Jdi na obsah Jdi na menu
 

Dark Fall-Lost Souls

17. 3. 2012

TOPlist

Dark Fall-Lost Souls

16.3.2010 Autor návodu-Standa Madukas

Jako inspektor vyšetřujete starý případ zmizení holčičky Amy Havenové. Ocitnete se na opuštěné vlakové stanici Dowerton, kam stopy vedou.Zjišťujete co byla Amy zač a co se vlastně stalo.Hra se obejde bez přítomnosti živých lidí,ideální je hrát v noci, výborná, hororově laděná adventura.

Mobilní telefon: Herní menu je v mobilním telefonu který je zpřístupněný vlevo dole na obrazovce. Klikněte na horní část mobilního telefonu.Mobilní telefon vyjede nahoru.V jeho horní levé části je ikona baterky.Když na ní kliknete,tak se vám osvětlí prostor před vámi.Hned vedle vpravo je ikona dopisní obálky ,která zpřístupňuje textové zprávy.Pod ikonou baterky je ikona diskety,zde je možné nahrát uloženou pozici/load/Hned vedle je ikona ,kde si ukládáte pozice/save/Ikona ozubených koleček znamená,že si můžete upravit jestli chcete hrát těžší nebo lehčí variantu hry a zda chcete mít ve hře titulky.Ikona domečku znamená odchod ze hry.Když kliknete na spodní ikonu šipky ,tak mobil vám sjede dolů.

Tunel

Slyšíte někoho jakoby ho někdo honil,sotva dechu popadá.Na mobilní telefon vám přijde textová zpráva.V inventáři dole v liště máte vodku, clozapinové tabletky a dopis. Přečtěte si dopis. Zavřete textovou stránku a otevřete mobilní telefon . Klikněte na vrchol mobilu,tím mobil vyjede nahoru a vy klikněte na ikonu baterky na mobilu vlevo nahoře.Prostor se osvětlí.Podívejte se na figurínu s nákupním vozíkem ve kterém jsou naloženy končetiny figurín.Vezměte si nohu figuríny 1 kterou drží v rukou figurína.Otočte se dvakrát vpravo a podívejte se na matraci. Podívejte se zblízka na matraci.Přečtěte si Dowerton Messenger o zmizelé Amy Haven. Je to právě 5 let zpátky co zmizela,stalo se to v roce 2005 na jejích narozeninách. Pan Bones byl zatčený vámi, inspektorem.Byl však brzo propuštěn. Vezměte si z matrace nohu figuríny 2.Odstupte od matrace,otočte se vpravo a podívejte se zblízka na provizorní oltář.Přečtěte si co je psáno na pohlednici se strážným andělem.Pak klikněte na rakvičku a složte roztrhané kousky papíru .Složíte tak Plakát pohřešovaných osob.Plakát se vám uloží do inventáře.Otevřete rakev kliknutím levého myšítka na rakev ,držte ho stisknuté a táhněte víko směrem doleva.Tím rakev otevřete.Použijte dvě noty z figurín,které máte v inventáři na panenku v rakvi.Tím jí dáte nohy a pak si z rakve vezměte rozbitou panenku.Odstupte,uslyšíte zvuk,podívejte se že prostor mezi nákupními vozíky je uvolněn.Projděte tímto otevřeným prostorem.Otočte se vlevo a jděte dvakrát vpřed.Podívejte se , že konec tunelu je zablokovaný vlnitými plechy.Koukněte se zblízka na vlnité plechy dole a projděte za ně na druhou stranu.Slyšíte v dálce vlak. Otočte se vlevo a podívejte se na vlnitý plech/ikona lupy/Za otvorem jsou figuríny v ne zrovna dobrovolné pozici.Odstupte od otvoru,najednou uslyšíte blížící se vlak,zachvátí vás panika ,ztratíte vědomí a probudíte se někde jinde.Otočte se dvakrát vpravo a jděte vpřed,ven z tunelu.

Železniční stanice Dowerton

Na mobil dostanete textovou zprávu.Otočte se vpravo,vyjděte na nástupiště napravo nahoru.Podívejte se na dvě pověšená červená vědra. Podívejte se další červené vědro na zemi. Vezměte si z něj pojistku 1 .Jděte kupředu ,stojíte před staničním skladištěm.Podívejte se na dveře, nejdou otevřít. Okno nalevo je přikryté vlnitou lepenkovou krytinou.Klikněte na krytinu levým myšítkem ,držte ho a táhněte směrem doleva.Tím krytinu odstraníte,klikněte na okno a ocitnete se ve skladišti.Rozhlédněte se kolem. Zahněte vpravo a podívejte se na stroj na jízdenky.Klikněte na něj a vezměte si kliku ve tvaru písmene T.Jděte kupředu do středu místnosti.Objeví se duch náčelníka stanice a varuje vás . Odstupte a oknem opět vylezte ven na nástupiště.Jděte dvakrát vpřed,vylezete na protější nástupiště.Zahněte vlevo a vylezte po točitých schodech na most. Uslyšíte dívčí chichotání a pak se objeví duch Amy.Podívejte se na montážní bednu na druhé straně mostu a vezměte si z ní pojistku2.Otočte se vpravo a podívejte se dolů.Podívejte se na signální štítkové číslo pod signálním světlem. Číslo identifikuje tuto stanici a je náhodné, takže si ho zapamatujte.V mém případě je to DT 934. Zahněte vpravo a vraťte se dolů na nástupiště.Jděte kupředu až ke schodům.Podívejte se pod sebe na schody,napravo je kulatý kámen.Klikněte na něj myšítkem na levé straně,držte myšítko a pak ho táhněte doprava.Tím kámen odvalíte a pod ním najdete knihu - příběh čtyř sester. Dozvíte se příběh o Ashley ,ta byla vytržená odděleně.Všimněte si, že Ashley má modré oči.Otočte se vpravo,jděte dvakrát vpřed,projdete na druhé protější nástupiště k bufetu.Dveře jsou zamčené.Podívejte se na Rappier ,stroj na cigarety vpravo od dveří.Stroj je na mince,jak jinak.Jděte do kolejiště,otočte se vlevo a jděte vpřed.Otočte se vlevo a vylezte na nástupiště.Otočte se dvakrát vpravo a jděte vpřed. Projděte kolem červených věder do podloubí,před vámi jsou dveře s nápisem Ladies.Otočte se doprava a podívejte se skříňku na stěně.Otočte se doleva a pokračujte kupředu.Otočte se vpravo,podívejte se na hořící oheň v sudu.Klikněte na montážní bednu nalevo a vezměte si z ní kliku 1 a pojistku 3.Otočte se doprava a podívejte se na velkou bednu plnou cihel.Bedna je spojena s nosným lanem na kladce na vrcholu domu. My potřebujeme zvednout tuto bednu plnou cihel.Otočte se vlevo a vstupte na dámské záchodky.Podívejte se zblízka na střední toaletu. Uslyšíte slovo ' zde ' .Klikněte na mobil a na něm na ikonu baterky,tím si posvítíte na toaletu.Na prkénku je klika 2.Vezměte si jí a vyjděte z toalety.Jděte vpřed a otočte se vlevo,tím se otočíte ke skřínce na zdi,na stěně uličky.Vložte kliku do otvoru nahoru,je jedno jestli zvolíte kliku 1 nebo 2.Klikněte na kliku ,držte myšítko a točte ve směru hodinových ručiček.V animaci uvidíte,že se sice bedna trochu zvedne,ale to nestačí.Musíte to tedy udělat tak ,že v rychlém sledu za sebou rychle klikněte na kliku,držte myšítko a točte ve směru hodinových ručiček.Takhle to udělejte 3x.V případě ,že to uděláte správně ,tak se vám dole zápatka zleva otevře i napravo a tím víte,že jste bednu vytáhli až nahoru.Pak se spustí animace a vy uvidíte,že bedna vyjede až nahoru a uvolní vám vstup do boudy za bednou.Jděte k boudě,vidíte,že je tu tma,ani baterku nelze použít.Otočte se vlevo,podívejte se zblízka na polici a vezměte si žárovku .Automaticky získáte i mapu Dowerton Station a hotelu.Klikněte pravým myšítkem na mapu v inventáři.Oblasti které jsou zakřížkované nejsou přístupné. Otočte se dvakrát doprava,je tu objímka na žárovku,vložte tedy do objímky žárovku.Klikněte levým myšítkem na táhlo pod žárovkou,držte myšítko a táhněte směrem dolů,tím rozsvítíte.Otočte se vlevo a podívejte se na knihy.Otevřete pojistkovou skříňku na pravé zdi.Odstraňte spálené pojistky kliknutím na pojistku levým myšítkem a pak myšítko držte a táhněte doleva.Až všechny tři spálené pojistky odstraníte,tak na jejich místo vložte tři pojistky z inventáře.Použijte z inventáře kliku ve tvaru T na díru nad pojistkami.Pak na kliku klikněte levým myšítkem,myšítko držte a táhněte myší směrem nahoru.Tím rozsvítíte celé nádraží a hotel.Vyjděte z boudy ven,lano které ve vzduchu drželo cihly se urve a cihly spadnou dolů.To bylo tedy o chlup.Otočte se doleva a jděte na dámskou toaletu.Otočte se zakrvácenému umyvadlu,podívejte se na něj.Vidíte tu nějakého velkého červa,klikněte na něj,uslyšíte hlas.Pak klikněte na zavřenou toaletu,promluvte si s dívkou,která je za dveřmi.Je to Amy.Otevřete dveře na toaletu,uvidíte opravdu Amy?Vstupte na toaletu,klikněte na mísu a z roztrhaných papírků složte Dowerton Messenger o ztracené Amy Haven.Podívejte se dole na telefonní číslo 6813 napsané na novinách.Z mísy si vezměte klíč napojený na kosti. Vyjděte z toalety.Vraťte se na nástupiště a skrze okno vstupte do skladiště.Jděte vpřed,uslyšíte zvonit telefon.Projděte kupředu za přepážku,otočte se doleva,vidíte tři telefonní budky.Vstupte do té nalevo/je tam tma/ a vezměte telefon. Promluvte s Amy.Pozve vás na její večírek k narozeninám.Večírek bude v horním patře hotelu.Jděte směrem k oknu,otočte se vlevo a podívejte se na dveře s nápisem Station Staff (GWR). Když na dveře kliknete tak zjistíte,že mají číselníkový zámek.Vyjděte ze skladiště skrze okno.Vstupte do kolejiště a jděte ke dveřím do Buffetu.Použijte klíč na kosti na visací zámek dveří. Klíč zmizí, ale kost 1 vám zůstane. Vstupte do bufetu.Přijde vám další zpráva na mobil,přečtěte si jí.Přečtěte si menu na stole před vámi. Zahněte vlevo a podívejte se pár figurín u stolu. Mužská figurína drží talíř,jakoby vám nabízela jídlo.Klikněte na talíř,získáte kost 2.Otočte se doprava a jděte kupředu do místnosti.Dostanete další zprávu na mobil.Klikněte na stůl a podívejte se na plechovku na které je číslo 15. Jsou v ní nějaké kosti . Klikněte na plechovku,vidíte,že kosti tvoří nějaký vzor. V plechovce je celkem 10 kostí. My potřebujeme mít celkem 15 kostí. Dvě kosti již v inventáři máme,potřebujeme najít další tři kosti.Obraťte se k baru. Podívejte se na pánvičku,klikněte na ní,získáte kost 3 .Podívejte se doleva,směrem ke dvěma figurínám u stolu.Před nimi je velké prkénko a na něm nějaká flákota a zakrvácený nůž.Klikněte na flákotu,získáte kost 4.Podívejte se na mužskou figurínu,vidíte,že levá ruka ukazuje kamsi nahoru.Jděte k figurínám,podívejte se nahoru.Je tu krabice,klikněte na krabici ,držte levé myšítko ,tím krabici odtáhnete.Podívejte se do krabice,opět musíte složit jednotlivé kousky papíru tak,abyste získali Dowerton Messenger o panu Bonesovi. Bones byl chycen,když ukrýval mrtvá domácí zvířata/zabíjel je/.Pak si přečtěte sešit a vezměte 4 obvodové destičky.Klikněte na aktovku,přečtěte si dopis ve kterém se píše , že Amy byla vyhnaná ze St. Swithin školy pro děvčata. Má prý násilnou povahu,výkyvy nálad , bizarní rituální chování .Klikněte opět na aktovku, získáte kost 5.V animaci vidíte Amy kreslit cosi na zdi .Odstupte od krabice a figurín,otočte se doprava a jděte dvakrát vpřed.Jste u dveří k hotelovému vchodu.Podívejte se na rádio na stole.Vezměte si seznam Dark Fall za rádiem.V inventáři otevřete knihu pravým myšítkem a prolistujte jí.

Hotelové dveře jsou zamčené,takže vyjděte z bufetu ven,jděte do kolejiště a pak skrze okno vlezte do skladiště.Podívejte se na dveře s nápisem Station Staff,je tu číselníkový zámek,který potřebujeme otevřít.Od dveří jděte kupředu,tam co jsou nalevo telefonní kukaně.Otočte se vpravo ,jděte vpřed a pak se otočte vpravo.Jsou tu okénka s nápisy closed.Klikněte na tmavý prostor mezi nimi,použijte baterku/ikona baterky na mobilu/Přečtěte si dopis napsaný náčelníkem stanice,píše tu o tom,že vstup do jeho kanceláře hlídá osmimístný číselný kód. Přečtěte si příručku pro pracovníky.Všimněte si ,že náčelník stanice používá zelený inkoust.Odstupte,jděte na druhou stranu k telefonním kukaním a podívejte se na lavici napravo,jsou tu svítilny a také clipboard . Podívejte se nahoru nalevo,jsou tu tři čísla,dvě jsou zamazána.Číslo si zapamatujte,čísla se generují,v mém případě je to číslo 7.Odstupte,otočte se dvakrát vlevo a podívejte se zblízka na clipboard položený na židli. Podívejte se nahoru nalevo,jsou tu tři čísla,dvě jsou zamazána.Číslo si zapamatujte,čísla se generují,v mém případě je to číslo 2.Odstupte,jděte směrem ke dveřím s nápisem Station Staff,otočte se doprava a na hromadě kufrů klikněte na další clipboard . Podívejte se nahoru nalevo,jsou tu tři čísla,dvě jsou zamazána.Číslo si zapamatujte,čísla se generují,v mém případě je to číslo 8.Pokud se podíváte na každý z těchto clipboardů tak v položce Mail dole vlevo najdete číslo 21974.Je stejné na všech třech clipboardech. Ted už tedy máme kompletní číslo k zámku na dveřích Station Staff.Je to číslo 78221974.Klikněte na dveře,vidíte,že uprostřed jsou dvě tlačítka reset a enter.Tlačítko reset slouží k tomu,že když se spletete,tak na něj kliknete a můžete začít znovu.Tlačítko enter slouží k potvrzování jednotlivých čísel.Čísla volíte tak,že klikáte myšítkem na levé nebo pravé části číselníku tak,aby správné číslo bylo pod šipkou nahoře.Číslo potvrdíte kliknutím na enter.Takhle to uděláte u každého čísla.Pokud to správně uděláte,dveře se otevřou a vy vstupte dovnitř.Klikněte na křeslo,na noviny. Dozvíte se z nich o sériích sebevražd v hotelu.Pak klikněte na pravý horní roh křesla,získáte minci.Otevřete krabici na podlaze ,získáte magnetofon. Otevřete skříňku na stěně nad křeslem.Hlas říká cosi o nastavení.Klikněte vlevo na horní část stolu,na stole si přečtěte knihu - příběh ze čtyř sester. Dozvíte se příběh Rowan i to jak se utopila .Všimněte si, že Rowan má zelené oči.Pak klikněte na židli u stolu,je zde kniha.Je to jakási signální kniha o nastavení.Prolistujte knihu,na poslední stránce vidíte ,že pod kombinací DT je Dowerton ,je k němu přiřazeno písmeno E.Jděte na předchozí stránku. Podívejte se na čísla určené pro železniční tratě. Dowerton je součást GWR-Great Western Railway. Pamatujete si na signální štítkové číslo pod signálním světlem? Číslo identifikuje tuto stanici a je náhodné,v mém případě je to DT 934.Toto číslo najdete na mostě,na protějším nástupišti,když vyjdete po točitých schodech nahoru na most.Nalistujte si tedy v knize předposlední stránku a podívejte se na Great Western Railway.Najděte si příslušnou kombinaci čísel,v mém případě je to 934. Všimněte si vzor bílých a černých políček.Zapamatujte si ho a nebo nakreslete.Otevřete skříňku nad křeslem.V horní části panelu stiskněte tlačítko s písmenem E,je to vstup pro Dowerton.Na spodních 3 řadách stiskněte tlačítka ,která byla na vzoru bílých a černých políček.Pozor! stiskněte jen ta tlačítka bílé barvy.Pak klikněte na páčku vpravo.Pokud to uděláte dobře,tak hlas řekne All stop…spustí se animace ve které uvidíte,že se aktivovalo nouzové zastavení pro Dowerton. Červené světlo ukazuje ,kde je porušený plot.Vyjděte tedy ven na nástupiště,otočte se doleva,jděte vpřed a pak sejděte dolů do kolejiště.Otočte se vpravo a vezměte si ze země volant .Otočte se směrem k věži s cisternou a klikněte na žebřík.Klikejte stále nahoru,tím vylezete po žebříku až nahoru.Použijte baterku/ikona baterky na mobilu/.Vidíte několik řetězů a zámků na bedně za kterou jsou magnetofonové pásky.Klikněte na ně levým myšítkem,držte ho a tahejte směrem doprava,tím magnetofonové pásky vytáhnete,uloží se vám do inventáře.Slezte po žebříku dolů,vraťte se na nástupiště a přes kolejiště jděte do bufetu.Klikněte pravým myšítkem buď na magnetofonovou pásku či magnetofon v inventáři. Poslechněte si rozhovor Bonese a Amy. V nahrávce slyšíte chrastění plechovky ve které jsou kosti.Slyšíte , že zvuky se skládají ze 2 tónů: jeden je vysoký a druhý nízký. Nyní budeme věštit.Klikněte na plechovku na stole,vysypají se z ní kosti.Vidíte,že se k 10 kostem v plechovce se automaticky přidalo vašich 5 z inventáře.Klikněte na plechovku a pohybujte plechovkou doprava, do středu či levé strany stolu. Zkontrolujte zvuk vyvolaný plechovkou nalevo a potom zvuk vpravo. Klikněte dole v inventáři na magnetofonovou pásku či magnetofon,přehrají se vám ještě jednou zvuky kostí v plechovce .Pohybujte plechovkou tak, jak jste to slyšeli na magnetofonové pásce.Klikněte na plechovku/myšítko nedržte/.Pohybujte plechovkou takto,nejprve s ní jeďte doleva ke kraji a poté doprava ke kraji.Pohybujte se ve středu stolu.Pak plechovkou najeďte doprostřed a opět plechovku zatáhněte k pravému okraji,pak s ní táhněte k levému okraji stolu a opět k pravému okraji stolu.Opět najeďte doprostřed stolu a plechovku zatáhněte k pravému okraji a nakonec k levému okraji stolu.Klikněte myšítkem na plechovku,na stole se vám z kostí vytvoří číslo - 4535. Zapamatujte si ho.Je to telefonní číslo hotelu.Jděte do skladiště k telefonním kukaním.Vstupte do levé telefonní budky,uložte si hru.Klikněte na telefonní aparát.Vložte minci z inventáře do otvoru napravo a klikněte na písmeno A. Promluvte si s operátorem.Vyberte číslo, které chcete volat.Klikáte na jednotlivá slova.Jestliže se spletete,tak klikněte na písmeno B .Nejdříve vyberte číslo nalezené v novinách: 6813. Získáte prémii,podívejte se na ni v inventáři/kniha s číslicí 2/Pak vyberte číslo z kostí v bufetu : 4535.V telefonu uslyšíte nejprve tikot hodin,pak hudbu a také zvuk otevíraných dveří.Vraťte se do bufetu,projděte kupředu až ke dveřím do hotelu. Vidíte,že rádio hraje,klikněte na dveře a vstupte do hotelu.

Hotel

Jste v recepci.Otevřete návštěvní knihu a podívejte se že jako host jste zde byl 5.listopadu 2010.Klikněte dole vpravo na hotelovou knihu,přesunete se v knize doleva a automaticky si vezměte klíč k místnosti 3F.Stiskněte zvonek 6 krát.Získáte další prémii/kniha s číslem 1/,podívejte se na ní v inventáři.Jděte po schodech nahoru a podívejte se , že dveře k prvnímu podlaží jsou zamčené.Sejděte zpátky dolů a klikněte na hodiny nalevo od recepce,jednou odbijí.Klikněte vlevo od hodin na tmavý kout,použijte baterku a klikněte na zemi na Dark Fall stránky na podlaze . 2 stránky se přidají do Dark Fall červené knihy v inventáři. Pak si vezměte ze země klíč od sklepa.Pod schodištěm vidíte dveře do sklepení.Použijte na ně klíč z inventáře,vstupte a rozsviťte si baterku/ikona baterky v mobilu/Rozhlédněte se kolem. Otočte se vpravo.Podívejte se na skřínku na stěně,otevřete ji. Podívejte se na ventily a budík.Cílem hádanky je otočit ventily tak,abyste slyšeli zvuk.Klikněte tedy úplně dole vlevo na ventil a pak na ventil nad ním,taktéž vlevo.Hned jak uslyšíte zvuk ,tak vyjděte ze sklepení.Dostanete hned zprávu na mobil,přečtěte si jí.Jděte k recepci a klikněte na přihrádky na zadní stěně recepce.V horní přihrádce je plánek k otevření sejfu.V přihrádce2B je špička na doutníky.Vezměte si jí.V přihrádce2E je telegram.Odstupte a klikněte na sejf napravo dole,potřebujeme najít správný kód pro sejf. Jděte do chodby vlevo od recepce.Podívejte se na rádio s hotelovými kartami na stole ,blízko hlavního vchodu.Klikněte na dveřní koš a získáte další 4 Dowerton Messenger .Podívejte se dolů na podlahu.Dejte dohromady roztrhané kousky papíru,získáte Shangri la Holiday brožuru.Shangri la je místo pro děti zvláštních potřeb,respektive pro postižené děti.Přečtěte si sešit tvůrčího psaní. Hazel byla zraněná ohněm?Poté se objeví Amy,až domluví tak cílem je ,aby byla Amy těsně u vás.Důležitý je skřípot podlahy,to znamená,že Amy postupuje směrem k vám.Takže postupujte následovně,až uslyšíte skřípot podlahy,tak se ihned otočte směrem k Amy.Ta postoupí kousek směrem k vám.Opět se automaticky otočíte.Nereagujte na to co říká,poslouchejte jen skřípot podlahy.Až ho zase uslyšíte,tak se opět otočte.Takhle to dělejte do chvíle,až Amy dojde až k vám a nelidsky zařve a zmizí.Vezměte si artefakt 1 . Jděte kupředu směrem k schodům.Dostanete na mobil další zprávu.Vyjděte po schodišti do patra.Prohlédněte si klíčovou dírkou pokoj A ,vidíte TV v sudu. Prohlédněte si klíčovou dírkou pokoj B a podívejte se nůžky. Vraťte se až k výstupním dveřím bufetu/tam co sedí u stolu napravo dvě figuríny/. Ještě předtím než otevřete dveře dostanete dvě zprávy na mobil. Vraťte se zpátky do hotelu a po schodišti jděte do pokoje A v prvním podlaží.Vidíte,že pokoj je nyní otevřený,vstupte dovnitř.Vidíte,že zdi jsou plné očí.Otočte se doprava,po chvilce uvidíte v podlaze díru a z ní část ruky.Otočte se vlevo a klikněte na TV. Ihned umístěte 4 obvodové tištěné spoje z inventáře na volné sloty.Cílem hádanky je umístit obvodové spoje tak, aby vedení bylo propojeno stejnými barevnými vedeními či světly.Kliknutím na jednotlivé obvodové spoje je otáčíte.Správné nastavení máte zde na obrázku.

Obrazek

Musíte to však udělat dříve než k vám dorazí figurína,která vylezla z díry v rohu místnosti.Pokud to nestihnete ,tak se ocitnete na operačním sále a budete muset hádanku znovu opakovat.Jakmile spoje správně propojíte,tak TV začne hrát.Na obrazovce vidíte záznam z výslechu Bonese.Je tu další hádanka,musíte kliknout na 4 aktivní body na obrazovce ve správném pořadí.Nejdříve musíme zjistit jaké body to jsou.Odstupte od televize a otočte se ke dveřím.Klikněte na vypínač nalevo,nefunguje.Nalevo od vypínače je oko1 a kolem něj kosti.Obraťte se na zeď napravo od dveří. Podívejte se na oko 2 ,je u něj zvětšovací lupa.Otočte se směrem k TV. Podívejte se na oko 4 ,jsou kolem něj netopýři.Klikněte na televizi,nejprve klikněte na Bonese,obraz se vám přiblíží a pak zase oddálí.Pak klikněte na inspektora, poté na stín nalevo od inspektora a posléze na netopýří stín za Bonesem.Když to uděláte správně, záznam pokračuje. Poté uslyšíte velký křik a ve zdi se objeví díra,projděte do pokoje C .Otočte se vpravo ,klikněte na vypínač vedle dveří,tím rozsvítíte.Klikněte na dveře,vidíte,že na petlici chybí koule na zarážku.Místnost je plná motýlích kukel. Rozhlédněte se kolem místnosti a zkontrolujte obrázky,vidíte,že mají stejné téma: motýla.Klikněte 5 krát na obraz na komodě vlevo,získáte bonus.Klikněte na vypínač,tím zhasnete.Vidíte,že kukly modře svítí.Nyní musíme najít kuklu s koulí na zarážku.Musíme jí však najít rychle,do té doby než kukly ztratí fosforescenci. Otočte se směrem k díře ve stěně,podívejte se nahoru a klikněte na kuklu napravo.V kukle je koule k zarážce.Vezměte si jí,klikněte na dveře a použijte kouli na petlici.Držte levé myšítko a jeďte myší doprava,tím dveře otevřete a vstupte do chodby.Dostanete zprávu na mobil.Otočte se ke dveří C a nalevo od nich se podívejte na obraz Catherine Paare. Otočte se ke doleva na protější zeď u dveří D.Klikněte dole na díru.Vylezou z ní šváby.Opět klikněte na díru,vezměte si hnědé oko 1.Odstupte od díry,dostanete další zprávu na mobil.Vraťte se do pokoje A přes pokoj C,respektive projděte zbořenou zdí. Jděte k TV. Podívejte se zblízka na podlahu pod TV. Pod prknem vidíte další oko . My ho potřebujeme něčím vyndat.Vraťte se do chodby přes pokoj C.Vstupte do pokoje D.Rozhlédněte se kolem. Podívejte se ven z okna,vidíte žebřík .Jděte doleva a podívejte se na skříň. Otevřete pravé dveře skříně tak,že na ně klikněte levým myšítkem,držte ho a táhněte myší doprava.Prohlédněte si mezeru na zadní desce. Vidíte další místnost .Odstupte,slyšíte jak cosi bouchne.Klikněte na levou dolní zásuvku pod skříní/držíte myšítko a taháte směrem k sobě/Vezměte si a přečtěte Amy knihu o stromech. Jděte zpět ke dveřím. Slyšíte někoho jak běží a dívčí hihňání.Klikněte na matraci a pak na ni klikněte na levé straně myšítkem,držte ho a táhněte směrem doprava,tím matraci odstraníte.Vstupte do pokoje B.Použijte baterku,zjistíte,že tu jsou figuríny. Po animaci se opět ocitnete v tomto pokoji.Jděte směrem k posteli a vezměte si z ní nůžky.Vyjděte ven z místnosti a vraťte se do pokoje A přes pokoj D a C. Podívejte se zblízka na oko na podlaze pod TV.Použijte nůžky na oko v podlaze.Držte levé myšítko a myší tahejte sem a tam,po chvilce oko vytáhnete.Vezměte si modré oko 1.Jděte do pokoje D.Dostanete další zprávu na mobil.Odstraňte matraci a projděte do pokoje B .Použijte opět baterku a jděte k posteli s nůžkami. Podívejte se na podlahu a podívejte se nějaké smetí.Prošmejděte celý prostor dokud nenajdete zelené oko1.Vratte se do pokoje D,dostanete další zprávu na mobil. Otevřete skříň a použijte nůžky na otevření zadní části skříně na pravé straně. Opět držte myšítko a pohybujte s ním nahoru a dolů,po chvilce zadní část skříně odstraníte.Projděte do pokoje F.Rozhlédněte se kolem.Vidíte ,že tu není střecha. Klikněte na oblohu.Pak se otočte vlevo a podívejte se na dveře,vidíte,že chybí dveřní klika.Otočte se doprava a klikněte vpravo na křoví pod kterým je kniha.Držte myšítko,odstraňte listí a klikněte na knihu.Je to kniha čtyř sester,tentokrát je to o Hazel ,dozvíte se ,že byla upálená.Všimněte si, že Hazel má hnědé oči.Obraťte se na tmavou oblast vlevo.Použijte baterku a vezměte si Dark Fall stránky (4a 6).Vezměte si i dveřní kliku z podlahy. Použijte dveřní kliku na dveře a vyjděte z místnosti.Všimněte si symbolu na dveřích pokoje E. Dveře jsou zamčené,takže se otočte doprava,jděte vpřed a zahněte doleva a jděte vpřed.Ocitnete se opět venku na nádraží.Jděte dolů a rozhlédněte se kolem.Otočte se a opět se vraťte do hotelu.Vidíte před sebou figurínu,která ukazuje na dveře,jděte vpřed,ocitnete se ve skladu. Dostanete zprávu na mobil. Podívejte se na další TV,vidíte,že chybí jeden knoflík.Slyšíte hihňání.Otočte se a klikněte na dveře - Amy vás zamkla.Otočte se vlevo k policím a projděte mezi nimi do zadní části,otočte se vlevo a klikněte na plechovku v polici.Vezměte si z plechovky TV knoflík. Otočte se doprava k záclonám na zadní části polic. Klikněte na horní část záclony napravo,vidíte tu provaz.Použijte na něj nůžky z inventáře.Tím závěs odstraníte.Otočte se vlevo a podívejte se kresbu na zdi.Obraz na zdi se začne přibližovat,klikněte na namalované černé okno,získáte zelené oči 2.Klikněte napravo na bednu,vidíte tu barevné tužky a sešit na který klikněte.Složte jednotlivé kousky obrázku dohromady.Poté uslyšíte Amy smích a kliknutí.Vraťte se k TV. Použijte TV knoflík na TV. Pak klikněte na horní velký knoflík,tím spustíte televizi.Vidíte tu různé symboly,ty jsou spojené se symboly viděnými v knize Dark Fall .Vyjděte z místnosti.Dostanete další zprávu na mobil.

Skladiště a bufet

Vyjděte skrze dveře ven,sejděte po schodech na nástupiště,jděte do kolejiště a projděte na druhou stranu nástupiště ke skladišti.Skrze okno vejděte do skladiště.Jděte dvakrát dopředu a z lavice vedle telefonních kukaní si vezměte modré oko 2.Odstupte,dostanete další zprávu na mobil.Vyjděte ze skladiště na nástupiště,jděte do kolejiště a projděte do bufetu.Jděte až ke dveřím do hotelu.Je tu nalevo na stolku rádio.Klikněte na něj a vezměte si za ním schované hnědé oko 2 Odstupte,dostanete další zprávu na mobil.Projděte hotelovými dveřmi.

Hotel

Klikněte na návštěvní knihu,pak klikněte dole vpravo na návštěvní knihu,vyjede vám levá část ,ze které si vezměte klíč k místnosti 1E.Vyjděte po schodišti a přes pokoj A a C projděte do pokoje D a přes skříň projděte dveřmi k pokoji E na kterých je symbol. Použijte klíč na dveře.Ocitnete se zpět v roce 1947. Nyní jste Gloria Grable.Rozhlédněte se kolem. Všimněte si Gloriiny zmínky o věcech. Zkontrolujte okno.Obraťte se ke stolečku vedle postele. Klikněte na krabičku cigaret značky Rappier. Podívej se na obrázek Matildy Fly uvnitř krabičky.Podívejte se zblízka na popelník. Vezměte si barevné kulaté kolečko1.Klikněte na krabici vedle,vidíte tu 5 otvorů pro ozubená kolečka.Klikněte na obrazy nad stolečkem,v tom nalevo si vezměte barevné kulaté kolečko 2.Otočte se k židli a klikněte na krabici klobouku na židli,nalevo na židli vidíte barevné kolečko. Vezměte si barevné kulaté kolečko 3.Klikněte na komodu,přečtěte si noviny.Dozvíte se, že Gloria oloupila Bank Britania. Její komplic byl zastřelen,ale jí se podařilo uniknout ve stříbrném automobilu.Podívejte se zblízka na stůl s kávovým šálkem napravo. Vezměte si barevné kulaté kolečko4. Otočte se ke dveřím,vidíte tu kufr.Klikněte na něj,držte myšítko a táhněte směrem nahoru.Tím kufr otevřete,vidíte že je plná zakrvácených bankovek.Poté se vrátíte do roku 2010,jste stále v tom samém pokoji. Jestli se chcete vrátit do roku 1947 klikněte na symbol nad postelí. Jestli chcete zůstat v roce 2010,tak klikněte na kufr.Klikněte na komodu a vezměte si barevné kulaté kolečko 5.Jděte kupředu,klikněte na desky,vidíte tu zvláštního červa,který vydává zvuky.Použijte na něj nůžky z inventáře.Počkejte až se červ nebude cukat a pak držte myšítko a pohybem nahoru do něj píchněte.Červ zmizí.Jděte zpátky ke dveřím,otočte se a podívejte se dolů na podlahu,vidíte tu cosi pod prkny na podlaze.To je asi místo,kde Gloria ukryla peníze.Potřebujeme však nějaký nástroj.Protože jsme nůžky zničili ,musíme si dojít pro jiné.Vyjděte dveřmi na chodbu,projděte do pokoje F,pak skříní do pokoje D,kde odsuňte matraci a projděte do místnosti.Použijte baterku a z postele si vezměte nůžky.Stejnou cestou se vraťte do pokoje E,Gloriina pokoje.Klikněte na podlahu/ikona lupy/ a použijte nůžky na mezeru.Držte myšítko a táhněte jím do levé strany,tím odstraníte prkno.Klikněte na aktovku a opět držte myšítko,aktovku vytáhnete.Klikněte na aktovku,je v ní deník,který si prolistujte. Vezměte si zkrvavenou bankovku na poslední stránce deníku.Klikněte na žhavý symbol nad postelí,vrátíte se do roku 1947.Klikněte na kufřík na skřínce u postele a do prázdných děr umístěte barevná kulatá kolečka z inventáře.Cílem hádanky je mít stejné barvy přiléhající k sobě navzájem. Můžete však použít jen 5 otočení,pak se hádanka resetuje.Řešení-Spodní kolečko vpravo - otočte jednou,horní pravé kolečko - otočte jednou,spodní kolečko vlevo-o točte jednou,horní kolečko vlevo- otočte dvakrát. Zkontrolujte obsah krabice.Složte jednotlivé kousky časopisu.Podívejte se zblízka na obrázek Gloriina milence a komplice. Jméno je náhodné (Serge, Anton či Christoph).Obraťte se ke dveřím,otevřete kufr,slyšíte příjezd vlaku.Jste opět v roce 2010.Klikněte na židli napravo,umístěte na desky ,kde jste zabili červa postupně časopis ,zakrvácenou bankovku a volant.Tím si budete moci promluvit s Glorií.Nyní je potřeba vést s Glorií správný dialog.Nejprve se vyptejte na první čtyři otázky odshora,pak vyberte otázku can i help you.Odtud je potřeba vybírat otázky tak,aby Gloria odpověděla "Yes, I must not forget," nebo "If only my life could have been different."/vyberete otázky 2,1,1,2/No a nakonec vyberete otázku ve které se vyskytuje jméno Gloriina milence,jméno se generuje,takže si ho dosadíte podle toho, kdo byl na fotografii v krabici na stolečku u postele.V mém případě to byl Anton.Gloria je zachráněna a z vděčnosti vám dává artefakt 2 a šperháky.Nyní se skrze místnosti vraťte ke schodišti a vyjděte do druhého poschodí.

2.patro hotelu

Použijte baterku na chodbě na druhém poschodí. Podívejte se , že brána je zamčená několika visacími zámky. Vy potřebujete odemknout alespoň jeden z nich.Použijte šperháky z inventáře.Vidíte,že na zámku je celkem šest aktivních bodů.K otevření potřebujeme najít čtyři správné body.Vždy když najdete správný bod tak uslyšíte zvuk,který vám potvrdí správnost polohy.Nejprve tedy najeďte nahoru doleva,poté jděte vpravo do pozice ve které jste se šperhákem začínali.Pak jděte do horní pozice a poté jděte do dolní pozice vlevo. Brána se otvírá,vstupte.Slyšíte Amy. Vezměte si pozvánku vedle krabice na křesle.Jste zvaní do společnosti v pokoji C,heslo je MALUS a hra se jmenuje Blind Man's Bluff.Jděte kupředu do chodby. Vstupte do dveří nalevo.Rozhlédněte se v místnosti.Podívejte se zblízka na stůl Přečtěte si leták o seanci zde v hotelu 5.listopadu 1953 Dowerton Psychic Society.Před vámi je abeceda a lupa.Klikněte postupně na písmena Malus.Místnost se změní,objeví se Amy a chce si zahrát Blind Man's Bluff.Vezměte si šátek,který je před vámi,automaticky budete mít zavázané oči.Cílem hry je kliknout na Amy v okamžiku,kdy kolem vás proběhne,klikněte na ní asi osmkrát.Amy zmizí a vy si vezměte artefakt 3. Před vámi je abeceda a lupa.Klikněte postupně na písmena Jonathan,získáte prémii. Vyjděte z místnosti.Dostanete zprávu na mobil.Vstupte do pokoje D.Slyšíte dětský pláč,klikněte na postýlku ve středu místnosti.Místnost se změní.Přečtěte si noviny na křesle a vezměte si láhev na mléko.Otočte se vpravo a podívejte se na postel. Přečtěte si knihu o šatstvu na polštáři.Vezměte si foto maminky s dítětem z postele.Klikněte na kufr a vezměte si foto vojáka- táty.Vezměte si dětské chrastítko ze stolečku,napravo od postele.Klikněte na postýlku a postupně na ni umístěte láhev na mléko, 2 fotky a dětské chrastítko.Místnost se změní a vy si z postýlky vezměte hrací skříňku. Vyjděte z místnosti.Otočte se vlevo,jděte vpřed,otočte se vpravo a vstupte do pokoje A.Pokoj je plný nůžek.Slyšíte plakat muže.Otočte se doprava a klikněte na prostor za postelí.Promluvte si s mužem ,pokud se zeptáte na Amy tak budete nuceni opustit pokoj.

Recepce hotelu

Sejděte do recepce a podívejte se na návštěvní knihu. Jako nový host je zde zapsán Andrew Verney v pokoji 2E.Klikněte dole vpravo na knihu,vyjede vám levá část i s klíčem.Vezměte si klíč k místnosti 2E.

2.patro hotelu

Vyjděte po schodišti opět do druhého patra,rozsviťte si baterku,projděte chodbou,otočte se nalevo k pokoji E.Je na něm symbol.Použijte na dveře klíč ,vstoupíte do pokoje.Nyní jste Andrew Verney v roce 1947.Podívejte se zblízka na stůl. Klikněte na obálku na stole.Dejte dohromady jednotlivé kousky dopisu od Dr. Wimleyho. Dozvíte se, že Andrewova matka je nemocná.Klikněte na přihrádky nad stolem Podívejte se na psaní z hotelu o položce v sejfu.Mrkněte se i na oba telegramy.Odstupte od stolu a jděte k nočnímu stolku vedle postele.Klikněte na knihu a prolistujte ji.Je to kniha o hemisféře,o souhvězdích.Klikněte vlevo v knize na Andrewovu fotku k,držte levé myšítko a táhněte směrem doprava,tím si fotku z knihy vytrhnete.Odstupte od stolku a klikněte na zásuvky,v zásuvce klikněte na otočený obrázek s fotkou.Je na něm Andrewova matka.Podívejte se na obrázky souhvězdí a zvířat na zdi nad postelí. Pak klikněte na kufr na posteli.Je zamčený,použijte na něj šperháky z inventáře.Opět je tu celkem 6 aktivních bodů.Nejprve najeďte šperhákem dolů,uslyšíte zvuk.To je pro vás signál k tomu,že je to správná pozice.Pak jeďte se šperhákem vpravo ,ale trochu víc nahoru.Uslyšíte opět zvuk.Jeďte doleva ,trochu nahoru,uslyšíte opět zvuk.Vyjeďte nahoru,uslyšíte zvuk a kufr se otevře.Vy si vezměte teleskop.Vyjděte z místnosti do chodby.Vezměte si červený karafiát z vázy.Klikněte na papírového ptáka.Otočte se doleva,jděte vpřed,podívejte se na obraz staré dámy na stěně.Jděte doleva,vidíte teleskopický stojan. Umístěte do něj teleskop . Verney říká, že ještě potřebuje čočky a rovníková nastavení.Vraťte se k pokoji E,jděte od něj vpřed chodbou.Přenesete se do roku 2010,vstupte do pokoje E.Podívejte se na symbol na levé zdi. Klikněte na symbol jestli se budete chtít vrátit do roku 1947.Otočte se vpravo,klikněte na matraci a za matrací se podívejte na matčin obrázek.Odstupte,klikněte vpravo na rám a použijte baterku.Vidíte prstence artefaktu soustřeďujícího se na rotační zeměkouli.Na zemi vidíte rozbité šperháky.Vyjděte z místnosti.Jděte směrem k teleskopu,klikněte na obraz staré dámy na židli. 6 krát se na něj podívejte způsobem,že na něj kliknete,přiblíží se obraz,odstupte od obrazu.Získáte prémii.Podívejte se na teleskop, je rezavý. Podívejte se zblízka na teleskop a klikněte na trojnožku.Vidíte tu dvě nastavená čísla,tato čísla se generují.V mém případě to jsou čísla 2 a 6. Odstupte od teleskopu a vstupte dveřmi vpravo do koupelny.Jděte směrem k vaně,otočte se vpravo a klikněte na stoleček na kterém je červ.Vezměte si nůžky z inventáře a až se červ přestane hýbat,tak držte levé myšítko a táhněte směrem nahoru,tím červa zabijete a ten zmizí.Použijte nyní vyčištěný stůl jak oltář. Umístěte na něj postupně hrací skříňku z dětské postýlky, červený karafiát a foto Andrewa.Odstupte od skřínky, Andrew se koupe,musíte s ním promluvit.Nejprve se ho vyptejte na první čtyři otázky odshora,pak klikněte na Can i help you? A postupně se zeptejte na tyto otázky-

You run a shop in Dorchester, Curious Curiosities. Yes, you are right.

You were advised to stay home and not come here. Yes, you are right.

You should have stayed by your mother's bedside. Yes, you are right.

Andrew se vám rozhodne pomáhat a napíše vám kód na zástěnu.Kód se generuje,v mém případě je to 13425.Nyní se vraťte ke schodišti a sejděte do recepce.

Recepce

Sejděte do recepce.Klikněte na přihrádky na zadní stěně recepce,podívejte se na kříž na kterém jsou namalované pozice.Ty si zapamatujte.Odstupte a klikněte vpravo dole na trezor.Vidíte tu kříž na kterém musíte nastavit číselný kód ,který vám Andrew napsal na zástěnu v koupelně.V mém případě to bylo 13425.Musíte tedy šoupátkem na kříži posunovat tak,jak jste to viděli v přihrádce na zdi recepce.Jakmile trezor otevřete,tak si vezměte čočky k teleskopu.Vraťte se do druhého patra,do pokoje E.

2.patro hotelu

Klikněte na symbol na stěně vlevo,ocitnete se v roce 1947.Vyjděte z pokoje a jděte k teleskopu ,umístěte čočky na teleskop.Podívejte se zblízka na vrchol trojnožky a nastavte souřadnice.V mém případě je to horní 2 a dolní 6. Klikněte na konec teleskopu,objeví se vám seznam souhvězdí, která potřebujete identifikovat. Seznam je náhodný,takže si souhvězdí zapište.V mém případě to jsou souhvězdí Caras,Celidar,Parlac,Fervian,Fristan a Intera.Vraťte se do Andrewovi místnosti /pokoj E/a nakreslete si souhvězdí která potřebujete.Souhvězdí jsou na stěně nad postelí a vedle skříně napravo a v knize na nočním stolku.Vraťte se k teleskopu,klikněte na konec teleskopu.Nyní musíte klikat na čočky teleskopu a hledat požadované souhvězdí.Začněte v seznamu odshora,najděte tedy první souhvězdí a pak na něj vlevo v seznamu klikněte,tím si postupně odškrtáte požadovaná souhvězdí.Zde máte všechna souhvězdí nakreslena.Když vše uděláte tak jak máte,tak uslyšíte Andrewa jak řekne, že jeho práce je udělaná a může nyní jít domů.Poté se chodba změní a vy se ocitnete v roce 2010.Jděte do koupelny vedle teleskopu.Podívejte se zblízka na vanu. Vezměte si artefakt 4 a mokrou panenku.Přečtěte si telegram. Matka je plně vyléčená.Vyjděte z koupelny a jděte kupředu.Dostanete hned dvě zprávy na mobil.Pak se otočte vpravo a jděte chodbou dvakrát kupředu,dostanete další zprávu na mobil.Sejděte po schodech do recepce a dveřmi naproti recepci projděte do bufetu odkud vyjděte ven.

Železniční stanice Dowerton

Projděte kolejištěm na druhé nástupiště.Dostanete další zprávu na mobil.Projděte kolejištěm na protější nástupiště,jděte směrem dozadu k tunelu a projděte pod ním k věži.Vyšplhejte po žebříku nahoru a nahoře použijte baterku.Použijte šperháky na visací zámek.Klikněte na: spodní část vlevo, spodní část,horní část a horní část vpravo.Použijte baterku,klikněte před sebe a vstupte do věže. Klikněte na vlnité plechy na pravé straně věže.Pohybujte vlnitými plechy směrem doleva,držte levé myšítko.Podívejte se na kostru. Vezměte si mince z očního důlku.Vezměte obálku z ruky. Je to Amy pozvání k další seanci. Heslo je MORCANA a vše se odehraje v pokoji C a hra se jmenuje Seven Seas.V inventáři se podívejte na průkaz totožnosti. Kostra je Bonese,byl zahradníkem v St. Swithin škole.Vezměte si i nůžky,pokud je nemáte.Odstupte a podívejte se na tři otevřené rakve.Nad každou rakví jsou nakresleny na zdi různé listy.V inventáři máte dvě panenky,které umístíte do rakví,ještě nám chybí jedna panenka.Otočte se k žebříku,držte levé myšítko a táhněte dolů,poté slezte po žebříku z věže a jděte na nástupiště a pak do hotelu skrze bufet.Vyjděte do druhého patra a jděte do pokoje C.

Hotel-2.patro

Vstupte do místnosti a jděte ke stolu.Klikněte na desku s lupou ,písmeny a číslicemi.Lupou klikněte postupně na písmena CRABTREE.Získáte prémii.Odstupte od stolu a pak opět klikněte na desku s lupou ,písmeny a číslicemi.Lupou klikněte postupně na písmena MORCANA.Místnost se změní,objeví se Amy se kterou si musíte zahrát hru Seven Seas - Huffity Puffity.Cílem hry je čelit směru lodi ,který Amy zmiňuje ve svém příběhu.Podívejte se na mapu ,vidíte že okna v místnosti C jsou na západ,dveře jsou na východ,Amy je na severu a zeď za vámi je jih.Takže se otáčejte tak jak vám Amy říká směry.V mém případě to byl south/jih/,east/východ/,south,west/západ/east,north/sever/Amy zmizí a vy si vezměte artefakt 5. Vyjděte z místnosti.Dostanete další zprávu na mobil.Jděte chodbou směrem ke schodišti,vše se změní a vy se ocitnete v roce 1947.Otočte se a klikněte na potravinový vozík. Zvedněte kulatý kryt a vezměte si láhev džinu.Vše se opět změní a ocitnete se zpátky v roce 2010.Sejděte dolů k recepci a klikněte na návštěvní knihu.Nový host je Matilda a je v pokoji B.Klikněte dole vpravo na knihu,objeví se vám levá část,kde vidíte nedopalek cigarety namísto klíče. Matildin obrázek jsme viděli v balíčku cigaret v Gloriině pokoji.Projděte bufetem a vyjděte ven na nástupiště.

Automat na cigarety

Podívejte se zblízka na stroj na cigarety,napravo od dveří bufetu.Použijte dvě mince z inventáře na otvor na stroji s cigaretama,pak klikněte na páčku nalevo.Vezměte si balíček cigaret značky Rapier . V inventáři na cigarety klikněte pravým myšítkem,z cigaret vám vyjede fotka Matildy.Uloží se vám do inventáře.Vraťte se skrze bufet do hotelu a vyjděte do druhého patra.

2.patro hotelu

Vyjděte do pokoje B. Podívejte se na červa na toaletním stolku. Použijte nůžky a až se červ nebude hýbat,tak držte levé myšítko a táhněte myší nahoru,červa zabijete.Na stolek dejte Matildin obrázek, špičku na doutníky a džin .Odstupte do stolečku,uslyšíte Matildu. Promluvte s ní o všem,žádá vás o pomoc.Nakonec vám dá klíč k pokoji 2B.Vyjděte z místnosti,otočte se zpět ke dveřím a použijte klíč na dveře2B,je na nich symbol.Ocitnete se v roce 1947,Matilda je opilá, místnost vidíte dvojmo a rozmazaně.Nejdříve proklikejte aktivní body v místnosti/ikona lupy/,podívejte se na toaletní stoleček a pak až to půjde klikněte na vědro s chlazenou láhví.Klikněte na led,Matilda vystřízliví a obraz se vrátí k normálu.Klikněte na toaletní stolek.Klikněte na papír na stole a rychle si ho vyfoťte,budete ho později potřebovat.Písmo na papíře se vám poté rozostří.Jinak co je na papíře napsáno se generuje.Poté klikněte na fota Matildy na stolku.Odstupte od stolku a klikněte na noviny na komodě u postele.Pak klikněte na postel a podívejte se na obálku pod polštářem. Klikněte na srolovaný plakát na posteli a také na zarámované obrázky nad postelí.Klikněte na květiny na pohovce,jsou od Charlese.Klikněte na symbol na stěně vpravo od toaletního stolku ,ocitnete se zpět v roce 2010.Promluvte s Matildou kliknutím na židli. Veďte dialog takto-Can I help you?

You were drunk. The gin ruined your performance.

The show must go on. Let's knock them dead.

The review was correct; you did wear the wrong outfit.

My costume. Which one is it?

Charles must have a soft spot for you, he could be in love.

Charles is such a sweetie.

You should have worn the sash, feathered hat and earrings.

 That's not quite right but no one will notice.

You were performing at the Empire Theatre.

The show must go on. Let's knock them dead.

První část otázek a odpovědí máme za sebou.Nyní musíte použít papír který měla Matilda na toaletním stolku a o kterém jsem vám psal,že je potřeba si ho vyfotit/viz obrázek/

Obrazek

Odklikávejte tedy ty věty,které máte na tomto obrázku.Pozor!!věty se generují,takže to berte jen jako návod jak postupovat.Po správném postupu se objeví novinové titulky,Matilda má fenomenální úspěch!Dá vám také artefakt 6.Klikněte na vědro na toaletním stolku. Vezměte si sifonovou láhev pitné vody .V inventáři klikněte pravým myšítkem na noviny a přečtěte si o Matildině úspěchu.Vyjděte z pokoje na chodbu,sejděte dolů do recepce a projděte skrze bufet na nástupiště.

Železniční stanice Dowerton

Jděte do kolejiště,projděte do přední části nástupiště a jděte do uličky ,kde je dámská toaleta a hoří barel. Klikněte na montážní bednu za hořícím barelem.Objeví se kovová krabice na kterou použijte šperháky.Postupujte takto-dolů,nahoře doprava,nahoře doleva a napravo dolů.Krabice se otevře a vy si vezměte nůžky.Použijte sifonovou láhev s vodou na hořící barel.Vezměte si spálenou panenku.Odstupte,dostanete další zprávu na mobil.Opět se vraťte na nástupiště,dostanete další dvě zprávy na mobil.Jděte směrem ke věži,dostanete další zprávu na mobil.Vylezte po žebříku nahoru,použijte baterku a projděte do věže ke třem rakvím.Umístěte panenky (zleva doprava): roztrhaná panenka, utopená panenka a spálená panenka.Poté na panenky umístěte oči(zleva doprava)modré, zelené a hnědé.Poté si vezměte kouli k artefaktu utvořenou spojenými světly panenek.Bones je volný.Slezte z věže,vraťte se k nástupišti,dostanete další zprávu na mobil.Vyjděte nahoru na nástupiště,opět je tu další zpráva. Projděte přes bufet do recepce hotelu ,dostanete další zprávu na mobil.Jděte do 1.patra,dostanete zprávu na mobil.Jděte do 2.patra,dostanete zprávu na mobil.

3.patro hotelu

Vyjděte po schodech do třetího patra.Projít normálně nemůžete,takže klikněte v inventáři na červenou knihu Dark Fall .Klikejte na jednotlivé stránky.Všimněte si římské číslice a odpovídajícího symbolu na spodu každé stránky.Uspořádejte symboly na artefaktu tak ,jak to vidíte v knize.Klikněte tedy v inventáři pravým myšítkem na artefakt.Nastavte správné symboly,tak jak jste viděli v knize.Začněte vnitřním okruhem k vnějšímu.Je to ztížené tím ,že jednotlivé kruhy se otáčejí ve dvojici s jiným kruhem.Hádanka se generuje,takže není možné zde popsat přesný postup otáčení kruhů.Pokud to uděláte správně, artefakt se aktivuje.Klikněte artefaktem na schodiště,nyní už můžete projít do 3.patra.

3.patro hotelu

Otočte se vpravo,vidíte ve výklenku figurínu,v rukou drží červa.Klikněte na figurínu,slyšíte tlukot srdce.V levém výklenku je další figurína ,klikněte i na ní.Otočte se a postupte vpřed,ve výklencích jsou tu po obou stranách ruce a v nich červ.Klikněte na ně,opět slyšíte tlukot srdce.Postupte vpřed a otočte se vlevo,ve výklenku jsou další ruce s červem.Klikněte na ně,opět slyšíte tlukot srdce.Cílem hádanky je kliknout na figuríny tak ,aby jejich tepová frekvence ustala.Pokud budeme postupovat s popisem tak ,že začneme odzadu tak nejprve klikněte na ruce ve středu napravo,otočte se ,vraťte se na začátek a klikněte na figurínu vlevo.Vraťte se do středu a klikněte na ruce vlevo.Otočte se vlevo a jděte dozadu,klikněte na figurínu vpravo.Nakonec jděte úplně dopředu,otočte se vlevo a klikněte na ruce.Pokud to uděláte správně ,tak se kolem vás objeví ostnatý drát a také dveře do pokoje F.Uložte si hru.Použijte klíč na dveře F. Vstupte ,vidíte že to je vyšetřovací místnost .Klikněte na všechny obrázky na pravé straně.Pak klikněte na skleněnou tabuli nalevo,za sklem vidíte lidi.Klikněte na magnetofon ,slyšíte výslech Bonese.Odstupte od stolu a klikněte na skleněnou tabuli nalevo,v místnosti se objeví Amy.Promluvte s ní/je jedno jakou vyberete otázku z tří možností/Amy chce odejít, ale někdo zde musí zůstat.Nyní je na vás co si vyberete,máte dvě možnosti

Yes, my little friend, you can leave. I will stay./ Ano,malá přítelkyně, ty odejdi. Já zůstanu.

I do not belong here. It is not my game. You will stay./Já ne - nepatřím sem. To není má hra. Ty zůstaneš.

Jedna z výše uvedených voleb má jednu dodatečnou hádanku.Otočte se a použijte šperháky na visací zámek na dveřích.Klikněte nejprve dole vlevo,dole,nahoře a nahoře vpravo .Tím místnost opustíte a tím končí i tato zajímavá agentura.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

Screenshot

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

odpověď

(stan, 12. 3. 2011 21:21)

víš ,možná ,že postupy tak nelogické nejsou,spíš jde o jinou věc.protože hra je poměrně dost náročná na hádanky ,tak jsem hledal pomoc kde se dalo,takže jsem použil i postupy ,které byli v anglických návodech a i proto možná některá pasáž může působit nelogicky.

Dark Fall Lost Souls

(sb, 8. 3. 2011 22:25)

NELOGICKÉ!!! Z adventúrneho pohľadu. Vyberiem hnedé oko zo švábej diery a pokračujem ďalej do ďalších miestností a riešim hádanky, no nie? Ale koho by napadlo sa vrátiť späť a v izbe s televízorom, ktorú už mám za sebou a myslím si, že úspešne vyriešenú, hľadať modré oko, keď v tej izbe a ani nikde inde neboli a niesú žiadne indície, ako ďalej postupovať? Myslím si, že v tejto hre sú skutočne niektoré postupy NELOGICKÉ...

Station Staff Code?..

(sb, 28. 2. 2011 21:41)

Ahoj. Dostal som sa sám bez pomoci až po staničné dvere s číselným kódom, samozrejme všetko prečítal a preštudoval, ale teda skutočne netuším, ako si prišiel na ten kód od dverí. Ako si zistil, že veliteľ používa zelenú farbu a práve ten kód, o ktorom píšeš? V mojom prípade sú na všetkých troch doskách rovnaké kódy! V knižke na zemi pod kameňom má dievča modré oči... A to prvé trojčíslie? Na moste zistíme číselný kód stanice: DT v mojom prípade 401. Čiže v mojom prípade zadám 401 a potom?.. Aj tak nechápem, sorry... Poradíš?

díky :-)

(vaio, 15. 7. 2010 12:47)

idem na to!

odpověd

(stan, 15. 7. 2010 0:02)

.................Bones byl chycen,když ukrýval mrtvá domácí zvířata/zabíjel je/.Pak si přečtěte sešit a vezměte 4 obvodové destičky-spoje.....................

Help

(vaio, 14. 7. 2010 23:20)

dostal som sa po izbu s TV a figurínou v rohu, ale za boha neviem, kde mám zohnať tie 4 tištené obvodové spoje, počas hry som na ne nikde nenarazil, takže v inventári ich nemám. :-(