Jolly Rover
Jolly Rover
13.8.2010 Autor návodu-Standa Madukas
Jolly Rover je klasická agentura,kde všechno ovládáte myšítkem.
Kliknutím na horní-střední část obrazovky , se vám zobrazí menu . Inventář se vám zobrazuje a otevře přesunutím kurzoru do dolní části obrazovky . Klikněte na položku , a pak ji použijte na vámi vybraný objekt . Voodoo kniha a cheat sheet se nachází na ostrově Groggy . Některé kouzla jsou obsaženy v knize , zatímco jiná odhalíte v určitých místech ve hře. Kouzla používáte stiskem symbolů ve správném pořadí ve woodoo cheat sheet . Nová kouzla lze vytvořit stiskem symbolu pro kouzlo v opačném pořadí .Hra se klasicky neukládá,když ze hry odejdete,tak pokračujete od místa ,kde jste skončili naposledy.
Na lodi
Hra začíná ve vězení . Řekněte: “I'll never join your crew!”kapitánu Howellovi . Poté, co odejde , vybere deset aktivních bodů,které se vám postupně zobrazí a na které klikněte.Poté obrazem proskočíte do další místnosti,kde promluvte s Melvinem . Vyberte jakékoliv odpovědi.Když se zeptá, kde je ,řekněte“I have no idea!”. Vezměte si pak červený šátek nalevo od klece s papouškem Parrotem, klíče pověšené u schodiště a sušenky napravo na sudu u klece.Klikněte na dveře vlevo/brig doors/,dveře jsou zamčené.Použijte na ně klíče z inventáře a dveřmi projděte do místnosti,kde si vezměte petrolejovou lampu na sudu uprostřed místnosti.Vraťte se zpět do místnosti s papouškem.Zkombinujte šátek s petrolejovou svítilnou velrybího oleje v inventáři , získáte mastný šátek . Použijte šátek na rezavý zámek klece s papouškem. Použijte na promazaný zámek klíče z inventáře,tím klec otevřete a papoušek vyletí ven z klece.Od této chvíle ho máte v inventáři.Papoušek Parrot je přidán do inventáře v rané fázi hry . Pomocí papouška se dostáváte dál,radí vám , co by mělo být provedeno a jak.Klikněte na papouška v inventáři a s ním pak klikněte na Rovera vždy ,když si nebudete vědět rady ,zvolte " Mám potíže s ... ",vyberte téma a pak vyberte konkrétní úkol pro podrobnější nápovědu .Promluvte si s Melvinem a zvolte Port…. Sickle… 10 …days… swabbin 'the decks…a…in silk dresses jako odpovědi na jeho otázky .Melvin vyjde po schodech nahoru,následujte ho nahoru do podpalubí a promluvte s Melvinem o poklopu/hatch/ , a pak vyberte první otázku.Melvin půjde k poklopu a promluví s Bobbym,který je na palubě . Poté jděte k poklopu a 6x na něj zaklepejte,Bobby odklopí poklop .Zeptejte se na různé otázky, Bobby řekne,že Rover musí najít Peteho . Jděte doleva do kuchyně/the galley/Klikněte na skřínku napravo od kamen,získáte sušenky.Vedle na stole napravo si vezměte sušenou rybu a vedle nalevo pepperscorns.Použijte mastný šátek na levém okně a pak okno otevřete . Použijte sušenou rybu na hák u okna.Přiletí pták a začne rybu oždibovat , kuchař se probudí,zavře okno,ale rozlije rum na podlaze. Použijte pepperscorns na rozlitý rum. Otevřete opět levé okno,kuchař se opět probudí,uklouzne na rozlitém rumu a oknem vyletí ven.Vezměte si láhev rumu na zemi ,vyjděte z kuchyně ven a projděte do místnosti doprava od schodiště.Jste v ložnici,klikněte na botu a vezměte si z ní minci,uloží se vám do inventáře .Klikněte na spícího Peteho,chce rum . Použijte láhev rumu na Peteho . Ten je opilý,takže jděte ke schodišti,zaklepejte na poklop a řekněte Bobbymu , že Pete je opilý a nemůže jít nahoru na palubu .
Groggy Island
Ocitnete se na palubě.Promluvíte s Boobym,ocitnete se u guvernéra ostrova a pak se ocitnete před pevností.Jděte doleva,projděte až do města,kde jděte doleva před hostinec,ze sudů nalevo si vezměte minci a ze sudu napravo sušenky.Projděte dveřmi do hostince,promluvte si s Howellem ,zvolte libovolné téma, mimo jiné padne slovo Salamagundi . Poté si popovídejte s Puggy ,který sedí nalevo na sudu.Promluvte s ním . Klikněte na kbelík na baru,získáte další sušenky.Popovídejte si s Insane pirate,který sedí sám nalevo u stolu,získáte další sušenky.Promluvte si s chlapíkem jménem Davey/sedí u stolu s Melvinem/ o klobouku/hat/.Projděte nahoru do kuchyně a vyberte kuchařskou knihu nalevo v knihovničce.Zjistíte ,že recept na Salamagundi je na straně 49. Poté jděte doprava ke krbu a ze sudu si vezměte minci a z kamen na pravé straně si vezměte sušenky.Vyjděte z hostince opět ven ,jděte doleva a hned zahněte k Turtle Beach. Jděte doleva na Clliff Shack a pak doleva k chatrči,před kterou sedí Ron.Promluvte si s ním o receptu na Salamagundi . Jděte zpět na pláž a vezměte si rybářskou sít u vody. Hned vedle klikněte nadvakrát na písečný pahorek/sand mound/ ,Rover vyhrabe dvě vejce a část pirátské vlajky.Použijte rybářskou síť na palmy za vámi,vytvoříte trampolínu.Klikněte na trampolínu,Rover vyskočí nahoru k Ronově chatrči.Promluvte si s Ronem,získáte voodoo knihu a woodoo cheat sheet . Použijte voodoo knihu na Rovera,prolistujete jí,dozvíte se,že potraviny, které zvíře žere je třeba nalézt dříve, než kouzlo může být provedeno. Před děly na zemi leží další kus pirátské vlajky,vezměte si jí.Jděte zpět na pláž a vezměte si rybářskou síť mezi palmami . Klikněte na palmy,získáte další minci.Jděte doprava směr To Town Street.Promluvte se Scruffym,který je tu prodává ryby.Promluvte s ním tak,aby vám vyměnil rybářskou síť za rybu.Poté jděte zpátky k chatrči,před kterou sedí Ron.Promluvte s ním o kouzlu na plašení ptáků a pak voodoo knihu použijte na Rovera a prolistujte ji .Poté klikněte na Rovera voodoo cheat/tahák/ a stiskněte symboly v tomto pořadí /viz obrázek/
Cannibal Island
Rover se probudí na pláži,kde je plno věcí okolo.Klikněte na kostru s modrým kloboukem,získáte minci.Klikněte na hromádku/mound/v písku,Rover získá další minci.Vezměte si papír vepředu,Rover ho přečte.Klikněte na lebku v písku napravo,získáte sušenku a také seberete lebku.Klikněte na lasturu/conch/Poté použijte lebku na lasturu .Z lastury vyleze krab,vleze pod lebku a odtáhne ji do moře.Vezměte si lasturu. Projděte vpravo do džungle.Uvidíte prase,které katapult vystřelí do prdele. Vezměte si sušenky a mango na sudu.Poté si vezměte i sud. Jděte doprava ,dál do džungle.Použijte voodoo cheat/tahák/ na Rovera a stiskněte symboly v tomto pořadí jaké vidíte na obrázku.Je to kouzlo na přilákání zvěře.
Red Herring
Jděte doleva do kabiny . Klikněte na polštář na posteli ,najdete malý klíč . Klikněte na sklenici na stole,najdete další minci.Klikněte opět na sklenici,uloží se vám do inventáře. Otevřete skříň u postele,najdete sušenky .Použijte malý klíč na skříň nalevo v rohu.Vezměte si z odemčené skříně minci a velký klíč . Použijte velký klíč na truhlu nalevo ,kousek od postele.Z truhly si vezměte minci a Silverův tesák .Zkombinujte v inventáři velký klíč s malým klíčem,získáte super klíč . Pomocí super klíče otevřete truhlu u stolu.Vezměte si z truhly compass 1 a Silverovu knihu . Opusťte loď a přes jeskyni se vraťte do tábora kanibalů a jděte doleva k vodopádu . Použijte prázdnou sklenici na kotel nalevo,najdete další díl pirátské vlajky. Použijte sklenici na vodopád,naplníte ji vodou . Vraťte se zpět na loď/Red Herring/ a použijte sklenici s vodou na Claru.Zkombinujte střelný prach a rum se sklenicí v inventáři . Použijte sklenici na poklop napravo . Použijte voodoo cheat sheet na Rovera a vyberte následující symboly/viz obrázek/.
Lodní vrak
Vezměte si sušenky z barelů . Hned vedle napravo si vezměte kladku/block/,pod kladkou na zemi si vezměte lano a napravo kliku/crank/.Jděte kolem lodi doleva/To Cave/ a pak doprava/To Lookout Point/Vezměte si sušenky z bedny u prvního děla zleva,hned vedle klikněte na kouli do děla,získáte minci a pak klikněte na barel uprostřed,získáte sud do inventáře. Jděte doprava do lesa.Použijte šavli/Silverův tesák/na vinnou révu na levé straně stromu. Vezměte si sušenky ze tváře nalevo dole a další sušenky ze tváře nahoře.Poté si vezměte kladku/block/u stromu dole napravo.V inventáři zkombinujte kladku s lanem a to pak opět zkombinujte s další kladkou.Tento kladkostroj použijte na vinnou révu na pravé větvi. Použijte sud střelného prachu z inventáře na kladkostroj , Rover přivalí sud od dvou děl.Použijte vinnou révu z inventáře na sud,tím ho Rover připoutá ke kladkostroji.Klikněte na kladkostroj,Rover vytáhne sud nahoru,na vrchol útesu.Vraťte se zpět doleva ke dvěma dělům a z místa ve stromu,kde jste si vzali sud si vezměte kus pirátské vlajky. Vraťte se zpět doprava k sudu a projděte doprava ,kde už je Clara . Promluvte s ní a pak klikněte na otvor napravo sudem se střelným prachem,který máte v inventáři.Rover sem nakulí sud a ucpe otvor.Použijte šavli na sud,Rover ji zabodne do sudu.Promluvte s Clarou,ta odejde. Použijte voodoo cheat/tahák/ na Rovera a napravo klikněte na ikonku heat iron.Uslyšíte výbuch,Clara projde doprava a vidí jen Roverův klobouk.Rover se naštěstí objeví,vezme si klobouk a projde za Clarou otvorem doprava k hrobu.Pak Clara půjde ke kormidlu na stromě napravo,zkusí s ním pohnout ,ale nejde to.Vezměte si velký džbán u studny.Použijte kliku z inventáře na studnu,Rover ji nasadí na rumpál ,na rumpál klikněte,ze studny vyjede vědro a z vědra si vezměte compass 2.Opět otočte klikou a až vyjede džbán nahoru, tak si vezměte minci.Cílem je nyní zjistit kdy mají narozeniny tři lidé ,uvedeni na zadní straně Silverovi knihy . Jděte nahoru k hrobu u které jste už byli s Clarou.Klikněte na něj,zjistíte ,že Marie Ann Silver se narodila 6.června 1864/zemřela 15.července 1714/Jděte zpět ke Clare a zeptejte se na její narozeniny,má je 25.května .Promluvte s ní o všem a pak se podívejte do Silverovy knihy znovu,zjistíte,že měsíc narození Alexandra je 8.srpen.Klikněte na kormidlo na stromě . Otočte kormidlem ve směru hodinových ručiček pětkrát , proti směru hodinových ručiček osmkrát , ve směru hodinových ručiček šestkrát a proti směru hodinových ručiček třikrát .Sjede dolů loďka do které nastoupíte a vyvezete se nahoru.Pomocí super klíče otevřete truhlu nalevo a vezměte s z ní minci a dřevěný banán. Otevřete skříň u postele ,vezměte si další minci.Klikněte na kobereček u postele,získáte další kus pirátské mapy.Vezměte si malý džbánek v sekretáři vedle zrcadla. z kabinetu . Otevřete horní zásuvku u sekretáře,získáte minci,ve spodních zásuvkách nalevo i napravo si vezměte sušenky . Použijte dřevěný banán na ovocnou mísu napravo,otevře se vám tajný panel nad mísou ze kterého si vezměte Compass 3.Sjedte loďkou opět dolů ze stromu a jděte ke hrobu Marie Ann Silver.Vidíte,že je tu duch Silvera.Klikněte v inventáři na Woodoo cheat sheet,klikněte jím na Rovera a postupně klikněte na znaky v tomto pořadí -1.třetí znak zleva ve spodní řadě,2.druhý znak zleva v horní řadě,3.znak uplně napravo v horní řadě a 4.první znak zleva ve střední řadě.Tím vytvoříte Lower Dead kouzlo.Tím pomůžete duchu Silvera,který vám poděkuje a ještě než zmizí tak vám dá kus pirátské vlajky.Jděte zpátky ke studni,od ní k lodičce-výtahu.Klikněte na vyřezanou držku ve stromu u lodičky,získáte sušenky.Od lodičky projděte doprava do lesa . Vidíte tu dva pařezy na které budete muset použít compassy ,které máte v inventáři.Do zadního pařezu vložte Compass 2,jakmile ho správně umístíte,tak se vám objeví ukazatel kotvy,že máte jít doprava,takže jděte doprava k dalšímu osamocenému pařezu a vložte na něj nejprve Compass 1 ,otočte ve směru hodinových ručiček jednou a pak vložte compass2.Kotva vám ukazuje směrem nahoru,takže tam jděte,je tu další pařez na který použijte další Compass.Kotva vám opět ukáže nahoru,takže tam jděte,přijdete k totemu.
Kosa Island
Vezměte si botu,lano se smyčkou a ze sudu sušenky.Použijte voodoo cheat sheet na Rovera a klikněte na kouzlo Lure Beasts. Zatímco Rover je zářivě červený , použijte botu z inventáře na moře,tím vylákáte želvu z moře. Použijte botu na Rovera,získáte minci. Použijte oprátku na želvu . Použijte voodoo cheat sheet na Rovera znovu a tentokrát klikněte na kouzlo Scare Beasts. Zatímco Rover září červeně , klikněte na sud.Rover použije želvu jako tahouna,který ho odtáhne na pláž.
Omámený Island/ostrov/ - Revisited
Jděte do města,do hostince ,kde promluvte s opicí co sedí na sudu.Vyjděte ven a jděte doprava do pevnosti .Použijte na Rovera woodoo cheat a vyberte kouzlo Heat Iron. Rufus odhodí rozpálený hrnec z hlavy . Klikněte na palmu vedle Rufuse a pak na Rovera použijte opět woodoo cheat a vyberte kouzlo Drop Fruit.Kokos spadne Rufusovi na hlavu a cesta do pevnosti je volná.Klikněte vzadu na mísu s dřevěným ovocem,získáte dřevěné ovoce.Opět klikněte na mísu s ovocem,odhalíte skryté páky,které otevřou tajný vchod.Projděte do tajné chodby. Pomocí dřevěného ovoce klikněte na Silvera,Rover začne žonglovat.Poté odpovězte: " Think fast! " . Rover trefí Silvera koulí a ten spadne dolů.Seberte šavli , sušenky z velkého kotle a z police vzadu, padák napravo od velkého kotle a pytle /bags/vepředu napravo.Klikněte na páku u jeřábu,Claru tím otočíte k sobě,ta vyskočí z koše ,země se začne třást,na nic nečekejte s Clarou promluvte,vyčerpejte všechny témata a pak použijte pytel z inventáře na unikající páru ze země.Pytel se nafoukne.Použijte na koš padák z inventáře.Rover ho upevní ke koši .Jděte nahoru doleva k zavalenému vchodu a vezměte si kámen,který použijte na unikající páru.Tím se začne nafukovat padák připevněný ke koši.Odstraňte kámen z otvoru,kde uniká pára a pak klikněte na koš.Nejprve skočí do koše Clara a po ní i Rover.Pomocí šavle z inventáře odřízněte dva pytle visící u koše a balon se vznese do vzduchu.Naskočí závěrečné titulky a je tu konec hry.Mimochodem součet bodů,kterého jsem dosáhl je 1417.Jak jste na tom vy?
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze