Jdi na obsah Jdi na menu
 

Ace Ventura

10. 11. 2015
TOPlistACE VENTURA
TENTO PŘEKLAD JE ZPRACOVÁN Z POLSKÉ VERZE HRY.
Autor návodu-Standa Madukas
Říká si Ace Ventura - zvířecí detektiv. Je nejlepším zvířecím detektivem na světě a právem.Nikdo nerozumí zvířátkům tak jako on a nikoho nemilují zvířátka víc než jeho.
HORA
Vyberte lano z inventáře Ace Ventury a použijte ho na skálu vedle sebe.
Vyfouknete chlapíkovi vejce přímo před nosem a ještě ho hezky ozdobíte.
APARTMÁ
Použijte klíč z inventáře na dveře. Sundejte hadr z akvárka s úhořem a za chvilku vám bude hospodář klepat na dveře. Promluvte si s ním, a poté se přesunte k laptopu vpravo. Přijměte zprávu od Woodstocka o zmizení psího spřežení na Aljašce. Ocitnete se pod ponorkou. Klikněte na poklop nad vámi.
PONORKA
Plavte skrz otvor pod ponorkou a používejte kurzorové klávesy na uhýbání se předmětům. Po proplutí této docela obtížné pasáže se ocitnete v ponorce. Jacquesova jídelna. Promluvte s Jacquesem a poté Jacques odklopí poklice s jídlem na stole a řekne "já jsem tu za chvíli", a odejde z místnosti. Vyjděte vpravo z jídelny a seberte vidličku z chodby.Jděte vlevo a použijte vidličku na dveře Jacquesovy ložnice. Podívejte se na knihu na stole a prolistujte jí. Poté mrkněte na mapu vlevo a vezměte si jí. Seberte modrou ulitu napravo od knihy. Otevřete skřínku nad stolem a vezměte klíč. Seberte ústřici z postele a vypadne perla. Ta vám ale spadne pod postel. Odtáhněte postel od zdi a seberte perlu. Vidíte, že pod postelí je jakási díra. Do této díry vložte modrou ulitu a otevře se vám tajný vchod.Vstupte do tajné místnosti.
Otevřete skřín a seberte uniformu. Podívejte se na nástěnnou mapu. Vezměte brkové pero vpravo. Vyberte 50 zeměpisnou délku a napište na papír číslo 50, vyberte 50 zeměpisnou šířku a napište to taky na papír. Ted si vezměte papír ze stolu i s údaji. Ustupte od mapy a vstupte do ložnice a vyjděte ven na chodbu. Jděte k poklopu před vámi a slezte dolů. Jděte k ovládacímu panelu a do dírky vložte klíček. Poté zatáhněte za páku. Jděte k velrybě a stiskněte knoflík na jejích zádech. Knoflík se červeně rozsvítí a vy vyšplhejte nahoru a poté na další žebřík před vámi.

Obrazek Použijte uniformu na Ace Venturu a Jacques a jeho strážci za chvíli ze strachu opustí místnost. Podívejte se na navigační stůl a vyřešte hádanku posunem obrázků do správné pozice (obrázek č. 1). Použijte šestý díl mapy na spodní prázdný pravý roh. Použijte souřadnice na mapu a označte Volcanii, zatáhněte povlak vpravo přes mapu a potom použijte brkové pero vlevo na stole pro zapsání údajů ponorky Volcania. Podívejte se na sonarový přístroj vpravo.Stiskněte červené tlačítko a použijte kurzorová tlačítka NAHORU a VPRAVO k tomu abyste udrželi velrybu v sonarovém poli před vámi. Až se vám to povede tak se přesunte k periskopu uprostřed místnosti. Stiskněte červený knoflík a držte levé tlačítko myši asi tak sekundu, klikněte ale rychle. Když to uděláte dobře tak se dá chobotnice do pohybu. Je ale docela dost těžký vystihnout ten správný moment, takže trpělivost! Až se vám to povede a chobotnice zničí most tak vyjděte po schodech nahoru. Přeskákejte na druhou stranu a zatáhněte za páku.
APARTMÁ
Použijte klíč na dveře. Sundejte hadr z akvárka s uhořem a jděte do koupelny. Napustte si vodu do vany a vyjděte z koupelny. Otevřete dveře a vyslechněte si další litánie domovníka. Přejděte na druhou stranu doprava a seberte kabel. Napojte kabel na pojistkovou skřín. Vezměte akvárko s úhořem a dejte ho do koupelny na stoličku. Otevřete skřínku vpravo dole u kuchynské linky a vezměte si rukavice, které tam visí. Musíte na ní kliknout dvakrát, protože napoprvé vám vyjede zvířátko. Vezměte kabel, jděte do koupelny a dejte ho do vany s vodou. Použijte rukavice na Ace Venturu, vezměte úhoře a dejte ho do vany. Zase máte v bytě elektřinu tak honem k počítači. Vyjděte z koupelny a použijte laptop. Hned poté odcestujete na Aljašku.
ALJAŠKA
Klikněte na díru v ledu a vytáhnete ponorku ponorku i s Acem Venturou. Promluvte s eskymákem a on vás odvede do vesnice. Klikněte na iglú a vyleze náčelník se svojí krásnou dcerou. Promluvte si s ní a pak si u ohníčku vyberte volbu - postavit totem. Pokud budeme počítat kusy zleva doprava od 1 až po 8 tak je postavte v tomto pořadí: 8, 2, 4, 3, 6, 1.Po vyřešení úkolu si promluvte s náčelníkovou dcerou a od náčelníka přijměte medvědí kůži. Použijte motorové saně a podívejte se na mapu. Saně se ovládají kurzorovými tlačítky a pro zpomalení jízdy drž mezerník. Použijte kostým na Aceho a vnikněte do tábora, kde hlídají dva vojáci. Několikrát s vojáky promluvte a pěkně je postavte do latě a jednoho i propleskněte a potom hned co začnou klikovat tak odstrante plachtu a sedněte na velký sněžný skútr. Jenže nemáte palivo v nádrži. Vlevo je naštěstí kanystr tak ho použijte na skútr a hurá pryč.Jedte do opuštěného tábora. Vyhrabejte kost a zmrzlé těsto. Jedte dál až k satelitním parabolám. Použijte zmrzlé těsto na panel. Dostanete šroubovák. Jedte dál a zkuste vejít do srubu. Vezměte sekeru vlevo a s její pomocí si otevřete dveře. V kýblu s dřevem si vezměte papír s hesly do počítače.Zvedněte zelený kobereček a stiskněte tlačítko. Otevře se vám tajný vchod v krbu. Projděte skrz vchod a vyhýbejte se plamenům. Snadno se řekne, ale hůř provádí. Postup jak na to vám neřeknu, ale docela jsem se s tím mořil dlouho než se mi je podařilo překonat. Na konci zatáhněte za páku a tím vypnete plameny a pokračujte dále skrz vchod. Jděte až na konec chodby a vylezte po žebříku nahoru. Dejte kost psovi a stiskněte tlačítko vedle dveří a vejděte do místnosti. Podívejte se na počítač a zadejte heslo. Napište PRESS a poté proklikejte naprosto všechny možnosti co v počítači jsou. Pokud to neuděláte tak vám hra nedovolí odejít z této lokace tak jako se to stalo i mé maličkosti. Otevřete kovovou skřínku, klikněte na plechovky a vezměte si páčidlo. Jděte vedle do místnosti se psem a použijte páčidlo na pojistkovou skřín. Vidíte tlačítka a páku. Vyberte červený a zelený knoflík a zatáhněte za páku. Poté vyberte červený a modrý knoflík a zatáhněte za páku. Jděte vedle ke zvířátkům a pustte je.Ted běžte zachránit další zvířátka. Vyjděte ven z místnosti, slezte po žebříku a jděte do místnosti naproti. Otevřete branku a zatáhněte za páku, pak otevřete menší branku a osvobodte zvířátka. Vyjděte ven k druhé straně chodby a vstupte do ložnice. Použijte páčidlo na kovový barel za vámi. Seberte vizitku u barelu. Naplnte vanu a potom do horké kaše skočte. Vyjdete ven a jděte k místnosti s plameny, vyjděte ven ze srubu a hurá zpátky domů.
APARTMÁ
Promluvte se stráží a dejte mu peníze. Použijte klíč na dveře. Klikněte na záznamník a hned poté už buší na dveře hospodář. Chce zaplatit a tak se s ním moc nebavte a zabouchněte mu před nosem. Použijte laptop, vyberte ikonu parfémů vlevo dole, objeví se nabídka. Z ní přetáhněte z DARY MORZA ikonu mořské panny do pravého okna dole s nápisem XOTICA. Pokecejte si s Gustou a pokračujte dál.Klikněte na ikonu golfových holí s kuframa a v nabídce PODNEBIE CUDA přetáhněte ikonu orla do XOTICA. Zase pokecejte s Gustou. Dále přetáhněte ikonu mrože z DARY MORZA do XOTICA. Pak klikněte na ikonu truhly se zlatem vlevo dole a z nabídky přetáhněte ústřici z DARY MORZA do XOTICA. Jakmile máte tohle hotové tak se vám objeví IDENTYFIKACJA. Zadejte si tam co uznáte za vhodné. Pak zase pokecáte s Gustou. Ted klikněte na šipku vlevo nahoře /SZUKANIE/ a objeví se vám OMERTA TYGODNIA. Zapište heslo ORDER do obou políček. Objeví se vám vlevo OMERTA SPECJALNA-klikněte na ní. Objeví se další okno. Klikněte na ZAMOW vlevo-objeví se tam nějaká zpráva. Klikněte opět na ZAMOW a vyskočíte od laptopu. Klikněte na záznamník. Někdo bouchá na dveře. Otevřete je a tam stojí sexbomba až vám z toho spadne čelist! Pokecejte s ní a hurá do Bavorska.
BAVORSKO
Projděte kupředu a seberte přístupovou kartu. Objeví se Phatteus a s Acem dlouze pohovoří. Poté absolvujete exkurzi po hradě. Vstoupíte do laboratoře vpravo. Zase mluví Phatteus a tak ho následujte až do podzemní svatyně s gaučem uprostřed. Ihned poté jste zajati a brutálně vhozeni do hostinského pokoje. Otevřete okno a obejděte po římse hrad. Vyšplhejte se na révu ke střeše a použijte souřadnice /klikněte v inventáři na papír s heslama dvakrát/ na satelitní parabolu. Ace parabolu otočí a vy slezte dolů. Vratte se až k vašemu pokoji a po révě slezte o patro níž a projděte po římse na druhou stranu a vlezte do okna.Jste v hale. Jděte po schodech dolů a klikněte na sekeru rytíře a projděte skrz tajný vchod do komunikační místnosti. Podívejte se na panel, dvakrát na něj klikněte a vyřešte hádanku. Když si najdete první bod, kde začínáte, myslím že už je nepůlený červený. Jestli si to dobře pamatuju. To znamená, že čára z něj musí být jenom červená a bod, kde ta čára končí, musí být taky červený. Pokud tento bod je půlený, musí být půlkruh, kde končí červená čára, červený. Druhý půlkruh si prokliknete a zjistíte, jaké má dvě barvy. Pak si kliknete na čáru, která z něj vede a zjistíte v které barvě se shoduje. Tu barvu tam dáte. A tak pokračujete, podle směru na návodu (viz obrázek č. 2 a č. 3).

Obrazek Obrazek

Po dokončení hádanky vstupte do dveří laboratoře a budete zachycen vanilkou a připoután ke stolu. Přijde Phatteus a bude mít nějaký kecy a spustí laser. Poté co odejde se podívejte na malé zrcadlo vpravo vedle dvou nožů. Odkloníte jím laser a jste opět volní. Vstupte přes laboratoř do podzemní svatyně. Pak se rychle vrátíte zpět seberte brnění a kopí a začne boj s vanilkou. Mluvte na opičku a pak vyberte levý pytel písku a dvakrát udeřte vanilku. Zatáhněte za páku a otevřete všechny zvířecí klece. Phatteus začne střílet na Aceho. Použijte směrové klávesy vlevo, nahoru, dolu k posunu směrem k pilířům v obou stranách místnosti. Schovejte se za pilířem a až Ace vždycky zařve, tak skočte dolů k pilíři. Phatteus vždy kus pilíře ustřelí. Když takhle zlikviduje jeden pilíř tak se přesunte k druhému a až zničí i ten tak se mu můžete akorát vysmát a se zvířátky opustit tenhle hnusný hrad. No a to je konec hry.
Seznam položek
PŘÍSTUPOVÁ KARTA -
Najdete jí v trofejní místnosti hradu v Bavorsku.
KLÍČ OD APARTMÁ -
Dostanete ho na začátku hry. Otevíráte jím dveře Aceho apartmá.
MODRÁ ULITA -
Najdete jí na stolku v Jacquesově ložnici v ponorce. Po odsunutí Jacquesovy postele vložíte ulitu do otvoru.
KOST -
Najdete jí v levé hroudě sněhu v opuštěném táboře na Aljašce. Dáte jí psovi ve druhém poschodí srubu na Aljašce.
SOUŘADNICE -
Napsáním délky a zeměpisné šířky na kus papíru v tajné místnosti za Jacquesovou ložnicí.Poté použijete na mapu na věži.
KOSTÝM -
Naleznete ho ve skříni za Jacquesovou ložnicí.Použijete ho na vystrašení posádky na věži a na útesové cestě na Aljašce.
PÁČIDLO -
Najdete ho ve skřínce ve druhém poschodí srubu na Aljašce.Použijete ho na otevření pojistkové skříně v místnosti se psem a na otevření barelu v na Aljašce.
VIDLIČKA -
Najdete jí v chodbě u jídelny na ponorce. Použijete ji na dveře k Jacquesově ložnici.
ZMRZLÉ TĚSTO -
Najdete ho v pravé hroudě sněhu v opuštěném táboře na Aljašce.Použijete ho na otevření panelu u satelitní paraboly.
RUKAVICE -
V Aceho apartmá po podmořské části, rukavice jsou ve spodní části pravá skřínky v kuchynské lince. Použijete je na vyndání úhoře z akvárka.
MAPA -
Naleznete ji v Jacquesovi ložnici na stole. Použijete ji na navigační stůl na věži.
PENÍZE -
Dostanete je hned zkraje hry.
KLÍČE OD PANELU -
Najdete je ve skřínce v Jacquesově ložnici na ponorce. Použijete je na dírku na ovládacím panelu ve velrybím tanku v místnosti pod vámi.
PERLA -
Perla je na posteli v Jacquesově ložnici, perlu najdete tak, že odsunete postel.Jinak jí nepoužijete.
LANO -
Hned na začátku hry z inventáře horolezce nad vámi.Použijete ho na skálu vpravo od Aceho.
DRUŽICE-SOUŘADNICE -
Najdete je na začátku Bavorské části hry.Použijete je na družici na střeše hradu.
ŠROUBOVÁK -
Najdete ho v akumulačním panelu na satelitní parabole na Aljašce. Nepoužijete ho.
Uložené pozice
Čeština
Demo

Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 
 

Náhledy fotografií ze složky Ace Ventura

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář