Diamon Jones - Amulet of the World (Dajmon Džons - Amulet Mira)
Po úspěšném složení draka se otevřou závory na dveřích. Ihned poté přijde Meri a společně s Dajmonem vejdou do další místnosti chrámu. Zkus vejít do dveří vzadu, ale dlaždice na podlaze uprostřed místnosti se propadnou a poté se opět vrátí na své místo. Promluv si tedy s Meri. Ta přeloží jeden z nápisů na zdi, který zní: odražené světlo ti ukáže cestu. Všimni si světla, které vychází z okna nalevo. Vezmi si ze země zlatý kulatý tác a opři jej o sochu dvou hadů napravo. Odražené světlo z okna nasvítí jednu z dlaždic na padací podlaze. Stoupni si na osvětlenou dlaždici a rozsvítí se další dvě. Je tedy potřeba stoupat pouze na osvětlené dlaždice které se nepropadávají a tímto způsobem se dostat na druhou stranu. Pokud stoupneš na nesprávnou dlaždici, Dajmon se propadne podlahou a musíš začít znovu. Správný postup chůze po osvětlených dlaždicích je tento: pravá přední, pravá přední, pravá zadní, pravá zadní, přední, pravá přední, pravá přední a levá přední. Poté co se Dajmon dostane na druhou stranu, zopakuje Meri jeho vyzkoušený postup a dostane se přes padací podlahu též. V následující místnosti oba náhle překvapí lstivý Samuel Džonson a jeho kumpáni. Po krátké výměně názorů jsou Dajmon s Meri zajati. Oba mají svázány nohy lanem, za které visí hlavou dolů ve vyschlé studni. Dajmon má u sebe pouze opasek a maso. Promluv si s Meri a Dajmon jí ve zkratce obeznámí s jejich současnou situací. Prozkoumej stěnu studny úplně vlevo od Dajmona. Je zde prorostlý kořen, který vypadá dostatečně pevně. Zkus na něj použít opasek, ale ten je moc krátký. Promluv si tedy s Meri a ta po krátkém nedorozumění svůj opasek Dajmonovi půjčí. Svaž oba opasky k sobě a použij je na kořen nalevo. Dajmon se díky tomu přitáhne ke stěně studny a chytí se rukama za kořen. Vezmi maso z inventáře a vyhoď ho nahoru na trám, ke kterému jsou Dajmon s Meri přivázáni. Vůně masa přiláká krysu, která si na něm pochutná a navíc přehryže i provaz, kterým je Dajmon k trámu přivázán. Dajmon poté sleze na dno studny. Prozkoumej svojí brašnu, která je pohozená napravo. Dajmon k ní doskáče a vezme si jí. Získá tak zpět břitvu, která v ní zůstala. Použij břitvu na Dajmona a ten s její pomocí přeřízne lano, kterým měl spoutané nohy. Nyní seber všechny věci, které se povalují na dně studny. Najdeš zde suché poleno, suchý klacek u kamene vpravo vepředu a ztrouchnivělé dřevo u stěny studny. Zkombinuj v inventáři ztrouchnivělé dřevo s polenem a přidej k tomu suchý klacek. Výsledek použij na vyhaslé ohniště nalevo. Dajmon zapálí oheň a díky tomu je na dně studny lépe vidět. Prozkoumej tedy blíže tmavou část stěny studny. Zkus kliknout na jednu z cihel a objeví se na ní čínský znak. Zkus kliknout na jinou cihlu a objeví se na ní další čínský znak. Pokud je znak stejný jako ten první, oba znaky zezelenají a zůstanou rozsvíceny. Pokud ne, oba znaky zhasnou. Tvým úkolem je tedy rozsvítit jednotlivé páry čínských znaků na všech cihlách. Aby to nebylo tak jednoduché, některé páry znaků jsou zde obsaženy 2x. Výsledek vypadá takto:
Poté co rozsvítíš zeleně čínské znaky na všech cihlách, tmavší část stěny studny se zbortí. Zatáhni za páku, která je u pravého okraje vyvalené stěny a na dno studny se spustí svázaná Meri. Použij na ní břitvu a Dajmon jí vysvobodí z pout. Podívej se do otvoru ve stěně studny, ale je tam moc velká tma. Seber tedy ze země vpravo u stěny studny připravenou pochodeň. Zapal jí v ohni a s pochodní v ruce vejdi do otvoru ve zdi. Ocitneš se na začátku podzemního labyrintu chodeb, přesněji řečeno v jeho pravém dolním rohu. Labyrint sice není moc rozsáhlý, ale nevýhodou je, že světlo z pochodně osvětluje pouze malé okolí chodeb okolo Dajmona. Nejkratší postup labyrintem chodeb je tento: jdi doprava podél krajní stěny labyrintu a na třetí odbočce zahni nahoru. Pokračuj doleva, nahoru, doleva a dojdeš na T křižovatku. Zahni nahoru, pokračuj klikatou chodbou nahoru a jdi doprava. Prozkoumej kostlivce a poté u něj seber předmět ve tvaru zlaté zmije. Vrať se spodní chodbou doleva, jdi klikatou chodbou dolů a na křižovatce se vydej chodbou dolů. Pokračuj chodbou doleva, projdi klikatou chodbou nahoru a dojdeš