Jdi na obsah Jdi na menu
 

Nancy Drew 16 – The White Wolf of Icicle Creek

17. 11. 2001

TOPlist

Nancy Drew 16 – The White Wolf of Icicle Creek
18.7.2007 Autor návodu-Karin Madukas
Dostáváme se k zatím nejnovější epizodě naší detektivky Nancy Drew. Tato hra má trochu pozměněné menu, jinak se zde setkáme se stejným ovládáním, hra je však ztížená o sledování času. K tomu slouží budík v pokoji Nancy.
Začínáme doma u Nancy, přečteme si složku případu – jde o vysvětlení nehod, které se staly hostům v rekreačním zařízení Icicle Creek Lodge v Albertě, stát Canada. Vybereme si úroveň Junior. Malé upozornění, některé sekvence dle našeho návodu se mohou stát jindy, než zde píšeme, záleží na postupu, který zvolíte. Je jen na vás, jak budete postupovat.
Začínáme na letišti, kde na Nancy čeká údržbář z Lodge Ollie Randall. Po cestě autem uslyšíme vytí vlka a následně explozi malého domku v rekreačním zařízení. Naštěstí obyvatelé domku – služka a kuchař před nedávnem z Lodge odešli. Nancy se uvolí vydávat se za služku a kuchařku, aby mohla lépe pátrat. Chantal – majitelka Lodge vám dá rovněž telefon na Tina Balduciho, který vám dle svých schopností pomůže. Po té se ocitnete ve svém pokoji. Jděte ke stolku po pravé straně postele. Seberte univerzální klíč od všech pokojů, seznam vašich povinnosti a seznam všech hostů a jména jejich pokojů.Pátrání můžete provozovat jen když splníte svoje povinnosti, což je úklid pokojů, vaření a odházení sněhu na bruslícím jezírku. Každý den musíte ustlat postele a sebrat použité ručníky v místnostech, které mají zvenku na klice visačku. Prádlo seberete do vaku, kterou naleznete v přízemí ve skříni u počítače. Úklid musíte provést do oběda. Vak s prádlem hodíte skluzavkou do prádelny. O odhazování sněhu si povíme, až bude čas.
Zapamatujte si, že snídaně je od 7.00 do 8.15 AM, oběd od 12.00 do 1.00 PM a večeře od 6.00 do 7.00 PM. Čas budete měnit budíkem, který máte též na stolku. Nastavíte ručíčky a pak klikněte na horní část budíku. Odejděte od stolku a klíčem od pokoje si odemkněte přístěnek, kde jsou Nancyiny kufry.
Vyjděte z místnosti a jděte vlevo ke schodišti a po něm dolů. Dole jděte vlevo, vpřed a před vámi si prohlédněte mapu okolí. Vlevo od mapy je recepce a za ní počítač. Na zemi u něj si přečtěte lístek od Elzy, služky, která již zde nepracuje. Klikněte na počítač. První ikona vlevo obsahuje instrukce, které již známe. Druhá ikona obsahuje seznam hostů, klikněte na seznam z loňského roku, který však někdo vymazal. Třetí ikona – sněhová vločka vás seznámí s nebezpečím omrzlin či dokonce umrznutí a barvami stupnice nebezpečnosti. Poslední dvě ikony nás seznámí s ptáky a rybami, vyskytujícími se zde v okolí. Vlevo vidíte telefon, který budete často používat. Vpravo otevřete skříň a přečtěte si tři zmačkané lístky, všechny patřící Elze – že by měla problémy s přítelem? Protože je stále ještě dopoledne, musíte uklidit. Seberte vak a jděte do všech místností, které potřebují uklidit. Postel ustelete tím, že na ní klikněte, prádlo kliknutím uložíte do vaku.
Jděte do patra, proti schodišti je poklop se skluzavkou na prádlo a dveře do koupelny, kam zatím nemůžete. Jděte vpravo k pokojům. Pokoj Chinook není obsazen, proti němu je Kwel Kwel – pokoj Nancy. Další je pokoj Kalakala – místnost Yanniho – což je závodník v běhu na lyžích. Přečtěte si časopis na stolku vpravo od dveří. Nad ním si všimněte hlavy losa. Úklid jsme si popsali. Eena – pokoj Lou Talbota – malíře, zde si prohlédněte časopis a knihy na stolku a na židli. Také zde najdete sněžnice a malířské nářadí na podlaze. Ollalie – místnost Guadelupe – nadšené ochránkyně přírody, zde si přečtěte časopis o Yannim na malém stolku. Pish Pish místnost Billa Kesslera. Zde si prohlédněte knihy o geologii, inženýrství a o strojích na stolku. Po úklidu hoďte vak skluzavkou do prádelny a jděte dolů po schodech. Dole jděte vpravo a vpřed až ke stolu s obrázky, na který se podíváme později. Vlevo od něj uvidíte Guadelupe s dalekohledem a promluvte si s ní. Pokud v dalším hře zde Lupe nenajdete, nastavte budík na 11.00 AM. Pro tentokrát by však zde být měla a vy se jí zeptejte na všechno. Dozvíte se, co jsme si již řekli, pozoruje zde ptáky. Domnívá se, že Ollie se pokouší zastřelit vlka. Po rozhovoru zahněte vpravo, jděte 3x vpřed, vpravo ke stolku u krbu, kde si přečtěte noviny o otravě hostů potravinami zde v Lodge. Otočte se zpět a u stolku vidíte sedět další dva hosty Billa Kesslera vpravo a Lou Talbota. Promluvte si s oběma. Oba tvrdí, že jsou zde poprvé a Bill vás žádá odházet sníh z bruslícího jezírka. Vraťte se ke schodům nahoru a vlevo od ních vstupte do dveří od suterénu. Jděte dolů, pak vpřed a vlevo až k Yannimu. Dozvíte se, že trpí představami, že ho konkurence chce poškodit tím, že okopíruje jeho techniku a rozhodně nemá v lásce vlky. Po rozhovoru zahněte vlevo, kolem dveří do sauny k Olliemu. Dozvíte se o jeho dceři Freddie, o vlkovi a tak podobně. Nechce však nic říci o nehodách zde v Lodge. Teď jděte do recepce zavolat Chantal. Čísla, na která chcete volat máte v zápisníku dole na liště obrazovky vpravo od inventáře. Chantal – 403 555 2274 – vám poví, že 5 lidí dostalo otravu potravinami, jeden člověk se zranil při pádu po zamrzlém schodišti, někdo rozbil okno a jeden manželský pár byl přiotráven výpary v sauně. Je toho dost že? Seznam hostů mohla vymazat Ollieho dcera Freddie jen tak pro zábavu. Vyčerpejte všechny možnosti k rozhovoru a pak zavolejte Tina Balducciho – 312 555 5375. Po tomto rozhovoru zavolá Nancy svého přítele Eda 523 555 4357 a seznamte ho s případem. Pak zavolejte bývalou služku Elzu 555 2383. Elza tvrdí, že odešla ze strachu z vlka, ale zdá se, že to není ten pravý důvod. Dál voláme Carla Jenkinse, muže, který se zranil na namrzlém schodišti – 312 555 7547. Další hovoru je s paní Faringdales 551 555 7425, jejíž rodina se přiotrávila potravinami. Poslední hovor bude s Derekem Southwaitem – 418 555 7387, ten byl s manželkou přiotráven výpravy v sauně, než je vysvobodil Yanni.
Nyní by měl být čas k obědu. Pokud jste ve skluzu, nechte si některé hovory po obědě. Jděte k velkému stolu v hlavní místnosti a vpravo klikněte na dveře s obrázky ryb. Objeví se vše potřebné k přípravě oběda. Do kuchyně se dostanete jen když je ta správná doba. Nahoře jsou poklopy s objednávkami jednotlivých hostů. V nabídce je hamburger a quesadilla, které opečete na plechu, a dáte na bagetu. Na hamburger dáte další potraviny dle objednávky. Placku opečte přímo na plechu. Pokud jídlo spálíte, hodíte ho do koše vpravo dole a začnete znovu. S hotovým jídlem vždy klikněte na příslušný poklop. Až zde bude vše, co si host objednal, klikněte na poklop znovu a dole zaškrtněte políčko.
Po obědě půjdeme odhazovat sníh z ledu. Jděte do recepce a zde vpravo do předsíně. U vchodových dveří vpravo je teploměr, který vám signalizuje venkovní teplotu. Ven vás nepustí jen když je v nejtmavším poli. Jděte ven, vpřed, vlevo, vpřed, vlevo, 3y vpřed, vlevo a vpřed k cestě označené cedulí Skating Pond. Jděte po ní k jezírku a klikněte na místo vpravo. Hru si často ukládejte, abyste neplýtvali časem. Vpravo dole máte lopatu a kužele k označení trhlin v ledu. Začněte odhazovat lopatou nejspodnější řadu, kde nejsou nikdy žádné trhliny. Až narazíte na tmavší místa, bude se zde vyskytovat trhlina. Nejčastější je pole o 9 polích, kdy trhlina je uprostřed. Také narazíte na úplně tmavé pole, které znamená, že je zde trhlin víc.Obrazek Některé trhliny nemusíte odhazovat, při odhazování jiných spadnete do vody a můžete začít znovu. Proto se mi osvědčilo ukládat hru častokrát, abych se nemusela tolik vracet. Po skončení práce Nancy spatří vlčí stopy a automaticky je sleduje. Zastaví se u Trapper Dan's Needle. Klikněte na kousek látky. Je to asi tajná skrýš. Zahněte vlevo a jděte vpřed a sledujte dál vlčí stopy až k místo Chicken Ridge. Po cestě uslyšíte vlčí vytí a explozi. Nancy zavalí lavina. Po nějaké době se ve vyhrabaném otvoru objeví hlava vašeho zachránce. Vracejte se pak stejnou cestou zpět až k místu exploze vpravo. Na místě samém najdete kostru zvířete. Pokračujte dál zpět do Lodge sledováním stop od saní. Jděte dovnitř a zavolejte lavinovou hlídku Avalanche a sdělte jí svůj zážitek. Číslo máte v zápisníku. Dostanete za úkol sdělit Olliemu odložení schůze hlídky. Nejdřív si však prohlédneme přízemí. Jděte od recepce vlevo do hlavní místnosti přímo vpřed ke stolu. Na něm vidíte zamčené sněžnice, náhrdelník a vitrínu, kde chybí kost z Tyranosaura Rexe. Prohlédněte si všechny fotografie nad stolem, včetně prázdných rámů. Po obou stranách zdi u stolu najdete zvířecí hlavy. Otočte se zpět a vpravo od kuchyňských dveří je model pyramidy se zvířecími obrázky, s tou se zapotíme později. Jděte dál do hlavní místnosti ke krbu. Na stolku si přečtěte (pokud jste to již neudělali) noviny se zprávou o otravě potravinami zde v Lodge. Pak udělejte čelem vzad a promluvte si znovu s Billem a Lou. Po rozhovoru by měl být čas uvařit večeři. Pokud ne, zajděte ještě do suterénu pohovořit s Olliem o odložené schůzce lavinových hlídek. Hned vás zaměstná dalším úkolem. Dostanete klíč od motorového skútru a máte prozkoumat Skookum Ridge, zda zde není nebezpečí lavin. Takže ještě pohovořte s Yannim o jeho představách, že mu hrozí atentát od konkurence, zda souhlasí s umístěním své fotografie jako reklamy pro Lodge. Kladnou odpověď hned sdělte Chantal po telefonu – samozřejmě víte, kde telefon hledat. Pokud se vám krátí čas na večeři, odložte hovor na později a radši vyjeďte, protože pak už bude moc zima. Jděte tudíž ven, dejte se stále vlevo až dojdete k saním. Klikněte na ně a můžete vyjet. Cestou sledujte zelenou šipku a vyhýbejte se pokud možno všemu. Až dojedete na Skookum Ridge, Nancy skonstatuje, že zde žádná lavina nespadla a vy se můžete vrátit zpět. Uvnitř domu zavolejte svůj průzkum lavinové hlídce nebo to také nechte až po večeři. Jděte do kuchyně a věnujte se večeři. Systém je stejný. Nejdřív si u poklopu zjistěte objednávku a pak vařte. Lososa upečte na plechu, na talíř položte nejdřív salát a na něj pak další suroviny. Dejte na talíř a odškrtněte v políčku. Po večeři buď dokončete telefonní hovory nebo jděte rovnou spát a nastavte si budíka na 7.00 AM. Nejdřív udělejte snídani, která již jistě nebude pro vás žádný problém. Snad jen že hamburger pečete na plechu, placku na pánvi – ono to stejně nejde jinak, takže si s tím poradíte. Potom proveďte úklid pokojů jako obvykle. Kolem 9.00 AM si v hlavní místnosti promluvte s Billem a Lou. Bill po vás chce, abyste chytili štiku dlouhou 2 FT (2 stopy). Zkuste prohodit pár slov i s Louem, ale celkem zbytečně. Jak taková štika vlastně vypadá již víme z počítače, kdo si to nepamatuje, radši si to prohlédne ještě jednou. Jděte pak ven a okolo domu až k cestě, označené červenými praporky. Na ní vás zastaví Freddie ve svém sněhovém království a pustí vás dál jen když ji zasáhnete 10x dříve než ona vás. Není to nic těžkého, stačí trochu pohotovosti. Pak jděte vpřed dokud nedojdete na rozcestí, kde můžete jít vlevo nebo vpřed. Nejdřív jděte vlevo, kde najdete pozůstatky domku, zničeného explozí. U něj najdete ve sněhu ciferník, nejspíš součást bomby. Otočte se zpět a dejte se vlevo k Icicle Lake. Na místě jděte rychle dovnitř než umrznete. Rybářská chatka je poničená včetně i pomůcek na rybaření. Před vámi u kožených rukavic na zemi najdete vytrženou stránku knihy o ptácích. Vraťte se do Lodge. Na lavici v předsíni vás čeká zpráva od Freddie s výzvou na další koulovací boj. Jděte dovnitř a řekněte to Billovi. Poradí vám, že Ollie má další rybářské náčiní. V suterénu si s Olliem promluvte a po hovoru budete mít v inventáři krabici s nářadím. Znovu si promluvte i s Yannim. V recepci zavolejte na telefonní číslo, které je uvedené na oné vytržené stránce z rybářské chatky – 202 555 7237. Je to společnost z Kalifornie, která se snaží chránit divoká zvířata. O tom by měla něco vědět Lupe. Najdete ji na stejném místě u okna v hlavní místnosti. Při rozhovoru by jí měla z kapsy vypadnout kulka. Stane se tak po té, když na místě, kde máte v rozhovoru na výběr dvě otázky a v té jedné se hovoří o Phoenixu. To je ta správná otázka, kterou máte Lupe položit. Kulku seberete a ještě pokračujete v hovoru. Teď je čas ještě před obědem uklidit bruslící jezírko. To jsme si již popsali, takže už pracujte sami. Trhliny jsou samozřejmě na jiných místech, jen spodní řada je bezpečná. Pokud po návratu ještě chybí dost času do oběda, klidně si budíkem pomozte. Po obědě jdeme rybařit. Nejprve musíte ovšem zase vyhrát nad Freddie. Za odměnu dostanete Tousty Pack, který vám pomůže ve chvíli, kdy vám již hrozí umrznutí. Stačí když na něj v inventáři kliknete. Další můžete vždy získat soubojem s Freddie. Jděte do rybářské chatky, klikněte na otvor v podlaze a začíná lov. Ve vodě plave kromě ryb spousta dalších nástrah. Až uvidíte slibně velkou štiku bez nebezpečí, že háčkem zachytíte něco jiného, klikněte před rybu a háček sjede dolů. Štika musí být velká stejně jako měřidlo – prostě 2 stopy. Štiku pak seberte a jděte ven ze dveří. Spatříte postavu, která po vás hodí sněhovou koulí, ozve se exploze a vlčí vytí. Když se Nancy probere, zjistí, že chatka vyletěla do vzduchu a ona se ocitla uprostřed ledových ker na jezeře. Váš známý vlk však vám na břehu připravil teplý kabát, ke kterému se nyní musíte dostat. Řešení hádanky bude jenom na vás nebo na našem savu. Skákejte po krách tak, aby vpravo nahoře se objevila kra, která vám umožní přeskočit až ke kabátu. Jistě se vám to nakonec povede. Na břehu si oblečte kabát a z kapsy vám vypadne kus papíru s nějakými znaky. Sledujte vlčí stopy do Avalanche Ridge. Pokračujte dál, dokud Nancy neprohlásí, že dál to půjde jen se sněžnicemi. Otočte se zpět a podle stop od saní se dostanete do Lodge. V recepci zavolejte Chantal, aby vám dala kombinaci zámku na sněžnicích v hlavní místnosti. Zdá se, že číslo zná Tino Balducci. Tudíž mu zavolejte. Tino však po vás chce službičku. Nafaxuje vám formulář s otázkami, který máte vyplnit. Jedná se o průzkum na kterou stranu postele,který host vstává (to by mě zajímalo k čemu to Tino potřebuje), město, kde hosté žijí, oblíbenou planetu a zda mají rádi papriku. Strany postele známe z úklidu:
Guadelupe – left, Lou – left, Bill – right, Yanni – right.
Města kde žijí najdete v počítači v seznamu hostů:
Guadelupe – Los Angeles, Lou – Brea, Bill – Toronto, Yanni Eladsaet
Oblíbenou planetu musíte nejdřív zjistit.
Guadelupe zavolejte telefonem – Earth, Bill je u stolku v hlavní místnosti – Mars, Lou je tamtéž – Planet X a Yanni v suterénu – Pluto. Pokud nenajdete Billa s Louem, nařiďte si budík na 16.00 PM.
Oblíbenost papriky zjistíte při přípravě večeře. Zase si můžete pomoci budíkem. Na každou objednávku přidejte papriku z pravé strany. Po dokončení večeře vám Ollie sdělí, že papriku má v oblibě pouze Lou Talbot.
Teď už máte všechny odpovědi, které do formuláře doplňte. Zavolejte pak Tinovi a formulář se sám odfaxuje. Dostanete kombinaci 7 6 6 9 ke sněžnicím, které si hned také vyzvedněte. Jděte se nahoru vyspat a budíka si nařiďte na 7.00 AM. Při východu z pokoje zaslechnete rozhovor mezi Lupe a Olliem. Také je možné, že tento rozhovor proběhne na jiném místě. Po přípravě snídaně a úklidu místností zavolejte Lupe telefonem a dozvíte se další informace o vlkovi. Pak zavolejte šerifa – číslo je u telefonu a řekněte mu o nalezeném ciferníku. Teď můžete se sněžnicemi prozkoumat Avalanche Ridge. Jděte ven a nejdřív si s Freddie zahrajte o další Toasty Pack na cestu. Vraťte se k domu a okolo něj jděte k jedné neoznačené cestě, ze které vedou stopy saní. Po nich se dostanete k ceduli Avalanche Ridge. Klikněte na sněžnice a můžete jít dál. Také je možné, že dál nebudete moci jít (záleží na čase). Znamená to, že se musíte vrátit a nejdřív uklidit bruslící jezírko. Takže když jste splnili své povinnosti, budete moci jít dál v Avalanche Ridge. Po cestě znovu uslyšíte explozi a vlčí zavytí. Pokračujte dál, až budete moci zahnout vlevo, kde najdete ve sněhu zápisník, který však rychle zavřete a pokračujte dál. Prohlédneme si ho později. Pokračujte dál k domku se zámkem. Rychle klikněte na Toasty Pack a prozkoumejte lístek se znaky, který vám vypadl z kabátu. Jsou to vlastně čísla, ale napsaná zrcadlově. Rozluštění je 6 5 1 2. Navolte čísla na zámku a jděte dovnitř. Před vámi je stůl, na kterém na polici vpravo najdete další Toasty Pack. Na stole pak najdete deník muže jménem Julius McQuade. Dozvíte se, že našel opuštěné štěně, kterému lovci zabili matku. Vlčka – či vlastně vlčici pojmenoval Isis a naučil ji různé kousky. Například rozeznávat předměty podle pachu majitelů. Deník končí zápisem o odjezdu McQuadea do nemocnice Pinevale Hospitel, neboť onemocněl. Po přečtení deníku se ohlásí Isis. Klikněte si na ní a vyzkoušejte s ní různé povely. Pak se otočte a na zemi najdete další Toasty Pack, vpravo od něj seberte jakýsi přístroj s telefonním číslem na etiketě a na zdi najdete prázdnou vitrinu s chybějící kostí Rexe. Zde si také prohlédněte zápisník, nalezený cestou sem. I v něm najdete popis Rexe, vlastně jeho kostry. Vraťte se do Lodge. V předsíni najdete další vzkaz, tentokrát od Lupe. Nejdřív ale zavolejte na telefonní číslo z přístroje, nalezeného v chatrči – 334 555 7625. Dozvíte se, že jste našli geofon, který měří seismickou aktivitu země. Potom zavolejte Pinevale Hospital pro informace o Mc Quadeovi. Ve svém pokoji nastavte budík na 7.00 AM, dojděte si pro tašku na prádlo a znovu proveďte úklid. Použité ručníky se v inventáři nevloží do tašky, ale samostatně. Tašku přesto hoďte skluzavkou do prádelny. Měli by ste mít ručníky z pokojů Loua, Yanniho a Billa. Budík pak nastavte na 10.00 PM a v suterému na pracovního stolu Ollieho seberte červený hadr. Pak znovu nastavte budík na 7.00 AM. Vyjděte ven a jděte k McQuadeovu domu. Uvnitř se otočte k Iris a do tlamy jí dejte zápisník s dinosauřími kresbami. Pak jí dejte jeden ručník po druhém. Lou označí Lou Talbota za majitele zápisníku. To se dalo čekat, když se zabývá malířstvím ne? Vraťte se zpět do Lodge, ručníky posbírejte zpět do inventáře. V předsíni najdete zprávu od Tina. Vypadá to, že Lou Talbot nemá právě čistou minulost a tajně obchoduje s fosiliemi. Tak se ho na to zeptáme. Najdeme ho u krbu a Lou se nakonec přizná. Pokud Loua nenajdete, nastavte budík na 9.00 AM. Dá vám klíč od svého přístěnku v pokoji Eena. V něm najdete chybějící kost z Rexe a několik dalších kostí. Rexovu kost seberte a Loua požádejte aby vrátil zbývající kosti. Znovu jděte do svého pokoje, nastavte hodiny na 4.00 PM a u krbu najdete spícího Billa. Zahrajte si s ním hru na lišku. Je to z cvičných důvodů. Vaším úkolem je šikem hus zahnat lišku do kouta tak, aby vám nemohla utéct. Liška může přeskakovat vaše husy, je – li za nimi volné pole. Postup se nedá popsat, takže hodně štěstí. Vy přeskakovat nemůžete. Malá rada, postupujte nejraději jinde, než chodí liška a hned zdvojujte husí políčka, abyste nenechávali volná pole. Potom si nastavte budíka na 7.00 AM, ukliďte pokoje, všimněte si v Billově pokoji zmačkaného lístku na nočním stolku volajícím po spravedlnosti. Uvařte snídani a s kostí v ruksaku se dejte do McQuaidova domu. Zde ji zkuste dát do obrázku na zdi, tím otevřete tajnou schránku, ale na řešení hádanky teď není kdy. Vraťte se do Lodge a na lavici v předsíni na vás čeká žádost o setkání v sauně. Jděte do suterénu a do sauny. Na lavici najdete fotografie malého chlapce, ve kterém poznáte Billa. Je to divné, protože vám tvrdil, že je zde poprvé. V té chvíli Nancy někdo v sauně zabouchne a začíná boj o čas. Hned jak máte možnost se otočit tak proveďte, klikněte na dřevěné obložení mírně vpravo a snažte se co nejrychleji napojit trubky se studenou vodou, která by saunu ochladila. Pokud se vám to nepovede včas, začínáte znovu od zabouchnutí dveří.Obrazek Na obrázku vidíte, jak má nastavení vypadat. Některé trubky vaše nastavení neudrží a zase se přetočí, takže se k nim musíte vrátit.
Ve chvíli, kdy se vám to povede, vstoupí Bill a další povídání se odehrává již v hlavní místnosti. Dozvíte se, že Billova babička kdysi Lodge vlastnila. Také ví, jak se dostat do Trapper Dan's Needle (jehla). To je onen sloup, ze kterého koukal kousek látky. Klíč k Jehle je ukryt v pyramidě na stolu u kuchyně. Jděte k ní a klikněte na ni. Vaším úkolem je nastavit po celé ploše hlavy prasat. Zjistíte, že schránka je prázdná. Sdělte to Billovi, který poradí otočit pyramidou na vrcholku a v tajné skrýši je časopis, ve kterém najdete náhradní řešení. Otočte tedy vrcholkem pyramidy. Dole se objeví 4 ikony zvířat. Ty musíte postupně nastavit po celé ploše. Tedy samozřejmě po jednom. Začněte libovolně s kterýmkoliv. Postup těžko opět popisovat, můžete použít náš save. Přečtěte si časopis lovce kožešina Dana až dojdete ke stránkám psaných tajným písmem. Jeho vyluštění není těžké, ovšem pro angličtináře. Vezměte první písmenko z první řady, pak první s druhé řady, druhé z první řady, druhé z druhé řady atd. Výsledkem jsou záchytné body pro další postup. Nejdůležitější je najít tajný úkryt v horách (asi v Jehle). Potřebujete k tomu vyřešit hádanku v McQuaidově domě za Rexovou kostí, v Lodge jsou ukryty 3 zvířecí klíče, které budete rovněž potřebovat. Losí, mývalí a vlčí. U losa stačí kliknout na jeho oči, u mývala vám pomůže náhrdelník na stole v hlavní místnosti, vlk bude těžký oříšek, takže si ho necháme nakonec. Losa jsme viděli v místnosti Yanniho. Jděte k němu do pokoje a vlevo za dveřmi na zdi visí losí hlava. Klikněte na její levé oko. Otevře se tajná skrýš, ve které najdete losí klíč (něco jako mince) a rádio, které si vyzkoušejte. Mývalí klíč má nápovědu v náhrdelníku na stole v hlavní místnosti. Barvy korálků musíte nastavit na dveřích hostinských místností – jistě jste si již všimli otáčecího barevného zámku. Nastavte barvy takto: Chinook – bílá, Kwel Kwel – červená, Eena – červená, Kalakala – modrá, Pish Pish – modrá, Ollalie – zelená. Mezi pokoji Eena a Chinook visí na zdi obraz mývala. Klikněte mu na nos a seberte mývalí klíč. Pokud je čas k obědu, uvařte ho a nezapomeňte uklidit i jezírko. Pak můžete jet k McQuadově chatě. Uvnitř před vámi je na zemi Geigerův počítač, který seberete. Umístěte kost z Rexe na její místo na zdi. Vlevo se otevře další hádanka. Vezměte vlevo žeton kachny a umístěte ho do středního otvoru nad středním sloupcem. Vypadne dole ryba, kterou dejte do pravého sloupce. Vezměte sovu a dejte ji do levého sloupce, další sovu do levého sloupce, rybu do pravého sloupce, králíka do středního sloupce, sovu do levého sloupce, králíka do středního sloupe, dalšího králíka do středního sloupce, kachnu do pravého sloupce, rybu do levého sloupce, sovu do středního sloupce, králíka do pravého sloupce, rybu do středního sloupce, králíka do levého sloupce, sovu do pravého sloupce, rybu do pravého sloupce, kachnu do středního sloupce, králíka do levého sloupce, sovu do levého sloupce, rybu do levého sloupce, králíka do středního sloupce, sovu do středního sloupce, rybu do středního sloupce a kachnu vrátíte tam, kde jste ji vzali. Dveře se otevřou a vy vstoupíte do tunelu. Jděte jedinou cestou až ke kovovému kontejneru. Otevřete ho a objeví se plán bludiště. Otočte se zpět a před vámi stojí Isis. Jděte vlevo k žebříku a po něm nahoru. Tunelem jděte ke křižovatce a na ní vpravo. Pak pokračujte vpřed až k provazu. Podívejte se nahoru na oprátku a vidíte, že je zavěšen na kladku.Za provazem vidíte kabinu nákladního výtahu. Další vás pohyb závisí na Isis, takže ji musíte dostat do výtahu. Jděte zpět tunelem až ke kovovému kontejneru a čelem k Isis. Dejte jí naučené povely všechny najednou – forward, right,left,right,jump a go. Isis projde bludištěm a dostane se až k výtahu. Jděte znovu žebříkem nahoru k provazu. Zde již čeká Isis a po vašem kliku na provaz chytí jeho konec. Vy se vraťte do Lodge. V patře jděte na konec chodby, kde na zdi visí kančí hlava.Klikem na jeho rypák získáte kančí klíč. V časopisu Trappera Dana jsme na třetí straně viděli, že podzemní bludiště je zablokováno. To bude naším úkolem. Nejdřív si však v suterénu promluvte s Olliem. Dozvíte se, že Lou odešel. Mimochodem, vaše práce služky jsou u konce, takže už nemusíte vařit. Nyní najděte u krbu Billa, pokud tam není, nastavte budík na 16.00 PM. Zahrajte si s ním hru s husami, ale místo liščího žetonu ho požádejte o hraní s kančím žetonem. S hrou jsme se již seznámili, takže nyní naostro. Musíte zahnat kance postupně do všech rohů. Nejdřív asi do dolního, to je nejjednodušší. Pak je to na vás, nebo použijte save. Pak už zbývá jenom vlčí klíč. Jděte do suterénu a klikněte v inventáři na Geigerův počítač. Vlevo se objeví jeho monitor. Jděte ke schodům, které jsou ukončeny poklopem zde v suterénu. Zde zjistíte velkou seismickou aktivitu. Klikněte na první schod a seberte vlčí klíč. Teď už máme všechny klíče. Jděte do McQuadovy chaty do tunelu. Jděte po žebříku nahoru ke křižovatce. Na ní se dejte vlevo a jděte tunelem dál ke kovovým dveřím. Klikněte na panely vlevo. Zase potřebujete pomoc Isis. Jděte k ní – stále proti kontejneru a dejte jí povely – forward, right,forward, jump,left,paw a go. Isis otevře mývalí sklep. Dále jsou povely: forward,left,left,paw a go – losí sklep, poslední sklep má povely: forward, forward,forward, jump, paw a go. Nyní se vraťte ke dveřím, klikněte na panely a do otvorů pod zvířecími obrázky vložte příslušné klíče. Dveře se otevřou a vy jděte vpřed. Před vámi je modrý batoh, plný výbušnin a patřící Louovi. Otočte se zpět a v té chvíli se neobjeví Lou, ale Yanni. Po jeho proslovu se Nancy podaří včas utéct ven. Venku si půjčí klikem saně od Ollieho a pronásleduje Yanniho za zelenou šipkou. Nakonec Yanni skončí nevalně a vy si poslechnete rozbor celého případu.Konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Nancy Drew- The White Wolf of Icicle Creek

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář