Conspiracies 2-Lethal Network
14.4.2014 Autor návodu-Midnight Knight a Standa Madukas
Okolí vidíte svýma očima,předměty nemají žádné popisky,takže se musíte spolehnout na svoje oči a rozpoznávací schopnosti.Pohyb směrovými šipkami nebo WASD,otáčení myší,pravým tlačítkem předmět prozkoumáte,levým seberete nebo použijete.Inventář vyvoláte buď stisknutím mezerníku,nebo kolečka na myši.jak komu líp vyhovuje.Stisknutím C klávesy se skrčíte,opětovným stisknutím narovnáte,směrová šipka plus SHIFT běháte.Save provedete stisknutím F4,ESC vás dopraví do hlavního menu,během FMV scén můžete film pozastavit stisknutím mezerníku,ESC video sekvenci přeskočí)Občas jsou předměty na dost nedostupných místě,takže záleží na správném nasměrování,kam si stoupnout,skrčit se při tom,nebo koukat do stropu.Pokud předmět z inventáře použijete na nesprávném místě,většinou vám spadne na zem,takže pozor na to,abyste ho v takovém případě zase sebrali.Při rozhovorech vždy vyčerpejte všechny možnosti,pozor,během hovoru se můžete dozvědět něco,co se pak zobrazí na dialogové tabulce,takže pokud si nejste jistí,raději všechna témata proberte 2x.
Škaredý,ožralý a vyhozený
Tohle by tady v podstatě ani být nemuselo,je to jen kratičká epizodka během intra,ale zkuste poroučet větru,dešti nebo Midnajtovi.V intru se dozvíte,že v roce 2063(sic!) se Země stala součástí galaktického impéria(nebo něco na ten způsob,přesný název se mi nechce psát) a jak to v takových případech bývá,je kolem toho plno tahanic,protestů a piklů.Následně vidíte Nicka,jak nejdřív popíjí v báru,nakonec se dopotácí domů,kde natrefí na bytnou,která mu zrovna do schránky strká příkaz k vystěhování,protože neplatí nájem.Můžete na bytnou použít kteroukoli ze tří možností,pokaždé skončíte na ulici a Nick se vydá za svou ex milenkou Anitou,aby měl nějakou střechu nad hlavou.(šťastný to člověk,já bych za svýma ex šel dobrovolně jen tehdy,pokud bych chtěl hodně pomalu umřít,nějak se asi neumím rozcházet)
Vila Amarillia/na zahradě
Po příchodu do lokace stojíte před domem s velkou zahradou,která v sobě zahrnuje mimo jiné i tenisový kurt-tak téhle ženské bysme se měli držet pokud možná co nejdéle.Přejděte po malém můstku až k hlavnímu vchodu,zaklepejte na dveře,nikdo neodpovídá,v tuhle nekřesťanskou hodinu se sotva dalo čekat něco jiného.Jako první si prohlédněte inventář,máte v něm akorát komunikátor,nevadí,můžeme si na něm procvičit,jak se dá s předměty v inventáři zacházet.Klikněte na komunikátor pravou myší,zobrazí se v přiblížení,s popisem,že jde o komunikátor,stále v přiblížení na něj klikněte levou myší,komunikátor se otevře,nahoře vlevo máte ikony pro telefonování a poznámky,oboje nyní prázdné,takže není komu volat,šipkou vpravo komunikátor zavřete a vrátíte se do hry.Otočte se dozadu,dojděte k můstku,když po jeho levé straně dojdete co nejblíže k vodě,nebo do ní vlezte,je to pohodlnější,najdete kameny,několik jich nasbírejte.Otočte se od domu doprava a jděte kolem budovy,v rohu zahrady minete 4 kruhové cosi(od letního divadla až po přistávací rampy to může být cokoli),pokračujte dál kolem domu,až minete 3 velké stromy,uvidíte plácek a na něm kolečko a jiné zahradnické potřeby.Nakoukněte do kolečka,seberte z něj zahradní nůžky a pokračujte dál kolem domu-cestou můžete zkoušet jednotlivé dveře,ale je to marné,všechno je zamknuté.Můžete zkusit do oken házet kameny(v inventáři nejdříve pravou myší kámen přiblížit,pak levou myší sebrat a trefovat se-a tady je první nedotaženost ve hře-ať už stojíte metr nebo kilometr před sklem,šutr vždycky skončí na zemi bez toho,že byste něco trefili,a co štve asi nejvíc,i když na zemi spadlé kameny vidíte,nejdou už sebrat,takže pokud vám dojdou,musíte pro nové opět k jezírku) Jděte dál kolem domu,až před sebou uvidíte 3 židle s deštníky.Dojděte k nim,vlezte pod prostřední deštník a podívejte se nahoru,uvidíte v držadlech deštníku gumu,seberte jí.Jděte dál,k tenisovému kurtu,až uvidíte sedátko rozhodčího,jděte k němu co nejblíže,podívejte se za sedátko ze zadní strany(musíte být co nejblíže zdi),najdete žlutý míček,seberte ho.Dál po okružní cestě kolem domu,v rohu zahrady vidíte dřevěný zahradní altán,vlezte dovnitř,na kruhovém sedátku najdete zapalovač,opět ho seberte,vylezte z altánu a pokračujte v okružní jízdě.Od altánu jděte rovně k nejbližšímu rohu budovy,stojí tam květináč a v něm roste něco zeleného,nůžkami z květináče ustřihněte větvičku.V inventáři spojte větvičku s gumou,nůžkami pak rozstřihněte míček(tady je opravdu fatální chyba,pokud míček rozstřihnete,nůžky z inventáře zmizí,takže pokud jste předtím větvičku neustřihli,jste v …v potížích,větvičku už nijak neseberete a jako já na několik hodin zatuhnete-aspoň mě se alternativní řešení nepodařilo najít),půlku míčku spojte s klackem s gumou,nakonec do vyrobeného praku strčte šutr.Připravte prak ke střelbě(v inventáři nejdříve prak pravou myší,pak v přiblížení levou),jděte před hlavní vchod,vyberte si jedno z oken v patře,pečlivě zamiřte,pal,pokud se trefíte,spustí se alarm a až dojdete ke dveřím a kliknete na ně,služebná vám otevře.(Pokud netrefíte,zkoušejte,dokud vám nedojde munice,pokud máte obě oči levý,dojděte si k jezírku pro další šutry a cestou se nad sebou zamyslete)
Vila Amarillia-uvnitř
Až vás Anita obeznámí s problémy ohledně zmizení jejího bratra plus kilo dalších informací,skončíte v Dimitriho pokoji,který bude pro následující čas vaším domovem,takže se rozhlédneme kolem,co tady bude chybět,když vás Anita jednoho krásného dne vyhodí.Když se otočíte,uvidíte na stole vidphone,bohužel zatím nemáme komu zavolat.Z nočního stolku po pravé straně postele seberte magazín,otevřete horní šuple a seberte z něj 2 USB.V druhém šupleti nic,obejděte postel,otevřete spodní šuple stolku a seberte další 2 USB.Natočte se doleva,otevřete vitrínu,seberte z ní doutník,prohlédněte si Dimitriho pohár a vitrínu zas zavřete,doutník si v inventáři zapalte zapalovačem,ať Anita vidí,koho si to nastěhovala domů.Otevřete dveře napravo od vitríny,vedou do šatny,prohlédněte postupně obsah všech skříní,najdete v nich sportovní tričko,kalhoty a boty-většinou budete muset nejdřív jednu otevřenou skříň zas zavřít,abyste mohli otevřít další.Sportovně vybaveni i naladěni otevřete druhé dveře v místnosti,vedou na chodbu.druhá možnost je vrátit se do svého pokoje,tam otevřít dveře a vyjít na chodbu,šatna,váš pokoj a chodba jsou vzájemně propojeny.Tak jako tak,vylezte na chodbu,dojděte na konec chodby,zjistíte,že poslední dveře vedou do pokoje Anity,a taky si cestou můžete všimnout,že u každých dveří je senzor.Po prozkoumání zblízka najdete na krabičce každého senzoru obrázek ucha a nosu,z čehož se dá vydedukovat,že abyste se dostali do dveří,kde nemáte co pohledávat,bude vám je buď muset jejich majitel sám otevřít(hehe),nebo si někde budete muset obstarat jeho hlas a charakteristický smrad.Udělejte čelem vzad,vraťte se na počátek chodby a po schodech slezte do přízemí.Dole se hned otočte doleva,na tácku na stolku leží karta,seberte jí,a uděláme si menší přehled.Naproti schodům,kterými jste zrovna slezli dolů jsou opět schody do patra,napravo jsou dveře na dvorek s fontánou uprostřed domu,naproti nim je východ z domu,napravo od dveří ven jsou dveře blokované senzorem a nalevo dveře,kterými se dostanete do dalších místností v přízemí.Začneme tím,že si připravíme únikovou cestu,jeden nikdy neví,kdy do domu vtrhne horda zmutovaných toustovačů,takže seberte z inventáře kartu a použijte jí na dveře ven,od teď,kdykoli kliknete na dveře,ty se vám otevřou.Věnujeme pozornost senzoru napravo od dveří ven,použijte na něj zapálený doutník,něco to udělalo,dveře sice ještě otevřít nejdou,ale zmizela nám další položka z inventáře.Otočte se,otevřete dveře vlevo od hlavního vchodu a vlezte dovnitř,vlevo si všimněte dalšího videofónu,pokračujte místností za roh,nalevo vidíte malý stolek a na něm knihu.Knihu seberte,v inventáři prozkoumejte,najdete v ní opět nějakou kartu,je milý,když lidi pohazují svý věci kolem sebe.Pokračujte dál,otevřete dveře do kuchyně a vlezte do ní.Otočte se doleva,po pravé straně vidíte kuchyňskou linku a na ní nože,nalevo je trouba na vaření,vedle ní dvířka baru.Můžete prozkoumat obsah baru,je v něm šampaňské,které nejde sebrat,pro nás je podstatné,že když dvířka baru zavřete,můžete si na nich všimnout kolečka.Prohlédněte si ho,je to magnet,taková věc se vždycky hodí,takže magnet seberte,otočte se k lince a vezměte si jeden nůž.Jinak už v kuchyni nic zajímavého není,takže pokračujeme dál,otevřete dveře na konci kuchyně,vedoucí k bazénu.Projděte po okraji bazénu na druhou stranu,na jednom z lehátek seberte malý přehrávač.Vyzkoušejte v přehrávači nalezená USB,na jednom je hudba,na druhém nic,na třetím slyšíte hlas Argyriou(už za to jméno by ho měli pověsit na náměstí pro výstrahu) Tím jsme v téhle části domu se sběrem zajímavostí skončili,vraťte se do haly s hlavním vchodem-buď jděte cestou,kterou jste přišli,nebo si u bazénu napravo otevřete dveře,přejděte rovně dvorek a otevřete dveře naproti.Použijte přehrávač s hlasem na senzor,a dveře vpravo od hlavního vchodu teď můžete bez problému otevřít.Jděte ke stolu s vidfónem(snad to není něco jiného,u těchhle věcí z budoucnosti jeden nikdy neví),otevřete levé šuple stolu,seberte další USB,v inventáři ho dejte do přehrávače a přehrajte si vzkaz Anity-máte teď její hlas.Do vidfónu vražte tmavé USB(jestli je modré,černé nebo černomodré,to nechám na vás,po letech manželství vím,že dva lidi mají na jednu barvu většinou naprosto odlišný názor),klikněte na Vidfón,ukáže se vám obsah-setkání týmu „Fasma“,když ale kliknete na odkaz,zjistíte,že soubor je poškozený.no,ale aspoň známe jedno jméno navíc.Nick nyní konstatuje,že má v 10 hodin schůzku,ale pár minut navíc ho snad nezabije(v téhle fázi ještě ne),vytáhněte z Vidfónu USB a otevřete dveře do pokoje s klavírem.seberte z klavíru šátek Anity,máte teď k jejímu hlasu i její vůni.Fetišistické choutky si nechte na později,teď otevřete další dveře,vedou do místnosti se sedadly,hned po vstupu se otočte a koukněte vzhůru ke stropu.Vidíte u stropu zavěšený projektor,prohlédněte si ho,v jeho přední části najdete čočku-lupu.Pomocí nože čočku z projektoru vytáhněte*musíte stát těsně pod čočkou,jinak se netrefíte a nůž vám bude padat* a můžete si teď ve volným čase hrát na Šerloka.Víc tady toho nenajdeme,čelem vzad a zpět do haly s hlavním vchodem.Vylezte po jednom schodišti nahoru,jděte k zadním dveřím Anity a na detektor použijte šátek,potom přehrávač(samozřejmě za předpokladu,že v něm máte USB s hlasem Anity) Když se dveře pokusíte otevřít,Nick konstatuje,že Anita je pořád v pokoji,no,zná ji así líp,takže teď mu už odporovat nebudem,slezem zase se schodů a hlavním vchodem vylezeme před dům.Dojděte až k bráně,dostanete se tak na mapu,vydejte se po ní do centrály ATI.
ATI
Na poradě se dozvíte o nekalých plánech Kyklopů a kalých plánech Země,jak jejich nekalé plány zmařit,prostě klasické mezigalaktické utužování vztahů.Až se dostanete ke slovu,promluvte si s šéfem Pekasem,proberte s ním všechna jména ze seznamu,i všechna nová,která během hovoru naskočí,až budete spokojeni,hovor ukončete,vrátíte se automaticky do vily.
Vila Amarillia
V inventáři zkuste použít svůj komunikátor,zjistíte,že potřebuje dobít,problém je,že nabíječku nemáte a pořádný klacek taky nikde není.Vlezte do vily,jděte po schodech,otevřete dveře do pokoje Anity(konečně už šla nakupovat nebo sedí u kadeřníka,možná taky,že jí křivdím a poctivě pracuje..No dobře,tak teda jen pracuje) Po vstupu do pokoje(do pokoje se dostanete po obou schodištích,dveře jsou vždy na konci chodby)si všimněte dvou oken se závěsy,mezi nimi je na zdi velká obrazovka a pod ní skříňka s šuplaty.Otevřete spodní šuple,najdete v něm nabíječku,seberte jí,v inventáři spojte s vaším komunikátorem,odsuňte závěsy na jednom okně,otevřete ho a vyjděte na vnitřní ochoz.Jděte po něm tak dlouho,až narazíte na skleněný stolek s židlemi,na stolku leží spojovací kabel,opět ho seberte a vraťte se zpět do pokoje.Když se postavíte čelem k velké obrazovce a otočíte se do stran,zjistíte,že jak vpravo,tak vlevo jsou na konci pokoje jedny dveře.Nejdřív se podíváme do dveří vpravo,otevřete,se stolku uprostřed šatny seberte brožuru,v inventáři prohlédněte,je o tenisovém klubu Venus.Vylezte z šatny,přejděte pokoj k druhým dveřím,otevřete je,tentokrát jste v koupelně.Na okraji umyvadla leží Anitin notes,otevřete ho,uvnitř je číslo do Venus klubu,automaticky se vám dostane do vašeho komunikátoru.Vyjděte z koupelny,přejděte opět pokoj na druhou stranu a vyjděte z pokoje ven dveřmi vlevo.(jsou až za velkou knihovnou) Dojděte chodbou až ke třetím dveřím,hned za nimi jsou už schody dolů,dveře otevřete,jste opět v koupelně,tentokrát veřejné,když není vstup kódovaný,otevřete úzká dvířka po pravé straně zrcadla,uvnitř najdete zásuvku,takže do ní vražte nabíječku s komunikátorem.Nějakou chvíli počkejte,než se komunikátor nabije-můžete si mezitím krátit čas pouštěním vody z kohoutků,až bude komunikátor nabitý,Nick oznámí „Ready“-pak komunikátor ze zásuvky vytáhněte a můžete si ho prohlédnout,uvnitř byste měli mít 3 čísla,na šéfa Pekase,Joe Krantsmana,který vám má při vyšetřování pomáhat a poslední číslo je do klubu Venus.Můžete zkusit někomu zavolat,ale je špatný signál,takže sorry.Ovšem nás profesionály prkonita jako slabý signál nemůže odradit,jděte do svého pokoje,cestu snad najdete,na stole strčte do vidfonu kartu z inventáře,Joe,ani Velus klub nikdo volání nebere,ale můžete si popovídat s Pekasem.Po skončení hovoru Nick usoudí,že je správný čas podívat se do Nova Tech,no,uvidíme,kdo tady tomu šéfuje,ale tak jako tak jděte ven z domu až k bráně a tím na mapu.Přibyly vám nová místa,kam můžete jít,Novatech a Venus Klub,protože ale v Novatech se se současným vybavením nikam nedostanem,navrhuju,abychom šli do klubu.Někdo proti.?Fajn,běžte si do Novatech, a potkáme se za chvíli v klubu.
Venus klub
V klubu,tedy spíš před ním,taky moc neuspějem,před dveřmi vyhazovač,ať mu řeknete,co chcete,vyhodí vás,že tam nemáte co pohledávat.Fajn,frajere,říkal sis o to.Sice na někoho bonzovat je proti mýmu přesvědčení ,ale pro tentokrát udělám výjimku,vraťte se do vily,do svého pokoje a vidfonem zavolejte do Venus klubu Glorii,slíbí,že se o toho drzouna u dveří postará.Vraťte se po mapě do klubu,promluvte s vyhazovačem/odpověď B,pustí vás hned,u ostatních možností si s ním budete muset promluvit ještě jednou/,dovede vás ke Glorii,až s ní proberete všechny otázky,ocitnete se na chodbě.Proti vám šedé zavřené dveře,když uděláte čelem vzad,uvidíte venku před budovou vyhazovače,budu tohle místo brát jako výchozí bod pro chození po klubu.Po obou stranách šedých dveří vede chodba k pánským a dámským šatnám,dejte se chodbou po pravé straně,otevřete dveře šatny a vlezte dovnitř.Tady je to trochu o nervy,vidíte dvě řady skříněk,většina je zamknutá,jedinou prázdnou skříňku najdete vlevo,v horní řadě,první dvířka zprava.Skříňka je dost vysoko,jděte směrem doprava,najdete schůdky.Seberte je a dotáhněte k otevřené skříňce,položte na zem(ale tak,aby mezi skříňkou a schůdky zůstala mezera pro vás) a koukněte do otevřené skříňky.Seberte pero,které se ve skříňce válí,v inventáři si ho prohlédněte,pak použijte,Nick z pera část odlomí.Vyjděte z pánské šatny,v dámské prozatím nic nenajdeme,takže se vraťte do výchozího bodu,otočeni tak,abyste viděli vyhazovače.Po obou stranách vidíte točité schody dolů i nahoru,Vylezte po schodech nahoru,uprostřed vidíte dvě polokruhová sedadla a stolek,se stolku seberte láhev s čistidlem,pak jděte k sedátkům u okna,u levého zadního sedátka seberte se země sponku.V inventáři si ji prohlédněte a pak ohněte,ohnutou sponku spojte s odlomeným kusem pera.Otočte se,po čichu najděte bar a nasměrujte si to k němu.Otevřete barová dvířka po levé straně,jděte za bar,seberte z podlahy účtenku od Rica Binis,v inventáři si jí pořádně prohlédněte očima,najdete na ní po delším hledání číslo A12.Slezte po točitých schodech,dvakrát,otevřete velké šedivé dveře,i když to tady vypadá slibně,moc toho nenajdete.Jděte opět k baru,po jeho pravé straně je na zdi přišpendlený štos účtenek,seberte ho,i se špendlíkem a vraťte se 1x nahoru po točitých schodech.Nyní si to nasměrujeme do dámské šatny,ušetřím vás pátrání,skříňku A12 najdete v levé části v prostřední řadě,třetí dvířka zprava,použijte na zámek provizorní šperhák-ohnutá spona plus kus pera.Ze skříňky seberte kabelku,v inventáři si jí prohlédněte,pak otevřete,uvnitř najdete mobil a kartu do Novatech.Mobil po bližším prozkoumání nefunguje,takže nám na něj nikdo nebude volat,z jedné strany dobrá,z druhé špatná zpráva,podle toho,jak se na to díváte.Vraťte se k vyhazovači za sklem,dveře jsou zamknuté,po stranách ale vidíte šedé dveře.Jedny z nich otevřete,vylezte ven z budovy a vydejte se po mapě do Novatech.
Novatech
Pokud budete chtít odejít,klikněte na řadu sedadel,ale to nám prozatím nehrozí.Na kruhové terase se můžete pokochat výhledem,pak jděte do boční uličky,prohlédněte si senzory u obou dveří,mezi dveřmi jsou na stěně tři prohlubně,klikněte na tu prostřední,vysune se nějaký válec.Aha.Podívejte se na něj z levé strany,uvidíte panel s červenými tlačítky,použijte na tlačítka čistící sprej,potom čočku,uvidíte,která tlačítka se používají-v horní a prostřední řadě prostřední tlačítko,ve spodní řadě tlačítko vlevo,teď ještě zjistit správnou kombinaci.Opět vás ušetřím námahy(no nejsem já dobrodinec? Ne,nejsem,dělám to pro mrzký peníz,který mi za to Madukas platí),stiskněte nejprve tlačítko v prostřední řadě,pak ve spodní(je dost malé,takže se do něj špatně strefuje),nakonec tlačítko v horní řadě,pokud jste byli úspěšní,rozsvítí se zelená kontrolka.Klikněte na šedý obdélník nalevo od kontrolky,stále na válci,vyjede z něj panel,kterým se ovládá výtah.Tlačítko horní posílá výtah nahoru,tlačítko dolní dolů,tlačítko prostřední..errr,je buď jen do počtu,nebo má skrytý význam.Stiskněte spodní tlačítko,slyšíte výtah,když si pospíšíte na kruhovou plošinu,ještě ho uvidíte,jak k vám shora sjíždí.Jděte k výtahu,po pravé straně vidíte ovládání,pokud kliknete na druhé X zleva v zábradlí výtahu,otevřou se dvířka,kterými se do výtahu dostanete.Nastupte,nezapomeňte za sebou zase zavřít a pak stiskněte šipku nahoru.Nikde nic kromě fasády budovy,takže stiskněte šipku ještě jednou a pak pro velký úspěch ještě dvakrát,až vás výtah přiveze před zahradu se stromy.Vylezte z výtahu a pokusíme se zjistit,kam jsme se to vlastně dostali.Jděte po venkovním ochoze,až uvidíte dveře,otevřete je a vlezte do zahrady.Po levé straně je stolek s židlemi,z jedné židle seberte minci,otočte se doprava,prohlédněte stromy po pravé straně.O jeden strom jsou opřené hrábě,seberte je a jděte k automatu na Colu,Vhoďte do automatu minci,nic se nestane,tak chytněte odpadkový koš,který je poblíž,dojděte s ním k automatu a několikrát košem do automatu práskněte.Chce do dobře se postavit,natočit do strany,ať chytnete tu správnou rychlost a prásk,určitě jste to už někdy dělali,tak víte,jak na to.Po několika dobře mířených ranách z automatu vypadne žádaná Cola,seberte jí,když už s tím bylo tolik námahy a přesuňte se o kousek doprava,vidíte hromadu listí.Použijte na hromadu 2x hrábě,trávník je čistý,ale listí máte nacpané v inventáři,tak to teda ne,otočte se,kousek od vás je koš,hoďte na něj hromadu listí.Koš se převrátí,a hele,něco pod ním bylo schované,seberte klíč.Vraťte se k vyčištěnému místu,po prozkoumání zjistíte,že jsou v trávníku schovaná dvířka,zkuste je odemknout klíčem.Zámek je moc zanesený,nejde to,nalejte teda do zámku Colu,zřejmě do ní přidávají kyselinu,když teď zkusíte dvířka klíčem odemknout,už to jde.Otevřete tajná dviřka,stiskněte C a skrčení vlezte dovnitř-Jste na okraji výtahové šachty,takže pozor,když sletíte,následuje Game Over.Vedle výtahové šachty vidíte zelené tlačítko,stiskněte ho a za chvíli přijede výtah.Vlezte na něj..a následuje chvíle,kdy bych nejradši někoho zabil-na střeše výtahu jsou dvířka,kterýma do výtahu slezete,problém je,že nejsou absolutně odlišené od zbytku střechy,takže nejlepší,co můžete udělat,postavit se zády ke stěně,na které je číslice,do pravé části,a kliknout před sebe.Při troše štěstí,bez něj po několika pokusech dvířka otevřete a můžete skočit dovnitř do výtahu.Stisknutím C se zase postavte,prozkoumejte panel,kromě levého spodního tlačítka můžete cestovat do ostatních pater,která jsou na panelu.(levé spodní vás doveze do přízemí a pokud vystoupíte,už se do výtahu nedostanete a budete muset absolvovat celou předchozí cestu na vrch budovy,a pak do výtahu) Stiskněte patro 16,po příjezdu rychle vystupte-dveře se poměrně rychle zavírají,pokud se tak stane,stiskněte opět 16 a buďte rychlejší.Dojděte ke dveřím,vidíte na nich kruh,strčte do něj kulatý porouchaný mobil,nebyl to mobil,ale klíč,dveře se odemknou.Vlezte do místnosti,po obou stranách jsou dvoje dveře,použijte kartu z inventáře na dveře napravo,první z leva-doufám,že si rozumíme,a vlezte dovnitř.Dojděte k počítači,použijte na něj kartu,pak si postupně přečtěte poštu,kódy společností,nakonec stiskněte deaktivaci zámků.Vyjděte z místnosti,jděte do prvních dveří vpravo,rovnou k počítači,opět na něj použijte kartu,stiskněte Print,pak se otočte a z tiskárny seberte výpis.Vyjděte z místnosti,jděte do dveří přímo proti sobě,na stole najdete růžovou kartu k tiskárně,seberte jí a vyjděte z místnosti.Vlezte do posledních dveří,kde jsme ještě nebyli,pokud se posunete dál do místnosti,ocitnete se zas rychle venku.Místnost je hlídaná bezpečnostní kamerou.Takže-vlezte do místnosti jen kolik je nutné,když se opatrně natočíte doprava,uvidíte fialový oko,který vás hlídá.V inventáři použijte svůj komunikátor,znění se na kameru,kterou ted můžete fotit,udělejte nějaký hezký obrázek místnosti a vylezte ven.Jděte k výtahu,sjeďte s ním do 14tého patra,na chodbě seberte za lavicí položený deštník,vraťte se do výtahu a jeďte do 12tého patra.Hned vedle výtahu strčte do tiskárny kartu,pak v inventáři spojte komunikátor s kabelem a připojte ho k tiskárně.Z tiskárny vypadne fotka,ale rychle zas zapadne pod tiskárnu,žádný problém,deštníkem tiskárnu odsuňte od zdi a obrázek seberte.V inventáři ho spojte se špendlíkem,vlezte do výtahu,jeďte do 16tého patra a jděte do místnosti hlídané kamerou.Po příchodu se natočte ke kameře,dojděte k ní co možná nejblíž a připevněte na ní obrázek místnosti.Tak,a Papasův důmyslný systém je v háji,můžete si teď v místnosti třeba hrát kulečník a nikomu to nebude vadit.Jděte doprava ke stolu,seberte z něj noviny,v inventáři je důkladně prozkoumejte-a to je tak všechno,co se dá podniknout(ještě si můžete na jedné polici prohlédnout Papasovu trofej z golfového turnaje,ale běh věcí budoucích tím nijak neovlivníte.Vraťte se do výtahu,sjeďte do přízemí,nasedněte do křesel a po mapě se přesuňte do vily.Jděte až do haly,a začnou se dít věci,které vyústí tím,že Thanos Pekas na vás řve,zatímco vy sedíte v kriminále pro pokus o vraždu.
Prison
Podívejte se dolů na zem a vezměte si lístek s textem, který tu zanechala Rania, váš právník. Přečtěte si lístek ve vašem inventáři/pravým myšítkem klikněte na lístek/. Z inventáře si vezměte kus housky a snažte se jíst. Seberte poznámku s červenými tečkami z podlahy. Prozkoumejte ji ve vašem inventáři. Ve vašem inventáři použijte láhev-energy drink. Ve vašem inventáři si přečtěte štítek, který jste strhli z láhve,ten nyní bude sloužit i jako průchodová karta. Nyní si opět všechny věci v inventáři prohlédněte.Musíte to dělat do té doby,než zmizí energetické pole z vaší vězeňské cely. Pamatujte si, že od této chvíle budete mít jen 10 minut na útěk z vězení, Nick říká, že máte 5 minut! ,ale je to opravdu 10 minut. Vyjděte z vězeňské cely a jděte k poslední buňce na levé straně. Otevřete pravou zásuvku pod postelí a vezměte si kus železa. Vyjděte z buňky a odbočte vlevo. Použijte průchodovou kartu na zámek vedle dveří. Otevřete dveře a vstupte do chodby. Projděte rovně do místnosti s obrazovkami. Jakmile jste vstoupili do místnosti s obrazovkami, tak jděte doprava za obrazovky.Na podlaze najdete zvláštní věc/je to pojízdný vozíček/,vezměte si ho.Jděte po schodech nahoru na pravé straně. Za poslední obrazovkou na pravé straně si vezměte hasicí přístroj. Otočte se ,všimněte si, čtyř teček na podlaze dole. Jděte po schodech dolů a jděte směrem k této části podlahy. Použijte kus železa na této části podlahy. Připojte hasicí přístroj ke kusu železa. Podlaha popraská…Na server u zdi použijte pojízdný vozíček/klikněte jím na spodek serveru/a poté levým myšítkem přetáhněte na popraskanou podlahu.Ta se prolomí.Odtáhněte server do strany a hupsněte do díry v rozbité podlaze.Stiskněte klávesu c,tím jdete do dřepu a jděte tunelem vpřed.Jsou tři možné způsoby, jak jít dál. Dva koridory jsou blokovány roštem. Jděte chodbou v tmavé části vpřed a jděte první chodbou vpravo. Na konci této chodby vylezte do další chodby a opět postupujte kupředu.Takhle se dostanete až k malému šikmému roštu. Jděte opět vpřed a jděte trochu doleva. Na konci chodby jděte doprava směrem ke světlému roštu.Otevřete rošt,vstoupíte do místnosti a stiskněte c-tlačítko,tím se opět postavíte. Uložte si hru! Jděte k zelené skříni/u dveří na WC/,otevřete pravou část skříně a vezměte si polici.Otevřete dveře na WC na pravé straně. Projděte o jednu místnost dál a projděte do tmavé části na pravé straně. Vstupte do místnosti. V pravém horním šuplíku pracovního stolu si vezměte kleště se žlutou rukojetí.Napravo vidíte zámek na dveřích skříně. Z vašeho inventáře použijte papír s červenými tečkami na zámek,vidíte jaká správná tlačítka musíte stisknout zleva doprava. Stiskněte správná tlačítka co nejrychleji a otevřete skříň. Vezměte si bílou obálku,v inventáři na ní klikněte pravým myšítkem,získáte zpět všechny vaše věci. Projděte napravo a vylezte nahoru po žebříku.Otočte se vpravo a použijte kleště se žlutými úchyty na horní krabici. Vezměte si nokvizitor po vybalení z krabice. Opusťte místnost. Jděte vlevo a otevřete první kovové dveře na pravé straně. Vstupte do chodby. Na konci chodby jděte vlevo a nahoru. Otevřete dveře,nastupte si do výtahu a stiskněte červené tlačítko na zdi ,sjedete dolů. Zahněte hned do první místnosti na levé straně. Klikněte levým tlačítkem na kancelářskou židli a dotáhněte jí na výtahovou plošinu. Najděte ještě jednu židli,která je v místnosti vzadu ,na pravé straně a opět jí dotáhněte na výtahovou plošinu. Se dvěma židlemi a stisknutím červeného tlačítka vyjeďte výtahem nahoru. Klikněte levým tlačítkem na jednu z kancelářských židlí a protáhněte jí kovovou chodbou a pak jděte doprava do energetické místnosti. Dejte kancelářskou židli k potrubí,přitáhněte druhou židli a dejte jí na tu první.Po této pyramidě vylezte nahoru a klikněte na obě páčky/ta zadní je špatně vidět/Vidíte,že všechno zezelenalo,je totiž tma,ale vy naštěstí máte aktivované noční vidění.Použijte hasicí přístroj k vychladnutí generátoru/použijete ho na otvor,když přední páčka vyjede nahoru/. Slezte ze židlí dolů a umístěte polici pod generátor elektrické energie. Umístěte dvě kancelářské židle pod polici.Vylezte nahoru a klikněte na generátor ,tím ho umístíte na obě židle. Klikněte levým tlačítkem na generátor a přetáhněte ho do chodby a na výtahovou plošinu. Stisknutím červeného tlačítka sjeďte dolů ještě jednou. Nechte generátor na výtahové plošině. Jděte chodbou na konec do serverové místnosti. Jděte doprava směrem k zadní stěně. Stiskněte klávesu c-a v podřepu otevřete mříž a vlezte dovnitř. Jděte druhou chodbou vlevo, skončíte pod policejní stanicí.
Policejní stanice
Jděte tmavou chodbou kupředu. Na konci chodby otevřete mříže a udělejte krok do vody. Stiskněte tlačítko c na vaší klávesnici,tím se opět postavíte. Vyskočte na bednu a projděte kanalizačním potrubím na levé straně.Jděte na konec,zahněte doprava a potrubím jděte kupředu na rozcestí.Můžete jít potrubím kupředu nebo doprava.Vy se otočte doleva k mříži a pak opět doleva k potrubí.Vidíte tu pilku,kterou si vezměte.Vraťte se zpět potrubím k bednám v místnosti a použijte pilku na jednu z beden,nařežete si prkna,uloží se vám do inventáře.Z bedny si také vezměte hřebíky.Vylezte na ocelový žebřík a poté na další.Nahoře vidíte v rohu opět bedny.Vezměte si kladivo za jednou z beden.V inventáři spojte kladivo a hřebíky.Poté spojte obojí s dřevěnými prkny v inventáři.Vytvoříte si jakousi šibenici.Jděte dozadu k pomalu se točícímu větráku,jděte do dřepu a použijte šibenici na větrák,tím ho zastavíte.Prolezte na druhou stranu k žebříku a po dalším žebříku projděte chodbou na konec.Na konci otevřete mříž,jděte do dřepu a projděte skrze pomalu se točící větrák do velké místnosti.Jděte na druhou stranu k dřevěným bednám.Klikněte levým tlačítkem na nejmenší bednu a přetáhněte ji nalevo,co nejvíce k velké bedně. Položte ji kliknutím pravého tlačítka myši. Stoupněte si na malou bednu a z velké bedny si vezměte korek.Jděte k točícímu se ventilátoru nalevo od beden,jděte do dřepu a prolezte k žebříku.Vylezte nahoru a na vrcholu žebříčku otevřete stropní mřížku. Projděte na levé straně k policejnímu autu. Vezměte si vysokozdvižný vozík a přetáhněte ho na opačnou stranu hangáru,tam co jste po žebříku vylezli nahoru.Najeďte s vozíkem k otevřené mřížce,automaticky bednu shodíte dolů.Jděte zpět k policejnímu autu vedle,kde jste si vzali vysokozdvižný vozík.Obejděte auto zezadu,vidíte ,že je naložené na lyžinách vysokozdvihu.Napravo máte červené šipky,klikněte na tu co směřuje nahoru,vyjedete s autem nahoru.Stiskněte tlačítko c na vaší klávesnici ,jdete do dřepu a vlezte pod zvednuté auto. Vezměte si zelený startér z turbíny pod vozem/je špatně vidět/. Nyní jděte na levou stranu hangáru s jediným elegantním ,zaparkovaným ,policejním autem. Je hned vedle prázdného hangáru. Z rozbitého kontrolního panelu na levé stěně si vezměte kabely. Nyní se vrátíme zpátky k otvoru,kterým jsme hodili dolů dřevěnou bednu. Stačí skočit dolů . Vezměte si electro magnet z rozbité dřevěné bedny. Jděte do dřepu,prolezte pod pomalu se točícím větrákem.Jste v místnosti kde jsou bedny a uprostřed je velká jáma s ramenem jeřábu.Slezte po žebříku do jámy a jděte dopředu směrem k protější stěně. Otočte se doprava a jděte na přední stranu zaparkovaného ,kulatého raketoplánu. Na zemi je dlouhá traverza,vylezte na ní a jděte za raketoplán.Za raketoplánem z horní části ovládacího panelu na zdi, s červenými a žlutými kontrolkami vidíte keycard,vezměte si ho. Otočte se vpravo a vezměte si poškozený startér z přední části raketoplánu. Prozkoumejte ho ve vašem inventáři kliknutím pravého tlačítka na něj , získáte startovací převodník. Ve vašem inventáři zkombinujte spouštěč se startovacím převodníkem. Připojte kabely ke startéru. Prohlédněte si startér ve vašem inventáři pravým myšítkem, abyste mohli potvrdit, že je připraven. Jděte k jeřábu ve středu místnosti. Vezměte si rukavice z jeřábu. Projděte ke druhému zaparkovanému raketoplánu. Jděte do přední části raketoplánu. Umístěte opravený startér do raketoplánu. Ujistěte se, že řeknete O.K! Jděte k ovládacímu pultu pro jeřáb u zdi. Na ovládacím panelu vidíte šipky ukazující vlevo a vpravo a uprostřed kolečko.Stiskněte kolečko,ovládací část jeřábu sjede dolů,jděte k němu a umístěte na něj elektro magnet z inventáře.Vraťte se k ovládacímu panelu a opět stiskněte kolečko,ovládací část jeřábu i s elektromagnetem vyjede nahoru.Najeďte nad raketoplán ,který je nalevo od vás a poté stiskněte kolečko na ovládacím panelu.Tím sjedete s ramenem dolů a elektromagnetem se spojíte s raketoplánem.Klikněte na kolečko na ovládacím pultu,vyjedete s raketoplánem nahoru.Stiskněte pravou šipku na panelu pro pohyb raketoplánu doprava a poté opět stiskněte kolečko,tím sjedete raketoplánem dolů.Jděte k raketoplánu,vyjděte po schodech k raketoplánu. Otevřete zadní dveře raketoplánu. Stiskněte c-tlačítko a vstupte do raketoplánu. Až budete na palubě stiskněte c- tlačítko ještě jednou,tím se postavíte. Podívejte se na kontrolky. Vložte magnetickou kartu do slotu na levé straně. Stiskněte červené tlačítko na pravé straně. Nyní jste připraveni k jízdě,pohyb raketoplánu ovládáte směrovými klávesami.Zde je cesta, kterou musíte jet :
Jeďte vpřed, vpravo, vpravo (červené potrubí), vpřed, vpřed, vpřed (žluté trubky), vpřed, vpravo, dopředu a opět dopředu do místa s dřevěnými bednami. Vypněte motor, otevřete zadní dvířka a vystupte z raketoplánu. Vezměte si páčidlo z dřevěných beden. Znovu nastupte do raketoplánu a nastartujte motor.Otočte se s raketoplánem a jeďte stejným tunelem co jste sem přijeli,na křižovatce se dejte doprava/žluté trubky/a jeďte až na konec do místnosti s výtahem/je osvětlen červenými pruhy/Klikněte na hodiny nad výtahem,vezmete si hodinovou ručičku. Opět nastupte do raketoplánu a nastartujte motor. Jeďte vpřed, vpravo, vlevo (žlutá potrubí), vpravo (červené trubky), doleva, doleva (červená trubky), vpřed, vpřed, vpřed (kruhový rošt ve zdi), vpravo a dojeďte do části s ocelovým žebříkem vedoucím dolů. Zastavte motor a vylezte z raketoplánu. Jděte dolů po žebříku,projděte tunelem naproti žebříku.V části kde je rošt nalevo jděte tunelem doprava. V místnosti s výtahem jděte doleva. Jděte stále rovně, dokud se nedostanete do místnosti s bílou plovoucí lahví. Vezměte si láhev. Ve vašem inventáři použijte pilku na láhev. Naplňte uříznutou láhev vodou. Ve vašem inventáři zkombinujte hodinovou ručičku s korkem. Otočte se,jděte tunelem ,kterým jste přišli zpět a jděte až do místnosti s výtahem napravo.Jděte tunelem napravo a pak tunelem nalevo k žebříku po kterém vylezte nahoru k raketoplánu.Vlezte do raketoplánu,od žebříku jeďte napravo a pak opět napravo a opět vpravo.Ocitnete se v místnosti,kde jste nasedli do raketoplánu.Vystupte z raketoplánu a jděte k ovládacímu pultu jeřábu.Stiskněte kolečko na ovládacím pultu,elektromagnet se odpojí od raketoplánu a vyjede nahoru.Klikněte dvakrát na směrovou šipku vpravo, na ovládacím pultu a pak stiskněte opět kolečko,elektromagnet sjede dolů.Jděte k němu a použijte na něj korek s hodinovou ručičkou,tím ji zmagnetizujete.V inventáři spojte korek s ručičkou s vodou v kelímku.Máte cosi jako kompas.Opět nasedněte do raketoplánu,nastartujte a jeďte rovně a doleva a doleva .Jste u žebříku ,jeďte 3x rovně,doleva,vpřed,vlevo,3x rovně,vpravo,3x rovně.Přijedete do místnosti,kde před sebou vidíte dveře se žlutými pruhy.Jděte ke dveřím,stoupněte si do kruhové části na podlaze před vchodem.Naskenování proběhne v pohodě.Klikněte na dveře,ty se zaseknou.Použijte na ně páčidlo a vstupte do budovy.
Detronics
Jděte doprava a vstupte napravo do centrální místnosti reaktoru. Projděte kolem reaktoru a jděte do přední části ke kompasu u reaktoru. Ve vašem inventáři se podívejte na bezpečnostní kód Novatech. Poznamenejte si kód Detronics SA s názvem EWNSNE/klikněte na něj pravým myšítkem/. Nyní se podívejte na kompas u reaktoru. Nedotýkejte se jej ! Podívejte se na dolní stranu modulu kompasu/trochu si odstupte/, vidíte, že tam svítí čtyři červená světla. Středový kruh kompasu se může otočit. Pokud ho budete otáčet ve směru hodinových ručiček, tak kliknete na pravé straně na středovou část.Pokud ho budete otáčet proti směru hodinových ručiček, kliknete na levou stranu středové části. Také si všimněte, že ukazatel ukazuje na N (north). Vaším úkolem je dostat ukazatel ukazující na východ, západ, sever, jih, sever a východ odpovídající kódu Detronics. Samozřejmě, že to není tak jednoduché, nestačí jen nastavit kurzor do těchto směrů. Zde je správné řešení:
stiskněte pravou stranu střední části dvakrát -východ
stiskněte levou stranu části centra čtyřikrát -západ
stiskněte pravou stranu střední části dvakrát -sever
stiskněte levou stranu části centra čtyřikrát -jih
stiskněte pravou stranu části centra čtyřikrát -sever
stiskněte levou stranu části centra šestkrát -východ
Nyní se podívejte na spodní část modulu kompasu ještě jednou, vidíte,že svítí tři zelené kontrolky a jedna červená kontrolka. Vezměte si kompas z vašeho inventáře a dejte ho na horní část kompasu ve tvaru modulu. Pokud to uděláte správně, uslyšíte uklidňující slova "To je v pořádku". Když se podíváte na spodní část modulu kompasu ještě jednou, uvidíte , že všechny čtyři kontrolky svítí zeleně! Jděte zpět ke vchodu do místnosti. Z parapetu napravo si vezměte šroubovák a štípací kleště. Z rohu na pravé straně si vezměte tmavý kámen. Vyjděte z místnosti a na kabely visící ze stropu na chodbě před vchodem použijte štípací kleště,získáte kabely. Vidíte ,že tu teď visí jediný kabel,který je pod proudem,takže se ho nedotýkejte ,jinak je to game over ! Projděte po levé straně. Všimněte si ocelových segmentů trčících ze zlomkové části stěny. Použijte štípací kleště na jeden z těchto ocelových segmentů,získáte tak všechny železné pruty.Projděte dále chodbou, dokud se nedostanete do červené osvětlené části chodby před výtahem. Ze stěny na pravé straně výtahu si vezměte lepicí pásku. Ve vašem inventáři zkombinujte lepicí pásku a rukavice. Použijte na kabely rukavice s lepicí páskou, získáte dlouhý kabel. Použijte železné pruty, které jste si vzali z rozbité zdi na rukavice s lepicí páskou, získáte dlouhou ocelovou tyč. Pokud chcete, můžete vyjet do horního patra výtahem,ale nic tam není. Pokud se tam chcete podívat,tak si nastupte do výtahu ,klikněte na ovládací panel a na klávesnici stiskněte P a pak klikněte na enter,vyjedete nahoru. Až si nahoře vše prohlédnete,tak opět nastupte do výtahu ,stiskněte ovládací tlačítko a na klávesnici stiskněte 3 a pak enter,sjedete dolů.Otočte se vlevo a jděte za roh. Když projdete do poloviny chodby,tak si všimnete pulzujícího zvuku. Podívejte se na stěnu na pravé straně. Těsně před částí rozbité zdi uvidíte pohybující se ,zaseknuté dveře. Použijte tmavý kámen na mezeru mezi dveřmi. Prohlédněte si čtvercový otvor na pravé straně ,zhruba v polovině dveří/musíte se postavit více doleva,abyste otvor viděli/.Použijte šroubovák na čtvercový otvor,najdete více kabelů. Připojte svůj dlouhý kabel s těmito kabely,tím kabel protáhnete až ke kabelu ,který probíjí. Vraťte se tedy k tomuto kabelu/před vstupem do reaktorové místnosti/. Použijte rukavice s lepicí páskou na kabel, který visí ze stropu,kabely tak propojíte. Vraťte se k zaseknutým dveřím . Otevřete dveře a vstupte do místnosti. Podívejte se na hologram na stole a na podivnou červenou tabulku se symboly na stěně. Prozkoumejte čtvercové červené tlačítko pod velkou obrazovkou vlevo. V inventáři si navolte dlouhou železnou tyč .Stoupněte si k tlačítku ze strany,tak abyste mohli dlouhou železnou tyčí propojit obě červená tlačítka.Poté použijte dlouhou tyč na červené tlačítko.Musíte mít trpělivost než najdete to správné místo,kdy tyčí propojíte obě červená tlačítka/trvalo mi to taky dlouho než jsem na to přišel/Až propojíte tyčí obě tlačítka,tak klikněte levým tlačítkem na obrazovku počítače. Objeví se vám volby.Nejprve klikněte na volbu articles Menu,titles. Poté klikněte na možnosti A a D. Klikněte na print. Poté klikněte na levé tlačítko na pravé straně ve spodní části obrazovky.Klikněte na 2.Instalations. Klikněte na B2. Detronics Base. Klikněte na c. Space control. Klikněte na 7. Recovery initiation process . Je tu Číselný kód! Zapište si toto číslo- 72641358 B2-C3-A1.Vypněte počítač kliknutím nalevo dole na obrácenou šipku. Podívejte se pod sebe,vezměte si vytisknutý papír.Prohledněte si ho v inventáři.Otočte se a klikněte na stůl,objeví se hologram. Jděte k zavřeným dveřím,klikněte na ně. Projdete dovnitř,najdete Dimitrise Argyriou. Musíme ho probudit.Uložte si hru a stiskněte některé symboly,abyste viděli co se stane. Nyní použijeme kód, který jsme si zapsali: 72641358 B2-C3-A1. Jednoduché to ale nebude. Když budete studovat obrazovku všimněte si 8 číslic na každém řádku na skleněném panelu. Počet je z levé strany na pravou 1-8. Počet červených znaků shora dolů A - D a zleva doprava 1-3. Pokud stále nevíte v jakém pořadí na čísla klikat,tak to máte znázorněno na obrázku. Pokud správně naklikáte symboly, víko se otevře a Dimitris se probudí.Poté následuje dlouhý dialog. Když se zeptá,jestli na něj máte nějaké otázky,řekněte ano a zeptejte se ho na všechno. Když je rozhovor u konce zavřete svůj mobilní telefon,kliknutím na tlačítko vpravo dole. Otočte se a jděte napravo k rukavici, je to ruka Argyriou, prohlédněte si ji v inventáři. Otočte se a jděte k Dimitrisovi, který stále stojí ve vedlejší místnosti. Když se vás zeptá, zda se ho chcete ještě na něco zeptat ,tak zavřete svůj mobilní telefon, kliknutím na tlačítko vpravo dole. Poté budete mít divoký sen,probudíte se v pokoji sami.Jděte k nábytku v přední části okna. Stiskněte jedno ze dvou bílých tlačítek na vrcholu tohoto nábytku. Vyjede televizní obrazovka,klikněte na ní.Podívejte se na obrazovce na ranní zprávy,dozvíte se zajímavé věci. Vypněte televizi. Otočte se a ustelte si postel kliknutím na postel. Odejděte dveřmi vzadu z ložnice. Otevřete dveře napravo. Projděte do šatny a vezměte si plášť. Prozkoumejte ho ve vašem inventáři. Vyjděte ze šatny a jděte za děrovanou zástěnu napravo,na zemi je obálka,vezměte si jí.Otevřete ji ve vašem inventáři. Prohlédněte si váš nový průkaz totožnosti na jméno Nick Dimas. Přečtěte si poznámku o Dimitrisovi a podívejte se na peníze. Otevřete dveře na pravé straně a opusťte místnost. Jděte po pravé straně. Použijte rukavici (Argyriou ruka) na sensor vedle dveří. Otevřete dveře a vstupte do kanceláře. Projděte ke stolu ve vedlejším pokoji. Otevřete levou spodní zásuvku. Vezměte si černou kartu. Prozkoumejte ji dvakrát ve vašem inventáři zjistíte, že je přístupová karta pro zasedací místnost. Použijte VID telefon na stole. Klikněte na b/notes a c/personell list.Poté klikněte na složku c/Sophie Lancy. Poté klikněte na telefonní ikonu sluchátka dole a volejte Secure Connection-Thanos Pekas. Promluvíte si s ním o spoustě věcí,až domluvíte tak vyjděte zpátky na chodbu,jděte po pravé straně a vstupte dveřmi do fitness centra. Otevřete dveře napravo do koupelny. Otevřete dveře nalevo na WC. Uvnitř se otočte vpravo a vezměte si klobouk z háčku na zdi. Vyjděte z koupelny a jděte za bar. Otevřete lednici a vezměte si barmanovi brýle. Nyní máte vše, co potřebujete pro vaše přestrojení a jste připraveni a schopni jít tam, kam chcete, aniž by vás kdo poznal. Vyjděte z fitness centra ven na chodbu. Jděte opět doprava.Použijte černou přístupovou kartu na slot vedle dveří,vstupte do zasedací místnosti . Projděte do poloviny velkého zasedacího stolu a stiskněte tlačítko,uvidíte další zelený hologram promítaný nad stolem. Klikněte pravým tlačítkem myši na hologram. Nahoře vidíte znak P- a a dole znak LX -3 ! Vyjděte ze zasedací místnosti a jděte vlevo. Stiskněte tlačítko vedle výtahu. Vstupte do výtahu. Stiskněte ovládací tlačítko, zadejte písmena LX na klávesnici a stiskněte klávesu Enter.Objeví se vám mapa a na ní lokace.Klikněte na Space Port.
Iphestos Bar
Jděte po levé straně k točitému schodišti. Jděte dozadu za schodiště,povšimněte si, že je něco žlutého připojeno k jednomu z šedých zásobníků . Vezměte si žlutou trubku. Otočte se a jděte zpátky,vstupte do Iphestos Baru.S chlapem v bílé košili zatím nemluvte.Jděte k výklenku s velkými zelenými světly. Jděte po schodech dolů a pak nalevo opět po schodech dolů. Jděte k baru na levé straně Karaoke klubu. Za barem je pytel odpadků,klikněte na něj,uloží se vám do inventáře.V inventáři klikněte na odpadkový koš pravým myšítkem,získáte vstupní kartu. Prozkoumejte ji ve vašem inventáři. Zjistíte, že je to exit karta Level 1. Otočte se od baru za sebe a jděte k zeleně osvětlené klávesnici vedle dveří vlevo. Použijte exit kartu Level 1 na zeleně osvětlenou klávesnici. Otevřete dveře, otevřete roletu a jděte ven. Projděte doprava. Vyjměte baterii z dřevěné bedny. Vratte se zpět do Karakoe klubu a po schodech nahoru. Jděte vlevo a jděte na dámský záchod na pravé straně. Jděte k odpadkovému koši na pravé straně u zrcadel a vezměte si 10 hodinovou nabíjecí kartu. Opustte záchod a jděte po schodech nahoru do baru. Jděte ven a přes most jděte doprava ke schodům vedoucím nahoru. Jděte nahoru po schodech k zaparkovanému raketoplánu vpravo. Vezměte baterii z inventáře a klikněte levým tlačítkem na konektor, který je připojen k nabíjecímu zařízení. Umístíte baterii na konec volného kabelu. Dejte 10 hodinovou nabíjecí kartu do nabíjecího zařízení zepředu a počkejte, dokud není baterie nabitá. Vezměte nabitou baterii. Ve vašem inventáři zkombinujte nabitou baterii se žlutou trubkou. Vratte se do Iphestos Baru. Jděte do Karaoke klubu a jděte dveřmi po levé straně u baru ven. Jděte po levé straně a umístěte žlutou trubku s baterií do žlutého slotu na levé popelnici. Vezměte si obrovskou šunku z popelnice. Nezapomeňte si vzít zpět žlutou trubku s baterií. Znovu se vratte nahoru do baru a vyjděte ven.Projděte kolem Saiva Trans Hotelu na levé straně dozadu doprava .Všimněte si požárního schodiště proti zdi hotelu. Postavte se pod požární schodiště,respektive žebřík.Použijte obrovskou šunku na spodní část ocelového žebříku,tím ho stáhnete dolů. Nezapomeňte si vzít kovový hák, který se uvolnil z obrovského šunky! Vyšplhejte po žebříku. Otočte se a jděte k dalšímu ocelovému žebříku. Lezte po žebřících dokud se nedostanete na horní plošinu hotelu. Projděte k fukaru na pravé straně,ucítíte sílu větru.Mezi čtyřmi fukary je ukotvené lano balonu. Klikněte na něj,nyní s balonem můžete manipulovat.Jděte s ním před fukar napravo,tam co je cítit síla větru.Vítr vás zanese na budovu naproti.Vezměte si velkou anténu. Vezměte si i lano, které visí dolů z balonu. Jděte po levé straně a na zemi si všimněte ocelového úchytu/je špatně vidět/. Ve vašem inventáři zkombinujte hák na maso s kusem lana z balonu. Připevněte lano s hákem na ocelový úchyt/jděte do dřepu/. Uložte si hru. Stoupněte si na lano.Budete používat velkou anténu k udržení rovnováhy. Opatrně přejděte na opačnou stranu. Prohlédněte si Intertrade vozidlo. Nalevo je spirálovité schodiště vedoucí dolů. Jděte po schodech dolů,hned v prvním výklenku nalevo uvidíte cosi červeného.Klikněte na to,prozkoumejte to v inventáři,získali jste Intertrade klíč. Sejděte po schodech až dolů.Stiskněte červené čtvercové tlačítko pro odemknutí skleněných dveří. Jděte doleva a jděte Iphestos Baru. Tentokrát si promluvte s chlapem oblečeným v bílé košili. Poté si popovídejte s Bloody Mary. Budte k ní upřímný/helpness/.Po rozhovoru vám přinesou koktejl. Nyní můžete vyrazit do Chalet Hera Rania.
Chalet Hera
Otočte se doprava a stiskněte žluté tlačítko na podstavci,přivoláte výtah. Nastupte do výtahu. Stiskněte žluté tlačítko směřující nahoru dvakrát. Vyjděte z výtahu a jděte vlevo. Otočte se doleva a vstupte přes zavřené dveře. Uvnitř budovy jděte vlevo. Otevřete zavřené dveře. Projděte rovně a na první křižovatce jděte doleva. Stiskněte tlačítko klávesnice vedle dveří. Po ověření vašeho jména otevřete dveře a vstupte do místnosti. Jděte po levé straně ke krbu.Nalevo od něj je malý bílý ventilátor, vezměte si ho. Jděte dopředu ke kulatým stolkům,vidíte na nich holografické telefony . Nemůžete je zatím použít, ale nezapomeňte, kde je můžete najít. Opusťte místnost. Jděte doprava a dál po žluté šipce na které je napsáno platform 373.Vratte se do výtahu stiskněte tlačítko dolů dvakrát a projděte dveři mezi výtahy.Jděte vlevo. Otevřete dveře a jděte vpřed. Na první křižovatce jděte doleva. Otevřete dveře ,uvnitř je Dimitris a Rania. Promluvíte s Dimitrisem ,po chvilce přijde Rania.Na otázku jí odpovězte some gossip. Zeptejte se jí na všechno a hlavně nás zajímá Intertrade. Po skončení rozhovorů jděte k zrcadlu a vezměte si líčidlo,které tu zanechala Rania. Prozkoumejte ho ve vašem inventáři,pravým myšítkem,získáte štětec. Vyjděte z pokoje, otočte se doprava a vstupte do chodby na protější straně. Zkuste otevřít dveře na levé straně,nejde to. Otevřete dveře napravo a vstupte do kuchyně. Projděte za pult. Otevřete zásuvku příborníku pod žlutou hnědě pruhovanou miskou. Vezměte si nůž a zavřete zásuvku.Otočte se a otevřete skříňku pod telefonem VID. Vezměte si hrnec a zavřete skříňku. Otočte se a jděte k dřezu. Dejte hrnec do levého dřezu. Klikněte na kohoutek. Počkejte, až bude hrnec z poloviny plný vody a pak klikněte na hrnec. Vezměte si hrnec s vodou. Vyjděte z kuchyně. Otočte se doleva a vstupte do protější chodby. Otevřete dveře vpravo a podívejte se na saunu. Všimněte si,že je tu silové pole, které chrání saunu. Vypněte ho stisknutím dolního tlačítka na ovládacím panelu na pravé straně, vlevo od dveří. Vezměte si kameny z dřevěné bedny. Ve vašem inventáři vložte kameny do hrnce s vodou. Vyjděte z místnosti a jděte si stoupnout na kruhovou část podlahy mezi dvěma koridory,jděte do dřepu a klikněte levým myšítkem na kruh na kterém stojíte.Tím si přivoláte holografický výtah. Stiskněte zelené tlačítko nahoru jednou. Postavte hrnec s kameny a vodou do krbu. Chvíli počkejte, až dostanete zprávu, že je vše připraveno/ready/! Poté si vezměte hrnec z krbu. Rychle si stoupněte na kruhovou část v centru místnosti ,přivolejte kliknutím levého myšítka holografický výtah. Stiskněte tlačítko dolů jednou. Znovu jděte do sauny. Dejte hrnec na podlahu uvnitř sauny k dřevěné bedně/sauna musí být otevřená/. Počkejte, až dostanete upozornění na přehřívání sauny. Rychle opustte saunu a projděte do svého pokoje naproti. Počkejte, až uslyšíte nějaké kroky. Vyjděte z pokoje,jděte do protější chodby a otevřete dveře nalevo a vstupte do pokoje Ranii. Poté, co váš rozhovor s Thanosem Pekasem je u konce, otočte se a otevřete skřínku napravo ze které si vezměte bonbóny. Zavřete skříňku. Otevřete prostřední zásuvku kabinetu na pravé straně od dveří. Vezměte si USB klíčenku. Prozkoumejte ji ve vašem inventáři ,získáte mikro-kameru. Zavřete zásuvku a opusťte místnost.Jděte do střední části mezi dvěma koridory,přivolejte si holografický výtah. Stiskněte tlačítko dolů jednou. Nyní se ocitnete jakoby ve stavu beztíže.Vypadá to jakobyste se zasekl u stropu. Ve vašem inventáři prozkoumejte ventilátor ,natočte si ho a zapněte jej. Jakmile se ostří začne otáčet, zjistíte, že se pomalu začnete pohybovat! Vezměte si paruku a to samé udělejte s poznámkou,která je přilepená na stropě! Přečtěte si poznámku v inventáři,Rania píše, že byste se neměli dotýkat jejích věcí. Poté poznámku stočíte do ruličky.Ve vašem inventáři zkombinujte ruličku s bonbóny a pravým myšítkem na tuto kombinaci v inventáři klikněte. Nyní střílejte bonbony na bílou klávesnici vedle dveří. Jakmile se trefíte,tak stav beztíže pomine a jste opět na pevné zemi. Stoupněte si na kruhovou část podlahy a přivolejte holografický výtah. Stiskněte tlačítko nahoru dvakrát . Vyjděte z místnosti a jděte doprava,projděte dveřmi,jděte vpřed a dveřmi napravo jděte do výtahu a stiskněte tlačítko dolů dvakrát . Rania tu má raketoplán,takže s jeho pomocí se přesunte do baru Iphestos. Držte se pravé strany a jděte na parkoviště na pravé straně. Projděte skleněnými dveřmi. Jděte po schodech nahoru. Použijte váš Intertrade klíč na zaparkovaný raketoplán. A můžete vyrazit na ... Intertrade!
Intertrade
Jděte kupředu a otevřete si skleněné vchodové dveře. Z třetího pultu na levé straně místnosti si vezměte bílou číselnou kartu. Prozkoumejte ji ve vašem inventáři. Otočte se a vyjděte po schodech nahoru.Jděte po pravé straně a jděte do boxu číslo 3. Dotkněte se zadní strany monitoru,tím monitor naklopíte. Z podstavce si vezměte papírek.Podívejte se na něj v inventáři.Je tu kód Rex230581,ve skutečnosti je to pořadové číslo monitoru. Jděte do boxu číslo 1. Klikněte levým tlačítkem na jeden z monitorů a zadejte kód Rex230581 a stiskněte klávesu Enter.Klikněte na možnosti a, b, c, d. Odstupte od monitoru. Sejděte po schodech dolů a všimněte si dopravníkového pásu běžícího na pravé straně do skladu. Vraťte se do boxu číslo 1 a levým tlačítkem myši klikněte na jeden z monitorů. Tentokrát stiskněte E a F. Odstupte od monitoru a jděte po schodech dolů. Jděte doprava a vstupte do skladiště přes posuvné dveře vedle dopravníkového pásu. Jděte až na konec/ létajících robotů si nevšímejte/ Stiskněte tmavě šedý kruh na velkých šedých dveřích na zadní stěně. Všimněte si, že obrovský robot stojí proti zadní stěně. Vy jděte doleva za velkou nádrž a na potrubí si vezměte hasák.Nyní se po levé straně dopravníkového pásu vracejte zpět,zhruba v polovině je červený ventil pod pásem. Použijte hasák na červený ventil. Vraťte se do místnosti s obrovským robotem. Vyjděte po schodišti vedle robota.Vlezte do robota a levým tlačítkem myši jej spusťte . Ovládáte robota,jděte s ním k dopravníku. Po stranách vidíte regály a v nich bedny.Všimněte si, že napravo v jednom z regálů je jen jedna bedna.Jedte tedy s robotem k této bedně,objedte regál a bednu si kliknutím levého myšítka naložíte na robota.Vracejte se směrem k dopravníku. Všimněte si žlutočerných pruhů na podlaze,ty vám ukazují jak máte k dopravníku s robotem najet i s bednou nad dopravníkový pás.Ujistěte se ,že stojíte správně nad pásem a že robot drží bednu nad pásem. Klikněte na bednu,tím jí umístíte na dopravníkový pás.Klikněte levým tlačítkem na panel robota,tím ho vypnete. Vylezte z robota a jděte zpět do místnosti s počítačovými boxy. Jděte po schodech nahoru a jděte doprava.Jděte do boxu číslo 1 . Tentokrát stiskněte tlačítko d.. aktivujete tak dopravníkový pás. Odstupte od monitoru, jděte po schodech dolů a jděte k pásovému dopravníku. Chvíli počkejte, dokud nebude balík doručen. Vezměte si plastový sáček s párem ponožek z otevřené bedny. Otevřete plastový sáček ve vašem inventáři a prozkoumejte ponožky. Jděte po schodech k boxům ještě jednou. Tentokrát jděte vlevo do boxu číslo 1. Na jedné ze židlí najdete McBlast nabíječku pro zbraně. Prozkoumejte ji ve vašem inventáři. Jděte po schodech dolů, a projděte skleněnými vstupními dveřmi vlevo. Klikněte levým tlačítkem na další šedé dveře a jděte do baru Iphestos.
Iphestos Bar
Projděte rovně a vstupte do Iphestos Baru. Promluvte si s chlápkem oblečeným v bílé košili. Když se Bloody Mary zeptá, zda chcete nápoj reagujte kladně/affirmative/. Ve vašem inventáři si přečtěte poznámku,kterou jste právě našli ve svém pití. Je to transparentní poznámka o Mira Saidi, Villa Noima, sektor 9 Saiva, zámek s otiskem prstu.Zde je to vše,takže vyjděte z baru Iphestos ven a jděte doprava k šedým dveřím.Klikněte na ně a přesunte se do Chalet Hera.
Chalet Hera
Otevřete dveře a vstupte do místnosti. Stoupněte si uprostřed místnosti na holografický výtah,respektive na kruh a přivolejte si výtah. Stiskněte tlačítko dolů . Jděte do vašeho pokoje a otevřete obrovskou šedou skříň. Klikněte na oblek, který visí ve skříni. Automaticky se spustí animace ve které pohovoříte s Raniou a Dimitrisem.Poté se ocitnete na párty,kde si Nick vezme od číšníka sklenku s otisky a poté promluví s neznámou ženou.Po návratu k raketoplánu na něj klikněte a jděte do Villa Noima.
Villa Noima
Když vstoupíte do holografické výtahu stiskněte tlačítko nahoru. Vyjděte z výtahu. Vidíte staženou roletu na levé straně. Ve vašem inventáři zkombinujte McBlast nabíječku pro zbraně s vaší zbraní. Všimněte si,že bílý kolík trčí v pravé spodní části rolety. Stiskněte tlačítko c tlačítko na vaší klávesnici ,tím půjdete do dřepu. Použijte hasák na bílý kolík. Jděte dolů po spadlé roletě,zůstante stále v podřepu a jděte kupředu po zelené trávě po obvodu objektu, až se setkáte se stráží. V animaci bude stráž omráčena pistolí.Strážný je v bezvědomí na zemi. Pod jeho tělem na levé straně je jeho mobilní telefon. Vezměte si ho a prohlédněte si mobilní telefon ve vašem inventáři,otočte ho na zadní stranu a klikněte na čtverec levým myšítkem,vyndáte černou čtvercovou paměťovou flash kartu z telefonu. Prohlédněte si paměťovou kartu ve vašem inventáři zjistíte,že je prázdná. Ve vašem inventáři prozkoumejte sklenici v plastovém sáčku ,kterou jste vzali na párty. Vyndejte sklenici ze sáčku. Ve vašem inventáři použijte štětec na sklenici. Jděte k zelené osvětlené klávesnici vedle dveří. Použijte sklenici na klávesnici. Otevře se obrovská roleta a vy vstupte do honosného sídla. Jděte dopředu a na pravou stranu. Stiskněte tlačítko vedle výtahu a rychle vstupte do výtahu. Stiskněte druhé tlačítko odspodu,vyjedete nahoru o patro výše. Vyjděte z výtahu a projděte skleněnými dveřmi vlevo. Z pohovky za schodištěm si vezměte tužku. Projděte na opačnou stranu místnosti k baru. Za barem si vezměte rybu.Prozkoumejte ji ve vašem inventáři, zjistíte, že je to kasička na peníze, a že je z olova. Vyjděte po schodech nahoru. Z velkého stolu si vezměte organizátor-notes. Prozkoumejte ho ve vašem inventáři. Použijte tužku na notes. Přečtěte si objevenou zprávu v notesu, dozvíte se o setkání v Iphestos baru,schůzka se koná zítra. Projděte do malé kanceláře vpravo. Klikněte pravým tlačítkem myši na fotografii na stole. Všimněte si bílého čtverce na stole v přední části před monitorem. Použijte na bílý čtverec sklenici s otiskem. Poté dejte na bílý čtverec prázdnou paměťovou kartu. Klikněte levým tlačítkem na monitor. Z nabídky klikněte na b. Počkejte, až Nick přečte celou zprávu. Poté se vratte šipkou dole vpravo zpět do menu a klikněte na copy data.Ozve se zvláštní zvuk,odstupte od monitoru a vezměte si paměťovou kartu ze zeleného čtverce před monitorem. Prozkoumejte ji ve vašem inventáři, zjistíte,že je to v pořádku. Nyní ve vašem inventáři vložte paměťovou kartu do ryby. Opustte kancelář a projděte skleněnými dveřmi na pravé straně. Přivolejte si výtah a rychle do něj vlezte. Stiskněte spodní tlačítko ,sjedete dolů. Vyjděte z výtahu a jděte vlevo. Otevřete roletu a vyjděte ven.Vratte se po trávníku vlevo až k holografickému výtahu a sjeďte dolů. Klikněte levým tlačítkem na šedé dveře a vratte se do Chalet Hera.
Chalet Hera
Spojte nůž s rybou ve vašem inventáři ,získáte načtenou paměťovou kartu. Otevřete dveře před vámi a vstupte do místnosti. Jděte vpřed,spustí se dlouhá animace. Po rozhovoru s Raniou,Pakasem a Dimitrisem zkuste otevřít soubory na počítači. Bohužel otevřít nejdou,odstupte od počítače.Jste hodně unaveni,takže se bude spát.Po probuzení jděte k televizní obrazovce. Levým tlačítkem myši na ni klikněte, sledujte ranní zprávy. Po zkončení zpráv si všimněte vyzvánění telefonu. Vyjděte ze svého pokoje, jděte doprava a projděte až na konec chodby. Vstupte do dveří vlevo, vstoupíte do pokoje Ranii. Klikněte levým tlačítkem na telefon VID na stole,budete mít rozhovor s Joe Krantsmanem. Jakmile se zeptá, zda máte nějaké otázky pro něj reagujte kladně/affirmative/. Promluvte si s ním o všem. Když konečně domluvíte,tak vyjděte z místnosti.Stoupněte si na holografický výtah mezi dvěma chodbami.Vyjedte nahoru. Z barového pultu napravo si vezměte dálkové ovládání. Prozkoumejte ho ve vašem inventáři kliknutím pravého myšítka. Pak na něj klikněte levým myšítkem. Nyní by mělo být dálové ovládání pod kurzorem.Všimněte si modrého panelu nad barem. Všimněte si pěti hvězdiček na panelu. Musíte kliknout na hvězdy ve správném pořadí, abyste odhalili tajnou místnost.Takže nejprve klikněte na hvězdu úplně napravo,poté klikněte na hvězdu která je nejníž,pak klikněte na druhou hvězdu zleva,pak na hvězdu která je od ní napravo a nakonec na hvězdu nalevo. Pokud to uděláte správně, uslyšíte zvuk jak se cosi otevírá. Otočte se a zjistíte, že knihovna na protější stěně se přestěhovala do strany. Projděte do tajné místnosti. Z dolní části knihovny na pravé straně si vezměte fotografii ,prozkoumejte ji ve vašem inventáři. Z kulatého stolku napravo si vezměte papír.Přečtěte si ho ve vašem inventáři ,dozvíte se, že budete muset najít špatné slovo. Prostudujte oba monitory. V pravém dolním rohu obou monitorů je špatné slovo. Je tu napsáno Incert místo správného Insert. Stiskněte tedy písmeno c tohoto slova na jednom z monitorů a rychle opustte tajnou místnost. Pokud jste to nestihli,tak stačí opět stisknout písmeno c. Objeví se tu žena,kterou jste už poznali na párty.Během rozhovoru obdržíte zprávu na váš mobilní telefon od Fasmy. Přečtěte si ji a pokračujte v konverzaci s Mystery. Když rozhovor skončí a Mystery odejde ,tak Nick podotkne,že se potřebuje napít. A co je nejlepší místo na drink? Jo ... bar! Takže projděte ven k výtahu,sjedte až dolů a klikněte na raketoplán a pak na lokaci Iphestos Bar.
Iphestos Bar
Jděte do baru a promluvte si s mužem oblečeným v bílé košili. Reagujte Vážně a působivě/serious and impressive/. Když vaše konverzace s Bloody Mary skončí, jděte po schodech dolů doleva. Když přijedete dolů jděte trochu doprava. Všimněte si zeleně osvětlené klávesnice vedle dveří, vstup povolen pouze oprávněnému personálu. Použijte Level 2 Iphestos výstupní kartu na klávesnici. Otevřete dveře a vstupte dovnitř. Za bednou napravo jsou boty,vezměte si je.Projděte dál a jděte po schodech nahoru. Z šesté skříňky od schodů si vezměte košili a z 10 skřínky od schodů si vezměte kalhoty. Otočte se a jděte k velké ledničce. Projděte za dřez. Vezměte si červené popelníky na lince. Ve vašem inventáři zkombinujte mikro-kameru z USB klíčenky s popelníky. Jděte kolem dopravníkového pásu doleva a pak opět doleva. Nalevo si vezměte podnos. Jděte zpět k pásu a jděte na konec k červenému tlačítku.Stiskněte ho,uvidíte jak se zbavit odpadu. Stiskněte červené tlačítko ještě jednou pro zastavení pásu. Jděte ke skřínkám a otevřete dveře na levé straně. Dejte se doprava a jděte po schodech nahoru.Poté jděte po schodech vedoucí na pravé straně nahoru. Spustí se animace.Po animaci se ocitnete venku před barem.Jděte přes most,doleva až k šedým dveřím na které klikněte.Jděte do Chalet Hera.
Chalet Hera
Otevřete a vstupte do dveří před vámi. Po rozhovoru s Raniou a Dimitrisem vyjděte ven na plošinu s výtahem. Jakmile vyjdete ven, všimnete si Dimitrisovi velké lodě zaparkované u plošiny. Přivolejte si výtah a sjedte o patro níž.Jděte doleva k lodi Dimitriho a klikněte na ní.Po animaci se dostanete do Landosa Airport.
Landosa Airport
Zatímco stojíte v hangáru vidíte žlutě svítící oblohu Landosa na levé straně. Na pravé straně vidíte vchod do hangáru. Projděte tímto vchodem, vstoupíte do střední haly. Jděte doprava a vstupte do třetího hangáru na pravé straně/je to ten nahoře/. Všimněte si světle šedých skříněk na pravé zdi. Všimněte si, že třetí skříňku shora na pravé straně je pootevřená. Otevřete ji. Vytáhněte zbraň a umístěte ji do skříňky. Zavřete skříňku a vezměte si kartu ze slotu v horní části . Pokud se pokusíte vstoupit do hlavní haly na letišti s pistolí, bude vaše cesta blokována silovým polem a nebudete moci vstoupit na letiště ozbrojený! Vratte se do střední haly. Jděte doprava a jděte hned prvním vchodem na pravé straně do hlavního sálu. Jděte k úředníkovi nalevo, který tu stojí jako jediný. Promluvte si s ním a jen tak pro zábavu zkuste všechny volby. I Dimitris ho nemůže dostat na jiné myšlenky! Vraťte se do hangáru s uzamykatelnými skříňkami. Vložte kartu do slotu. Otevřete skříňku a vezměte si zbraň. Nyní vytáhněte zbraň (klikněte na ni pravým tlačítkem myši a pak levým tlačítkem ) a střílejte na skříňku nalevo od vás/druhá odspoda/. Když otevřete skříňku vezměte si lékárničku.Ve vašem inventáři prozkoumejte lékárničku.Otevřete jí,získáte anestetický sprej. Dejte zbraň znovu do skříňky . Zavřete skříňku a vezměte si kartu ze slotu nahoře. Nyní se vrátíme k úředníkovi v hlavní hale. Použijte na něj anestetický sprej.Přečtěte si více o očekávané vesmírné lodi. Odstupte,spustí se animace a po ní se vratte k úředníkovi v hlavním sále, který stále ještě leží na podlaze. Z hrudi mu vezměte služební průkaz. Podívejte se na obrazovku počítače v pravém rohu stánku u kterého stál úředník. Levým tlačítkem myši deaktivujte letištní senzory.Uslyšíte zvuk,tímto už můžete projít i se zbraní. Vraťte se do haly s uzamykatelnými skříňkami. Vložte kartu do slotu nahoře. Vezměte si pistoli ze skřínky. Zavřete skříňku a vezměte si kartu ze slotu. Vraťte se do hlavní haly,tam co leží na zemi úředník. Projděte chodbou s modře osvětlenými hodinami. Jděte dolů po schodech až na nástupiště.Všimněte si dvou dvojic prodejních automatů, jeden na levé straně a jeden na pravé straně. Jsou to takové zvláštní stojany.Postavte se před automat na pravé straně,ten víc vpravo. Je to jediný automat se dvěma otvory ve spodní části. Prozkoumejte automat pravým myšítkem, zjistíte, že je to automat na taxi jízdenky. Vložte servisní kartu/tu co jste vzali úředníkovi/ do levého otvoru na spodní části zařízení. Levým tlačítkem myši klikněte na zelené znaky nahoře. Zvolte Re-issue. Odstupte a stiskněte červené tlačítko. Vezměte si lístek a servisní kartu z automatu. Jděte směrem k zaparkovanému taxíku na pravé straně. Klikněte levým tlačítkem na taxi a vyberte Amfitheatro.
Amfitheatro
Všimněte si červené vlajky nad hlavním vchodem do jeskyně. Všimněte si také ,že je cosi omotané na tyči na které visí vlajka. Klikněte někilikrát na vlajku,tím cosi shodíte dolů.Vezměte si drát ze země. Nyní si stoupněte pod vlajku a podívejte se na ní zespoda. Všimněte si ,že něco červeného visí v dolní části vlajky. Vezměte si karabinu. Otočte se a jděte k okraji skály. Jděte trochu doleva a vylezte nahoru nad strážní boudu. Najdete tu malý otvor s mřížkou.Ve vašem inventáři zkombinujte karabinu s drátem. Použijte karabinu s drátem na mřížku. Uložte si hru a nyní seskočte na boudu ,ale z levé strany,tak abyste byli na úrovni ochozu.Poté přejděte na druhou stranu,kde je naviják s drátem.Klikněte na naviják,tím vytrhnete nahoře mřížku z otvoru.Nick to okomentuje.Opět přelezte po okaji strážní boudy na druhou stranu a odtud vylezte nahoru k otvoru.Stiskněte c tlačítko na klávesnici,tím jdete do dřepu a projděte do jeskyně. Jakmile jste uvnitř jeskyně, stiskněte c-tlačítko ještě jednou,tím se opět postavíte. Jděte vpravo a vstupte do místnosti s klony. Poté se spustí animace ve které Nick s Dimitrisem zdrhají. Nyní si uložte hru, protože jsou tu dva možné konce,takže bude třeba načíst tuto uloženou hru později.
Escape with Dimitris
Po uložení hry klikněte na možnost a. Argiriou útěk. Podívejte se na strop. Vezměte si reproduktor. Ve vašem inventáři prozkoumejte reproduktor pravým myšítkem,získáte drát. Poté prozkoumejte subwoofer ve vašem inventáři, získáte magnet. Použijte magnet na uzavřený plot. Otevřete dveře plotu a vstupte do oplocenky. Vezměte si tyčku ,která je v bílé zářivce. Podívejte se na krabici na pravé straně z boku.Cosi je tam skryto.Jděte do dřepu stiskem tlačítka c na vaší klávesnici. Použijte tyč na cosi,získáte dálkový ovladač s čtečkou otisků prstů. Stiskněte c-tlačítko ještě jednou,tím se postavíte. Vylezte na hromadu krabic napravo. Otevřete horní krabici a vezměte si oba stativy. Otevřete krabici na levé straně,je o schod níž než ta nahoře ,vezměte si oba Repeater Signal. Nyní vylezte na hromadu krabic na levé straně. Otevřete horní krabici a vezměte si dálkový detonátor pulsu s dálkovým ovládáním. Vyjděte z oplocenky a jděte ke dvěma červeným světlům na dveřích. Použijte na ně tyč, vylomíte kryt. Stiskněte c-tlačítko na vaší klávesnici. Z inventáře si vezměte červený drát a připojte ho k jednomu z kontaktů,je jich tu celkem pět.Vždy když propojíte kontakty,tak si červený drát vezměte a klikněte jím na další kontakt.Takhle klikejte na kontakty do chvíle než uvidíte animaci ve které Dimitros dveře konečně otevře. Uložte si hru ,stiskněte tlačítko c-tlačítko na klávesnici,tím se opět postavíte. Ve vašem inventáři zkombinujte dva opakovače signálu se stativy. Jděte rovně(nezahybat hned doleva). Na křižovatce jděte doleva a vstupte do místnosti s klony. Ve středu místnosti umístěte detonátor na zem. Ujistěte se, že slyšíte slova "Takže si myslím, že jsme připraveni zničit toto přátelské setkání klonů"! To je důkazem, že jste umístili detonátor na správném místě. Vyjděte z místnosti do chodby na protější straně, kde jste vstoupili do místnosti klonů. Když jste na půli cestě v této chodbě,tak dejte jeden ze stativů s opakovačem signálu na zem. Jediné správné místo je místo, kde můžete slyšet uklidňující slova "Je dobře, že vím,o jednu nebo dvě věci více, na rozdíl od provozních společností". Malá nápověda: správné místo je tam, kde stojíte v chodbě a vidíte na monitor v místnosti. Jděte dopředu do monitorové místnosti. Jděte směrem k šedé skříni na pravé straně místnosti a otevřete ji. Vezměte si červenou a bílou uniformu a také tištěný spoj nalevo dole za bednou.Otevřete horní krabici a vezmete si dvě helmy a dvě kartičkové vizitky/ta druhá je špatně vidět,musíte být přímo u krabice/. Jděte doleva a vstupte do chodby. Na první křižovatce dejte druhý stativ s opakovačem signálu na podlahu. Jediné správné místo je to, kde slyšíte opět slova "Je dobře, že vím,o jednu nebo dvě věci více na rozdíl od provozních společností". Uložte si hru! Otočte se vpravo a jděte k zavřeným dveřím a klikněte na ně. Máte na výběr ze čtyř možností,vyberte variantu D. Jsem nový zvukový technik . Poté se spustí dlouhá animace.Až budete opět moci postavu ovládat,tak jděte dolů po schodech a pak jděte doleva, až skončíte u dveří. Otočte se a jděte do centrální části. Povšimněte si tří malých úchytů na pravé straně kruhového zařízení. Vidíte tu i tři červené páčky,všechny je aktivujte,tím aktivujete i kruhové zařízení. V inventáři použijte dálkový ovladač k výbuchu rozbušky v místnosti klonů. Otočte se a jděte do dveří,tentokrát už jsou otevřené,takže jimi projděte. Jděte rovně a otevřete další dveře. Projděte za stůl. Z horní zásuvky si vezměte mobilní telefon. Ze spodní zásuvky/musíte jít do dřepu -klávesa c/si vezměte USB-stick. Ve vašem inventáři vložte mikro-kameru do USB. Jděte doleva a otevřete další dveře,dostanete na mobil textovou zprávu.Jděte jeskyní rovně. Na další křižovatce jděte doprava a otevřete dveře vězeňské místnosti ... vychutnejte si konec!
Escape with Mystery
Nyní si načtěte uloženou hru a zvolte možnost b. The Surprise. Tentokrát hrajeme za Mystery.Podívejte se na strop přímo nad Dimitrise. Vezměte si reproduktor. Ve vašem inventáři prozkoumejte reproduktor, získáte subwoofer. Ve vašem inventáři prozkoumejte subwoofer, získáte magnet. Použijte magnet na uzavřenou oplocenku. Otevřete dveře oplocenky. Vezměte tyč z bílé zářivky dole. Podívejte se na krabici na pravé straně z boku.Cosi je tam skryto.Jděte do dřepu stiskem tlačítka c na vaší klávesnici. Použijte tyč na cosi,získáte dálkový ovladač s čtečkou otisků prstů. V animaci uvidíte jak Mystery paralyzuje Nicka i Dimitrise.Jděte vpřed,zahněte vlevo a jděte ke dveřím s bíle osvětleným obrysem.Od nich jděte doprava a projděte do monitorové místnosti. Otevřete šedou skříňku na levé straně místnosti. Z levé strany krabice si vezměte tištěný spoj. Jděte trochu doprava a podívejte se na monitory kde vidíte fotky šesti lidí. Poznáváte toho chlapíka v levém dolním rohu?Je to chlap z letiště, který dočasně ochrnul použitím spreje ! Stiskněte červené tlačítko na levé straně ,v dolní části monitoru(pod fotkou chlapíka z toho letiště),je to červený čtvereček. Tím se spustí poplach. Potom stiskněte tlačítko pro vysunutí na pravé straně od čtverečku, tím jakoby spláchnete obrazovku a celý obsah na monitoru zmizí. Otočte se a všimněte si obrovského šedého sloupce ve středu místnosti. Projděte kolem sloupu. Klikněte levým tlačítkem na středovou část k otevření DNA zásobníku(je zhruba ve výšce vaší hlavy,je vystouplý). Zásobník vyjede a vy si vezměte článek na kterém je foto chlapíka z letiště.Ve vašem inventáři spojte zkrvavenou tyč s tištěným spojem. Vložte spoj do zásobníku,tam co byl předtím článek s fotkou chlapíka.Ted je tam článek s fotkou Mystery.Zásobník automaticky zajede.Jděte chodbou vpravo a vstupte do místnosti klonů. Otevřete prázdnou klonovací komoru(je to ta co není vidět hlava), vstupte do ní a zavřete dvířka. Stojíte na správném místě, pokud uslyšíte pulzující zvuk. Když Mystery řekne, že je všechno v pořádku a můžete pokračovat ... otevřete dveře a vystupte z komory.Jděte zpět do místnosti s monitory a vstupte do chodby na druhé straně. Na křižovatce jděte doprava a otevřete dveře s bílým osvětleným obrysem. Po dlouhé animaci se ocitnete v místnosti,otevřete dveře před vámi napravo. Jděte vpřed,jděte po schodech nahoru a vstupte do velké zasedací místnosti. Jděte doprava k fialově osvětlenému schodišti. Jděte po schodech o jedno patro výš. Projděte vlevo a všimněte si červeného blikajícího světla na čtvrtém stole.Klikněte levým tlačítkem myši na červené blikající světlo. Otočte se a jděte zpátky ke schodům. Jděte po schodech dolů a projděte celou cestu zpátky ke dveřím. Otočte se doprava a jděte směrem k centrální části. Povšimněte si tří červených páček,aktivujte je . Otočte se a jděte do dveří. Jděte rovně a otevřete další dveře. Otevřete další dveře. Jděte rovně. Na další křižovatce jděte doprava a otevřete dveře do vězeňské místnosti. Klikněte na Nicka ,spustí se animace a vychutnejte si konec!
Čeština
Demo
Recenze
Náhledy fotografií ze složky Conspiracies II Lethal Network