na další T křižovatku. Zahni doleva, popojdi kousek dolů a hned doleva a pokračuj první chodbou nahoru. Na konci klikaté chodby odboč doleva a dojdi k levé krajní zdi labyrintu. Jdi podél zdi labyrintu nahoru do jeho horního levého rohu, zahni doprava a podél horní zdi labyrintu pokračuj klikatou chodbou doprava. Narazíš na vchod v horní zdi labyrintu kterým projdi. Ocitneš se v místnosti plné zlata. Prozkoumej několikrát poklad a Dajmon popřemýšlí o tom, jak by s ním naložil. Na zemi u truhly vlevo leží předmět ve tvaru zlatého ptáka, který si vezmi. Dajmon si vezme i trochu peněz. Prozkoumej dveře s hodinami vzadu. Prozkoumej též kostlivce vlevo od dveří a poté si vezmi jeho brašnu, která leží poblíž. Je v ní deník tohoto nebohého dobrodruha. Použij deník na Dajmona, aby ses do něj podíval. Prolistuj deník až do konce. Na poslední stránce je zmínka o ručičkách hodin. Zavři deník pomocí klávesy Esc a připevni na hodiny oba zlaté předměty z inventáře. Zlatá zmije a pták byli vlastně chybějícími hodinovými ručičkami. Použij zprovozněné hodiny. Je na nich potřeba nastavit určitý čas. Nastav na hodinách pomocí šipek dole přesně 6 hodin a potvrď tento čas tlačítkem dole. Dveře se odemknou, přijde Meri a společně s Dajmonem projdou dál. Ocitnou se před zničeným mostem, který vedl přes tekoucí lávu. Prozkoumej osoby na druhém břehu. Jsou to svázaní mniši, kterým je třeba pomoci. Prozkoumej druhý břeh poblíž tekoucí lávy. Nyní je potřeba dostat se přes zbylé trosky mostu na druhou stranu. Je nutné jít po těch správných a ještě k tomu dostatečně rychle, jinak se Dajmon potopí do lávy. Správný postup chůze přes trosky mostu je tento: dopředu, vlevo dopředu, 2x dopředu, 2x doprava, dopředu a vstoupit na druhý břeh. Poté co se Dajmon dostane přes lávu, zopakuje Meri jeho postup a dostane se na druhý břeh též. Osvoboď spoutané mnichy pomocí břitvy. Mniši Dajmonovi poděkují a oznámí mu špatnou zprávu. Jakýsi zloduch se zmocnil magického amuletu a chystá se pomocí něj odemknout bránu mezi světem živých a mrtvých, aby se stal vládcem nad celým světem. Je tedy potřeba jeho plány urychleně překazit. Dajmon poté dostane od jednoho z mnichů část svitku, který by mu měl při záchraně světa pomoci. Projdi chodbou dozadu. Ocitneš se poblíž zlaté brány, kterou stráží starý známý Endi Rejn. Vezmi si truhlici, která je umístěna ve výklenku a poté na lotra použij peníze z pokladu. Endi Rejna zlatá mince zaujme a tak si pro ní dojde. Na nic nečekej a ve chvíli kdy se sehne k zemi, použij na něj truhlici. Dajmon s ní Endiho omráčí a ten padne k zemi. Prohledej ho a najdeš u něj pistoli. Vejdi do zlaté brány a ocitneš se v obřadní místnosti. Na trůnu sedí Samuel Džonson a obeznámí Dajmona se svými plány na ovládnutí světa. Jeho společnice poté začne odříkávat magické formule a z mraku nad trůnem začnou padat k zemi nebezpečné ohnivé koule. Překvapený Dajmon s pistolí v ruce tedy nemá moc času na přemýšlení. Popoběhni vpřed do půlkruhu ohraničeného rozestavěnými amforami a začni se vyhýbat sesílaným ohnivým koulím. Nejlepší je popoběhnout (dvojklikem) na jednu stranu a ve chvíli kdy se ohnivá koule objeví přeběhnout na druhou stranu a to stále opakovat. Ohnivá koule většinou míří na Dajmona, ale občas zamíří na jednu z amfor a zasáhne jí. Tato amfora je poté na chvilku ozářena magickým světlem a v tu chvíli je potřeba na ní vystřelit z pistole a rozbít jí. Rozbití každé amfory chvilku trvá a proto je dobré ihned po výstřelu „naslepo“ popoběhnout a vyhnout se tak další ohnivé kouli. Po nějaké době musí Dajmon nabít pistoli. Při tom se zásahu ohnivé koule nevyhneš. Tímto způsobem je potřeba rozbít všechny rozestavěné amfory. Až se ti to povede, ztratí Samuel Džonson svojí magickou moc. Ohnivé koule sice z mraku padat nepřestanou, ale před jednou rozbitou amforou se na zemi objeví druhá část svitku, kterou co nejrychleji seber. Dajmon obě části svitku spojí a díky jeho moci pak zneškodní proradného Samuela Džonsona jednou provždy. Následuje závěrečná animace, která je sice hodně napínavá, ale nakonec vše jako vždy dobře dopadne.Konec hry.
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
Náhledy fotografií ze složky Diamon Jones – Amulet of the World