Jdi na obsah Jdi na menu
 

Anachronox

15. 7. 2015
TOPlist Anachronox
Autor návodu-Standa Madukas
Anachronox je jméno pro obrovské vesmírné město, které bylo domovem neznámé mimozemské civilizace. Tato rasa však byla vyhubena smrtelnou epidemií a město zůstalo opuštěné. Nyní ho obydleli lidé a další vesmírné rasy, i když nikdo nechápe starobylou technologii. Město Anachronox je obklopeno obrovskou koulí označovanou jako Sender One, pomocí níž lze cestovat hyperprostorem k dalším podobným koulím. Hlavním hrdinou hry je soukromý detektiv Sylvester Boots. Má finanční potíže a jeho prvním úkolem je sehnat si nějakou práci.
ROWDYS
Na počátku Je několik věcí, které musíte udělat, abyste se vůbec dostali do další části úrovně. Zamiřte po schodech do vaší kanceláře (ignorujte PAL-18, protože nemá baterie), vezměte ze stolu kameru a vylomte zámek skladiště. Jakmile budete uvnitř, seberte penize a nevšímejte si zamčené bedny, protože zatím nemáte dostatečné schopnosti. U baru byste si měli promluvit s blondýnkou (Valesta). Naznačí vám, abyste se zastavili za její přítelkyní Deamanou ve Frank's Flophouse, protože by pro vás mohla mít praci. Vyjděte z Rowdy's.
FOUNTAIN SPIRAL
Popovídejte si s Aewou (létající bytost), který vás pošle hledat svého bratrance K'Conrada Khka, jenž pro vás bude mít informace. Záhy na vás zaútočí Ppaki the Alley a zničí vaší starou Vistin Pistol, diky čemuž vám Fatima doporučí navštívit Whackmastera Jacka, abyste se naučili bojovým dovednostem. Pokračujte kupředu, seberte hojivou mast a po rampě se dejte nahoru. Nyní si můžete vybrat z levého a pravého směru - jděte doprava a vstupte do dveří s velkými neonovými nápisy.
WHACKMASTER JACK
Uvnitř se vydejte přímo k ringu v horní části. Pokud s člověkem u vzdálenější zdi budete hovořit dostatečně dlouho, věnuje vám glodent. Nasledně si promluvte se staříkem v červeném obleku nedaleko ringu - je to Whackmaster Jack, který vám dá Vistin Pistol a začne s tréningem. Po jeho skončení odejdete z oblasti. Po rampě jděte doprava a skrze první chodbu, dokud nespatříte nad hlavou cedule. Pokračujte "gravitační" cestou.
CASINOX
Výtahem se nechte svézt dolu. Zde si promluvte se ženou (Maria Black) a dozvíte se, že hledá Simona Langera. Při první příležitosti se dejte doprava a na vyhlidce najdete K'Conrada Khka. Nakonec se dalším výtahem svezte do Casinox Area, ovšem sledujte ceduli s označením Tenements. Místní NoxGuard vám ukáže fotografii Valesty a zeptá se vás, zda jste ji někdy viděli. Podle vlastního uvážení odpovězte ano či ne. Casinox Area je momentálně zavřená, takže pokračujte do Ghalla's Area.
JUNKYARD
Zabočíte-li doleva, můžete si promluvit s osobou za pultem (je to Ghalla). Dle potřeby se zde dá koupit hojivá mast (12 dolarů) a několik dalších předmětů. Na rampě v zadní části oblasti se na podlaze nachází TACO. Seberte jej a odejděte z obchodu. Před stánkem s ovocem se nalézá TimeMinder (sloužící k ukládání hry) - pokud se dotknete ovoce, zaútočí na vás NoxGuardi. Raději se proto vydejte do Tenements.
TENEMENTS
Pokračujte rovně a výtahem dolů. Přímo před vámi stojí Frank's Flophouse.
FRANK FLOPHOUSE
Nekoupili-li jste si v Ghalla's Area hojivé masti, můžete si zde za pět dolarů najmout pokoj a vyspat se. Rovněž se pokuste vloupat do dalších pokojů.
  • Pokoj A: Deanamo
  • Pokoj B: Zbraně a náboje
  • Pokoj C: Nepřístupný
  • Pokoj D: Hojivá mast
  • Pokoj E: Přístupný. ale prázdný
Do pokoje A vás hra nenechá se vloupat, namísto toho se spustí animace. Uvnitř si promluvte s Deanarnou, která vám řekne, že ji najal Grumpos Matavastros z Budovy 5. Zdá se, že byste mohli dostat práci, kterou Deanamo nezvládla. Pod výtahem nedaleko vchodu do Frank's Flophouse se nachází vstup do Budovy 5.
BUDOVA 5
Přímo naproti dveřím výtahu je adresář se jmény a čísly pokojů. Zjistíte tak, že Grumpos bydlí v apartmá C19, které je ve čtvrtém poschodí. Promluvte si s NoxGuardem a prozkoumejte terminál SenderNet.
Zde je průvodce celou Budovou 5:
Podlaží *1
  • COO: Nepřístupný
  • COI: Nepřístupný
  • C02: Nepřístupný
  • COS: Nepřístupný
  • C04: Nepřístupný
Podlaží *2
  • C05: Simon Langer, nepřístupný
  • COS: Nepřístupný
  • C07: Obsahuje dvě hojivé masti
  • COB: Nepřístupný
  • C09: Nepřístupný
Podlaží *3
  • C11: Obsahuje lepší hojivou mast
  • C12: Nepřístupný
  • C13: Nepřístupný
  • C14: Obsahuje lepší hojivou mast
  • C15: Nepřístupný
podlaží *4
  • C15-18: Nepřístupny jsou všechny pokoje
  • C 19: Grumpos Matavastros
V průběhu animace se dozvíte, že Grumpos vás najme jako svého osobního strážce, pokud prokážete, že nejste naprostá nula. Musíte přinést helmu NoxGuardů ve velikosti pět. Jakmile scéna skončí, prozkoumejte okolí a seberte TACO. Můžete se pokusit vrátit do Grumposovy dílny, ale při pokusu o rozhovor vám začne hubovat. Namísto toho zamiřte do jeho pokoje (nezapomente sebrat z kuchynské linky modrou kartu Mystech Museum) a po schodech nazpět do Tenernents. Zabočte doleva a za obchodem s jídlem odbočte vpravo. Na konci uličky hlídkuje NoxGuard. Požádáte-li jej o helmu, pošle vás za svým kolegou na Platforms Area, který nedopatřením vyfasoval menší helmu. Pokud se otočíte a pů jdete rovně, setkáte se s Mephad'in Doorlordem, hlídajícím vstup do tunelu Mystech. Budete-li se s ním pokoušet hovořit příliš často, zabije vás. Člověk stojící ne daleko naznačuje, že způsob, jak se dostat do tunelů, by mohl znát Eddie. Svezte se výtahem nahoru, a promluvíte li si se zdejším NoxGuardem, odkáže vás opět na svého kolegu v Platforms Area. Pokud se vydáte rovně a seběhnete po všech rampách dolů, budete odměněni výhledem na celé Tenements a zejména hojivou mastí.
CASINOX
Začněte sledovat cedule Platforms Area, které vás postupně dovedou do původně zavřené Casinox Area. Nyní je však cesta otevřená a vy můžete pokračovat. Promluví te-li si s Alley Goon stojícím napravo od Brebulana a "gravitační" cesty, bude si na vás sice otvírat hubu, ale můžete přijít k několika dolarům. Pokračujte "gravitační"cestou.
PLATFORMS
Odletová zona není v tomto okamžiku otevřena, takže se můžete vydat pouze směrem k Platforms Area. Jakmile se dostanete k výtahu, mějte na paměti, že začínáte v patře 4. Zde je, co naleznete v jednotlivých patrech:
  • Patro 4: Chodba vedoucí do Casinox Area.
  • Patro 3: Drogový dealer Gorian, se kterým budete v případě opakovaného rozhovoru muset bojovat.
  • Patro 2: Symbol Anachronoxu, jenž se vám bude hodit později.
  • Patro 1: NoxGuard s helmou velikosti pět.
Při konvezaci s NoxCuardem v prvním patře zjistíte, že je podstatně upovídanější než typický NoxGuard. Nejlep ší cestou k ziskání helmy je pozitivně reagovat na jeho dotazy, což povede k tomu, že vám nakonec helmu sám dá. Budete-li jej obtěžovat, opakovaně odpovídat negativně zaútočí na vás (je to těžký protivník). Nyní se vydejte nazpět ke Grumposovi. Můžete si všimnout, že "gravitační" cesta v Ghalla's Area je uvolněna, zastavíme se zde ale později.
BUDOVA 5
Jděte do Grumposova apartmá, dejte mu helmu a on se připojí k vaší skupině. Jakmile vyjdete z budovy, objeví se Fatima a pošle vás na vyhlídku za K'Conradem Khkem. Nejprve byste ovšem měli navštívit Frank's Flophouse a najmout si pokoj, abyste uzdravili Grumpose. Následně se držte cedulí s nápisy Fountain Spiral. Máte-li zájem o malý postranní ůkol, promluvte si v Ghalla's Area s Brebulany kteří vás požádají o symetrický krystalický strom. Abyste jej dostali, zabočte "gravitační" cestou na Junkyard (jakmile si v Ghalla"s Area nakoupíte hojivé masti)
JUNKYARD
Nejprve zabijte Alley Goon čekající napravo od vchodu na Junkyard. Pokračujte, dokud se cesta nerozdělí na levou a pravou. Nejprve běžte doleva, seberte Pre-Owned Shield, následně jděte nazpět doprava a seberte rozbitou tyč. Znovu odbočte vpravo a neustále se držte cesty dokud nepřijdete do velké místnosti. Zde zabijte útočícího Gorita a zcela napravo vezměte hledaný krystalický strom. Nyní se můžete vydat k Brebulanům, kteří vám výměnou za strom dají něco peněz, a výtahem opuste Ghalla's Area. Za protějšími dveřmi čeká K'Conrad Khk. Získáte nějaké informace o Eddiem a doporučení sledovat Lucka Coldwolfa. Fatima vám oznámí, že Luck Coldwolf se nachází v Barton Arms, což je obchod u výtahu co vede k Frank Flophouse.
TENEMENTS
Jakmile budete procházet tunelem před Ghalla's Area, spatříte další symbol Anachronoxu, který byste si měli vyfotit. Nyní se otočte doprava a sejděte po rampě dolů začíná minihra "Sledování Lucka", kdy se musíte držet po celou dobu za svou kořistí v optimální vzdálenosti.
ANACHRONOX TOURS
Až dostihnete Lucka dozvíte se další informace o Eddiem hlavně, že žije v Junkyardu. Luck rovněž poznamená, že Eddie pro své soustředění potřebuje něco žvýkacího a smradlavého. Fatima konstatuje, že člověk mající něco takového by se mohl nacházet nedaleko Fountain Spiral. Cestou nazpět zabočte na první rampě doleva, čímž se dostanete k Anachronox Tours, kde můžete pořídit další obrázek symbolu Anachronoxu. Poté vejděte dovnitř a pokračujte doleva, kde se nedaleko dveří dovnitř, zabije vás nedaleko stojící NoxGuard. Protáhněte se kolem strážce a výtahem na konci se budete moci dostat na ochoz, kde můžete sebrat symbol Anachronoxu umístěný na ceduli Anachronox Tours. Jakmile budete opouštět celou oblast, všiměte si, že nedalekým tunelem létá malé červené vozidlo. NoxGuard stojící napravo vám za jeho fotografii zaplatí 75 dolarů. Za jeho zády se nachází zničený výtah. V ovládacím panelu se pokuste propojit modrý a červený drát. Obnovíte sice příkon energie, nicméně při pokusu o použití vaše okolí exploduje. Na tomto místě se později nezapomente zastavit s PAL-18. Vydejte se nazpět k Fountain Spiral. Napravo se nachází NoxGuard, který vám slíbí peníze za fotografie malých Bipidri pořízené po celé galaxii. Pokud si naopak promluvíte s NoxGuardem stojícím u "gravitační" cesty vedoucí z této oblasti můžete si vydělat peníze (500dolarů) vyfotografováním pěti odlišných Brebulanů. Zde jsou jejich lokace:
  • Dva jsou v Tenements; jeden si povídá s NoxGuardem před Joe's Eatery a druhý se ukrývá v malém výklenku za obchodem.
  • Dva jsou v Ghalla's Area, před "gravitační" cestou.
  • Jeden je za Casinox Area, u "gravitační" cesty.
  • Jeden je v restauraci nedaleko Anachronox Tours, kde jste viděli Jocka s aktovkou.
  • Jeden je nedaleko Zordo's a Mystech Museum.
  • Jeden je uvnitř Zordo's
FOUNTAIN SPIRAL
Pokračujte průchodem do Zordo's a Mystech Museum. Porozhlédněte se kolem a hledejte člověka, který má legrační způsob chůze. Zastavte jej a požádejte o ponožku pro Eddieho. Promluvte si také s okolo stojícími lidmi a další člověk vám věnuje plány pevnosti Detta, které musíte odnést blondýnce v baru Rowdy's. Nakonec zamiřte do Zordos Wheapons.
ZORDOS GUNS PLACE
Chcete-li, můžete si zde promluvit se Zordem. Věnuje vám další Vistin Pistol a nabídne nějaké zboží (Vistin Pistol, Vistin Spikehead, hojivé masti apod.), které vám můžou trochu usnadnit následující bitvu. Raději však pokračujte dolů,směrem k Mystech Museum.
MYSTECH MUSEUM
V Mystech Museum vám profesor za pultem dá další dva postranní úkoly. Jedním z nich je získání symbolu Anachronoxu z cedule Anachronox Tours (400 dolarů) a dalším vyfotografování pěti dalších symbolů Anachronoxu, které jsou roztroušeny po celém městě (200 dolarů a hojivou mast).
Zde jsou jejich lokace:
  • Na ceduli vedoucí do Casinox Area.
  • V druhém patře Platforms Area.
  • Nad obloukem vedoucím z oblasti před Ghalla's Area do Tenements.
  • Nad obloukem vedoucím z Tenements do Ghalla's Area
  • Nad cedulí Anachronox Tours (ten se však nepočítá).
  • Nedaleko Fountain Spiral, ve spodní části točitého tunelu.
Ve druhém patře místnosti si můžete koupit nějaké vybavení od Pliba, který stojí nedaleko zářícího proudu. Kvůli informacím si promluvte i s okolními vědci a vydejte se do baru Rowdy's.
ROWDYS
V baru si promluvte s Valestou a řekněte jí, co se stalo Deanamo. Následně jděte k Marianě stojící u stolu na opačném konci barového pultu a předejte jí plány od pevnosti Detta. Nyní můžete pokračovat na Junkyard, kde se setkáte s Eddiem
JUNKYARD
Cestou k Eddiemu budete muset absolvovat několik soubojů, proto se ujistěte, že je celá skupina zdráva a vybavena hojivými mastmi. Nyní si musíte probojovat cestu Junkyardem až k animaci, v níž vám Eddie prozradí, že Mephat'in Doorlord má bratra. Tato informace by měla stačit k tomu, abyste se dostali do tunelů Mystech, které se nachází v Tenements. Nejprve se ovšem vydejte nakoupit zásoby hojivých mastí. Mephat'in Doorlord vám o něco později řekne o alternativní cestě do tunelů, která se nachází pod mostem, takže s Grumposem můžete skočit dolů.
UPPER ALIEN TUNNELS
Sjedte výtahem dolů a bezprostředně po vystoupení nezapomente sebrat glodent. Zabijte obyvatele jeskyně a jděte neustále dopředu. Po zabití dalších dvou nepřátel naleznete na stěně Batt. V jeskyních se v podstatě nedá zabloudit, takže můžete pokračovat v jejich průzkumu (v nedaleké truhle se nachází TACO), dokud se nedostanete k vodnímu člunu. Nasednutím do člunu se dostanete k minihře, jejímž ůkolem je vyhybat se cestou bednám s trhavinami. Bilanci zdraví si můžete vylepšovat sbíráním lékarniček. Modré krabice znamenají žlutou hvězdu - čím více žlutých hvězd, tím lepší odměna vás čeká na konci.
LOWER ALIEN TUNNELS
Seberte dvě hojivé masti a zabijte další protivníky. Nyní se připravte na zavěrečný souboj se Stone Sentinelem a animaci.
TENEMENTS
Abyste se dostali z Anachronoxu, budete potřebovat ba terii do PAL-18. Takže se vydejte skrze Casinox Area do Anachronox Tours.
ANACHRONOX TOURS
Nedaleko zdejší restaurace stojí člověk, který má rovněž robota PAL Kupte od nej baterii a jděte nazpět do své kanceláře kde oživte PAL-18 a shiédněte animaci. Než se definitivně rozhodnete opustit planetu, zastavte se u Whackmastera Jacka, kde se ukryto pod rampou nachází počítačové rozhraní, pomocí kterého PAL-18 dokáže otevřít přístup k TACO. Jděte k automatu na lístky. Udělejte z Grumpose hiavní postavu vaší skupiny a muže stojícího před automatem "ukecejte". Potom si můžete koupit lístky a projít turniketem k výtahu. Cesta napravo vás zavede k letu na Sender Station.
SENDER STATION
Vaším úkolem tentokráte bude získat dva lístky na Sunder, laboratorní plašt' a především vědecké znalosti. Nejdříve vyjděte ze Sender Station a dejte se doleva. Spatříte museum, do kterého byste měli vejít a opět zabočit doleva. Nachází se zde počítačové rozhraní, díky kterému PAL-18 získá potřebné vědecké znalosti. Opustte museum a vydejte se na vyvýšenou část města, kde se nalézá Vend 0 Mart (před jeho dveřmi je tančící klaun). Vejděte dovnitř a zamiřte k počítačovému rozhraní (pravé je rozbité), prostřednictvím něhož získáte laboratorní pláště. Pokud chcete, můžete si zde koupit i jiné předměty. Nyní lístky. Pro jejich získání musíte udělat hned několik kroků. Nejprve vyjděte z Vend 0 Mart a pokračujte do Sendormitory. Výtahem se svezte dolů a najděte člověka s jedním okem. Grumpos jej následně "ukecá" a jeden lístek je váš. Opět na povrchu najděte zeleného chlapíka v bílém tričku s nápisem "No Salt!", stojí nedaleko stěny u dvou stromů. Pošle vás za lidmi, kteří vás pošlou za dalšími lidmi atd. Nakonec se ocitnete v Routubes, kde se musíte probojovat až k překupníkovi, který vám prodá druhý lístek. Třetí lístek nepotřebujete. ale pro zpestření se můžete zastavit v hotelu nedaleko Sender Station a ve foyeru si promluvit s doktorem, který hledá svou lásku. Z nedalekého stolku seberte růži a zaneste ji ženě v parku s klaunem. Doktor rázem ztratí zájem o Sunder a lístek vám rád věnuje. Nyní se můžete vydat do Sender Station, kde se s pomocí PAL-18 přes počítačové rozhraní vlámejte do terminálu pět, odkud odlétá modul na Sunder. Jakmile přijdete k Brain Bouncerovi, náhodne vybírejte odpovědi a budete vpuštěni na palubu. A pokud jste dostali od Whackmastera Jacka hranol, budete moci v kapli pod Vend 0 Martem získat velice užitečnou bojovou dovednost Staff Sweep.
SUNDER
Z terminálu na začátku se vydejte doleva. Pokračujte dolů a doleva, dokud se nedostanete k policistovi stojícímu před polem z laserových paprsků. Promluvte si s ním a dostanete tip, jak lasery překonat. Jděte zpět k terminálu a odbočte do salonku napravo. Robot ve spodním patře vám na požádání věnuje několik hracích karet. Nyní si promluvte s nedaleko stojícím policistou, který si mezitím odloží na stůl aktovku, takže se budete moci vlámat dovnitř. Získáte první kod (493). Vyjděte ven a pokračujte terminálem, dokud nenarazíte na dalšího policistu. Po rozhovoru s ním použijte PAL-18 na automat na noviny a výsledkem bude druhý kod (507). Jděte na konec terminálu, zabočte doleva a po eskalátoru vystoupejte do druhého poschodí. Na jeho konci uvidíte další východy na odletové plochy (zapamatujte si především číslo *12) a také posledního policistu. Grumpos jej snadno "ukecá" a získáte tak poslední potřebný kod (691). Nyní se vydejte nazpět do spodní části terminálu, kde se na stěne nachazí tři různé počítače, do kterých musíte nejprve vložit kody a následně vsunout herní karty. Nyní můžete jít k místu, kde se původně nacházelo pole z laserových paprsků, a protáhnout se na opačnou stranu. Jak budete procházet bezpečnostními dveřmi, měli byste si zaznamenávat barevné kombinace. Zde jsou od první do poslední:
  • Zelená, modrá, žlutá, zelená.
  • Zelená, žlutá, zelená, žlutá.
  • červená, zelená, modrá, žlutá.
  • červená, červená, zelená, zelená.
Po výbuchu seběhněte po schodišti ke dveřím, které vedou do tunelů. Zde lze pouze poradit, abyste se vícemeně drželi vpravo a chodeb se žlutým pruhem na stěně. Až před sebou uvidíte muže, kterak hovoří s létajícím robotem, budete na míste, kde se na pravé straně nachází dveře s nápisem EXIT. Utíkejte letištním terminálem, dokud se nedostanete k odletové ploše 12, odkud unikněte modulem.
DEMOCRATUS
Smyslem hry je nyní předpovědět, jak bude Council (Rada) hlasovat v osmi otázkách, a následně získat povolení k opravě lodi. Začněte tak, že se nejprve zaregistrujete jako voliči, což můžete udělat u muže, který stojí hned pod prvním velkým schodištěm při vstupu do samotného města. Vyplatí se rozsáhlý průzkum města, protože je v něm ukryto velké množství různých předmětů. Především však musíte získat odpovědi na hlasování o osmi otázkách. Může to být pouze ANO (YES), nebo NE (NO), nicméně Anachronox generuje odpovědi nahodně, takže není možné předložit správné řešení.
  • Předmět 1: Na konci města debatují pod schodištěm dva muži a robot. Prostřednictvím PAL-18 si promluvte s robotem.
  • Předmět 2: Klikněte na libovolný oranžový plakát.
  • Předmět 3: Uvidíte dva muže stojící na levé straně první velké rampy. Promluvte s nimi a budete požádáni o džus Quack Quack z Jejune Juices. Přejděte rampu a vstupte do dveří nalevo, kde džus kupte.
  • Předmět 4: V Republic Inn vejděte ve čtvrtém patře do posledního pokoje napravo(401).
  • Předmět 5: Uvidíte muže na římse nedaleko hlasovacího automatu. Jděte nahoru a promluvte s ním.
  • Předmět 6: Uvidíte muže stojícího na krabici a hovořícího se skupinou lidí. Grumpos jej jednoduše "ukecá".
  • Předmět 7: V Republic Inn použijte v pokoji 401 na předmět na stole analýzu (dovednost doktorky Rho). Následně jděte na rampu před hotelem a na malý ovládací panel použijte mapu. Uvidíte, kde si můžete promluvit s dalším chlapíkem.
  • Předmět 8: Promluvte si (a polibte) první osobu, kterou uvidíte po příchodu do města.
Nyní můžete zamířit do zasedací místnosti Councilu, odkud vás pošlou hledat bojový letoun a zničit rakety na Verilant Hive... Jakmile dohovoříte s Councilem, vydejte se do terminálu pro válečné lodi a letoun nalezněte. Stačí pokračovat nejsnažší cestou a většině soubojů se vyhnout.
VERILANT HIVE
Na počátku této úrovně absolvujete malou létací minihru a následně se objevíte před velkým počítačem.Na obou stranách je šest malých trubic, z nichž každá má jinou barvu (červená, zelená, modrá, žlutá, purpurová a modrozelená). Cílem úrovně je projít celou jeskyní (která je velmi malá, takže cestu nemá cenu popisovat) a sebrat krystaly zminovaných barev. V poslední fázi je třeba se vrátit k ústřednímu počítači a otevřít si cestu k Hive Queen, neboli královně.
SENDER STATION 2
Hlavní úkoly
lhned na počátku si můžete vybrat, zda budete následovat vašeho průvodce Grumpose na planetu Hephaestus, nebo se přidáte k doktorce Rho, která musí hledat na Sender Station dva speciální předměty. Doporučuji začít tentokráte u Rho, protože její mise umožnuje mít při sobě rovněž Grumpose, což v opačném případě není možné - Grumpos a Rho jsou momentálně vaše dva charaktery na nejvyšší úrovni, takže je dobré držet si je co možná nejblíže u těla. Současně vám tato varianta vyřeší i druhou část vašeho úkolu na Sender Station, aniž byste ji museli opustit.
Ujistěte se, že jste sesbírali všechny ..extra" předměty které jsou uvedeny v samostatném oddíle níže, a společně s Rho a Grumposem se vydejte do Routubes - hledáte totiž Field Transaction Module. Probojujte se celou kanalizací až k místu, kde se cesta větví - napravo je Red Light District. Nejprve zaskočte do klubu Stutopia a promluvte si s Keevsterem v prvním výklenku vpravo. Pošle vás do Orange Naval, abyste našli jeho ztracený prsten. Na místě sejděte po schodech, kupte si dívku a následujte ji do jejího pokoje, kde následně celou "obchodní transakci" zrušte. Myní se můžete vlámat do pokoje s číslem #2. Jakmile spatříte Bipidri, prstýnek bude váš. Seberte jej a vratte se za Keevsterem, který vás pošle za Phunkee Collinsem v Cold Sweet Sex Machine. Promluvte s barmanem (Phunkee Collins), od kterého se dozvíte, že vytoužený modul skutečně má. Jakmile Stilleto dotančí, bude váš.
Jděte zpět na povrch a do Lounge, kde přepněte ovládání na PAL-18. Zamiřte zpět na náměstí přímo před muzeum. Vlámejte se do datového rozhraní nedaleko dveří, napravo od cedule. Jakmile budete uvnitř, jděte doprava a dveřmi do menší servisní místnosti. Kliknutím na otvor ventilace ve stěně se dostanete doprostřed bludiště, ve kterém musíte najít další datová rozhraní. Pokaždé, když datové rozhraní spatříte (jsou celkem tři), vlámejte se dovnitř a otočte věží. Vysledkem bude, že se nakonec dostanete do muzea. Uvnitř ovšem zjistíte, že zařízení, které se snažíte ukrást, bylo bohužel ukradeno. Po krabicích se dostante až na dosah dalšího datového rozhraní a opět se pokuste vlámat dovnitř - nyní můžete expozici opustit. Venku se k vám připojí Stilleto a po malé ukázce jejich schopností a návštěvě Longe můžete zamířit na Hephaestus.
Předměty:
Jakmile se v podzemí dostanete na křižovatku vedoucí do Red Light District, dejte se na opačnou stranu. Rho může na zámek na dveřích použít schopnost Scanalyze, což povede k jeho otevření. Nyní je třeba probojovat se podzemím (případně používat Bootsovu schopnost páčení zámků), kde nejsou žádné zásadní křižovatky. Jakmile narazíte na šíleného Goriana, vezměte si recept, který vám nabízí. Můžete dojít až na samý konec chodby, kde potkáte bytosti Mug mug - výměnou za kousky mosazi z celé galaxie si můžete přijít na několik zajímavých předmětů (Resonance Crystal). Použijete-li navíc Democratovu schopnost TractorPull na získání zapadlé panenky, dostanete za odměnu TACO.
V Pay 2 Pray Reliquary (zvláštní svatyně pod Vend 0 Mart) si můžete koupit nějaké vybavení z Mystechu - FreezeZone PoisonSpin a SlowStrike (všechno vynikající). Rovněž zde prodávají zářící Glodenty. Pokud máte dostatek peněz, dopo ručuji využít příležitosti nakoupit ve Vend 0 Mart nejlepší vybavení a staré prodat. Jednoduše stačí otevřít obra zovku s inventářem příslušného charakteru a stisknout tlačítko "Unequip All". Pokud jste využili příležitosti a vybojovali v předcházející kapitole dostatek "bonusových" soubojů, budete v balíku.
V Red Light District se v podniku jménem Pile 0 Hunks nachází Healgrease Complete.
V hostinci Tubby's Grease Shack si můžete vyzvednout TACO (za padesát dolarů) a současně koupit nějaké lektvary. Promluvte si s Brebulanem v Cold Sweat Sex Machine a po kud se vám předtím podařilo získat recept od šíleného Goriana dostanete výměnou za něj 275 dolarů. Toalety označené jako ..Male" a ..Other" v podniku Cold Sweat Sex Machine obsahují Healgrease.
HEPHAESTUS
Hlavní ůkoly
Dostat se do věže - ve foyeru EL SOMMEIL potkáte spícího muže - z aktovky mu vemte doručenku.Tu dejte robotovi co hlídá nákladní kontejner v zadní části věže. Jak ji dostane vstoupí na výtah - to umožní seběhnout rampu a použít ovládání plošiny - dostanete robota dolů.sami se vratte nahoru a vstupte do náklad.kontejneru.
Předměty
V chudinské čtvrti prozkoumejte všechny dveře. Jedny z nich se vašemu hrdinovi budou zdát zajímavé, takže jim věnujte pozornost páčidlem. V prvním patře nad schodištěm na vás čeká MysMe Microbelt a také se zde nachazí zamčená truhla na jejíž otevření nemáte dostatek zkušeností.
Ed's House of Crap nabízí: Vistin Blader Staffhead, Statii Pulse Injector, Healgrease, Fire Retardant Roundlet, Freez MeNot Loop, TurboAlert Wristpincher, Mysteria Shieldcell Mysteria Gold Shieldcell a Battlebot Shocksphere Upgrade.
Za rohem, kde spatříte tři děti, kterak si hrají u "ohníčku z Mystechu, se nachází Annulet of Alertness.
Ve čtvrtém patře hotelu El Sommeil je ukryt Healgrease complete.
Před vchodem do věže stojí muž, který prodává kurzor se světelnou stopou. Rozhodně si jej neberte - je pekně iritující. V horším případě se to můžete pokusit prodat mnichovi napravo.
Z krabice v základech rampy vedoucí na nakladní plošinu vyndejte plány.
PROXIMITY BEAM DEFENCE
První, co musíte udělat, jakmile od opata dostanete oba dva úkoly, je zajít na místo, kde se nacházely "Keys of Cavatum", a prohlédnout si podlahu nedaleko konstrukce - uvidíte hromadu odpadků, ze které po prozkoumání získáte "Crime Scene Grit" (písek z mista činu). Zajdete-li nazpět za opatem, umožní vám přístup do Levantu. Pokračujte neustále dolů a mluvte s každým, koho na cestě potkáte. Až najdete Normana Malloye, dozvíte se, že z ukradení klíčů je podezřelá sestra Angela. Nyní se můžete vrátit nahoru, nebo se rovnou pustit do plnění úkolu Sluice Gates Quest (podrobnosti níže).
At' už se rozhodnete jakkoli, závěrem opět vaše kroky povedou do katedrály. Promluvte si s robotem na vrcholu uýtahu a dostane se vám užitečných informací o lidech, kteří pracují na nákladním kontejneru. Zde si promluvte s členem pomocného personálu a klikněte na podlahu. na které stojí ("Tunnel Transport Grit"). Nyní musíte nalézt opata a sestru Angelu. Nasledující sekce se skládá téměř výhradně z hledání lidí v prostoru chrámu, snažte se proto v maximální míře používat Tower Guides (průvodce, kteří se nacházejí na každém rohu). Jakmile si promluvíte se sestrou Angelou, budete hledat bratra Liseria, Thomase Littona, bratra Flammariona (klečí u dveří do komory 9 zázraků) a Restlina Brewstera. Nyní musíte naiézt Stiletto, abyste mohli prohledat pokoj Thomase Littona. Sami se jej pokuste zabavit mezi dveřmi konverzací a prostřednictvím Stiletto prohledávejte pokoj, dokud nenaleznete, co jste potřebovali. Pak už jen stačí zaskočit do pokoje číslo 3 ve druhém poschodí hotelu Le Sommeil - a klíče jsou vaše.
SLUICE GATES
Abyste dostali přístupový kod do Sluice Gates (který je mimochodem 49665), musíte nejprve nainstalovat filtry magmatu. Není v tom žádný konkrétní trik - je třeba poctivě projít celé podzemí a nainstalovat filtry na spravná místa, nezapomente mačkat klávesu F11, která slouží k detoxikaci. Nyní další hádanka.
Nejprve vemte červenou páku z levého horního rohu místnosti. Poté ji doneste do nižší úrovně a na nedaleké stěně naleznete ovládací panel, do kterého ji zastrčíte - získáte vzorek. Se vzorkem se znovu vypravte nahoru a prohledávejte oblast s lávovými výpary až do okamžiku, kdy se dostanete do kruhové místnosti ve tvaru pístu. Sejděte po schodech dolů a v přístěnku nalevo se nalézá "Mysfac Security Card". Vejděte do místnosti na opačné straně a stiskněte tlačítko. To samé udělejte o úroven výše a pak ještě jednou - zcela nahoře se ze stěny vysunou schody. Nalevo se nachází východ a napravo místnost, kde můžete nalézt nějaké předměty k dobru.
LAVATIC PUMP
Jakmile vstoupíte do Levantu, muůžete si vybrat mezi cestami doprava, rovně nebo doleva. Chodba napravo vede ke dveřím, které jsou momentálně zamčené, takže se vydejte prostředním tunelem (první počítač na který narazíte, ignorujte). Odbočky nalevo si nevšímejte a raději se připravte na souboj s místními žábami. Na jedné z plošinek spatříte "lifeflower". Seberte ji a místo si zapamatujte, abyste se sem mohli vracet. Jděte nazpět ke vchodu a zde se dejte doprava. Rovněž na další křižovatce se držte vpravo - použitím zdejšího počítače se můžete dozvědět něco o Mysteriu Levant, ale nakonec skončíte u terminálu ovládajícího Gen Bridge. Klikněte na počítač a pak na velké šedé tlačítko ve spodní části okna, které se otevřelo a uvidíte, že u mostu přibylo ovládání generátoru. Opět se vratte do výchozího bodu úrovně. Pakračujte znovu prostředním tunelem, ale místo abyste šli rovně, zabočte při první možnosti doleva. Posbírejte vybavení na podlaze a na konci slepého schodiště. Odbočka doprava vás zavede do bitvy, zatímco její protějěek směruje na Gen Bridge, který jste pravě aktivovali. Po boji seběhněte malé schodiště a Boots může vypáčit vysokou věc s kovovou mřížkou a dráty nalevo. Jděte nazpět po schodišti a nyní již aktivujte terminál ovládající pomocný generátor. Zamiřte k místu, kde jste poprvé aktivovali Gen Bridge. Budete-li pokračovat chodbou dále, dostanete se k ovládacímu panelu. Použitím tohoto panelu uvedete v činnost pneumatické dveře nedaleko vchodu do urovně. Znovu se vydejte nazpět a aktivujte počítač, který jste poprvé spatřili po svém vstupu do úrovně - poté budete moci projít pasáží napravo, jejíž dveře se právě otevřely.
Následující popis křižovatek začíná vždy od výchozího bodu: Doprava, doprava: ovládání Power Bridge. Doprava, rovne: skladiště s přerušovačem okruhů. Rovně, doprava: uvnitř garáže se nachází přepravní plošina, která je zatím k nepotřebě. Pokračujte až k místu, kde budete moci použít přerušovač okruhů na hlavní elektrické vedení. Rovně, doleva: Na rampě se zde nalézá ovládání hlavní pumpy. Nyní je třeba vydat se až do garáže s přepravní plošinou. Seberte mystech, který jste uviděli spadnout, a projděte chodbou, jež se pravě otevřela. Jakmile porazíte zdejšího bosse a jeho poskoky, ukončíte po několika animacích své putování po Hephaestusu.
RICTUS
Figuring Out Hologram Puzzle
Jakmile se objevíte na lodi, dozvíte se, že hologramy, které jste právě spatřili, mají cosi společného s útěkem. Jednoduše řečeno - musíte prohledat veškeré chodby a vybojovat všechny bitvy, dokud se nedostanete k zamčeným dveřím (označeným červeným či zeleným světlem). Zde se nachází zvláštní hádanka, kterou je třeba vyřešit. Klíčem k řešení této hádanky jsou nepřátelé, s nimiž se utkáte - každý má své vlastní doupě a současně odpovídající kus hologramu. Jakmile vyčistíte libovolné doupě, aktivujte počítač (který se zde nachází) a udělejte si poznámku o hologramu, který jste zde viděli. Rovněž si nezapomente povšimnout, že skrze hologram v každém doupěti můžete kliknutím "prohlédnout" na hologramy další - důležité je zaznamenat si jejich pořadí, protože "vám to pomůže s řešením hádanky. Výsledné řešení hádanek u červených a zelených dveří můžete vidět na obrázcích, které se nacházejí okolo.
Defeating Rictus
Poražení Rictuse není nijak obtížné - pouze se musíte soustředit na jeho samotného a ignorovat hologramy a roboty, které si přivolává na pomoc. Hned z počátku přejděte místnost až bezprostředně k němu a všechny palné zbraně ve skupině vyměnte za "chladné" (které jediné působí z bezprostřední blízkosti).
Opening Paco's Cell
Jakmile vstoupíte, se všemi si promluvte, a dozvíte se, že musíte dostat Paco El Puno Estrallu z jeho cely. Malý "černo-bílý" charakter vám umožní číst z mysli, takže chodte okolo a snažte se se všemi hovořit. Rho si mj. všimne okruhu na stěně, který je součástí zámkového mechanismu. Nakonec najděte psa jménem Krapto, který potřebuje vodu. Nalijete mu ji prostým kliknutím na misku. Jděte k muži stojícímu vedle tlačítka EPB a pokuste se číst jeho myšlenky, dostanete devět čísel, z nichž každé je odlišné, nicméně dvě číslice se v nich opakují (kupříkladu ve 2654, 2695 a 2671 se opakuje "26").
Pokud se nechcete mořit s druhou částí hádanky, jako druhé dvojčíslí většinou funguje "00". V opačném případě jděte k velké žluté věci poletující v cele naproti Kraptovi a souhlaste s její nabídkou. Nasledně se znovu dejte do čtení mysli, dejte Kraptovi misku a dozvíte se informaci potřebnou k vyřešení celé minihádanky. Získáte tak druhé dvojčíslí k dvojčíslí prvnímu, které jste přečetli z mysli chlapíka stojícího u tlačítka EPB. Žádná konkrétní rada není, protože čísla jsou v každé hře generována zcela náhodně. Každopádně závěrem je namačkejte na klavesnici ovladače zámku Pacovy cely a bude následovat další animace.
DEMOCRATUS SURFACE
Boots in Whitendon
Ze všeho nejdříve si musíte promluvit s majorem. Ten se nachází severovýchodně od výchozího bodu (nedaleko místa, kde je možno uložit hru). Vejděte do domu a otevřete dveře nalevo - uvnitř naleznete chlapíka otočeného tváří k oknu, jedná se o majora. Budete požádáni o pomoc s únosem. Nejprve potřebujete tři obrázky jako stopy.
  • Obrázek 1: (postupovat můžete v libovolném pořadí Od majorova domu zabočte doleva a jděte rovně (před vámi bude červeně oblečená žena). Dostanete se k Faiiweather Inn. Než vejdete dovnitř. všiměte si poškozeného plotu a vyfotografujte jej.
  • Obrázek 2: Od majorova domu se dejte doleva a vyjděte po ceste, na jejímž vrcholu vidíte stát chlapíka. Z nedaleké křižovatky byste měli směrem dolů vidět "brzdnou dráhu" - sledujte ji severovýchodním směrem, a jakmile vás zavede ke stromu, pořidte fotografii.
  • Obrázek 3: Od majorova domu vykročte napravo a následně se neustále držte cesty. Nyní byste měli spatřit malé dítě. Za dítětem pokračujte doprava, dokud se nedostanete k dívce a dveřím. Otočte se doleva a pohlédněte na střechu - zachytte na fotografii stopy drápů.
Nyní se vratte za majorem, promluvte s ním a předejte mu fotografie. Pokud jste pořídili správné obrázky (někdy je to komplikované, protože ta která věc může být vyfotografována z velké vzdálenosti apod.), pošle vás odpočinout si do Fairweather Inn. Zde si nejdříve promluvte s barmanem.
Paco in Commiteon Military Base
Nejdříve si promluvte se všemi lidmi stojícími okolo. Dozvíte se od nich různé kody o pěti slovech, které musíte sdělit nejrůznějším chlapíkům v táboře (je to jednoduchá věc a netřeba s ní zde ztrácet čas). Zapamatujte si komentář vojáka ve stanu, který říká, že pokud generátor způsobí poplach, jde se okamžitě podívat. Sejděte ke generátoru (dva komíny, rozbitý ovladač atd.) a použijte na něj svoji schopnost - Ragemight. Poté se vratte do stanu a klikněte na zelenou obrazovku. V levém spodním rohu vidíte čtyři slova se zvýrazněnými prvními písmeny ("CAGE"). Ziskané heslo vložte do nedalekého ovladače a získáte přístupový kod k hlavní bráně.
Nejprve se ocitnete v kanonech. Zde stačí držet se neustále rovně a zabíjet všechny nepřátele. Mimo základnu se nejprve vyhněte laserovým paprskům a následně si dávejte pozor na všudypřítomné miny. Jděte rovně a doprava, dokud se nedostanete k mřížím a dveřím. Uvnitř vejděte do kontrolní místnosti, zmáčkněte bezpečnostní tlačítko a nastupte do výtahu.
Rho in Tesil
Pokud jste s sebou vzali na výlet Rho, nachází se právě ve starobylé věži Tesil. První, co musíte udělat, je nalézt nejvyšší kněžku Hedelu, která je napravo ve velkém chrámu, téměř na konci města. Dozvíte se od ní, jak získat čtyři zlaté listy - ačkoli ve skutečnosti potřebujete pouze tři.
Jděte kousek nazpět do města a spatříte ptáka sedícího na secím stroji - začněte na něj klikat. Při třetím kliknutí se pták sebere a odletí kolem stánku doprava, kde začne pojídat ovoce. V momentě, kdy se jej prodavač" vydá odehnat, budete mít příležitost ukrást zlatý list z nedaleko visící tašky. Pokud si promluvíte s prodavačem u stánku, dozvíte se, jak získat bobule. čtyři se nacházejí na keři nedaleko dítěte, pět vně zdi, blízko muže, který se sám shání po zlatém listu. Zaneste těchto devět bobulí chlapíkovi u stánku a výměnou dostanete stříbrný list. Prodavač u stánku vám také případně vymění zlatý list za čtyři stříbrné. Stříbrné listy naleznete třeba na okraji městské studny; zcela nalevo od chrámových schodů: muž nalevo hiavního chrámu vám dá stříbrný list, pokud se vám ho podaří vystrašit; další je na konci dlouhého mostu nedaleko Temple of Gorr apod. Jedna z kněžek přečte váš osud a pošle vás pro vzácný artefakt z Temple of Gorr. V tomto chrámu se setkáte s následujícími hádankami:
  • Hádanka 1: Na ústředním sloupu je pět z šesti symbolů. Jakmile stisknete každé tlačítko, podívejte se na ústřední sloup a spatříte symbol, který máte zmáčknout.
  • Hadanka 2: Stojíte mezi dvěma pilíři (slunce na tmavém a hvězda na světlém podkladě). Musíte najít bloky opačných barevných kombinací a umístit je naproti.
  • Hádanka 3: Dvě dlaždice na horním okraji obrazovky a třetí pod nimi. Klíčem k řešení je hledání symbolů v okolí.
  • Hádanka 4: Pouze se ujistěte, že vaše kroky zůstávají uvnitř oblasti, která je na podlaze vytyčena světlem pochodní.
  • Hádanka 5: Před rotujícími čepelemi se musíte spolehnout na hledání lepší cesty. Nedaleko je ukryt žebřík, na který musíte kliknout kurzorem.
  • Hádanka 6: Pouze se ujistěte, že vaše kroky zůstávají uvnitř oblasti, která je slabě osvětlená.
  • Hádanka 7: Nechodte přímo k židli, jinak se dočkáte nepříjemného překvapení, raději ji obejděte ze strany.
Boots in Whitecaves
Jděte neustále rovně a bojujte. Zanedlouho se dostanete k místu, kde se nachází truhla, ze které po jejím vypáčení získáte novou bojovou dovednost pro Bootse - "Aerial Trigger" (v inventáři jej jednoduše nainstalujete). Jakmile na konci porazíte bosse, vratte se do Whitendonu a promluvte si s Burgomeisterem.
DETTA FORTRESS
ČÁST 1-GROUNDS
Počáteční část je velmi jednoduchá - navigujte Bootsovu skupinu, Stilettinu skupinu a PAL-18 do jejich samostatných vchodů do pevnosti Detta. Pouze v případě PAL-18 se tam ovšem dostanete bez boje. Mezi jednotlivými skupinami můžete přepínat pomocí kombinace shift+tab.
ČÁST 2 - BASEMENT
Bootsova skupina
Až bude dobojováno, použijte svoji schopnost páčení zámků na vliomení dveří. Držte se neustále hiavní cesty, dokud se nedostanete do oblasti nápadně připomínajicí tunely Mystech. Zcela napravo se nachází "Cordicom Keynote", ale protože neznáte správný kod, ani se nepokoušejte jej používat. Stále pokračujte tunely, dokud nenarazíte na skupinu nepřátel, se kterými se budete muset utkat. Jakmile budete mít dotěrnou havět' z krku, můžete se vydat k široké průrvě, jež ovšem v tomto okamžiku končí "mrtvým koncem". Avšak nezoufejte a přepněte se na další skupinu.
PAL-18
Sjed'te s PAL-18 dolů po rampě, až se dostanete k počítačovým terminálům. Rychlé prohledání místností by vám mělo ukázat východ a také "nuslapsnot Harmo nic", jež se nalézá nedaleko schodiště. Dveře pod schodištěm se vám podaří otevřít pouze za pomoci specialní schopnosti PAL-18. Uvnitř můžete změřit síly s několika nepřáteli, ale předevšímm jděte nazpět K počítačům a vlámejte se do obou konzolí. Terminál nalevo vám umožní přístup k mostu a systému hesel v pevnosti - aktivuje most a Bootsova skupinamůže pokračovat.Terminál napravo ukrývá velmi důležité informace.
Stilettina skupina
Stilettina skupina se ocitne uprostřed haly s množstvím nepřátel a dveří. Zamiřte k místnosti číslo 03 a použijte Stilettinu speciální schopnost, díky níž jediné můžete přepnout ovladač. Postarejte se o další gang protivníků kolem místnosti 06 a pokračujte k neoznačeným dveřím na konci. Otevřete je a vydejte se dolů. Pobijte další nepřátele a zamiřte do velké otevřené místnosti, která po několika krocích končí v mělké jámě. Prohledejte opilého strážce a najdete papírek s nápisem "To day's face" a " 1 -2-3-6-8-11-13-22". Vyběhněte zpátky po schodech a po prozkoumání místnosti najdete další "Cordicom Keynote". do nehož zadejte kod ..FACE". Vratte se na počátek úrovně. V počáteční místnosti se podívejte na rampu vedoucí do místnosti 04 a ovládací panel použijte k zadání následujících kodů: 2,6 4212 a 1,3,5 6776. Tyto kombinace otevřou množství komor - v každé z nich naleznete něco zajímavého. Až projdete posledním vchodem, měli byste se zastavit před zavřenými dveřmi.
Bootsova skupina
Přejděte most a zamiřte k místu, kde cesta přechází v křižovatku ve tvaru "T". 0bě cesty jsou slepé, takže použijte PAL-18, aby pohnuli mostem na spravné místo a sami se vydejte dveřmi do místnosti s počítačovým jádrem. Tato oblast se skládá z kruhové chodby se čtvero dveřmi, z nichž kazdé vedou k počítačovému termi nálu. Informace o heslu z jedné konzole nasledně použijte u dalšího terminálu. Jakmile se vám podaří sesbírat hesla ze všech terminálů, objeví se hlášení: "Use only odd numbered enteries today."
PAL-18
Znovu použijte konzoli, ale tentokráte přistupte k ovládání pevnosti. Na obrazovce před vámi by se měl objevit seznam písmen, takže na něj můžete použít ten, který našla Stilettina skupina, a aplikovat postup odhalený Bootsovou skupinou. Výsledkem budou čtyři slova - Astro, Cordica, Kepler a Mojo
ČÁST 3 - FORTRESS
Bootsova skupina
Vyjděte po schodech podél "trolíka" určeného k ukládání pozice a vejděte do místnosti plné nepřátel. Jakmile s nimi skončíte, pokračujte chodbou kolem dveří až k oblasti s plaveckým bazénem - před sebou uvidíte další dvoje dveře, ale pouze jedny jsou označeny číslem "1 ". Až vejdete do místnosti, vrhne se na vás další tlupa nepřátel. Jakmile je zlikvidujete,dejte se do prohledávání místnosti, které by mělo skončit nalezením ovládacího panelu. Zadáním "FACE" získáte přístupové kody ke dveřím střední ůrovně zabezpečení (4-17-1-2-5-6 - pamatujte, že se počítají Jen lichá číslaa!).
PAL-18
Přejděte napříč místností k velkému počítačovému terminálu, aktivujte jej a otevřete všechny bezpečnostní dveře v úrovni jedna a dvě.
Stilettina skupina
Vyběhněte po schodech kolem "trolíka" do místnosti se spoustou nepřátel. Jakmile se vám je podaří zabít, pokračujte otevřenými dveřmi a chodbou dolů až ke dveřím označeným jako bezpečnostní. Napravo se nachází ovládací panel obsahující stejnou informaci (o lichých číslech), na kterou narazila Bootsova skupina.
Bootsova skupina
Projděte nyní otevřenými bezpečnostními dveřmi, které skýtají přístup k terminálu. Zalogujte se a otevřete obrazovku s generátorem. Vložte správný kod (tentokrate 17-1-5 - pripadně slovně Quasar, Astro, Eternal), čímž vyřadíte bezpečnostní pole, a v laboratoři můžete vypnout bezpečnostní dveře ve druhé úrovni.
PAL-18
Projděte dveřmi druhé úrovně a zalogujete se zde do nedalekého počítačového terminálu. Otevřete si obrazovku s ovládáním zabezpečení výtahu. Jakmile výtah zastaví, protáhněte se dveřmi do přetlakové komory. Vydejte se po rampě napravo, dokud se nedostanete k další konzoli a nemůžete ji použít.
Stilettina skupina
Prohledejte místnost s generátorem a nakonec se dejte dveřmi nalevo. Nyní zamiřte dolů po schodišti.
PAL-18
Prostřednictvím počítačového terminálu aktivujte vybavení v laboratoři MA a opět přepněte na Stilettinu skupinu.
Stilletina skupina
Aktivované vybavení použijte k přístupu do inkubační komory. Nalogujte se do terminálu na rampě vpravo a otevřete si obrazovku pro ovládání plošin CI.
Bootsova skupina
Nastupte do přepravního modulu a vydejte se do vyššího patra pevnosti kde pomocí terminálu zapněte ovládání přetlakové komory a odemkněte dveře CI a aktivujte AC.
CÁST 4: UPPER FORTRESS
PAL-18
Nedávejte se dveřmi, které naleznete na vrcholu schodiště - vedou do zdejší ložnice. Můžete zde sice získat nějaké vybavení, ale vratíte se sem později. Raději jděte do přetlakové komory a stiskněte tlačítko uvnitř. Dostanete se k terminálu se zajímavými informacemi. 0bě schodiště ke druhé přetlakové komoře jsou momentálně zavřena.
Stilettina skupina
Projděte dveřmi, které jsou nyní otevřené, a přihlašte se do terminálu nalevo. Na obrazovce AC odemkněte dveře do dílny a zamiřte chodbou dolů.
PAL-18
Projděte přetlakovou komorou do dílny, ve které se nachazí další terminál otevírající bezpečnostní dveře čtvrté úrovně.
Bootsova skupina
Než aktivujete přetlakovou komoru, můžete se zastavit v ložnici pro nějaké vybavení. Jakmile aktivujete přetlakovou komoru, zamiřte AC do druhé přetlakové komory.
PAL-18
Vratte se do přetlakové komory a umožněte Bootsově skupině vstoupit dovnitř.
Bootsova skupina
Jděte do dílny.
Stilettina skupina
Na konci chodby otevřete tlačítkem mříž a po schodišti zamiřte k přetlakové komoře.
PAL 18
Použijte přetlakovou komoru,aby se dovnitř dostala i stiletina skupina.
Stilletina skupina
Jděte do dílny.
PAL-18
Jděte do dílny a připojte se k ostatním. Vychutnejte si KONEC!
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Anachronox

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář