Carol Reed Mystery 8 Amber's Blood
9.12.2012 Autor návodu-Standa Madukas
Hra je nelineární,takže toto je jen jedna z možností jak postupovat.Carol Reed ,tentokrát už v 8 pokračování se opět ujímá vyšetřování.
Home
Budík probudí Carol. Klikněte na spodní část budíku ,vypněte jej. Klikněte šipkou nahoře,vstanete tak z postele.Otočte se k posteli,klikněte na ní,ustelete si.Otočte se vpravo a dveřmi vyjděte z ložnice.Otočte se vlevo a projděte do kuchyně.Podívejte se z okna, můžete se mrknout do lednice a myčky nádobí. Zkontrolujte peněženku na jídelním stole ,podívejte se na kartu Wheel Lunda a vezměte si z peněženky švédské peníze.Vyjděte z kuchyně ,otočte se dvakrát vpravo a podívejte se na WC. Vraťte se do chodby a projděte do obývacího pokoje. Jděte dvakrát kupředu k oknu. Zahněte vpravo a podívejte se nabíjecí mobilní telefon. Vezměte si mobilní telefon. Přečtěte si textovou zprávu od Stiny. Chce od vás laskavost. Otočte se třikrát doprava a vstupte do dveří . Vidíte tu obrovskou sbírku her. Zahněte vpravo a podívejte se počítačový stůl. Podívejte se zblízka na rtěnku na stole. Klikněte na rtěnku zblízka ,vidíte, že je to kuličkové pero. Zahněte vpravo a podívejte se na miniaturní dům. Klikněte na malý hrneček na propisky, vlevo od domu. Vezměte si náplň do kuličkového pera.Vyjděte z místnosti a odbočte vpravo a projděte hlavními dveřmi na mapu,kde klikněte na. ….
Stina’s Kiosk
Jděte kupředu k uzavřenému kiosku. Přečtěte si poznámku ,dozvíte se, že došlo k nehodě. Vraťte se na mapu a jděte do….
Stina’s Home
Vstupte do budovy. Promluvte si se Stinou. Dozvíte se, že si vymkla kotník. Stina kontrolovala otcovy věci a našla nekrolog Alfonse Larsona, který zemřel 1. října 1999.Bohoslužba se konala v kostele svatého Pavla v Norrköpingu. Stina vás požádá, abyste zjistili více o dědečkovi Stiny, protože jí bylo řečeno, že zemřel, když byla ještě dítě. Promluvte s ní o všem,řekne vám o místnosti č.8.Na mapě jděte do…..
Stina’s Attic
Zahněte vlevo a jděte vpřed ,až na konec chodby.Klikněte na dveře č. 8 vpravo.Zahněte vpravo a podívejte se na krabici banánů na polici. Klikněte na krabici,Carol říká, že je to příliš malá,nedosáhne na ní. Otočte se a vezměte si toaletní mísu. Umístěte WC mísu na podlahu pod polici. Klikněte na krabici. Vezměte si podivnou fotografii mužů kolem altánu a lékařskou licenci Alfonse Larsona MD ze dne 04.06.1933. Dole je podepsán Freddie Pharkas .Klikněte na čtverec v pravé dolní části licence. Vidíte ,že diplom byl vydán Norrköpingskou lékařskou radou,objeví se vám nová lokace na mapě. Zkontrolujte modrou krabičku s číselným zámkem.Potřebujeme více informací. Opusťte místnost. Jděte vpřed a pak doprava ,klikněte na dveře a mapě jděte do…..
The Board of Medicine
Promluvte si s recepčním. Dozvíte se, že v počítači nejsou žádné informace o Dr. Larsonovi. Licence však mohla být zrušena a informace o tom naleznete v archivu, v suterénu.Dozvíte se, že pouze výzkumní pracovníci mají povoleno vstoupit do archivu v suterénu. Klikněte na papír na pultě, zatímco recepční pracuje na počítači.Podívejte se na seznam hostů ,výzkumných pracovníků. Použijte kuličkové pero na papír. Chybí v něm náplň,je třeba ho doplnit. V inventáři spojte kuličkové pero s náplní,tím máte naplněné kuličkové pero. Klikněte naplněným pérem na papír,na jméno John Moltner,Carol tam připíše své jméno Carol Reed . Promluvte s recepčním,ten se podívá na papír a Carol pustí do suterénu. Zahněte vpravo a podívejte se na numerickou klávesnici u dveří. Potřebujeme kód. Zahněte vlevo a jděte vpřed do skladovacího prostoru suterénu. Jděte kupředu k policím ,je na nich modrá kulatá krabice. Vezměte si klíč/desk key/. Odbočte doleva ,vidíte kabát visící na stojanu.Zkontrolujte kapsu ,najdete kartu Tinnitus.Otočte se doleva a projděte na druhou stranu kabátu,kde opět klikněte na kapsu.Podívejte se na papír s obrázky numerického znakového jazyka. Zahněte vpravo a jděte vpřed, pak doprava. Klikněte na kovové dveře, jste v jiném skladovacím prostoru. Zkontrolujte stůl vpravo. Otevřete pravý horní šuplík a vezměte si modrý sticky stuff. Jděte vpřed,otočte se vpravo,vidíte tu zamčený šuplík na který použijte klíč z inventáře.Klikněte na modrou knihu znakového jazyka .Vidíte tu obrázky a co který obrázek znamená. Čísla znakového jazyka na papíře nalezeném v kapse kabátu jsou: 2 5 6 7. Opusťte místnost , jděte vpravo, doprava do chodby a na konec ke dveřím s numerickou klávesnicí.Stiskněte 2 5 6 7 na klávesnici ,uslyšíte cvaknutí. Vstupte dveřmi do archivu. Jděte doprava,vpřed a otočte se vlevo .Podívejte se na LM skříňku. Klikněte na zvláštní trojramenný uzávěr na skříňce. Carol neví, co s tím má dělat. Otočte se doleva a jděte kupředu ke stolu na levé straně.Klikněte na zelené desky na stole ,dozvíte se, že informace o zrušených licencích byly přesunuty do schránky souboru 0460 v sekci M. Od stolu pokračujte na konec chodby. Podívejte se na modrý papír vložený mezi soubory v bílých deskách. Vidíte tu směrové šipky pro písmena C, F a M. Otočte se a jděte zpátky k LM skřínce. Klikněte na ramena ve směru zobrazeném na modrém papíru: pravé kolo, pravé kolo, levé kolo a pravé kolo. Otočte se vpravo a zkontrolujte soubor 460 . Dozvíte se, že licence byla Alfonsu Larsonovi zrušena dne 21. května 1935. Kopie rozhodnutí byla poslána do Broxtowe nemocnice. Klikněte na papír tak, aby se Carol zmínila o nemocnici. Vyjděte z archívu i suterénu,promluvte si s recepčním o Broxtowe. Radí vám, abyste si to zjistili v knihovně. Na mapě jděte do….
The Library
Zkontrolujte knihu na levé straně knihovny:Je to kniha From Bones to Stones. Je to stručný popis místních turistických atrakcí. Otočte se na druhou stranu doprava a v knihovně se podívejte na knihu dole,kde se dozvíte ,že Broxtowe je psychiatrická léčebna pro kriminálně duševně nemocné. Ta byla uzavřena v roce 1997 a vězni převedeni jinam. Klikněte na obrázek budovy s altánem na stránce vpravo. Vytvořil ho Julian Milius a jeho práce jsou nyní na výstavě. Je to stejné místo jako podivná fotografie z inventáře. Objeví se nová lokace na mapě, takže se otočte a na mapě jděte do…
Julian Milius Exhibition
Jděte vpřed a přečtěte si poznámku na dveřích budovy. Klikněte pravým tlačítkem myši na mobilní telefon v inventáři. Klikněte na "call 0011-46 28 66". Promluvte si s Henry Miliusem o výstavě. Dá vám adresu. Otočte se dvakrát doprava,vidíte budovu s nápisem MDNA Games .Otočte se vpravo a na mapě jděte do…..
Henry Milius
Klikněte na branku. Promluvte si s Henrym,je to syn Juliana Miliuse,řekne vám o pobytu Juliana v Broxtowe. Dá vám klíče k výstavě. Na mapě jděte do…..
Julian Milius Exhibition
Pomocí klíče si otevřete dveře Podívejte se na výstavní expozici. Zahněte vpravo a přečtěte si na zdi o tom, co se stalo s budovou, získáte adresu Broxtowe. Otočte se vpravo ,podívejte se na kalendář,vidíte, že 5.6.1935 byl první den ,který strávil Julian v ústavu. Pak se podívejte vpravo na obraz,kde vidíte barevné abstraktní tvary v obraze Juliana. Otočte se dvakrát doprava a přečtěte si životopis Juliana Miliuse, šíleného malíře. Byl blízkým přítelem Alfonse Larsona.Vyjděte z budovy ven a na mapě jděte do……
Stina’s Attic
Jděte doleva a dopředu až ke dveřím č. 8. Vstupte dovnitř,otočte se vpravo a klikněte na bednu od banánů.Otevřete modrou krabičku pomocí data z vězení. Klikněte na 06 06 35. Přečtěte si sběratelskou kartu Alfonse Larsona. On zavraždil svou ženu pomocí sekery a pak zapálil její postel. On také zapálil Miranda nemocnici, kde pracoval. Nemocnice Miranda se vám objeví na mapě. Přečtěte si článek z novin,zjistíte, že Alfons se přestěhoval do prázdného větrného mlýnu. Vraťte se na mapu a jděte do……
Stina’s Home
Promluvte si se Stinou. Stina vám označí dvě místa na mapě,kde najdete větrné mlýny ve městě. Jděte na mapu a jděte do….
The 1st Windmill
Vstupte do větrného mlýna. Vidíte,že otvor nahoře ,je příliš vysoko. Seberte oranžový plastový zásobník a umístěte jej nad červený plastový koš. Vylezte nahoru po schodech do dalšího patra. Podívejte se dolů na stolek, je na něm šroub s kulatou smyčkou. Vylezte po žebříku na nejvyšší úroveň. Otočte se dolů, vezměte si modrou počítačovou disketu vlevo u schodů. Vyjděte z mlýna a na mapě jděte do…..
The 2nd Windmill
Jděte k mlýnu,vyjděte po schodech nahoru. Podívejte se z okna ven a otočte se vpravo a zkontrolujte ptačí hnízdo na podlaze. Vezměte si prsten. Zahněte vpravo a podívejte se na druhé okno. Zatímco stojíte, přesuňte kurzor na horní část obrazovky,podíváte se výše,vidíte velké převodové koleso. Nalevo vidíte obdélníkovou věc na nosníku. Použijte na ní šroub s kulatou smyčkou,získáte tak extra klíč East vindmill. Opusťte mlýn a na mapě jděte do……
Home
Projděte do obývacího pokoje,jděte k oknu a otočte se dvakrát vlevo.Projděte dveřmi do místnosti,kde se otočte doprava a disketou klikněte na počítač pod stolem.Klikněte na text na monitoru, dozvíte se, že je tu ještě třetí větrný mlýn -Východní větrný mlýn. Máte novou lokaci na mapě,takže jděte z bytu ven a klikněte na……
The Eastern Windmill
Jděte ke dveřím mlýna,použijte na něj klíč z inventáře a vstupte dovnitř.Zahněte vlevo od dveří a vezměte si obrázek 4 kamenů z větrného mlýna z obilného tlouku. Jděte dále dovnitř a odbočte vpravo od zamčených dveří. Projděte pod nosníkem a vyjděte po schodech. Otočte se doleva a podívejte se na balíček zajištěný drátem. Vrátíme se pro něj později. Otočte se a podívejte se na vypálenou pohovku. Vezměte si dopis z pod pohovky. Přečtěte si zprávu-Message to Julian. Julian měl u sebe Alfonsovi osobní věci. Alfons tento dopis zakódoval, vidíte symboly na pravé straně stránky. Odbočte vpravo od pohovky ,vidíte žebřík, na kterém chybí žbrdlíky. Opusťte mlýn a na mapě jděte do……
Henry Milius
Klikněte na branku.Promluvte si s Henrym,dozvíte se o skladu,objeví se vám nová lokace na mapě. Jděte na mapě do……
Henry Milius "Store Room
Klikněte na bílý hrneček,vidíte kovovou krabičku,která má šipku,která se dá otáčet do různých směrů.Vezměte si baterku napravo od modrého květináče.Vezměte a přečtěte si dopis uvnitř modrého hrnce nalevo. Je to dopis Alfonse Julianovi. On se zmíní, že důležité věci jsou ponechány v Broxtowe. Také píše,že od nynějška bude šifrovat své dopisy. Podívejte se na kartičku pod dopisem,kde jsou informace o obrně.Podívejte se na fotku zastrčenou vlevo za červeným plastovým košem. Je to obraz výletní lodi Legend. Na mapě jděte do……
The Miranda Hospital
Jděte 8x kupředu . Zahněte vpravo a vezměte si hnědou střešní tašku na zemi. Odbočte vpravo,jděte 8x kupředu a otočte se vpravo k exitu.Na mapě jděte do……
The Broxtowe Psychiatric Institution
Jděte vpřed,podívejte se na zazděné hlavní dveře. Odbočte doleva ,jděte dvakrát dopředu, zahněte vpravo a jděte vpřed k bílé zdi. Zahněte vpravo a podívejte se na zamřížované okno.Jděte zpátky k exitu,dostanete textovou zprávu na mobil od Jonase.Na mapě máte novou lokaci,jděte do….
Craftsmens‘ Café
Promluvte si s Jonasem. Řekne vám,že ztratil klíč na pobřeží Linnea. Chce ,aby ho Carol našla. Také jí řekne,že žebřík najde v Lunda Wheel . Na mapě se vám objeví dvě nové lokace,jděte do…….
Linnea Shore
Jděte kupředu a dolů po schodech. Projděte do jeskyně vpravo. Zahněte vpravo a podívejte se zmačkaný papír na zemi. Je stará fotka pobřeží. Odstupte a zahněte doleva dvakrát. Jděte kupředu ke břehu. Odbočte vpravo a jděte dvakrát vpřed. Odbočte vpravo dvakrát ,vidíte tmavou jeskyni. Použijte baterku na jeskyni. Seberte klíč ze země. Tou samou cestou se vraťte zpátky na mapu a jděte do…
The Lunda Whell
Na visací zámek použijte klíč z inventáře.Zahněte vlevo a jděte vpřed k cihlového domu,vstupte do budovy. Otočte se vpravo a jděte dvakrát vpřed. Odbočte vpravo a vstupte do místnosti. Vezměte si žebřík. Na chodbě jděte po schodech dolů. Na levé straně ,na zemi ,si vezměte čepel pilky na kov. Vraťte se zpět na mapu a jděte do lokace….
Carol’s Allotment
Otočte doleva a jděte dvakrát dopředu. Odbočte vpravo a jděte k modré kůlně. Otočte se vpravo a podívejte se zblízka na visící koš na plotě. Vezměte si z něj klíče od kůlny. Klíči otevřete dveře modré kůlny.Přečtěte si vzkaz od Willyho. V kůlně nic není,takže jděte ven,odbočte vlevo a jděte dopředu do zahrady. Zahněte vpravo,jděte vpřed, vpravo,Podívejte se na další dveře kůlny. Použijte na zámek dvojici klíčů z inventáře.V kůlně se otočte vlevo a vezměte si pilku na železo bez čepele. V inventáři zkombinujte pilku na železo s čepelí pilky na kov ,získáte pilku na železo s čepelí.Otočte se a podívejte se na gumovou loď na polici. Vyjděte z kůlny, jděte vlevo, vpřed, vlevo, vpřed, vpravo, vpřed, vlevo, dopředu na konec a pak doprava.Na mapě klikněte na….
The Broxtowe Psychiatric Institution
Jděte kupředu,odbočte doleva a jděte dopředu dvakrát. Zahněte vpravo a jděte k bílé zdi. Otočte se vpravo a pod zamřížované okno umístěte žebřík.Vylezte nahoru.Použijte pilku na železo s čepelí na okno. Vstupte do budovy. Jděte 5x vpřed,odbočte vlevo a podívejte se na výstup do zahrady a schodiště nahoru. Vyjděte ven,zahněte vpravo a podívejte se malou koupelnu. Otočte se zpět doleva a jděte lesem dopředu do altánu postaveném Alfonsem. V altánu se otočte vpravo a seberte hustilku ze země. Otočte se a vraťte se dovnitř. Otočte se na chodbě a po schodech vyjděte do patra. Odbočte vpravo,jděte kupředu dvakrát a podívejte se vlevo.Podívejte se na zamčené kovové dveře. Pokračujte vpřed dvakrát od kovových dveří ,zahněte vpravo a podívejte se na vanu. Podívejte se do vany a vezměte si kladivo a hřebíky. Otočte se a podívejte se skřínku na papírové ručníky .Skřínka je uzamčena. Pokračujte chodbou vpřed ,odbočte vpravo a vezměte si klíček od skřínky na ručníky na podlaze vedle radiátoru. Vraťte se ke skřínce na ručníky.Pomocí klíčku ji otevřete. Vezměte kartonovou trubici uvnitř. Otevřete ji a prozkoumejte obsah.Najdete kódovanou poznámku a transparentní film s písmeny a čísly. Dopis/message to Julian/ ,který jste našli pod spálenou pohovkou východního větrného mlýna, obsahuje dekódování. Použije ho jako referenci a dekódujte poznámku na papíře/coded note/. Vyjde vám toto-4x vpravo,2x vlevo a 4x vpravo.To vypadá jako kombinace k trezoru.Zahněte vlevo, jděte vpřed 4 krát a zahněte doleva ke schodům. Sejděte dolů a odbočte vpravo a jděte vpřed až k oknu. Vyjděte z budovy,jděte vlevo,vpřed,vpravo a na exitu jděte na mapě do…….
Henry Milius "Store Room
Klikněte na hnědou krabici se šipkou. Přesuňte kurzor nahoru na 12 hodin a nyní 4x klikněte ve směru hodinových ručiček, 2 klikněte proti směru hodinových ručiček a nakonec 4x klikněte ve směru hodinových ručiček. Krabice se otevře a vy se podívejte na fotku výletní lodi Legend . Přečtěte si poznámku na zadní straně fotky. Vraťte se na mapu a jděte do……
Henry Milius
Promluvte s Henrym v jeho domě. Dozvíte se, že loď je na hřbitově lodí. Henry označí místo na mapě. Jděte tedy do…..
The Boat Graveyard
Jděte dvakrát kupředu ,vidíte nakloněnou loď,ale nemůžeme se k ní zatím dostat.Otočte se,vraťte se na mapu a jděte do…..
Carol’s Allotment
Odbočte doleva a jděte dvakrát dopředu, odbočte vpravo,vpřed,odbočte vlevo,vpřed,vpravo,vpřed,vpravo a jděte do kůlny. V kůlně se otočte vpravo a vezměte si nafukovací loď.Vyjděte kůlny,jděte vpřed, vlevo, vpřed, vlevo, vpřed, vpravo, vlevo a dvakrát vpřed.Na mapě jděte do….
The Boat Graveyard
V inventáři zkombinujte gumový člun a hustilku,získáte nafouknutou gumovou loď. Klikněte gumovou lodí na vodu,Carol říká, že potřebuje něco k pádlování.Klikněte střešní taškou na vodu,Carol přepádluje k lodi. Zahněte vpravo a podívejte na modrý poklop pod žebříkem. Je zrezivělý . Projděte rozbitým oknem vlevo od žebříku. Jděte k červeným dveřím na levé straně zadní stěny. Vstupte,vidíte další dveře. Projděte jimi do ponořené části lodi. Odbočte doleva a podívejte se na trezor s kruhem se 4 barvami. Potřebujeme kód. Vraťte se k přední části lodi. Vylezte po žebříku nahoru. Otočte se doprava a jděte podél lodi vpravo.Otočte se vlevo,projděte dveřmi na vnitřní palubu Otočte se vpravo,jděte jednou vpřed a pak se otočte vpravo.Na schodech si vezměte modré páčidlo. Otočte se vlevo,jděte vpřed,otočte se vpravo.Podívejte se zblízka na stolek a vezměte si rezavé nůžky. Nyní se vraťte na začátek k modrému poklopu,použijte na něj páčidlo.Vezměte si černý pytel na odpadky.Otevřete pytel na odpadky, najdete přijímač GPS, který potřebuje nabít a tvrdý karton s čtvercovými otvory. Klikněte na člun,vraťte se k exitu a na mapě klikněte na…..
Julian Milius Exhibition
Vstupte dveřmi do výstavních prostor,odbočte vpravo dvakrát a podívejte se zblízka na abstraktní malbu na stěně. Použijte na ní karton s čtvercovými otvory. Klikněte dvakrát proti směru hodinových ručiček . Vidíte zelený, černý, červený a modrý abstraktní tvar uvnitř čtvercových otvorů. Jděte zpátky na mapu a jděte do……
The Boat Graveyard
Vraťte se do výletní lodi pomocí člunu a střešní krytiny . Otočte se vpravo a projděte nalevo kolem žebříku k červeným dveřím.Projděte jimi a pak projděte i bílými dveřmi.Otočte se doleva k trezoru.Použijte jako vodítko k otevření trezoru, abstraktní tvary uvnitř čtvercových otvorů. Stiskněte tvary v tomto pořadí- zelený, černý, červený a modrý.Vezměte si z trezoru černý pytel na odpadky,získáte modré hodiny. Pomocí člunu se vraťte k exitu.Někdo udeří Carol. Po probuzení jděte vpřed ,Carol si uvědomí ,že jí scházejí hodiny.Otočte se zpátky k vodě. Jděte vpřed,odbočte doleva a podívejte se za kámen s hákem. Vezměte si na zemi magnetickou kartu s proužkem. Jděte k exitu a na mapě klikněte na…..
The Eastern Windmill
Projděte do mlýna,po žebříku vyjděte do patra a na krabičku ovázanou drátem použijte nůžky.Otevřete krabičku,najdete v ní poznámku, která ukazuje krevní skupiny různých lidí: Amber je +. Prohlédněte si vstupenku do Loredum Stones. Opusťte mlýn,jděte na mapu a klikněte na……
The Library
Zkontrolujte levou část knihovny ,klikněte na knihu From Bones to Stones.Zjistíte z ní, kde se nachází Loredum Stones. Kameny můžou fungovat jako hodiny. Vyjděte z knihovny a jděte na mapě do…….
The Loredum Stones
Odbočte vpravo a jděte dvakrát vpřed kolem plotu ke štaflím. Vezměte si prkna vlevo od štaflí. Vraťte se zpět a jděte k velkým kamenům- Loredum. Podívejte se na velké kameny a i na ten plochý kámen uprostřed. Vraťte se k exitu a na mapě jděte do….
The Eastern Windmill
Projděte do mlýna ,vylezte až k žebříku na kterém chybějí dva žbrdlíky.Klikněte na žebřík prkny,které máte v inventáři.Automaticky je přitlučete k žebříku.Vylezte po žebříku. Vidíte dveře a na nich zvláštní kresbu,která připomíná rozmístění kamenů v Loredum Stones.Použijte na kresbu transparent film z inventáře.Vidíte že kameny jsou nyní označeny písmenem a číslem. Otočte se k žebříku,vidíte papír pod prknem vpravo. Seberte papír. Podívejte se na zadní stranu papíru,získáte adresu. Jděte ze mlýna k exitu a na mapě jděte do……
Sundown Road 42 C
Zaklepejte na dveře 42C. Otočte se vpravo,promluvte si s údržbářem.Zjistíte ,že Amber je jeho láska. Po rozhovoru se otočte zpátky ke dveřím a klikněte na kliku,vstoupíte do bytu.Jděte na konec chodby a jděte vpravo do obývacího pokoje. Projděte za pohovku,kde si vezměte plastovou nádobu pro psy .Opusťte obývací pokoj a přes chodbu jděte do bílých dveří.Klikněte na krabičku v horní polici,je příliš vysoko,takže umístěte plastovou nádobu pro psy na podlahu pod polici.Umístěte střešní tašku na plastovou nádobu. Klikněte na krabičku v horní polici.Vidíte na ní draka a různé barvy jeho ploutví.Klikněte na barvy v tomto pořadí: zelená, červená, fialová, růžová a hnědá. Navolíte tak slovo Amber a krabička se otevře.Klikněte nalevo nahoře na cosi co vypadá jako krabička na kamínky,objevíte tu poznámku s adresou. Vezměte si zpátky střešní tašku, která by se mohla později hodit.Vyjděte z bytu a na mapě jděte do…..
Amber’s Client’s Cabin
Projděte k domu a zaklepejte na dveře. Odstupte od domu a projděte po pravé straně domu k modrému sklepnímu okénku,kterým projděte do domu.Zahněte vlevo a jděte do další místnosti. Otočte se a vyjděte po schodech. Projděte dveřmi ,ocitnete se na chodbě. Otočte se doleva a projděte do koupelny. Zkontrolujte 2 taštičky na okně. Vlevo je v taštičce hřeben a vpravo je kuličkové pero, na kterém lze měnit různé barvy na špičce. Vyjděte z koupelny.Otočte se doleva, jděte dopředu a po schodech. Vstupte do dveří proti vám.Je to ložnice se dvěma samostatnými lůžky. Otočte se ke dveřím a zkontrolujte zásuvku napravo od dveří. Otevřete horní zásuvku. Podívejte se na fotku Roye. Otočte fotku,najdete foto Amber,které se vám uloží do inventáře.Opusťte místnost a projděte do dveří nalevo. Projděte kolem postele k žebříku,vylezte nahoru,otočte se doprava a projděte na konec,kde se opět otočte,na zemi před sebou vidíte klíč ,který si vezměte. Vraťte se dolů a použijte nalezený klíč na skříň. Přečtěte si nalevo pod vyskládanými ručníky dopis Royovi manželky. Sejděte z patra dolů a jděte doprava do obývacího pokoje. Odbočte vpravo a vstupte do jídelny. Zkontrolujte psací stolek napravo od okna. Přečtěte si Charity Soccer Festival. Všimněte si dole, že barvy Hot Oxes jsou červená ,černá, zelená a červená.Zahněte vpravo a vstupte do kuchyně. Jděte kupředu ke dřezu. Odbočte vpravo a zkontrolujte koš na odpadky na zemi. Vezměte si starou nabíječku. Zahněte vpravo ,jděte do chodby a projděte do koupelny . Klikněte na taštičku napravo,na kuličkovém peru klikněte na barvy v pořadí jaké jste viděli na Hot Oxes-červená, černá, zelená a červená. Klikněte na spodní část pera ,odstraníte kryt. Přečtěte si srolovaný papír. Získáte Amber GPS souřadnice. Nyní tedy potřebujeme GPS. Vyjděte přes kuchyň z domu a na mapě jděte do……
Home
Projděte do obývacího pokoje a jděte k oknu. V inventáři zkombinujte GPS receiver s Old Charger,získáte tak GPS přijímač s nabíječkou. Otočte se vpravo a klikněte GPS přijímačem s nabíječkou, na starou nabíječku na horní zásuvce.Klikněte na GPS dole na zemi, Carol automaticky zadá souřadnice. Nalevo se vám objeví papír na kterém jsou souřadnice Amber.Klikněte na GPS znovu ,získáte polohu na mapě. Vyjděte z bytu a na mapě jděte do……
Amber’s Apartment
Promluvte si s dámou, která vám odpovídá psanou formou. Chce vidět pozvánku. Řekněte jí, že máte fotku Amber s pozvánkou. Opět na mapě klikněte na Amber’s Apartment,promluvte s dámou a poté se objeví Amber.Promluvte si s Amber o Alfonsovi.Chce něco na oplátku za informace. Dejte jí prsten z prvního větrného mlýna. Dozvíte se, že Alfons chce jen krev Amber pro experiment. Na mapě jděte do…..
Sundown Road 42C
Promluvte si s údržbářem o fotce .Projděte za žlutou oponu na konci chodby. Zahněte vpravo a podívejte se obraz Loredum Stones. Zkontrolujte zadní část obrazu a přečtěte si adresu Knoel Sreet 24b. Vyjděte z bytu a na mapě jděte do….
Amber’s Apartment
Zeptejte se Amber ,zda ví o adrese. Na mapě se objeví nová lokace,takže jděte do…..
Knoel Street 24 B
Jděte 4x vpřed a pak skrz otevřenou bránu. Zahněte vpravo a jděte 4x vpřed k oranžového domu. Vidíte číslo popisné 24A. Přejděte na pravou stranu budovy,vidíte, že číslo popisné 24B tu není. Jděte doleva a projděte kolem domu na druhou stranu. Podívejte se rozbitým oknem ,vidíte kus papíru na podlaze prázdné budovy. Vraťte se zpět otevřenou bránou na silnici a projděte k výprodeji věcí na druhé straně. Podívejte se na položky na prodej. Vezměte si hokejku z chumlu dalších hokejek napravo . Jděte zpátky ke stolku na kterém jsou talíře,příbory a pletený koš s nápisem Pay Here.Klikněte na něj penězi co máte v inventáři,tím jste zaplatili za hokejku.Vraťte se k rozbitému oknu budovy 24A přes silnici. Podívejte se rozbitým oknem dovnitř. V inventáři zkombinujte hokejku se Sticky stuff,získáte lepkavou hokejku. Použijte lepkavou hokejku na papír na podlaze. Dozvíte se další informace a navíc se vám zobrazí nová lokace na mapě.Vraťte se tedy k exitu a na mapě klikněte na…..,
The Electro Junk Workshop
Sejděte dolů ke dveřím.Podívejte se na magnetický proužek napravo od dveří. Použijte na něj Magnetic stripe card z inventáře,klikněte na kliku a vstupte dovnitř.Otočte se doleva a otevřete žlutou skříňku pod pracovním stolem . Vezměte si nůž na koberece. Přečtěte si článek o Davidu Larsonovi ,dozvíte se, proč se ruší jeho licence.David je vnuk Alfonse. Chris Brendel je reportér! Přečtěte si oba dopisy,odstupte od skřínky,otočte se dvakrát vpravo,vidíte reproduktor na horní části počítače. Klikněte na reproduktor a vezměte si klíč skrytý pod ním. Otočte se doleva a vstupte do další místnosti. Otočte se vpravo a otevřete dřevěnou skřínku pod pultem. Vezměte si modré hodiny. Otočte se doleva,před sebou vidíte bílou skřínku na kterou klikněte.Použijte na ní klíč,který jste před chvilku našli pod reproduktorem. Otevřete kovovou krabičku. Vezměte si z ní pistoli. Vezměte si žlutou obálku. Pomocí nože na koberce otevřete obálku. Najdete v ní číselný kód pro pozice hodin.Jděte k exitu,automaticky se ocitnete v bytě Carol.
Home
Carol postaví hodiny na stůl. Vyjděte z bytu a na mapě jděte do….
The Loredum Stones
Jděte kupředu k velkým kamenům a poté až k plochému kameni ve středu. Otočte se. Vidíte že rozložení kamenů je podobné jako na průhledné fólii ve mlýně. Podívejte se na obrázek v inventáři na kterém jsou vyfoceny 4 kameny/sketch from windmill/Poté vyhledejte polohy čtyř kamenů z fotky mezi kameny.První kámen zleva na fotce je druhý vpravo od vysokého špičatého kamene v centru. Druhý kámen je třetí zleva od špičatého kamene v centru. Třetí kámen je napravo/pokud stojíte za plochým kamenem a díváte se dopředu směrem ke špičatému kamenu v centru.Čtvrtý kámen z fotky je čtvrtý napravo od špičatého kamene v centru.Nyní musíme ke kamenům přiřadit vhodné písmena-čísla těchto kamenů z průhledné fólie ze mlýna. Nyní se podívejte na folii ve mlýně,podle ní zjistíte, že polohy čtyř kamenů na fotce jsou zleva doprava-B2, A3, B6 a B4. Nyní přiřaďte ke kamenům i hodinový kod/note with codes/, zjistíte ,že písmena-čísla mají tyto pozice na hodinách: 11, 5, 10 a 9 hodin.Jděte od kamenů k exitu a na mapě jděte do…..
Home
Projděte k oknu,otočte se dvakrát doleva a dveřmi projděte do místnosti se spoustou her.Otočte se dvakrát vpravo,před vámi jsou hodiny.Klikněte na hodiny .Ručička je na 12 hodinách.Nyní když vyjedete kurzorem na hodinách nahoru,tak se vám objeví šipka doprava a když sjedete kurzorem dolů,tak se vám objeví šipka doleva,proti směru hodinových ručiček.Takže ve směru hodinových ručiček najeďte na 11 hodin,poté proti směru hodinových ručiček najeďte na 5 hodin,poté ve směru hodinových ručiček na 10 hodinu a nakonec najeďte proti směru hodinových ručiček na 9 hodinu.Hodiny se otevřou a vy si přečtěte dopis Alfonse Davidovi. Dozvíte se zase spousty informací a navíc se objeví nová lokace na mapě.Vyjděte z bytu a jděte do….
Broby Sanitarium
Zahněte vpravo a jděte vpřed až na konec,kde zahněte doleva,vpřed a opět doleva a vstupte do zadních dveří bílé budovy. Jděte chodbou až na konec,kde se otočte doleva a projděte do místnosti č.1.Na stole jsou kleště,které si vezměte.Jděte chodbou zpět a zhruba v polovině chodby se otočte vlevo,jsou tu dveře a v nich klíč.Použijte na klíč kleště z inventáře.Vstupte dovnitř a z přihrádky na stěně si vezměte obálku ve které najdete extra klíč.Jděte k místnosti č.7,otočte se od ní na druhou stranu a projděte do místnosti naproti,kde se otočte doleva ke zdi, na které je skřínka na papírové ručníky.Použijte na ní klíček z inventáře,skřínka je prázdná,je přišroubovaná čtyřmi šrouby ke zdi.Vyjděte na chodbu,vyjděte z budovy a na exitu jděte do…..
The Broxtowe Psychiatric Institution
Jděte vpřed,vlevo,2x vpřed,vpravo,vpřed,vpravo.Po žebříku vlezte oknem do budovy a jděte kupředu 5 krát a zahněte doleva. Vylezte po schodech. Zahněte vpravo a jděte dvakrát vpřed. Odbočte vlevo a podívejte se na požární dveře. Použijte na ně klíček,který jste našli v sanatoriu..Carol chce být chráněná před výstupem nahoru. Takže sejděte po schodech dolů,vylezte oknem k exitu a na mapě jděte do…..
Craftsmens‘ Café‘
Promluvte si s Jonasem. Vezměte si helmu ze stolu a na mapě jděte do…..
The Broxtowe Psychiatric Institution
Jděte vpřed,vlevo,2x vpřed,vpravo,vpřed,vpravo.Po žebříku vlezte oknem do budovy a jděte kupředu 5 krát a zahněte doleva. Vylezte po schodech. Zahněte vpravo a jděte dvakrát vpřed. Odbočit vlevo a podívejte se na požární dveře,projděte požárními dveřmi. Otočte se vpravo a seberte šroubovák. Vraťte se zpátky na mapu a jděte do….
Broby Sanitarium
Jděte do místnosti,kde je na zdi skřínka na ručníky.Otevřete jí pomocí klíče z inventáře a pak na šrouby použijte šroubovák.Přečtěte si zprávu,kterou tu zanechal Alfons-Stropní svítidlo v levém rohu 1. Patra v jídelně Broxtowe. Opět tedy jděte na mapu a jděte do….
The Broxtowe Psychiatric Institution
Jděte vpřed,vlevo,2x vpřed,vpravo,vpřed,vpravo.Po žebříku vlezte oknem do budovy a jděte kupředu 4x.Vstupte do místnosti vlevo. Odbočte doleva ,vidíte visící svítidlo. Kliknutím otevřete svítidlo. Vezměte si klíč vložený za dráty konektorů na spodku. Vyjděte do patra a projděte požárními dveřmi. Na vrcholu schodiště odbočte doleva. Jděte kupředu na konec spáleného podkroví. Použijte baterku na tmavou místnost na konci. Odbočte doleva ,vidíte Alfonsovu truhlu. Použijte klíč ze svítidla na visací zámek. Zkontrolujte obsah krabice,otevřete černou složku ,vezměte si vzorec/formula/.Jděte zpět k exitu,u okna dostanete textovou zprávu na mobil.Takže jděte k exitu a na mapě klikněte na …….
The Miranda Hospital
Jděte 8x vpřed,až tam kde jste našli střešní tašku. Otočte se. Carol je konfrontována padouchem.Poslechněte si, co říká. Vezměte zbraň z inventáře a pak se podívejte nahoru. Použijte pistoli na cihly.Klikněte za zraněného padoucha,Carol automaticky unikne .Carol píše dopis Stině,kde vysvětluje, co to zjistila. Konec hry.
Čeština
Demo
Recenze
Obal na cd(dvd)
Náhledy fotografií ze složky Carol Reed Mystery 8 Amber Blood