíš do velké kruhové místnosti plné pijavic,kterým se vyhýbej. Nejprve proběhni do další kruhové místnosti,v další kruhové místnosti je dvojí východ,dej se tím vpravo,proběhni další kruhovou místnost a v další kruhové místnosti projděte vchodem vpravo,proběhněte další kruhovou místností a pak další místností do kruhové místnosti,kde se dej vlevo.Proběhni kruhovou místností do tmavého vchodu na koci.Spustí se animace,setrkáš se s podivným stvoření,,nazelenalou ženštinou.Ta poprosí Druunu o pomoc a dá jí Schastarův deník a amulet. Následuje přechod do Memory menu,šipkou doprava změn memory na Memory 4 a potvrd šipkou dolů.
Memory 4/ Into The Darkness/
Tato část se odehrává ve tmě,takže to máme trochu ztížené.Pokud ti můžu doporučit aktivuj si cheat LUCEOK,tím se lokace rozsvítí.Otoč se vpravo a jdi stále kupředu až k tomuhle místu/viz obrázek/Projdi místností,dej se vpravo a nahoru,projdeš místností se sloupem uprostřed,projdi úzkou chodbičkou,pak se dej doprava a nahoru.Spustí se animace,až se opět objeví nahoře hnědá čára ,tak klikni na šipku nahoru.Ocitneš se v kanalizaci,postupuj pořád kupředu a v jediném možném místě zahni vpravo a opět postupuj vpřed.Na křižovatce jdi směrem k sobě a pak nahoru,opět směrem k sobě.Dojdeš až k plšinkám na vodě,v animaci uvidíte,že ve vodě je monstrum,takže úkolem je přeskákat plošinky a nespadnout do vody. Postup je následující-postup na další plošinku a z té přeskoč krátkým skokem /klávesa Z/na další plošinku.Dlouhým skokem/mezerník+Z/skoč na plošinku,otoč se opatrně vpravo a skoč na další plošinku.Z té skoč dlouhým skokem/mezerník+Z/na další plošinky.Popojdi po nich vpřed a krátkým skokem/Z/skoč na další plošinku.Dlouhým skokem/mezerník+Z/ skoč na další plošinku.Pak krátkými skoky/Z/ skoč na další dvě plošinky a pak opatrně skoč krátkým skokem/Z/na plošinku vpravo a z ní pak skoč dlouhým skokem/mezerník+Z/na plošinku směrem k vám a z ní opět dlouhým skokem na další plošinky a pak krátkým skokem na další plošinky.Skoč krátkým skokem na poslední plošinku,spustí se animace,sjede výtahová kabina a až se nahoře objeví hnědá čára tak stiskni šipku nahoru.Druuna přeskočí do výtahové kabiny. Následuje přechod do Memory menu,šipkou doprava změn memory na Memory 5 a pak potvrď šipkou dolů.
Memory 5/ The Surface/
Až se objeví hnědá čára nahoře tak klikni na šipku nahoru,objevíš se v lokaci,kde na tebe číhají lukostřelci,kteří hlídají cestu do města.Lukostřelci tě nesmějí zasáhnout šípem,jinak umíráš a začínáš znova.Musíš rychle proběhnout/šipka nahoru+mezerník/až do uličky ,kde projdeš až ke mřížím u kterých se spustí animace.Objevíš se ve městě,kde je rušný život na ulici.Projdi ulicí doprava a kupředu.Spustí se animace ve které voják požaduje po Druuně kartu,kterou jste našli u mrtvoly.Poté co mu jí Druuna ukáže,odvede tě do čekárny.Objeví se tu stará žena,která cosi vypráví o kněžích.Přijde k ní voják a řekne jí aby mlčela.Žena se změní v monstrum,až se na pravé straně objeví hnědá čára tak klikněte na šipku vpravo.Objeví se voják,který Druunu poslal do čekárny.Jmenuje se Jock.Druuna ho požádá o sérum a zeptá se co za to bude chtít.Máš 3 možnosti na výběr,je jedno co si vybereš.Jock se zadívá na krásný kozy a protože by to asi nemuselo dopadnout dobře,tak odvede Druunu do chodby.Jdi vpřed ,můžeš se podívat dovnitř do dveří s nápisem Mortuary/márnice/.Není tu nic důležitého.Jdi uličkou vpřed a vejdi do dveří po pravé straně/ne do těch na konci/Jdi k přístěnku.Najdete tu muže staženého z kůže,který vás prosí o milosrdnou smrt.Vyjděte z místnosti zpět do chodby a jděte do posledních dveří napravo/je nad nimi červený kříž/Jděte ke stolu,otevřete zásuvku a vezměte si dvě zkumavky naplněné substancí JJ180.Vyjděte zpět na chodby a jděte do místnosti ,kde leží za přístěnkem muž stažený z kůže.Druuna mu pomůže zbavit se bolestí.Vyjděte zpět na chodbu a jděte do posledních dveří nalevo.Podívejte se do dveří napravo od těch kterými jste přišli,sem se za chvilku schováte.Jděte přes celou místnost doleva a vstupte do dveří nalevo/viz obrázek/Najdete tu mrtvého dr.Ottoneggehera.Zároven někdo volá doktora,ale protože on se samozřejmě nehlásí,jsou posláni do jeho kanceláře vojáci,aby zjistili co se stalo.Nyní až se vám na obrazovce objeví hnědá čára nalevo a dole tak klikněte zároven na šipku vlevo a šipku dole.Druuna se schová do místnosti u dveří. Následuje přechod do Memory menu,šipkou doprava změn memory na Memory 6 a pak potvrď šipkou dolů.
Memory 6/ The Long Way Home/
Jdi pořád směrem doprava až přijdeš k zamřížované stěně/viz obrázek/,jsou tu otevřené dveře,projdi do vězenské části. Projdi vchodem do místnosti,jdi směrem ke kameře umístěné nahoře a pak zahni vlevo k otevřeným dveřím,úhel kamery se změní/viz obrázek/,projdi těmito dveřmi do chodbičky,jdi směrem k sobě,automaticky Druuna otevře vězeňské dveře na konci.Jsi v místnosti s celami,ze stolu si vezmi klíč a jdi směrem dolů,projdi dveřmi napravo do další části,jdi vpravo a pak směrem k sobě.Hned jak se změní úhel kamery projdi doprava/viz obrázek/.V animaci Druuna dojde k cele ve které je prof.Abrham.Sice už je dost šílený,ale dozvíš se několik věcí a řekne ti o Bishopovi.Nyní vyjdi zpět z vězení k zamřížované stěně a jdi doprava až narazíš na zelenou zeď,která je rozbitá a je v ní otvor/viz obrázek/ kterým projdi.Ocitnul si se v katedrále,jdi směrem k sobě dopředu.Na konci projdi dveřmi vpravo na schodiště a pak vejdi na patře do otevřených dveří.Jdi k loutce,spustí se animace.Bishop/tak se loutka jmenuje/a jeho mechaničtí kamarády spustí zvláštní divadlo.Pak jdi směrem k sobě přes místnost a vejdi do dveří vlevo.V animaci uvidíš kněze v jakémsi druhu rozjímání,ze kterého ho probere jen substance JJ 180,kterou mu Druuna píchne.Kněz se Druuny zeptá zda chce mluvit o drogách.Opět dostaneš na vybranou tři odpovědi,tentokrát musíš odpovědět správně.Nejprve tedy odpověz B/Yes thats exactly why ive come here.Pak se tě zeptá na své stoupence,řekni mu ,že jsou v pořádku A/There ….ok if you ask me.Pak kněz zase upadne do svého rozjímání.Stiskni klávesu M nebo Backspace. Následuje přechod do Memory menu,šipkou doprava změn memory na Memory 7 a pak potvrď šipkou dolů.
Memory 7/ The Getaway/
Až se ti objeví nahoře hnědá čára tak klikni na šipku nahoru,ocitneš se u kostry. Jdi kupředu směrem k sobě,sejdi po schodech a jdi doleva až dojdeš k místu,kde šlehají plameny ze zdi.Ulož si hru,načasuj si pozici a pak stiskem šipky nahoru+ mezerníku proběhni na druhou stranu.Jdi kupředu do obchůdku nalevo jehož majitelem je Jetta.Promluv s ním a z nabídky otázek vyber B/No look i Shastar New you,and i toust you cold/Tím,že řekneš ,že jsi přítelem Schastara se Jetta promění v ochotu samu a dá ti procesor.Pak se vrat zpátky k plamenům, které šlehají ze zdi,proběhni na druhou stranu a vrat se ke schodům.Jdi směrem k sobě do obrazovky,projdeš ven do ulic města.V animaci vidíš,že vojáci hledají Druunu,protože si myslí,že zabila dr.Ottoneggehera.Jakmile skončí animace tak jdi stále kupředu skrze celé město.Neutíkej,vyhni se obloukem vojákům a postupuj stále vpřed až se objeví přechod do Memory menu, šipkou doprava změn memory na Memory 8 a pak potvrď šipkou dolů.
Memory 8/ Home Sweet Home/
Jsi zpátky doma,tam co jsi začínal celou hru.Projdi zpátky až k příbytku Druuny skrze flákající se zombíky.Hned u schodů seber zbraň u mrtvoly,za chvilku jí budeme potřebovat.Pak vstup do Druunina bytu.Spustí se animace ve které uvidíš jak Druuna vstříkne sérum Schastarovi,který už je však smrtelně nakažený nějakou mutací.Po dlouhém rozhovoru se Schastarův zdravotní stav neustále zhoršuje.Poté už prosí Druunu ,aby ho zabila,protože chapadla mutace prostupují jeho tělem.Až se objeví dole hnědá čára tak klikni na šipku dolů.V animaci Druuna zastřelí Schastara a potažmo zlikviduje i mutaci. Následuje přechod do Memory menu,šipkou doprava změn memory na Memory 7/musíš to odklikat postupně za sebou,je to otrava ,ale jinak to nejde/ a pak potvrď šipkou dolů.
Memory 7/ The Road To EXA/
Tato část je krátká,jdi ke schodům,otoč se vlevo a vstup do roury.Až se ti objeví hnědá čára tak klikni na šipku vpravo.Druuna proleze rourou, objeví se přechod do Memory menu, šipkou doprava změn memory na Memory 9 a pak potvrď šipkou dolů.
Memory 9/ Secrets Revealed/
Postup do středu kruhové místnosti.Spustí se dlouhá animace,nejprve se tu objeví dva vojáci a kostlivec zahalený do hábitu.Až se objeví hnědá čára tak stiskni šipku napravo.Objeví se magor s kšiltovkou na které má napsáno Gun.Nejdřív zlikviduje oba vojáky a pak i kostlivce,který je kyborgem.Pak magor odvede Druunu do chladírny,kde jí ukáže torza těl naložená do lázně a připojena na přístroje.Druuně vše s nadšením vypráví.Až se k tobě otočí zády ,tak se objeví hnědá čára,ihned stiskni šipku nahoru.Tím magora Druuna zlikviduješ dřív než on tebe.Vezmi si substanci ,vyjdi z chladírny do chodbičky a vrat se na začátek do kruhové místnosti.Jdi chodbou směrem k sobě a na konci projdi kulatým otvorem. Objeví se přechod do Memory menu, šipkou doprava změn memory na Memory 10 a pak potvrď šipkou dolů.
Memory 10/ The Graveyard/
Jdi doprava a pak nahoru ke dveřím s červeným velkým světlem.V animaci se Druuna namaže substancí a projde do části,kde jsou velká monstra.Jdi kupředu ke věži,obejdi ji po obvodu zleva až ke schodům.Spustí se animace,Druuna vyjde nahoru po schodech a objeví psací stroj.Pomocí šipek naklikej na stroji Abrham21 a potvrď to bílým tlačítkem vpravo dole.V animaci vyjede zásobník, na kterém jsou mapy,které budeš potřebovat v následujícím levelu v kostce. Druuna je opět pod schodištěm.Obejdi věž a vrat se zpátky tunelem do první části.Utíkej doprava až k tomuto místu/viz obrázek/a projdi dopředu.V animaci tě napadne monstrum s dvojí hlavou.Až se objeví hnědá čára tak stiskni šipku dolů.Tím Druuna hodí kamenem na monstrum.Pak je potřeba vyřešit rébus,který vidíš na obrázku.Cílem je nastavit správnou cestu.Napravo vidí tři řady šipek ,které jsou směrovány vlevo a vpravo.V horní řadě najed na šipku vlevo a klikni na enter,v druhé řadě najed opět na šipku vlevo a dvakrát na ní klikni entrem.Na spodní řadě opět najed na šipku vlevo a klikni na ní třikrát entrem. Potvrď to najetím a následným kliknutím na páčku dole /viz obrázek/.Tím se uvolní průchod. Objeví se přechod do Memory menu, šipkou doprava změn memory na Memory 11 a pak potvrď šipkou dolů.
Dojdeš k velké kostce,vstup dovnitř. Nyní nás čeká nejtěžší pasáž hry.V kostce je celkem 10 poschodí/včetně přízemí/.Smyslem a cílem hádanky je dostat se do 9. patra s tím,že vždy projdeš k výtahu a ten tě odveze k dalšímu patru.Naším úkolem je tedy projít bludištěm chodeb tak,abys vždy našel cestu k výtahu a přesunul se do dalšího patra.Nad každými dveřmi jsou značky X,Y a P.X a Y znamenají souřadnice,P je patro na kterém se nacházíš.Důležitou pomůckou jsou mapy,které máš v inventáři/viz obrázky map přízemí,1.poschodí,2.poschodí,3.poschodí,4.poschodí,5.poschodí,
6.poschodí,7.poschodí,8.poschodí,9.poschodí/Podle nich budeš na jednotlivých patrech postupovat. Jednotlivá patra jdou za sebou takto-přízemí/0 .patro/,5.poschodí,4,poschodí,8.poschodí,3.poschodí,7.poschodí,2.poschodí a 9.poschodí.Uvedu zde jak postupovat.Ve 4.patře procházej těmito dveřmi-
X,Y,P
6,6,4
6,7,4
5,7,4
4,7,4
4,8,4
3,8,4
3,7,4
2,7,4
2,6,4
2,5,4
3,5,4
3,6,4
4,6,4
4,5,4
4,4,4
5,4,4
6,4,4
6,3,4
6,2,4
7,2,4
7,1,4
8,1,4
9,1,4
9,0,4
8,0,4
X,Y,P
9,0,8
9,1,8
8,1,8
7,1,8
7,2,8
7,3,8
7,4,8
6,4,8
5,4,8
5,5,8
5,6,8
4,6,8
3,6,8
3,7,8
2,7,8
2,8,8
1,8,8
1,9,8
0,9,8
X,Y,P
0,8,3
0,7,3
1,7,3
1,6,3
2,6,3
2,5,3
2,4,3
2,3,3
1,3,3
1,2,3
2,2,3
2,1,3
3,1,3
3,2,3
4,2,3
5,2,3
5,3,3
5,4.3
6,4,3
7,4,3
7,5,3
8,5,3
9,5,3
9,6,3
X,Y,P
8,6,7
8,5,7
8,4,7
8,3,7
8,2,7
9,2,7
9,1,7
9,0,7
8,0,7
8,1,7
7,1,7
6,1,7
5,1,7
5,2,7
4,2,7
4,3,7
5,3,7
5,4,7
5,5,7
5,6,7
4,6,7
4,7,7
3,7,7
2,7,7
2,8,7
2,9,7
X,Y,P
3,9,2
4,9,2
4,8,2
4,7,2
5,7,2
6,7,2
6,6,2
7,6,2
8,6,2
8,5,2
7,5,2
6,5,2
5,5,2
4,5,2
4,4,2
3,4,2
3,3,2
2,3,2
2,2,2
1,2,2
1,1,2
0,1,2
0,2,2
0,3,2
0,4,2
1,4,2
1,5,2
0,5,2
0,6,2
0,7,2
1,7,2
X,Y,P
1,6,9
0,6,9
0,5,9
1,5,9
2,5,9
3,5,9
3,6,9
3,7,9
2,7,9
2,8,9
2,9,9
3,9,9
3,8,9
4,8,9
4,7,9
5,7,9
5,8,9
6,8,9
6,7,9
6,6,9
5,6,9
5,5,9
4,5,9
4,4,9
5,4,9
5,3,9
6,3,9
7,3,9
7,4,9
7,5,9
7,6,9
8,6,9
8,7,9
8,8,9
9,8,9
9,9,9
V dlouhé animaci vyjedeš výtahem nahoru a pak se budeš procházet po komplexu ,kde jsou torza těl naložena do roztoku.Až se po animaci ocitneš na lávce tak jdi směrem k sobě a vždy když na lávce přijdeš na rozcestí tak se dej doprava.Přijdeš ke dveřím na konci lávky,spustí se animace.V místnosti jsou torza těl v roztoku.Torza rozbijí náplně a začnou pronásledovat Druunu.Jdi směrem k sobě a pak zahni doprava a jdi ke dveřím/viz obrázek/.Projdi jimi ,jdi místností kupředu k dalším dveřím.Spustí se animace,hlava starce napojená na přístroje Druuně vysvětlí co se stalo a tím také končí tato dost obtížná adventura.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
Náhledy fotografií ze složky Druuna- Morbus Gravis
odpověd
(stan, 14. 6. 2010 19:07)