auto + sekera + F
car + axe + F (písmeno F dáme mezi car a axe)= CARFAXE
květina - FL + T
Flower - FL + T (Flower - FL = ower + T = Tower)= TOWER
kost - B + PH
Bone - B + PH (Bone - B = one + PH = PHone)= PHONE
Dík moc,Blani..:-)* No,nevadí,zavřete zase pákou bazén,vraťte se do přední části kostela,promluvte si s průvodcem,ať si procvičí svoje znalosti,potom se přeneste po mapě do Oxford Town Centre.Telefonní budka u věže je nyní aktivní,závěr hádanky říká,že se má vložit jméno toho,kdo prodal duši za 30-což je Jidáš,anglicky JUDAS.Zvedněte tedy sluchátko a na číselníku vytočte JUDAS(58327),potom ze spodního otvoru seberte minci,první Daidalos hádanka je vyřešená(pokud někdo zjistíte,k čemu,kromě obrázku budky,bylo skládání puzzle dobrý,ozvěte se mi,vážně mě to zajímá) Jděte do magického obchodu,čas trochu nakupovat,z regálu vedle automatu seberte falešnou krev,z druhého regálu,napravo,falešný palec,magnet,hračku napodobující zvuk drtiče papíru a nakonec lihové lepidlo.Na falešný palec použijte falešnou krev,celé to potřete lepidlem,a máme nachystaný krvavý palec,možná nám to časem k něčemu bude.S placením se neobtěžujte,jděte ven z obchodu,Sam automaticky zaplatí.Abychom nepropásli bonusový body(jak se mi při prvním hraní stalo),jděte do Stylesova domu,do svého pokoje a květiny z inventáře použijte na karafu s vodou.Jděte do laboratoře,na levé straně je na stole váza,květiny do ní dejte a půjdeme se konečně věnovat věcem užitečným.Přesuňte se po mapě do nové lokace Horspath Track,prohlédněte si čáry na dráze,pak Eddieho,který je čistí,nakonec si s Eddie promluvte.Přesuňte se do Edmund Hall,tam si Sam promluví s účastníky včerejšího experimentu a dostane do mobilu jejich čísla,potom se přemístěte do magického obchodu a promluvte si s Mefistotelem,nakonec se přesuňte po mapě do knihovny.Sam nemůže skrz turniket,potřebuje studentskou průkazku(já to říkal,že k tomu dojde),zavolejte na Helenu,která je uvnitř knihovny a promluvte si s ní.Helena má kromě nové průkazky i starou,ale nechce vám jí dát,inu,Helena,co k tomu dodat.Na stole před vámi leží dvě průkazky,stará a nová,klikněte na starou průkazku a vyberte tři věty,kterýma Helenu přesvědčíte,že jestli se průkazky rychle nezbaví,bude mít do konce života noční můry.Vybírejte věty o tom,jak hrozně na fotografii vypadá,pokud i tohle je málo,přesný postup je tento: You look like You're on drugs.Your nose doesn't look that big in real life.Can You put a a paper bag over that picture? Helena se rozhodne,že fotka na staré průkazce je natolik hrozná,že průkazku radši spálí.Potom ještě stejným způsobem pochvalte její novou fotku-That's a good picture.You look like a top model on this one.You're right.That's much better.Po tomhle lichocení se u Heleny ukáže ikona ke kouzlení.Za Sam je u vchodu drtič papíru,použijte na něj hračku napodobující drtičku,klikněte na Helenu a vyberte kouzlo The destroyed and restored ring trick. The destroyed and restored ring trick Dejte si do levé ruky ovladač hračky Dejte Heleninu průkazku do pravé ruky Manipulujte pravou rukou Klikněte Misdirect Manipulujte levou rukou Přesuňte průkazku z pravé ruky do pravé kapsy. Provést(hůlka) Použijte získanou průkazku na turniket a jste uvnitř knihovny.Promluvte si s knihovnicí,potom použijte knihovní počítač a přečtěte si všechny články o doktorovi.Vydejte se po mapě do Radcliffe Infirmary.Jděte vlevo do kanceláře Suzan,promluvte s ní 2x,po druhém rozhovoru vás pustí do kanceláře Mr. Headley.Až si s ním promluvíte,Sam chce zjistit,kdo by mohl být Stylesovým nepřítelem,nabízí se kartotéka v místnosti,ale Suzan vás do ní jen tak nepustí.Promluvte se Suzan,zeptejte se jí na Davidovy nepřátele,nic neví,tak jí aspoň za trest pošlete pro kafe pro Mr Haedley.Suzan si ssebou bohužel odnese klíč od kartotéky,takže naše malá lest sice moc nevyšla,ale na stole je teď vidět hrnek,v kterým má Suzan schovaný klíč.Prohlédněte si hrnek,pak Suzan,potom na Suzan použijte kouzlo The bottomless cup. The bottomless cup Dejte si do pravé ruky magnet Hrnek umístěte do levé ruky Přesuňte hrnek z levé ruky do pravé Manipulujte pravou rukou Klikněte Misdirect Klíč položte do levé ruky Přesuňte klíč z levé ruky do levé kapsy Tak,sice máme klíč,ale Suzan pořád trčí v kanceláři,klikněte na ní a použijte kouzlo The super gross-out.Self Healing wound,Sam se obává,že Suzan nebude pryč dostatečně dlouhou dobu,takže budeme muset ještě něco nachystat.Odejděte z kanceláře,jděte do dveří na protější straně chodby,prohlédněte lékárničku a seberte jí,Sam jí schová.Vraťte se k Suzan do kanceláře a zakouzlete na ní. The super gross-out.Self Healing wound Do levé ruky si dejte nůž Manipulujte levou rukou Klikněte Misdirect Manipulujte levou rukou Suzan odejde pro lékárničku,použijte klíč na kartotéku,sebraný dokument pak použijte na kopírku,až skončíte,vrátí se Suzan a vy odejdete z kanceláře.Po debatě s Malikem na chodbě odejděte po mapě do Stylesova domu,po automatickém telefonátu si v kuchyni promluvte s hospodyní o Stylesově ženě a slezte do sklepa.*Nyní byste měli mít všechny statistiky kromě "Mysterious dr Styles" na sto procentech,pokud ne,nemůžu vám za to* Jděte do laboratoře,přibližte si zásuvky vzadu,otevřete zásuvku C,seberte z ní kondolenční fotografii podepsanou hromadou jmen,použijte v inventáři fotografii na phone list a vyškrtávejte jména,která se vyskytují na obou dokumentech,nakonec zůstane jedno-Abram Linkweller.Následuje schůzka spolku pokusných jehňátek,kde se Sam pokouší přesvědčit ostatní,že Styles není blázen,jen tak trochu jiný než normální smrtelníci a posuneme se raději dál. Kapitola třetí David Po probuzení tradičně všechno kolem prohlédněte,přibližte si zrcadlo ať vidíte,jak vám to po ránu sluší,jděte do koupelny,podívejte se zblízka do kabinetu na Lauřiny věci,vraťte se do pokoje,jděte do šatny,prohlédněte Lauřiny šaty,pootvírejte šuplata s oblečením,není nad to hned po ránu si nastavit vysoký práh deprese.Teď,když jsme se seznámili s Davidovým pokojem,vylezte z něj ven na chodbu,prohlédněte si obraz a jděte po schodech dolů.Prohlédněte obraz po pravé straně,jděte do jídelny,prohlédněte hifi a obrazy na stěně,vylezte,jděte doprava do pracovny,napravo od počítače prolistujte fotky s Laurou,diplom na stěně plus vše ostatní a vylezte ven před dům.Jděte dozadu,do garáže,prohlédněte si 2x Samantinu motorku,David se zdravě naštve,co takový krám dělá v jeho garáži.Vraťte se do domu a jděte do kuchyně,promluvte si s Mrs Dalton,(nevím,jestli to byl úmysl,ale David má v anglické verzi příšerně nepříjemný hlas,takže touhle dobou jsem mu už držel palce,ať co nejrychleji skočí z mostu.Bohužel,jak to bývá,moje přání se nesplnilo)-dozvíte se,že Mrs Dalton před pár dny viděla v Davidově pokoji v zrcadle nějakou ženu(což,pokud budu hospodyni považovat za ženu,neshledávám nijak neobvyklým),naopak mne potěšilo,že David hodlá zaplatit opravu Samantiný motorky(i když jen proto,aby mohla rychle vypadnout,až udělá svou práci) Po skončení debaty koukněte na nástěnku a prohlédněte si vizitky.Odejděte z kuchyně do sklepa,jděte do hlavní laboratoře,pokochejte se pohledem na uspořádanou kartotéku,pokračujte dál do místnosti s postelemi,použijte počítač,je v něm málo dat pro srovnání,tak zase vylezte z laboratoře ven.Použijte klíč z inventáře na svou soukromou laboratoř,sotva odemknete,někdo zvoní u dveří,jděte se podívat,kdo to otravuje,a hele,přišel vám balíček,David ho odnese do laboratoře.Přibližte si stůl,prohlédněte si na něm dva válce-vynález přítele Ramusskina na generování čísel,dopis a knihu,knihou si podle záložek listujte a pozorně čtěte,co se v ní píše.Napravo od knihy klikněte na krabičku,připojíte jí k válcům,po druhém kliknutí se vám ukáže vnitřek krabičky s hromadou čísel a koleček.Pracky pryč od nastavování číselníků,dokud si nebudete jistí,co vlastně chcete dělat-smekám před Jane,po dlouhý době mě u hraní přinutila,abych si přečetl,co se po mě chce.(40 čísel,u každýho 100 možností nastavení,to bylo moc už i pro Midnajta,jen tak zkoušet naslepo).K nastavování-u každého čísla jsou dvě kolečka,levým posouváte čísla po deseti,pravým po jednom čísle,vždy máte možnost posunu buď směrem nahoru nebo dolů.Takže,co teď a co potom...u čísla 0 nastavte hodnotu 99,čísla 1-26 nechte tak,jak jsou,na číslech 27-39 nastavte hodnotu 0,při správném zadání posledního čísla David oznámí,že motor je nastavený správně.Stiskněte červený knoflík na krabičce a generátor je připraven pro Lauru,pokud se rozhodne s náma komunikovat.Opusťte stůl a prohlédněte si zbytek laboratoře,v tanku chce David pořádat soukromý mejdan,když si prohlédnete tank control,zjistíte,že mu chybí milion a jedna ingredience...nojo,tak jen asi čtyři,i tak je to o čtyři víc,než máme.Když se podíváte na stůl s generátorem,zjistíte,že se na válci v prázdné liště objevilo I,po nějaké době k němu naskočí ještě i M,sice nic moc,ale na začátek to stačí.Klikněte na počítač,prohlédněte si dva soubory,přehrajte si všechna videa z minulých pokusů,potom klikněte na Wine Steward,David si pamatuje akorát,že Laura měla ráda suché červené víno,takže budeme hledat,který to tak asi může být.U žlutého listu nastavte DRY,u zeleného RED,u modrého 1972(rok narození Laury) a u červeného listu vyberte Loire,tím se nám výběr snížil na tři flašky,jestli je David v tanku vypije,nedivím se,že se pak v domě dějou divný věci.Opusťte laboratoř,jděte do jídelny k Hifi soupravě,prohlédněte hromádku CD uprostřed dole,seberte CD,následuje vzpomínka,jděte pak doprava přes chodbu do pracovny,listujte fotkami na stole,seberte fotku chalupy,opět následuje vzpomínka.Jděte nahoru do svého pokoje,koukněte do zrcadla,Laura nikde,ale David věří,že jí Mrs Dalton viděla.Jděte do šatny,přibližte si šuplata,otevřete spodní,klikněte na koupací plášť,pod ním pak seberte plavky,následuje opět vzpomínka.Jděte do koupelny,přibližte si kabinet,seberte modrý šampon,opět vzpomínka,jděte do sklepa,přibližte si regál s vínem a začněte ochutnávat.Nakonec David najde tu pravou láhev a následuje opět vzpomínka,po ní se ocitnete v laboratoři.Přibližte si tank control,na panelu vpravo otevřete CD mechaniku,ve spodní části obrazovky vložte CD z inventáře do mechaniky,napravo od mechaniky vložte do trychtýře šampon,na panelu vpravo otevřete tank a potom do tanku vlezte.David má vzpomínku a na jejím konci vidinu o modrých dlaždicích a technické prohlídce motorových vozidel.To ještě skončil dobře,při kombinaci vína s šamponem,ale na rozdíl od LSD je tohle legální,tak co si s tím dělat starosti.*Kromě Message from Laura byste teď měli mít ostatní statistiky na 100 procentech* Vylezte z laboratoře nahoru na chodbu,klikněte na telefon,David si promluví s komisařem,který jeho nehodu vyšetřoval,pak jděte doprava do pracovny,listujte fotkama na stole a seberte poslední,na který je David,Laura a modré dlaždice.Vraťte se do své laboratoře,vložte fotografii do scanneru,potom v počítači nechte fotografii naskenovat a klikněte na G dole uprostřed,dostanete se do Photoshopu.Zadejte dvakrát Zoom,obrázek posuňte tak,abyste měli na monitoru šedé místo na modrých dlaždicích,pohrejte si s kontrastem a zaostřením a osvětlením,až nakonec uvidíte na fotografii...něco,po šamponu s vínem se neodvažuju hádat,co vlastně vidím.Vyjeďte z počítače,následuje další experiment s dobrovolníky a posuneme se do další kapitoly. Kapitola čtvrtá Sam David vtrhne po ránu k Sam do ložnice se zprávou,že se něco stalo.Pokud by se choval slušněji a oznámil Sam,že se něco stane,mezi nimi,možná by se hra ubírala jiným směrem,takhle ho Sam vyhodí na chodbu.Vylezte taky na chodbu,Styles vás pověří vyšetřením toho,co se stalo v plaveckém bazénu během včerejšího pokusu a odkráčí-ten chlap je tak milej při jednámí s lidma,že bych mu hned zabodl do zad nůž.Jděte do kuchyně,seberte se stolu noviny a přečtěte si je,pak se po mapě přesuňte do města a jděte do kouzelnickýho obchodu.Pokud jste tak náhodou neudělali dřív,promluvte si s Mefistem,po rozhovoru si zahrajte na automatu,nastavte opět 21,získáte novou hádanku,pak z regálů seberte potřeby pro vytvoření Flash powder trap,přístroj k odposlechu hovorů a hračku,která volá o pomoc.Vyjděte z obchodu a pokračujte ulicí k obchodu Alice in Wonderland ,vlezte dovnitř.Prohlédněte si vlevo plakát,na kterém je zvýrazněno SMILE,pak prozkoumejte podrobněji kočku nalevo od plakátu,na zubech jí zadejte SMILE a seberte obsah-průkazku do univerzitního muzea a dílek skládačky.Věnujte teď pozornost pravé straně obchodu,prohlédněte si historický dokument-biografie Lewis Carroll,stojan s pohlednicemi,na stojanu si přečtěte dva dokumenty o Dodo ptácích a inspiraci Christ Church hall,potom seberte se stojanu mapu Londýna,ta by se mohla hodit.Promluvte si s prodavačkou,vylezte ven z obchodu,a než na to zapomenem,poskládáme Flash powder trap.V inventáři dejte prášek do hrnce,potom připojte provaz,past je hotová a my půjdem někam dál.Jděte po mapě do University museum,vlevo seberte z vitríny Dodo vejce s Daidalos erbem,budeme nějak muset zjistit,co je uvnitř vejce.(Opět hlasitý potlesk pro Jane,půl dne jsem běhal po všech lokacích,kde jsem co nevzal,než jsem přišel na řešení,vskutku geniální).Uprostřed místnosti je sedátko,položte na něj dodo vejce,Sam na vejce sedne a rozmáčkne ho.Jak prosté,milý Holmesi,když už víme,co dělat.Seberte z otevřeného vejce cedulku Hogwartovy university a druhý díl skládačky,vejce jako spořádaný občan vraťte do vitríny.Jděte po mapě do knihovny,zeptejte se knihovnice na Hogwartovu universitu(musíte u turniketu použít nejdřív průkazku),odejděte do Christ church a zkuste otevřít dveře vlevo do jídelny.Zavřeno,zbytek hádanky se bude řešit druhý den a my se můžem věnovat práci.Jděte do Edmund Hall,vlezte dovnitř a prohlédněte si ceduli se jmény vlevo od hlídače-Jeanie Smith,která byla u incidentu na plovárně,tady bydlí.Předložte hlídači průkazku,jděte k bazénu-vzadu dveře vlevo,dvakrát si promluvte s uklízečem,potom si prohlédněte filtry na zemi.a vodu v bazénu.Koukněte na hodiny vlevo na zdi,zastavily se v 11:42,právě když probíhal experiment,zajímavé.Seberte z lavičky fotky červené vody,vyjděte ven do haly a jděte levým schodištěm do patra.Prohlédněte obsah stolku,seberte toaletní papír,pak zkuste dveře 102,Helena není doma,všimněte si nad dveřmi otevřeného okénka a kýblu na chodbě před dveřmi.Pokračujte do druhého patra,u dveří 202 prozkoumejte zámek,zaklepejte na dveře 204,Charles není taky doma.Jděte dál do třetího patra,zaklepejte na 304,Harvey taky není doma,prohlédněte si skříň s pojistkami a červené světlo na konci chodby,které brání,abyste mohli jít dál.Vraťte se do prvního patra,zabušte na dveře 106,Jeanie vám otevře,můžete se porozhlédnout po pokoji,ale nic zajímavýho nenajdete,pak si s Jeanie promluvte.Až vylezete ven,zazvoní mobil,ostatní na vás čekají venku,takže vylezte ven z budovy.Po debatě jděte po mapě do města,promluvte si s Mefistotelem,až vylezete ven na ulici,potká vás Harvey.Přesuňte se do Stylesova domu,uvídíte nějakou postavu,jak jde po schodech nahoru,a ze sklepa řve Stylese,což nevěstí nic dobrýho-Houdini utekl do laboratoře.Po tomhle incidentu si se Stylesem promluvte,přesuňte se po mapě do Radcliffe infirmary,promluvte si se Suzan o Malikovi,potom se podívejte na telefon vlevo od Suzan.Použijte mobil na číslo telefonu,na pravé straně si přečtěte klapku doktora Linkweller.Vylezte na chodbu,zkuste vlézt do Linkwellerovy kanceláře,potom v mobilu vytočte číslo Neur.Dept.,zadejte v mobilu 11 a něco doktorovi řekněte,třeba že mu přišel balík.Vlezte do kanceláře,času moc není,vyberte v inventáři přístroj na odposlech,použijte ho na telefon na stole,můžete pak prohlédnout zbytek kanceláře,Sam automaticky odejde,jakmile se doktor začne vracet.Jděte po mapě do Christ Church,do dveří vpravo,najdete Angelu.Promluvte si s ní,dostanete od ní papírovou vílu,po mapě se přesuňte do Edmund Hall a jděte do druhého patra.Promluvte si s proktorem,k Charlesovi vás nechce pustit,takže na něj vytáhněte kouzelnickou knihu a vyberte Divide and Conquer. Divide and Conquer. Pravidla jsou snadná,nejdřív kliknete na kartu,kterou budete hádat,přesune se vám do spodní části,abyste nezapomněli,co vlastně hádáte.Rozdá se určitý počet karet,pokaždé jiný,a tady je jádro celé věci.Pokud je počet karet sudý,buďte gentlemani a nechte proktora hrát jako prvního,v případě lichého počtu začněte vy.Každý vždy vybere 2 karty a ten druhý jednu z nich obrátí,takže pokud vybíráte karty vy,vybírejte takové,kde není vámi určená karta.No,a pokud obracíte jednu z karet spoluhráče,obrátíte vždy tu,která není vámi vybraná-takže na konci zůstane odkrytá karta,kterou jste určili,tohle opakujte,dokud nenahrajete třicet,pak vám proktor odemkne dveře. Vlezte do Charlesova pokoje,hezky všechno prohledejte,koukněte na fotku u postele,Sam vidí,že se Charlesovi moc nepodobá.Seberte fotku,na rámečku je číslo telefonu jeho matky,použijte na číslo svůj mobil.Nezapomeňte prohledat otevřenou zásuvku,magazín na stole a pak z pokoje odejděte.Jděte do třetího patra a opět si promluvte s proktorem,je neoblomný,takže na něj použijte kouzelnickou knihu a vyberte The locked room mystery.V inventáři zabalte do toaletního papíru přístroj volající o pomoc,přístroj použijte na Harvey dveře 302,potom v inventáři stiskněte dálkové ovládání.Proktor jde do pokoje zjistit,co se děje,přibližte si dveře a nastavte západku,aby se dveře nezavřely.Až proktor zmizí,jděte do pokoje,opět všechno prohledejte,vlevo hromadu cívek a na stole scénář filmu,který podezřele připomíná to,co se děje kolem vás.Odejděte z pokoje,do prvního patra a klikněte na kýbl na zemi,Sam se prosouká do Helenina pokoje,přitom najde i klíč.Prohledejte všechno,na závěr si nechte krabičku pod postelí,je zavřená a otevřít nejde.Až vylezete z podpostelí ven,přijde Helena,promluvte si s ní o všech čtyřech lidech,nakonec o fotoaparátu,ten se vám přesune do inventáře.Sejděte do přízemí,jděte do posilovny,prohlédněte si u dveří rozpis hodin,pak použijte Flash powder trap na dveře převlékárny a na vstupní dveře.Opusťte místnost a ..a vidím,že si uděláme malou zajížďku.Jděte do Stylesova domu do laboratoře a promluvte si s ním o doktoru Linkweller-pokud nemáte v There's Always a Plant in the House 131 bodů,hra se dál neposune.Odcestujte po mapě do Edmund Hall,všichni už sedí na trávníku,zakouzlete na ně Fruit bowl a jdeme do další kapitoly. Kapitola pátá David Jděte do šatny,prohlédněte si Lauřiny šaty-po ránu je vždycky dobrý si připomenout,proč vám vlastně v hlavě hrabe,sejděte dolů do přízemí a jděte do své soukromé laboratoře.Podívejte se na přístroj,objevily se na něm další písmena,prohlédněte si tabuli,máte v plánu navštívit doktora Ramusskina,koukněte do počítače a přečtěte si zprávu od Sam o předchozích incidentech-uložte si do hlavy,že první incident se stal v 11:30,druhý mezi 11:40 až 11:45 a můžete podumat,proč ve zprávě chybí zmínka o zastavených hodinách v bazénu,podle mě je to podstatná indicie.Vylezte zas do přízemí,nebo rovnou klikněte na mapu a odcestujte k Ramusskinovi,po rozhovoru se vrátíte domů.Jděte do domu,do jídelny,prohlédněte si na stěně obrázky parku,jděte do kuchyně a promluvte si s hospodyní o oblíbených Lauřiných místech.Přesuňte se po mapě do parku,projděte bránou dovnitř a budem se snažit,abysme nezabloudili.Jděte co nejvíc doleva,prohléděte si stromy vlevo a vpravo u lavičky,prohlédněte i rozcestník.Přibližte si strom vpravo od rozcestníku,potom na něj přiložte ruku,následuje vzpomínka.Jděte cestou doprava,od fontány opět doprava a měli byste dorazit na cestičku s rozcestníkem-pokud ne,tak jí nějak najděte,park je trochu nepřehledný.Prohlédněte si bílou Gardenii,když jí zkusíte utrhnout,přiběhne malá holka a sebere vám ji.Jděte směrem,kam holka odešla,to je doleva,dojdete na dětské hřiště.V horní části je prodavač zmrzliny,jednu si u něj kupte a jděte vyjednávat s holkou.Nikam to nevede,až s holkou zlodějskou skončíte,vzpomene si na vás sir Newton a mrskne Davidovi na hlavu jablko.Seberte jablka se země a použijte je na holku,David začne žonglovat,přijde matka holky,odvede jí od toho šílence,holka kytku upustí na zem.Seberte se země gardenii a spodkem obrazovky odejděte,měli byste přijít na první obrazovku parku s rozcestníkem.Jděte směrem nahoru,dojdete k jezeru,nechte si od harmonikáře zahrát odrhovačku,potom snězte zmrzlinu a čuchněte si ke kytce,budete mít další dvě vzpomínky.Koukněte na ceduli před půjčovnou loděk,potom si promluvte s chlápkem,kterej loďky půjčuje,David se pustí na jezero a má další vzpomínku.Laura mu opět nechá na konci podivný vzkaz,student,21 October,třeba chce uspíšit Řijnovou revoluci,těžko posoudit.Vraťte se do domu,jděte do své soukromé laboratoře a nalevo od computeru se podívejte do svého diáře z roku 2002.Přečtěte si svůj rozvrh na 21.October 2002,jděte nahoru,v kuchyni si na nástěnce přečtěte číslo na Simon Helborn,a zavolejte Simonovi.Přesuňte se po mapě do Simonovy kanceláře,Simon si na nic nevzpomíná,tak vás uvede do hypnózy.Odpovídejte Shower,Breakfast with Headley,Coffee shop,Neural connectivity in infants,Office hours,Female.David se vrátí domů ještě zmatenější,než když odcházel.(Trochu od věci,koukám při psaní na ženský wrestling,teda ty ženský mají ale sílu,jestli David třeba Lauře den před smrtí nekoupil kytku nebo nesklopil záchodový víko,nedivím se ničemu,co se kolem něj děje) Jděte do domu,v kuchyni seřvěte hospodyni,jak je možný,že se Sam pořád někde fláká,když jí potřebujete,potom,s pocitem dobře vykonané práce jděte do hlavní laboratoře,dozadu do lůžkové části.Klikněte na počítač,vyberte Session 1,zadejte čas 11:30,pak klikněte na 45 s.,mozky zčervenají,na některý z nich klikněte,David něco vidí,sice nevím co,ale určitě to je zajímavý.Všechny statistiky teď máte na sto procentech,ale pro pořádek zadejte ještě Session 2,čas 11:42,30 s. a mozky opět zčervenají,možná jsem s tou Říjnovou revolucí nebyl daleko od pravdy.Až skončíte,vyjeďte z detailu a v laboratoři začne nová session,zatímco Sam lítají v posilovně kolem hlavy disky. Kapitola šestá Sam Den začíná tradičně,David křičí na Sam.tentokrát na chodbě,jak je možný,že ve svý posteli měl jejího králíka.O to zajímavější je jeho další dotaz ohledně toho,kde byla v noci Sam.No,nebudu to rozpitvávat,od toho máme bulvár.David chce,aby Sam zapátrala v minulosti Angely a Heleny,no,chtít může,pokud nám zůstane nějaký čas navíc,třeba se na to koukneme.Jděte dolů,do kuchyně,Mrs Dalton tady není,ani naše pravidelná dávka emocí v podobě ranního tisku,sejděte dolů do sklepa a najdete Mrs Dalton ve společnosti doktora Helborn.Zajímavé.Poté,co si s doktorem promluvíte a dostane se vám od něj menší demonstrace ohledně asociací,doktor odchází,ale bez papíru,který měl u sebe.Z papíru Sam zjistí,že David viděl několikrát Lauru a rozhodne se,že prozkoumá celý dům,co se to tady ksakru děje.No,hodně štěstí,Sam.Jděte do prvního patra,prozkoumejte všechny předměty na chodbě,jestli se v nich neukrývá nějaký divný mechanismus, nenajdete nic.Vyjděte ven před dům,zvoní mobil,uslyšíte hovor z Linkwellerovy kanceláře,nic moc,ale aspoň víme,že odposlouchávání funguje.Jděte dozadu za dům,do garáže a prohlédněte motorku,je spravená,David je možná šílenec,ale milej.Vylezte z garáže,klikněte na nyní přístupné dveře do věže,možná někde najdeme ke dveřím i klíč.Prohlédněte sochu vedle dveří,sláva,klíč je tady,odemkněte si s ním vchod do věže a vlezte dovnitř.Prohlédněte si prach na schodišti,potom vylezte nahoru po schodech.Prohlédněte židli,není zaprášená,potom si přibližte okno,je z něj vidět přímo do Davidovy ložnice,při druhém prohlédnutí najdete nějaké šmouhy na skle,možná otisky prstů?Slezte zase dolů,prohlédněte si celou věž a jděte do domu,do kuchyně.Promluvte si s hospodyní,potom z poličky seberte pytlík mouky a jděte zas ke věži.Vylezte nahoru k oknu,použijte na okno mouku najdete otisky,poměrně malá ruka,možná Helena,nebo tisíc dalších ženských.Prohlédněte si ještě jednou židli u okna,stejně tak prach na schodišti cestou dolů a přesuňte se po mapě do Christ church.Jděte do jídelny-dveře vlevo,a pokračujte místností doprava,dokud se obraz místnosti trochu neposune.Prohlédněte si certifikát nad krbem,potom koukněte do krbu,prohlédněte pravý stojan,potom několikrát prohlédněte jeho vršek,až se nakonec odsune,seberte další díl skládačky.Jdete doleva k obrazu,v přiblížení si prohlédněte knihu,potom několikrát smyčku v pravém rohu obrazu,objevíte znak Daidalos klubu.Prohlédněte si několikrát knihu,nakonec na ní použijte svůj nůž,pižlejte s ním plátno tak dlouho,až najdete poslední díl skládačky-skládačku složte.Vyjděte ven,jděte doprava do parku,promluvte si s Charlesem,sedícím na lavičce,pak pokračujte doleva na louku.Musíte teď,jak praví hádanka,najít králíka.V jedné části obrazovky vidíte v přiblížení trávu v místě,kde právě jste,pochodujte po louce sem tam,až uvidíte v přiblížení králičí noru-měla by být v levé části louky,poblíž vody,naproti přes vodu je vidět nějaký zámek-až zvětšením přejedete celou noru,hra se sama přepne do normálního modu.Koukněte do díry,napadá mě,že než králičí je ta nora medvědí,protože Sam do ní zaleze celá,najdete figurku s číselníkem.Prohlédněte figurku,musíte zadat jméno mága.Houdini je moc krátkej,Mefistoteles zase moc dlouhej,takže zbývá jediný "mág"-Lewis Carroll.Natypujte jméno na číselníku-539472277655 a seberte minci.Jděte po mapě do města,do magického obchodu,promluvte si s Mefistotelem,dostanete od něj magickou lucernu,potom koukněte do horního regálu a seberte neviditelný inkoust.Vylezte z obchodu,zvoní mobil,a vidíte Helenu,jak leze do krámku s kouzly,čarodějnice jedna.Jděte do Edmund Hall,jděte do posilovny,prohlédněte si jí,pak jděte do prvního patra.Odemkněte si Helenin pokoj klíčem,sebere v pokoji vlásenku,na stolku uprostřed si prohlédněte a seberte program z roku 2002,prozkoumejte šuple vlevo,najdete dopis z Edmund Hall.Vlezte pod postel,krabičku otevřete vlásenkou,uvnitř najdete drogy.Vylezte z pokoje,jděte do třetího patra,vidíte údržbáře,jak se hrabe v pojistkách.Před dveřmi seberte plechovky,koukněte na pojistkovou skříň,zkuste vypnout alarm,ale Sam se do toho nechce,dokud je tady údržbář.Zakouzlete na něj Cup and ball psychic,musíte uhodnout,pod kterou plechovkou je míček schovaný.Každá hra je náhodná,takže je to na vás.Na začátku vidíte,teda měli byste vidět,že první plechovka vlevo má na straně otisk,je tedy značená.Pokud je po údržbářově manipulaci označená plechovka na místě,kde by měla být,je míček pod ní.Pokud je ale označená plechovka přesunutá jinam,je míček pod tou neoznačenou plechovkou,která není na místě,kde měla být plechovka označená-tolik říká kouzelná kniha.Snad jste to pochopili,mě to trvalo poměrně dlouho,takže chudák Sam se musela cítit jako totální idiot,kdy pořád nic nemohla najít.Musíte prostě poslouchat,co údržbář říká,a podle toho si v duchu označenou plechovku posunovat-na zápisník nespoléhejte,není v něm všechno a když jsem se řídil tím,co bylo v zápisníku,nikdy jsem se netrefil.Příklad-po tiché záměně následuje přesunování 1 na 3,2 na 3,1 na 2,1 na 2.Označená plechovka by tedy měla být na pozici 2.Pokud je na pozici 2,je míček pod ní,pokud je někde jinde,třeba na pozici 3,vyloučíme pozici 2 s neoznačenou plechovkou a pozici 3 s plechovkou označenou-a míček je pod poslední,to jest na pozici 1.Doufám,že to aspoň někdo pochopil,trvalo mi několik hodin,než jsem to dal rozumně dohromady. .Až míček najdete,řekněte údržbáři,ať počítá do sta,v pojistkové skříni vypněte alarm a jděte dál dozadu chodbou.Zaklepejte na dveře 322,promluvte si se spolubydlící,potom na ní zakouzlete The Last Great Disappearing Ink Trick.Až spolubydlící odejde,prohledejte pokoj,vpravo koukněte na poličku s vílami,pod ní prohlédněte fotky a barvu na vlasy.V šupleti stolu prohlédněte časopis o svatbách-David a Laura na titulní straně,pak ještě přihlašovací formulář a jděte ven.Po mapě do knihovny,průkazku použijte na turniket,promluvte si s Harvey a pak na něj zakouzlete The Shredded and restored newspaper. Jděte ke knihovnici a seberte se stolu papír,pak na Harvey zakouzlete znovu. The Shredded and restored newspaper Dejte svůj prázdný papír do levé ruky/nahoře/
Přesuňte Harvey papír do pravé ruky dole
Přesuňte prázdný papír z horní části ruky do levé ruky dole
Přesuňte Harvey papír z pravé ruky do levé Misdirect Přesuňte prázdný papír do pravé ruky dole
Dejte Harvey papír do horní části levé ruky
Manipulujte pravou rukou Po debatě s Harvey jděte po mapě do Radcliffe infimatory,vlezte do dveří doktora Linkwell,po debatě s ním odejděte po mapě do Davidova domu.V laboratoři si promluvte s Davidem,pak na mobilu vytočte číslo Charlesovy matky a promluvte si s ní.Odcestujte po mapě do města,v magickém obchodě si promluvte s Mefistotelem,po mapě opět domů,u telefonu najdete pozvánku do klubu Daidalos.Přečtěte si jí,pak použijte mapu Londýna a vyznačte na ní místa uvedená na mincích,celkem 4 kroužky na mapě.Místa pak pospojujte dvěma čárami tak,aby se čáry protínaly uprostřed.Na mapě teď máte novou lokaci,prozatím ale nepřístupnou.Jděte po mapě na běžeckou dráhu,promluvte si s Eddie,potom seberte z hromady jeden disk a než na to zapomenem,zavolejte mobilem Heleně.Vraťte se do domu,v laboratoři si promluvte s doktorem a pak odcestujte po mapě do Edmund Hall.Jděte do třetího patra,údržbáři řekněte,aby šel na kafe a jděte dozadu k pokoji Angely,cestou potkáte Malika.Po debatě s ním jděte na dvůr Edmund Hall,vaše pokusné ovce už čekají,po debatě s nimi se přesunem do další kapitoly. Kapitola sedmá David Zvoní telefon,David se dozvídá,že se něco přihodilo v Edmund Hall,když hledá Sam,zjistí,že odjela do Londýna a přijede dost pozdě,to nám ten den hezky začíná.Přesuňte se po mapě do Edmund Hall,jděte dovnitř,po uvítání s vrátným jděte doprava do jídelny,vypadá to v ní jako v doupěti Al Kajdy po zásahu Delta Force.Prohlédněte si díru ve zdi vpravo v popředí,použijte na ní disk z inventáře,pasuje tam.Promluvte si s detektivem a vylezte ven na chodbu,po debatě s Angelou si promluvte s vrátným a pak se přesuňte do svého domu.V kuchyni si promluvte s hospodyní,pak jděte do patra do Samantiny ložnice.Prohledejte batoh,koukněte na knihu,seberte dopis,potom se podívejte do šuplete vlevo od postele,najdete průkazku Heleny.Prozkoumejte nalezený dopis,jděte do přízemí a zavolejte do Kalifornie,vraťte se do pokoje Sam a podívejte se na obrázek rodičů.Slezte zase dolů,pokuste se Sam zavolat,ale nebere to,jděte dolů do své privátná laboratoře,ať se trochu zklidníte.Koukněte se na přístroj vlevo,jsou na něm další písmena,pak vjeďte do počítače,ze složky vyberte Brain power,vytiskněte si dokument a jděte do hlavní laboratoře.Použijte počítač,zadejte Session 3,navolte čas 11:30,45 s.a prohlédněte si mozek Angely.Zadejte Sesion 4,čas 4:30,45 s.a prohlédněte mozek Angely,pak na něj použijte diagram z inventáře,prohlédněte si ho dvakrát.Přesuňte se do Edmund Hall,promluvte se studenty,až odejdou,máte další hovor z Kalifornie.Přesuňte se do města,jděte k magického obchodu,z výlohy venku sundejte plakát a pokuste se vejít do obchodu,je zavřený.Přesuňte se do Edmund Hall,uvnitř si v jídelně promluvte s detektivem,dostanete adresu Daidalos klubu.Po mapě se přesuňte ke klubu,zaklepejte,vrátnému ukažte plakát a můžete valit bulvy,co všechno Sam "Lady Byron" dovede.Po představení David obviní Sam ze všeho,počínaje kobylkami v Egyptě,přes atentát na Kennedyho až k jeho potížím.Na závěr vysloví přání,že už nikdy nechce vidět její xicht-to je snadný,stačí,když si pletací jehlicí vypíchne oči. Kapitola osmá Sam Z místnosti s hracími automaty odejděte směrem dolů do baru,promluvte si s číšníkem,hosty u stolu a věštcem(musíte popojít doleva,abyste ho viděli),potom si na stolku přibližte noviny a přečtěte si je.(trochu záludná pasáž,pokud si nejdříve přečtete noviny a teprv potom s dotyčnýma mluvíte,přijdete o bonusové body)Jděte do místnosti s automaty,přibližte si Devil machine,úkolem je nastavit nahoře 3 čerty a pak zastavit vypadlou kuličku pákou po levé straně v červené spodní výseči.Stiskněte jednou levý roh,3x pravý a jakmile se kulička vyvalí,přesuňte myš na páku a až bude kulička ve druhé výseči-vpravo,páku stiskněte.Kulička se valí poměrně rychle,takže se moc nezdržujte,jinak budete muset celý postup opakovat znova.Po správném zastavení kuličky vjede Sam do labyrintu s hromadou dveří,které většinou vedou všude možně,jen ne tam,kam chcete.Prohlédněte si obraz vpravo na stěně,jděte dozadu ke dveřím Queen of Hearts a v přiblížení si přečtěte nápis nad dveřmi.Vypadá to,že budem muset najít tři klíče.Odejděte z místnosti třetími dveřmi vpravo,ocitnete se v místnosti,kde jsou vzadu dveře Queen of Spades.Prohlédněte si obraz vlevo na zdi.pistoli vedle něj a pouta uprostřed místnosti.Potom si přibližte železnou panu vpravo,otevřete ji a přečtěte si nápis v kostlivcově ruce.Odejděte z místnosti druhými dveřmi vpravo,v zadní části nové místnosti jsou dveře Queen of Diamonds.Prohlédněte si obraz vpravo na zdi,zdá se,že každému obrazu něco chybí.Uprostřed místnosti prozkoumejte červené tlačítko,je na něm varovný nápis,abyste na něj nesahali,takže samozřejmě tlačítko stiskněte.Změní se osvětlení,když se teď podíváte na obraz,najdete na něm poněkud zmatené instrukce.No co,až bude nejhůř,budeme trousit drobky.Na prvních dveřích vlevo vidíte číslici 6,vlezte do nich a ocitnete se venku před klubem.Vlezte opět do klubu,promluvte si s věštcem,dostanete od něj opravdu radu k nezaplacení,takže mu nezaplatíme a místo toho půjdem zas do místnosti s automaty.Opět použijte Devil Machine,přistanete v místnosti s dveřmi Queen of Hearts,prohlédněte si obraz na zdi,pak odejděte třetími dveřmi vpravo.Prohlédněte si obraz vlevo na zdi,potom seberte pouta a projděte vzadu dveřmi Queen of Spades.Budete propasírováni do místnosti Queen of Diamonds,projděte zadními dveřmi a ocitnete se v zrcadlové místnosti.Musíte se z bludiště nějak dostat,v zadní části každé místnosti zaregistrujte na jedné straně větší nádobu,na druhé straně nádobu menší*snad to jsou nádoby,pokud tam vidíte červený trpaslíky,řiďte se podle trpaslíků* Odejděte z místnosti vždy ve směru,kde je menší nádoba,dávejte pozor,občas si nádoby přehodí místo,tak podle toho změňte směr odchodu.Tohle celé proveďte sedmkrát,pokud i po sedmém zvolení směru se nic nezměnilo,něco děláte špatně.Stejně tak,pokud jednou špatně odbočíte,musíte začnout znova a celý pochod absolvovat správně sedmkrát.Nakonec dorazíte k nádobě,no tak dobře,k podstavci,který jste v bludišti sledovali,seberte z něj Oranžový klíč.Jeden doma,dva zbývají.Odejděte buď doprava nebo doleva,je to jedno,teď pro změnu uvidíte vzadu dvě Heleny.Princip je stejný jako předtím,jedna Helena je menší než ta druhá,jděte tedy pokaždé ve směru menší Heleny,celkem 3x,pak si můžete s Helenou promluvit,řekněte jí,ať zůstane stát,kde je a jděte opět ve směru menší Heleny,celkem 4x.Nakonec se s Helenou setkáte a Sam jí vyvede do místnosti Queen of Diamonds,odkud už Helena odejde sama.Jděte do čtvrtých dveří vpravo(na každé straně je pět dveří,ty zadní se špatně rozlišují,tak dávejte pozor,kam lezete),dorazíte do místnosti se sochami.Prohlédněte si obraz,postavy drží zbraně(jedna postava má mou oblíbenou motorovou pilu ),takže Sam bystře usoudí,že bude časem taky potřebovat zbraň.Jděte dozadu k sochám.prohlédněte vpravo sochu Atlase,potom do něj strčte a Atlas odcestuje do místnosti s padacím stropem.Vstupte vzadu do dveří Queen of Clubs,ocitnete se v bažinách jak ten Jožin.Prohlédněte si prkna,zkuste po nich přejít,pak na prkna použijte pouta.přejděte po nich a uprostřed louky seberte z podstavce druhý klíč.Vraťte se směrem,odkud jste přišli,prvními dveřmi vpravo jděte ke Queen of Hearts,odtud třetími dveřmi vpravo ke Queen od Spades a vejděte do dveří vzadu.Atlas udrží padající strop,prohlédněte si Atlase,seberte mu třetí klíč a odejděte dveřmi vlevo.Třetími dveřmi vlevo jděte ke Queen of Hearts,jděte ke dveřím vzadu,nastrkejte do panelu u dveří všechny tři klíče a dojdete k Mefistotelovi.Sam usoudí,že bude potřebovat zbraň,aby se od něj dozvěděla pravdu,vraťte se zpět do Queen of Hearts,odtud třetími dveřmi vpravo do Queen of Spades a vlevo seberte pistoli.Jděte teď už známou cestou až k Mefistotelovi,přiložte mu pistoli k hlavě(nebo k něčemu jinýmu,záleží na vkusu jednotlivce) a hezky si s ním přátelsky popovídejte,dozvíte se zajímavé věci o otci Angely.Děj se automaticky přesune do Oxfordu,Angela vydávající se za Lauru trochu přismahne Sam,potom prchne do kostela,David se Sam jí následují.Zatímco Angela kolem sebe metá blesky(nikoli obrazně),vložte v inventáři do magické lampy papírovou vílu a použijte jí na Angelu.Ovládání se přepne na Davida,zatáhněte za páku vpravo a následuje už jen hepyend,končící láskyplným řevem Davida-Samanto,pojď si sebrat toho zatracenýho králíka !M_K Uložené pozice
Čeština
Náhledy fotografií ze složky Gray Matter
Komentáře
Přehled komentářů
Přeji ti krásný den či večer , dle toho , kdy toto budeš číst. A chci ti moc a moc poděkovat za brilantně a srozumitelně napsaný návod.
Tahle hra je zapomenutý poklad. A já bych jí neprošla nebýt tvého vedení. V určitých částech jsem se naprosto zasekla nevěda ,co dále.
Je krásné , že těm ,co nevidí propůjčíš pochodeň vedení k osvícení i té největší temnoty. :-)
Děkuji
jak dál konec 6 kap.
(šariz, 29. 1. 2012 18:33)Může mi někdo poradit? zasekla jsem se na konci 6.kapitoly, udělala jsem všechno podle návodu a pořád mě to nechce pustit do 7 kap. Na úplném konci kdy po povídání s Malikem mám jít na dvůr Edmund Hall se nic neděje, parta mě tam nečeká. takže nevím kde je zádrhel. A k tomu mám jen Duch v sídle 82%, takže myslím že tam je zádrhel, ale už nevím co tam mam dělat, udělala jsem snad vše co šlo. a změna plánu mám 92 %. poradí mi někdo?
Re: Re: jak dál konec 6 kap.
(midnight_knight, 31. 1. 2012 7:03)Tak to jsem rád-kde byla chyba,nepřesnost v návodu nebo něco přehlídnutý během hraní..?.:-)
help
(Dr.Styles, 10. 4. 2011 22:54)zdravim na návody moc nejsem ale nevite jak se dostanu do 5 kapitoly ?? mel sem 128 bodu tam jak je v navode napsane 131 prosel sem snad uplne vse co se dalo a nevim za boha jak dostat ty 3 pokud víte byl bych rád za pomoc :)
Re: help
(jk, 8. 5. 2011 12:17)použij past na dvoje dveře v tělocvičně a jestli jsi šel uplně na vše podle návodu tak by jsi se měl posunout dál.
Re: help
(Lama, 29. 8. 2014 13:06):D hraji až teď a nevím, kde najít ty body, navíc - sekla jsem se ve 4 kapitole u konce, měla bych mít vše projité, ale asi ne, nechce mě to pustit, tak to jdu projít vše ještě jednou (pokud se neposunu, začnu ječet a zmateně se rozhlížet :D) ... nějaký tip?... bez návodu bych tu hru už dávno smázla z PC, ale jsem ráda, že mám tu trpělivost, hra je vážně skvělá a návod ještě lepší (teď nevím, co mě baví víc:D) díky moc :)
Re: Re: help
(Midnight Knight, 5. 9. 2014 21:33)
No nazdar..:-))
Zkus všechno prolézt podle návodu,jestli nepomůže,pošli mi save na
midnight_knight@centrum.cz
shodou okolností si po pár letech znova Gray Matter přehrávám,podíval bych se na to..:-)
M_K
Skvělá hra
(Yarmil, 2. 11. 2012 21:25)Tak jsem dohrála a bylo to velmi faine, moc dík Midnightovi páč bez něj bych to nedala DÍKES :oD
Re: Skvělá hra
(Midnight Knight, 3. 11. 2012 0:07)Až jednou budu bez peněz,zaplatíš mi v hospodě jednu Colu a budem vyrovnaný,OK..?..:-))
Re: Re: Skvělá hra
(Yarmil, 4. 11. 2012 11:30)Dobrá tedy, chlape . . . jsi nenáročný . . .
Jak dál ve 2. kapitole
(keksík, 21. 6. 2011 20:34)Mám vše na 100% a hra mě nepustí do 3. kapitoly všude jsem už byla, musí se něco udělat, třeba jít spát nebo tak něco nebo to hra udělá sama.Díky za všechny odpovědi
Re: Jak dál ve 2. kapitole
(Midnight Knight, 21. 10. 2011 9:35)
To je fakt divný-po vyškrtání jmen by to mělo hru automaticky hodit dál,tím spíš,když je všude 100%-jestli ještě máš save z toho místa,pošli mi ho na
midnight_knight@centrum.cz
kouknul bych se na to..:-)
Pro všechny:
Sorry,že reaguju tak pozdě,ale po změnách na stránce mě přestaly chodit notifikace o nových komentářích,budu muset někoho zdrbnout,nejlíp asi chudáka Madukase..:-))
Re: Re: Jak dál ve 2. kapitole
(Yarmil, 29. 9. 2012 18:25)Lidi, docela mě zajímá, jak jste tohle vyřešili, bo mám stejou potíž . . . . Díkes
Re: Re: Re: Jak dál ve 2. kapitole
(Midnight Knight, 1. 10. 2012 14:13)No,předpokládám,že klíčový pro přechod do další kapitoly by mělo bejt porovnání těch dvou seznamů a vyškrtání jmen,až zůstane to jedno správný.Máš 2 možnosti-buď 2.kapitolu projet step by step podle návodu,nebo mě pošli save/odkaz v první mý odpovědi/,a já se na to kouknu,co tomu prevítovi chybí..:-)
zasek v prvi kapitole
(Hanz, 15. 5. 2011 14:21)
Zdravim,
asi jsem lama, ale mam zasek v prvni kapitole. Mam za to, ze jsem udelal vse co muzu. Prubeh kapitoly mam na 99% (97% cast cena zradce). Nevim co uz udelat, poradte pls...
Re: zasek v prvi kapitole
(Kluk, 8. 2. 2012 23:23)Mám ten stejnej problém. 99% kapitola, 97% cena zrádce, všichni 4 studenti domluveni, byl jsem i u hospody, kde mi bylo řečeno, že je zavřeno, tudíž že hádanku můžu splnit až další den. V návodu je, že má zavolat doktor Styles, ale ten prostě nevolá a já nevím co dělat.
Re: Re: zasek v prvi kapitole
(Kluk, 8. 2. 2012 23:33)Vyřešeno. Zapomněl jsem vzít z fontány u Christ Church chybějící lístek do skládanky. Je v té krabici, která se otevře kliknutím na logo Daidalos. Řešení jsem našel na oficialním foru, očividně jsem nebyl osamocen s tímto problémem :)
Re: Re: Re: zasek v prvi kapitole
(Midnight Knight, 11. 2. 2012 10:41)
Hoj,všichni.:-)
Netvrdím,že všechny návody mám stoprocentní,ale v tomhle jsem fakt nevinně-zkopírováno z návodu,bez předchozích úprav:
"Odejděte po mapě do Christ Church,u břehu jezírka najděte a přibližte si krabici,opět logo Daildalos,otevřete vrch,pod ním něco je,ale nejde to vyndat.Vzpomeňte si na hádanku,vedle krabice naberte vodu a použijte jí na otevřenou krabici,potom klikněte na logo na krabici,ta se otevře celá a vy z ní seberte další díl skládačky."
Sorry,ale fakt nevim,jak to napsat líp,abyste to v tom návodu nenašli..:-))..Ale bod pro Kluka,že si dokázal i tak najít řešení jinde..:-)
Re: Re: Re: Re: zasek v prvi kapitole
(Kluk, 17. 2. 2012 11:39)No problém je ten, že jsem to nehrál podle návodu, ale kouknul jsem se až když jsem fakt nevěděl, tj. na konci první kapitoly. Není to chyba v tvém návodu, ale ve mně a mojí nepozornosti :)
Re: Re: Re: zasek v prvi kapitole
(Medik, 16. 9. 2012 19:50)Hej kolego, díky moc za radu!!!! Já už asi 3 dny zoufalá bloudím po netu a hledám, kde je chyba... Tady!!! Díky!!! Jdu otevřít flašku, hru a jdu na to!
Vřele děkuji
(Monika Minstrelamon , 20. 8. 2023 14:10)