Amnesia: The Dark Descent – Rotting Prison
Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)
ÚVODEM
Krátké a jednoduché dobrodružství ze světa Amnesie s docela obstojnou atmosférou, které dohrajete za půl hodiny.
Entrance
Projděte na konec chodby a vstupte do dveří do další úrovně.
Main Hall
Vlevo a vpravo jsou dveře do další úrovně, které jsou zalepené slizem. Takže jediná možnost je jít do dveří rovně před vámi.
Warden's Office
Ze stolu seberte lucernu a dokument Page of Warden's Diary. Otevřte přihrádku psacího stolu a zatáhněte za páku. Regál vpravo se odsune. Projděte tajnou chodbou a vstupte do dveří do další úrovně.
Entrance Hall
Projděte na konec chodby a zatáhněte za páku směrem nahoru. Stěna na konci chodby se odsune stranou. Dejte se vlevo a vejděte do dveří do další úrovně na konci chodby.
Main Hall
Z haly vedou jen jediné přístupné dveře, do kterých vstupte.
Cell Block B
Odstraňte hromadu beden a objevíte padací dveře. Odklopte je, seskočte dolů do podzemního tunelu a prolezte až na konec. Na rozcestí se dejte vpravo a pokračujte do osvětlené místnosti. Z psacího stolu seberte dokument Page of Guard's Diary a Small Rusty Key. Jděte zpět na rozcestí, dejte se vpravo, klíčem si odemkněte dveře do další úrovně a vstupte do nich.
Torture Chambers
Jděte hned do prvních dveří vlevo a z kbelíku seberte A Small Key. Tím si odemkněte zdobené dveře na konci místnosti. V místnosti s klecemi se dejte vlevo a vstupte do dveří do další úrovně na konci.
Storage
Prohledejte nedalekou truhlu a seberte VELKOU OLEJNIČKU a OLEJNIČKU. Sestupte po schodech dolů, přeskočte bedny a jste v zatopeném podzemí. Tady dávejte pozor na vodní příšeru. Jděte do dveří rovně před vámi, poté do dalších rovně a v následující místnosti pokračujte do dveří vlevo. Poté jděte jedinou možnou cestou přes několik dalších podobných místností a nakonec vejděte do dveří do další úrovně.
Flooded Area
Jste v závěrečné úrovni. Prchejte chodbami a místnostmi stále vpřed a snažte se za sebou přibouchávat dveře, abyste zpomalili vodní monstrum. Na konci jsou dveře jako do další úrovně, do kterých vejděte a tím hru zakončíte.