Jdi na obsah Jdi na menu
 

Nancy Drew- Last Train To Blue Moon Canyon

26. 11. 2001

TOPlist

NANCY DREW - LAST TRAIN TO BLUE MOON CANYON

5.1.2007 Autor návodu-Karin Madukas

V této hře si můžete vybrat ze dvou úrovní: mladšího detektiva a staršího detektiva. Rozdíl mezi úrovněmi je v tom, že jako v obtížnosti Junior vám přátele Bess a George budou radit. To se mi líbí, tak to použijeme..

Nancy Drew: Hlavní postava, za kterou hrajete, je něco jako detektiv. Lori Girard, bohatá dívka, která zorganizovala tuto cestu vlakem a ráda by se stala spisovatelkou jako Charleen Purcell,  přivítá hosty ve vlaku. Je to John Grey, vědec a lovec duchů, který vystupuje v televizi. Někdy trochu popletený.Charleena Purcell, spisovatelka dobrodružných příběhů. Právě nyní pracuje na dalším románu. Tlačí ji termín, takže stále sedí u notebooku a píše a píše.Tino Balducci, slavný policista. Frank a Joe Hardy, dva detektivové, kteří pracují společně na řešení záhad. Jsou to Nancyini přátelé. Zde se seznámíme s výchozí situací. Vlak Jakea Hurleye byl nalezen v Modrém kaňonu. Jeho majitel Jake Hurley zmizel, Jakeova manželka Camilla a strojvůdce byli nalezeni ve vlaku mrtvi. (Camilin duch údajně obchází vlakem. Měla ráda panenky.) Jake Hurley vlastnil zlatý důl a on jediný věděl, kde se nalézá. Vlak vjede do tunelu. Když je zase vidět, zjistíte, že Lori zmizela. Všichni se víceméně rozejdou. První si promluvte se Charleenou, která už zase pokračuje v práci na románu. Loriiným zmizením není znepokojena, protože si myslí, že je to jen reklamní tah. Proberte s ní všechno co se dá. Po chvíli vás zavolá Joe Hardy. Zahněte vpravo a pak jděte vpřed do jídelny. V rozhovoru s bratry se dozvíte, že černovlasý Frank (ten s černými vlasy) sledoval Johna Greye, který šel do spacího vagonu a pak se tam odtud ozývaly podivné zvuky. Joe sledoval Tina Balducciho, který vzal cosi z podlahy a šel do svého vagonu. Nancy se jich zeptá, zda někdo hovořil se strojvůdce. Nikomu se do toho nechce, tak je to na vás. Jděte vpravo od bratrů do malé kuchyňky, kde použijte telefon, přímo spojený s kabinou strojvůdce. Ten také není Loriiným zmizením znepokojen a tudíž výsledek pátrání veskrze žádný. V kuchyni se ještě podívejte na kamna a parní ventil vedle. Tím obhlídka může skončit a vraťte se k bratrům. Zde si prohlédněte lustr s drahokamem, u východu z místnosti v pravo pak obraz orla a baletní střevíčky na židli (velké tak pro panenku). Ty podle štítku patřily Sadie Crawford. Zkuste znovu promluvit s Charleenou Purcell. Dá vám další informace o Jakeovi a jeho manželce.  Na zdi vpravo od Charleeny klikněte na portrét Hurleyových. Vlevo od Charleeny projděte dveřmi do dalšího, spacího vagonu. Vlevo je malý stolek s dlaždicí na vrchní desce. Když otevřete zásuvku, najdete tutéž dlaždici zpřeházenou. Složte dlaždici tak, že jednotlivé kusy vyberete, pravou myší si je natočíte a vložíte na správné místo. Kus, který vám zůstane v ruce, zase zpracujete dál. Až to složíte, otevře se tajná zásuvka s Jakeovou poznámkou, že u člověka jménem Buell nechal v úschově kladivo a lampu. Zároveň se zde píše, že Jake odhalil, co mělo být utajeno.V jednom rohu je zarámovaná báseň o dvou panenkách. Edna the Terrible , která pláče a Yawning Alice, která spí.V dalším rohu je mřížka. Prozkoumáním najdete čtyřmístný zámek. Nic s ním zatím nepořídíte, tak jděte do dalšího vagonu a na jeho konci v místnosti vpravo najdete Johna Greye. Promluvte si s ním a prozkoumejte místnost. Na pohovce je kovová závaží s číslem 7 a kniha o vzorcích. Proti pohovce je na stolku hrací strojek. Cílem hry je dostat koně přes překážky  (skok stisknutím červeného tlačítka). Natáhněte strojek klíčkem vlevo a pak jenom rychle mačkejte červený knoflík a kůň bude skákat, dokud se strojek neunaví. Ve chvíli, kdy vyhrajete, dostanete kopii písně od Stephena Fostera. Když si jí zkusíte zahrát na klavíru, John začne nadávat. V kostkované krabici na židli vpravo směrem ven z vagonu najdete stvrzenku na panenku Teddy Eberhard. Podívejte se také vlevo za kovovým kufrem najdete báseň o Sickly Sara (která má jedno oko modré a druhé zelené). U východu z vagonu vlevo otevřete zásuvku u stolu. Najdete stuhu do vlasů, patřící panence Thomasina O´Neill a hudební part skladby. Na stole je zamčená krabice. Vyzkoušejte mřížku u dveří a všimněte si, že má podivné šrouby. Na tapiserii nad mřížkou najdete obrázek panenky jménem Awful Ursula, která má červené vlasy. Všechny symboly zde vyobrazené mají přiřazená čísla. To bude důležité později. Jděte do dalšího vagonu. Zavolejte Bess a George – svým přátelům, kteří jsou k dispozici na telefonu.I oni si myslí, že Loriino zmizení je reklamní tah. Svým přátelům můžete zavolat, kdykoli budete chtít. Ve vagonu v místnosti vpravo si promluvte s Tinem Balduccim. Trochu si s ním neporozumíte.  Tino si stěžuje, že kdykoli se někdo stane populárním, ostatní si z něj chtějí tropit žerty.  Zjistíte, že Tino našel na podlaze závaží s číslem 3, kterou vám dá.V této místnosti na zdi vpravo směrem k východu se podívejte na periodickou tabulku prvků – Fe je železo, Pb – olovo). Na stole leží je zamčená krabice na doutníky se značkou Ag – stříbro. Zde také najdete knihu o drahokamech a obraz Camilly a Hagara Anderson a Chantilly Hildegard. Na druhé straně od stolu leží Jakeovo razítko a stolní hra (skákací ještěrky). Ještě se podívejte na drahokam na globusu a na lístek, ležící vpravo od pohovky. Dozvíte se, že Camille koupila panenku Elize Sandberger s červenou stuhou. Na zdi pod obrazem vpravo od dveří ven najdete mřížku. Otevřete ji a máme zde další úkol. Musíte všechny trubky spojit. Tady je schéma.Obrazek  Prostě klikejte na jednotlivé kousky, dokud nebudou správně nastavené. Po splnění úkolu jděte na druhý konec vagonu. Dveře s vyobrazením sovy a třešní jsou zamčené. Vlevo od nich je stolek s váhou a tlačítky pod symboly, které jste viděli na tapiserii. Sova měla číslo 7 a třešně číslo 10. Pravá miska vah váží v plusových hodnotách, levá v mínusových. Na pravou misku vložte závaží č. 7. Rozsvítí se symbol sovy. Pak tam přidejte závaží č. 3 a rozsvítí se symbol třešní. Dveře jsou odemčeny. Další jsou čtverec a kachna. Ty jsme viděli na kamnech v kuchyni. Jejich rozsvícením kamna otevřete. Ale to až později. Jděte odblokovanými dveřmi do dalšího vagonu, kde najdete zajímavé strojní vybavení. Prozkoumejte ponk hned vpravo u dveří. Z vrchní zásuvky seberte závaží s č. 8. Ve druhé  zásuvce najdete poznámku říkající, že  stříbro je oranžové, modré,zelené, červené, růžové, žluté. To by mohla být  kombinace k zámku na krabici na doutníky značené Ag ve vagonu u Tina Balducciho. Třetí zásuvka obsahuje pod dvojitým dnem nějaké tajné plánky.  Spodní zásuvka obsahuje poznámku o panence, Naughty Tina, která má rozbitou hlavu. Vraťte se k Tinovi Balduccimu do jeho vagonu a na krabici na doutníky pod stoltem navolte zmíněných 6 barev -  oranžová, modrá, zelená, červená, růžová, purpurová a žlutá). Začněte s modrou a barvu potvrďte zlatou šipkou nahoře. Pak pokračujte s ostatními barvami. Resetovat postup můžete zlatým středem. Zámek se otevře. V krabici najdete dopis o lampě, kterou Jake koupil od Thomase Wilsona. Lampa potřebuje karbid vápníku, který smíchán s vodou produkuje acetylen, vysoce hořlavý plyn. Také zde najdete návod, jak tančit Hurleyův tanec. Jděte zpět do vagonu se stroji. Všimněte si, že dveře ven jsou zamčeny. K jejich odemčení použijte panel vlevo od dveří. Kód k otevření je náhodný, takže musíte mačkat klávesy, dokud to nebudou ty pravé.  To zjistíte tak, že správné tlačítko zůstane zmáčknuté. Pokud další tlačítko není správné, tlačítka se vrátí do původní polohy všechna a vy musíte začít znovu ve správném pořadí. Po odemčení dveří projděte do posledního vagonu vlaku. Zde konečně najdete Lori. Během rozhovoru vám ukáže dopis, kterým Jake Hurley popsal své neteři Ruth Kensington místo, kde se nalézá jeho zlatý důl. Toto místo najdete na základě vodítek, v dopise uvedených. Potřebujete mapu, pak promítačku ( umístění kamenů, potřebujete vyzpovídat osobu, blízkou Jakeovi a jejíž jméno zatím neznáte). Toto jméno potřebujete k určení pořadí panenek. Musíte získat jméno výrobce bot, které jste našli na židli v jídelně. Také pro práci s promítačkou potřebujete kombinovat jméno Camille s čísly, ale k tomu se dostaneme. Na zemi najdete taneční parket, nad kterým visí taneční boty. Jméno výrobce však nemůžete přečíst. Zavolejte přátelům. Na jejich žádost boty mobilem vyfoťte a fotku jim pošlete (SEND).Obrazek Ach jo, teď se bude tančit. Instrukce k Hurleyovu tanci již máme, takže podle nich se pohybujte po parketu. Jakmile dotančíte, skříňka za vámi se otevře. Při otevření skříňky vypadne drahokam, který seberte. Ve skříňce najdete kompletní Camilliinu sadu panenek. V pravém rohu u dveří ven stojí přístroj s písmenkovou hádankou. Je třeba v tabulce najít jména měst Calico, Silverado, Central City, Dodge City, Virginia City and Tombstone. Jednotlivá písmenka leží u sebe. Začneme ve stejném pořadí jak je zde uvedeno. Jednotlivá písmenka měst stiskneme a ony po dokončení vypadnou. Nakonec zůstanou pouze písmenka n v r z t b a a . Calico najdete ve spodní části vlevo. Silverado je převážně na druhé řádce odspodu. Central City začíná v krajním pravém sloupci směrem doleva. Dodge City začíná ve spodní řádce vpravo směrem nahoru. Virginia City je umístěno ve spodních třech řádcích. Tombstone je umístěno ve spodních dvou řádcích.Obrazek Stačí, když si uvědomíte, že všechna písmenka z názvů měst na sebe navazují, takže se dají poměrně snadno dohledat. Vraťte se do vagonu se strojním vybavením a zahněte vpravo. Najeďte kurzorem na zařízení a zadejte písmena n v r z t b a a. Hurá, našli jsme mapu. Zatím ji nedokážeme přečíst. Zavolejte přátelům a dozvíte se jméno výrobce tanečních bot. Je to Chaussettes Chatoyantes z Francie. Pokud se vám z přátel nepovede vypáčit toto jméno, zkuste vyčerpat všechny otázky, i několikrát, nakonec pomohlo projít se z jednoho vagonu do druhého a přátelé se vzpamatovali a jméno řekli. Teď můžeme řešit sestavení panenek. Jděte tudíž do předchozího vagonu otevřete skříňku. Pokud sečtete počet písmen ve jméno výrobce je to 22. Monogramy 11 panenek mají také 22 písmen. Dá se tudíž předpokládat, že sestavíme panenky podle jejich monogramů, aby z nich bylo sestaveno jméno výrobce.

Chantilly Hildegard – C H – poznávací znamení: červená sukně

Awful Ursula – A U – poznávací znamení: zrzavé vlasy

Sickly Sara – S S– poznávací znamení: zelené a modré oko

Edna the Terrible  E T– poznávací znamení: křičí a volá ma ma

Teddy Eberhardt – T E– poznávací znamení:  skotský kilt

Sadie Crawford – S C– poznávací znamení: 2 levé boty

Hagar Anderson – H A– poznávací znamení: kšandy

Thomasina O'Neill – T O– poznávací znamení: rozcuchané černé vlasy

Yawning Alice – Y A– zavřené oči, trochu jako Japonka

Naughty Tina – N T– poznávací znamení: modré šaty

Eliza Sandberger – E S– poznávací znamení: červená stuha

Jakmile budou všechny panenky na svém místě, zásuvka se otevře. Najdete zde další dvě závaží s č. 1 a 2. Prohlédněte si obrázek. Nyní se vraťte přes vagon se stroji do následujícího vagonu s váhou. Potřebujete rozsvítit čtverec a kachnu, aby se otevřela kamna v kuchyni. Na čtverec potřebujeme dostat číslo 4 za použití tří závaží. Na pravou váhu dejte č. 8 a 3. Na levou váhu dejte č. 4. Čtverec se rozsvítí. Závaží nechte na vahách. Na rozsvícení kachny potřebujeme dostat č. 1 za použití 4 závaží. Přidejte na pravou váhu č. 1 a 2, Pak na levou misku dejte č. 3. Č. 2 odložte na stůl. Kachna se rozsvítí a dvířka kamen se otevřou. Pohovořte s Tinem, že jste našli Lori. Vezměte drahokam pod globusem v jeho pokoji, pak jděte k dalšího vagonu a promluvte si s Johnem Greyem. Teď zkusíme otevřít mřížku v Johnově vagonu.  Vezměte z inventáře klíč na šrouby. Vyzkoušejte si, že šrouby se otáčejí nejen samy, ale otáčí zároveň některými jinými. Očíslujte si šrouby č. 1 – 4 zleva doprava na vrchní řadě a č. 5 – 8 na spodní řadě. Otočte šrouby v pořadí 4 2 3 1 5 6 8 7. Musíte však točit jednotlivými šrouby tak dlouho, dokud prostřední čára na šroubu nezapadne do čáry, která je na mřížce. Pak se mřížka otevře. Nastavte trubky dle obrázku.Obrazek  Nyní jděte bratrům Hardyovým říct o Lori. Projděte vlakem až do spacího vozu, ale před dveřmi ven seberte z vycpaniny na stěně drahokam. O Lori řeknětě i Charleeně. Také jí prozradíte, že Lori se touží stát spisovatelkou jako ona. Její schopnosti však nejsou nijak zázračné. Pak už promluvte s Hardyovými. Zmiňte se jim, že jste zjistili, že Jake nechal u člověka jménem Buell v úschově krumpáč a lampu. Frank a Joe našli Buellovu zastavárnu v městečku Copper George. Vlak sem směřuje, takže je naděje, že obchod tam stále ještě je. Zmiňte se také Jakeově strojvůdci, jehož jméno je neznámé. Jděte do kuchyně. V kamnech najdete lístek s poznámkou, že jméno strojvůdce bylo James Thurston. Promluvte si s Hardyovci. Podívejte se nahoru na lustr a z jeho spodní části seberte drahokam.  Jděte vlakem směrem k vagonu Lori. Někde ve strojovně vlak prudce zastaví. Někdo zatáhl za záchrannou brzdu. Lori má alibi, protože v té chvíli je ve svém vagonu. Jak jsme poznali Hardyovce, ti by to neudělali. Takže ve hře je buď John Grey, Charleena Purcell nebo Tino Balducci. Požádejte Tina v jeho vagonu, aby sejmul ze záchranné brzdy otisky prstů. Tino chce vidět dopis, který vám Lori dala (ten pro Jakeovu neteř). Po chvíli vám ho vrátí, protože mu stejně nerozumí.Nicméně na záchranné brzdě se žádné otisky nenajdou, protože strojvůdce stejně všechno zapatlal olejem. Alespoň našel teploměr, které by mohlo patřit Johnu Greyovi. Tino podezírá Johna ze zatažení za ruční brzdu, protože potřebuje publicitu, neboť jeho sláva upadá. Najeďte  kurzorem na místo za Tinem, kde  na polici leží plechovka  Carsons Carbide. Ten potřebujeme k rozsvícení lampy, kterou ovšem zatím nemáme. Otočte se a na Tinově stole stojí soška pumy s drahokamem na pravém boku. Zeptejte se na to Tina. Drahokam však zatím vzít nemůžete. Zatím tedy jděte k Johnovi a zeptejte se na ho teploměr. On přizná, že ho ztratil, ale popírá táhnutí brzda.John také říká, že už publicitu nepotřebuje, neboť jeho vystoupení v televizi bylo zrušeno. Vrátíte se k Hardyovcům do jídelny. Dozvíte se, že Lori a Charleena mají velký spor. Pak si promluvte s Charleenou, zjistíte, že Lori ukradla Charleeně jeden nápad na dobrodružný román. Potom znovu promluvte s Hardyovými. Zjistili, že strojvůdce opuštěného vlaku James Thurston měl manželku, další příbuzné nezjistili. To se možná zjistí v Copper George, kam právě vjíždíte. Jděte do velké budovy v městě. Majitelka muzea je velký fanoušek Charleeny, oblečený do prospektoru kostýmu prospektora. Potom si zahrajte dvě hry uvnitř místnosti. Jedna s dostihovou drahou. Mě to vyhrál kůň č. 1, ale musíte prostě hrát tak dlouho, že trefíte vítězného koně a výherní žeton si vezměte. Druhá hra je vpravo od ní Golden Rush. Účelem hry je dostat prospektora na kopec dříve, než Yettiho. Znamená to, dostat míček do okénka patřícího prospektorovi – žlutě orámované. Až se vám to povede, získáte další žeton. Pak dejte oba žetony na patřičná místa do automatu na bonbony, vpravo od hry Golden Rush. Získáte lízátko. Proti dívce leží dole na polici truhla s monogramem JH. To vypadá jako majetek Jakea Hurleye. Nikdo však dosud bednu nedokázal otevřít. Udělejte obchod s majitelkou. Za autogram Charleeny vám Fatima, majitelka muzea a neteř Buella, majitele zastavárny, dovolí vyzkoušet otevřít bednu. Proto jděte zpět do vlaku promluvit s Charleenou. Opusťte muzeum a jděte do vlaku. Charleena však nemá pero (k čemu taky, že?) Jděte tudíž k Tinovi, ten však má podmínku. Musíte hrát stolní hru s ještěrkami. Musíte přeskakovat kameny tak dlouho, dokud tam nezůstanou čtyři nebo ještě méně kamenů. Až se vám to povede, získáte pero. Charleena pak podepíše svou fotografii pro Fatimu. Opusťte vlak, ale jděte na hřbitov vlevo za hlavní budovou. Hrobník vám dovolí navštívit hrobku rodiny Charleeny. Pod poklopem před dveřmi objevíte klíč. Vytáhněte ho pomocí lízátka a s jeho pomocí si otevřete dveře. Z levé římsy vlevo seberte plaketu s č. 6 a pokračujte vpřed k urně.Nad ní si prohlédněte tabulku s barvami prvků. Poznamenejte si pořadí barev pro olovo – červená, zelená, modrá,oranžová, žlutá a purpurová (zde se jeví spíš jako tmavomodrá). Barvy mědi jsou zelená, červená, purpurová, žlutá, oranžová a modrá. Na střed urny vložte barevné kolo z inventáře a navolte barvy pro olovo. Otáčíte krajním kolem a barvu potvrdíte zlatou šipkou nahoře. Pak navolte barvy pro měď. Tajná schránka se otevře a vy máte další drahokam.  Podívejte se na sloupy v hrobce, ale potřebujete papír, abyste je mohli otisknout. Po příchodu do muzea vstoupí Hardyovci. Jou chtěl cheesburger, tak šli do restaurace, kde našli vnuka Jakeova strojvůdce. Zatím s ním nemluvili, neboť Frank byl zaměstnán objednáváním jídla. Ostatní pasažéři s výjimkou Charleeny šli hledat ztracený důl. Promluvte si s Fatimou. Až dostane podepsanou fotku, nasaďte na Jakeovu bednu barevné kolečko z inventáře a známým způsobem navolte barvy – červená, zelená, modrá, oranžová, žlutá a purpurová. Uvnitř bedny najdete lampu a plaketu s č. 10. Teď když víte, že je vlak prázdný, můžete tam provést akce,které dřív provést nešly. Jděte do Johnova vagonu, kde si konečně můžete zahrát skladbu z partitury, nalezené v zásuvce u dveří. Kdo na klavír hrát neumí, použijte obrázek dole. Nejdřív ale na stojánek položte onu partituru z inventáře.Získáte dalekohled. Pak jděte do Tinova vagonu a vezměte drahokam ze sošky pumy. Nezapomeňte dojít až za ní, a pak se teprve otočit. Pokračujte vagonem dál až k vahám. Na levou misku vložte závaží 10 a 6, na pravou misku 1,8,2,7. Rozsvítí se obraz orla. Jednoho jste viděli na obraze v jídelně. Dojděte tudíž k tomuto obrazu a kliknutím objevíte další spleť trubek. Sestavte je podle obrázku. ObrazekUděláte to tak, že na modré trubky kliknete 2x, na červené 1x a zlatavé už sestavíte jednotlivě.Opusťte vlak a jděte do muzea. Zeptejte se Fatimy na krumpáč, který Jake dal do zástavy jejímu strýci a který měl být v bedně. Ona ho má, ale dá vám ho, až když jí pomůžete roztřídit bonbony. Jděte do zaměstnanecké místnosti vpravo od ní. Tam zahněte vlevo a jste u třídičky. Startem stroj spustíte. Musíte stihnout brát z pásu bonbony a podle barvy je házet do příslušných přihrádek. Mezi nimi jsou bonbony, které jsou označeny jako REJECT, ty necháte vypadnout.  Na stole vlevo od třídičky je voskovaný papír, který by se vám mohl hodit. Jděte k Fatimě, která vám konečně dá krumpáč. Jděte ven z muzea. Po cestě volá Frank z restaurace. Jeden ze zaměstnanců si vzpomíná na svého dědečka Jamese Hurstona, když slyší zvuk cinkání zvonku při objednávce jídla. Problém je v tom, že je nutno jídlo setřídit správně, jinak servírka začne nadávat a starého muže to zmate. Hamburgry musíte upravit podle jídelního lístku, visícího vpravo. Po dokončení jídla cinkněte na zvonek vpravo nahoře. Klikněte na jednotlivé přísady a dalším kliknutím je položte na hamburger. ObrazekPrvní je Volcano Burger – cibule, jalapenos – papričky, pálivá hořčice, slanina a sýr. Po cinknutí na zvonek se stařec rozpovídá. Další je Classic Burger – salát, rajčata, olejovky, majonéza a kečup. Potom Hayashi Burger – avocado, rajčata, ovocný dressing, annas, sýr a majonéza. Colossal Burger – všechny přísady bez okurek, oříškového másla, ananasu a olejovek. Poslední je Tajemství šéfa kuchyně – udělejte hamburger jaký chcete. Naposledy zazvoňte. S Hardyovci proberete výsledek pátrání. Klíčem je oko pumy, upevněné na hvězdě. Zirkon leží ve jizvených prstech. Ametyst pluje v dlani. Citrine drží v zobáku kachna. Turmalin je v měkké ruce. Peridot leží na úpatí moře.  Jděte do Camiliiny hrobky. Pomocí voskovaného papíru a tužky obkreslete symboly ze všech 4 sloupů. Stejné symboly jsme našli na mřížce ve spacím vagonu. Jděte tam a mřížku otevřete. Na číselníku navolte čísla 7,9,6 a 3. Na červené trubky klikněte 3x a zlatavé trubky pak už jednotlivě nastavte. ObrazekTím by měly být pospojovány všechny trubky ve vlaku. Jděte zpět do kuchyně a otočte kolem. Teď jděte do strojovny. Do přístroje, což je projektor, vlevo u panelu s kolem vložte na levou stranu lampu, do ní vložte karbid. Na pravou stranu vložte dalekohled. Do zařízení hned u vlevo u dveří, kterými jste přišli vložte krumpáč a klikněte na něj. Násada se zlomí. Musíte nyní sehnat pásku na potrubí Nejspíše u Johna. Od něj se dozvíte, že má pásku v truhle, ale ztratil klíč. Truhla se dá otevřít správným sestavením obrázku na víku. Jde o známý problém, jak převézt zvířata na druhý břeh bez toho, aby se sežrala.

Pořadí, v jakém stisknete devět obrázků je toto:

 7 1  5

 2 8 4

 6 9 3

Jako první tedy stisknete prostřední obrázek nahoře.Pásku vezměte a ve strojovně ji použijte na zlomený krumpáč. Klikněte na ni, ale stroj stejně ještě nepracuje. V pravo od projektoru je další přístroj, se šesti otočnými rameny, na která umístíte drahokamy. Kliknutím otevřete pouzdra a drahokamy vložte takto:Tygří oko (hnědý) vložte do pouzdra s hvězdicí, zirkon (žlutý) vložte na něco jako dráp nebo prst. Ametyst (nafialovělý) na ploutev, citrine (oranžový) na symbol ptačího zobáku. Turmalín (zelenočervenobílý) vložte na chapadlo chobotnice, peridot (zelený na koňské kopyto). V jakém pořadí to učiníte nezáleží. Proto je nejlépe si vybrat symboly, které jednoznačně poznáte a ty ostatní, protože jsou hůře identifikovatelné se již řeší lépe. Potom klikněte znovu na krumpáč a pokud jste vše udělali správně, stroje se rozjedou a odhalí na mapě místo, kde je ukryt zlatý důl. Brimstone kaňon. Promluvte si s Nancy. Ta souhlasí, že dá příkaz, aby vlak jel do toho kaňonu. Nancy dostane 10 minut na prozkoumání dolu a Lori zatím zabaví ostatní cestující v jídelně, aby si ničeho nevšimli. Nancy vystupuje, ale vlak ujede. No to teď nebudeme řešit. Jděte jedinou možnou cestou k zatarasenému vchodu do dolu. U něj stojí dělo, které je zablokované stejným systémem, který už jste viděli a řešili ve vlaku. Musíte uvolni šest kovových pásků na kole. Řešení je náhodné, musíte nejdřív najít tu, která zůstane otevřená a pak zkusmo další tak, aby ta první otevřená zůstala. Je jich jen 6, takže to není tak těžké. Dělo vystřelí a uvolní vchod do dolu. Jděte dovnitř a následujte barevné ještěrky na zdech podle kola vpravo dole. Jeli zlatá šipka na červené barvě, jděte za červenou ještěrkou. Po nějaké době (použijete i výtah) dojdete k prknům se symboly opřené o zeď. První vezměte prkno úplně vlevo.Potom prkno čtvrté zleva, třetí zprava, prkno úplně vpravo, prkno druhé zleva a nakonec prkno druhé zprava. Pak můžete jít dál a najdete kostru Jakea Hurleyho. Drží obraz Camilly a pod ním dopis od Abrahama Lincolna. V tu chvíli se objeví Lori. Ukáže se, že věděla o přátelství Jakea s prezidentem Lincolnem. Proto uspořádala cestu do ztraceného dolu, aby dopis a Jakea našla, zveřejnila a stala se tak slavnou. Protože se ale o slávu nechce dělit s Nancy, zkusí ji zatarasit v dole. Naštěstí za vámi je důlní vozík. Nastupte a jedem. Zde jsou některá nebezpečná místa. Naštěstí jsou označeny tabulkami s lebkou. Takže když vidíte tabulku na pravé straně, včas šipkou uhněte na druhou stranu. Tak se dostanete ven ještě včas, abyste trochu Lori ušpinili blátem. Dostaví se Hardyovci a celá historie tím končí.

Uložené pozice
Čeština
Demo

Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)

 

Náhledy fotografií ze složky Nancy Drew -Last train to Blue Moon Canon

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář